Guest asotos Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 Εγω έχω αλλάξει 2 φορες ελατηρια , αμορτισερ. 1η προσπαθεια billstein κιτρινα & Volgland , προσπάθεια 2η billstein κιτρινα με Eibach (-3εκ). Συμπερασμα¨: δωστα και πήγαινε κατεθείαν για KW ρυθμιζομενη. Τα Volgland σε σχεση με τα Eibach πιο σκληρά και απόλυτα τα Volgland αλλά τα Eibach μου πέσαν γρηγορα και βρησκαν στους θολους τα dunlop 235/40-17 που φοραγα. Τωρα φοράω 225/45-17 πιρελλι ροσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 19, 2005 Author Report Share Posted June 19, 2005 Εγω έχω αλλάξει 2 φορες ελατηρια , αμορτισερ. 1η προσπαθεια billstein κιτρινα & Volgland , προσπάθεια 2η billstein κιτρινα με Eibach (-3εκ). Συμπερασμα¨: δωστα και πήγαινε κατεθείαν για KW ρυθμιζομενη. Τα Volgland σε σχεση με τα Eibach πιο σκληρά και απόλυτα τα Volgland αλλά τα Eibach μου πέσαν γρηγορα και βρησκαν στους θολους τα dunlop 235/40-17 που φοραγα. Τωρα φοράω 225/45-17 πιρελλι ροσο. ← Συμφωνω απολυτα. Τα kw τα εχω 1μιση χρονο περιπου,με περιπου 50000 χλμ και δεν εχουν απολυτως κανενα προβλημα!! Λαστιχα φοραω ιδια διασταση και ιδια μαρκα με τα δικα σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 Φίλε μου η μετατροπή αυτή δεν προτείνεται... Τα κίτρινα bilstein είναι φτιαγμένα για χαμηλωμένα (1.5-2 πόντους και άνω...) Σε μαμά ελατήρια δεν θα λειτουργούν σωστά. Καλύτερα bilstein μαύρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Ακριβώς!!!! Όπως λέει και ο Quasar, το καλύτερο στήσιμο του αυτοκινήτου δίνεται από αντικατάσταση αμορτισέρ και ελατήρια. Ο λόγος είναι ότι τα μαμά ελατήρια είναι τα ψηλά με αποτέλεσμα να μην δουλεύουν σωστά τα αμορτισέρ τα οποία είναι κοντά. ΤΟ πρόβλημα δημιουργήται και ανάποδα.... Αν τώρα σκεφτεί να αλλάξει αμορτισέρ και ελατήρια, το βέλτιστο αποτέλεσμα από πλευράς άνεσης, βελτίωσης χαρακτηριστικών και τιμής θεωρείται το δίδυμο Bilstein - H&R. Από τιμή παίζει περίπου στα 500 - 600 Ευρώπουλά και έχεις ένα πολύ καλό κράτημα με αποδεκτή άνεση. Από εκεί και πάνω πηγαίνεις στην KW Variant 2 όπου ανεβαίνουμε σε διπλάσια τιμή, διπλάσιο κράτημα, και σχεδόν μισή άνεση.Για περισσότερες όμως Info ρώτα τον konstantinos_passat ο οποίος τη φοράει στο αυτοκίνητό του. Αυτά από μένα...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Mhn baleis Bilstein (kitrina) xwris elathria. Oti sou eipan parapanw isxeih. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Με τις αναρτησεις πραγματικα δεν το καταλαβα. Εξαρταται τι θελει ο φιλος σου. Εγω παντως που προσφατα εβαλα τις μαυρες Bilstein τις εβαλα γιατι θελω το αυτοκινητο μου να ειναι λιγο σκληρο και μεχρι εκει.Οχι τρελα πραγματα καθοτι σχεδον ολα τα χιλιομετρα γινονται μεσα στους Αθηναικους δρομους και επειδη κινουμαι σε κατι περιοχες με σαμαρια και λακουβες περιοριστικα εκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gandre Posted November 18, 2005 Report Share Posted November 18, 2005 Παίδες καλησπέρα! Ενδιαφέρεται ένα φιλαράκι να αλλάξει τη μαμά-βαρκούλα ανάρτηση του Passat του (απλό 1.800, μοντέλο '99) αφήνοντας πάνω τα εργοστασιακά ελατήρια! Ψάχνεται για τα Bilstein sport (κίτρινα) και θέλει να ακούσει απόψεις πάνω στη μετατροπή! Αν κάποιος έχει και προσωπική εμπειρία, ακόμα καλύτερα! Τον απασχολεί ιδιαίτερα αν κοπανάει η ανάρτηση... Περιμένω απαντήσεις... Μιλώντας σαν παθών, μην βάλεις τα κίτρινα Bilstein. Το αυτοκίνητο απέκτησε φοβερά κρατήματα και σταμάτησε να πηγαίνει σαν βάρκα στις εκκινήσεις, αλλά από την αλλή έγινε "κούτσουρο" από πλευράς άνεσης. Ευτυχώς για σένα ρώτησες πρώτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted November 22, 2005 Report Share Posted November 22, 2005 τα sport έιναι πιο σκληρά όντως αρκετά αλλά ΔΕΝ είναι για χαμήλωμα όπως τα sprint.