Jump to content
iron727

ΤΕΛΙΚΗ?

Recommended Posts

Guest Stoilas
εχεις απολυτα δικιο.απλα το εθεσα σαν θεμα συζητησης.ο λογος που εβαλα χαμηλοτερο προφιλ,δεν ειναι ουτε οι τελικες,ουτε η επιταχυνση,απλα εγω ηθελα να ειναι πιο χαμηλο το προφιλ.αλλα με τα μαμα λαστιχα(205/55/16) να δειξει 229,εδω τι εχεις να πεις?

τα 2 χλμ.σε πειραξαν?

Υ.Γ.κ συ αν θες να μας βλεπεις κα να μας ακους να μην μας(με) κατακρινεις ετσι. φιλικα!

Ποιός σε κατέκρινε ρε αρχηγέ?

Όσο για τα 2 χιλιόμετρα διαφορά δεν είναι μόνο τόσα η πραγματική διαφορά.

Είδες τόσο λίγη διαφορά διότι πολύ απλά η πραγματική σου ταχύτητα δεν ήταν ίδια και τις 2 φορές.

Edited by Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Σόρρυ ρε παιδιά, το έχω ακούσει να το λένε πολλές φορές αυτό αλλά δεν ισχύει... Οι βαρύτερες ζάντες και τα περισσότερα κιλά στο αμάξι δεν κόβουν τελική, μόνο το πόσο δύσκολα την πιάνεις (κοινώς επιτάχυνση). Το μόνο που μπορεί να μειώσει τελική απο τα σχετικά που συζητάμε είναι να αλλάξεις δραματικά τη διάμετρο της ΡΟΔΑΣ (όχι της ζάντας), και πάλι παίζεται...

Μίλας για ρόδα τρακτερ, μια ζαντα περιπου 30-35 ιντσες tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ναι,εννοειτε με 6η.κατεβηκα τη μαλακασα με 6η και 170-180χλμ.συνεχισα να παταω τερμα το γκαζι και στην ανηφορα,εφτασε κοντα 200χλμ.μετα εχει μια δεξια στροφουλα,συνεχισα να παταω τερμα το γκαζι,τελειωνει η ευθεια που εχει μετα,με βρισκει με 220-225 και ειναι η αρειστερη πριν τα σειριος,στριβω και σε αυτη με τερμα γκαζι,και στην επομενη ευθεια που εχει(περνωντας κατω απο τα σειριος) ειδα τα 231.

απορω πως δειχνει τοσα πολλα το κοντερ(και σιγα την αλλαγη που εχω κανει στη διασταση και πριν την αλλαγη ειχε δειξει 229)δεν ξερω αν ειναι πραγματικα.αλλα δεν μπορω και να δεχτω οτι ειναι εικονικα,η οτι κλεβει.ολα τα αυτοκινητα κλεβουν.δε σημαινει κατι αυτο.η μονη μετρηση που μπορουμε να κανουμε,ή με κατι φιλους μου που ο ενας εχει ενα megane RS και ο αλλος ενα golf3 gti,ή με καποιο γρηγορο αυτοκινητο του club.

Link to comment
Share on other sites

Γρηγόρη (scorpio) έτσι έγραφε ρε σύ στο φυλλάδιο το αμάξι. Μήπως σου έδειξαν φυλλάδιο απο κάνα generation εσένα ? Που θα βρούμε τα spec για το αμάξι ? Τα έχει κανείς ή να πάρω αντιπροσωπεία ?

