pliktras Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 Γεια σας παιδιά. Λοιπόν έχουμε και λέμε:Πρόσφατα άλλαξα τη μαμά ανάρτηση του POLO και έβαλα sachs performance και HR 3.5cm χαμήλωμα. Από κρατήματα δεν έχω παράπονο, αλλά με ξενερώνει το ύψος του αυτοκινήτου.Έχω 14" ζάντες και δε γεμίζουν οι θόλοι και είναι σαν να μην το έχω χαμηλώσει καθόλου!!Μόνο εγώ καταλαβαίνω τη διαφορά αφού το polaki ήταν πολύ ψηλό με τις μαμά αναρτήσεις. Το θέμα είναι ότι δε θέλω να αλλάξω ζάντες γιατί είναι και πιο ακριβή λύση και επιπλέον δε θα έχω την ίδια επιτάχυνση με τώρα. Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω τι θα μπορούσα να κάνω.Τα sachs μπορούν να πάρουν περισσότερο χαμήλωμα ή μόνο 3,5 πόντους; Τι ελατήρια μου προτείνετε και πόσο χαμήλωμα;5 ή 6 πόντους;Από τιμές τι παίζει?Αν υπάρχει και καμιά foto με 14" ζάντες και τόσο χαμήλωμα αν μπορείτε βάλτε την! Κάποιοι κόβουν τα ελατήρια για να το χαμηλώσουν.Είναι μεγάλη βλακεία αυτο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 οτι και να κανεις ΜΗΝ κοψεις ελατηρια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted January 25, 2007 Report Share Posted January 25, 2007 (edited) Πολύ δύσκλα θα βρείς ελατήρια για περισότερο από 3,5 πόντους χαμήλωμα και ακόμα και να βρείς υπολόγισε πάνω από 250€ και θα δουλεύουν τα αμαρτισέρ σου μετά σωστά Όσα έχεις δεί που είναι χαμηλότερα από αυτό φοράνε ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε ύψος Αν βάλεις 15" με μικρότερο προφίλ δεν θα χάσεις σε τίποτα ,μόνο θα κερδίσεις σε αίσθηση και εμφάνηση και σπάνια θα δείς χαμηλομένο με 14" Τα ελατήρια ούτε να σκευτείς να τα κόψεις γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσουν σωστά μετά στις φωλιές.Πάρε και μερικές φωτό από χαμηλομένα για να σου βρίσκονται Edited January 25, 2007 by drspeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 αυτο ειναι το δικο μου το τουτουνι με 5ποντα apex ελατηρια και κιτρινα χοντρομπουκαλα bilstein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 αυτα ειναι ζαντονια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 raven εσυ με τα 5ποντα δεν βρισκεις παντου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 (edited) raven εσυ με τα 5ποντα δεν βρισκεις παντου? ουτε κιχ δεν ακουγεται απο θολους και απο λαστιχα αυτα ειναι ζαντονια το ιδιο σχεδιο ζαντας δεν φοραμε???μου φαινονται πανομοιοτηπες....... Υ.Γ.αυτη η φοτο ειναι ενα χρονο πριν τωρα το αμαξι ειναι ακομα πιο χαμηλο....στις αρχες πρεπει να δουλεψει λιγο το ελατηριο για να κατσει κι αλλο..... οταν εβαλα και αναρτησεις ειδα τρελη διαφορα στο χαμηλωμα Edited January 26, 2007 by raven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 (edited) raven εσυ με τα 5ποντα δεν βρισκεις παντου? ουτε κιχ δεν ακουγεται απο θολους και απο λαστιχα wink.gif Το αμάξι του μιχάλη εκτός του ότι με τα 5ποντα έχει δείξει πάρα πολύ, με τα αμορτισέρ που έχει βάλει τώρα το αμάξι μαμάει. Με έκανε μια βόλτα χθες και το αμάξι απλά στρίβει... Edited January 26, 2007 by nikolakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 26, 2007 Report Share Posted January 26, 2007 Πρόσεχε το πολύ χαμήλωμα.