Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

Aνεξαρτητα απο το πιο απο τα δυο κιβωτια επιλεξατε στα gti/gt σας αν τωρα επρεπε να διαλεξετε ποιο πιστευετε οτι θα ηταν καταλληλοτερο για σας. Πιστευω οτι χαρακτηριστικα οπως οτι το dsg ειναι γρηγοροτερο στα ρεπριζ και τις επιταχυνσεις και οτι ειναι πιο οικονομικο ειναι πραγματα που ηδη τα γνωριζουμε, θα ηταν καλυτερα να δωσετε την αποψη σας καθαρα στο θεμα οδηγικη απολαυση και κατα ποσο βαρεθηκατε ενα απο τα δυο κιβωτια μετα απο πολυμηνη/πολυχρονη χρηση. Πιστευω οτι το θεμα αυτο θα ειναι ενας καλος οδηγος για αυτους που προκειται να επιλεξουν αναμεσα στα δυο κιβωτια!

Link to comment
Share on other sites

Χθες, ήμουν για αρκετή ώρα συνοδηγός σε ένα GTI DSG και μπορώ να πω πως καταενθουσιάστηκα. Το κιβώτιο είναι θάυμα. Τέλειες αλλαγές, πολύ πιο παιχνιδιάρικο, ειδικά αν έχεις τα χειριστήρια στο τιμόνι και στην πόλη, ειδιαίτερα βολικό και οικονομικό. Το καινούριο μου αυτοκίνητο, μάλλον με βλέπω να το παραγέλνω με DSG μετά από αυτά που είδα. Είναι πολύ καλό και πολύ πιο δασκεδαστικό. Και χαλαρά αν θες να πας το βάζεις στο D και σουλατσάρεις, αν θες να πας γρήγορα έχεις το S και για πιο fun to drive καταστάσεις, επιλέγεις ή το λεβιέ σειριακό ή τα χειριστήρια στο τιμόνι.

Το θέμα που με απασχολεί εμένα είναι το εξής. Με το DSG θα αντέξει το αυτοκίνητο την βελτίωση; Και δεν αναφέρομαι στα ήδη υπάρχοντα στάδια. Μιας και το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω, θα ήθελα να ήξερα αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Και ρωτάω γιατί είχα ακούσει πως το DSG δεν μπορεί να διαχειριστεί ροπές μεγαλύτερες από 40 κιλά.

Link to comment
Share on other sites

Στα έλεγα εγώ... θυμάσαι... DSG είναι το μέλλον... εγώ αν το αγόραζα τώρα DSG θα προτιμούσα. Πιο άμεσο, πιο εύκολο, πιο οικονομικό, λιγότερες φθορές...

ίσως χάνεις λίγο στην κλασική αίσθηση οδήγησης.. αλλά κερδίζεις σε τόσα άλλα..

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω Δημήτρη. Κακά τα ψέματα είναι πολύ καλό και σαν σύνολο με το αυτοκίνητο είναι απλά κορυφαίο. Ξέρεις τι φοβάμαι ακόμα πέρα από την βελτίωση; Μήπως το βαρεθώ. Πατάς γκάζι και φεύγεις είναι κάτι πολύ εύκολο. Δεν έχεις κάτι να συναγωνιστείς. Μια καλή αλλαγή, ένα επιτυχιμένο κατέβασμα, τίποτα. Τα κάνει όλα μόνο του. Και αυτό με ανησυχεί... Αν το βαρεθώ, τότε τελείωσε. Πάντως πριν το παραγγείλω, θα κάνω ένα τεστ ντραιβ και το DSG για να δω. Και αν μου αρέσει, γιατί όχι να το πάρω με DSG.

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάς το θέμα αλλαγές και επικεντρώνεσαι στις στροφές... δεν ασχολούμαι με τις ευθείες...

Έφυγες για DSG...

Link to comment
Share on other sites

Ποιος μίλησε για ευθείες; Αν δεν ιδρώσεις να μάθεις να κάνεις σωστά κατεβάσματα πριν την στροφή και να μπεις με την ιδανική ταχύτητα και τα κάνει όλα το αυτοκίνητο, τότε τι μένει να κάνεις εσύ; Να κρατάς το τιμόνι;

Μην ξεχνάς ότι εγώ είμαι ακόμα σε μια ηλικία να μπορώ να οδηγήσω με λεβιέ και συμπλέκτη. :)

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω Δημήτρη. Κακά τα ψέματα είναι πολύ καλό και σαν σύνολο με το αυτοκίνητο είναι απλά κορυφαίο. Ξέρεις τι φοβάμαι ακόμα πέρα από την βελτίωση; Μήπως το βαρεθώ. Πατάς γκάζι και φεύγεις είναι κάτι πολύ εύκολο. Δεν έχεις κάτι να συναγωνιστείς. Μια καλή αλλαγή, ένα επιτυχιμένο κατέβασμα, τίποτα. Τα κάνει όλα μόνο του. Και αυτό με ανησυχεί... Αν το βαρεθώ, τότε τελείωσε. Πάντως πριν το παραγγείλω, θα κάνω ένα τεστ ντραιβ και το DSG για να δω. Και αν μου αρέσει, γιατί όχι να το πάρω με DSG.

