Jump to content
pliktras

Χαμήλωμα 5 ή 6 Cm

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά.

Λοιπόν έχουμε και λέμε:Πρόσφατα άλλαξα τη μαμά ανάρτηση του POLO και έβαλα sachs performance και HR 3.5cm χαμήλωμα.

Από κρατήματα δεν έχω παράπονο, αλλά με ξενερώνει το ύψος του αυτοκινήτου.Έχω 14" ζάντες και δε γεμίζουν οι θόλοι και είναι σαν να μην το έχω χαμηλώσει καθόλου!!Μόνο εγώ καταλαβαίνω τη διαφορά αφού το polaki ήταν πολύ ψηλό με τις μαμά αναρτήσεις.

Το θέμα είναι ότι δε θέλω να αλλάξω ζάντες γιατί είναι και πιο ακριβή λύση και επιπλέον δε θα έχω την ίδια επιτάχυνση με τώρα.

Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω τι θα μπορούσα να κάνω.Τα sachs μπορούν να πάρουν περισσότερο χαμήλωμα ή μόνο 3,5 πόντους;

Τι ελατήρια μου προτείνετε και πόσο χαμήλωμα;5 ή 6 πόντους;Από τιμές τι παίζει?Αν υπάρχει και καμιά foto με 14" ζάντες και τόσο χαμήλωμα αν μπορείτε βάλτε την!

Κάποιοι κόβουν τα ελατήρια για να το χαμηλώσουν.Είναι μεγάλη βλακεία αυτο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δύσκλα θα βρείς ελατήρια για περισότερο από 3,5 πόντους χαμήλωμα και ακόμα και να βρείς υπολόγισε πάνω από 250€ και θα δουλεύουν τα αμαρτισέρ σου μετά σωστά

Όσα έχεις δεί που είναι χαμηλότερα από αυτό φοράνε ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε ύψος

Αν βάλεις 15" με μικρότερο προφίλ δεν θα χάσεις σε τίποτα ,μόνο θα κερδίσεις σε αίσθηση και εμφάνηση και σπάνια θα δείς χαμηλομένο με 14"

Τα ελατήρια ούτε να σκευτείς να τα κόψεις γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσουν σωστά μετά στις φωλιές.Πάρε και μερικές φωτό από χαμηλομένα για να σου βρίσκονται

Edited by drspeed
Link to comment
Share on other sites

raven εσυ με τα 5ποντα δεν βρισκεις παντου?

ουτε κιχ δεν ακουγεται απο θολους και απο λαστιχα ^_^

αυτα ειναι ζαντονια worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

το ιδιο σχεδιο ζαντας δεν φοραμε???μου φαινονται πανομοιοτηπες....... tongue.gif

Υ.Γ.αυτη η φοτο ειναι ενα χρονο πριν τωρα το αμαξι ειναι ακομα πιο χαμηλο....στις αρχες πρεπει να δουλεψει λιγο το ελατηριο για να κατσει κι αλλο..... B) οταν εβαλα και αναρτησεις ειδα τρελη διαφορα στο χαμηλωμα

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

raven εσυ με τα 5ποντα δεν βρισκεις παντου?
ουτε κιχ δεν ακουγεται απο θολους και απο λαστιχα wink.gif

Το αμάξι του μιχάλη εκτός του ότι με τα 5ποντα έχει δείξει πάρα πολύ, με τα αμορτισέρ που έχει βάλει τώρα το αμάξι μαμάει.

Με έκανε μια βόλτα χθες και το αμάξι απλά στρίβει... ^_^

Edited by nikolakis
Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ.αυτη η φοτο ειναι ενα χρονο πριν τωρα το αμαξι ειναι ακομα πιο χαμηλο....στις αρχες πρεπει να δουλεψει λιγο το ελατηριο για να κατσει κι αλλο..... :lol: οταν εβαλα και αναρτησεις ειδα τρελη διαφορα στο χαμηλωμα

Εγώ δεν έχω κάνει ούτε 2000χλμ ακόμα.Υπάρχει περίπτωση να χαμηλώσει κι άλλο με τον καιρό;

Το κενό φαίνεται πολύ στους πίσω θόλους και είναι γύρω στους 5 πόντους.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δύσκλα θα βρείς ελατήρια για περισότερο από 3,5 πόντους χαμήλωμα και ακόμα και να βρείς υπολόγισε πάνω από 250¤ και θα δουλεύουν τα αμαρτισέρ σου μετά σωστά

Όσα έχεις δεί που είναι χαμηλότερα από αυτό φοράνε ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε ύψος

Αν βάλεις 15" με μικρότερο προφίλ δεν θα χάσεις σε τίποτα ,μόνο θα κερδίσεις σε αίσθηση και εμφάνηση και σπάνια θα δείς χαμηλομένο με 14"

Τα ελατήρια ούτε να σκευτείς να τα κόψεις γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσουν σωστά μετά στις φωλιές.Πάρε και μερικές φωτό από χαμηλομένα για να σου βρίσκονται

drspeed εσύ έχεις 15";Πόσο χαμήλωμα;Έτσι θα ήθελα να είναι και το δικό μου!

