Jump to content
foyntas

Αλλαγή διαστασης Ελλαστικών ΤΡΕΛΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Recommended Posts

Καλησπέρα Παίδια, προσφατα αλλαξα ελλαστικα απο 195/65/15 σε 205/60/15 και παρατηρησα με μεγαλη διαφορα στην καταναλωση. Η επιλογη στα ελλαστικα ήταν σωστή ? εαν δικαιολογήται τετοια διαφορα ? και εαν οχι τι διασταση πρεπει να βάλω ? Εχω ένα golf 1.4 90ps Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Παίδια, προσφατα αλλαξα ελλαστικα απο 195/65/15 σε 205/60/15 και παρατηρησα με μεγαλη διαφορα στην καταναλωση. Η επιλογη στα ελλαστικα ήταν σωστή ? εαν δικαιολογήται τετοια διαφορα ? και εαν οχι τι διασταση πρεπει να βάλω ? Εχω ένα golf 1.4 90ps Ευχαριστώ.

Δηλαδη ποσο ειχες ρε φιλε πριν καταναλωση, δε δικαιολογειται τετοια διαφορα στην καταναλωση τοσο αξιολογη οπως την παρουσιαζεις.Ουτως ή αλλως με 205/55R16 ειναι τα περισσοτερα μοντελα, ακομα και τα fsi...ουτε ζαντα δεν αλλαξες! :lol:

Link to comment
Share on other sites

αρκετη διαφορα. Ο λαστιχας μου είπε οτι δεν οφειλετε στο λαστιχο και να κοιταξω αν φταιει τιποτα αλλο, το αμαξι πριν 4 μηνες μπηκε στο συνεργειο για service 45000 km. Τι να πω θα αλλαξω βενζινα. Η διαφορα που καταλαβα είναι οτι εγιναν λιγο πιο κοντες οι σχεσεις και η καταναλωση Αλλα δεν καταλαβαινω τι μπορει να φταιει. Πριν φορουσα το continental eco contact τώρα έβαλα τα bridgestone turanza. Τι να πω ?

Link to comment
Share on other sites

μήπως έβαλες κανένα φτηνιάρικο και οργώνει ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

file an exeis kanei 45000-50000km me ena set elastikon tha einai tetoia i fthorai pou tha eixes piasei pato se katanalosi alla kai se apostaseis frenarismatos ktl!!! auto kai mono dikaiologei simantiki auksisi tis katanalosis mia kai me ta nea elastika tha eixes poli megaliteres apoleies se tribes. aporo pos den sto episimane o lastixas.

Edited by PETROS55
Link to comment
Share on other sites

Για να μπορεις να κανεις συγκριση της παλιας διαστασης και τις καινουργιας που εβαλες κανε ενα κοπο σε παρακαλω να τσεκαρεις το παρακατω site

http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/tire_compare_gr.shtm

πιστευω να σου λυθουν πολλες αποριες σχετικα με το ποια θα επρεπε να ηταν η σωστη διαμετρος και αν εχεις κανει σωστη επιλογη ή οχι στη διασταση. Λογικα αν ηθελες 205 πελμα επρεπε να πας σε 205/55/R16.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα γιατί γράφουμε απαντήσεις στο θέμα αυτό όπου το τελευταίο ποστ ηταν στις 31/01/2008 hmmm.gifhmmm.gifhmmm.gif

Παιδιά δεν βλέπετε οτι το παιδί (foyntas) έχει μικρήνει την ολική διάμετρο του τροχού!!! Λέει οτι έβαλε 60άρι προφίλ απο 65άρι που είχε στην ίδια 15άρα ζάντα!!! Έτσι στροφάρει περισσότερο ο κινητήρας για να τρέξει σε κάποια ταχύτητα και τρώει περισσότερη βενζίνη!!! Τι το περίεργο???

Είμαστε πάντως πολύ γρήγοροι αφου κάναμε πάνω απο ένα χρόνο να λύσουμε το πρόβλημα του foyntas new_lol.gif

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

205/60/15 σε 90 αλογα ;

αληθεια γιατι αλλαξες διασταση απο 195 σε 205; μη μου πεις για καλυτερο κρατημα σε αυτοκινητο με90 αλογα. μαλον για ομορφια.

λογικο ειναι να ξοδευεις λιγο παραπανω βενζινη .

αλλα απορω γιατι αλλαξες διασταση

Link to comment
Share on other sites

Τώρα γιατί γράφουμε απαντήσεις στο θέμα αυτό όπου το τελευταίο ποστ ηταν στις 31/01/2008 hmmm.gifhmmm.gifhmmm.gif

Παιδιά δεν βλέπετε οτι το παιδί (foyntas) έχει μικρήνει την ολική διάμετρο του τροχού!!! Λέει οτι έβαλε 60άρι προφίλ απο 65άρι που είχε στην ίδια 15άρα ζάντα!!! Έτσι στροφάρει περισσότερο ο κινητήρας για να τρέξει σε κάποια ταχύτητα και τρώει περισσότερη βενζίνη!!! Τι το περίεργο???

Είμαστε πάντως πολύ γρήγοροι αφου κάναμε πάνω απο ένα χρόνο να λύσουμε το πρόβλημα του foyntas new_lol.gif

Μπράβο σε όλα ;)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα γιατί γράφουμε απαντήσεις στο θέμα αυτό όπου το τελευταίο ποστ ηταν στις 31/01/2008 hmmm.gifhmmm.gifhmmm.gif

Παιδιά δεν βλέπετε οτι το παιδί (foyntas) έχει μικρήνει την ολική διάμετρο του τροχού!!! Λέει οτι έβαλε 60άρι προφίλ απο 65άρι που είχε στην ίδια 15άρα ζάντα!!! Έτσι στροφάρει περισσότερο ο κινητήρας για να τρέξει σε κάποια ταχύτητα και τρώει περισσότερη βενζίνη!!! Τι το περίεργο???

