Jump to content
manos_72polo

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΓΚΑΖΙΟΥ

Recommended Posts

το γκαζι σου ειναι ντιζατο? εμενα μου το εκανε αυτο και καθαρισα λουφτερ, πεταλουδα, αλλαξα βελβιδα ψυχρης αλλα τιποτα. το vag-com δεν εδειχνε τιποτα. το polo συνεχιζε να παιζει το γκαζι του και μαλιστα πολλες φορες κολουσε ψιλα. τελικα μετα απο πολι ψαξιμο βρικα οτι ηταν στον ροοστατη που εχει στο πενταλ του γκαζιου. οταν αρχιζει τα τρελα του χτιπαω με το παπουτσι μου την βαση του πενταλ και ολα καλα tongue.gif . (αυτο μεχρι να επισκευαστει βεβαια) :huh:

Edited by tolias
Link to comment
Share on other sites

λοιπον συνεχιζοντε τα κουλα με το αυτοκινητο....

καθαρισαμε πεταλουδα(βγηκε ολοκληρη) και την περασαμε στον εγκεφαλο για βασικη ρυθμιση.ο εγκεφαλος δεν εβγαζε οτι το αιτημα ειναι σε εξελιξη και μετα απο λιγο ολοκληρωση.οπλιζε μεν η πεταλουδα(και καλα οτι εχει παρει την εντολη) αλλα το θεμα ειναι οτι εχω κανει 200 χλμ και ακομα το αμαξι δουλευει 1800 με 2000 στροφες.τι γινετε ρε παιδια?

Link to comment
Share on other sites

λοιπον συνεχιζοντε τα κουλα με το αυτοκινητο....

καθαρισαμε πεταλουδα(βγηκε ολοκληρη) και την περασαμε στον εγκεφαλο για βασικη ρυθμιση.ο εγκεφαλος δεν εβγαζε οτι το αιτημα ειναι σε εξελιξη και μετα απο λιγο ολοκληρωση.οπλιζε μεν η πεταλουδα(και καλα οτι εχει παρει την εντολη) αλλα το θεμα ειναι οτι εχω κανει 200 χλμ και ακομα το αμαξι δουλευει 1800 με 2000 στροφες.τι γινετε ρε παιδια?

Βγάλε τους πόλους της μπαταρίας αστο 5 λεπτα και μετα ξαναβάλτους (και ο ενας μονο νομιζω θα φτάνει).

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά, καινούριος στο Forum!

Έχω πραγματικά τρομοκρατηθεί λιγάκι με όσα γράφετε. Και αυτό όχι μόνο γιατί αντιμετωπίζω παρόμοια προβλήματα με κάποιους από εσάς αλλά και απ' ότι κατάλαβα ταλαιπωρήστε πιο πολύ καιρό από εμένα και συνεχίζεται να ταλαιπωρήστε!

Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω με συντομία την κατάσταση στο Polακι μου ('98, 1.4 16V 101hp), μπας και υπάρξει κανένας περπατημένος να με συμβουλέψει τι θα κάνω...Ας ξεκινήσω λοιπόν:

1) Το ρελαντί μου δεν είναι πια ρελαντί αλλά τρελαντί! Ανεβοκατεβαίνει γύρω από τις 1000 στροφές. ¶λλες φορές πιο έντονα, άλλες φορές πιο ύπουλα και (πλέον σπάνια) άλλες φορές καθόλου. ¶λλαξα πριν 3 μήνες αισθητήρα λ, το πρόβλημα δεν λύθηκε. Ο μηχανικός μου λέει τώρα να πάμε για αλλαγή πεταλούδας (300ευρώ το ανταλλακτικό μου είπε..).

Σημείωση: Όλοι εσείς που είχατε ή έχετε ακόμα αυτό το πρόβλημα παρατηρείτε το ρελαντί να επηρεάζετε από την κατανάλωση ρεύματος??? Δηλαδή όταν γυρίζετε τέρμα το τιμόνι, όταν ανοίγετε a/c, όταν βάζετε στο 4 το καλοριφέρ, όταν κλείνετε τα παράθυρα κτλ. βλέπετε τις στροφές να πέφτουν και να παίζουν??? (Εμένα όλα αυτά ρίχνουν τις στροφές εκτός από το a/c. Αν τολμήσω και το ανοίξω το ρελαντί κάνει τεμενάδες!!!)

