Jump to content
TOMMASO

Συντήρηση Τουρμπίνας Golf Tsi

Recommended Posts

Στην τουρμπίνα δεν γίνεται και δεν χρειάζεται να γίνει συντήρηση.

Δεν είναι η ίδια ούτε έχει κάποιο μέρος της αναλώσιμο,

ούτε έχει κάτι που να θέλει καθάρισμα/λάδωμα.

Αν για κάποιο λόγο χαλάσει, τότε γίνεται είτε επισκευή είτε αντικατάσταση.

Είναι κομμάτι του κινητήρα που αντέχει για πάρα πολλά χιλιόμετρα

και η διάρκεια ζωής της εξαρτάτε κυρίως από τον χρήστη.

Link to comment
Share on other sites

Επισης νομιζω οτι λογω του τροπου λειτουργειας των TSI, η τουρμπινα προστατευεται περισσοτερο απο αλλα μοντελα. Αυτο που ανυσηχει εμενα ειναι ο compressor λογω των υπερβολικων στροφων που δουλευει και του οτι δουλευει στις μεγιστες στροφες του (17500) κοντα στις 3500 σαλ του κινητηρα. Δηλ.στις συνηθεστερες στροφες λειτουργειας των οχηματων μας !

Edited by koskefGT
Link to comment
Share on other sites

Επισης νομιζω οτι λογω του τροπου λειτουργειας των TSI, η τουρμπινα προστατευεται περισσοτερο απο αλλα μοντελα. Αυτο που ανυσηχει εμενα ειναι ο compressor λογω των υπερβολικων στροφων που δουλευει και του οτι δουλευει στις μεγιστες στροφες του (17500) κοντα στις 3500 σαλ του κινητηρα. Δηλ.στις συνηθεστερες στροφες λειτουργειας των οχηματων μας !

Mηπως τελικα πρεπει να μαθουμε το κοστος συντηρησης του kompressora και του εξαρτηματος που κανει την μεταβαση απο kompressor σε τurbo,αφου συμφωνω αυτα τα 2 φθειρονται καθημερινα και πιο πολυ!! :) Ποσο να ναι? 200 ευρω το καθενα?

Ειδικα για μενα και τους περισσοτερους πιστευω που κινουμαστε κοντα στις 3000 στροφες... :lol:

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Επισης νομιζω οτι λογω του τροπου λειτουργειας των TSI, η τουρμπινα προστατευεται περισσοτερο απο αλλα μοντελα. Αυτο που ανυσηχει εμενα ειναι ο compressor λογω των υπερβολικων στροφων που δουλευει και του οτι δουλευει στις μεγιστες στροφες του (17500) κοντα στις 3500 σαλ του κινητηρα. Δηλ.στις συνηθεστερες στροφες λειτουργειας των οχηματων μας !

Στις 3500 ΔΕΝ δουλευει ο compressor, παρα μονο το turbo ;) Και καθημερινα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να ανοιγεις το αμαξι σε αυτες τις στροφες. Εμενα τις αλλαγες τις κανει στις 1800 στρ. Μη ξεχνας οτι στις 3500 στρ πηγαινεις με 150 χλμ περιπου

Link to comment
Share on other sites

Στις 3500 ΔΕΝ δουλευει ο compressor, παρα μονο το turbo ;) Και καθημερινα δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να ανοιγεις το αμαξι σε αυτες τις στροφες. Εμενα τις αλλαγες τις κανει στις 1800 στρ. Μη ξεχνας οτι στις 3500 στρ πηγαινεις με 150 χλμ περιπου

O kompressor δουλευει μεγιστα ως τις 3000 στροφες,το ειπαμε βρε elias,συμφωνουμε.

Kαι ειναι σιγουρο οτι φθειρεται καθημερινα αφου τον χρησιμοποιουμε ολοι καθε μερα. -_-

Αν χρειαστει να τον αντικαταταστησουμε ομως... :)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα λοιπον πηγα και ο ιδιος στην αντιπροσωπεια της Καρεντα στη Βουλιαγμενης,στο τμημα Ανταλλακτικων. (Αγ.Δημητριος κοντα)

................................................