και τα 2 είναι κίτρινα... τι θα έκανα... θα έβαζα τα μαύρα τον κωδικό για το πασατ 1,8Τ ή w8... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest georgemv Posted December 13, 2005 Report Share Posted December 13, 2005 Εγώ φοράω Bilstein κίτρινα με καινούργια ελατήρια σε passat '92 και μου αρέσουν πολύ. Χτυπάει λίγο παραπάνω το αμάξι από τα μαμά, αλλά όχι ενοχλητικά. (Τουλάχιστον για εμένα). Στο δρόμο βέβαια, τρένο πλέον! Όταν χρειαστώ λάστιχα μάλλον θα δοκιμάσω πως θα δουλέψουν πηγαίνοντας από 185/65/R14 σε 205/50/R15, αλλά μάλλον τότε θα χτυπάνε υπερβολικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted December 14, 2005 Report Share Posted December 14, 2005 πολυ καλο αμορτισερ αλλα πρεπει να βαλει και ελατηρια και μετα θα κοπαναει αρκετα.....το εχω και εγω με HR ελατηριο και θα τα βγαλω γιατι κοπανανε........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gandre Posted December 14, 2005 Report Share Posted December 14, 2005 (edited) Έχω ένα Passat 98 1.6. Πριν μερικούς μήνες άλλαξα τα εργοστασιακά αμορτισέρ με τα κίτρινα bilstein sport (λόγω ελλειπής πληροφόρησης). Το αυτοκίνητο πλέον στρίβει σαν τρένο αλλά είναι πολύ κουραστικό. Μάλλον τα bilstein sport είναι υπερβολικά για τον ασθενικό κινητήρα των 1.6. Το ερώτημα μου είναι: να προχωρήσω και σε αλλαγή ελατηρίων και αν ναι τι να βάλω, ή να αλλάξω ξανά τα αμορτισέρ με άλλα (bilstein μαύρα. Edited December 14, 2005 by gandre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted December 15, 2005 Report Share Posted December 15, 2005 Βάλε KONI και ρύθμιστα μαλακά ή σκληρά κατα το γούστο σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wojtek Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 (edited) Εγώ φοράω Bilstein κίτρινα με καινούργια ελατήρια σε passat '92 και μου αρέσουν πολύ. Χτυπάει λίγο παραπάνω το αμάξι από τα μαμά, αλλά όχι ενοχλητικά. (Τουλάχιστον για εμένα).Στο δρόμο βέβαια, τρένο πλέον! Όταν χρειαστώ λάστιχα μάλλον θα δοκιμάσω πως θα δουλέψουν πηγαίνοντας από 185/65/R14 σε 205/50/R15, αλλά μάλλον τότε θα χτυπάνε υπερβολικά... γεια σου φιλε.και εγώ έχω passat '91 στο οποιο έβαλα μοτέρ 1,8t 20v με πρόγραμμα στα 200hp.exo κολλήσει στο στήσιμο μου λέει ο μηχανικός μου bilstein χοντρομπουκαλα με eibach ελατήρια!με λάστιχο 225/35 R17 πως το βλέπεις? @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited April 3, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pappoulis Posted April 3, 2006 Report Share Posted April 3, 2006 Εγώ παλιότερα φορούσα Bilstein Sprint με ελατήρια H&R 35mm. Ήμουν αρκετά ευχαριστημένος από το κράτημά της και δεν κοπανούσε ιδιαίτερα. Σε σχέση με την παλιότερη ανάρτηση που είχα (του Ibiza Signo, κάτι ανάλογο με το ComfortLine) η διαφορά ήταν πέραν του δέοντος φανερή. Παραδείγματος χάρι, με την εργοστασιακή στην περίφημη στροφή του Καρέα (πριν την ΑΟ) με κατεύθυνση προς Μεσογείων δεν μπορούσα να στρίψω με περισσότερα από 90-95χλμ. ενώ με την Bilstein έχω γράψει και 160! Κάποια στιγμή βέβαια τα έφτυσε (έκανα και 60+ χιλιάδες