Είμαστε πάντως πολύ γρήγοροι αφου κάναμε πάνω απο ένα χρόνο να λύσουμε το πρόβλημα του foyntas new_lol.gif

Και πάλι όμως δεν είναι μεγάλη διαφορά. Το νούμερο που δείχνει το προφίλ είναι ποσοστό που σχετίζεται με το πλάτος. Οπότε σωστά έκανε και μείωσε το προφίλ αυξάνοντας το πλάτος του ελαστικού. Μπορεί και πάλι το 60% του 205 να είναι μικρότερο του 65% του 195, αλλά η διαφορά είναι 0,3εκ. , δηλαδή στη συνολική διάμετρο 0,6 εκ. Είναι και πάλι όμως εκτός προδιαγραφών γιατί με διάμετρο τροχού 62,7 έχει κοντύνει λίγο το βήμα.... Τα σωστά μεγέθη είναι αυτά που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής, και δεν είναι τυχαίο αν αναλογιστεί κανείς τη συνολική διάμετρο τροχού σε κάθε περίπτωση! 195/65 15 (63,45εκ), 205/55 16 (63,19), 225/45 17(63,43) και 225/40 18 (63,72).

Να σας πω όμως κάτι που είχα πάντα απορία? Για όλες τις εργοστασιακές διαστάσεις, υπάρχει το πινακάκι του κατασκευαστή που λέει τι πίεση βάζουμε στα λάστιχά μας. Αν έχουμε βάλει μια μη προτεινόμενη διάσταση, από πού ξέρουμε πόσο θα τα φουσκώσουμε? Αποκλείεται σε αυτό(λάθος πίεση) να οφείλεται η διαφορά στην κατανάλωση?

Edited by Markk
Link to comment
Share on other sites

Έτσι στροφάρει περισσότερο ο κινητήρας για να τρέξει σε κάποια ταχύτητα και τρώει περισσότερη βενζίνη!!! Τι το περίεργο???

Χμ... Τώρα που το σκέφτομαι αν άλλαζες τη λέξη κινητήρας με κοντέρ και το τρώει περισσότερη βενζίνη με το δείχνει περισσότερα χλμ, θα είχες πέσει μέσα!

Link to comment
Share on other sites

Χμ... Τώρα που το σκέφτομαι αν άλλαζες τη λέξη κινητήρας με κοντέρ και το τρώει περισσότερη βενζίνη με το δείχνει περισσότερα χλμ, θα είχες πέσει μέσα!

Φίλε μου το: στροφόμετρο που λες εκπροσωπεί τις στροφές του κινητήρα!!! Κάνω λάθος???

Τώρα για το ότι: δείχνει περισσότερα χλμ που λες επίσης, δεν έχει σχέση με το συμπέρασμα που βγάζουμε εδώ!!!

Τώρα για να πέσουμε μέσα ακόμα περισσότερο από πριν:

Τα 0,38 εκατοστά για να είμαστε και ακριβείς είναι αρκετή διαφορά για αύξηση της κατανάλωσης και μείωσης της τελικής ταχύτητας. Αφού εκεί που το 195/65/15 έχει ολική διάμετρο 63,45 cm, το άλλο που έβαλε (205/60/15) έχει 62,70 cm. Φαντάσου λοιπόν πόσο έχει μειωθεί η επιφάνεια κύλισης του ελαστικού: εκεί που είχε 199,33 cm διάμετρο κύλισης το μείωσε στα 196,98 cm, δηλαδή 2,35cm διαφορά.

Οι διαφορές αυτές λοιπόν δεν είναι καθόλου μικρές αν σκεφτείς ότι το αμάξι θα σπινάρει περισσότερο από πριν, το οποίο αυξάνει και αυτό από μόνο του την κατανάλωση καυσίμου! :):):)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ta6ape και πάλι δε σε πιάνω. Δε μίλησα για στροφόμετρο, αλλά για κοντέρ(ταχύμετρο). Τι εννοείς διάμετρο κύλισης?

Οκ! Κατάλαβα για το κοντέρ :lol:

Διάμετρος κύλισης είναι η απόσταση που διανύει το ελαστικό σε μια πλήρη στροφή του (στροφή 360 μοιρών).

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, τόση ώρα προσπαθώ να καταλάβω τι μου θυμίζει αυτό που λες(διάμετρος κύλισης).

Τελικά όλα είναι θέμα μαθηματικών του γυμνασίου.... Εσύ εννοείς την περίμετρο του τροχού(αφού μιλάμε για κύκλο- 360°). Η περίμετρος είναι 2π επί την ακτίνα. Εφόσον έχουμε ακτίνα μικρότερη κατά 0,38εκ. θα έχουμε και περίμετρο μικρότερη κατά 2,39εκ. Όπως ακριβώς το υπολόγισες 199,33 - 2,39. Το θέμα είναι πως όλο αυτό έχει πιο μεγάλη επίπτωση στο ταχύμετρο και οδόμετρο(αν όταν έχει μετρήσει 199εκ. έχει κάνει 196, όταν θα έχει μετρήσει 100χλμ θα έχει κάνει 98,:lol:. Επιμένω πάντως πως αυτή η διαφορά στο μέγεθος είναι τόσο ανεπαίσθητη που δεν έχει να κάνει τίποτα στο μοτέρ για να αυξήσει την κατανάλωση, και κατά τη γνώμη μου η διαφορά οφείλεται σε λάθος πίεση!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.