Jump to content
Periklis

ΣΤΟΛΑΡΙΣΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ Golf V Gti

Recommended Posts

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (ΣΤΗ ΜΑΝΗ) ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΚΑΜΙΑ 270ΑΡΙΑ ΚΜ ΜΕ ΖΕΣΤΗ 35οC ΚΑΙ AIRCONDITION KAI AΡΚΕΤΗ ΠΙΕΣΗ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΤΗΚΑ ΛΙΓΑΚΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ..

ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2500-3000 ΣΤΡΟΦΕΣ..ΕΜΟΙΑΖΕ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ.ΤΟ ΕΚΑΝΕ 3-4 ΦΟΡΕΣ.ΕΣΒΗΣΑ ΤΟN ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΓΕΜΙΣΑ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ (ΕΙΧΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ 10ΛΙΤΡΑ ΣΤΟ ΤΑΝΚ) ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ.ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ΠΩΣ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ.ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ.?ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ..

Link to comment
Share on other sites

Όχι απλα τραβάει σκουπιδάκια και δεν τραβάει καλα?

Και οταν είναι γεμάτο υπάρχει ,ξέρω γω, καλύτερο fuel press..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το έπαθα πριν καμμία 15 μέρες πρωϊ στην περιφερειακή οδό... είχα 6η και 1800 στροφές... πάτησα γκάζι και μου έκανε διακοπές...

πήγα για service και μου βρήκαν μια βαλβίδα βραχυκυκλωμένη.. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έφταιγε αυτό... έτσι είπαν..

check engine σου άναψε; εμένα αναβόσβησε 5-6 φορές και μετά έσβησε...

από τότε τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το έπαθα πριν καμμία 15 μέρες πρωϊ στην περιφερειακή οδό... είχα 6η και 1800 στροφές... πάτησα γκάζι και μου έκανε διακοπές...

πήγα για service και μου βρήκαν μια βαλβίδα βραχυκυκλωμένη.. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έφταιγε αυτό... έτσι είπαν..

check engine σου άναψε; εμένα αναβόσβησε 5-6 φορές και μετά έσβησε...

από τότε τίποτα.

ΔΕΝ ΑΝΑΨΕ CHECK ENGINE.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΔΕΣΕ ΣΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΠΟΡΑΔΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ.ΤΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ,ΤΑ ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ..

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

φιλε μου Periklis θα σε

παρακαλουσα να γραφεις με

"μικρους" χαρακτηρες

συμφωνα με τους

ορους χρησης του vw club

ευχαριστω :)

Κωστας

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου Periklis θα σε

παρακαλουσα να γραφεις με

"μικρους" χαρακτηρες

συμφωνα με τους

ορους χρησης του vw club

ευχαριστω :D

Κωστας

Και πάλι επσιτρέφοντας απο τη Μάνη με μεγαλύτερη όμως εξωτερική θερομκρασία (>45οC),το αυτοκίνητο μου έκανε διακοπές και δεν ανέβαζε πάνω από 2500-3000 στροφές.Το έσβησα κρύωσε και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.Αύριο θα απαιτήσω αντικατάστηση της τρόμπας βενζίνης.Να σημειωθεί ότι έχω διανύσει 18000KM και είανι η 2η φορά που μου συμβαίνει.Έχει κάποιος συνάδελφος αντιμετωπίσει και επιλύσει αντίστοιχο πρόβλημα..?

Link to comment
Share on other sites

τι ειναι το στολαρισμα?

Μάλλον εννοεί το ρετάρισμα…. Ο Όρος στολαρισμα (stall) χρησιμοποιείται στην αεροπλοΐα και είναι η λεγόμενη απώλεια στήριξης. Η οποία συνήθως οφείλεται σε χαμηλή ταχύτητα του πτητικού μέσου. Τώρα για τα αμάξια πρώτη φορά το ακούω

Link to comment
Share on other sites

Kι εμενα χθες με 45 βαθμους εκανε 2 φορες διακοπες σε 2 πατηματα,δε σταματησα δεν εκοψα και συνεχισα κανονικα και το εσκισα και λιγο μπας και το ξανακανει για να δω τι ειναι αλλα δε το εκανε...Ηταν και η βενζινη προς το τελος της.Θα το εχω υποψιν μου να το ξαναδω.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ξερω 2 περιπτωσεις που το εκανε στην πολλη ζεστη. Στην μια περιπτωση ηταν η μαμα σκαστρα και στην αλλη η τρομπα βενζινης (η βυθιζομενη). Παντως και στις 2 περιπτωσεις δεν εβγαλε σφαλμα το διαγνωστικο.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια η πολυ ζεστη τα πειραζει τα τουρμπισια οταν μενουν στην κινηση....ανεβαζουν θερμοκρασια και ειτε η τρομπα βενζινης...ειτε η πεταλουδα γκαζιου παθαινουν διαληψεις...

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι επσιτρέφοντας απο τη Μάνη με μεγαλύτερη όμως εξωτερική θερομκρασία (>45οC),το αυτοκίνητο μου έκανε διακοπές και δεν ανέβαζε πάνω από 2500-3000 στροφές.Το έσβησα κρύωσε και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.Αύριο θα απαιτήσω αντικατάστηση της τρόμπας βενζίνης.Να σημειωθεί ότι έχω διανύσει 18000KM και είανι η 2η φορά που μου συμβαίνει.Έχει κάποιος συνάδελφος αντιμετωπίσει και επιλύσει αντίστοιχο πρόβλημα..?

Μόλις διάβασα το συγκεκριμένο thread...

Λοιπόν, είναι λίγο από Ν75, λίγο από το ζόρισμα με τη ζέστη, και λίγο από τους κόφτες πίεσης... Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία, πέρασε το 24Κ2 (ανάκληση μοντέλων Golf V GTI) για αναβάθμιση λογισμικού εγκεφάλου. Λογικά θα διορθωθεί έτσι.

Το αντιμετώπισα σε συγκεκριμένες καταστάσεις:

Με 6η ταχύτητα χωρίς γκάζι πίσω από φορτηγό, και κόλλησε στις 3500 στροφές

Με 3η, 4η, και με 5η, οπου πατώντας το γκάζι από τις 2000 μέχρι τις 3500, άφηνα το γκάζι, το ξαναπατούσα και ξανακολλούσε μέχρι τις 3500 το πολύ!

Μετά το πρόγραμμα που έβαλα, διορθώθηκε η κατάσταση...

Link to comment
Share on other sites

Να αποφευγετε να αφηνετε το ρεζερβουαρ σχεδον αδειο.Θα τρεχετε για καταλυτη μετα.Αφηστε που το προβλημα που συζητατε εχει αμεση σχεση με το οτι δεν υπηρχε πολλη βενζινη στο ρεζερβουαρ.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Μπα, ποτέ δεν αφήνω το αμάξι να μπει ή να πλησιάσει στα κόκκινα. Σχεδόν πάντα στο 1/4 γεμίζω, οπότε δεν έχει να κάνει με άδειο ρεζερβουάρ σε μένα τουλάχιστον!

Link to comment
Share on other sites

Θα έλεγα για την ανάκληση που είχε γίνει για κάποια GTI, χωρίς να θυμάμαι τι και πότε, απλά την είχε πάρει το μάτι μου, αλλά είπε ο Latousakis. Όποιοι το έπαθαν μπορούν να ελένξουν αν το μοντέλο τους βρίσκεται στη λίστα.

10 λίτρα στο ρεζερβουάρ είναι λίγα, αλλά δεν είναι άδειο ακομα :baby:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.