foyntas Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Καλησπέρα Παίδια, προσφατα αλλαξα ελλαστικα απο 195/65/15 σε 205/60/15 και παρατηρησα με μεγαλη διαφορα στην καταναλωση. Η επιλογη στα ελλαστικα ήταν σωστή ? εαν δικαιολογήται τετοια διαφορα ? και εαν οχι τι διασταση πρεπει να βάλω ? Εχω ένα golf 1.4 90ps Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 Καλησπέρα Παίδια, προσφατα αλλαξα ελλαστικα απο 195/65/15 σε 205/60/15 και παρατηρησα με μεγαλη διαφορα στην καταναλωση. Η επιλογη στα ελλαστικα ήταν σωστή ? εαν δικαιολογήται τετοια διαφορα ? και εαν οχι τι διασταση πρεπει να βάλω ? Εχω ένα golf 1.4 90ps Ευχαριστώ. Δηλαδη ποσο ειχες ρε φιλε πριν καταναλωση, δε δικαιολογειται τετοια διαφορα στην καταναλωση τοσο αξιολογη οπως την παρουσιαζεις.Ουτως ή αλλως με 205/55R16 ειναι τα περισσοτερα μοντελα, ακομα και τα fsi...ουτε ζαντα δεν αλλαξες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foyntas Posted January 25, 2008 Author Report Share Posted January 25, 2008 αρκετη διαφορα. Ο λαστιχας μου είπε οτι δεν οφειλετε στο λαστιχο και να κοιταξω αν φταιει τιποτα αλλο, το αμαξι πριν 4 μηνες μπηκε στο συνεργειο για service 45000 km. Τι να πω θα αλλαξω βενζινα. Η διαφορα που καταλαβα είναι οτι εγιναν λιγο πιο κοντες οι σχεσεις και η καταναλωση Αλλα δεν καταλαβαινω τι μπορει να φταιει. Πριν φορουσα το continental eco contact τώρα έβαλα τα bridgestone turanza. Τι να πω ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 (edited) μήπως έβαλες κανένα φτηνιάρικο και οργώνει ? Edited September 3, 2008 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petros55 Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 (edited) file an exeis kanei 45000-50000km me ena set elastikon tha einai tetoia i fthorai pou tha eixes piasei pato se katanalosi alla kai se apostaseis frenarismatos ktl!!! auto kai mono dikaiologei simantiki auksisi tis katanalosis mia kai me ta nea elastika tha eixes poli megaliteres apoleies se tribes. aporo pos den sto episimane o lastixas. Edited July 20, 2009 by PETROS55 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Για να μπορεις να κανεις συγκριση της παλιας διαστασης και τις καινουργιας που εβαλες κανε ενα κοπο σε παρακαλω να τσεκαρεις το παρακατω site http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/tire_compare_gr.shtm πιστευω να σου λυθουν πολλες αποριες σχετικα με το ποια θα επρεπε να ηταν η σωστη διαμετρος και αν εχεις κανει σωστη επιλογη ή οχι στη διασταση. Λογικα αν ηθελες 205 πελμα επρεπε να πας σε 205/55/R16. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 (edited) Τώρα γιατί γράφουμε απαντήσεις στο θέμα αυτό όπου το τελευταίο ποστ ηταν στις 31/01/2008 Παιδιά δεν βλέπετε οτι το παιδί (foyntas) έχει μικρήνει την ολική διάμετρο του τροχού!!! Λέει οτι έβαλε 60άρι προφίλ απο 65άρι που είχε στην ίδια 15άρα ζάντα!!! Έτσι στροφάρει περισσότερο ο κινητήρας για να τρέξει σε κάποια ταχύτητα και τρώει περισσότερη βενζίνη!!! Τι το περίεργο??? Είμαστε πάντως πολύ γρήγοροι αφου κάναμε πάνω απο ένα χρόνο να λύσουμε το πρόβλημα του foyntas Edited July 21, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 205/60/15 σε 90 αλογα ; αληθεια γιατι αλλαξες διασταση απο 195 σε 205; μη μου πεις για καλυτερο κρατημα σε αυτοκινητο με90 αλογα. μαλον για ομορφια. λογικο ειναι να ξοδευεις λιγο παραπανω βενζινη . αλλα απορω γιατι αλλαξες διασταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Τώρα γιατί γράφουμε απαντήσεις στο θέμα αυτό όπου το τελευταίο ποστ ηταν στις 31/01/2008 Παιδιά δεν βλέπετε οτι το παιδί (foyntas) έχει μικρήνει την ολική διάμετρο του τροχού!!! Λέει οτι έβαλε 60άρι προφίλ απο 65άρι που είχε στην ίδια 15άρα ζάντα!!! Έτσι στροφάρει περισσότερο ο κινητήρας για να τρέξει σε κάποια ταχύτητα και τρώει περισσότερη βενζίνη!!! Τι το περίεργο??? Είμαστε πάντως πολύ γρήγοροι αφου κάναμε πάνω απο ένα χρόνο να λύσουμε το πρόβλημα του foyntas Μπράβο σε όλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 (edited) Τώρα γιατί γράφουμε απαντήσεις στο θέμα αυτό όπου το τελευταίο ποστ ηταν στις 31/01/2008 Παιδιά δεν βλέπετε οτι το παιδί (foyntas) έχει μικρήνει την ολική διάμετρο του τροχού!!! Λέει