Το αμάξι μπορεί να δείχνει πιο όμορφο, αλλά δεν σημαίνει ότι στρίβει και καλύτερα όσο το χαμηλώνεις.Οι 3.5 πόντοι νομίζω είναι καλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 το ιδιο σχεδιο ζαντας δεν φοραμε???μου φαινονται πανομοιοτηπες....... yeap ακριβως ιδιες :D μονο το αμαξι αλλαζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pliktras Posted January 27, 2007 Author Report Share Posted January 27, 2007 Υ.Γ.αυτη η φοτο ειναι ενα χρονο πριν τωρα το αμαξι ειναι ακομα πιο χαμηλο....στις αρχες πρεπει να δουλεψει λιγο το ελατηριο για να κατσει κι αλλο..... οταν εβαλα και αναρτησεις ειδα τρελη διαφορα στο χαμηλωμα Εγώ δεν έχω κάνει ούτε 2000χλμ ακόμα.Υπάρχει περίπτωση να χαμηλώσει κι άλλο με τον καιρό; Το κενό φαίνεται πολύ στους πίσω θόλους και είναι γύρω στους 5 πόντους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pliktras Posted January 27, 2007 Author Report Share Posted January 27, 2007 Πολύ δύσκλα θα βρείς ελατήρια για περισότερο από 3,5 πόντους χαμήλωμα και ακόμα και να βρείς υπολόγισε πάνω από 250¤ και θα δουλεύουν τα αμαρτισέρ σου μετά σωστάΌσα έχεις δεί που είναι χαμηλότερα από αυτό φοράνε ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε ύψος Αν βάλεις 15" με μικρότερο προφίλ δεν θα χάσεις σε τίποτα ,μόνο θα κερδίσεις σε αίσθηση και εμφάνηση και σπάνια θα δείς χαμηλομένο με 14" Τα ελατήρια ούτε να σκευτείς να τα κόψεις γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσουν σωστά μετά στις φωλιές.Πάρε και μερικές φωτό από χαμηλομένα για να σου βρίσκονται drspeed εσύ έχεις 15";Πόσο χαμήλωμα;Έτσι θα ήθελα να είναι και το δικό μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 drspeed εσύ έχεις 15";Πόσο χαμήλωμα;Έτσι θα ήθελα να είναι και το δικό μου! Ναι -3,5cm ελατήρια eibach με koni ρυθμιζόμενα κίτρινα και 15"αρες με 195/50/15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAPASOUZAS Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 (edited) Πρόσεχε το πολύ χαμήλωμα.Το αμάξι μπορεί να δείχνει πιο όμορφο, αλλά δεν σημαίνει ότι στρίβει και καλύτερα όσο το χαμηλώνεις.Οι 3.5 πόντοι νομίζω είναι καλά. Πολυ σωστος...αν δεν εχεις coilover με τα ελατηρια χαμηλοτερα απο 3,5 ποντους και σε συνδυασμο με μαμα αμορτισερ μαλλον θα "φανταζεσαι" οτι στριβεις καλυτερα..Η ακομα μπορει να στριβεις αλλα να ξερεις οτι το αμαξι θα γινει πολυ σκληρο και βασικοτατο ειναι πως δεν θα εχεις σιγουρα γρηγοροτερη ανταποκριση για εναν απλο λογο.Αν εχεις τα μαμα αμορτισερ θα θελεις αλλαγμα πολυ συντομοτερα αν το χαμηλωσεις τοσο,διοτι θα πιεζεις πολυ το αμορτισερ επειδη θα εχει πολυ μικροτερο compression και rebound stroke(δηλαδη επειδη θα ειναι κοντοτερο το ελατηριο το αμορτισερ θα πρεπει να αποσβεσει τον κραδασμο με μικροτερη κινηση αρα θα πιεζεται και πιο πολυ αρα θα μικραινει και η διαρκεια ζωης του).