eliasj Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Ισως Ηλία... Οταν είχα μπει στα κανάλια της μηχανής με το Vag Com στο δικό μου το προηγούμενο gti, είδα πως ήταν ρυθμισμένο για 30000 χμ, και 730 ημέρες (επειδή δεν μπορεί να καταχωρηθεί ημερομηνία σε ΚΑΝΕΝΑ Golf, ούτε σε όσα έχουν το Plus όπως το νέο μου, το βάζουν χειροκίνητα σε πρόγραμμα 730 ημερών. Κι αν μπαίνεις κάθε μέρα για να το ελέγχεις, θα βλέπεις πως έχει κατέβει κι από μια ημέρα!!).Εμπιστεύσου το πόδι και την κρίση σου λοιπόν, κι άσε τι σου κάνει ο κάθε μάστορας! Αυτούς πίστευα κι εγώ, και στα 14000 χιλιόμετρα στο προηγούμενο αμάξι μου, είδα έκπληκτος από το πουθενά να μου ανάβει κίτρινο για το λάδι και ψαχνόμουν βραδιάτικα στις 2 η ώρα να βρώ λίγο 5-30 να συμπληρώσω.... Το μονο που μου λειπει τωρα που θελω να το πουλησω ειναι προβλημα λογω λαδιων. Εχεις δικαιο Αρη, θα κλεισω να παω για αλλαγη A.S.A.P Thank you Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Πόσο κοστίζει η αλλαγή ? Στην Λαμία θα την κάνω μάλλον, αλλάζει κανείς εδω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Παίζει κατά περιοχή... Από 60-130 ευρώ είναι με βάση τις τιμές που έχει δώσει ο καθένας στις προηγούμενες σελίδες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iron727 Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Πόσο κοστίζει η αλλαγή ? Στην Λαμία θα την κάνω μάλλον, αλλάζει κανείς εδω? Αναλογα το λάδι που θα σου ρίξει μέσα πατριδα....Για να tsi δεν ξέρω...Ο σταμούλης δουλεύει τα castrol ...όποτε λογικα πας για τα edge (5-30) ..είναι τα επόμενα από τα slx (βασικά τα ιδια ακριβώς είανι μόνο ονομασία αλλαζει...παίζεις γυρω στα 20¤ το λιτρο,μπορει και παραπάνω..Τωρα υπαρχει και το ΤΧΤ που έχει επίσησ ο Σταμουλης και είναι και αυτό καλό λαδακι...κια στοιχιζει περίπου στα 12¤ το λιτρο....Δεν ξέρω όμως ποιο παίρνει το μοτερ σου (5-30 ή 10-40)λογικα και τα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Butcher Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 στο Golf 5 1.6 FSI που εχω βαζω μεχρι στιγμης Shell Helix 5-30 και κοστιζουν καπου 19 ευρω το λιτρο. αυτη ειναι γενικα η τιμη που εχουν? γιατι ειναι τοσο ακριβα? υπαρχει καμια φτηνοτερη προταση ή θα ειναι χειροτερο/λιγοτερο καταλληλο λαδι? ΥΓ αμαν αυτος ο 1.6 FSI.. 100αρα βενζινη πανακριβα λαδια.. ελεος.. τοσα εξοδα για 115 ιππους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renaissance Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Για την κατοσταρα ισως εχεις δικιο αλλα για τα λαδια μαλλον οχι.Εγω 1,6Fsi εχω και εβαλα λαδια Motul 8100 5-40 και τα ειχα παρει γυρω στα 11 ευρω το λιτρο. Το αν η τιμολογιακη πολιτικη των αντιπροσωπειων ειναι τετοια που σου πουλαει το <<νερο>> για 18 και 19 ευρω/λιτρο αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.