Jump to content
Guest AudiA3

Golf IΙΙ (Αλλαγη κινητηρα)?

Recommended Posts

Gia sas paidia xronia polla kai kales giortes :xmas: .Loipoooon egw exw ena golf III mama to 1.4 me ta 60HP fire.gif .Opws katalabenete einai tis mamas alla exw parei adeia kai mporw na tou kanw oti thelw :D.Mazepsa loipon leftakia kai psaxnomai pantou gia kinitira.H moni lisi skeftika tha eisastan eseis afou me polles gnwmes tha mporw na bgalw ena simperasma.Emm o kinitiras bebaia thelw na einai 1.8T tou group me tous 150.Re paidia tha antexei to plaisio enan tetoio kinitira giati meta tha ton bletiwsw kai poli.Problepseis:Garrett T35...................................kai polla polla alla................=300++PS :blush: . Auta twra orea alla 7000E tha me ftasoun kai gia tin topothetisi?Gnwrizete kapoion pou kanei autin tin douleia?Euxaristw prokatabolika guys kai na prosexete me to athlima....... :thumbsup:

P.S1:Mhn me rwtisete giati exw auto to nick to exw pantou apo tote pou pire o father to A3.....

P.S1:Mhn me rwtisete giati den ftiaxnw to A3 einai 1.6 me to palio oktabalbido knife.gif

Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kai me love.giflove.gif gia ta VW kai olo to group :D:D

Edited by Drago
Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.

Έχουμε και λέμε......Κατ αρχήν καλως ήλθες,κατα δεύτερον κι εγώ μαζί σου για τη μετατροπή στο GOLF III.

Η τιμή που είχα εγώ πρίν 4 μήνες για το 150άρι πάνω στην πλατφόρμα III, ήταν περί το 1,5 εκ.δραχμές,δηλαδή στα 4,500 ευρώ!Εγώ βάζω πάντα λίγα παραπάνω για ψιλοπαρελκόμενα.Έχει air condition το δικό σου τώρα?

Τέλος,το πλαισιό σου όχι μόνο μπορεί να κρατήσει το νούμερο που έγραψες,αλλά...........τα διπλάσια!!!! :D:D

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Σαφώς και αντέχει τα άλογα αυτα...απόλες τις απόψεις η πιο σωστή λύση είναι να βρείς ένα 180άρι όμως με 6άρι κιβώτιο και με ένα πρώτο στάδιο να είσαι γύρω στα 230 άλογα που για το βάρος αυτό θα είναι υπέραρκετα... βέβαια θες αναρτήσεις αντιστρεπτικές φρένα και μετά εσωτερικό κλπ...... οπότε δε ξέρω αν συμφέρει...Γιατί δε ψάχνεις τη λύση τροπέτο Vr6 ... μπορεί τελικά να στοιχίσει πολύ πιο λίγο

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Α3 αν θες 18Τ βαλτω στο audi. Συμφωνω με τα υπολοιπα παιδια για 180αρι μοτερ και 6αρι σασμαν αλλα προσεξε γιατι αν το αυτοκινητο δεν εχει εισαχθει στην Ελλαδα με τον κινητηρα που θες να βαλεις, οπως καλη ωρα το GOLF 3 τοτε δεν μπορεις να το δηλωσεις στο υπυργειο και θα εισαι μια ζωη παρανομος. Ψαχτο λιγο το θεμα πριν βρεθεις προ εκπληξεων.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Α3 αν θες 18Τ βαλτω στο audi. Συμφωνω με τα υπολοιπα παιδια για 180αρι μοτερ και 6αρι σασμαν αλλα προσεξε γιατι αν το αυτοκινητο δεν εχει εισαχθει στην Ελλαδα με  τον  κινητηρα που θες να βαλεις, οπως καλη ωρα το GOLF 3 τοτε δεν μπορεις να το δηλωσεις στο υπυργειο και θα εισαι μια ζωη παρανομος. Ψαχτο λιγο το θεμα πριν βρεθεις προ εκπληξεων.

