Jump to content
ZAGORAKIS1

ΙΜΑΝΤΑΣ

Recommended Posts

εχω το πολακι του 2001 οπως ξερετε.λοιπον εχει 35000 χιλιομετρα.τον ιμαντα ποτε πρεπει να τον αλλαξω?στις 60000 η στα 5 χρονια?η μαμα εταιρια

τι λεει σχετικα με αυτο το θεμα?την βοηθεια σας παρακαλω

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

φιλε μου δεν εχει στανταρτ αυτο εγω το πηγα στις 64000 κ ηταν ακομα οκ ,θα το ξαναπαω σε κανα 10000

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη στις 64000 εκανες τσεκ για να δουν αν ειναι οκ?ποσα χρονια το εχεις με 64000

να υπολογισω 6?

η vw δηλαδη δεν λεει να το αλλαζουμε στα 4 η 5 χρονια ανεξαρτητως τι χιλιομετρα εχουμε?

εγω δεν φοβαμαι στο αμαξι μου μην κοπει λογω κακης χρησης γιατι το ειχε γυναικα το πολο και πηγαινε στη δουλεια της

φοβαμαι μην κοπει ο ιμαντας λογω ηλικιας(5χρονων και κατι μηνες)

Link to comment
Share on other sites

Να κωπεί δεν παίζει το πολύ πολύ να έχεις τίποτα αρυθμίες!!!

Ο δικός μου παρέδωσε το πνεύμα στις 70.000 χλμ

Για αλλαγή αν θυμάμαι καλά το σετάκι με τους τεντωτήρες και εργασια πρέπει να μου πήγε 230-250€

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
δηλαδη στις 64000 εκανες τσεκ για να δουν αν ειναι οκ?ποσα χρονια το εχεις με 64000

να υπολογισω 6?

η vw δηλαδη δεν λεει να το αλλαζουμε στα 4 η 5 χρονια ανεξαρτητως τι χιλιομετρα εχουμε?

εγω δεν φοβαμαι στο αμαξι μου μην κοπει λογω κακης χρησης γιατι το ειχε γυναικα το πολο και πηγαινε στη δουλεια της

φοβαμαι μην κοπει ο ιμαντας λογω ηλικιας(5χρονων και κατι μηνες)

6?Χαχα οχι ρε 3 χρονια τα εχει κανει αυτα τα χιλιομετρα

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά, για πειτε μου τί προβληματα παρουσιαζονται οταν σπασει ενα δοντακι του ιμάντα? αρρυθμίες? λοιπόν, για να εξηγησω την κατασταση μου... εχω ενα πολό 7 χρόνια κ 78.000 χλμ. το πήγα για σερβις στις 70.000 κ τους ειπα να δουν τον ιμαντα κ να τον αλλαξουμε. μου ειπαν πως ολα ειναι καλά κ πως θελει αλλαγη στις 90.000 χλμ. βεβαια παρουσιαζει καμια φορα κάποια ελαχιστη αρρυθμία στα φαναρια, οταν ειμαι στο ρελαντί. τί προτείνετε?

Link to comment
Share on other sites

μου τον κοιταξε μηχανικος τον ιμαντα και μου ειπε να τον αλλαξω αν μπορω συντομα

βρηκα το σετ με 135 ευρω(2 ιμαντες 2 τεντοτηρες)

σκεφτομαι να αλλαξω μονο τους ιμαντες(33 ευρω)για το λογο οτι οι τεντωτηρες δεν ειναι σαν τους ιμαντες δηλαδη δεν φθειρονται με την παροδο του χρονου αλλα μονο απο την πολλη χρηση

εχω 36.500 χιλιομετρα

εσεις τι προτεινετε?

ξερω παντος πολλα αυτοκινητα π.χ ταξι που τον αλλαζουν το τεντωτηρα καθε δευτερη αλλαγη δηλαδη στις 180.000 χιλιομετρα

το ιδιο εκανε και ο πατηρ μου στο jetta αλλαζε τον ιμαντα στις 90.000 και τον τεντοτηρα στις 180.000

Link to comment
Share on other sites

ΘΑ αναφέρω μια παράμετρο που πολύ δεν την λαμβάνουν υπόψιν τους, ο χρόνος. όπως και τα λκάστιχα του αυτοκινήτου έτσι και όλα τα πολυμερή όπως ο ιμάντας γερνάνε. έτσι μπορεί τα 35,000 να είναι πολύ λίγα , τα πέντε χρόνια επιβάλλουν να αλλαχτεί :huh: Οι τεντωτήρες δε συντρέχει κάποιος λόγος