Επιλογες και καλυτερες και πολυ φθηνοτερες σιγουρα εχεις σαν καταναλωτης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 (edited) Αναλογα το λάδι που θα σου ρίξει μέσα πατριδα....Για να tsi δεν ξέρω...Ο σταμούλης δουλεύει τα castrol ...όποτε λογικα πας για τα edge (5-30) ..είναι τα επόμενα από τα slx (βασικά τα ιδια ακριβώς είανι μόνο ονομασία αλλαζει...παίζεις γυρω στα 20¤ το λιτρο,μπορει και παραπάνω..Τωρα υπαρχει και το ΤΧΤ που έχει επίσησ ο Σταμουλης και είναι και αυτό καλό λαδακι...κια στοιχιζει περίπου στα 12¤ το λιτρο....Δεν ξέρω όμως ποιο παίρνει το μοτερ σου (5-30 ή 10-40)λογικα και τα 2 thnx iron! Πόσο θέλει 4λίτρα? Αλλάζουν φίλτρο στα 15.000? Λογικα... Με αυτά που μου λες με φίλτρο με βλέπω πάνω από 100Ε. Έλεος ρε γμτο... Τελευταία έκανες αλλαγή λαδιών στο Σταμούλη ? Ποιο αμάξι έχεις ? Πολλά λεφτα ρε παιδια... Στο Cupra R άλλαζα με 90Ε σε αντιπροσωπεία και έβαζα συνθετικά.. κάθε 7500χλμ Edited October 5, 2007 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Butcher Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 (edited) Για την κατοσταρα ισως εχεις δικιο αλλα για τα λαδια μαλλον οχι.Εγω 1,6Fsi εχω και εβαλα λαδια Motul 8100 5-40 και τα ειχα παρει γυρω στα 11 ευρω το λιτρο.Το αν η τιμολογιακη πολιτικη των αντιπροσωπειων ειναι τετοια που σου πουλαει το <<νερο>> για 18 και 19 ευρω/λιτρο αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.Επιλογες και καλυτερες και πολυ φθηνοτερες σιγουρα εχεις σαν καταναλωτης το προβλημα ειναι οτι και στα βενζιναδικα τα συγκεκριμενα λαδια που λεω 18-19 ευρω τα πουλανε. καμια καλη προταση σε 5-30? Τα Castrol Edge SAE 5W-30 καλα ειναι? Τα εχει δοκιμασει κανεις? Τιμη? Edited October 5, 2007 by The Butcher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Λαμπάκια μην περιμένετε πριν τα 29.000! Ολα τα αμάξια έρχονται ρθυθμισμένα για το Long Life, και στην Ελλάδα δεν αξιώνουν να το γυρίσουν στο στάνταρ, κι ανάβει μια και μια στα 29-30.000.... Και σε κάθε σέρβις μηδενίζουν το μετρητή! γιατί να το αλλάξουν; Αφού αυτές είναι οι προδιαγραφές του εργοστασίου, γιατί να επέμβει κάποιος; Μπορείς να το εξηγήσεις με λογικά επιχειρήματα; Το στάνταρ ΔΕΝ είναι κάθε 15-30, το ΣΤΑΝΤΑΡ είναι τα long life Από τη μία όσα συνεργεία ακολουθούν το long life είναι "βλάκες", αλλά όταν χρεώνουν 150 ευρώ την άχρηστη αλλαγή στα 15.000 είναι κλέφτες. Κάτι διφορούμενο υπάρχει εδώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 (edited) γιατί να το αλλάξουν; Αφού αυτές είναι οι προδιαγραφές του εργοστασίου, γιατί να επέμβει κάποιος; Μπορείς να το εξηγήσεις με λογικά επιχειρήματα; Το στάνταρ ΔΕΝ είναι κάθε 15-30, το ΣΤΑΝΤΑΡ είναι τα long lifeΑπό τη μία όσα συνεργεία ακολουθούν το long life είναι "βλάκες", αλλά όταν χρεώνουν 150 ευρώ την άχρηστη αλλαγή στα 15.000 είναι κλέφτες. Κάτι διφορούμενο υπάρχει εδώ Κατά την γνώμη μου πάντα και τα δύο που αναφέρεις παραπάνω ισχύουν. Και εξηγούμε...