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεχε το πολύ χαμήλωμα.Το αμάξι μπορεί να δείχνει πιο όμορφο, αλλά δεν σημαίνει ότι στρίβει και καλύτερα όσο το χαμηλώνεις.Οι 3.5 πόντοι νομίζω είναι καλά.

Πολυ σωστος...αν δεν εχεις coilover με τα ελατηρια χαμηλοτερα απο 3,5 ποντους και σε συνδυασμο με μαμα αμορτισερ μαλλον θα "φανταζεσαι" οτι στριβεις καλυτερα..Η ακομα μπορει να στριβεις αλλα να ξερεις οτι το αμαξι θα γινει πολυ σκληρο και βασικοτατο ειναι πως δεν θα εχεις σιγουρα γρηγοροτερη ανταποκριση για εναν απλο λογο.Αν εχεις τα μαμα αμορτισερ θα θελεις αλλαγμα πολυ συντομοτερα αν το χαμηλωσεις τοσο,διοτι θα πιεζεις πολυ το αμορτισερ επειδη θα εχει πολυ μικροτερο compression και rebound stroke(δηλαδη επειδη θα ειναι κοντοτερο το ελατηριο το αμορτισερ θα πρεπει να αποσβεσει τον κραδασμο με μικροτερη κινηση αρα θα πιεζεται και πιο πολυ αρα θα μικραινει και η διαρκεια ζωης του).Ωστοσο φαινεται ωραιο 5-6 ποντους χαμηλωμενο αλλα μην περιμενεις εχεις και ομορφια και καλυτερο κρατημα με μονο τα ελατηρια.....Και σε καμια περιπτωση μην κοψεις τα μαμα ελατηρια!

Edited by P@p@souz@s
Link to comment
Share on other sites

Τα αμορισέρ δεν είναι τα μαμά.Είναι το sachs performance και είναι για χαμήλωμα.

Μάλλον θα ψάξω για μεγαλύτερα ζαντολάστιχα.

Τώρα φοράω 185/55/14. Αν πάω σε 195/45/15 ξέρει κανείς πόση διαφορά θα έχω στη διάμετρο και πόση με 195/50/15;

Κάπου στο forum είχα διαβάσει για ένα site που τα λέει αυτά αλλά δεν το βρίσκω τώρα.

Link to comment
Share on other sites

O,τι ειναι χαμηλο, δεν σημαινει οτι στριβει κιολας...Προσοχη...

Όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Μιχάλης πολλές φορές το χαμήλωμα δίνει ψευδαίσθηση ασφάλειας στις στροφές, αλλά επί της ουσίας το setup είναι χειρότερο από πριν.

Πρόσεξε πρώτα απ' όλα με τόσο χαμήλωμα αν τα ψαλίδια σου παραμένουν σε οριζόντια θέση.

Για παράδειγμα όσοι χαμηλώνουν τα GolfV πάνω από 2-3 πόντους φέρνουν τα ψαλίδια σε θέση προς τα κάτω που είναι λάθος!!!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά είσαι ότι να 'ναι.. tongue.gif Κι αυτό δεν αναιρεί ότι πλακώνεστε ενώ δεν έκανε κανένας από τους δυο σας την αρχή.. :lol:

Επίσης, ας επιστρέψουμε στο θέμα μας...

Λέγαμε που λέτε ότι το χαμήλωμα δε σημαίνει απαραίτητα καλύτερη αντίδραση του αυτοκινήτου στις στροφές.

Τις περισσότερες φορές είναι περισσότερο ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ... Δηλ. το χαμήλωσες, νιώθεις ασφαλέστερα μέσα στο αμάξι (είσαι και πιο χαμηλά) και μπαίνεις εσύ με περισσότερα km (όχι επειδή κρατάει καλύτερα το αμάξι). Αυτό συμβαίνει γιατί είναι πρακτικά αδύνατο να δεις το στήσιμο του αυτοκινήτου σου οριακά σε οποιουδήποτε είδους οδήγηση στο δρόμο.

Edited by CLSFox
Link to comment
Share on other sites

Βασικά είσαι ότι να 'ναι.. tongue.gif Κι αυτό δεν αναιρεί ότι πλακώνεστε ενώ δεν έκανε κανένας από τους δυο σας την αρχή.. B)

Επίσης, ας επιστρέψουμε στο θέμα μας...