Ο λογος ,να παρω εναν καθρεφτη που παρηγγειλα, αφου τον προηγουμενο μου τον ειχε σπασει διερχομενο λεωφορειο..κοστος 47 ευρω.!! Κυριε ελεησον!

Χωρις μαυρο πλαστικο,χωρις το πλαστικο του φλας,μονο το τζαμακι!)

Ο υπαλληλος ειχε μπροστα στην οθονη του υπολογιστη για καθε μερος του αυτοκινητου ολα τα μελη που το αποτελουν ξεχωριστα και αναλυτικα(μεχρι και την τελευταια βιδα) και καθε τιμη του εκαστοτε ανταλλακτικου. B)

Ρωτω λοιπον ποιο ειναι το κοστος του εξαρτηματος(κλαπέτου κλπ κλπ) που κανει την μεταβαση απο τοn kompressora στο turbo αφου αυτο ειναι λογικα

αυτο που θα τα φτυσει πρωτο.Ο υπαλληλος απλα δεν ηξερε να μου απαντησει.

Ποιο ειναι λοιπον το ονομα του εξαρτηματος που κανει την μεταβαση απο τον kompressora στο turbo? Ξερει κανεις πως λεγεται?

;) Εδω σας θελω..

(Τωρα σκεφομαι ..το τζαμακι του καθρεφτη μονο εκανε 50 ευρω.. το εξαρτημα αυτο που ειναι σημειο κλειδι για τον κινητηρα..ποσο θα κανει... ^_^:o )

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Ημαρτον θα το ματιάσετε!!!! Να κάνω μια απλή ερώτηση? Και πές οτι μαθαίνεις οτι ο compressor κάνει 3500 και το turbo 1000? θα αλλάξει κάτι? θα το πουλήσεις? Ευχαριστήσου το αμαξάκι και μην το λυπάσε αν είναι να ρθεί 8α ρθεί αλλιώς 8α προσπεράσει!! Σε λίγο 8α κάνουμε και τον σταυρό μας πριν μπούμε στο αμάξι!!! new_lol.gif

Edited by BadSeed
Link to comment
Share on other sites

????

Το αμαξι το πηρα 18470 +τις ζαντες 17 Gti που τις αγορασα μιση τιμη μεταχειρισμενες 3 μηνων. ^_^

Εδωσα 18500 για να παρω ενα σβελτο αμαξι 1400 κυβικων,μαζικης παραγωγης.

Τους ατμοσφαιρικους τους απεσυρε η Vw οταν το αγορασα, και εβαλε Tsi σε ολους τους κινητηρες των μοντελων.Ενα 1600 Fsi ειχε ξεμεινει στο στοκ που ρωταγα αλλα μου ειπαν να μην το προτιμησω αφου ουσιαστικα σταματα η παραγωγη του.

Υγ.Ναι 47 ευρω για το τζαμακι ειναι λιγο κοροιδια B)

Και ειναι φυσικο να ενδιαφερομαι για τα ανταλλακτικα του.Δεν αλλαζω αμαξια καθε 3-4 χρονια.Συγνωμη που σου χαλασα το ονειρο ;)

Kαλο ειναι να υπαρχει προβληματισμος και κουβεντα. :o

Το θεμα δεν ειναι ομως αυτο. -_-

Το θεμα ειναι το κοστος των ανταλλακτικων του κινητηρα.Αφου μαθαμε για τον compressor σειρα εχει τωρα το εξαρτημα που κανει την εναλλαγη

απο κομπρεσσορα σε turbo .Λογικα αυτο μπορει να χρειαστει αντικατασταση αφου φθειρεται καθημερινα.Στα αλλα ελπιζω για το καλο μου η Vw να αποδειχθει αξιοπιστη. B)

Please .Stay on topic guys! ;)

Και εγω για το ιδιο εδωσα ¤25000. Αλλος εδωσε ¤27000. So what?? Θα ψαχνουμε απο τωρα εαν και εφοσον χαλασει ο compressor η το κλαπετο ποσο κανει?

