Shaddow20 Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 παιδια σκεφτομαι να αλλαξω καταλυτη..το σιγουρο ειναι οτι θα μου βγει check engine..ξερει κανεις πως θα το σβησω??Χρειαζεται αντιπροσωπεια??το αμαξι ειναι GOLF GT.HELP.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Θελει αντιπροσωπεια αλλα γιατι να σου αναψει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted April 3, 2007 Author Report Share Posted April 3, 2007 Θελει αντιπροσωπεια αλλα γιατι να σου αναψει? Eaν βαλω αγωνιστικο καταλυτη δεν θα μου αναψει??αυτη την εντυπωση ειχα..Ειμαι λαθος?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Eaν βαλω αγωνιστικο καταλυτη δεν θα μου αναψει??αυτη την εντυπωση ειχα..Ειμαι λαθος?? Το θεμα ειναι ΠΩΣ και ΠΟΙΟΣ θα στο βαλει εκει μεσα που ειναι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grhgoros Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Eaν βαλω αγωνιστικο καταλυτη δεν θα μου αναψει??αυτη την εντυπωση ειχα..Ειμαι λαθος?? ΣωσΤΟΣΤ!Αμα γινει σωστη δουλεια απο καλο μαστορα δεν θα εχεις κανενα προβλημα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Το θεμα ειναι ΠΩΣ και ΠΟΙΟΣ θα στο βαλει εκει μεσα που ειναι??? Αυτο μαλιστα.Ειναι προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 Το θεμα ειναι ΠΩΣ και ΠΟΙΟΣ θα στο βαλει εκει μεσα που ειναι??? Δεν ειναι δυσκολο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted April 6, 2007 Author Report Share Posted April 6, 2007 Δεν ειναι δυσκολο... Ρε γιατρε εξαρταται απο το ποιος θα μου το βαλει αν ανψει το λαμπακι??Για πες τπτ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 (edited) Δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να σου ανάψει λαμπάκι αφού δεν θα καταργίσεις τον καταλύτη. Για να σου ανάψει λαμπάκι θα πρέπει ο Λ να διαβάζει τα ίδια ιόντα με τον πρώτο αισθητήρα.Βάζοντας λοιπόν έναν μεταλικό καταλύτη ο ιονισμός θα γίνεται κανονικά και ο Λ θα διαβάζει αυτά που πρέπει απότε γιατί να ανάψει λαμπάκι?¶λλαξέ τον και δεν παίζει να ανάψει λαμπάκι αν είναι καλός ο καταλύτης. ¶ποψή μου είναι να δώσεις περίπου 300€ και να βάλεις έναν americat μεταλικό και θα είσαι άρχοντας και με πολύ ωραίο ήχο Edited April 6, 2007 by drspeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted April 6, 2007 Author Report Share Posted April 6, 2007 Δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να σου ανάψει λαμπάκι αφού δεν θα καταργίσεις τον καταλύτη.Για να σου ανάψει λαμπάκι θα πρέπει ο Λ να διαβάζει τα ίδια ιόντα με τον πρώτο αισθητήρα.Βάζοντας λοιπόν έναν μεταλικό καταλύτη ο ιονισμός θα γίνεται κανονικά και ο Λ θα διαβάζει αυτά που πρέπει απότε γιατί να ανάψει λαμπάκι?¶λλαξέ τον και δεν παίζει να ανάψει λαμπάκι αν είναι καλός ο καταλύτης. ¶ποψή μου είναι να δώσεις περίπου 300¤ και να βάλεις έναν americat μεταλικό και θα είσαι άρχοντας και με πολύ ωραίο ήχο Τνχ φιλε κατι τετοιο θα πεχτει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xontros gt Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Ενας λογος για να αναψει το λαμπακι ειναι αν δεν βαλεις καταλυτη και πας χαλαρη βολτα θα διαβαζει κρυα καυσαερια και ισως αναψει.Αν βαλεις καταλυτη δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Ρε παιδια ειμαι και λιγο ασχετος απο αυτα αλλα ο λ ειναι πανω στον καταλυτη, πριν η μετα απο αυτο?Γιατι αν ειναι πριν απο τον καταλυτη για ποιον λογο να διαβαζει λαθος τα καυσαερια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 O Λ ειναι πανω στον καταλυτη και υπαρχουν σε πολλα που εχουν δυο αισθητηρες...τα τουρμπο εχουν ενα στη πανω μερια του καταλυτη και ενα στο πλαι.... ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΚΑΤΑΛΥΤΕς ΕΙΝΑΙ ΟΙ AMERICAT... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Ρε παιδια ειμαι και λιγο ασχετος απο αυτα αλλα ο λ ειναι πανω στον καταλυτη, πριν η μετα απο αυτο?