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά, για πειτε μου τί προβληματα παρουσιαζονται οταν σπασει ενα δοντακι του ιμάντα? αρρυθμίες? λοιπόν, για να εξηγησω την κατασταση μου... εχω ενα πολό 7 χρόνια κ 78.000 χλμ. το πήγα για σερβις στις 70.000 κ τους ειπα να δουν τον ιμαντα κ να τον αλλαξουμε. μου ειπαν πως ολα ειναι καλά κ πως θελει αλλαγη στις 90.000 χλμ. βεβαια παρουσιαζει καμια φορα κάποια ελαχιστη αρρυθμία στα φαναρια, οταν ειμαι στο ρελαντί. τί προτείνετε?

ξεκινα απο τα ευκολα, αλλαξε φιλτρο καυσιμου μπορει να ειναι clogged

Link to comment
Share on other sites

ΘΑ αναφέρω μια παράμετρο που πολύ δεν την λαμβάνουν υπόψιν τους, ο χρόνος. όπως και τα λκάστιχα του αυτοκινήτου έτσι και όλα τα πολυμερή όπως ο ιμάντας γερνάνε. έτσι μπορεί τα 35,000 να είναι πολύ λίγα , τα πέντε χρόνια επιβάλλουν να αλλαχτεί ;) Οι τεντωτήρες δε συντρέχει κάποιος λόγος

+1

Link to comment
Share on other sites

6?Χαχα οχι ρε 3 χρονια τα εχει κανει αυτα τα χιλιομετρα

xaxaxa! 3 χρονια?64k? λιγος εισαι!!!

2,5 χρονια --->88.000 and still counting!!!

anyway αλλαγη ιμαντα εκανα στα 63.000

Edited by vivpolo
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά,

Δηαλαδή εαν έχω καταλάβει καλά, εγώ που έχω Polo 9n μοντ. 11/02 με 40.000 χλμ. και δεν έχω αλλάξει ιμάντες, θα πρέπει να λλάξω μόνο ιμάντες και όχι τεντωτήρες?? και όχι λόγω χλμ αλλά λόγω χρόνου????

Εαν θυμάμαι καλά ο μηχανικός μου μου είχε πει ότι μαζί με το σετ ιμάντες τεντωτήρες θα έπρεπε να αλλάξω και αντλία νερού την οποία την αλλάζουν προληπτικά. Έβγαινε σύνολο γύρω στα 300€ εαν δεν λάνω λάθος. Οπότε έχουμε ιμάντες / τεντωτήρες / αντλία νερού / G12 κανα 2λιτρο (!)

Λογικά η εργασία θα χρεωθεί ίδια απλά θα αλλάξω μόνο τους ιμάντες, που όπως ανέφερε ο zagorakis1 μπορώ να τους βρω 33€ μόνο???

Για πείτε ρε παιδιά γιατί μπερδεύτηκα.....

Link to comment
Share on other sites

τα περι 'προληπτικα' των εταιριων σε καποιες εργασιες και ανταλλακτικα ειναι καθαρα για να σου τα περνουν,τι δουλεια εχει να αλλαχτει η αντλια νερου αν δεν εχεις σκουριες στο κυκλωμα και αν αλλαζεις καθε 2 χρονια το παραφλου

αν πας και κανεις στην μαμα εταιρια ολα αυτα που προανεφερες θα σε πυροβολησουν machinegun.gif

Link to comment
Share on other sites

:lol: - δινουμε σημασια στο τριξιμο του ιμαντα,ελεγχουμε το μποσικο του στην μεση της καμπυλης και τον γυρναμε λιγο να δουμε την κατασταση της οδοντωσης του ,εγω του ριχνω οταν ειναι να μεινει λιγο καιρο ακινητο λιγο σπρευ μια φορα τον χρονο να μην "ξεραινεται" γιατι δεν παυει να ειναι παραγωγο ελαστικου
Link to comment
Share on other sites

τα περι 'προληπτικα' των εταιριων σε καποιες εργασιες και ανταλλακτικα ειναι καθαρα για να σου τα περνουν,τι δουλεια εχει να αλλαχτει η αντλια νερου αν δεν εχεις σκουριες στο κυκλωμα και αν αλλαζεις καθε 2 χρονια το παραφλου

αν πας και κανεις στην μαμα εταιρια ολα αυτα που προανεφερες θα σε πυροβολησουν machinegun.gif

και καλά ότι επειδή θα γίνει που θα γίνει η εργασία να αλλάξουν και την αντλία just in case και αυτά όχι στην αντιπροσωπεία αλλά σε μηχανικό έξω.