Ωστοσο φαινεται ωραιο 5-6 ποντους χαμηλωμενο αλλα μην περιμενεις εχεις και ομορφια και καλυτερο κρατημα με μονο τα ελατηρια.....Και σε καμια περιπτωση μην κοψεις τα μαμα ελατηρια! Edited February 12, 2007 by P@p@souz@s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pliktras Posted February 12, 2007 Author Report Share Posted February 12, 2007 Τα αμορισέρ δεν είναι τα μαμά.Είναι το sachs performance και είναι για χαμήλωμα. Μάλλον θα ψάξω για μεγαλύτερα ζαντολάστιχα. Τώρα φοράω 185/55/14. Αν πάω σε 195/45/15 ξέρει κανείς πόση διαφορά θα έχω στη διάμετρο και πόση με 195/50/15; Κάπου στο forum είχα διαβάσει για ένα site που τα λέει αυτά αλλά δεν το βρίσκω τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 O,τι ειναι χαμηλο, δεν σημαινει οτι στριβει κιολας...Προσοχη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 O,τι ειναι χαμηλο, δεν σημαινει οτι στριβει κιολας...Προσοχη... Όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Μιχάλης πολλές φορές το χαμήλωμα δίνει ψευδαίσθηση ασφάλειας στις στροφές, αλλά επί της ουσίας το setup είναι χειρότερο από πριν. Πρόσεξε πρώτα απ' όλα με τόσο χαμήλωμα αν τα ψαλίδια σου παραμένουν σε οριζόντια θέση. Για παράδειγμα όσοι χαμηλώνουν τα GolfV πάνω από 2-3 πόντους φέρνουν τα ψαλίδια σε θέση προς τα κάτω που είναι λάθος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 (edited) Βασικά είσαι ότι να 'ναι.. Κι αυτό δεν αναιρεί ότι πλακώνεστε ενώ δεν έκανε κανένας από τους δυο σας την αρχή.. Επίσης, ας επιστρέψουμε στο θέμα μας... Λέγαμε που λέτε ότι το χαμήλωμα δε σημαίνει απαραίτητα καλύτερη αντίδραση του αυτοκινήτου στις στροφές. Τις περισσότερες φορές είναι περισσότερο ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ... Δηλ. το χαμήλωσες, νιώθεις ασφαλέστερα μέσα στο αμάξι (είσαι και πιο χαμηλά) και μπαίνεις εσύ με περισσότερα km (όχι επειδή κρατάει καλύτερα το αμάξι). Αυτό συμβαίνει γιατί είναι πρακτικά αδύνατο να δεις το στήσιμο του αυτοκινήτου σου οριακά σε οποιουδήποτε είδους οδήγηση στο δρόμο. Edited February 13, 2007 by CLSFox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Βασικά είσαι ότι να 'ναι.. Κι αυτό δεν αναιρεί ότι πλακώνεστε ενώ δεν έκανε κανένας από τους δυο σας την αρχή.. Επίσης, ας επιστρέψουμε στο θέμα μας... Λέγαμε που λέτε ότι το χαμήλωμα δε σημαίνει απαραίτητα καλύτερη αντίδραση του αυτοκινήτου στις στροφές. Τις περισσότερες φορές είναι περισσότερο ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ... Δηλ. το χαμήλωσες, νιώθεις ασφαλέστερα μέσα στο αμάξι (είσαι και πιο χαμηλά) και μπαίνεις εσύ με περισσότερα km (όχι επειδή κρατάει καλύτερα το αμάξι). Αυτό συμβαίνει γιατί είναι πρακτικά αδύνατο να δεις το στήσιμο του αυτοκινήτου σου οριακά σε οποιουδήποτε είδους οδήγηση στο δρόμο. εγω παλι βλεπω οτι σε ανοιχτες καμπες στριβω-κατα πολυ-καλυτερα απο κατι ραλακια σε σχεση με το προηγουμενο setup..