2)Αυτό ίσως να σχετίζεται με το 1), ίσως όχι. Εκεί που πηγαίνω ωραία και καλά στον δρόμο με 4η, 5η (δεν μου έχει τύχει ποτέ σε κίνηση) σταματάει ξαφνικά να ανταποκρίνεται το γκάζι. Πέφτουν οι στροφές και το γκάζι πλέον δεν δίνει αλλά "κλοτσάει". Το αμάξι δεν σβήνει, κρατάει ρελαντί. Η λύση? Πολύ απλή...το σβήνεις και το ξανανάβεις. Μετά όλα καλά. Κάποιο διάστημα έφτασε να μου το κάνει αυτό κάθε 10 με 15 λεπτά. Για τον λόγο αυτό μου άλλαξε ο μηχανικός τον αισθητήρα λ. Το πρόβλημα δυστυχώς δεν λύθηκε, μετριάστηκε. Τώρα το κάνει 1 φόρα σχεδόν κάθε 100χλμ.

Υπάρχει λοιπόν κανένας που να του θυμίζουν κάτι τα προβλήματα αυτά αλλά κυρίως να κατάφερε να τα λύσει????

Συγνώμη για το μεγάλο post!

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά, καινούριος στο Forum!

Έχω πραγματικά τρομοκρατηθεί λιγάκι με όσα γράφετε. Και αυτό όχι μόνο γιατί αντιμετωπίζω παρόμοια προβλήματα με κάποιους από εσάς αλλά και απ' ότι κατάλαβα ταλαιπωρήστε πιο πολύ καιρό από εμένα και συνεχίζεται να ταλαιπωρήστε!

Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω με συντομία την κατάσταση στο Polακι μου ('98, 1.4 16V 101hp), μπας και υπάρξει κανένας περπατημένος να με συμβουλέψει τι θα κάνω...Ας ξεκινήσω λοιπόν:

1) Το ρελαντί μου δεν είναι πια ρελαντί αλλά τρελαντί! Ανεβοκατεβαίνει γύρω από τις 1000 στροφές. ¶λλες φορές πιο έντονα, άλλες φορές πιο ύπουλα και (πλέον σπάνια) άλλες φορές καθόλου. ¶λλαξα πριν 3 μήνες αισθητήρα λ, το πρόβλημα δεν λύθηκε. Ο μηχανικός μου λέει τώρα να πάμε για αλλαγή πεταλούδας (300ευρώ το ανταλλακτικό μου είπε..).

Σημείωση: Όλοι εσείς που είχατε ή έχετε ακόμα αυτό το πρόβλημα παρατηρείτε το ρελαντί να επηρεάζετε από την κατανάλωση ρεύματος??? Δηλαδή όταν γυρίζετε τέρμα το τιμόνι, όταν ανοίγετε a/c, όταν βάζετε στο 4 το καλοριφέρ, όταν κλείνετε τα παράθυρα κτλ. βλέπετε τις στροφές να πέφτουν και να παίζουν??? (Εμένα όλα αυτά ρίχνουν τις στροφές εκτός από το a/c. Αν τολμήσω και το ανοίξω το ρελαντί κάνει τεμενάδες!!!)

2)Αυτό ίσως να σχετίζεται με το 1), ίσως όχι. Εκεί που πηγαίνω ωραία και καλά στον δρόμο με 4η, 5η (δεν μου έχει τύχει ποτέ σε κίνηση) σταματάει ξαφνικά να ανταποκρίνεται το γκάζι. Πέφτουν οι στροφές και το γκάζι πλέον δεν δίνει αλλά "κλοτσάει". Το αμάξι δεν σβήνει, κρατάει ρελαντί. Η λύση? Πολύ απλή...το σβήνεις και το ξανανάβεις. Μετά όλα καλά. Κάποιο διάστημα έφτασε να μου το κάνει αυτό κάθε 10 με 15 λεπτά. Για τον λόγο αυτό μου άλλαξε ο μηχανικός τον αισθητήρα λ. Το πρόβλημα δυστυχώς δεν λύθηκε, μετριάστηκε. Τώρα το κάνει 1 φόρα σχεδόν κάθε 100χλμ.

