polo_6566 Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 καλησπερα σε ολους. υπαρχει περιπτωση ενας κινητηρας να ειναι ''σφαγμενος'' απο το εργοστασιο κατασκευης; το μοτερ του δικου μου ειναι ερειπιο. ο μηχανικος μου,μου παρεθεσε αυτην την πιθανοτητα και αναρωτιεμαι αν εχει δικιο. λοιπον; γινονται τετοια πραγματα; 1)το μοτερ μου καιει λαδια(1 λιτρο ανα 1000km) 2)δεν παει βημα 3)ροπη μηδεν και γενικα ειναι ψοφιο.με περνανε τα 1000κια σαν σταματημενο,για εκκινησεις ακομα χειροτερα. μεχρι να στροφαρει το εργαλειο να ανεβασει,εχω πιει 3 γουλιες καφε και εχω στριψει και ενα στριφτο!!(δεν υπερβαλω) αυτα και αλλα πολλα σε ενα αμαξι σουπερ διατηρημενο,6ετων,70000km,1400κυβ.,101ps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Αν είχες 2000Km και το αμάξι κανα 3μηνο θα σου έλεγα ότι μπορεί να έχει πρόβλημα από το εργοστάσιο. Μετά από 6 χρόνια και 70000Km μόνο το εργοστάσιο δεν φταίει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 4, 2007 Author Report Share Posted July 4, 2007 φιλε βραχο αυτο που αναφερεις το σκεφτηκα και γω.ομως δεν μπορω να δωσω αλλη εξηγηση σε αυτο που μου συμβαινει με το αμαξι μου μιας και το αμαξι εναι αριστο σε οτι αφορα τον τροπο οδηγησης μου αλλα και τα σερβις αυτου. αρα:εφοσον εγω το οδηγαω 6 χρονια τωρα και το μεταχειριζομαι σαν ''κυρια''(κοκκινα και κοφτες δεν ξερω τι ειναι),ουτε καν πεζοδρομιο δεν το εχω ανεβασει ποτε για τους ευνοειτους λογους(λαστιχα,ζαντες,αμορτισερ,ακρομπαρα,ψαλιδια....),τα σερβις ολα μα ολα στην ωρα τους και πιο νωρις αρκετα χιλιομετρα και βδομαδες και παντα σε αντιπροσωπιες ή καρεντες,τοτε δια της ατοπου απαγωγης το μονο που μενει ειναι αστοχια υλικου ή κατασκευαστικο λαθος,πολυ απλα για τους λογους που αναφερω πιο πανω και επειδη απο οσα ξερω,ενα μοτερ με 70000km βρισκεται στην πιο ''δημιουργικη'' του φαση και αποδιδει τα μεγιστα και οχι τα κακιστα. σε ευχαριστω πολυ για το reply! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 Δεν μας δίνεις αρκετές πληροφορίες. Λάδια έκαιγε από την αρχή; η απόδοση έπεσε απότομα; Γενικά όταν δεν ζορίζεις ένα αμάξι δεν σημαίνει ότι δεν βγάζει προβλήματα. Το αντίθετο μάλιστα, ο κινητήρας πρέπει που και που να δουλεύει στο όριο. Στην περίπτωσή σου το πρώτο πράγμα που θα κοιτούσα είναι η αναπνοή. Αποσυναρμολόγηση και έλεγχος όλης της εισαγωγής αέρα από τον πνίχτη μέχρι και την πολλαπλή εισαγωγής και έλεγχος στην εξάτμιση για βουλωμένο καταλύτη ή καζανάκι. Και μου φαίνεται κάπως ύποπτο το να λέει μηχανικός για μοτέρ 70000Km ότι είναι χαλασμένο από την αρχή. Δηλαδή τόσο καιρό που το κοιτούσε δεν είδε τίποτα; Πάρε και μερικές ακόμα γνώμες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 (edited) Μήπως το έχεις μπουκώσει το αμαξάκι που του φέρεσαι σαν κυρία (όπως λες)?? Edited July 5, 2007 by CLakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 5, 2007 Author Report Share Posted July 5, 2007 καλησπερα. βραχο το αμαξι ηταν αψογο.το πηρα καινουργιο με 3km στο χιλιομετρητη. ποτε μα ποτε δεν εβγαλε το παραμικρο μηχανικο ή αλλο προβλημα μεχρι τα πρωτα 4μιση χρονια και στα 50000km περιπου που ειχα κανει μεχρι τοτε.