GolfRS Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 (edited) Και όμως βγάζει , απλα δεν ανάβει το check..Ορίστε το σφάλμα 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Δέν είναι σιγουρα κωδικός της σκάστρας. ¶ν δεις στο vortex υπάρχουν πολλά posts με το συγκεκριμένο error (απλά κάνε search "Lower Limit Exceede") και κανένας (ακόμα και οι εταιρίες προγραμματισμού δέν βγήκε να πεί ότι είναι απο την σκάστρα.Το απο τί προέρχεται....άστο... EDIT: Στα παρακάτω posts φαίνεται ο ίδος κωδικός (το πρώτο είναι του fanis) Δέν υπάρχει κανείς με σιγουριά να πεί οτι ο εν λόγω κωδικός οφείλεται στην σκάστρα. link link Edited February 27, 2007 by GolfRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Και όμως βγάζει , απλα δεν ανάβει το check..Ορίστε το σφάλμα 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Δεν βγαζει ρε συ...Ουτε εμενα εβγαζε...Ουτε στο διαγνωστικο, ουτε σε πολλα αλλα που ξερω...Δεν μιλαω για Check Engine...Μιλαω για Vag-Com, που ουτε εκει μου εβγαζε τιποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Δεν βγαζει ρε συ...Ουτε εμενα εβγαζε...Ουτε στο διαγνωστικο, ουτε σε πολλα αλλα που ξερω...Δεν μιλαω για Check Engine...Μιλαω για Vag-Com, που ουτε εκει μου εβγαζε τιποτα... Doc εχεισ αλλαξει κ εσυ σκαστρα??ειδεσ τετοια συμπτωματα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Ναι ρε...Δεν ειχα αμφιβολιες...το αμαξι δεν πηγαινε καλα...Ηθελα να την αλλαξω, γιατι κατι δεν ενιωθα καλα, και το εβλεπα και στο μπαρομετρο, μια πτωση της πιεσης σε ενα συγκεκριμενο σημειο κατα 0,5 bar... Την παρηγγειλα, και περιμενα δυο βδομαδες, ΕΛΕΟΣ, παραγγελια απο Γερμανια, ενα απο τα πλεον κινησιμα ανταλλακτικα...Την βγαζω, μονος μου εννοειται, σιγα μην παω να περασω εγγυηση ενα τοσο φτηνο πραγμα και να με πρηζουνε, και ω, τι θαυμα, σπασμενη σκαστρα...Την αλλαξα και το αμαξι ειναι λες και εβαλα προγραμμα...Για τετοια διαφορα μιλαμε... Παω να παραγγειλω χτες αλλη μια να εχω καβαντζα, για να μην ξαναπεριμενω τοσο καιρο σε αναλογη περιπτωση...και τι μου λενε...ΕΛΕΟΣ...Παλι παραγγελια Γερμανια 15 μερες...Δηλαδη, αν εχεις τον Θεο σου, εφεραν, ΜΙΑ σκαστρα, αυτην που παρηγγειλα...Δεν παρηγγειλαν αλλες να υπαρχουν...Ευγε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Ναι ρε...Δεν ειχα αμφιβολιες...το αμαξι δεν πηγαινε καλα...Ηθελα να την αλλαξω, γιατι κατι δεν ενιωθα καλα, και το εβλεπα και στο μπαρομετρο, μια πτωση της πιεσης σε ενα συγκεκριμενο σημειο κατα 0,5 bar...Την παρηγγειλα, και περιμενα δυο βδομαδες, ΕΛΕΟΣ, παραγγελια απο Γερμανια, ενα απο τα πλεον κινησιμα ανταλλακτικα...Την βγαζω, μονος μου εννοειται, σιγα μην παω να περασω εγγυηση ενα τοσο φτηνο πραγμα και να με πρηζουνε, και ω, τι θαυμα, σπασμενη σκαστρα...Την αλλαξα και το αμαξι ειναι λες και εβαλα προγραμμα...Για τετοια διαφορα μιλαμε... Παω να παραγγειλω χτες αλλη μια να εχω καβαντζα, για να μην ξαναπεριμενω τοσο καιρο σε αναλογη περιπτωση...και τι μου λενε...ΕΛΕΟΣ...Παλι παραγγελια Γερμανια 15 μερες...Δηλαδη, αν εχεις τον Θεο σου, εφεραν, ΜΙΑ σκαστρα, αυτην που παρηγγειλα...Δεν παρηγγειλαν αλλες να υπαρχουν...