Υπάρχει λοιπόν κανένας που να του θυμίζουν κάτι τα προβλήματα αυτά αλλά κυρίως να κατάφερε να τα λύσει????

Συγνώμη για το μεγάλο post!

Καταρχας καλως ορισες στην παρεας μας ^_^ .

Μην σε παιρνει απο κατω το προβλημα με το ρελαντι ειναι κατι που περνανε σχεδον ολοι οι κατοχοι του συγκεκριμενου αυτοκινητου (ας ειναι καλα η μαμα VW). Οταν κοβεις το τιμονι οταν ανεβαζεις παραθυρο, οταν αναβεις A/c οταν αναβεις το καλοριφερ τραβας ρευμα με αποτέλεσμα το ταλαιπωρημενο δυναμο να μην ανταπεξερχεται τοσο καλα πλεον και το ρελαντι να πεφτει. Οταν λεμε πεφτει εννοουμε ομως ελαχιστα και οχι γκρεμοτσακιζεται οπως λες εσυ. Το (2) το παθαίνεις ενώ πατας γκάζι ή την ωρα που συμπλεκτάρεις για να αλλάξεις ταχυτητα? Στην δικη σου περιπτωση υποψιαζομαι δυο πραγματα. Η το μοτερακι ρελαντι ή την πεταλουδα. Ο αισθητηρας Λ σιγουρα δεν εφταιγε, οπως δεν νομιζω να φταινε μπεκ(βουλωμενα) και σωληνακια υποπιεσης(φθορά και απώλεια). Η πεταλούδα στοιχίζει 260 πες στον μηχανικό σου :lol: και μαζι με μια βαλβιδα ψυχρής και τα εργατικα σε κοβω γυρω στα 320-330 B) . Αυτα τα ολιγα και ελπιζω να βοήθησα. Για οποιαδήποτε βοήθεια ειμαστε εδω :lol: .

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα του ρελαντι σε μενα λυθηκε με αλλαγη πεταλουδας. Πλεον το κανει παρα πολυ σπανια.

Φίλος μου με 80.000km και όλα τα service στην VW, είχε αντίστοιχο πρόβλημα και σε έμπιστο συνεργείο -όχι της VW- διαπιστώσαμε ότι η πεταλούδα δεν είχε καθαριστεί ποτέ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φίλος μου με 80.000km και όλα τα service στην VW, είχε αντίστοιχο πρόβλημα και σε έμπιστο συνεργείο -όχι της VW- διαπιστώσαμε ότι η πεταλούδα δεν είχε καθαριστεί ποτέ! ;)

Την ειχα καθαρισει αρκετες φορες, αποτελεσμα μηδεν. Αλλαχτηκε τελικα στα 120000χλμ και ολα οκ προς το παρον.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας καλως ορισες στην παρεας μας :baby: .

Μην σε παιρνει απο κατω το προβλημα με το ρελαντι ειναι κατι που περνανε σχεδον ολοι οι κατοχοι του συγκεκριμενου αυτοκινητου (ας ειναι καλα η μαμα VW). Οταν κοβεις το τιμονι οταν ανεβαζεις παραθυρο, οταν αναβεις A/c οταν αναβεις το καλοριφερ τραβας ρευμα με αποτέλεσμα το ταλαιπωρημενο δυναμο να μην ανταπεξερχεται τοσο καλα πλεον και το ρελαντι να πεφτει. Οταν λεμε πεφτει εννοουμε ομως ελαχιστα και οχι γκρεμοτσακιζεται οπως λες εσυ. Το (2) το παθαίνεις ενώ πατας γκάζι ή την ωρα που συμπλεκτάρεις για να αλλάξεις ταχυτητα? Στην δικη σου περιπτωση υποψιαζομαι δυο πραγματα. Η το μοτερακι ρελαντι ή την πεταλουδα. Ο αισθητηρας Λ σιγουρα δεν εφταιγε, οπως δεν νομιζω να φταινε μπεκ(βουλωμενα) και σωληνακια υποπιεσης(φθορά και απώλεια). Η πεταλούδα στοιχίζει 260 πες στον μηχανικό σου ;) και μαζι με μια βαλβιδα ψυχρής και τα εργατικα σε κοβω γυρω στα 320-330 :whistling: . Αυτα τα ολιγα και ελπιζω να βοήθησα. Για οποιαδήποτε βοήθεια ειμαστε εδω ;) .

