BABIS Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά να έχουμε με ασφαλή χιλιόμετρα!! Λοιπόν έχω ένα gt με 12500 χλμ και γύρω στα 8000 με 9000 χλμ χρειάστηκε να συμπληρώσω υγρά στο ψυγείο μου. Αλλά μιλάμε για πολλά,είχε πέσει κάτω από την ένδειξη min και ευτυχώς που το πρόσεξα. Έχει παρουσιαστεί και σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 στο δικο μου 7000 ολα καλα.ελεγχο για καμια διαροη εκανες?βαλτω σε ραμπα και δες στην κατω ποδια η στον προφυλακτηρα μπροστα και στο ψυγειο για σημαδια διαροης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BABIS Posted January 12, 2007 Author Report Share Posted January 12, 2007 στο δικο μου 7000 ολα καλα.ελεγχο για καμια διαροη εκανες?βαλτω σε ραμπα και δες στην κατω ποδια η στον προφυλακτηρα μπροστα και στο ψυγειο για σημαδια διαροης. Βασικά από τότε που συμπλήρωσα δεν έπεσε καθόλου η στάθμη. Μάλλον θα κάνω λίγο υπομονή για άλλα 2000 χλμ και θα το δώ στο service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 έχεις standard διαρροή, δεδομένου ότι έχεις συμπληρώσει όσο λες στο δοχείο πλήρωσης..Το ψυκτικό δεν εξατμίζεται ακόμη και αν το δουλεύεις κόφτες συνέχεια σε καύσωνα σε όλα τα κλειστά κυκλώματα ψύξης. Ψάξου λίγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 (edited) έχεις standard διαρροή, δεδομένου ότι έχεις συμπληρώσει όσο λες στο δοχείο πλήρωσης..Το ψυκτικό δεν εξατμίζεται ακόμη και αν το δουλεύεις κόφτες συνέχεια σε καύσωνα σε όλα τα κλειστά κυκλώματα ψύξης. Ψάξου λίγο. Εγω το κοβω για αντλια νερου!! Το ειχα αντιμετωπιση στο Opel του πατερα μου!! Δεν εξηγηται αλλιως διαρροη υγρων ακομα και αν το δουλευεις κοφτες οπως ειπε και ο γιαννης!! Edited January 16, 2007 by karlos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BABIS Posted January 16, 2007 Author Report Share Posted January 16, 2007 Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tasos_GT Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 to iδιο αντιμετοπησα και εγω στο GT m στα 6.000 κμ περιπου και απλωσ συμπληρωσα και ειμαι οκ απο τοτε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 to iδιο αντιμετοπησα και εγω στο GT m στα 6.000 κμ περιπου και απλωσ συμπληρωσα και ειμαι οκ απο τοτε ξερετε τι υγρο παιρνει? αν βαλω παραφλου κανει? και εμενα εχει πεσει λιγο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 Και εγω που δεν εχω gt στα 12000 ημουν λιγο κατω απο το ΜΙΝ...Συμπληρωσα χτες και βλεπουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 Και εγω που δεν εχω gt στα 12000 ημουν λιγο κατω απο το ΜΙΝ...Συμπληρωσα χτες και βλεπουμε... Τι υγρο εβαλες ομως, δεν μου ειπες... πρεπει να εχει καποιες προδιαγραφες η οχι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 Εγω απλα απιονισμενο εβαλα...Μου ειπαν οτι δεν υπαρχει προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 δεν εχει προβλημα με το απιονισμενο....αλλα καλυτερο ειναι το παραφλου!!! με το απιονισμενο αραιωνεις το ηδη υπαρχων αντιψυκτικο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted October 2, 2007 Report Share Posted October 2, 2007 το υγρο ειναι το g12(+) plus και η προδιαγραφη του ειναι TL-VW 774 F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eagle1 Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 ...Το ιδιο και στο δικο μου παιδια.GTsport140 στα 7350χλμ και τσεκαρα σημερα τα λαδια βρισκοντας τα στην περιοχη Α,δηλ ολα καλα!