Jump to content
Nikos_Passat_2.0T

Πρόγραμμα σε 2.0 Tfsi...

Recommended Posts

Υπάρχει σχετικό θέμα στα θέματα των Golf, σχετικά με τον 2.0TFSI κινητήρα, αλλά πιστεύω ότι χρειάζεται κι ένα θέμα στα Passat, όχι τόσο για να αναλύσουμε το τι προσφέρει κάθε εταιρία βελτίωσης και πόσο κοστίζει (κάτι που έχει γίνει εκτενέστατα στα θέματα των Golf) αλλά τελικά τι διαφορές βλέπουμε στο Passat μας, το οποίο διαφέρει κατά πολύ από το Golf.

Εγώ έχω κλείσει ραντεβού για την Τρίτη το πρωί, να βάλω το πρόγραμμα της Sportec. Τα απόλυτα νούμερα δεν με ενδιαφέρουν και πολύ όσο η άριστη λειτουργεία του αυτοκινήτου. Μου έδειξαν δυναμομετρήσεις από ίδιους κινητήρες (από Golf GTI) και τα αποτελέσματα ήταν από από 241 εώς 249 άλογα και ροπές που φτάνανε μέχρι και τα 385ΝΜ!... Αλλά και πάλι, και 235PS να βγάλει το δικό μου δεν με απασχολεί και πολύ, όσο το να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.

Τρίτη απόγευμα που θα έχω τις πρώτες εντυπώσεις, θα σας γράψω περισσότερες λεπτομέρειες. Έχει κανείς βάλει σε Passat ανάλογο πρόγραμμα?

*Το ραντεβού μεταφέρθηκε Τρίτη.

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

Έγινε σήμερα ο προγραμματισμός! Όλα καλά. Ξεκινώντας από την εξυπηρέτηση η οποία ήταν άψογη, να συνεχίσω ότι η διαδικασία ήταν μια χαρά, και να ολοκληρώσω με το ότι το αποτέλεσμα είναι τέλειο!

Με λίγα λόγια...

Πήγα στο ραντεβού μας κατά τις 9:30. Συνδέσαμε μια συσκευή στην OBD και βγήκαμε μια βόλτα για να μετρήσουμε τι πιέσεις σήκωνε μαμά το αμάξι. Μετρήσαμε 0,78 over και να πέφτει στα 0,6 περίπου στις 6.000σαλ.

Έπειτα σύνδεσε πάλι στην OBD το laptop του κι έκανε download το μαμά το πρόγραμμα. Το κράτησε backup και το έστειλε με e-mail στην Sportec.

Μετά από κανένα μισάωρο περίπου (ίσως και παραπάνω, δεν θυμάμαι), ήρθε η απάντηση (σε e-mail) από την Sportec με το πρόγραμμα για το αμάξι μου. Ξανά το laptop στην OBD, φλασάρισμα την ECU τη μαμά κι έτοιμος!

Βγάζουμε laptop κλπ, βάζει ξανά μια συσκευή (την πρώτη) και βγαίνουμε πάλι για βόλτα. Εκεί αρχίσαν τα χαμόγελα!!! Το αμάξι έφευγα αρκετά εώς πολύ πιο εύκολα! Βγήκαμε από Βούλγαρη μέχρι κόμβο για Ρύσιο. Το έβαλε στο χειροκίνητο για να μετράει και overboost, και άνοιγε σαν τρελό! κάποια στιγμή (παρόλου που είχε και λίγη κίνηση), έπιασε με 5η τα 210 περίπου σε χρόνο dt, κάπου μπροστά στο Cosmos... :D Τα τελικά νούμερα είναι 1,08 overboost και 0,82 στις 6.000σαλ...

Τώρα δε μένει να βρω στο δρόμο κάποιον που να έχει κέφια και να ήταν στα κυβικά μου πριν την αλλαγή, για να δω κι εγώ τι κέρδισα τελικά... Πάντως γενικότερα, την συνιστώ ανεπιφύλακτα την μετατροπή... :D

Link to comment
Share on other sites

Αν το τετραγωνάκι σημαίνει ¤, :D , τότε η απάντηση είναι 1.400¤... :D

Πολλά βρε Νίκο (για πρόγραμμα εννοώ)...Τεσπα καλή διασκέδαση tongue.giftongue.gif ....

Link to comment
Share on other sites

Πολλά βρε Νίκο (για πρόγραμμα εννοώ)...Τεσπα καλή διασκέδαση tongue.giftongue.gif ....

Το ξέρω ρε συ, αλλά στην Αθήνα πόσο έχουν τα ΜΤΜ? 1.200€? Βάλε 150€ βενζίνες, βάλε διόδια, βάλε φαγητά... Στα ίδια και περισσότερο βγαίνει... :D

Link to comment
Share on other sites

1.08 over??

Πολύ είναι ή λίγο? :lol: Τα φώτα σας παρακαλώ!...

Όταν λέω όβερ, εννοώ την μέγιστη που έγραψε κατά την επιτάχυνση με 5η από 1.500-2.000σαλ μέχρι τις 6.500σαλ. και την έβγαζε κάπου στις 3.500-4.000σαλ...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά. Δικό μου το λάθος τελικά... Οι τιμές αυτές δεν είναι όβερ αλλά σταθερή. Οπότε έχουμε και λέμε:

Πριν : 0,78

Μετά : 1,08

Δυναμομέτρηση ακόμη δεν έχω κάνει. Μάλλον θα κανονίσω για το επόμενο Σάββατο..

Link to comment
Share on other sites

Oποτε μια χαρα ειναι Νικο.

