Jump to content
Lestat

Απο 6Ν 1.4 16ν σε 1.6 16ν

Recommended Posts

Η ερωτηση ειναι τοσο απλη που τα λεει ολα το θεμα. Ο προεδρος πρωτος και καλυτερος εχει φορεσει τον κορμο (μαντεμι) απο 1.6 (Το 6Ν εβγαινε και σε 8ν εκδοση με 1.6 κινητηρα). Αυτη η μετατροπη τι αλλο απαιτει εκτος απο τον κορμο του εν λογω μοτερ και καινουργια πιστονια? Presidenttt helpppp :) .

Link to comment
Share on other sites

Hello και από εδώ Capamaru :D

Δεν χρειάζεται ουσιαστικά τίποτε ;)

Ένα κορμό 1.6 8V από polo 6N, και έναν επαναπρογραμματισμό στα μπεκ για να σου ανοίξει καύσιμο και να δουλεύεις σωστά. Δεν νομίζω να χρειαστείς μεγαλύτερα μπεκ, αλλά σίγουρα επαναπρογραμματισμό για να δουλέψει σωστά. Επί της ευκαιρίας μιας και θα την κάνεις την κίνηση ρίξε και μια ροική εξέλιξη και είσαι jet!

Πιστόνια μπιέλες κλπ αν είναι σε καλή κατάσταση τα κρατάς από το 1.6 block..... αυτά.... κάτι άλλο?

Link to comment
Share on other sites

Το κορμο του μοτερ πως νομιζεις ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος να τον βρω? Τροπετο?

Link to comment
Share on other sites

Όχι καλέ... μια βόλτα σε φρατζή, Θηβών, Λιοσίων ;)

Στείλε μου π.μ. ή κάνε με add στο msn για πειρσσότερες πληροφορίες

Link to comment
Share on other sites

Για τούρμπισμα πράγματι το συγκεκριμένο μπλοκ είναι το ιδανικό!

Αν θέλεις όμως ατμόσφαιρα το ιδανικό είναι το μπλοκ του polo gti που ξεκινάς με 11,5:1 συμπίεση και αν θες να βάλεις άγρια έκκεντρα τα πιστόνια και οι μπιέλες του επιτρέπουν μέχρι και 12,3:1 συμπίεση με ασφάλεια :)

Το μόνο μειωνέκτημα είναι ότι είναι δυσεύρετο και κοστίζει φυσικά περισσότερο από το 1.6 8v....

Link to comment
Share on other sites

Για τούρμπισμα πράγματι το συγκεκριμένο μπλοκ είναι το ιδανικό!

Αν θέλεις όμως ατμόσφαιρα το ιδανικό είναι το μπλοκ του polo gti που ξεκινάς με 11,5:1 συμπίεση και αν θες να βάλεις άγρια έκκεντρα τα πιστόνια και οι μπιέλες του επιτρέπουν μέχρι και 12,3:1 συμπίεση με ασφάλεια :lol:

Το μόνο μειωνέκτημα είναι ότι είναι δυσεύρετο και κοστίζει φυσικά περισσότερο από το 1.6 8v....

τι εννοείς φίλε μου να βάλει έκκεντρα, στον τόρνο? να αλλάξει εκκεντροφόρους? τι? για κάνε ένα explain.

Link to comment
Share on other sites

Για τούρμπισμα πράγματι το συγκεκριμένο μπλοκ είναι το ιδανικό!

Αν θέλεις όμως ατμόσφαιρα το ιδανικό είναι το μπλοκ του polo gti που ξεκινάς με 11,5:1 συμπίεση και αν θες να βάλεις άγρια έκκεντρα τα πιστόνια και οι μπιέλες του επιτρέπουν μέχρι και 12,3:1 συμπίεση με ασφάλεια :lol:

Το μόνο μειωνέκτημα είναι ότι είναι δυσεύρετο και κοστίζει φυσικά περισσότερο από το 1.6 8v....