Παρατηρησα ομως οτι το ψυκτικο υγρο βρισκεται σχεδον στο Min.Βεβαια ακομη και οταν παρελαβα το αυτοκινητο η σταθμη ηταν λιγο πιο κατω απο το Max,αλλα γιατι αυτη η απωλεια απο τοσο νωρις?Ισως το υδροψυκτο Turbo,ομως απο οτι αναφερεται παραπανω αυτο δεν παιζει...Καμια ιδεα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Προφανώς τα αυτοκίνητα ήταν έτσι από την αρχή παιδια...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogos Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Μαγκες εχω ενα GT με 7.600 χλμ. οταν το παρελαβα απο αντιπροσωπεια το ψυκτικο υγρο αν θυμαμαι καλα ηταν στο max. τορα εχει παει ακριβως στο μεσω μεταξυ max και min, ισως και ελαχιστα πιο κατω. συνεβη τωρα τελευταια σε κανεναν σας? υγρο συμπληρωσατε μονοι σας η το πηγατε στην αντιπροσωπεια? που μπορω να βρω παραφλου στο εμποριο? πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο,οτι συμβαινει καμια φορα και οτι δεν πρεπει να ανησυχω ενω μου ειπαν να τους το παω να συμπληρωσουν. τι θα με συμβουλευατε να κανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Μαγκες εχω ενα GT με 7.600 χλμ. οταν το παρελαβα απο αντιπροσωπεια το ψυκτικο υγρο αν θυμαμαι καλα ηταν στο max. τορα εχει παει ακριβως στο μεσω μεταξυ max και min, ισως και ελαχιστα πιο κατω. συνεβη τωρα τελευταια σε κανεναν σας? υγρο συμπληρωσατε μονοι σας η το πηγατε στην αντιπροσωπεια? που μπορω να βρω παραφλου στο εμποριο? πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο,οτι συμβαινει καμια φορα και οτι δεν πρεπει να ανησυχω ενω μου ειπαν να τους το παω να συμπληρωσουν. τι θα με συμβουλευατε να κανω? καταρχην φιλε δεν χρειαζεται αναστατωση γιατι ειναι κατι που συμβαινει αραια και που σε ολα τα αυτοκινητα....μπορεις να το συμπληρωσεις και μονος σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papadogiorgas Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 (edited) Μαγκες εχω ενα GT με 7.600 χλμ. οταν το παρελαβα απο αντιπροσωπεια το ψυκτικο υγρο αν θυμαμαι καλα ηταν στο max. τορα εχει παει ακριβως στο μεσω μεταξυ max και min, ισως και ελαχιστα πιο κατω. συνεβη τωρα τελευταια σε κανεναν σας? υγρο συμπληρωσατε μονοι σας η το πηγατε στην αντιπροσωπεια? που μπορω να βρω παραφλου στο εμποριο? πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο,οτι συμβαινει καμια φορα και οτι δεν πρεπει να ανησυχω ενω μου ειπαν να τους το παω να συμπληρωσουν. τι θα με συμβουλευατε να κανω? Και εμένα μου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο στα 15000 χλμ σε 1,6 FSI. Δεν νομίζω να συντρέχει λόγος ανυσηχίας γιατί απ'οτι βλέπω το έχουν πάθει όλοι, λίγο πολύ, στα πρώτα χιλιόμετρα που κάνει το αυτοκίνητο και πιθανόν να συμβαίνει επειδή είναι "αδούλευτο" το κύκλωμα ψύξης. Γνώμη μου.....μη βαράτε.... Αφού φίλε μου σου είπαν να πας να στο συμπληρώσουν εκεί, πήγαινε, αλλά αν πάλι δεν μπορείς ή δεν προλαβαίνεις βάλε απεσταγμένο νερό το οποίο το βρίσκεις πολύ εύκολα σε βενζινάδικα, ή παραφλού, όπως είπε και ο φίλος Afterdark, αλλά αν δεν κάνω λάθος θα πρέπει να βάλεις το ίδιο. Κυκλοφορούν ας πούμε πράσινα ή μπλέ παραφλού αλλά δεν νομίζω ότι κάνει να τα ανακατέψεις. Παραφλού βρίσκεις σε μαγαζιά που πουλάνε ανταλακτικά αυτοκινήτων ή και σε μερικά βενζινάδικα... Edited December 2, 2007 by papadogiorgas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Και εμένα μου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο στα 15000 χλμ σε 1,6 FSI. Δεν νομίζω να συντρέχει λόγος ανυσηχίας γιατί απ'οτι βλέπω το έχουν πάθει όλοι στα πρώτα χιλιόμετρα που κάνει το αυτοκίνητο και πιθανόν να συμβαίνει επειδή είναι "αδούλευτο" το κύκλωμα ψύξης.