Ευγε.... Ελεοσ ακου εφεραν μια σκαστρα..θα το κοιταξω και γω γιατι με τρομαξατε..εσυ παρρηγγειλεσ σκαστρα απο την αντιπροσωπεια??υπαρχει καμια καλυτερη στην αγορα για το δικο μας?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Αντιπροσωπεια. Πολυ νωρις για κατι αλλο. Γενικα, πλεον καταληγει να ειναι αναλωσιμο. Δεν χρειαζεται πανικος...Αν ξερεις καλα το αμαξι σου, θα το καταλαβεις...Παντως ενα μπαρομετρο χρειαζεται και βοηθαει παρα πολυ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Αντιπροσωπεια. Πολυ νωρις για κατι αλλο. Γενικα, πλεον καταληγει να ειναι αναλωσιμο. Δεν χρειαζεται πανικος...Αν ξερεις καλα το αμαξι σου, θα το καταλαβεις...Παντως ενα μπαρομετρο χρειαζεται και βοηθαει παρα πολυ.... δεν πρεπει να εχει γινει κατι κακο προσ το παρον αλλα θα το κοιταξω μη τυχον..tnx παντωσ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Σε εμας η σκαστρα ειναι πανευκολο να βγει αλλωστε, οποτε δεν χανεις να κοιταξεις...Θεωρητικα πρεπει να ειναι πιο γερες απο του GTI, γιατι ειναι φτιαγμενες για σχεδον διπλασιες πιεσεις...Θεωρητικα παντα... Παντως μην αγχωνεσαι...Θα το καταλαβεις πιστευω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikos1979 Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 Παιδιά σκέφτομαι το GTI...αλλά αγχώνομαι με αυτά που διαβάζω για τον κινητήρα του. Υπάρχει περίπτωση αυτά τα προβλήματα να έχουν φτιαχτεί στα GTI του 2007? Λύση τελικά βρήκατε? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 Παιδιά σκέφτομαι το GTI...αλλά αγχώνομαι με αυτά που διαβάζω για τον κινητήρα του. Υπάρχει περίπτωση αυτά τα προβλήματα να έχουν φτιαχτεί στα GTI του 2007?Λύση τελικά βρήκατε? Ευχαριστώ. εγω λεω να παρεις το Polo το GTi...1.8T 150ps ...δεν αστειευται καθολου!!! ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη στους τροχους απ οτι στο μοτερ(151ps στους τροχους παρακαλω) συμφωνα με το περιοδικο DRIVE Μαρτιος 2007...ΤSi και GT εχουν λιγοτερα στον τροχο...και το GTi λιγο περισσοτερα... με ενα προγραμμα το Πολακι θα ριχνει καμια κΩλΩνα στο Gti!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 (edited) εγω λεω να παρεις το Polo το GTi...1.8T 150ps ...δεν αστειευται καθολου!!! ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη στους τροχους απ οτι στο μοτερ(151ps στους τροχους παρακαλω) συμφωνα με το περιοδικο DRIVE Μαρτιος 2007...ΤSi και GT εχουν λιγοτερα στον τροχο...και το GTi λιγο περισσοτερα... με ενα προγραμμα το Πολακι θα ριχνει καμια κΩλΩνα στο Gti!!! Μακάρι να ήταν έτσι απλά τα πράγματα. Καμία σχέση τα 2 αμάξια. Και γώ είχα το Polo Gti παλιότερα, και παρότι το είχα φτάσει σχεδόν στα 150 άλογα, δέν έπαυε να παραμένει Polo. Τί εννοώ με αυτό;;Η ποιότητα και η αντοχή των υλικών είναι ανάλογη με την τιμή και τις προσδοκίες του εκάστοτε μοντέλου. Δέν είναι όλα πέρνω ένα αμάξι, του αλάζω τα φώτα στο tuning και ξαφνικά έχω καλύτερο αμάξι. Και γώ μπορεί να κεράσω τσάι σε καμιά Porsche αλλά τα φρένα τις, την αντοχή της, και γενικά την ποιότητα της, δέν θα την δώ ότι και να κάνω. Ότι πληρώσεις παίρνεις...