Το ονειρο μου ποιο ακριβως ειναι???? B) Εσυ αλλαζεις καθε 4 χρονια, εγω μπορει καθε 10 μηνες, καποιος αλλος καθε 10 χρονια. Σημαινει κατι αυτο? Στους 6 μηνες εχω 17000 χλμ οσα υποθετω , ετσι οπως το εχεις περιγραψει, θα κανεις σε 2 χρονια. Επομενως αν χαλασει κατι στο δικο μου θα εισαι απο τους πρωτους που θα στειλω pm να σου πω ποσο κανει. Χαλαρωσε και ευχαριστησου το "σβελτο" αμαξακι σου

Link to comment
Share on other sites

Δεκτη η γνωμη σου. ^_^

Απλα εγω προτιμω να κουβεντιασω για το κοστος των ανταλλακτικων του κινητηρα,γι'αυτο ανοιξα για το θεμα. :o

Επομενως χαλαρωσε και απολαυσε το.Grazie! ;)

Το εξαρτημα που κανει την εναλλαγη μεταξυ κομπρεσσορα και turbo με ενδιαφερει πολυ

Πως λεγεται ? Ποσο κοστιζει.. Με εχουνε ρωτησει και αλλα παιδια. ;)

Κλαπετο ειπα και στον υπευθυνο των ανταλλακτικων σημερα και στην ΚΑΡΕΝΤΑ και δεν ηξερε να μου απαντησει. B)

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Το κλαπέτο πάντως φίλε μου δεν νομίζω να έχει μεγάλη φθορά διότι στο μόνο που χρησιμέυει είναι στο να κάνει σωστό καταμερισμό της πίεσης και στην τελική φάση (λίγο πριν τους κόφτες δλδ)ανοίγει τόσο που πέφτει η πίεση του Turbo στο 1,5 bar! Δεν νομίζω να τίθετε ζήτημα φθοράς... όπως είπε και ένας φίλος και εγώ ποιο παλιά αν είναι κάτι να σου φθαρεί πρώτο είναι ο combressoras και μετα to Turbo!

Link to comment
Share on other sites

Το κλαπέτο πάντως φίλε μου δεν νομίζω να έχει μεγάλη φθορά διότι στο μόνο που χρησιμέυει είναι στο να κάνει σωστό καταμερισμό της πίεσης και στην τελική φάση (λίγο πριν τους κόφτες δλδ)ανοίγει τόσο που πέφτει η πίεση του Turbo στο 1,5 bar! Δεν νομίζω να τίθετε ζήτημα φθοράς... όπως είπε και ένας φίλος και εγώ ποιο παλιά αν είναι κάτι να σου φθαρεί πρώτο είναι ο combressoras και μετα to Turbo!

3500 ευρω δηλαδη... Ψιλοπραγματα ^_^

Υγ.Προφανως δεν λεγεται κλαπετο,γιατι ο υπευθυνος δεν ηξερε.Πρεπει να βρουμε την τεχνικη/επιστημονικη ορολογια..

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

capturehy7.th.jpg

capture2wu6.th.jpg

Η τιμή δεν είναι σωστή, δηλαδή δεν είναι αυτή της ελληνικής αντιπροσωπείας. + 25% περίπου. Με τον κωδικό όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μάθει ακριβώς.

To +25% δεν παίζει υπολόγισε +180%...ξέρω τι σου λέω

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως οι τιμές στην Ελλάδα είναι +25% από αυτές που αναφέρονται στο ΕΤΚΑ. 5.000 ευρώ έχει το μοτέρ. Δεν μπορεί να έχει 2.000 ο κομπρέσορας.