Γνώμη μου.....μη βαράτε.... εισαι σωστος φιλε μου...ας μην ξεχναμε οτι το κυκλωμα του ψυγειου απο εποχη σε εποχη παρουσιαζει απωλειες....ζεστη κρυο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papadogiorgas Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 εισαι σωστος φιλε μου...ας μην ξεχναμε οτι το κυκλωμα του ψυγειου απο εποχη σε εποχη παρουσιαζει απωλειες....ζεστη κρυο Εδώ εμένα μου παρουσιάζει απώλειες το λάδι του κινητήρα από εποχή σε εποχή....το υγρό του ψυγείου δεν θα μου παρουσίαζε???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Εδώ εμένα μου παρουσιάζει απώλειες το λάδι του κινητήρα από εποχή σε εποχή....το υγρό του ψυγείου δεν θα μου παρουσίαζε???? το παραφλου ειναι πιο ευκολο και πιο φυσιολογικο γιατι οι διαφορες στις θερμοκρασιες επιβαρυνουν και την λειτουργια του ψυγειου...με τις πολλες ζεστες εχουμε κι υπερχειλισεις του παραφλου..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papadogiorgas Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 το παραφλου ειναι πιο ευκολο και πιο φυσιολογικο γιατι οι διαφορες στις θερμοκρασιες επιβαρυνουν και την λειτουργια του ψυγειου...με τις πολλες ζεστες εχουμε κι υπερχειλισεις του παραφλου..... Κατα'ρχήν φίλε Aferdark τα σέβη μου!! Κατα δεύτερον αυτο που είπα όσον αφορά το χρώμα του παραφλού ισχυεί? Γιατί δεν είμαι και σίγουρος και να μην το τρέχουμε τσάμπα το παιδί να ψάχνει χρώματα...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 δεν παιζει ρολο τοσο το χρωμα οσο τα στοιχεια του παραφλου...το χρωμα της αντιπροσωπιας ειναι κοκκινο και καλο ειναι να βαλεις το δικο του εστω κι αν χρειαστει να πας στην VW και να παρεις 1λιτρο..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogos Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 παντως το 1ο πραγμα που με ρωτησαν απο την αντιπροσωπεια οταν τους το ανεφερα ηταν αν δουλευα πολυ τον κλιματισμο και οτι ισως οφειλεται σ'αυτο δηλαδη επειδη το αμαξι το πηρα καλοκαιρι 8/07 καινουργιο+αδουλευτο γι αυτο να ειχα απωλειες. παντως τον κλιματισμο δεν τον δουλευω πολυ και γενικα ειμαι κατα του κλιματισμου (κοβει και αλογα ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eagle1 Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 (edited) Μαγκες εχω ενα GT με 7.600 χλμ. οταν το παρελαβα απο αντιπροσωπεια το ψυκτικο υγρο αν θυμαμαι καλα ηταν στο max. τορα εχει παει ακριβως στο μεσω μεταξυ max και min, ισως και ελαχιστα πιο κατω. συνεβη τωρα τελευταια σε κανεναν σας? υγρο συμπληρωσατε μονοι σας η το πηγατε στην αντιπροσωπεια? που μπορω να βρω παραφλου στο εμποριο? πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο,οτι συμβαινει καμια φορα και οτι δεν πρεπει να ανησυχω ενω μου ειπαν να τους το παω να συμπληρωσουν. τι θα με συμβουλευατε να κανω? Πηγα αντιπροσωπεια και μου συμπληρωσαν μια μικρη ποσοτητα απιονισμενο νερο,περιπου 300ml και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει προβλημα απωλειων. Ειχα 7350χλμ και τωρα στα 11200 δεν εχει χασει καθολου. Κανε και συ το ιδιο μονος σου,εκτος και αν μενεις ή πηγαινεις σε περιοχες με πολυ χαμηλες θερμοκρασιες-παγετου,οποτε συμπληρωσε την απωλεια με αντιψυκτικο G12 και μονο! Edited December 3, 2007 by IoanGTs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...