Vrachos Posted October 26, 2007 Report Share Posted October 26, 2007 Στην τουρμπίνα δεν γίνεται και δεν χρειάζεται να γίνει συντήρηση. Δεν είναι η ίδια ούτε έχει κάποιο μέρος της αναλώσιμο, ούτε έχει κάτι που να θέλει καθάρισμα/λάδωμα. Αν για κάποιο λόγο χαλάσει, τότε γίνεται είτε επισκευή είτε αντικατάσταση. Είναι κομμάτι του κινητήρα που αντέχει για πάρα πολλά χιλιόμετρα και η διάρκεια ζωής της εξαρτάτε κυρίως από τον χρήστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koskef Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 (edited) Επισης νομιζω οτι λογω του τροπου λειτουργειας των TSI, η τουρμπινα προστατευεται περισσοτερο απο αλλα μοντελα. Αυτο που ανυσηχει εμενα ειναι ο compressor λογω των υπερβολικων στροφων που δουλευει και του οτι δουλευει στις μεγιστες στροφες του (17500) κοντα στις 3500 σαλ του κινητηρα. Δηλ.στις συνηθεστερες στροφες λειτουργειας των οχηματων μας ! Edited October 28, 2007 by koskefGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted October 29, 2007 Author Report Share Posted October 29, 2007 (edited) Επισης νομιζω οτι λογω του τροπου λειτουργειας των TSI, η τουρμπινα προστατευεται περισσοτερο απο αλλα μοντελα. Αυτο που ανυσηχει εμενα ειναι ο compressor λογω των υπερβολικων στροφων που δουλευει και του οτι δουλευει στις μεγιστες στροφες του (17500) κοντα στις 3500 σαλ του κινητηρα. Δηλ.στις συνηθεστερες στροφες λειτουργειας των οχηματων μας ! Mηπως τελικα πρεπει να μαθουμε το κοστος συντηρησης του kompressora και του εξαρτηματος που κανει την μεταβαση απο kompressor σε τurbo,αφου συμφωνω αυτα τα 2 φθειρονται καθημερινα και πιο πολυ!! Ποσο να ναι? 200 ευρω το καθενα? Ειδικα για μενα και τους περισσοτερους πιστευω που κινουμαστε κοντα στις 3000 στροφες... Edited October 29, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 Επισης νομιζω οτι λογω του τροπου λειτουργειας των TSI, η τουρμπινα προστατευεται περισσοτερο απο αλλα μοντελα. Αυτο που ανυσηχει εμενα ειναι ο compressor λογω των υπερβολικων στροφων που δουλευει και του οτι δουλευει στις μεγιστες στροφες του (17500) κοντα στις 3500 σαλ του κινητηρα. Δηλ.στις συνηθεστερες στροφες λειτουργειας των οχηματων μας ! Στις 3500 ΔΕΝ δουλευει ο compressor, παρα μονο το turbo Και καθημερινα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να ανοιγεις το αμαξι σε αυτες τις στροφες. Εμενα τις αλλαγες τις κανει στις 1800 στρ. Μη ξεχνας οτι στις 3500 στρ πηγαινεις με 150 χλμ περιπου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted October 29, 2007 Author Report Share Posted October 29, 2007 Στις 3500 ΔΕΝ δουλευει ο compressor, παρα μονο το turbo Και καθημερινα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να ανοιγεις το αμαξι σε αυτες τις στροφες. Εμενα τις αλλαγες τις κανει στις 1800 στρ. Μη ξεχνας οτι στις 3500 στρ πηγαινεις με 150 χλμ περιπου O kompressor δουλευει μεγιστα ως τις 3000 στροφες,το ειπαμε βρε elias,συμφωνουμε. Kαι ειναι σιγουρο οτι φθειρεται καθημερινα αφου τον χρησιμοποιουμε ολοι καθε μερα. Αν χρειαστει να τον αντικαταταστησουμε ομως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted October 30, 2007 Author Report Share Posted October 30, 2007 (edited) Σημερα λοιπον πηγα και ο ιδιος στην αντιπροσωπεια της Καρεντα στη Βουλιαγμενης,στο τμημα Ανταλλακτικων. (Αγ.