απο κει κε περα αρχισαν τα προβληματα με την αδικαιολογητη καυση λαδιων και την πτωση των επιδοσεων του κινητηρα. το αμαξι πολυ απλα δεν εχει ροπη.δεν υπαρχει προβλημα με δισκο-πλατο,αισθητηρες λ,πεταλουδας γκαζιου,injection και συναφη λειτουργιων. πολυ απλα δεν εχει ροπη,με αποτελεσμα τα αλογα να αποδιδουν την δυναμη(τελικη)σε μεγαλες ευθειες ή ταξιδια που κανω.οση τελικη εβγαζε καινουργιο,την ιδια τελικη βγαζει και τωρα που εχει προβλημα.υποψιαζομαι προβλημα σε πιστονια-ελατηρια και συμπιεση.''αναπνευστικο'' συστημα ειναι αψογο,μπουζι και καυση μειγματος παρομοιως.η αποδοση επεσε αποτομα. το αμαξι το οδηγω παντα με μετρο,νορμαλ δηλαδη.δεν το ξεσκιζω. clakis,δεν ειναι μπουκωμενο,το οτι το οδηγω ''σαν κυρια''και δεν το ξεσκιζω δεν σημαινει οτι το εχω μπουκωσει.το ανοιγω οταν υπαρχει η δυνατοτητα,δηλαδη σε ευθειες και ταξιδια.ξερω πολυ καλα λογω πειρας και επαγγελματος να χειριζομαι ενα αμαξι βαση των ''αναγκων'' του,απαιτησεων του,προδιαγραφων του. οπως και ναχει παντως σας ευχαριστω πολυ για τα replies,με βοηθανε πραγματικα μπας και βρω καμμια ακρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 xm. . . .. να πω κατι που εχω παθει εγω αν και ειναι λιγο σπανιο.... στα 50.000 χλμ που λες οτι απο τοτε παει χαλια το αμαξι αλλαξες ιμαντα χρονισμου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 εγω το εχω δυο χρονια ακριβως....ενα καλο στρωσιμο του εκανα μονο μεχρι τα πρωτα 5000χλμ και μετα αρχισε το μαρτυριο για το πολακι μου...του πινω το αιμα απο το πρωι μεχρι το βραδυ ειτε ταξιδι ειναι ειτε εντος πολεως....δεν εχει κανει κιχ.....εχει 52000χλμ....και ριχνω και λιγο ξυλο περιστασιακα....οσων αφορα για τα "κοκκινα"...μονο οταν ειμαι σταματημενος δεν δουλευει κοκκινα το αμαξι!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 (edited) Φιλος ειναι μεγαλη ηττα η ολη κατασταση ειδικα οταν το αμαξι σου εχει κατι και δεν ξερεις τι παιζει μετα απο τοση προσοχη. Εγω αυτο που μπορω να σκεφτω ειναι να πας σε καποιον αλλον να κοιταξει το αμαξι σου και να παρεις μια δευτερη γνωμη. Εξαιρετικος μαστορας στο να βρει τι εχει ειναι ο Γκικας μιας και ο τυπος εχει μεγαλη αγαπη στο συγκεκριμενο αμαξι και το ξερει πολυ καλα. Επειτα μπορεις να το φτιαξεις εκει η στον Ηλια τον Τσακουλερη και οι δυο ειναι εξισου καλοι αλλα ο ηλιας εχει σουπερ τιμες και θα σου βρει την χρυση τομη στο κοστος, ενω ο γκικας θα το φτιαξει αλλα θα πληρωσεις το κατι τις παραπανω. Λοιπον Γιωργος Γκικας: Δαιδαλου 13 ΤΗΛ: 210 9831680 Ηλιας Τσακουλερης: VolksWagen Group Service στο Αιγάλεω. Θηβών & Ιερολοχιτών 4 ΤΗΛ: 210 5696716 (απέναντι από το γήπεδο του Αιγάλεω). Ελπιζω να βγαλεις ακρη με το μπερδεμα και να δεις το polaki σου να πηγαινει οπως πρωτα. Edited July 6, 2007 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 6, 2007 Author Report Share Posted July 6, 2007 (xm. . . .. να πω κατι που εχω παθει εγω αν και ειναι λιγο σπανιο.... στα 50.000 χλμ που λες οτι απο τοτε παει χαλια το αμαξι αλλαξες ιμαντα χρονισμου? καλησπερα σε ολους!φιλε bas εκανα γενικο του γενικου ακριβως στα 57000km.