Link to comment
Share on other sites

250 οπου και μπηκε ο περιοριστης ταχυτητας δυστυχως... :cry::cry:

στις 6100 με κοφτη στης 7000 και ειχε πολυυυυ ακομα... hearts.gifhearts.gif

φυσικα οχι με το δικο μου αυτοκινητο αλλα με ενα ριζακι σαν επιβατης hearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gifhearts.gif

Link to comment
Share on other sites

λοιπον εχουμε και λεμε= με φιλτρο,προγραμμα, εξατμιση απο καταλυτη και πισω και 205/45/16 ειδα στην αττικη οδο προς ελευσινα 230+ με 5η και 6200.εχωντας ακομα 1100 στροφες μεχρι τον κοφτη υπολογιζω οτι πρεπει να μπορω να δω μεχρι και τα 260 που τερματιζει το κοντερ μου(mkIII vr6). ολα αυτα ειναι λογω του ιδιαιτερα μακρεστατου σασμαν μου (ιδιοκατασκευη της κακιας ωρας)και πιστευω οτι ειναι αληθινα μιας και οταν μετρηθηκα με γνησιο golfIII 2.0 το κοντερ μου εδειχνε στα 100χαω του golf, 95χαω δικα μου.το παραξενο ειναι οτι και σαν 1800 16v καποτε τα ιδια νουμερα πανω-κατω εβλεπα.

Link to comment
Share on other sites

λογο του οι εχω μικρο κοντερ για το αμαξι μου εχω δει τη βελονα να περναει τα διακοσα και να φτανει στο τριτο ψηφιο του χιλιομετρητη ( οποιος καταλαβε - καταλαβε ) -_- 200 στη στροφη του σειριου και τα υπολοιπα στην ευθεια του . Θα μεριμνησω να σας βγαλω και φωτο ( για να μην λεμε λογια του αερα )

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ 260 ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΣΦΙΧΤΟ!ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 275!

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio

Χθες βράδυ στην κατηφόρα μετά την κακιά σκάλα προς Αθήνα 210+ με 18άρες ζάντες...

ΟΛΕ

Link to comment
Share on other sites

Guest Scorpio
ουτως η αλλως οσο πιο μεγαλη διασταση η ζαντα τοσο και περισσοτερα χιλιομετρα βλεπουμε κοντερισια σε τελικη η κανω λαθος?

Λάθος κάνεις :Dtongue.gif

Η διαφορά διαμέτρου σε σχέση με την προηγούμενη διάσταση που είχα είναι 5,3 χιλιοστά μεγαλύτερη τώρα. Αυτό μεταφράζεται σε 0,8% αύξηση διαμέτρου. Δηλαδή αμελητέα. (όταν έχουμε διαφορά από 1,5-1,8% και πάνω το ξανασκεφτόμαστε)

Αρκεί να σημειώσω ότι πριν με τα 16άρια και 5η+3,000στρ είχα 100χλμ/h κοντερίσια.

Τώρα πλέον με τα 18άρια και με 5η+3,000στρ έχω 100χλμ/h κοντερίσια και πάλι.

¶ρα επιβεβαιώνονται και όλοι οι υπολογισμοί που είχα κάνει πριν την τοποθέτηση της ζάντας.

Ότι μου κόβει πλεόν από επιδόσεις είναι από το φαρδύ πέλμα...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου διάβασε να μάθεις... Πλάκα κάνω.

Από ότι γνωρίζω, ο κατασκευαστής όταν σχαδιάζει και κατασκευάζει ένα τουτού, προβλέπει και κάποια όρια ανοχής του κινητήρα. Κανένα αυτοκίνητο δεν πιάνει όσα λέει ο κατασκευαστής. Την ταχύτητα αυτή την πιάνει στην 100% απόδοση του. Όμως για λόγους ασφαλείας, το αυτοκίνητο και ειδικά ο κινητήρας, αντέχει λίγο ακόμα. Φαντάσου να έλεγε η μαμά τελική 200 και εσύ να τα είχες πιάσει. Τότε στα 201 θα ήσουν μακαρίτης. Και εγώ θα ήμουν και οι περισσότεροι από εδώ μέσα. Οπότε συνολικά έχουμε και λέμε:

4%-5% είναι το σφάλμα του ταχυμέτρου που για 200 πραγματικά δείχνει 210

±10% τα όρια ανοχής του κινητήρα έχουμε και λέμε: 190 η τελική του κατασκευαστή ± 10%

μας κάνουν 209χλμ.

Αν υπολογίσεις και τα 10χλμ παραπάνω του ταχυμέτρου, που μακάρι να ήταν μόνο τόσο μικρό, πάμε άνετα στα 220χλμ τελικής.

