Jump to content
Stavros4u

Επιλόγη Ζάντας Για Polo 1.4 80ps 2007

Recommended Posts

όσο φαρδαίνεις το λάστιχο τόσο αυξάνονται οι δυνάμεις συνάφειας κ για να τις υπέρνικήσεις καταναλώνεις κάποια πόσα ενέργειας παραπάνω.

@

Link to comment
Share on other sites

εσυ κανείς λάθος,όλα αυτα ισχύουν αλλά μήπως έχεις ακουστά τον παράγοντα "βάρος" ?

δεν ήξερες ότι οι ρόδες γινόταί θεόβαριές

όσο τις φαρδαίνεις?

τώρα θα μου πεις "μπορείς βέβαια να βάλεις άζωτο" αλλά άζωτο μπορείς να βάλεις σε όλες τις διαστάσεις των ελαστικών.@

στα dragster γτ δε βαζουνε ροδες ποδηλατου τοτε?

Link to comment
Share on other sites

στα dragster γτ δε βαζουνε ροδες ποδηλατου τοτε?

έλα...

στα ντραγκστερ με αυτοκίνητα η ιπποδύναμη ξεπερνά 800 άλογα.

θα'περναν φωτιά τα λάστιχα του ποδηλάτου σου αν είχες

κ συ τόσα άλογα.

@

Link to comment
Share on other sites

Κ=sqrt(p2c2 +m2c4)-mc2=γ mc2. Για v<< c , Κ=p2/2m

p=γ mv με γ= 1/sqrt(1-v2/c2). Για v<< c, p=mv (v ταχύτητα)

(1+x)n= 1+nx+..., για x<<1

exp(x)= 1+x+x2/2!..., για x<<1

ln(1+x)= x-x2/2!+...

sin(θ)= θ-θ3/3!+...

cos(θ)= 1-θ2/2!+...

tan(θ) =θ+θ3/3+...

βλεπουμε λοιπον οτι βαση των ανωθι μαθηματικων τυπων ;) προκυπτει οτι η διασταση δεν παιζει κανενα ρολο αλλα τα αλογα του οχηματος...... withstupid.gif

;):thumbsup:tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

εγώ τα παρατάω.

α'ι'ντα βάλτε όλοι λάστιχα ντραγκστερ να γουστάρετε κράτημα

ή ακόμα καλύτερα βάλτε ρόδες από τρακτέρ

οι οποίες είναι

ακόμα πιο μεγάλες.

μιλάμε για γ@μώ τα κρατήματα.

@

Edited by Sav 6n2
Link to comment
Share on other sites

έλα...

στα ντραγκστερ με αυτοκίνητα η ιπποδύναμη ξεπερνά 800 άλογα.

θα'περναν φωτιά τα λάστιχα του ποδηλάτου σου αν είχες

κ συ τόσα άλογα.

@

οχι απλα να μου εξηγησεις γτ βαζουνε τοσο φαρδια λαστιχα αφου εχει μεγαλη τριβη και χανει...επειδη θα παρουν φωτια τα λεπτα?σοβαρα εξηγησε μας.

Edited by Billy the kid
Link to comment
Share on other sites

τοση δυναμη-αλογα που εχουν, χρειαζονται θηριωδη ελαστικα για να βαλουν την δυναμη κατω στον δρομο....

Link to comment
Share on other sites

έλα...

στα ντραγκστερ με αυτοκίνητα η ιπποδύναμη ξεπερνά 800 άλογα.

θα'περναν φωτιά τα λάστιχα του ποδηλάτου σου αν είχες

κ συ τόσα άλογα.

@

Σωστός ο Billy και εγώ το πάω παραπέρα. Γιατί στα group N (που δεν έχουν 800 hp, αλλά λίγο παραπάνω από τα "μαμα") σε όλους τα μηχανοκίνητους αγώνες (μηχανές + αυτοκίνητα σε rally, αναβάσεις και dragster) βάζουν φαρδύτερα λάστιχα; Κορόιδα μάλλον τους πιάσανε. ;) Λέω να βάλω 140 άρια λάστιχα στο πολάκι και να ξεφτιλίσω τα χρονόμετρα tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

τοση δυναμη-αλογα που εχουν, χρειαζονται θηριωδη ελαστικα για να βαλουν την δυναμη κατω στον δρομο....

οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα,συμφωνα με αυτα που λες, οτι με τα φαρδυτερα βαζεις καλητερα τη δυναμη κατω?