Λέγαμε που λέτε ότι το χαμήλωμα δε σημαίνει απαραίτητα καλύτερη αντίδραση του αυτοκινήτου στις στροφές.

Τις περισσότερες φορές είναι περισσότερο ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ... Δηλ. το χαμήλωσες, νιώθεις ασφαλέστερα μέσα στο αμάξι (είσαι και πιο χαμηλά) και μπαίνεις εσύ με περισσότερα km (όχι επειδή κρατάει καλύτερα το αμάξι). Αυτό συμβαίνει γιατί είναι πρακτικά αδύνατο να δεις το στήσιμο του αυτοκινήτου σου οριακά σε οποιουδήποτε είδους οδήγηση στο δρόμο.

εγω παλι βλεπω οτι σε ανοιχτες καμπες στριβω-κατα πολυ-καλυτερα απο κατι ραλακια σε σχεση με το προηγουμενο setup..... ;)

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι βλεπω οτι σε ανοιχτες καμπες στριβω-κατα πολυ-καλυτερα απο κατι ραλακια σε σχεση με το προηγουμενο setup..... :D

Η σύγκριση ενός setup δε γίνεται σε καμία περίπτωση με "κάτι ραλάκια" αλλά με το δικό σου αυτοκίνητο. Δηλ. σε απόλυτα νούμερα πλέον το αμάξι μπαίνει με +10 +20 ξέρω γω από πριν. Αλλά το θέμα είναι να ξέρεις ότι και πριν το πήγαινες στο όριο και τώρα το πας και οι συνθήκες είναι ίδιες και τα λάστιχα ίδια και οι θερμοκρασίες και και και...

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Γι’ αυτό και εμείς στα R/C λέμε “Κάντε μία αλλαγή/μεταβολή στο set-up τη φορά ώστε να ξέρετε από πού προέρχεται το κέρδος/ζημία”.

Link to comment
Share on other sites

Αλλά το θέμα είναι να ξέρεις ότι και πριν το πήγαινες στο όριο και τώρα το πας και οι συνθήκες είναι ίδιες και τα λάστιχα ίδια και οι θερμοκρασίες και και και...

δεν ξερω για θερμοκρασιες οδοστρωματος κατασταση ελαστικου κλπ εγω ξερω οτι ακομα και με τα τασια που ημουν το αμαξι παντα πηγαινε στο οριο..... :huh:

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω για θερμοκρασιες οδοστρωματος κατασταση ελαστικου κλπ εγω ξερω οτι ακομα και με τα τασια που ημουν το αμαξι παντα πηγαινε στο οριο..... :huh:

Για να το λες με τόση βεβαιότητα, έτσι θα είναι...

Link to comment
Share on other sites

τεσπα στο θεμα μας επειδη καπου πηρε το ματι μου περι γεωμετριας αξονων εχω να πω πως το αμαξι το εχω ελεγξει και ειναι σωστοτατο δηλαδη ο αξονας δεν "κοιταει" προς τα πανω...ειναι οριακα σωστο αν παω μισο ποντο παρακατω τοτε οντως θα εχω μεγαλο προβλημα.... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Τα αμορισέρ δεν είναι τα μαμά.Είναι το sachs performance και είναι για χαμήλωμα.

Μάλλον θα ψάξω για μεγαλύτερα ζαντολάστιχα.

Τώρα φοράω 185/55/14. Αν πάω σε 195/45/15 ξέρει κανείς πόση διαφορά θα έχω στη διάμετρο και πόση με 195/50/15;

Κάπου στο forum είχα διαβάσει για ένα site που τα λέει αυτά αλλά δεν το βρίσκω τώρα.

Φιλε πληκτρα αν εχεις

-πελμα 185 με 55 προφιλ παμε σε 101,75 χιλιοστα διαμετρο

-πελμα 195 με 45 προφιλ παμε σε 87,75 χιλιοστα διαμετρο

-πελμα 195 με 50 προφιλ παμε σε 97,5 χιλιοστα διαμετρο

Αν φοραει μαμα τα 185/55/14 το polo σου τοτε απο οτι βλεπεις για την ακριβεια του κοντερ καλυτερα θα ειναι να πας σε 195/50/15 που θα εχεις διαφορα 101,75-97,5=4 χιλιοστα,οποτε εισαι καλα δεν θα χανει ιδιαιτερα το κοντερ(φανταζομαι αυτο θα προτεινει και ο κατασκευαστης για το μοντελο σου),τωρα αν θες να το χαμηλωσεις πολυ τοτε αναγκαστικα θα πας σε 45αρι προφιλ ωστε να εχεις περιθωριο αλλο μισο ποντο απο αυτον που θα εκανες με τα 195/50/15...Μετα ειναι δικη σου επιλογη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.