ΓΕΝΙΚΩΣ.... Edited March 4, 2007 by GolfRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikos1979 Posted March 4, 2007 Report Share Posted March 4, 2007 (edited) εγω λεω να παρεις το Polo το GTi...1.8T 150ps ...δεν αστειευται καθολου!!! ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη στους τροχους απ οτι στο μοτερ(151ps στους τροχους παρακαλω) συμφωνα με το περιοδικο DRIVE Μαρτιος 2007...ΤSi και GT εχουν λιγοτερα στον τροχο...και το GTi λιγο περισσοτερα... με ενα προγραμμα το Πολακι θα ριχνει καμια κΩλΩνα στο Gti!!! Φίλε ευχαριστώ για τη πρόταση...αλλά αν με ενδιέφερε το Polo θα σας ρώταγα για Polo. Ξέρω ακριβώς τι θέλω και είμαι μεταξύ του Golf GTI (οχι Polo, Cupra κλπ) και της BMW 120i (3dr, 170hp). Το Golf είναι Golf και το Polo είναι μικρό...δε θέλω να κατέβω κατηγορία, θέλω είτε να ανέβω, ή να πάρω κάτι καλύτερο από αυτό που έχω τώρα σε επιδόσεις και στήσιμο (μαμά). Ενα συνολικά πλήρες αυτοκίνητο δηλαδή. Επανέρχομαι στην ερώτηση μου λοιπόν...αγχώνομαι με αυτά που διαβάζω για τον κινητήρα του Golf GTI. Υπάρχει περίπτωση αυτά τα προβλήματα να έχουν φτιαχτεί στα GTI του 2007? Λύση τελικά βρήκατε? Ευχαριστώ! Edited March 4, 2007 by Nikos1979 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που εχει μεγαλυτερη ιπποδυναμη στους τροχους απ οτι στο μοτερ(151ps στους τροχους παρακαλω) Έχεις καταλάβει τι έχεις γράψει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 χεεχεχεχεχεεχεχε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Φίλε ευχαριστώ για τη πρόταση...αλλά αν με ενδιέφερε το Polo θα σας ρώταγα για Polo. Ξέρω ακριβώς τι θέλω και είμαι μεταξύ του Golf GTI (οχι Polo, Cupra κλπ) και της BMW 120i (3dr, 170hp). Το Golf είναι Golf και το Polo είναι μικρό...δε θέλω να κατέβω κατηγορία, θέλω είτε να ανέβω, ή να πάρω κάτι καλύτερο από αυτό που έχω τώρα σε επιδόσεις και στήσιμο (μαμά). Ενα συνολικά πλήρες αυτοκίνητο δηλαδή.Επανέρχομαι στην ερώτηση μου λοιπόν...αγχώνομαι με αυτά που διαβάζω για τον κινητήρα του Golf GTI. Υπάρχει περίπτωση αυτά τα προβλήματα να έχουν φτιαχτεί στα GTI του 2007? Λύση τελικά βρήκατε? Ευχαριστώ! Koίταξε, αν το αυτοκίνητο το κρατήσεις εργοστασιακό, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Αν γεκικά το χρησιμοποιείς νορμάλ και δεν το πιέζεις πολύ, τόσο καλύτερα και τόσο λιγότερα θα σου εμφανίζει. Αν κάνεις κάθε βράδυ κόντρες και του πίνεις το αίμα, ε αμαξάκι είναι και αυτό, όλο και καμιά σκάστρα θα παραδώσει. Γενικά όλα είναι συνάρτηση της συμπεριφοράς σου. Και κάτι άλλο, τα περισσότερα προβλήματα που ακούς εδώ μέσα είναι από ανθρώπους που το έχουν πειράξει και που γενικά το πιέζουν πολύ το αυτοκίνητο. Μερικοί, ονόματα δεν λέμε, είναι και κομπλεξικοί, λιγάκι, και συνέχεια σκαρφίζονται προβλήματα... Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να βάλεις ένα μπαρόμετρο και τότε θα ξέρεις ανά πάσα ώρα και στιγμή, αν τρέχει κάτι με τον κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Συμφωνω απολυτα με το φιλο geopan και θελω να προσθεσω οτι ενω εγω το εχω πρωτο σταδιο και το δουλευω 1,5 bar over boost , δεν μου εχει κανει ποτε το παραμικρο, και η σκαστρα δουλευει ΑΚΟΜΑ αστερι. Τωρα εαν σκιστει στο μελλον, σιγα το πραγμα!!! 