αναφερω μερικα........... αλλαγη παραφλου αλλαγη φιλτρου βενζινης αλλαγη φιλτρου αερα αλλαγη φιλτρου καμπινας αλλαγη φιλτρου λαδιων αλλαγη λαδιων(aral 10/40) αλλαγη μπουζι(bosch) αλλαγη ιμαντων(3) και τεντωτηρων(ιμαντες bosch) αλλαγη βαλβολινων βγαλσιμο τα μπεκ,ογκομετρηση.και καθαρισμο 2μιση ωρες στον υπερηχο(το μπεκ του 3ου κυλινδρου ηταν σε αθλια κατασταση.η μακα δεν εσπαγε και στη τριχα γλιτωσα 150¤ για καινουργιο) βγαλσιμο και καθαρισμος πεταλουδας οπως και επαναπρογραμματισμος αυτης τικ τακ στο διαγνωστικο για περιπου 6 ωρες(βγηκε τζαμι,κανενα σφαλμα) αυτα ειναι μερικα που θυμαμαι.εκανα και κατι ψιλα ακομα........ σου λεω το αμαξι ειναι κουφετο(σχετικο ) αρα εφοσον ειναι ολα προβλεπε τοτε τι σκατα γινεται; raven σε ζηλευω!με την καλη εννοια βεβαια!νασε παντα καλα να χαιρεσαι να ρουφας το αιμα απο το polaki σου!!! capamaru σε ευχαριστω πολυ για της πληροφοριες με τα συνεργεια που μου εδωσες.το συνεργειο στο αιγαλεω θα το επισκεφτω σιγουρα μιας και ειναι πολυ κοντα στην περιοχη που μενω.θα περασω και θα μιλησω με τα μαστορια να δουν τι μπορει να φταιει. σας ευχαριστω ολους θερμα για το ενδιαφερον με βοηθατε παρα πολυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 (edited) Και δεν ειδες καποια διαφορα? Edited July 6, 2007 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 6, 2007 Author Report Share Posted July 6, 2007 η μονη διαφορα ηταν στον ηχο.το μοτερ ισα που ακουγοταν.λες και του εβαλαν σιγαστηρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 λαθος χρονισμο στον ιμαντα εκκεντροφορου μου μυριζει . . . μετα απο τετοιο service το αμαξι θα επρεπε να "πεταει" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 7, 2007 Author Report Share Posted July 7, 2007 δυστηχως ομως φιλε bass δεν πεταει αλλα σερνεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted July 7, 2007 Report Share Posted July 7, 2007 (edited) ¶ρχισε να σέρνεται αφού του έκανες το service?? Γιατί δεν το πας να στο κοιτάξουν να μην γίνει καμιά ζημιά? Ρε μήπως έχει πάει το πατάκι κάτω από το γκάζι ... Ανεβάζει στροφές? Κόφτες βαράει κανονικά?? Κάνει διακοπές ?? Δηλαδή πως δεν τραβάει?? Μήπως πατινάρει?? Δεν ξέρω και πολλά να σου πω αλλά σίγουρα αν το περιγράψεις πιο καλά, θα σε βοηθήσουν οι υπόλοιποι Edited July 7, 2007 by CLakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 7, 2007 Author Report Share Posted July 7, 2007 (edited) ¶ρχισε να σέρνεται αφού του έκανες το service?? Γιατί δεν το πας να στο κοιτάξουν να μην γίνει καμιά ζημιά? Ρε μήπως έχει πάει το πατάκι κάτω από το γκάζι ... Ανεβάζει στροφές? Κόφτες βαράει κανονικά?? Κάνει διακοπές ?? Δηλαδή πως δεν τραβάει?? Μήπως πατινάρει?? Δεν ξέρω και πολλά να σου πω αλλά σίγουρα αν το περιγράψεις πιο καλά, θα σε βοηθήσουν οι υπόλοιποι clak καλησπερα!αν διαβαζες προσεχτικα θα εβλεπες οτι το προβλημα αρχισε στα 50000km. το γενικο(μεγαλο),το εκανα στα 57000km,αρα,δεν σερνεται αφου του εκανα το service αλλα πριν! τωρα αυτο για το πατακι που αναφερεις να σου πω την μαυρη αληθεια δεν το εχω σκεφτει. λες να παιζει κατι τετοιο;;; αλλα δεν το νομιζω,μιας και το πατακι στο polo κουμπωνει στο δαπεδο του οχηματος ακριβως γιανα μην μαζευεται,ζαρωνει,χαλαει,μπλεκεται στα πενταλ κ.