Ευχαριστώ κατ' αρχήν για την κατατοπιστική απάντηση!

Η αλήθεια είναι ότι το ταλαίπωρο το Polακι μου το έχω κάτι παραπάνω από 3 χρόνια και τον προηγούμενα 2,5 χρόνια δεν μου είχε βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, οπότε μάλλον καλόμαθα! ¶λλαζα μόνο λάδια και μια φορά μπαταρία!

Το τελευταίο 1 χρόνο περίπου με ταλαιπωρεί αυτό το άτιμο το ρελαντί. Για την ώρα καθάρισα (ο μηχανικός δηλαδή) ξανά την πεταλούδα. Το σωληνάκι υποπίεσης μου είπε το κοίταξε και φαινόταν οκ. Το πρόβλημα ελαττώθηκε. Ξεκινάει κρύο με σταθερό ρελαντί γύρω στις 1000 και όταν ζεσταθεί είτε τρεμοπαίζει ελάχιστα γύρω από τις 1000 είτε κρατιέται σταθερό αλλά σε πιο ανεβασμένες στροφές, γύρω στις 1100. Ενίοτε μπορεί να δουλεύει και εκεί που πρέπει. Οπότε η κατάσταση παλεύεται.

Βέβαια το συντομότερο δυνατόν που θα μαζέψω τα λεφτά λέω να αλλάξω την πεταλούδα μπας και απαλλαχθώ τελείως από το πρόβλημα. Μου συστήσαν και ένα άλλο καλό συνεργείο για VW κάπου στο Γκάζι, οπότε λέω να δοκιμάσω εκεί για να το δει και κάποιος άλλος, να πάρω και μια δεύτερη γνώμη πριν αρχίσω να αλλάζω πεταλούδες και αράχνες!

Thanx!

Ελπίζω σύντομα να ξαναγράψω το αίσιο τέλος της ιστορίας!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ κατ' αρχήν για την κατατοπιστική απάντηση!

Η αλήθεια είναι ότι το ταλαίπωρο το Polακι μου το έχω κάτι παραπάνω από 3 χρόνια και τον προηγούμενα 2,5 χρόνια δεν μου είχε βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, οπότε μάλλον καλόμαθα! ¶λλαζα μόνο λάδια και μια φορά μπαταρία!

Το τελευταίο 1 χρόνο περίπου με ταλαιπωρεί αυτό το άτιμο το ρελαντί. Για την ώρα καθάρισα (ο μηχανικός δηλαδή) ξανά την πεταλούδα. Το σωληνάκι υποπίεσης μου είπε το κοίταξε και φαινόταν οκ. Το πρόβλημα ελαττώθηκε. Ξεκινάει κρύο με σταθερό ρελαντί γύρω στις 1000 και όταν ζεσταθεί είτε τρεμοπαίζει ελάχιστα γύρω από τις 1000 είτε κρατιέται σταθερό αλλά σε πιο ανεβασμένες στροφές, γύρω στις 1100. Ενίοτε μπορεί να δουλεύει και εκεί που πρέπει. Οπότε η κατάσταση παλεύεται.

Βέβαια το συντομότερο δυνατόν που θα μαζέψω τα λεφτά λέω να αλλάξω την πεταλούδα μπας και απαλλαχθώ τελείως από το πρόβλημα. Μου συστήσαν και ένα άλλο καλό συνεργείο για VW κάπου στο Γκάζι, οπότε λέω να δοκιμάσω εκεί για να το δει και κάποιος άλλος, να πάρω και μια δεύτερη γνώμη πριν αρχίσω να αλλάζω πεταλούδες και αράχνες!