οτι έβαλε 60άρι προφίλ απο 65άρι που είχε στην ίδια 15άρα ζάντα!!! Έτσι στροφάρει περισσότερο ο κινητήρας για να τρέξει σε κάποια ταχύτητα και τρώει περισσότερη βενζίνη!!! Τι το περίεργο??? Είμαστε πάντως πολύ γρήγοροι αφου κάναμε πάνω απο ένα χρόνο να λύσουμε το πρόβλημα του foyntas Και πάλι όμως δεν είναι μεγάλη διαφορά. Το νούμερο που δείχνει το προφίλ είναι ποσοστό που σχετίζεται με το πλάτος. Οπότε σωστά έκανε και μείωσε το προφίλ αυξάνοντας το πλάτος του ελαστικού. Μπορεί και πάλι το 60% του 205 να είναι μικρότερο του 65% του 195, αλλά η διαφορά είναι 0,3εκ. , δηλαδή στη συνολική διάμετρο 0,6 εκ. Είναι και πάλι όμως εκτός προδιαγραφών γιατί με διάμετρο τροχού 62,7 έχει κοντύνει λίγο το βήμα.... Τα σωστά μεγέθη είναι αυτά που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής, και δεν είναι τυχαίο αν αναλογιστεί κανείς τη συνολική διάμετρο τροχού σε κάθε περίπτωση! 195/65 15 (63,45εκ), 205/55 16 (63,19), 225/45 17(63,43) και 225/40 18 (63,72). Να σας πω όμως κάτι που είχα πάντα απορία? Για όλες τις εργοστασιακές διαστάσεις, υπάρχει το πινακάκι του κατασκευαστή που λέει τι πίεση βάζουμε στα λάστιχά μας. Αν έχουμε βάλει μια μη προτεινόμενη διάσταση, από πού ξέρουμε πόσο θα τα φουσκώσουμε? Αποκλείεται σε αυτό(λάθος πίεση) να οφείλεται η διαφορά στην κατανάλωση? Edited July 24, 2009 by Markk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Έτσι στροφάρει περισσότερο ο κινητήρας για να τρέξει σε κάποια ταχύτητα και τρώει περισσότερη βενζίνη!!! Τι το περίεργο??? Χμ... Τώρα που το σκέφτομαι αν άλλαζες τη λέξη κινητήρας με κοντέρ και το τρώει περισσότερη βενζίνη με το δείχνει περισσότερα χλμ, θα είχες πέσει μέσα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Χμ... Τώρα που το σκέφτομαι αν άλλαζες τη λέξη κινητήρας με κοντέρ και το τρώει περισσότερη βενζίνη με το δείχνει περισσότερα χλμ, θα είχες πέσει μέσα! Φίλε μου το: στροφόμετρο που λες εκπροσωπεί τις στροφές του κινητήρα!!! Κάνω λάθος??? Τώρα για το ότι: δείχνει περισσότερα χλμ που λες επίσης, δεν έχει σχέση με το συμπέρασμα που βγάζουμε εδώ!!! Τώρα για να πέσουμε μέσα ακόμα περισσότερο από πριν: Τα 0,38 εκατοστά για να είμαστε και ακριβείς είναι αρκετή διαφορά για αύξηση της κατανάλωσης και μείωσης της τελικής ταχύτητας. Αφού εκεί που το 195/65/15 έχει ολική διάμετρο 63,45 cm, το άλλο που έβαλε (205/60/15) έχει 62,70 cm. Φαντάσου λοιπόν πόσο έχει μειωθεί η επιφάνεια κύλισης του ελαστικού: εκεί που είχε 199,33 cm διάμετρο κύλισης το μείωσε στα 196,98 cm, δηλαδή 2,35cm διαφορά. Οι διαφορές αυτές λοιπόν δεν είναι καθόλου μικρές αν σκεφτείς ότι το αμάξι θα σπινάρει περισσότερο από πριν, το οποίο αυξάνει και αυτό από μόνο του την κατανάλωση καυσίμου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Φίλε ta6ape και πάλι δε σε πιάνω. Δε μίλησα για στροφόμετρο, αλλά για κοντέρ(ταχύμετρο). Τι εννοείς διάμετρο κύλισης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Φίλε ta6ape και πάλι δε σε πιάνω. Δε μίλησα για στροφόμετρο, αλλά για κοντέρ(ταχύμετρο). Τι εννοείς διάμετρο κύλισης? Οκ! Κατάλαβα για το κοντέρ Διάμετρος κύλισης είναι η απόσταση που διανύει το ελαστικό σε μια πλήρη στροφή του (στροφή 360 μοιρών). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Για πες πως έβγαλες τα νούμερα αυτά 199, κάτι γιατί με ενδιαφέρει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Λοιπόν, τόση ώρα προσπαθώ να καταλάβω τι μου θυμίζει αυτό που λες(διάμετρος κύλισης). Τελικά όλα είναι θέμα μαθηματικών του γυμνασίου.... Εσύ εννοείς την περίμετρο του τροχού(αφού μιλάμε για κύκλο- 360°). Η περίμετρος είναι 2π επί την ακτίνα. Εφόσον έχουμε ακτίνα μικρότερη κατά 0,38εκ. θα έχουμε και περίμετρο μικρότερη κατά 2,39εκ. Όπως ακριβώς το υπολόγισες 199,33 - 2,39. Το θέμα είναι πως όλο αυτό έχει πιο μεγάλη επίπτωση στο ταχύμετρο και οδόμετρο(αν όταν έχει μετρήσει 199εκ. έχει κάνει 196, όταν θα έχει μετρήσει 100χλμ θα έχει κάνει 98,. Επιμένω πάντως πως αυτή η διαφορά στο μέγεθος είναι τόσο ανεπαίσθητη που δεν έχει να κάνει τίποτα στο μοτέρ για να αυξήσει την κατανάλωση, και κατά τη γνώμη μου η διαφορά οφείλεται σε λάθος πίεση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...