Εσύ το έχεις ψάξει δηλαδή;

Τέλοσπάντων υπάρχουν αρκετοί που έχουν κάνει μετατροπές τέτοιου είδους και δεν είχαν πρόβλημα στην δήλωση, απλά κάμποσο τρέξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εχω ψαξει φιλε bit. Για αυτο του προτεινω να το ψαξει αυτος. Το ποτε κανανε οι γνωστοι σου τετοια μετατροπη δεν το ξερω αλλα αυτα αλλαζουν γρηγορα. Μηπως εχεις ακουσει για ενα προσφατο νομο που σου επιτρεπει αν αλλαξεις μοτερ οτι μπορεις να βαλεις το πολυ 200cc μεγαλυτερο? Αν το βαλει το 18Τ και μετα φαει πορτα στο υπουργειο το θα τους πει? ΟΙ γνωστοι του bit κανουν το ιδιο και δεν εχουν προβλημα. Ειναι μια λογικη και αυτη και τη σεβομαι.

Link to comment
Share on other sites

dimitrisk δεν υπόσχομαι τπτ, αλλά έχω κάνει μια σχετική έρευνα και πάλι όμως δεν είμαι κατηγορηματικός και απόλυτος όπως εσύ λέγοντας "όχι/ναι, μπορείς να το δηλώσεις"

Ακόμα και γι'αυτό που λες με τα 200cc υπάρχει παραθυράκι, το είχαμε συζητήσει και στο παλιό forum.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εχω ψαξει φιλε bit. Για αυτο του προτεινω να το ψαξει αυτος. Το ποτε κανανε οι γνωστοι σου τετοια μετατροπη δεν το ξερω αλλα αυτα αλλαζουν γρηγορα. Μηπως εχεις ακουσει για ενα προσφατο νομο που σου επιτρεπει αν αλλαξεις μοτερ οτι μπορεις να βαλεις  το πολυ 200cc μεγαλυτερο? Αν το βαλει το 18Τ και μετα φαει πορτα στο υπουργειο το θα τους πει? ΟΙ γνωστοι του bit κανουν το ιδιο και δεν εχουν προβλημα. Ειναι μια λογικη και αυτη και τη σεβομαι.

Αυτός ο νόμος ισχύει κι εδώ στη Κύπρο.

Edited by WassUp
Link to comment
Share on other sites

Gia sas paidia xronia polla kai kales giortes :xmas: .Loipoooon egw exw ena golf III mama to 1.4 me ta 60HP fire.gif .Opws katalabenete einai tis mamas alla exw parei adeia kai mporw na tou kanw oti thelw :unsure:.Mazepsa loipon leftakia kai psaxnomai pantou gia kinitira.H moni lisi skeftika tha eisastan eseis afou me polles gnwmes tha mporw na bgalw ena simperasma.Emm o kinitiras bebaia thelw na einai 1.8T tou group me tous 150.Re paidia tha antexei to plaisio enan tetoio kinitira giati meta tha ton bletiwsw kai poli.Problepseis:Garrett T35...................................kai polla polla alla................=300++PS ;) . Auta twra orea alla 7000E tha me ftasoun kai gia tin topothetisi?Gnwrizete kapoion pou kanei autin tin douleia?Euxaristw prokatabolika guys kai na prosexete me to athlima....... ;)

P.S1:Mhn me rwtisete giati exw auto to nick to exw pantou apo tote pou pire o father to A3.....

P.S1:Mhn me rwtisete giati den ftiaxnw to A3 einai 1.6 me to palio oktabalbido knife.gif

Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kai me love.gif  love.gif gia ta VW kai olo to group :angry:  B)

ΠΑΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 2107610598.ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗ ΛΑΜΠΡΟΥ.ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ S3!THE BEST!

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 2107610598.ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗ ΛΑΜΠΡΟΥ.ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ S3!THE BEST!

ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Ο ΣΤΡΑΤΗΣ,ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΚΗΣ Μ. !!!

ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ,ΜΑ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ GOLF ΣΟΥ !!!

ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΛΚΗΣ Μ. ΑΠΟ 4000 ΕΩΣ 5000ΕΥΡΩ !!!

ΛΟΙΠΟΝ ΒΟΥΡ ΓΙΑ......

MOTEP 1,8T ΝΤΙΖΑΤΟ ΜΕ ΤΑ 150ΗΡ !!!

ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΡΙΠΤΩΣΗ 2ΛΙΤΡΟ 16V 150HP !!!

Link to comment
Share on other sites

Εσύ το έχεις ψάξει δηλαδή;

Τέλοσπάντων υπάρχουν αρκετοί που έχουν κάνει μετατροπές τέτοιου είδους και δεν είχαν πρόβλημα στην δήλωση, απλά κάμποσο τρέξιμο.

Δεν το εχω ψαξει φιλε bit. Για αυτο του προτεινω να το ψαξει αυτος. Το ποτε κανανε οι γνωστοι σου τετοια μετατροπη δεν το ξερω αλλα αυτα αλλαζουν γρηγορα. Μηπως εχεις ακουσει για ενα προσφατο νομο που σου επιτρεπει αν αλλαξεις μοτερ οτι μπορεις να βαλεις  το πολυ 200cc μεγαλυτερο? Αν το βαλει το 18Τ και μετα φαει πορτα στο υπουργειο το θα τους πει? ΟΙ γνωστοι του bit κανουν το ιδιο και δεν εχουν προβλημα. Ειναι μια λογικη και αυτη και τη σεβομαι.

Ο νόμος που λέτε τελικά δεν πέρασε...Γιατί δε ρωτάς στο υπουργείο να είσαι οκ?

dimitrisk δεν υπόσχομαι τπτ, αλλά έχω κάνει μια σχετική έρευνα και πάλι όμως δεν είμαι κατηγορηματικός και απόλυτος όπως εσύ λέγοντας "όχι/ναι, μπορείς να το δηλώσεις"

Ακόμα και γι'αυτό που λες με τα 200cc υπάρχει παραθυράκι, το είχαμε συζητήσει και στο παλιό forum.

Δυστυχώς υπάρχει ούτως ή άλλως άλλος νόμος που πέρασε, και είναι οτι μπορείς να αλλάξεις μοτόρι αλλά το μοτόρι που φοράς πρέπει να το έχει βάλει το σασί που φοράς, δηλαδή μπορείς ανετότατα (εκτός άν ισχύει ο νόμος με τα 200cc) να βάλεις VR6 και να το δηλώσεις κανονικά, αλλά δεν μπορείς να βάλεις 1.8Τ γιατί δεν τον έχει φορέσει κανονικά το Golf III

Link to comment
Share on other sites

Ο περιορισμός για τα +200cc ισχύει στην περίπτωση που ο κινητήρας που θα βάλεις δεν έμπαινε στο πλαίσιο του αυτοκινήτου σου. Πιο σωστά όμως δεν είναι +200cc αλλά +25% και δεν αφορά μόνο τα cc αλλά και την ιπποδύναμη που δεν πρέπει και αυτή να ξεπερνά το 25% από αυτήν που είχε ο προηγούμενος κινητήρας.

η) ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα είναι ............................ cm3 , δηλαδή διαφέρει κατά .......................% (<25%) από το παλαιό κινητήρα και η πραγματική ισχύς ..............PS , δηλαδή διαφέρει κατά ..................% (<25%) από το παλαιό κινητήρα (αυτά δηλώνονται στην περίπτωση που ο νέος κινητήρας δεν προβλέπεται σαν εναλλακτικός στην τεχνική βιβλιογραφία του εργοστασίου κατασκευής). 

Όλη η αίτηση αλλαγής κινητήρα εδώ.