Ναι θεωρώ βλακεία να αφήσω λάδια έστω και Longlife για 30000χλμ και πιστεύω και εσύ αν έβλεπες πως θα βγουν τα λάδια μετά από αυτά τα χλμ θα συμφωνούσες μαζί μου. Θα μου πεις βέβαια γιατί το προτείνει τότε η VW?? Το προτείνει γιατί βλέπει οτι όλος ο ανταγωνισμός και ιδιαίτερα ο ιαπωνικός άρχισε να τους πέρνει μερίδιο αγοράς με το σλόγκαν δεν χρειάζεται τπτ(ούτε λάδια) για ΧΥ χλμ.Έτσι το κάνει και αυτή αφού θεωρητικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα να μείνουν τα λάδια τόσα χλμ. (Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι είναι η σωστή επιλογή). Όσο για το δεύτερο ναι είναι κλέφτες που ζητάνε 150¤ για λάδια όταν 5λίτρα του καλύτερου συνθετικού μπορείς να τα βρεις 60¤, φίλτρο λαδιού 15¤ και άρα σε χρεώνουν 75¤ για δουλειά 10 λεπτών. Και αυτό δεν έχει να κάνει με το κάθε πόσα χλμ ο καθένας μας αλλάζει λάδια.... Edited October 7, 2007 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Κατά την γνώμη μου πάντα και τα δύο που αναφέρεις παραπάνω ισχύουν. Και εξηγούμε...Ναι θεωρώ βλακεία να αφήσω λάδια έστω και Longlife για 30000χλμ και πιστεύω και εσύ αν έβλεπες πως θα βγουν τα λάδια μετά από αυτά τα χλμ θα συμφωνούσες μαζί μου. Θα μου πεις βέβαια γιατί το προτείνει τότε η VW??Το προτείνει γιατί βλέπει οτι όλος ο ανταγωνισμός και ιδιαίτερα ο ιαπωνικός άρχισε να τους πέρνει μερίδιο αγοράς με το σλόγκαν δεν χρειάζεται τπτ(ούτε λάδια) για ΧΥ χλμ.Έτσι το κάνει και αυτή αφού θεωρητικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα να μείνουν τα λάδια τόσα χλμ. (Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι είναι η σωστή επιλογή). Όσο για το δεύτερο ναι είναι κλέφτες που ζητάνε 150¤ για λάδια όταν 5λίτρα του καλύτερου συνθετικού μπορείς να τα βρεις 60¤, φίλτρο λαδιού 15¤ και άρα σε χρεώνουν 75¤ για δουλειά 10 λεπτών. Και αυτό δεν έχει να κάνει με το κάθε πόσα χλμ ο καθένας μας αλλάζει λάδια.... Συμφωνω.Οι Ιαπωνες το τραβανε αρκετα μακρια το σερβις συνεπως μειωνουν το κοστος συντηρησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Κατά την γνώμη μου πάντα και τα δύο που αναφέρεις παραπάνω ισχύουν. Και εξηγούμε...Ναι θεωρώ βλακεία να αφήσω λάδια έστω και Longlife για 30000χλμ και πιστεύω και εσύ αν έβλεπες πως θα βγουν τα λάδια μετά από αυτά τα χλμ θα συμφωνούσες μαζί μου. Θα μου πεις βέβαια γιατί το προτείνει τότε η VW??Το προτείνει γιατί βλέπει οτι όλος ο ανταγωνισμός και ιδιαίτερα ο ιαπωνικός άρχισε να τους πέρνει μερίδιο αγοράς με το σλόγκαν δεν χρειάζεται τπτ(ούτε λάδια) για ΧΥ χλμ.