ZAGORAKIS1 Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 εχω το πολακι του 2001 οπως ξερετε.λοιπον εχει 35000 χιλιομετρα.τον ιμαντα ποτε πρεπει να τον αλλαξω?στις 60000 η στα 5 χρονια?η μαμα εταιρια τι λεει σχετικα με αυτο το θεμα?την βοηθεια σας παρακαλω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 φιλε μου δεν εχει στανταρτ αυτο εγω το πηγα στις 64000 κ ηταν ακομα οκ ,θα το ξαναπαω σε κανα 10000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted February 8, 2007 Author Report Share Posted February 8, 2007 δηλαδη στις 64000 εκανες τσεκ για να δουν αν ειναι οκ?ποσα χρονια το εχεις με 64000 να υπολογισω 6? η vw δηλαδη δεν λεει να το αλλαζουμε στα 4 η 5 χρονια ανεξαρτητως τι χιλιομετρα εχουμε? εγω δεν φοβαμαι στο αμαξι μου μην κοπει λογω κακης χρησης γιατι το ειχε γυναικα το πολο και πηγαινε στη δουλεια της φοβαμαι μην κοπει ο ιμαντας λογω ηλικιας(5χρονων και κατι μηνες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Να κωπεί δεν παίζει το πολύ πολύ να έχεις τίποτα αρυθμίες!!! Ο δικός μου παρέδωσε το πνεύμα στις 70.000 χλμ Για αλλαγή αν θυμάμαι καλά το σετάκι με τους τεντωτήρες και εργασια πρέπει να μου πήγε 230-250€ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 δηλαδη στις 64000 εκανες τσεκ για να δουν αν ειναι οκ?ποσα χρονια το εχεις με 64000να υπολογισω 6? η vw δηλαδη δεν λεει να το αλλαζουμε στα 4 η 5 χρονια ανεξαρτητως τι χιλιομετρα εχουμε? εγω δεν φοβαμαι στο αμαξι μου μην κοπει λογω κακης χρησης γιατι το ειχε γυναικα το πολο και πηγαινε στη δουλεια της φοβαμαι μην κοπει ο ιμαντας λογω ηλικιας(5χρονων και κατι μηνες) 6?Χαχα οχι ρε 3 χρονια τα εχει κανει αυτα τα χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Εγώ τον δικό μου πήγα να τον αλλάξω στις 54.000km και ευτυχώς γιατί ήταν σπασμένο 1 ρουλεμαν.Δεν είχε πολλά ψωμιά ακόμη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted February 8, 2007 Author Report Share Posted February 8, 2007 καλα ολα αυτα ρε παιδες που λετε αλλα εγω τι πρεπει να κανω? για δωστε καμμια συμβουλη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Τράβα να στον δούν αν είναι ΟΚ! Δεν νομίζω ότι θα χρειαστείς από τώρα άλλαγμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterPan Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 ρε παιδιά, για πειτε μου τί προβληματα παρουσιαζονται οταν σπασει ενα δοντακι του ιμάντα? αρρυθμίες? λοιπόν, για να εξηγησω την κατασταση μου... εχω ενα πολό 7 χρόνια κ 78.000 χλμ. το πήγα για σερβις στις 70.000 κ τους ειπα να δουν τον ιμαντα κ να τον αλλαξουμε. μου ειπαν πως ολα ειναι καλά κ πως θελει αλλαγη στις 90.000 χλμ. βεβαια παρουσιαζει καμια φορα κάποια ελαχιστη αρρυθμία στα φαναρια, οταν ειμαι στο ρελαντί. τί προτείνετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted February 9, 2007 Author Report Share Posted February 9, 2007 Η αρρυθμια ειναι γριφος μπορει να ειναι απο πολλα πραμγατα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted March 29, 2007 Author Report Share Posted March 29, 2007 μου τον κοιταξε μηχανικος τον ιμαντα και μου ειπε να τον αλλαξω αν μπορω συντομα βρηκα το σετ με 135 ευρω(2 ιμαντες 2 τεντοτηρες) σκεφτομαι να αλλαξω μονο τους ιμαντες(33 ευρω)για το λογο οτι οι τεντωτηρες δεν ειναι σαν τους ιμαντες δηλαδη δεν φθειρονται με την παροδο του χρονου αλλα μονο απο την πολλη χρηση εχω 36.500 χιλιομετρα εσεις τι προτεινετε? ξερω παντος πολλα αυτοκινητα π.