Εστω οτι η μετατροπη γινει χωρις τουρμπισμα, αλλα μονο με μια ροικη εξελιξη για αυξηση της συμπιεσης, αξιζει τον κοπο κατα την γνωμη σου? Τι αλλο μπορει να γινει εκτος απο ροικη και προγραμμα? Δωσε μας λιγο τα φωτα σου rippa γιατι σε βλεπω fun της ατμοσφαιρικης βελτιωσης και ειμαι και γω μαζι σου. :D .

Link to comment
Share on other sites

τι εννοείς φίλε μου να βάλει έκκεντρα, στον τόρνο? να αλλάξει εκκεντροφόρους? τι? για κάνε ένα explain.

Φυσικά μιλάω μόνο για αλλαγή εκκεντροφόρων! Μακρυά από τόρνους και ρεπροφιλ!

Link to comment
Share on other sites

Εστω οτι η μετατροπη γινει χωρις τουρμπισμα, αλλα μονο με μια ροικη εξελιξη για αυξηση της συμπιεσης, αξιζει τον κοπο κατα την γνωμη σου? Τι αλλο μπορει να γινει εκτος απο ροικη και προγραμμα? Δωσε μας λιγο τα φωτα σου rippa γιατι σε βλεπω fun της ατμοσφαιρικης βελτιωσης και ειμαι και γω μαζι σου. :lol: .

Η ροική δεν αξίζει στο καπάκι του AFH παρα μόνο αν βάλεις άγρια έκκεντρα δηλαδή ξεπεράσεις τις 270 μοίρες και τα 10 mm βύθισμα.

Αν είναι να μην βάλεις έκκεντρα και χρησιμοποιήσεις το μπλοκ του Polo GTI τότε θα έχεις κατευθείαν συμπίεση περίπου 11,5:1 δηλαδή θα ανέβεις από το 10,5:1 του AFH. Οπότε αν παίξεις με αυτό το μπλοκ δε πειράζεις τίποτα ακόμα και αν αλλάξεις έκκεντρα. Εκτός αν ξεπεράσεις τις 274 μοίρες που εκεί ένα επιπλέον πλανισματάκι στην κεφαλή σου θα χρειαστεί.

Αν πάρεις το μπλοκ του 8βαλβιδού και μείνεις ατμόσφαιρα, ετοιμάσου να σφάξεις μερικά δέκατα το καπάκι σου για να πιάσεις έστω την μαμά συμπίεση του AFH.

Για αυτό σου είπα αν θέλεις να υπερκυβίσεις και να μείνεις ατμοσφαρικός επέλεξε το μπλοκ του Polo Gti.

Link to comment
Share on other sites

τωρα διαβασα προσεχτικα το θεμα αυτο...

λοιπον Κωστα(θα σε παρω κ μες την εβδομαδα τηλεφωνο να τα πουμε καλυτερα) εγω αυριο θα περασωπο τον μηχανικο μου να κοιταξουμε μηπως βρουμε και ποσο μπλοκ απο το gti...........

οπως ειπε ο ripper ειναι το ιδανικο για ατμοσφαιρα,οποτε αν βρω θα το βαλω κατευθειαν!!!!!!!!!!!!!!!!!

συμπιεση το gti ειχε απο μαμα τοσο πολυ?????????????????

Link to comment
Share on other sites

Οχι μονο ποσο θα κανει αλλα και που θα το βρεις Γιωργο. GTi υπαρχουν λιγα, τροπετα ακομα λιγοτερα, μπλοκ ελευθερο χλωμο το κοβω...Τωρα αν το βρεις γυρω στα 700 με 800 ευρω το υπολογιζω. Απο εξωτερικο θα ηταν πιο ευκολο να το βρεις αλλα θα στοιχισει ενα σκασμο λεφτα.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

Οχι μονο ποσο θα κανει αλλα και που θα το βρεις Γιωργο. GTi υπαρχουν λιγα, τροπετα ακομα λιγοτερα, μπλοκ ελευθερο χλωμο το κοβω...Τωρα αν το βρεις γυρω στα 700 με 800 ευρω το υπολογιζω. Απο εξωτερικο θα ηταν πιο ευκολο να το βρεις αλλα θα στοιχισει ενα σκασμο λεφτα.

filaraki exw egw kormo apo gti an se endiaferei

k kapaki basika me ekkentroforous.pare til an endiaferesai.6946441109 xose

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.