α. ειναι παρα πολυ πρακτικο.στο γομαρ που καβαλαγα στο χωριο μου δεν ειχε κατι τετοιο και συνεχως μπερδευα τα γκεμια με την σελα,με το σαμαρι,με την ταιστρα κλπ. δεν ανεβαζει στροφες.παταω το γκαζι και οι στροφες ανεβαινουν βασανιστικα αργα. για κοφτες δεν το ρισκαρω να το παω,διακοπες δεν κανει ουτε πατιναρει. το οτι δεν ξερεις πολλα να πεις αυτο ειναι σιγουρο.ολοκληρο τον κινητηρα να μπορουσα να βαλω μεσα στο φορουμ εσυ μαλλον τα πατακια θα κοιταγες.!!! οπως και να χει σε ευχαριστω πολυ παντως για τον χρονο που αφιερωσες για να κανεις reply Edited July 7, 2007 by polo_6566 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfeas010 Posted July 7, 2007 Report Share Posted July 7, 2007 ηλίθιο αλλα το έχω δει να συμβαίνει,έλεγξε τα μπουζί σου (στης κοπέλας μου το polo δεν ήταν σφιγμένα) ακόμα κοίτα την εξάτμιση σου μην και είναι μπλοκαρισμένη και καθάρισε το air intake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted July 7, 2007 Report Share Posted July 7, 2007 Polo_6566 δεν εχει νοημα η συζητηση αλλο. Ο καθενας μας θα λεει το κοντο και το μακρυ του, με καλο τροπο το λεω να βοηθησουμε θελουμε, αλλα ακρη δεν θα βγαινει γιατι μηχανικοι δεν ειμαστε και μονο αν πεσεις πανω σε καποιον που ειχε το ιδιο προβλημα με σενα (πραγμα δυσκολο) θα βρεις τι παιζει. Παρε μια αποφαση και πηγαινε το να το κοιταξουν και plzzzz οταν μαθεις τι εχει πες μας και μας να μας φυγει η απορια . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted July 7, 2007 Report Share Posted July 7, 2007 (edited) αν πεσεις πανω σε καποιον που ειχε το ιδιο προβλημα με σενα (πραγμα δυσκολο) θα βρεις τι παιζει. Είχε ακόμη ένα μέλος τέτοιο πρόβλημα και ήταν βουλωμένος καταλύτης. Πάντως εμείς άκρη δεν θα βγάλουμε ακόμα και αν είναι το ίδιο πρόβλημα. Όπως έγραψα στο πρώτο πόστ μου, πάρε και 2η (και 3η και 4η ) γνώμη. Δεν είναι λογική απάντηση από μηχανικό το "χαλασμένος από την αρχή κινητήρας" σε αμάξι με 70000Km. Edited July 7, 2007 by Vrachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 7, 2007 Author Report Share Posted July 7, 2007 ο.κ ρε παιδες.με την πρωτη ευκαιρια θα το παω στο αιγαλεω στον μαστορα που προτεινε ο capamaru. οταν θα εχω νεοτερα θα σας ενημερωσω αμεσως.σας ευχαριστω ολους ανεξαιρετως για την βοηθεια και τον χρονο σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted July 8, 2007 Report Share Posted July 8, 2007 αααααα ρε 6N2 αμα αρχισεις δεν σταματας,μεχρι στιγμης εχω αλλαξει ενα λαμδα 170 ευρω,στο δευτερο τσεκ που θα αναψει για οποιοδηποτε λογο εχει φαει σουτ και παμε για αλλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAKHS Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 (edited) Εμένα μου κάνει σαν λάθος χρονισμός του μοτέρ! Μήπως ο παλιός ιμάντας είχε πηδήξει κανένα δοντάκι σε κάποιο εκεντροφόρο και το χρόνισαν ξανά βάση αυτού? Γιατί σα περισσότερα συνεργεία βάζουν σημάδια πρίν βγάλουν τον παλιό κρατούν τον στρόφαλο σε ακινησία και βάζουν τον καινούριο! ¶λλη αιτία μπορεί να είναι κάποιος προβληματικός λαμδα και να μην διαβάζει σωστά τα καυσαέρια! Αλλά μάλλον θα