χ ταξι που τον αλλαζουν το τεντωτηρα καθε δευτερη αλλαγη δηλαδη στις 180.000 χιλιομετρα το ιδιο εκανε και ο πατηρ μου στο jetta αλλαζε τον ιμαντα στις 90.000 και τον τεντοτηρα στις 180.000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 ΘΑ αναφέρω μια παράμετρο που πολύ δεν την λαμβάνουν υπόψιν τους, ο χρόνος. όπως και τα λκάστιχα του αυτοκινήτου έτσι και όλα τα πολυμερή όπως ο ιμάντας γερνάνε. έτσι μπορεί τα 35,000 να είναι πολύ λίγα , τα πέντε χρόνια επιβάλλουν να αλλαχτεί Οι τεντωτήρες δε συντρέχει κάποιος λόγος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 ρε παιδιά, για πειτε μου τί προβληματα παρουσιαζονται οταν σπασει ενα δοντακι του ιμάντα? αρρυθμίες? λοιπόν, για να εξηγησω την κατασταση μου... εχω ενα πολό 7 χρόνια κ 78.000 χλμ. το πήγα για σερβις στις 70.000 κ τους ειπα να δουν τον ιμαντα κ να τον αλλαξουμε. μου ειπαν πως ολα ειναι καλά κ πως θελει αλλαγη στις 90.000 χλμ. βεβαια παρουσιαζει καμια φορα κάποια ελαχιστη αρρυθμία στα φαναρια, οταν ειμαι στο ρελαντί. τί προτείνετε? ξεκινα απο τα ευκολα, αλλαξε φιλτρο καυσιμου μπορει να ειναι clogged Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 ΘΑ αναφέρω μια παράμετρο που πολύ δεν την λαμβάνουν υπόψιν τους, ο χρόνος. όπως και τα λκάστιχα του αυτοκινήτου έτσι και όλα τα πολυμερή όπως ο ιμάντας γερνάνε. έτσι μπορεί τα 35,000 να είναι πολύ λίγα , τα πέντε χρόνια επιβάλλουν να αλλαχτεί Οι τεντωτήρες δε συντρέχει κάποιος λόγος +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 (edited) 6?Χαχα οχι ρε 3 χρονια τα εχει κανει αυτα τα χιλιομετρα xaxaxa! 3 χρονια?64k? λιγος εισαι!!! 2,5 χρονια --->88.000 and still counting!!! anyway αλλαγη ιμαντα εκανα στα 63.000 Edited April 6, 2007 by vivpolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 Καλημέρα παιδιά, Δηαλαδή εαν έχω καταλάβει καλά, εγώ που έχω Polo 9n μοντ. 11/02 με 40.000 χλμ. και δεν έχω αλλάξει ιμάντες, θα πρέπει να λλάξω μόνο ιμάντες και όχι τεντωτήρες?? και όχι λόγω χλμ αλλά λόγω χρόνου???? Εαν θυμάμαι καλά ο μηχανικός μου μου είχε πει ότι μαζί με το σετ ιμάντες τεντωτήρες θα έπρεπε να αλλάξω και αντλία νερού την οποία την αλλάζουν προληπτικά. Έβγαινε σύνολο γύρω στα 300€ εαν δεν λάνω λάθος. Οπότε έχουμε ιμάντες / τεντωτήρες / αντλία νερού / G12 κανα 2λιτρο (!) Λογικά η εργασία θα χρεωθεί ίδια απλά θα αλλάξω μόνο τους ιμάντες, που όπως ανέφερε ο zagorakis1 μπορώ να τους βρω 33€ μόνο??? Για πείτε ρε παιδιά γιατί μπερδεύτηκα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted April 18, 2007 Author Report Share Posted April 18, 2007 τα περι 'προληπτικα' των εταιριων σε καποιες εργασιες και ανταλλακτικα ειναι καθαρα για να σου τα περνουν,τι δουλεια εχει να αλλαχτει η αντλια νερου αν δεν εχεις σκουριες στο κυκλωμα και αν αλλαζεις καθε 2 χρονια το παραφλου αν πας και κανεις στην μαμα εταιρια ολα αυτα που προανεφερες θα σε πυροβολησουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 - δινουμε σημασια στο τριξιμο του ιμαντα,ελεγχουμε το μποσικο του στην μεση της καμπυλης και τον γυρναμε λιγο να δουμε την κατασταση της οδοντωσης του ,εγω του ριχνω οταν ειναι να μεινει λιγο καιρο ακινητο λιγο σπρευ μια φορα τον χρονο να μην "ξεραινεται" γιατι δεν παυει να ειναι παραγωγο ελαστικου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 +1 5 χρόνια 98.000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 τα περι 'προληπτικα' των εταιριων σε καποιες εργασιες και ανταλλακτικα ειναι καθαρα για να σου τα περνουν,τι δουλεια εχει να αλλαχτει η αντλια νερου αν δεν εχεις σκουριες στο κυκλωμα και αν αλλαζεις καθε 2 χρονια το παραφλουαν πας και κανεις στην μαμα εταιρια ολα αυτα που προανεφερες θα σε πυροβολησουν και καλά ότι επειδή θα γίνει που θα γίνει η εργασία να αλλάξουν και την αντλία just in case και αυτά όχι στην αντιπροσωπεία αλλά σε μηχανικό έξω. Με βλέπω να αλλάζω μόνο ιμάντα στα 50.000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommas Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΣΤΑ 60.000.ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΕΙ 60.000.ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΠΤ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanasis_leo Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Παιδια εχω 82.000 χιλιομετρα. Στην Ε.Τ.Ε.Α μου ζητανε 400-450 Euro για το 6Ν μου.Μου ειπαν οτι το Μαιο εχει εκπτωση στους ιμαντες και τεντοτηρες 15 % . Αλλα εχω και εκπτωση 26 % λογω παλαιου αυτοκινητου. Εσας οι τιμες που λετε ειναι σε εξουσιοδοτημένα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted April 25, 2007 Author Report Share Posted April 25, 2007 (edited) Παιδια εχω 82.000 χιλιομετρα. Στην Ε.Τ.Ε.Α μου ζητανε 400-450 Euro για το 6Ν μου.Μου ειπαν οτι το Μαιο εχει εκπτωση στους ιμαντες και τεντοτηρες 15 % . Αλλα εχω και εκπτωση 26 % λογω παλαιου αυτοκινητου. Εσας οι τιμες που λετε ειναι σε εξουσιοδοτημένα? ε τους απατεωνες ρε τι τιμες ειναι αυτες ρε φιλαρακι παρε στο 2103466156 ειναι μαγαζι με ανταλλακτικα το σετ ιμαντες με τεντοτηρες για το 6n2 τουλαχιστον εχει 135 ευρω(γερμανικης κατασκευης) και ψαξε να βρεις εναν μηχανικο που να εχει παει κανενας φιλος σου η γνωστος σου να ειναι εμπιστοσυνης τελος παντων να στα αλλαξει,το πολυ να σου παρει 50 ευρω εγω τους αλλαξα στη renault μου πηραν για εργασια 30 ευρω Edited May 2, 2007 by EL MAGO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Makridis Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 ε τους απατεωνες ρε τι τιμες ειναι αυτεςρε φιλαρακι παρε στο 2103466156 ειναι μαγαζι με ανταλλακτικα το σετ ιμαντες με τεντοτηρες για το 6n2 τουλαχιστον εχει 135 ευρω(γερμανικης κατασκευης) και ψαξε να βρεις εναν μηχανικο που να εχει παει κανενας φιλος σου η γνωστος σου να ειναι εμπιστοσυνης τελος παντων να στα αλλαξει,το πολυ να σου παρει 50 ευρω εγω τους αλλαξα στη renault μου πηραν για εργασια 30 ευρω Καλησπερα παιδια, Εχω ενα πολο το αγορασα το 02/2004 και εχω συμπληρωσει 71000 κμ στην Καρεντα που πηρα μου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξω ιμαντες ρουλεμαν τρομπα νερου και μου ζητησαν καμια 600 ευρω! Η αλλαγη ρουλεμαν ειναι απαραιτητη? Εχετε να μου προτεινετε καπου αλλου που μπορω να τηλεφωνησω για να παρω καμια πιο καλη τιμη καθως δεν παιζει και πολυς παρας αυτες της ημερες... Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 Καλησπερα παιδια, Εχω ενα πολο το αγορασα το 02/2004 και εχω συμπληρωσει 71000 κμ στην Καρεντα που πηρα μου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξω ιμαντες ρουλεμαν τρομπα νερου και μου ζητησαν καμια 600 ευρω! Η αλλαγη ρουλεμαν ειναι απαραιτητη? Εχετε να μου προτεινετε καπου αλλου που μπορω να τηλεφωνησω για να παρω καμια πιο καλη τιμη καθως δεν παιζει και πολυς παρας αυτες της ημερες... Ευχαριστω 360 ευρώ γνήσια ανταλλακτικά ιμάντας εκκεντροφόρων,τεντωτήρες, δεν υπάρχουν ρουλμαν στους εκκεντροφόρους. Εχω 99.000 και τρόμπα νερού δεν έχω αλλάξει. Σου έβγαλέ πρόβλημα η τρόμπα και θες να την αλλάξεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...