Αυτό δικαιολογεί και τις «χαμηλές» στροφές που είχες.

Καλό θα ήταν πάντως να αναρωτιέσαι τι θα συμβεί αν σε σταματήσει κανένα στρουμφάκι με τόσα χλμ ή αν χρειαστεί να φρενάρεις. Και στις 2 περιπτώσεις: Που είναι το τουτού μου οεο;

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ μας... δεν πολυισχύει...

Το ταχύμετρο έχει αρκετό σφάλμα όντως.

Η τελική ταχύτητα που δίνει ο κατασκευαστής, είναι η ταχύτητα του μέσου μοτέρ, με τα εργοστασιακά λάστιχα, στις εργοστασιακές πιέσεις, σε καλό οδόστρωμα (ούτε γυαλί ούτε τσιμέντο να έχει πολλές απώλειες), στο μέσο όρω των μοτέρ που ούτε στα πιό τρελά μας όνειρα δεν έχουν 10% ανοχές... Πιό κοντά στο 1-2% (δηλαδή να έχουν μεταξύ τους μέγιστη διαφορά 5-10 άλογα το καλύτερο με το χειρότερο εργοστασιακό, και για αυτό αμφιβάλλω)

Η σχέση κοντερίσιων χιλομέτρων την ώρα με στροφές ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ. Μόνο τα πραγματικά χιλιόμετρα την ώρα αλλάζουν.

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ μας... δεν πολυισχύει...

Το ταχύμετρο έχει αρκετό σφάλμα όντως.

Η τελική ταχύτητα που δίνει ο κατασκευαστής, είναι η ταχύτητα του μέσου μοτέρ, με τα εργοστασιακά λάστιχα, στις εργοστασιακές πιέσεις, σε καλό οδόστρωμα (ούτε γυαλί ούτε τσιμέντο να έχει πολλές απώλειες), στο μέσο όρω των μοτέρ που ούτε στα πιό τρελά μας όνειρα δεν έχουν 10% ανοχές... Πιό κοντά στο 1-2% (δηλαδή να έχουν μεταξύ τους μέγιστη διαφορά 5-10 άλογα το καλύτερο με το χειρότερο εργοστασιακό, και για αυτό αμφιβάλλω)

Η σχέση κοντερίσιων χιλομέτρων την ώρα με στροφές ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ. Μόνο τα πραγματικά χιλιόμετρα την ώρα αλλάζουν.

Σε μπέρδεψε το ±. Ήθελα να πω ότι για λόγους ασφαλείας, ο κατασκευαστής δίνει περιθώριο +10% στον κινητήρα. Αυτό δεν μεταφράζεται σε ίππους, αλλά σε ελαστικότητα. Θα ήταν παράλογο να σκευτούμε ότι ο κατασκευαστής δεν έχει εξασφαλίσει την πάρτη του. Για σκέψου να πάρεις ένα καινούργιο αυττοκίνητο και με το που πιάσεις τελική να στα δώσει στο χέρι. Καταστροφή και για σένα, αλλά και για την κατασκευάστρια εταιρία. Όσο για τις συνθήκες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Η θερμοκρασία, η πίεση του αέρα και το υψόμετρο είναι παράγωντες άμεσοι για το τι επιδόσεις θα γράψει ένα αυτοκίνητο. Η κατάσταση των ελαστικών και γενικά όλου του αυτοκινήτου είναι ακόμα πιο σημαντικός παράγων.

Link to comment
Share on other sites

220 me 18ares

se passaat 1.6 sportline.exo kanis passat to kenourgio na mou pi thn gnomi tou?

Αν ψαξεις στο αντιστοιχο θεμα με τα Passat πιστευω θα καλυφθουν οι αποριες σου. ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια 235Km/h σε 2,0FSi σε νορμαλ δρομο με

νορμαλ συνθηκες με 6.000 rpm και πηγαινε

και αλλο αλλα σκεφτηκα αυτο που ειπατε

πριν τα στρουμφακια και τα φρενα μου! :excl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.