σου το είχε δίξει...... ¶λλη αιτία είναι να έχεις βουλωμένο προκαταλύτη-καταλύτη Και τέλος να μην διαβάζει σωστά ο map ή maf και να δείνει τρελά αποτελέσαμτα ! Εχει συμβεί σε seat ibiza 101. Το έχω διαβάσει στο ibiza club με ένα παιδί που είχε παρόμοιο πρόβλημα! Εχεις μπουζοκαλώδια και έναν πολλαπλασιαστή, έτσι δεν είναι? Κοιτα μια και τι αντισταση σου λένε τα καλώδια γιατί μπορεί να θέλουν αλλαγή! Αν έχουν μεγάλη αντίσταση, "δες το στον μηχανικό" θα σου διμιουργούν πτώση τάσης και άρα δεν θα έχει καλή καύση, καλό σπινθύρα! Πάντος κάποιο περιφερειακό πρόβλημα είναι, αν έχανε συμπίεση θα είχες και προβλήματα αστάθειας! Edited July 18, 2007 by TAKHS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 19, 2007 Author Report Share Posted July 19, 2007 Εμένα μου κάνει σαν λάθος χρονισμός του μοτέρ! Μήπως ο παλιός ιμάντας είχε πηδήξει κανένα δοντάκι σε κάποιο εκεντροφόρο και το χρόνισαν ξανά βάση αυτού? Γιατί σα περισσότερα συνεργεία βάζουν σημάδια πρίν βγάλουν τον παλιό κρατούν τον στρόφαλο σε ακινησία και βάζουν τον καινούριο!¶λλη αιτία μπορεί να είναι κάποιος προβληματικός λαμδα και να μην διαβάζει σωστά τα καυσαέρια! Αλλά μάλλον θα σου το είχε δίξει...... ¶λλη αιτία είναι να έχεις βουλωμένο προκαταλύτη-καταλύτη Και τέλος να μην διαβάζει σωστά ο map ή maf και να δείνει τρελά αποτελέσαμτα ! Εχει συμβεί σε seat ibiza 101. Το έχω διαβάσει στο ibiza club με ένα παιδί που είχε παρόμοιο πρόβλημα! Εχεις μπουζοκαλώδια και έναν πολλαπλασιαστή, έτσι δεν είναι? Κοιτα μια και τι αντισταση σου λένε τα καλώδια γιατί μπορεί να θέλουν αλλαγή! Αν έχουν μεγάλη αντίσταση, "δες το στον μηχανικό" θα σου διμιουργούν πτώση τάσης και άρα δεν θα έχει καλή καύση, καλό σπινθύρα! Πάντος κάποιο περιφερειακό πρόβλημα είναι, αν έχανε συμπίεση θα είχες και προβλήματα αστάθειας! καλησπερα.το προβλημα υπαρχει πριν αλλαχτει ο ιμαντας εκκεντροφορου αρα δεν νομιζω να παιζει λαθος χρονισμος κινητηρα. βουλωμενοι καταλυτες;;πως γινεται αυτο;υπαρχει τροπος να το ελεγξω; ο map/maf αν ειχε προβλημα ,αυτο δεν θα εμφανιζοταν στο check του εγκεφαλου;το διαγνωστικο βγηκε καθαρο...no errors... αυτο με τα μπουζοκαλωδια που αναφερεις takis ειναι πολυ σωστο.δεν τα εχω ελεγξει ποτε,μονο μπουζι αλλαζω κανονικα οταν πρεπει. αυτο δεν το εχω τσεκαρει ποτε!λες να τα εφαγαν τα ψωμια τους;εχω 72000km αυτην την στιγμη στο κοντερ. θα το πω στο συνεργειο οταν το παω για service να τα τσεκαρουν! σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργεί αλλά δες και το ηλεκτρόγκαζό σου. Και άμα υπάρχει δυνατότητα δοκίμασε άλλο εγκέφαλο.. Τα μπουζοκαλώδια δημιουργούν ένα αισθητό κόμπιασμα στις χαμηλές (τουλαχιστον ετσι έκανε στο 3αρι μου). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 8, 2007 Author Report Share Posted August 8, 2007 Δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργεί αλλά δες και το ηλεκτρόγκαζό σου. Και άμα υπάρχει δυνατότητα δοκίμασε άλλο εγκέφαλο..Τα μπουζοκαλώδια δημιουργούν ένα αισθητό κόμπιασμα στις χαμηλές (τουλαχιστον ετσι έκανε στο 3αρι μου). θα το τσεκαρω και αυτο και θα δω.... thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...