Έτσι το κάνει και αυτή αφού θεωρητικά δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα να μείνουν τα λάδια τόσα χλμ. (Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι είναι η σωστή επιλογή). Όσο για το δεύτερο ναι είναι κλέφτες που ζητάνε 150? για λάδια όταν 5λίτρα του καλύτερου συνθετικού μπορείς να τα βρεις 60?, φίλτρο λαδιού 15? και άρα σε χρεώνουν 75? για δουλειά 10 λεπτών. Και αυτό δεν έχει να κάνει με το κάθε πόσα χλμ ο καθένας μας αλλάζει λάδια.... να δούμε τι θα πάθει το δικό μου που ακολουθώ τη "βλακεία" του long life service Ευτυχώς τα λάδια βγήκαν μαύρα, αν είχαν βγει πράσινα θ' ανησυχούσα. Επίσης σε νέα μοντέλα που βγαίνουν, προτείνεται αλλαγή λαδιών στα 30 και σέρβις στα 60. Για άσχετες τις βλέπω τις εταιρείες, εκτός κι αν εμείς οι απλοί καταναλωτές γνωρίζουμε περισσότερα. Τόσες χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ευρώπη που ακολουθούν τα long life θα πρέπε να 'χουν βαρέσει μπιέλες Φυσικά και έχει να κάνει με το πόσο συχνά αλλάζεις τα λάδια. Το ίδιο είναι να δίνεις 300 ευρώ κάθε δύο χρόνια μόνο για σέρβις και το ίδιο... 450 για αλλαγή στα 15 και σέρβις στα 30; Απλώς είναι +50% στο κόστος συντήρησης ανά δύο χρόνια. Επίσης, κάτι που λίγοι κοιτάζουν, από τη στιγμή που αλλάζεις σε σταθερά διαστήματα λάδια, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν είναι υποχρεωτικό το long life λαδι. Υπάρχουν πλήρως συνθετικά λάδια, πχ 5-40 που καλύπτουν άνετα τις προδιαγραφές για σταθερά 15-30 και φυσικά δεν κοστίζουν όσο τα long life. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 Συμφωνω.Οι Ιαπωνες το τραβανε αρκετα μακρια το σερβις συνεπως μειωνουν το κοστος συντηρησης. Να σου θυμίσω πως είχα Civic Sedan, MY2005, και μου είχε σέρβις κάθε 7500 λάδια και κάθε 15.000 γενικό;! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 μολις μπεις στο συνεργειο σε βλεπουν σαν διακοσσαρικο . ασε λενε βλακας ειναι θα του τα παρουμε . ουτε απο εξω δεν ειναι να περνας. καλα το εχουν ξεφτιλισει το πραγμα ελεοοοοοος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Butcher Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 εχω προβληματιστει με αυτα που λετε. εκανα μια αλλαγη λαδιων στα 37.500 (γιατι στα 30.000 μου ειχαν βαλει ημισυνθετικα στην αντιπροσωπεια) και εβαλα Shell Helix 5-30 507.00 και καινουριο φιλτρο λαδιου. τωρα τι να κανω? μια αλλαγη στα 48-50.000 ή κατευθειαν στα 60.000 μαζι με το γενικο σερβις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 (edited) Να σου θυμίσω πως είχα Civic Sedan, MY2005, και μου είχε σέρβις κάθε 7500 λάδια και κάθε 15.000 γενικό;! Η πολιτικη της honda μαλλον εχει αλλαξει διοτι μια φιλη που ενδιαφερεται για το civic type s,στην αντιπροσωπεια της ειπαν αλλαγη λαδιων στα 20.000 και γενικο σερβις στα 40.000.Να δουμε που θα φτασουν.... Παντως γενικα οι αυτοκινητοβιομηχανιες τα εχουν αραιωσει αρκετα τα σερβις.Ειναι γενικο το φαινομενο.Μην πηγαινουμε μακρια.