χιλιόμετρα), γέρασα κιόλας, με έπιασαν οι ρευματισμοί μου και τώρα (εδώ και μερικές μέρες) φοράω πάλι την εργοστασιακή ανάρτηση του Ibiza, αλλά την Sport αυτή τη φορά. Το αυτοκίνητο έχει ψηλώσει λίγο (σε σχέση με πριν πάντα), αλλά το κράτημά της δεν μου είναι αδιάφορο. Μπορώ να πω μάλιστα ότι είναι αρκετά καλύτερο από ότι φοβόμουν ότι θα είναι (μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για εργοστασιακή ανάρτηση). Συν ότι έβαλα επιτέλους 4 άτομα στο αυτοκίνητο, ενώ πριν σκεφτόμουν και τους 3... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PASSATONI2.0 Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 (edited) ΈΧΩ 1 ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΈΒΑΛΑ ΚΟΝΙ FSD ΧΡΥΣΑ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΜΕ Η&R ΕΛΑΤΉΡΙΑ -40mm από την μαμά ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΑΠΑΛΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ. 1000 E. ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΚΑΛΑ. ΑΛΛΙΏΣ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΜΙΑ HYDROPNEUMATIC ΑΛΛΑ ΕΊΝΑΙ ΑΚΡΙΒΉ. ΚΑΝΩ 35000KM ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΓΙΑ PASSAT 2.O FSI NEW @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited August 22, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 22, 2006 Author Report Share Posted August 22, 2006 ΈΧΩ 1 ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΈΒΑΛΑ ΚΟΝΙ FSD ΧΡΥΣΑ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΜΕ Η&R ΕΛΑΤΉΡΙΑ -40mm από την μαμά ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΑΠΑΛΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ. 1000 E. ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΚΑΛΑ. ΑΛΛΙΏΣ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΜΙΑ HYDROPNEUMATIC ΑΛΛΑ ΕΊΝΑΙ ΑΚΡΙΒΉ. ΚΑΝΩ 35000KM ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΓΙΑ PASSAT 2.O FSI NEW@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Καλωσορισες φιλε μου!! Θα σε παρακαλουσα να γραφεις με ελληνικους και μικρους χαρακτηρες. Καλη αναρτηση αυτη!! Αυτορυθμιζομενη τι εννοεις?Προφανως οτι κανονιζεις εσυ υψος και σκληροτητα ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PASSATONI2.0 Posted August 30, 2006 Report Share Posted August 30, 2006 Καλώς σας βρήκα. Δεν μπορούσα να στείλω με Ελληνίκα γιατί έλειπα εξωτερικό. Το Passat είναι το 3ο μου αυτοκίνητο ( Celica 1.600 αυγό - Carina 1.600) και τα δύο τα έδωσα σε καλή κατάσταση και ζωντανά. Ετσι απο Ιάπωνας εγινα Γερμανός. Εχω βάλει στην παροχή καυσίμου το VITALIZER ένας μπρούτζινος σωλήνας με κράμα απο διάφορα μέταλλα (Δημήτριο κ.α). Πρέπει να κοπή η παροχή για να περαστεί. Το είχα και στο Carina για 8 χρόνια και ο καταλήτης πεντακάθαρος και η καυση τέλεια. Στο σέρβις σε εγκέφαλο της Bosch έδειξε 0,002 CO και 5 HC. Τα ΚΟΝΙ FSD που πέρασα συμαίνει συχνότητας σύστημα απόσβεσης. Δεν ρυθμίζονται κατα ύψος αλλά έχουν μια πατέντα της εταιρείας με διπλή βαλβίδα λαδιού απο ότι κατάλαβα ώστε να διαβάζουν το οδόστρομα, την ταχύτητα και την συχνότητα που ανεβοκατεβαίνουν και σκληρένουν ή μαλακώνουν ανάλογα. Τα ελατήρια αναγκαστικά γιατί είχε ανέβει αρκετά αλλά τωρα είμαι οπτικά 1 cm απο το λάστιχο αρκετά όμορφο. Σας ζάλισα λίγο θα επανέρθω αργότερα με κάτι επιπλέον που πέρασα. Γειά προς το παρόν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Εχω το passat b3 (model 