Με βλέπω να αλλάζω μόνο ιμάντα στα 50.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΣΤΑ 60.000.ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΕΙ 60.000.ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΠΤ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

post-4170-1177106161_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω 82.000 χιλιομετρα. Στην Ε.Τ.Ε.Α μου ζητανε 400-450 Euro για το 6Ν μου.Μου ειπαν οτι το Μαιο εχει εκπτωση στους ιμαντες και τεντοτηρες 15 % . Αλλα εχω και εκπτωση 26 % λογω παλαιου αυτοκινητου. Εσας οι τιμες που λετε ειναι σε εξουσιοδοτημένα?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω 82.000 χιλιομετρα. Στην Ε.Τ.Ε.Α μου ζητανε 400-450 Euro για το 6Ν μου.Μου ειπαν οτι το Μαιο εχει εκπτωση στους ιμαντες και τεντοτηρες 15 % . Αλλα εχω και εκπτωση 26 % λογω παλαιου αυτοκινητου. Εσας οι τιμες που λετε ειναι σε εξουσιοδοτημένα?

ε τους απατεωνες ρε τι τιμες ειναι αυτες

ρε φιλαρακι παρε στο 2103466156 ειναι μαγαζι με ανταλλακτικα

το σετ ιμαντες με τεντοτηρες για το 6n2 τουλαχιστον εχει 135 ευρω(γερμανικης κατασκευης)

και ψαξε να βρεις εναν μηχανικο που να εχει παει κανενας φιλος σου η γνωστος σου να ειναι εμπιστοσυνης τελος παντων

να στα αλλαξει,το πολυ να σου παρει 50 ευρω

εγω τους αλλαξα στη renault μου πηραν για εργασια 30 ευρω

Edited by EL MAGO
Link to comment
Share on other sites

Guest Makridis
ε τους απατεωνες ρε τι τιμες ειναι αυτες

ρε φιλαρακι παρε στο 2103466156 ειναι μαγαζι με ανταλλακτικα

το σετ ιμαντες με τεντοτηρες για το 6n2 τουλαχιστον εχει 135 ευρω(γερμανικης κατασκευης)

και ψαξε να βρεις εναν μηχανικο που να εχει παει κανενας φιλος σου η γνωστος σου να ειναι εμπιστοσυνης τελος παντων

να στα αλλαξει,το πολυ να σου παρει 50 ευρω

εγω τους αλλαξα στη renault μου πηραν για εργασια 30 ευρω

Καλησπερα παιδια,

Εχω ενα πολο το αγορασα το 02/2004 και εχω συμπληρωσει 71000 κμ στην Καρεντα που πηρα μου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξω ιμαντες ρουλεμαν τρομπα νερου και μου ζητησαν καμια 600 ευρω! Η αλλαγη ρουλεμαν ειναι απαραιτητη? Εχετε να μου προτεινετε καπου αλλου που μπορω να τηλεφωνησω για να παρω καμια πιο καλη τιμη καθως δεν παιζει και πολυς παρας αυτες της ημερες... Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,

Εχω ενα πολο το αγορασα το 02/2004 και εχω συμπληρωσει 71000 κμ στην Καρεντα που πηρα μου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξω ιμαντες ρουλεμαν τρομπα νερου και μου ζητησαν καμια 600 ευρω! Η αλλαγη ρουλεμαν ειναι απαραιτητη? Εχετε να μου προτεινετε καπου αλλου που μπορω να τηλεφωνησω για να παρω καμια πιο καλη τιμη καθως δεν παιζει και πολυς παρας αυτες της ημερες... Ευχαριστω

360 ευρώ γνήσια ανταλλακτικά ιμάντας εκκεντροφόρων,τεντωτήρες, δεν υπάρχουν ρουλμαν στους εκκεντροφόρους. Εχω 99.000 και τρόμπα νερού δεν έχω αλλάξει. Σου έβγαλέ πρόβλημα η τρόμπα και θες να την αλλάξεις?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.