Edited by meco
Link to comment
Share on other sites

Ο περιορισμός για τα +200cc ισχύει στην περίπτωση που ο κινητήρας που θα βάλεις δεν έμπαινε στο πλαίσιο του αυτοκινήτου σου. Πιο σωστά όμως δεν είναι +200cc αλλά +25% και δεν αφορά μόνο τα cc αλλά και την ιπποδύναμη που δεν πρέπει και αυτή να ξεπερνά το 25% από αυτήν που είχε ο προηγούμενος κινητήρας.

Όλη η αίτηση αλλαγής κινητήρα εδώ.

:D;) OOPS λάθος μου έχεις δίκιο ... :blush::blush:

Link to comment
Share on other sites

Gia sas paidia kai kalh xroniaaaaaaa an kai kathisterimena :( .EUXARISTW para poli den to perimena na boithisete toso poli......Mprabo!!!! :thumbsup::thumbsup: Nato deite oti tha ginei to kalitero club :blush::blush: .Oso gia ton kinitira den thimamai pios to eipe alla xwraei kinitiras S3 re?Kala ean kataferw kai balw tetoio kinitira panw,o theos na me filaei mi me broun se kamia kolona me tin trela pou exw :lol: .Gia VR6 den to blepw giati lene oti beltiwnetai alla "einai polla ta lefta ARH" gia auto mallon autos me to exari kibwtio pou eipate tha einai kalos me ta 180 VAG horse power :D .Kala re guys ti nomoi einai autoi withstupid.gifprotest.gifprotest.gif ?????O re treximoo.......Den peirazei toulaxiston tha pernaw olous tous m/kes pou nomizoun oti ena "gallaki"(VTS,RaLLy) tous kanei mages fire.giffire.gif .Kala exoun plaka e tous koitas ston dromo einai mes stin tsita

kolane to xerokefalo tous sto timoni kai einai etoimoi gia na ta baloun mazi sou eite evo exeis eite CL opws kali wra egw rocket.gif . Anyway thanks kai pali kai dwste kai alles plirofories na blepoun kai ta alla melh giati den nomizw na eimai mono egw pou thelw na allaxw kinitira.Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!VW OLEEEEEEEEEEE :excl::excl:

Link to comment
Share on other sites

Ο περιορισμός για τα +200cc ισχύει στην περίπτωση που ο κινητήρας που θα βάλεις δεν έμπαινε στο πλαίσιο του αυτοκινήτου σου. Πιο σωστά όμως δεν είναι +200cc αλλά +25% και δεν αφορά μόνο τα cc αλλά και την ιπποδύναμη που δεν πρέπει και αυτή να ξεπερνά το 25% από αυτήν που είχε ο προηγούμενος κινητήρας.

Όλη η αίτηση αλλαγής κινητήρα εδώ.

Περυσι εκανα τη μετατροπη απο 1.6 (70αλογα) σε 1.8 (160) και μου κοστισε χωρις να λαδωσω κανεναν 450 ευρω :D . Ο μονος περιορισμος ηταν στην αυξηση του κυβισμου(μεχρι 25%).

Link to comment
Share on other sites

Gia sas paidia kai kalh xroniaaaaaaa an kai kathisterimena :( .EUXARISTW para poli den to perimena na boithisete toso poli......Mprabo!!!! :thumbsup:  :thumbsup: Nato deite oti tha ginei to kalitero club :blush:  :thumbsup: .Oso gia ton kinitira den thimamai pios to eipe alla xwraei kinitiras S3 re?Kala ean kataferw kai balw tetoio kinitira panw,o theos na me filaei mi me broun se kamia kolona me tin trela pou exw :blush: .Gia VR6 den to blepw giati lene oti beltiwnetai alla "einai polla ta lefta ARH" gia auto mallon autos me to exari kibwtio pou eipate tha einai kalos me ta 180 VAG horse power :D .Kala re guys ti nomoi einai autoi withstupid.gif  protest.gif  protest.gif  ?????O re treximoo.......Den peirazei toulaxiston tha pernaw olous tous m/kes pou nomizoun oti ena "gallaki"(VTS,RaLLy) tous kanei mages fire.gif  fire.gif .Kala exoun plaka e tous koitas ston dromo einai mes stin tsita

kolane to xerokefalo tous sto timoni kai einai etoimoi gia na ta baloun mazi sou eite evo exeis eite CL opws kali wra egw rocket.gif . Anyway thanks kai pali kai dwste kai alles plirofories na blepoun kai ta alla melh giati den nomizw na eimai mono egw pou thelw na  allaxw kinitira.Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!!VW OLEEEEEEEEEEE :excl:  :excl:

