Periklis Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ (ΣΤΗ ΜΑΝΗ) ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΚΑΜΙΑ 270ΑΡΙΑ ΚΜ ΜΕ ΖΕΣΤΗ 35οC ΚΑΙ AIRCONDITION KAI AΡΚΕΤΗ ΠΙΕΣΗ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΤΗΚΑ ΛΙΓΑΚΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ.. ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2500-3000 ΣΤΡΟΦΕΣ..ΕΜΟΙΑΖΕ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ.ΤΟ ΕΚΑΝΕ 3-4 ΦΟΡΕΣ.ΕΣΒΗΣΑ ΤΟN ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ, ΓΕΜΙΣΑ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ (ΕΙΧΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ 10ΛΙΤΡΑ ΣΤΟ ΤΑΝΚ) ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ.ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ΠΩΣ Η ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ.ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ.?ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Μήπως είχες βάλει μάπα καύσιμο, και το κατακάθι ήταν ακόμα πιο μάπα;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 τι ειναι το στολαρισμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 ναι φιλε το παθαινω κι εγω οταν αδειαζει το ρεζερβουαρ...και ειδικα οταν ειμαι μποτιλιαρισμενος.... την αλλη βδομαδα αλλαζω αντλια βενζινης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted May 14, 2007 Report Share Posted May 14, 2007 Φίλτρο βενζίνης?.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 Φίλτρο βενζίνης?.... κι οταν ειναι γεματο το ρεζερβουαρ καθαριζει?! LoL? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 Όχι απλα τραβάει σκουπιδάκια και δεν τραβάει καλα? Και οταν είναι γεμάτο υπάρχει ,ξέρω γω, καλύτερο fuel press.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquidGTi Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 Εγώ το έπαθα πριν καμμία 15 μέρες πρωϊ στην περιφερειακή οδό... είχα 6η και 1800 στροφές... πάτησα γκάζι και μου έκανε διακοπές... πήγα για service και μου βρήκαν μια βαλβίδα βραχυκυκλωμένη.. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έφταιγε αυτό... έτσι είπαν.. check engine σου άναψε; εμένα αναβόσβησε 5-6 φορές και μετά έσβησε... από τότε τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Posted May 15, 2007 Author Report Share Posted May 15, 2007 Εγώ το έπαθα πριν καμμία 15 μέρες πρωϊ στην περιφερειακή οδό... είχα 6η και 1800 στροφές... πάτησα γκάζι και μου έκανε διακοπές...πήγα για service και μου βρήκαν μια βαλβίδα βραχυκυκλωμένη.. χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έφταιγε αυτό... έτσι είπαν.. check engine σου άναψε; εμένα αναβόσβησε 5-6 φορές και μετά έσβησε... από τότε τίποτα. ΔΕΝ ΑΝΑΨΕ CHECK ENGINE.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΔΕΣΕ ΣΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΠΟΡΑΔΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ.ΤΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ,ΤΑ ΕΣΒΗΣΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 φιλε μου Periklis θα σε παρακαλουσα να γραφεις με "μικρους" χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του vw club ευχαριστω Κωστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Periklis Posted June 24, 2007 Author Report Share Posted June 24, 2007 φιλε μου Periklis θα σε παρακαλουσα να γραφεις με "μικρους" χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του vw club ευχαριστω Κωστας Και πάλι επσιτρέφοντας απο τη Μάνη με μεγαλύτερη όμως εξωτερική θερομκρασία (>45οC),το αυτοκίνητο μου έκανε διακοπές και δεν ανέβαζε πάνω από 2500-3000 στροφές.Το έσβησα κρύωσε και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.