Και η Vw πιο παλια δεν ειχε το σερβις καθε 30.000 χλμ. Edited October 7, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted October 8, 2007 Report Share Posted October 8, 2007 (edited) να δούμε τι θα πάθει το δικό μου που ακολουθώ τη "βλακεία" του long life service Πολύ πιθανόν να μην πάθει τίποτα κυρίως αν δεν το πιέζεις αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι είναι και το καλύτερο για το αυτοκινητό σου. Φυσικά και έχει να κάνει με το πόσο συχνά αλλάζεις τα λάδια. Το ίδιο είναι να δίνεις 300 ευρώ κάθε δύο χρόνια μόνο για σέρβις και το ίδιο... 450 για αλλαγή στα 15 και σέρβις στα 30; Απλώς είναι +50% στο κόστος συντήρησης ανά δύο χρόνια. Αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το πόστ μου θα δεις οτι εγώ λέω οτι ανεξαρτήτως το πως επιλέγει κανείς να συντηρήσει το αυτοκίνητό του δεν δικαιολογεί τα 75¤ που χρεώνει αέρα η αντι/πεία. Επίσης, κάτι που λίγοι κοιτάζουν, από τη στιγμή που αλλάζεις σε σταθερά διαστήματα λάδια, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν είναι υποχρεωτικό το long life λαδι. Υπάρχουν πλήρως συνθετικά λάδια, πχ 5-40 που καλύπτουν άνετα τις προδιαγραφές για σταθερά 15-30 και φυσικά δεν κοστίζουν όσο τα long life. Για κάνε μια σύγκριση χαρακτηριστικών και δες ποιά είναι καλύτερα? Edited October 8, 2007 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted October 8, 2007 Report Share Posted October 8, 2007 Πολύ πιθανόν να μην πάθει τίποτα κυρίως αν δεν το πιέζεις αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι είναι και το καλύτερο για το αυτοκινητό σου. Ανάλογα και τη χρήση θ' ανάψει και η λυχνία. Εκτός από τον αισθητήρα στο κάρτερ, ο εγκέφαλος λαμβάνει υπόψη του όλες τις συνθήκες κίνησης και χρήσης κι ανάλογα θ' ανάψει τη λυχνία. Προφανώς και δεν πήρα GTI για να πηγαίνω βόλτες με 50. Όταν ξανανάψει η λυχνία θα το πάω Αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το πόστ μου θα δεις οτι εγώ λέω οτι ανεξαρτήτως το πως επιλέγει κανείς να συντηρήσει το αυτοκίνητό του δεν δικαιολογεί τα 75? που χρεώνει αέρα η αντι/πεία. Ελεύθερη αγορά είναι κι ο καφές δεν κοστίζει το ίδιο στη Μύκονο και στην άνω Ραχούλα. Για κάνε μια σύγκριση χαρακτηριστικών και δες ποιά είναι καλύτερα? Τα μεν είναι για 15.000, τα δε για 30.000. Το να βάζεις τα δεύτερα για 15.000 είναι πλεονασμός και απλώς ξοδεύεις περισσότερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Παιδια μια ερωτηση.Καποιος που θελει να κανει αλλαγες λαδιων πριν τις 15,000 χλμ μπορει ας πουμε να τις κανει καθε 10,000 ή μηπως πρεπει να φαινεται οπωσδηποτε στο βιβλιαρακι οτι εχουν γινει αλλαγες ανα 15.000 χλμ;Ρωταω διοτι εχω κατι παραπανω απο 9,000 και θα κανω αλλαγη λαδιων.Ενας φιλος ομως μου ειπε οτι μετα πρεπει να γινει αλλαγη στα 15.000χλμ (ετσι πρεπει να φαινεται στο βιβλιο του σερβις λεει) κι οχι π.χ. στα 17 ή 18.Λιγο κουλο μου ακουγεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Παιδια μια ερωτηση.Καποιος που θελει να κανει αλλαγες λαδιων πριν τις 15,000 χλμ μπορει ας πουμε να τις κανει καθε 10,000 ή μηπως πρεπει να φαινεται οπωσδηποτε στο βιβλιαρακι οτι εχουν γινει αλλαγες ανα 15.000 χλμ;Ρωταω διοτι εχω κατι παραπανω απο 9,000 και θα κανω αλλαγη λαδιων.