H μετατροπή σε VR6 πιστεύω θα σου έρθει λιγότερα από μετατροπή σε 1,8Τ. Το κακό είναι ότι θα δίνεις ένα κάρο λεφτά για τέλη κυκλοφορίας και πίνουν σα τρελά τα vr. Θα πρέπει να αλλάξεις και όλο το στήσιμο της αναρτησής σου για κατά πολύ αυξημένο βάρος του 6κύλινδρου θεριού. Αλλά τον vr6 με πολύ λιγότερα λεφτά αναλογικά με όλους τους άλλους μπορείς να τον φτάσεις στα 200ps. Όπως προείπε ο Λουκάς μια πολύ καλή λύση είναι ο 2lt 16v που είναι και σκυλί αξιοπιστίας.

Περυσι εκανα τη μετατροπη απο 1.6 (70αλογα) σε 1.8 (160) και μου κοστισε χωρις να λαδωσω κανεναν 450 ευρω :lol: . Ο μονος περιορισμος ηταν στην αυξηση του κυβισμου(μεχρι 25%).

Εμένα που είναι 1,3 δλδ για να πάω στα 1.8 θα πρέπει πρώτα να βάλω 1.6; Έστω στα χαρτιά τουλάχιστον (πληρώνοντας τα τέλη και την διαδικασία αλλαγής κινητήρα); Σε αυτό ακριβώς είχαμε καταλήξει στο προηγούμενο forum.

Link to comment
Share on other sites

Παλικαρι καλη επιλογη αυτην να κανεις μετατροπη το γκολφακι εγω εκανα μετατροπη απο 1400 σε 2000 με τροπετο και ακου

ΤΡΟΠΕΤΟ - 2000ΕΥΡΟ Ειχε τα παντα εκτος απο το αμαξομα

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ - 450ΕΥΡΟ μου περασε ολλα τα ηλεκτρικα απο το τροπετο

ΕΡΓΑΤΙΚΑ - 1500ΕΥΡΟ μου ελισε ολο το αμαξι και μου τοποθετισε τα πραγματα απο τροπετο ενα προς ενα χωρις να κοψει τιποτα αποτο αμαξομα. και εγινε εκπλικτικη δουλεια που κρατισε περιπου 2 εβδομαδες.

ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ - 1000ΕΥΡΟ 16 toora μαζι με f1 λαστιχα

ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ - 270ΕΥΡΟ breboo

συν κατι απο δω και απο εκει υπολογισε καπου σε 6000ευρο θα σου κοστισει αλλα να γινουν ολλα τελεια fire.gif

Link to comment
Share on other sites

Από φρένα έβαλες του δίλιτρου;

Πάντως σου πήραν αρκετά για την τοποθέτηση για να λέμε την αλήθεια. Το τροπέτο μια χαρά τιμή ακούγεται.

Link to comment
Share on other sites

Guest white-LSD-golf
Από φρένα έβαλες του δίλιτρου;

Πάντως σου πήραν αρκετά για την τοποθέτηση για να λέμε την αλήθεια. Το τροπέτο μια χαρά τιμή ακούγεται.

Αν ενδιαφέρετε κανένας πάντος έχω υπόψην μου ενα τροπέτο(απο την μεση και μπροστά τα πάντα)με λίγα χιλιομετρα VR6 με 280 αλογα η τιμή ήταν 3500 αγορά

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.