Δημητριος κοντα) ................................................ Ο λογος ,να παρω εναν καθρεφτη που παρηγγειλα, αφου τον προηγουμενο μου τον ειχε σπασει διερχομενο λεωφορειο..κοστος 47 ευρω.!! Κυριε ελεησον! Χωρις μαυρο πλαστικο,χωρις το πλαστικο του φλας,μονο το τζαμακι!) Ο υπαλληλος ειχε μπροστα στην οθονη του υπολογιστη για καθε μερος του αυτοκινητου ολα τα μελη που το αποτελουν ξεχωριστα και αναλυτικα(μεχρι και την τελευταια βιδα) και καθε τιμη του εκαστοτε ανταλλακτικου. Ρωτω λοιπον ποιο ειναι το κοστος του εξαρτηματος(κλαπέτου κλπ κλπ) που κανει την μεταβαση απο τοn kompressora στο turbo αφου αυτο ειναι λογικα αυτο που θα τα φτυσει πρωτο.Ο υπαλληλος απλα δεν ηξερε να μου απαντησει. Ποιο ειναι λοιπον το ονομα του εξαρτηματος που κανει την μεταβαση απο τον kompressora στο turbo? Ξερει κανεις πως λεγεται? Εδω σας θελω.. (Τωρα σκεφομαι ..το τζαμακι του καθρεφτη μονο εκανε 50 ευρω.. το εξαρτημα αυτο που ειναι σημειο κλειδι για τον κινητηρα..ποσο θα κανει... ) Edited October 30, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 παντως για τον compressor που ειχα κοιταξει πριν καιρο, κοστιζει γυρω στα 3500 ευρω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted October 30, 2007 Author Report Share Posted October 30, 2007 (edited) παντως για τον compressor που ειχα κοιταξει πριν καιρο, κοστιζει γυρω στα 3500 ευρω! Ω θεε μου..... Edited October 30, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 (edited) Ημαρτον θα το ματιάσετε!!!! Να κάνω μια απλή ερώτηση? Και πές οτι μαθαίνεις οτι ο compressor κάνει 3500 και το turbo 1000? θα αλλάξει κάτι? θα το πουλήσεις? Ευχαριστήσου το αμαξάκι και μην το λυπάσε αν είναι να ρθεί 8α ρθεί αλλιώς 8α προσπεράσει!! Σε λίγο 8α κάνουμε και τον σταυρό μας πριν μπούμε στο αμάξι!!! Edited October 30, 2007 by BadSeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 ????Το αμαξι το πηρα 18470 +τις ζαντες 17 Gti που τις αγορασα μιση τιμη μεταχειρισμενες 3 μηνων. Εδωσα 18500 για να παρω ενα σβελτο αμαξι 1400 κυβικων,μαζικης παραγωγης. Τους ατμοσφαιρικους τους απεσυρε η Vw οταν το αγορασα, και εβαλε Tsi σε ολους τους κινητηρες των μοντελων.Ενα 1600 Fsi ειχε ξεμεινει στο στοκ που ρωταγα αλλα μου ειπαν να μην το προτιμησω αφου ουσιαστικα σταματα η παραγωγη του. Υγ.Ναι 47 ευρω για το τζαμακι ειναι λιγο κοροιδια Και ειναι φυσικο να ενδιαφερομαι για τα ανταλλακτικα του.Δεν αλλαζω αμαξια καθε 3-4 χρονια.Συγνωμη που σου χαλασα το ονειρο Kαλο ειναι να υπαρχει προβληματισμος και κουβεντα. Το θεμα δεν ειναι ομως αυτο. Το θεμα ειναι το κοστος των ανταλλακτικων του κινητηρα.Αφου μαθαμε για τον compressor σειρα εχει τωρα το εξαρτημα που κανει την εναλλαγη απο κομπρεσσορα σε turbo .Λογικα αυτο μπορει να χρειαστει αντικατασταση αφου φθειρεται καθημερινα.