και τι κερδος έχει όταν πχ εσυ πάς για αντικατάσταση? Πχ άν πάς με κάρτα παζαρόπουλου και σου κάνει εκπτωση 10% το κέρδος του μαζι με την εισαγωγή θα είναι μόνο 15%? Αυτή χονδρικής έχει τόσα μέχρι νά ερθει Ελλάδα πάει πολλά

Edited by BadSeed
Link to comment
Share on other sites

Το ΕΤΚΑ επειδή το ξέρω πολύ καλα δίνει τιμές στους εμπόρους ανταλλακτικών όλης της Ελλάδας..50ευρο λέει το ΕΤΚΑ 80-90 θα το αγοράσει ο ιδιώτης...τώρα επειδή ειναι αντιποσωπεία μπορει να χτυπήσει καλή τιμή λόγο μαζικών παραγγελειών αλλα και πάλι το κέρδος ειναι κέρδος και δεν είναι 25%

Η τιμή στο ΕΤΚΑ δεν είναι η χοντρική τιμή.

τι ειναι λιανικής?

Edited by BassakosVR6
Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγω την αποψη μου...

Οταν πηγα να παρω το GOLF το 1.6 FSI απο το 1.4 TSI (140) ειχαν 500-600 ευρω διαφορα.

Το 1.4 TSI (140) με το 1.4 TSI (122) εχει διαφορα γυρω στα 1.000 ευρω.

Με βαση την διαφορα τους στις τιμες μπορεις να καταλαβει καποιος ποσο παει περιπου ο κομπρεσσορ.

Παντως για 3.000 ευρω που αναφερθηκε παραπανω αποκλειεται...

Link to comment
Share on other sites

μην κοιταμε τιμεσ πωλησεις γιατι οπωσ λες κσι εσυ karlos το 1,6 ηταν ποιο ακριβο και οχι φθηνοτερο. ο Cobressor σιγουρα ειναι ποιο ακριβος απο το turbo αλλα πόσο? παντωσ παιδες εμενα προσωπικα δεν με απασχολει το ποσο θα μου στοιχησει ΕΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ αυτο που θελω ειναι να το χαιρομαι οταν το οδηγω εκει ειναι ολα τα λεφτα..............αλλιως θα επερνα ΚΙΑ...............................

Link to comment
Share on other sites

μην κοιταμε τιμεσ πωλησεις γιατι οπωσ λες κσι εσυ karlos το 1,6 ηταν ποιο ακριβο και οχι φθηνοτερο. ο Cobressor σιγουρα ειναι ποιο ακριβος απο το turbo αλλα πόσο? παντωσ παιδες εμενα προσωπικα δεν με απασχολει το ποσο θα μου στοιχησει ΕΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ αυτο που θελω ειναι να το χαιρομαι οταν το οδηγω εκει ειναι ολα τα λεφτα..............αλλιως θα επερνα ΚΙΑ...............................

Μαζί σου!

Link to comment
Share on other sites

Λεω λοιπον εγω τωrα... Κινουμαι με 4000 σαλ στην εθνικη, φρεναρω λιγο, οι στροφες πεφτουν στις 3000. Για πειτε τι ζορι θα τραβηξει ο compressor aφου θα πρεπει να εμπλακει και να ανεβασει τις στροφες του στις περιπου 15000, ωστε να δωσει πιεση οταν πατησω το γκαζι στις 3000σαλ και ολα αυτα μεσα σε 1με2 sec. Ή κανω λαθος ;

Edited by koskefGT
Link to comment
Share on other sites

Λεω λοιπον εγω τωrα... Κινουμαι με 4000 σαλ στην εθνικη, φρεναρω λιγο, οι στροφες πεφτουν στις 3000. Για πειτε τι ζορι θα τραβηξει ο compressor aφου θα πρεπει να εμπλακει και να ανεβασει τις στροφες του στις περιπου 15000, ωστε να δωσει πιεση οταν πατησω το γκαζι στις 3000σαλ και ολα αυτα μεσα σε 1με2 sec. Ή κανω λαθος ;

Κανενα ζορι. Στις 3000 δε δουλευει ο compressor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.