30 ευρω και καθαρισες. Δεν τα θεωρω προβληματα αυτα για ενα βελτιωμενο αμαξι. Εαν κανεις σωστη βελτιωση δεν εχεις προβληματα. Το αυτοκινητο ειναι πολυυυυυ νεας τεχνολογιας και επειδη οι βελτιωτικοι οικοι βρισκονται σε πειραματικα σταδια, ειναι και ο λογος που εχουν ακουστει 2-3 προβληματα, λογω κακης ρυθμισης ή accessories. Eγω για παραδειγμα πειραματιστικα με καποια εισαγωγη και με καποια σκαστρα μηχανικη, ειδα οτι δεν προσφερουν τιποτα και αυτη τη στιγμη εχω μονον προγραμμα και τιποτα αλλο. Τωρα που θα παω για εξατμιση , θα σου πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikos1979 Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Ευχαριστώ παιδιά. Κοιτάξτε...μου αρέσει η ταχύτητα και το γκάζι και γιαυτό άλλωστε σκέφτομαι το GTI...δε θα το πάρω να πηγαίνω με 50...αλλιώς θα πάρω το TSI :-) αλλά δε θα πηγαίνω και κόφτες...κανονικά και λογικά πράγματα. Μπαρόμετρο δε θα ήθελα να βάλω...το θέλω "μαμά" μέσα. Το μόνο που μπορεί να κάνω είναι η βελτίωση της ΜΤΜ που το πάει 245ΗΡ αν δε κάνω λάθος με 1000 ευρώ...και άντε κανένα μπλοκέ αργότερα. Δε γνωρίζω. Όταν με το καλό, πρώτα ο Θεός, το πάρω θα τα πούμε και τότε. Απλά πιστεύω ότι μιας και η ΜΤΜ είναι βελτιωτικός οίκος της VW/Audi θα γνωρίζει τι πρέπει και τι δε πρέπει να κάνει στο αυτοκίνητο...και θέλω να πιστεύω ότι τα +45 άλογα πρέπει να είναι ΟΚ με το μαμά μοτέρ που σε άλλα βγάζει τόσα. Δε ξέρω, τι λέτε εσείς που τα έχετε? Οπότε το πρόβλημα ήταν στη σκάστρα? Από εκεί βρήκατε ότι οφείλεται το πρόβλημα στην απόδοση του GTI? Πιστεύετε ότι τα του 2007 υπάρχει περίπτωση να έχουν και αυτά κάποιο πρόβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Έχεις καταλάβει τι έχεις γράψει; ναι εχω καταλαβει ...γιατι ρωτας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefpatras Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 (edited) ναι εχω καταλαβει ...γιατι ρωτας? Δεν στεκει αυτο φιλε μου!!!!! Δεν μπορει ενα αυτοκινητο να βγαλει περισσοτερα αλογα στο τροχο απο το στροφαλο!!!!! Εκτος εαν θελεις να πεις, οτι βγαζει στον τροχο, περισσοτερα αλογα, απο αυτα που λεει ο κατασκευαστης οτι βγαζει στον στροφαλο. Αλλο αυτο!!!!! Στο gti ο κατασκευαστης λεει 200 αλογα στροφαλο, και εαν το μετρησεις βγαζει 215 στροφαλο και τροχο καπου 200. (και πολλα λεω!!) Αυτο ενοεις??? Edited March 5, 2007 by stefanos patra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Δεν στεκει αυτο φιλε μου!!!!!Δεν μπορει ενα αυτοκινητο να βγαλει περισσοτερα αλογα στο τροχο απο το στροφαλο!!!!! Εκτος εαν θελεις να πεις, οτι βγαζει στον τροχο, περισσοτερα αλογα, απο αυτα που λεει ο κατασκευαστης οτι βγαζει στον στροφαλο. Αλλο αυτο!!!!! Στο gti ο κατασκευαστης λεει 200 αλογα στροφαλο, και εαν το μετρησεις βγαζει 215 στροφαλο και τροχο καπου 200. (και πολλα λεω!!) Αυτο ενοεις??? ρε παιδια οταν βγαζεται μονο μια προταση απο το ποστ μου λογικο ειναι να υπαρχουν παρεξηγησεις... δεν το λεω εγω για να πειτε αν στεκει ή οχι...