Thanx!

Ελπίζω σύντομα να ξαναγράψω το αίσιο τέλος της ιστορίας!

Η πεταλουδα συνηθως χαλαει γιατι δεν τι καθαριζουμε ποτε και καπου εκει ξεκινανε ολα. Το σωληνακι αναθυμιασεων που γυρναει μεσα στον παπα υποτιθεται οτι λιπαινει την πεταλουδα αλλα μαζευει και μια ωραια "αμακα" επανω στην πεταλουδα με αποτελεσμα οταν δεν την καθαριζουμε για 2-3 χρονια καποια στιγμη να τα παιζει. Πιστευω απο αυτα που λες οτι αν αλλαξεις πεταλουδα θα λυθει το προβλημα. Καλου κακου πηγαινε και σε ενα αλλο συνεργειο για μια δευτερη γνωμη γιατι δεν αξιζει να πληρωσεις καμια 300 ρια ευρο και να συνεχισεις να τυραννιεσαι... :thumbsup: .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

ειχα παει για αλλαγη μπαταριας και υπηρχε μια ενδειξη,

που ελεγε οτι θελει ρυθμιση η πεταλουδα

τον ρωτησα ποσο στοιχιζει και μου ειπε 50¤ μου φανηκαν πολλα, πληρωσα την μπαταρια και εφυγα.

Ξερεις καποιος που μπορω να παω να ρυθμισω την πεταλουδα και ποσο στοιχιζει?

Link to comment
Share on other sites

τρελο προβλημα παντως αυτο με τις στροφες ρε παιδια με το συγκεκριμενο μοντελο (6n)

εμενα με παιδευει κοντα ενα χρονο. ειχα αλλαξει τον σεμπτεμβρη μπαταρια και αργοτερα πεταλουδα (500 ευρω μαζι οχι αστεια πραγματα) και απο τελη οκτωμβριου παλι το αμαξι το ιδιο προβλημα σε χειροτερη κατασταση μεχρι που τον δεκεμβριο για να παρει μπρος επρεπε να το κρατας με το γκαζι πατημενο πανω απο 1000 στροφες, και καθε που σταματουσες αυτο εσβηνε... tongue.gif

το αυτοκινητο στα καλυτερα του παλευε να κρατησει ρελαντι στις 250+ κατι ψιλα στροφες και αφου ειχε ζεσταθει αρκετα ο κινητηρας..

2η μερα χριστουγεννων το παω για σερβις και να κοιταξει αυτο το προβλημα και απο τοτε μια χαρα... η πεταλουδα καθαρη μου ειπε, μονο μια βιδα καπου στο μοτερ σε εμφανες σημειο ηταν σχεδον ξεβιδωτη και πρεπει να ρυθμισε και το ρελαντι...

για ωρα ολα σχεδον οκ μιας και το μονο ειναι οτι καμια φορα κραταει ρελαντι σταθερο στις 1700+ στροφες και τρεμοπαιζει κιολας.. αλλα καλυτερα 1700 στροφες ρελαντι παρα 250 οποτε μια χαρα ειμαι ελπιζω να μην το ξαναεμφανισει γιατι ειναι πολυ σπαστικο το θεματακι αυτο

Link to comment
Share on other sites

B) - 1700 + στροφες δεν ειναι ρελαντι αλλα ηδη εκκινηση σε φαναρι ,δεν στεκει με νεα πεταλουδα να ειναι τοσο (!) απο αισθητηρες κοιταξε ? ο λ ειναι μετρημενος ? το ρελαντι δεν ρυθμιζεται με βιδα οπως παλια στα καρμπυρατερατα
Link to comment
Share on other sites

τα ιδια και εδω . πολακι 6n , εχω το προβλημα καμια 9 μηνες. παλιοτερα τρεμοπαιζε το ρελαντι στισ 2.000 με 2.5000 ( δλδ δεν επεζε να φρεναρεισ με ταχυτητες ) . αλλαξαμε πεταλουδα πριν λιγους μηνες. υπαρχει μια αισθητη βελτιωση ( δλδ πεζει πλεον στις 1.500 και οχι τοσο συχνα ) αλλα παλι....