Ενας φιλος ομως μου ειπε οτι μετα πρεπει να γινει αλλαγη στα 15.000χλμ (ετσι πρεπει να φαινεται στο βιβλιο του σερβις λεει) κι οχι π.χ. στα 17 ή 18.Λιγο κουλο μου ακουγεται. Εδω στο Μπουρμα αρνηθηκαν να μου αλλαξουν τα λαδια αν δεν αναψει η σχετικη ενδειξη Σημερα εκανα την αλλαγη στη Karenta Αλιμου και πληρωσα €130. Αξια λαδιου 5W-30 €68.84, €22.80 εργατικα!!!!!! €2.69 αντιψυκτικο υγρο και €14.24 φιλτρο λαδιου. Πολλα πληρωσα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Ανάλογα και τη χρήση θ' ανάψει και η λυχνία. Εκτός από τον αισθητήρα στο κάρτερ, ο εγκέφαλος λαμβάνει υπόψη του όλες τις συνθήκες κίνησης και χρήσης κι ανάλογα θ' ανάψει τη λυχνία. Προφανώς και δεν πήρα GTI για να πηγαίνω βόλτες με 50. Όταν ξανανάψει η λυχνία θα το πάω Καλά θα κάνεις... Ελεύθερη αγορά είναι κι ο καφές δεν κοστίζει το ίδιο στη Μύκονο και στην άνω Ραχούλα. Ναι αλλά δεν σε υποχρεώνει κανείς να πιεις τον καφέ σου στην Μύκονο, ενώ η VW σε υποχρεώνει όσο είσαι εγγύηση Τα μεν είναι για 15.000, τα δε για 30.000. Το να βάζεις τα δεύτερα για 15.000 είναι πλεονασμός και απλώς ξοδεύεις περισσότερα Δηλώνω πλεονέκτης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Εδω στο Μπουρμα αρνηθηκαν να μου αλλαξουν τα λαδια αν δεν αναψει η σχετικη ενδειξη Σημερα εκανα την αλλαγη στη Karenta Αλιμου και πληρωσα ¤130. Αξια λαδιου 5W-30 ¤68.84, ¤22.80 εργατικα!!!!!! ¤2.69 αντιψυκτικο υγρο και ¤14.24 φιλτρο λαδιου. Πολλα πληρωσα? Μονο η τιμη των λαδιων μου φαινεται λιγο τσιμπημενη σχετικα με την τιμη που χρεωνουν εδω (55 ευρω για 4 λιτρα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 (edited) Καλά θα κάνεις... Ναι, πήξαμε στους σχετικούς. Δηλώνω άσχετος κι ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή κι όχι τυχαίων μηχανικών, πωλητών και χρηστών forum Ναι αλλά δεν σε υποχρεώνει κανείς να πιεις τον καφέ σου στην Μύκονο, ενώ η VW σε υποχρεώνει όσο είσαι εγγύηση Μέγα λάθος, δεν είσαι υποχρεωμένος, ειδικά αλλαγές λαδιών και σέρβις να κάνεις πουθενά. Η VW επίσης δεν σε υποχρεώνει να αλλάζεις λάδια κάθε 15, το κάνεις από μόνος σου. Επίσης, με την απλή εγγύηση στα 2 χρόνια, δεν θα χρειαστεί καν να πας σε εξουσιοδοτημένο για σέρβις. Περιμένεις να λήξει και 2 χρόνια +1 μέρα το πας εκτός. Αποκλείεται να πάθει κάτι το αυτοκίνητο επειδή καθυστέρησε το σέρβις μία μέρα!. Δηλώνω πλεονέκτης... Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις. Κι εγώ άσχετος Edited October 9, 2007 by wanderer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Ναι, πήξαμε στους σχετικούς. Δηλώνω άσχετος κι ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή κι όχι τυχαίων μηχανικών, πωλητών και χρηστών forum Μέγα λάθος, δεν είσαι υποχρεωμένος, ειδικά αλλαγές λαδιών και σέρβις να κάνεις πουθενά. Η VW επίσης δεν σε υποχρεώνει να αλλάζεις λάδια κάθε 15, το κάνεις από μόνος σου. Επίσης, με την απλή εγγύηση στα 2 χρόνια, δεν θα χρειαστεί καν να πας σε εξουσιοδοτημένο για σέρβις. Περιμένεις να λήξει και 2 χρόνια +1 μέρα το πας εκτός. Αποκλείεται να πάθει κάτι το αυτοκίνητο επειδή καθυστέρησε το σέρβις μία μέρα!. Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις. Κι εγώ άσχετος Αυτο ομως δε μπορει να το κανει καποιος που κανει 20.000 το χρονο ή και παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Ναι, πήξαμε στους σχετικούς. Δηλώνω άσχετος κι ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή κι όχι τυχαίων μηχανικών, πωλητών και χρηστών forum Μέγα λάθος, δεν είσαι υποχρεωμένος, ειδικά αλλαγές λαδιών και σέρβις να κάνεις πουθενά. Η VW επίσης δεν σε υποχρεώνει να αλλάζεις λάδια κάθε 15, το κάνεις από μόνος σου. Επίσης, με την απλή εγγύηση στα 2 χρόνια, δεν θα χρειαστεί καν να πας σε εξουσιοδοτημένο για σέρβις. Περιμένεις να λήξει και 2 χρόνια +1 μέρα το πας εκτός. Αποκλείεται να πάθει κάτι το αυτοκίνητο επειδή καθυστέρησε το σέρβις μία μέρα!. Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις. Κι εγώ άσχετος Σου απαντώ κατά χρώμα, όπως στα χρωμάτισα τα δικά σου... Και καλά κάνεις! Κι εγώ το ίδιο έλεγα, και τελικά κάτι έμαθα από τους χρήστες ενός φόρουμ. Οσο για τους μηχανικούς... Ακουσα και άλλα καλά... Του στυλ; "ΤΑ ΙΞΩΔΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΙΑΒΡΩΤΙΚΑ ΣΤΑ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η ΙΔΙΑ Η VW ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΑΜΑΞΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΙΞΩΔΩΝ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΑΔΙΑ ΠΡΙΝ ΤΑ 15000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΑ ΛΑΔΙΑ, ΠΑΡΑ ΚΑΛΟ. Λες να μην ξέρουν κάτι, ή να θέλουν να τα τσεπώσουν και στις 2000 και στις 15.000 χιλιόμετρα; Η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία, έχει μια πολιτική για την αλλαγή λαδιών και μερών κινητήρα αναλόγως της χώρας που είναι το promotion Code του αμαξιού. Συνεπώς στην Αγγλία με τη μέση θερμοκρασία να είναι 20 βαθμοί, το σέρβις είναι long life, και τα φίλτρα καμπίνας αλλάζουν κάθε 45.000 χιλιόμετρα (γιατί ούτε βουνά, ούτε σκόνες έχουν). Στην Ελλάδα, με μέση θερμοκρασία 25 βαθμούς, το λάδι φθείρεται πιο γρήγορα, οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί το long life. και αν συγκρίνεις το βιβλίο συντήρησης της Γερμανίας και της Ελλάδας, είναι ΤΟ ΙΔΙΟ, και μεταφρασμένο στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ, κι όχι από την Κοσμοκάρ. Αρα δεν μπορείς να πεις πως ο εισαγωγέας θέλει να αλλάζουμε πιο συχνά, αλλά το λέει η τεχνογνωσία του κατασκευαστή... Η ημιμάθεια, είναι χειρότερη της αμάθειας. Αρα καλύτερα, ή μάθαινε τα πράγματα σωστά, ή μην τα μαθαίνεις καθόλου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...