ρωτηστε τους υπευθυνους του περιοδικου DRIVE στο τευχος Μαρτιου 2007 οπου το αναφερουν στα τεχνικα χαρακτηριστικα στις τελευταιες σελιδες!!! ειναι δυνατον να το εβγαλα εγω απο το μυαλο μου για να στεκει ή οχι?!!! και για το Gti το golf βγαζει κατω απο 200 στανταρ στον τροχο συμφωνα παλι με το περιοδικο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 ρε παιδια οταν βγαζεται μονο μια προταση απο το ποστ μου λογικο ειναι να υπαρχουν παρεξηγησεις...δεν το λεω εγω για να πειτε αν στεκει ή οχι...ρωτηστε τους υπευθυνους του περιοδικου DRIVE στο τευχος Μαρτιου 2007 οπου το αναφερουν στα τεχνικα χαρακτηριστικα στις τελευταιες σελιδες!!! ειναι δυνατον να το εβγαλα εγω απο το μυαλο μου για να στεκει ή οχι?!!! και για το Gti το golf βγαζει κατω απο 200 στανταρ στον τροχο συμφωνα παλι με το περιοδικο!!! Δεν υπάρχει περίπτωση το drive να έγραψε ότι το Polo GTI βγάζει περισσότερα άλογα στον τροχό από τον κινητήρα και αν το έγραψε κάποιος θα πρέπει να τον απολύσουν ΧΤΕΣ. Κανένα μα κανένα αυτοκίνητο δεν είναι δυνατόν να βγάζει περισσότερα άλογα στον τροχό από τον στρόφαλο, γιατί πολύ απλά από τον στρόφαλο στον τροχό υπάρχουν οι γνωστές απώλειες. ¶λλο το να έχει βγει όπως είπε ο Στέφανος ότι στον τροχό στη δυναμομέτρηση φάνηκε να βγάζει ένα άλογο παραπάνω από την ονομαστική του ιπποδύναμη. Αυτό σημαίνει ότι στον στρόφαλο ΠΡΟΦΑΝΩΣ έχει περισσότερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Και τα τετρακινητα το ιδιο...? Μηπως ξεφυγαμε...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios81 Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Ευχαριστώ παιδιά. Κοιτάξτε...μου αρέσει η ταχύτητα και το γκάζι και γιαυτό άλλωστε σκέφτομαι το GTI...δε θα το πάρω να πηγαίνω με 50...αλλιώς θα πάρω το TSI :-) αλλά δε θα πηγαίνω και κόφτες...κανονικά και λογικά πράγματα.Μπαρόμετρο δε θα ήθελα να βάλω...το θέλω "μαμά" μέσα. Το μόνο που μπορεί να κάνω είναι η βελτίωση της ΜΤΜ που το πάει 245ΗΡ αν δε κάνω λάθος με 1000 ευρώ...και άντε κανένα μπλοκέ αργότερα. Δε γνωρίζω. Όταν με το καλό, πρώτα ο Θεός, το πάρω θα τα πούμε και τότε. Απλά πιστεύω ότι μιας και η ΜΤΜ είναι βελτιωτικός οίκος της VW/Audi θα γνωρίζει τι πρέπει και τι δε πρέπει να κάνει στο αυτοκίνητο...και θέλω να πιστεύω ότι τα +45 άλογα πρέπει να είναι ΟΚ με το μαμά μοτέρ που σε άλλα βγάζει τόσα. Δε ξέρω, τι λέτε εσείς που τα έχετε? Οπότε το πρόβλημα ήταν στη σκάστρα? Από εκεί βρήκατε ότι οφείλεται το πρόβλημα στην απόδοση του GTI? Πιστεύετε ότι τα του 2007 υπάρχει περίπτωση να έχουν και αυτά κάποιο πρόβλημα? Αυτο μ'άρεσε πολύ ... :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikos1979 Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Αυτο μ'άρεσε πολύ ... :lol: :lol: :lol: Έτσι είναι... Τα περισσότερα αυτοκίνητα κακά τα ψέμματα όλο και κάτι βγάζουν. Το θέμα είναι να ξέρει να το φτιάξει η αντιπροσωπεία και να μη τρέχεις συνέχεια. ¶ρα...αυτό το "πρόβλημα" με μερικά GTI αντιμετωπίστηκε? Βρήκατε πλέον τη λύση παιδιά? Πιστεύετε ότι τα GTI του 2007 ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα? Εκτός αν έτυχε αυτό μόνο σε μια παρτίδα...δε γνωρίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 NIKO TELIKA APOFASISES TI THA PAREIS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...