καλη μας τυχη :)

Link to comment
Share on other sites

τα ιδια προβληματα πανω κατω και συγκεκριμενα αυτο το προβλημα στο 6n.

φιλε μου TSAKHS-EVIA ναι ειναι οντως ετσι 1700+ στροφες ρελαντι, καποια περιοδο πριν λιγους μηνες και 2000!!! κυριολεκτικα απο ρελαντι αφηνεις συμπλεκτη και φευγει...!!!

μου εχουν πει ηδη 2 διαφορετικα συνεργεια οτι εχει ρυθμιστει το ρελαντι, ηδη οπως ειπα εχω αλλαξει πεταλουδα και η βιδα που ανεφερα δεν ηταν για την ρυθμιση στο ρελαντι απλα μου εδειξε στο συνεργειο την βιδα που ειχε φυγει ουτε και αυτος ξερει αμα ηταν απο αυτο η απο κατι αλλο το προβλημα με το ρελαντι.

παντως πεταλουδα δεν δημιουργει το προβλημα σιγουρα αν και οταν ειχα αλλαξει εννοειται οτι δεν το χα κανει για αυτο απλως ειχε κοπει και την αλλαξα, αλλα το χα το προβλημα πριν και μετα οποτε.....

να πω την αληθεια ομως τελευταια το προβλημα ειχε γινει σοβαρο και δεν υπηρχε ρελαντι και εσβηνε και εν κινησει συνεχεια οποτε καλυτερα 1700 παρα 300......... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

:) - φιλε μου με την προϋποθεση οτι ειναι καθαρη/δεν εχει πιεστει η γκιλοτινα με το χερι μηπως ειναι κανενας αισθητηρας Πχ αυτος του στροφαλου που σου κανει τα σβησιματα ? στο λεω εκ πειρας για αυτο ,η νεα πεταλουδα στην αρχη οντως κανει κατι νουμερα αλλα μετα απο 2-3 μερες λειτουργιας συν ξαναπερασμα τις ρυθμισεις με το vag-com στρωνει (!)
Link to comment
Share on other sites

οχι την καινουργια πεταλουδα την εβαλα γιατι μου ειχε κοπει. το προβλημα με το ρελαντι πριν ηταν που τρεμοπαιζε τρελα. μετα την αλλαγη της πεταλουδας στον μηνα+ μου βγαζει το προβλημα αυτο με το πολυ χαμηλο εως καθολου ρελαντι οποτε αναγκαζομουν με γκαζι να ξεκιναω το αυτοκινητο και κρατωντας το 1-2 λεπτα σταθερο το ρελαντι ανεβαινε κ κρατουσε καπου στις 500 στροφες μεχρι να σταματησω το αυτοκινητο σε κινηση η φαναρι οποτε ξαναεσβηνε αν και μου εσβηνε και σε κλειστες στροφες με χαμηλη ταχυτητα.

το προβλημα αυτο κρατησε απο τον οκτωμβρη μεχρι τον δεκεμβρη που δεν την παλευα αλλο και το πηγα να το κοιταξουν (η πεταλουδα μου ειπε ηταν καθαρη τελειως και πως να μην ειναι αφου την ειχα αλλαξει προσφατα δλδ) οποτε απο τοτε εχει κανονικο ρελαντι αλλα οταν εν στασει του ανεβασω τις στροφες κολλανε στις 1700+ η οταν το πιεσω αρκετα το αυτοκινητο το ρελαντι την ιδια δουλεια.

παντως τωρα οκ ειναι για μενα γιατι δεν μου δημιουργει καποιο προβλημα..

Υ.Γ: ρε παιδια ξερετε ποια πολο ειναι με ντιζα και ποια με ηλεκτρικο?? ολα τα 6n ηταν ντιζατα η οχι??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.