90') και θέλω να αλλάξω αμορτισέρ λόγο φθοράς. Μιας κ τα αλλάζω έλεγα επειδή ειναι αρκετά ψηλό να το χαμηλώσω λιγο (λίγο ομως γιατι το αμάξι το φορτώνω αρκετά) Επίσης θα ήθελα να έχει καλύτερο κράτημα απο αυτό που έχει (βάρκα βασικά ειναι) Ο μηχανικός μου ειπε να ξεχάσω το χαμήλωμα λόγω του ότι θα βρίσκω συνεχώς και να βάλω μόνο ενα πιο σκληρό αμορτισέρ (bilstain κίτρινα μου πρότεινε) Το αμάξι θα μείνει στο ίδιο ύψος? Τι αλλο μπορώ να κάνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Creat0r Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Για τα fsd μετά από ψάξιμο που έχω κάνει ψήνομαι κι εγώ αλλα η KONI λέει ότι πρέπει μπαίνουν MONO με εργοστασιακά ελατήρια οποτε προσοχή... Δεν ξέρω να με τη χαμήλωμα έκανες καλο η κακό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 18, 2006 Author Report Share Posted October 18, 2006 Εχω το passat b3 (model 90') και θέλω να αλλάξω αμορτισέρ λόγο φθοράς. Μιας κ τα αλλάζω έλεγα επειδή ειναι αρκετά ψηλό να το χαμηλώσω λιγο (λίγο ομως γιατι το αμάξι το φορτώνω αρκετά) Επίσης θα ήθελα να έχει καλύτερο κράτημα απο αυτό που έχει (βάρκα βασικά ειναι) Ο μηχανικός μου ειπε να ξεχάσω το χαμήλωμα λόγω του ότι θα βρίσκω συνεχώς και να βάλω μόνο ενα πιο σκληρό αμορτισέρ (bilstain κίτρινα μου πρότεινε) Το αμάξι θα μείνει στο ίδιο ύψος? Τι αλλο μπορώ να κάνω? Το αμαξι δεν ειναι και τοσο χαμηλο απο ''μαμα'' που θα πρεπει να ξεχασεις το χαμηλωμα. Μπορεις να βαλεις ενα ελατηριο 3-3,5 εκατοστα και αμορτισερ και θα εισαι μια χαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted October 18, 2006 Report Share Posted October 18, 2006 Δεν θα χαμηλώσει πολύ ετσι? Ειτε βάλω ελλατηρια χαμηλώματος ειτε αφήσω τα απλα (αλλάζοντας βεβαια τα αμορτισερ κ βάζοντας σκληρά) θα έχω τον ίδιο κραδασμό? Τι μάρκα να προτιμήσω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 18, 2006 Author Report Share Posted October 18, 2006 Δεν θα χαμηλώσει πολύ ετσι? Ειτε βάλω ελλατηρια χαμηλώματος ειτε αφήσω τα απλα (αλλάζοντας βεβαια τα αμορτισερ κ βάζοντας σκληρά) θα έχω τον ίδιο κραδασμό? Τι μάρκα να προτιμήσω? To ποσο θα χαμηλωσει εξαρταται απο το τι ελατηρια θα βαλεις. Για τους κραδασμους δεν θα εχεις τιποτα το τρελο,αλλα παντα οταν βαζεις αναρτηση στο αμαξι γινεται πιο σκληρο αποτι ειναι πριν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted November 18, 2006 Report Share Posted November 18, 2006 Τελικά αποφάσησα να μην το χαμηλώσω κ να του βάλω μόνο κάποιο καλό αμορτισερ για να στρίβει. Τι να βάλω? Επίσης το αμορτισερ αυτό θα κάνει αν αλλάξω αργοτερα τα ελατήρια? (λέμε τωρα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest georgemv Posted November 19, 2006 Report Share Posted November 19, 2006 Τελικά αποφάσησα να μην το χαμηλώσω κ να του βάλω μόνο κάποιο καλό αμορτισερ για να στρίβει. Τι να βάλω? Επίσης το αμορτισερ αυτό θα κάνει αν αλλάξω αργοτερα τα ελατήρια? (λέμε τωρα) Έχω 4 χρόνια bilstein κίτρινα σε B3 Passat 1993. Πάνε γάντι με το αμάξι. Το έχω με 205/50/R15 λάστιχα και άζωτο 31psi μπροστά 29 πίσω και το αμάξι είναι ο ορισμός της ουδετερότητας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 Αυτα μου πρότινε κ ο μηχανικός μου. Εγω θα τα εχω σε λαστιχο 205/45/16. Καλυτερο κρατημα ελπιζω (κ πολυ μπαμ μπουμ στις λακούβες) Αυτο με το αζωτο δεν το καταλαβα. Πως γινετε?? Αντι για αερα βαζουμε αζωτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...