Στα αλλα ελπιζω για το καλο μου η Vw να αποδειχθει αξιοπιστη. Please .Stay on topic guys! Και εγω για το ιδιο εδωσα ¤25000. Αλλος εδωσε ¤27000. So what?? Θα ψαχνουμε απο τωρα εαν και εφοσον χαλασει ο compressor η το κλαπετο ποσο κανει? Το ονειρο μου ποιο ακριβως ειναι???? Εσυ αλλαζεις καθε 4 χρονια, εγω μπορει καθε 10 μηνες, καποιος αλλος καθε 10 χρονια. Σημαινει κατι αυτο? Στους 6 μηνες εχω 17000 χλμ οσα υποθετω , ετσι οπως το εχεις περιγραψει, θα κανεις σε 2 χρονια. Επομενως αν χαλασει κατι στο δικο μου θα εισαι απο τους πρωτους που θα στειλω pm να σου πω ποσο κανει. Χαλαρωσε και ευχαριστησου το "σβελτο" αμαξακι σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 Αυτό που κάνει την εναλαγγή TOMASSo λέγετε κλαπέτο! Φιλικά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted October 30, 2007 Author Report Share Posted October 30, 2007 (edited) Δεκτη η γνωμη σου. Απλα εγω προτιμω να κουβεντιασω για το κοστος των ανταλλακτικων του κινητηρα,γι'αυτο ανοιξα για το θεμα. Επομενως χαλαρωσε και απολαυσε το.Grazie! Το εξαρτημα που κανει την εναλλαγη μεταξυ κομπρεσσορα και turbo με ενδιαφερει πολυ Πως λεγεται ? Ποσο κοστιζει.. Με εχουνε ρωτησει και αλλα παιδια. Κλαπετο ειπα και στον υπευθυνο των ανταλλακτικων σημερα και στην ΚΑΡΕΝΤΑ και δεν ηξερε να μου απαντησει. Edited October 30, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 Το κλαπέτο πάντως φίλε μου δεν νομίζω να έχει μεγάλη φθορά διότι στο μόνο που χρησιμέυει είναι στο να κάνει σωστό καταμερισμό της πίεσης και στην τελική φάση (λίγο πριν τους κόφτες δλδ)ανοίγει τόσο που πέφτει η πίεση του Turbo στο 1,5 bar! Δεν νομίζω να τίθετε ζήτημα φθοράς... όπως είπε και ένας φίλος και εγώ ποιο παλιά αν είναι κάτι να σου φθαρεί πρώτο είναι ο combressoras και μετα to Turbo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted October 30, 2007 Author Report Share Posted October 30, 2007 (edited) Το κλαπέτο πάντως φίλε μου δεν νομίζω να έχει μεγάλη φθορά διότι στο μόνο που χρησιμέυει είναι στο να κάνει σωστό καταμερισμό της πίεσης και στην τελική φάση (λίγο πριν τους κόφτες δλδ)ανοίγει τόσο που πέφτει η πίεση του Turbo στο 1,5 bar! Δεν νομίζω να τίθετε ζήτημα φθοράς... όπως είπε και ένας φίλος και εγώ ποιο παλιά αν είναι κάτι να σου φθαρεί πρώτο είναι ο combressoras και μετα to Turbo! 3500 ευρω δηλαδη... Ψιλοπραγματα Υγ.Προφανως δεν λεγεται κλαπετο,γιατι ο υπευθυνος δεν ηξερε.Πρεπει να βρουμε την τεχνικη/επιστημονικη ορολογια.. Edited October 30, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted October 30, 2007 Report Share Posted October 30, 2007 3500 ευρω δηλαδη... Ψιλοπραγματα Χωρις να ξέρω μου φένετε υπερβολικο το νούμερο...δλδ όσο κάνει ενα μοτέρ να κάνει ένας combressor...? Επιφυλασομαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 ¶νοιξε. Stay ON TOPIC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 Η τιμή δεν είναι σωστή, δηλαδή δεν είναι αυτή της ελληνικής αντιπροσωπείας. + 25% περίπου. Με τον κωδικό όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μάθει ακριβώς. To +25% δεν παίζει υπολόγισε +180%...ξέρω τι σου λέω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 To +25% δεν παίζει υπολόγισε +180%...