Αυτο ακριβως..Ετσι οπως τα λες ειναι και αυτος ειναι ο λογος που εγω θα προτιμησω το manual. Κατωτερο απο το dsg δε λεω αλλα καλο ειναι οταν περνουμε τετοιες αποφασεις να σκεφτομαστε πως θα ειναι μετα απο 2-3 χρονια η αισθηση ενος αυτοκινητου χωρις συμπλεκτη..Αψογο το dsg αλλα το αριστερο ποδι...παει περιπατο..χωρια που προσωπικα τρελαινομαι να αλλαζω ταχυτητες με το δεξι ποδι βαθια πατημενο στο γκαζι χωρις να σηκωνεται!! Απιστευτος ηχος ποσο μαλλον αν εχεις και gti!! Και τα επιχειρηματα του στυλ "το manual εχει περισσοτερες φθορες" και πρεπει να "ξηλωνεσαι" πιο συχνα για συντηρηση δεν ευσταθουν..γιατι οπως εχουν υποστηριξει πολλοι εδω μεσα δε παιρνεις αυτοκινητο 35 χιλιαδων αν δε μπορεις να το συντηρησεις!! :)

Link to comment
Share on other sites

Και τα επιχειρηματα του στυλ "το manual εχει περισσοτερες φθορες" και πρεπει να "ξηλωνεσαι" πιο συχνα για συντηρηση δεν ευσταθουν..γιατι οπως εχουν υποστηριξει πολλοι εδω μεσα δε παιρνεις αυτοκινητο 35 χιλιαδων αν δε μπορεις να το συντηρησεις!! :)

Δεν έχει να κάνει με τα λεφτά... έχει να κάνει πιο πολύ με τη χρήση που στο μεν manual τα κάνεις εσύ οπότε όσο καλός και αν είσαι καμιά φορά θα την κάνεις την χαζομαρούλα ενώ στο άλλο πάντα θα μπαίνει σωστά και δεν θα φθείρεται τόσο πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει με τα λεφτά... έχει να κάνει πιο πολύ με τη χρήση που στο μεν manual τα κάνεις εσύ οπότε όσο καλός και αν είσαι καμιά φορά θα την κάνεις την χαζομαρούλα ενώ στο άλλο πάντα θα μπαίνει σωστά και δεν θα φθείρεται τόσο πολύ...

Πόσο θα κοστίζει όμως δίσκο πλατό σε DSG και πόσο σε 6ari manual?

Link to comment
Share on other sites

Πόσο θα κοστίζει όμως δίσκο πλατό σε DSG και πόσο σε 6ari manual?

Δεν έχω ιδέα... ποιο ειναι πιο πιθανό να χαλάσει γρηγορότερα (λιγότερες φθορές = μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ίσως μικρότερο κόστος) ; Μάλλον το manual... οι φθορές σε ένα αυτόματο σύστημα είναι πάντα λιγότερες από ένα χειροκίνητο... μην μου πεις ότι δεν σου έχει τύχει να χάσεις ταχύτητα και να φας λίγο το δίσκο σου... λες να το πάθει το dsg ποτέ αυτό;

(παρεμφερές παράδειγμα: άλλαξα τακάκια στο GTI στα 33κ χλμ. στο corolla άλλαζα κάθε 15κ... όταν τα άλλαξα διαπίστωσα ότι του golf έχουν διπλάσιο πάχος! γι'αυτό και ο διπλάσιος χρόνος..)

Edited by liquidGTi
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
...όταν τα άλλαξα διαπίστωσα ότι του golf έχουν διπλάσιο πάχος! γι'αυτό και ο διπλάσιος χρόνος..)

Και 2πλάσιο κόστος...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει μόνο με το κόστος του κιβωτίου. Σε ένα χειροκίνητο ξέρει ο καθένας πάνω κάτω τι συμβαίνει. Σε ένα DSG όμως μετά βίας ξέρουν και οι αντιπρόσωποι τι παίζει με αυτό το κιβώτιο. Αν χρειαστεί επισκευή ή οτιδήποτε άλλο, το χειροκίνητο θα είναι και πιο οικονομικό και πιο εύκολο σαν επιφάνεια εργασίας. Το θέμα είναι ότι επιλέγοντας DSG δεν γλιτώνεις από τυχόν φθορές μόνο το κιβώτιο σου. Είναι και ο κινητήρας που δεν δέχεται δυνάμεις από τις βίαιες αλλαγές, είναι και τα λάστιχα καθώς οι αλλαγές γίνονται ομαλότερα, καθώς και η οικονομία καυσίμου. Είναι άλλη η φιλοσοφία του αυτοκινήτου με ένα τέτοιο κιβώτιο. Το ερώτημα είναι αν είμαστε εμείς έτοιμοι για κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Guest johnnyefres

Διακινδυνεύω την εκτίμηση ότι η φιλοσοφία του DSG θα επικρατήσει γενικά στην αυτοκίνηση στο μέλλον.