Αύριο θα απαιτήσω αντικατάστηση της τρόμπας βενζίνης.Να σημειωθεί ότι έχω διανύσει 18000KM και είανι η 2η φορά που μου συμβαίνει.Έχει κάποιος συνάδελφος αντιμετωπίσει και επιλύσει αντίστοιχο πρόβλημα..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted June 24, 2007 Report Share Posted June 24, 2007 Και πάλι επσιτρέφοντας απο τη Μάνη.... Ρε σύ.... Μήπως έχει πρόβλημα με την Μάνη το αυτοκινητό σου ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted June 24, 2007 Report Share Posted June 24, 2007 τι ειναι το στολαρισμα? Μάλλον εννοεί το ρετάρισμα…. Ο Όρος στολαρισμα (stall) χρησιμοποιείται στην αεροπλοΐα και είναι η λεγόμενη απώλεια στήριξης. Η οποία συνήθως οφείλεται σε χαμηλή ταχύτητα του πτητικού μέσου. Τώρα για τα αμάξια πρώτη φορά το ακούω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 Kι εμενα χθες με 45 βαθμους εκανε 2 φορες διακοπες σε 2 πατηματα,δε σταματησα δεν εκοψα και συνεχισα κανονικα και το εσκισα και λιγο μπας και το ξανακανει για να δω τι ειναι αλλα δε το εκανε...Ηταν και η βενζινη προς το τελος της.Θα το εχω υποψιν μου να το ξαναδω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VoA Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 Εγω ξερω 2 περιπτωσεις που το εκανε στην πολλη ζεστη. Στην μια περιπτωση ηταν η μαμα σκαστρα και στην αλλη η τρομπα βενζινης (η βυθιζομενη). Παντως και στις 2 περιπτωσεις δεν εβγαλε σφαλμα το διαγνωστικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 ρε παιδια η πολυ ζεστη τα πειραζει τα τουρμπισια οταν μενουν στην κινηση....ανεβαζουν θερμοκρασια και ειτε η τρομπα βενζινης...ειτε η πεταλουδα γκαζιου παθαινουν διαληψεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Και πάλι επσιτρέφοντας απο τη Μάνη με μεγαλύτερη όμως εξωτερική θερομκρασία (>45οC),το αυτοκίνητο μου έκανε διακοπές και δεν ανέβαζε πάνω από 2500-3000 στροφές.Το έσβησα κρύωσε και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.Αύριο θα απαιτήσω αντικατάστηση της τρόμπας βενζίνης.Να σημειωθεί ότι έχω διανύσει 18000KM και είανι η 2η φορά που μου συμβαίνει.Έχει κάποιος συνάδελφος αντιμετωπίσει και επιλύσει αντίστοιχο πρόβλημα..? Μόλις διάβασα το συγκεκριμένο thread... Λοιπόν, είναι λίγο από Ν75, λίγο από το ζόρισμα με τη ζέστη, και λίγο από τους κόφτες πίεσης... Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία, πέρασε το 24Κ2 (ανάκληση μοντέλων Golf V GTI) για αναβάθμιση λογισμικού εγκεφάλου. Λογικά θα διορθωθεί έτσι. Το αντιμετώπισα σε συγκεκριμένες καταστάσεις: Με 6η ταχύτητα χωρίς γκάζι πίσω από φορτηγό, και κόλλησε στις 3500 στροφές Με 3η, 4η, και με 5η, οπου πατώντας το γκάζι από τις 2000 μέχρι τις 3500, άφηνα το γκάζι, το ξαναπατούσα και ξανακολλούσε μέχρι τις 3500 το πολύ! Μετά το πρόγραμμα που έβαλα, διορθώθηκε η κατάσταση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 (edited) Να αποφευγετε να αφηνετε το ρεζερβουαρ σχεδον αδειο.Θα τρεχετε για καταλυτη μετα.Αφηστε που το προβλημα που συζητατε εχει αμεση σχεση με το οτι δεν υπηρχε πολλη βενζινη στο ρεζερβουαρ. Edited July 31, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Μπα, ποτέ δεν αφήνω το αμάξι να μπει ή να πλησιάσει στα κόκκινα. Σχεδόν πάντα στο 1/4 γεμίζω, οπότε δεν έχει να κάνει με άδειο ρεζερβουάρ σε μένα τουλάχιστον! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Θα έλεγα για την ανάκληση που είχε γίνει για κάποια GTI, χωρίς να θυμάμαι τι και πότε, απλά την είχε πάρει το μάτι μου, αλλά είπε ο Latousakis. Όποιοι το έπαθαν μπορούν να ελένξουν αν το μοντέλο τους βρίσκεται στη λίστα. 10 λίτρα στο ρεζερβουάρ είναι λίγα, αλλά δεν είναι άδειο ακομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...