ξέρω τι σου λέω Ακριβώς ο Combressoras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 (edited) Συνήθως οι τιμές στην Ελλάδα είναι +25% από αυτές που αναφέρονται στο ΕΤΚΑ. 5.000 ευρώ έχει το μοτέρ. Δεν μπορεί να έχει 2.000 ο κομπρέσορας. και τι κερδος έχει όταν πχ εσυ πάς για αντικατάσταση? Πχ άν πάς με κάρτα παζαρόπουλου και σου κάνει εκπτωση 10% το κέρδος του μαζι με την εισαγωγή θα είναι μόνο 15%? Αυτή χονδρικής έχει τόσα μέχρι νά ερθει Ελλάδα πάει πολλά Edited October 31, 2007 by BadSeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted October 31, 2007 Report Share Posted October 31, 2007 (edited) Το ΕΤΚΑ επειδή το ξέρω πολύ καλα δίνει τιμές στους εμπόρους ανταλλακτικών όλης της Ελλάδας..50ευρο λέει το ΕΤΚΑ 80-90 θα το αγοράσει ο ιδιώτης...τώρα επειδή ειναι αντιποσωπεία μπορει να χτυπήσει καλή τιμή λόγο μαζικών παραγγελειών αλλα και πάλι το κέρδος ειναι κέρδος και δεν είναι 25% Η τιμή στο ΕΤΚΑ δεν είναι η χοντρική τιμή. τι ειναι λιανικής? Edited October 31, 2007 by BassakosVR6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Να πω και εγω την αποψη μου... Οταν πηγα να παρω το GOLF το 1.6 FSI απο το 1.4 TSI (140) ειχαν 500-600 ευρω διαφορα. Το 1.4 TSI (140) με το 1.4 TSI (122) εχει διαφορα γυρω στα 1.000 ευρω. Με βαση την διαφορα τους στις τιμες μπορεις να καταλαβει καποιος ποσο παει περιπου ο κομπρεσσορ. Παντως για 3.000 ευρω που αναφερθηκε παραπανω αποκλειεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 μην κοιταμε τιμεσ πωλησεις γιατι οπωσ λες κσι εσυ karlos το 1,6 ηταν ποιο ακριβο και οχι φθηνοτερο. ο Cobressor σιγουρα ειναι ποιο ακριβος απο το turbo αλλα πόσο? παντωσ παιδες εμενα προσωπικα δεν με απασχολει το ποσο θα μου στοιχησει ΕΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ αυτο που θελω ειναι να το χαιρομαι οταν το οδηγω εκει ειναι ολα τα λεφτα..............αλλιως θα επερνα ΚΙΑ............................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 μην κοιταμε τιμεσ πωλησεις γιατι οπωσ λες κσι εσυ karlos το 1,6 ηταν ποιο ακριβο και οχι φθηνοτερο. ο Cobressor σιγουρα ειναι ποιο ακριβος απο το turbo αλλα πόσο? παντωσ παιδες εμενα προσωπικα δεν με απασχολει το ποσο θα μου στοιχησει ΕΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ αυτο που θελω ειναι να το χαιρομαι οταν το οδηγω εκει ειναι ολα τα λεφτα..............αλλιως θα επερνα ΚΙΑ............................... Μαζί σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koskef Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 (edited) Λεω λοιπον εγω τωrα... Κινουμαι με 4000 σαλ στην εθνικη, φρεναρω λιγο, οι στροφες πεφτουν στις 3000. Για πειτε τι ζορι θα τραβηξει ο compressor aφου θα πρεπει να εμπλακει και να ανεβασει τις στροφες του στις περιπου 15000, ωστε να δωσει πιεση οταν πατησω το γκαζι στις 3000σαλ και ολα αυτα μεσα σε 1με2 sec. Ή κανω λαθος ; Edited November 2, 2007 by koskefGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Λεω λοιπον εγω τωrα... Κινουμαι με 4000 σαλ στην εθνικη, φρεναρω λιγο, οι στροφες πεφτουν στις 3000. Για πειτε τι ζορι θα τραβηξει ο compressor aφου θα πρεπει να εμπλακει και να ανεβασει τις στροφες του στις περιπου 15000, ωστε να δωσει πιεση οταν πατησω το γκαζι στις 3000σαλ και ολα αυτα μεσα σε 1με2 sec. Ή κανω λαθος ; Κανενα ζορι. Στις 3000 δε δουλευει ο compressor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...