Σημειωτέον ότι στο παρελθόν υπήρξα φανατικός σαρκαστής πάσης φύσεως αυτόματου κιβωτίου.

Το μέλλον είναι εδώ (όπως λένε και οι εξυπνάκηδες διαφημιστές).

Θεωρώ ότι το DSG δίνει παράταση ζωής στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Είναι γεγονός ότι η αμεσότητα και ο έλεγχος που σου προσφέρει το χειροκίνητο κιβώτιο, δεν έχουν υπερκεραστεί ακόμη.

Αλλά νομίζω ότι και αυτά τα δύο πλεονεκτήματα θα πάψουν να υπάρχουν κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του DSG.

Οι "διαστημικοί" επιστήμονες της VW έβαλαν το DSG στη Veyron, το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών. Ποιός μπορεί να αμφισβητήσει τις δυνατότητές του;

Link to comment
Share on other sites

Διακινδυνεύω την εκτίμηση ότι η φιλοσοφία του DSG θα επικρατήσει γενικά στην αυτοκίνηση στο μέλλον.

Σημειωτέον ότι στο παρελθόν υπήρξα φανατικός σαρκαστής πάσης φύσεως αυτόματου κιβωτίου.

Το μέλλον είναι εδώ (όπως λένε και οι εξυπνάκηδες διαφημιστές).

Θεωρώ ότι το DSG δίνει παράταση ζωής στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Είναι γεγονός ότι η αμεσότητα και ο έλεγχος που σου προσφέρει το χειροκίνητο κιβώτιο, δεν έχουν υπερκεραστεί ακόμη.

Αλλά νομίζω ότι και αυτά τα δύο πλεονεκτήματα θα πάψουν να υπάρχουν κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του DSG.

Οι "διαστημικοί" επιστήμονες της VW έβαλαν το DSG στη Veyron, το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών. Ποιός μπορεί να αμφισβητήσει τις δυνατότητές του;

Aκομη και το νεο Mitsubishi EVO X θα φοραει σασμαν πιστη αντιγραφη του DSG.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση στους κατόχους DSG.

Αν θέλτε να πατινάρετε σε μια αλλάγη η στροφή γίνεται???

πχ. οδηγώ με 40 χιλιόμετρα έχω μέσα 3 και θέλω να κατεβάσω σε δευτέρη άλλα όταν η δευτέρη θα κουμπώσει το μοτέρ να είναι στις 5000σαλ. η πιο απλά

οδηγώ με 40χλμ και τρίτη. πατάω γκάζι και συμπλέκτη μαζί, κουμπώνω 2η και αφήνω απότομα συμπλέκτη.

Στις "M" για παράδειγμα κρατάς το λεβιεδάκι προς τα πάνω και είναι σαν νεκρό καρφώνεις το πόδι στο γκάζι και αφήνεις το λεβιεδάκι να επανέλθει στο κέντρο.

Link to comment
Share on other sites

Ε το πιο πιθανό αυτό είναι, να μην είναι συμαβτό δηλαδή το DSG με τέτοιες "ταρζανιές"!!!

Δεν ειναι για το λογο οτι πριν εσυ κατεβασεις η ανεβασεις ο 2ος συμπλεκτης εχει ηδη συμπλεξει την επομενη ταχυτητα ωστε να γινει γρηγορα η αλλαγη. Το SMG εχει ενα συμπλεκτη. :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι για το λογο οτι πριν εσυ κατεβασεις η ανεβασεις ο 2ος συμπλεκτης εχει ηδη συμπλεξει την επομενη ταχυτητα ωστε να γινει γρηγορα η αλλαγη. Το SMG εχει ενα συμπλεκτη. B)

I know γι αυτό λέω ασύμβατο! Είναι θέμα hardware! :D:D

Link to comment
Share on other sites

Ενα παιδι απο το myphone του φανηκε περιεργο πως ειναι δυνατο να κανει τις αλλαγες κατω απο τις 2000 στρ. Ετσι τραβηξα ενα video απο το αμαξι μου που δειχνει πως κανει το DSG τις αλλαγες, σε πραγματικα χαλαρη οδηγηση. Θα δειτε οτι η 5η μπαινει στα 42 χλμ και η 6 στα 62. Στις 2200 το αμαξι πηγαινει με 110.

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση η οποια μπορει να ειναι λιγο οff topic.Γινεται δυναμομετρηση σε αυτοκινητο με DSG???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.