Προσεξες μηπως τι over κανει?

Μπααα... Δυστυχώς εκείνη την ώρα το μόνο που κοιτούσα ήταν το πόσο γρήγορα γέμιζε το ταχύμετρο και μου τρέχανε τα σάλια να το οδηγήσω κι εγώ!!! :lol::lol::D

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έμαθα ότι η ΑΒΤ απόκτησε αντιπρόσωπο στην Βόρεια Ελλάδα. Την αντιπροσωπεία της VW στο Κιλκίς.

Πήρα τηλέφωνο και με ενημέρωσαν ότι εφόσον η αναβάθμιση θα γίνει στις εγκαταστάσεις τους η εγγύηση της Kosmocar παραμένει, όπως επίσης και στην περίπτωση της επέκτασης της εγγύησης.

Κόστος : 1500 ευρώ.

Λέω όμως να πάρω και ένα τηλέφωνο την Kosmocar να το επιβεβαιώσω.

------------------------------------------------------------------------------------

Τελικά μιλώντας με την Kosmocar προκύπτει ότι η εταιρία δεν καλύπτει την εγγύηση εφόσον βελτιωθεί το αυτοκίνητο. Η μόνη εγγύηση που παίρνουμε είναι ή από τον αντιπρόσωπο αποκλειστικά ή από την εταιρία βελτίωσης.

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

¶σε, μην την ψάχνεις με τις εγγυήσεις... Αν είναι να σου βγει, θα σου βγει (το πρόβλημα). Διαφορετικά θα σου βγει η ψυχή μαζί τους (σε περίπτωση που θα τους κηνυγάς για εγγύηση). Από την άλλη, αν δεν θες να πάει η εγγύηση άδικα, περίμενε να σου μένουν λίγοι μήνες, και τότε πάνε και βάλε ότι πρόγραμμα θέλεις... Εγώ πάντως το έχω σχεδόν ένα χρόνο και διανύσει 30.000χλμ και έχω ξεχάσει κιόλας την αναβάθμιση. Νομίζω ότι είναι εργοστασιακό. Κανένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ πρόβλημα (εκτός το ότι πρέπει να έχεις το νου σου για μπλόκα!). :D

Link to comment
Share on other sites

Από ότι γνωρίζω ο Παζαρόπουλος έχει δικό του πρόγραμμα και σε καλύπτει η εγγύηση του Παζαρόπουλου, ενώ η αντιπροσωπεία στο Κιλκίς έχει το πρόγραμμα της ΑΒΤ και από ότι μου είπαν έχεις και πάλι εγγύηση. Λογικά του εκεί αντιπροσώπου.

Και τα δύο προγράμματα στα 240hp αλλά της ΑΒΤ στα 1500 ευρώ και του Παζαρόπουλου στα 1200.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω το πρόγραμμα του Παζαρόπουλου, και χωρίς να θέλω να το θίξω, εγώ θα διάλεγα ένα πιο επώνυμο πρόγραμμα από αυτό ενός αντιπρόσωπου (καλή ώρα το ΑΒΤ). Ίσως να μην έχει και καμία διαφορά στην σωστή λειτουργία του, αλλά τουλάχιστον έχω την (ψευδ)αίσθηση όταν παίρνω το επώνυμο, ότι όλα θα πάνε καλά... Εγώ αυτό της Sportec το έβαλα 1.400¤. Κάπου σαν να πήρε το μάτι μου ότι έχει πλέον και REVO στην Θεσ/νίκη...

(Πρέπει να βρεθούμε να τα συζητήσουμε από κοντά όλα αυτά... :D )

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα upgrade της APR με τριπλή επιλογή ανάλογα με τον τύπο της βενζίνης που βάζουμε + ταυτόχρονα μανίσιο. (250hp με 100αρα βενζίνη). Τι λετε ρε παιδιά για την APR. Επίσης αξίζει να βάλουμε το Κ&Ν????

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη stage 2 APR είχε ο Αντώνης στο Passat του (δεν τον πρόλαβες, έχει γυρίσει ΝΥ) και πήγαινε πολύ καλά. Με πρόγραμμα, αλλαγμένη όλη την εξάτμιση (από downpipe μέχρι τελικό) και φιλτροχοάνη, το είχαμε μετρήσει μαζί με το δικό μου στα 260PS. Τσέκαρε αν θέλεις αυτό το τόπικ που έχει τα σχετικά. Αν θυμάμαι καλά, αυτό που έβαλε αυτός ήταν μόνο να μπορεί να διαλέξει αν θα τρέχει μαμά ή με πρόγραμμα, αλλά από όσο θυμάμαι είχε και πολλά άλλα setups να διαλέξεις (με το ανάλογο τίμημα φυσικά).

Βρήκες αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη? Γιατί ο Αντώνης ότι χρειαζόταν κατέβαινε Αθήνα για να το κάνει. ¶ντε βάλε το πρόγραμμα να δούμε πως πάνε Sportec & APR σε stage 1. ;)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το είπε και το έκανε... :) Όταν είχαμε πάει με τον Αντώνη εκεί, τα λέγαμε σχετικά με την APR, και ο Στάθης είχε δείξει ενδιαφέρον κι έλεγε ότι θα μιλούσε μαζί τους για να κάνει βελτιώσεις της APR. Πάντως είναι πολύ ντόμπρο άτομο κι εγώ θα τον εμπιστευόμουν να βελτιώσει το αυτοκίνητό μου. ¶ντε, μη κάθεσαι! Βάλε το πρόγραμμα! Θα γίνεις άλλος άνθρωπος... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.