Γιατι αν ειναι πριν απο τον καταλυτη για ποιον λογο να διαβαζει λαθος τα καυσαερια? Στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα υπάρχουν 2 και καμιά φορά και 3 αισθητήρες. Συνήθως ο πρώτος είναι λίγο μετά την πολλαπλή και πρίν τον καταλύτη, είναι "wideband" και έχει σκοπό την ανάλυση των καυσαερίων ώστε να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις απο την ECU για να δουλέυει σωστά ο κινητήρας.Βλάβη σε αυτόν τον αισθητήρα έχει επίπτωση στην απόδοση του κινητήρα. Ο δέυτερος αισθητήρας, βρήσκεται μετά τον καταλύτη, και ο ρόλος του είναι απλά να ελέγχει τα καυσαέρια ώστε να γνωρίζει α)άν ο καταλύτης είναι στα τελευταία του β)άν είσαι μέσα στα emission specs για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Ένδειξη CEL με τον συγκεκριμένο αισθητήρα δέν σημαίνει υποχρεωτικά πρόβλημα, άν έχεις αλλάξει καταλύτη σε πιο ελεύθερο, ή ακόμα με μεγαλύτερο DP.Απλά ο αισθητήρας βλέπει υψηλότερες θερμοκρασίες και περισσότερα καυσαέρια, οπότε "νομίζει" ότι έχει χαλάσει ο καταλύτης.Το CEL στην προκειμένη περίπτωση δέν συνεπάγεται πρόβλημα απόδοσης, (άν και το ψάχνω κατα πόσο ορισμένα "φιλικά προς το περιβάλλον" αμάξια, έχουν πρόγραμμα για limp mode ώστε να ελλατωθούν οι ρύποι... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Ρε παιδια ειμαι και λιγο ασχετος απο αυτα αλλα ο λ ειναι πανω στον καταλυτη, πριν η μετα απο αυτο?Γιατι αν ειναι πριν απο τον καταλυτη για ποιον λογο να διαβαζει λαθος τα καυσαερια? Ο Λ είναι πάνω στον καταλύτη και για την ακρήβεια είναι αμέσως μετά από τις κυψέλες ή μερικές φορές και λίγο μετά την ένωση του καταλύτη με τη σωλήνα της εξάτμησης. Διαβάζει την διαφορά δυναμικού που διμιουργούν τα ιόντα οξυγώνου και στέλνει εντολές στον εγκέφαλο για να ρυθμίσει την καύση.Πάντα υπάρχει και κάποιος αισθητήρας πρίν τον καταλύτη και συνήθος πάνω στο τελευταίο μέρος της πολαπλής εξαγωγής. Αν κάποιος θέλει λοιπόν να βγάλει τελείως τον καταλύτη και να μη του ανάψει λαμπάκι πρέπει να βγάλει και τους 2 αισθητήρες και να απομονώσει της εντολές που δίνουν μέσω κάποιου προγράμματος-αυτό όμως θα έχει σαν αποτέλεσμα αυξημένα καυσαέρια και κακή καύση στις χαμιλές στροφές και μερικές φορές αρκετό ντουμάνι στο ρελαντί.Για κτέο δεν το συζητάω καν και να μη πώ για το πρόστημο αν σε σταματήσουν στον δρόμο για έλεγχο καυσαερίων. Η καλήτερη λύση είναι ένας μεταλικός καταλύτης και θα έχεις και αρκετά φλογίδια από την εξάτμηση αν υπάρχουν και άλλες επεμβάσεις στην εξάτμηση!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Kαλως με καλυψες ευχαριστω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 εγω ρε παιδια που ειχα βγαλει τον καταλυτη (1.4 16valve) και ειχα μια σωληνα στη θεση του γιατι δεν αναβε τπτ? 2 φιλαρακια μου με top gun που αλλαξαν καταλυτη με αγωνιστηκο γιατι ειναι με αναμενο το check εδω και 1 χρονο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 - εδω και καιρο κυκλοφορει η ειδηση οτι βγαζει η Bonalume ενα gadget το ονομαζει ΚLS ή KLM < δεν ειμαι σιγουρος για τα 2 γραμματα > που συνδεεται με τον λ και δεν μας αναβει το check engine εαν εχουμε μεταλλικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 εγω ρε παιδια που ειχα βγαλει τον καταλυτη (1.4 16valve) και ειχα μια σωληνα στη θεση του γιατι δεν αναβε τπτ?2 φιλαρακια μου με top gun που αλλαξαν καταλυτη με αγωνιστηκο γιατι ειναι με αναμενο το check εδω και 1 χρονο? Εσενα 2 λ εχει? - εδω και καιρο κυκλοφορει η ειδηση οτι βγαζει η Bonalume ενα gadget το ονομαζει ΚLS ή KLM < δεν ειμαι σιγουρος για τα 2 γραμματα > που συνδεεται με τον λ και δεν μας αναβει το check engine εαν εχουμε μεταλλικο Ναι υπαρχει τετοιο πραγμα. Ουσιαστικα ειναι μια μουφα ας το πουμε ετσι,που ξεγελαει τον αισθητηρα με αποτελεσμα να μην αναβει το τσεκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 ναι δυο λ ειχε...εναν πριν κι εναν μετα τον καταλυτη... τωρα ο δευτερος ειναι πανω στον κυριως καταλυτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...