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 εγω παλι βλεπω οτι σε ανοιχτες καμπες στριβω-κατα πολυ-καλυτερα απο κατι ραλακια σε σχεση με το προηγουμενο setup..... Η σύγκριση ενός setup δε γίνεται σε καμία περίπτωση με "κάτι ραλάκια" αλλά με το δικό σου αυτοκίνητο. Δηλ. σε απόλυτα νούμερα πλέον το αμάξι μπαίνει με +10 +20 ξέρω γω από πριν. Αλλά το θέμα είναι να ξέρεις ότι και πριν το πήγαινες στο όριο και τώρα το πας και οι συνθήκες είναι ίδιες και τα λάστιχα ίδια και οι θερμοκρασίες και και και... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 Γι’ αυτό και εμείς στα R/C λέμε “Κάντε μία αλλαγή/μεταβολή στο set-up τη φορά ώστε να ξέρετε από πού προέρχεται το κέρδος/ζημία”. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 Αλλά το θέμα είναι να ξέρεις ότι και πριν το πήγαινες στο όριο και τώρα το πας και οι συνθήκες είναι ίδιες και τα λάστιχα ίδια και οι θερμοκρασίες και και και... δεν ξερω για θερμοκρασιες οδοστρωματος κατασταση ελαστικου κλπ εγω ξερω οτι ακομα και με τα τασια που ημουν το αμαξι παντα πηγαινε στο οριο..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 δεν ξερω για θερμοκρασιες οδοστρωματος κατασταση ελαστικου κλπ εγω ξερω οτι ακομα και με τα τασια που ημουν το αμαξι παντα πηγαινε στο οριο..... Για να το λες με τόση βεβαιότητα, έτσι θα είναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 τεσπα στο θεμα μας επειδη καπου πηρε το ματι μου περι γεωμετριας αξονων εχω να πω πως το αμαξι το εχω ελεγξει και ειναι σωστοτατο δηλαδη ο αξονας δεν "κοιταει" προς τα πανω...ειναι οριακα σωστο αν παω μισο ποντο παρακατω τοτε οντως θα εχω μεγαλο προβλημα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAPASOUZAS Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Τα αμορισέρ δεν είναι τα μαμά.Είναι το sachs performance και είναι για χαμήλωμα.Μάλλον θα ψάξω για μεγαλύτερα ζαντολάστιχα. Τώρα φοράω 185/55/14. Αν πάω σε 195/45/15 ξέρει κανείς πόση διαφορά θα έχω στη διάμετρο και πόση με 195/50/15; Κάπου στο forum είχα διαβάσει για ένα site που τα λέει αυτά αλλά δεν το βρίσκω τώρα. Φιλε πληκτρα αν εχεις -πελμα 185 με 55 προφιλ παμε σε 101,75 χιλιοστα διαμετρο -πελμα 195 με 45 προφιλ παμε σε 87,75 χιλιοστα διαμετρο -πελμα 195 με 50 προφιλ παμε σε 97,5 χιλιοστα διαμετρο Αν φοραει μαμα τα 185/55/14 το polo σου τοτε απο οτι βλεπεις για την ακριβεια του κοντερ καλυτερα θα ειναι να πας σε 195/50/15 που θα εχεις διαφορα 101,75-97,5=4 χιλιοστα,οποτε εισαι καλα δεν θα χανει ιδιαιτερα το κοντερ(φανταζομαι αυτο θα προτεινει και ο κατασκευαστης για το μοντελο σου),τωρα αν θες να το χαμηλωσεις πολυ τοτε αναγκαστικα θα πας σε 45αρι προφιλ ωστε να εχεις περιθωριο αλλο μισο ποντο απο αυτον που θα εκανες με τα 195/50/15...Μετα ειναι δικη σου επιλογη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...