Edited by Billy the kid
Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο Billy και εγώ το πάω παραπέρα. Γιατί στα group N (που δεν έχουν 800 hp, αλλά λίγο παραπάνω από τα "μαμα") σε όλους τα μηχανοκίνητους αγώνες (μηχανές + αυτοκίνητα σε rally, αναβάσεις και dragster) βάζουν φαρδύτερα λάστιχα; Κορόιδα μάλλον τους πιάσανε. ;) Λέω να βάλω 140 άρια λάστιχα στο πολάκι και να ξεφτιλίσω τα χρονόμετρα tongue.gif

οχι κοιτα να δεις στα ραλι και στις αναβασεις βαζουν για να κραταει καλητερα.στα ντραξτερ δε καταλαβαινω γτ βαζουν φαρδια αφου χανουν με τριβη.

Edited by Billy the kid
Link to comment
Share on other sites

οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα,συμφωνα με αυτα που λες, οτι με τα φαρδυτερα βαζεις καλητερα τη δυναμη κατω?

ετσι πιστευω ταπεινα βεβαιως βεβαιως ;)

Link to comment
Share on other sites

ρε φίλε τα ντραγκστερ έχουν δύναμη για περάσουν KATΩ,ενώ τα δικα μας όχι.

σκέψου ότι με ένα παράδοξο τρόπο έχει βάλει στό αμάξι σου ρόδες από ντραγκστερ,πιστεύεις δηλ ότι θα πηγαίνει το ίδιο?

φαντάσου ένα κούπερ με ρόδες από πόρσε,στό θεό σου δηλ,πιστεύεις ότι θα πηγαίνει όπως θα πήγαινε κ με τα ΜΑΝΙΣΙΑ λάστιχα?

@

Link to comment
Share on other sites

ρε φίλε τα ντραγκστερ έχουν δύναμη για περάσουν KATΩ,ενώ τα δικα μας όχι.

σκέψου ότι με ένα παράδοξο τρόπο έχει βάλει στό αμάξι σου ρόδες από ντραγκστερ,πιστεύεις δηλ ότι θα πηγαίνει το ίδιο?

φαντάσου ένα κούπερ με ρόδες από πόρσε,στό θεό σου δηλ,πιστεύεις ότι θα πηγαίνει όπως θα πήγαινε κ με τα ΜΑΝΙΣΙΑ λάστιχα?

@

εγω sav συμφωνω με αυτο που λες.

πιστευω οτι η διασταση ενος ελαστικου πρεπει να ειναι αναλογη των ιππων ή αν θες της δυναμης που εχει ενα αυτοκινητο :lol:

Link to comment
Share on other sites

εγω sav συμφωνω με αυτο που λες.

πιστευω οτι η διασταση ενος ελαστικου πρεπει να ειναι αναλογη των ιππων ή αν θες της δυναμης που εχει ενα αυτοκινητο :lol:

εεε τότε τι συζητάμε?

γιατί διαφωνούμε?

άρα το συμπέρασμα είναι ότι ναι μεν περνάει η δύναμη καλύτερα κάτω (όταν την έχεις φυσικά) αλλά αν ξεφύγεις απ'την κατάλληλη διάσταση για το όχημα σου,τότε πολύ απλά έχεις απώλειες.

οποίος διαφωνεί ας σηκώσει το χέρι του....

@

tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

οχι κοιτα να δεις στα ραλι και στις αναβασεις βαζουν για να κραταει καλητερα.στα ντραξτερ δε καταλαβαινω γτ βαζουν φαρδια αφου χανουν με τριβη.

Το ίδιο λέμε ρε παιδιά. Φαρδύτερο λάστιχο = μεγαλύτερες τριβές άρα καλύτερο κράτημα εκεί που το στενότερο γλιστράει (επιτάχυνση - φρένα και στροφές ), μικρότερες τελικές και μεγαλύτερη κατανάλωση. στα dragster βάζουν μεγαλύτερο λάστιχο για να περνανε τα άλογα στο δρόμο. Για αυτό και τα μπροστινά λάστιχα είναι "ποδηλάτου" (για μείωση τριβών) , ομοίως και στην F1 τα μπροστινά είναι στενότερα αφού χρησημέυουν μόνο στα φρένα και στις στροφές, ενώ τα πίσω είναι αυτά που περνάνε τη δύναμη στον δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το θέμα του παιδιού κατέληξε αλλου θέλω να εκφράσω άλλη μια απορία σχετική με τη κουβέντα που κάνουμε όμως. (Αν νομίζει κάποιος mod οτι πρέπει να πάει αλλού ας το κάνει.)

Σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν σε άσφαλτο και ειδικα αυτά σε πίστα έχουν λάστιχα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο προφίλ. Οι λόγοι λίγο - πολύ γνωστοί : καλύτερο κράτημα (μικρότερες παραμορφώσεις του ελαστικού) και καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι. Η μόνη εξαίρεση από τον κανόνα είναι η F1. Ξέρει κανείς γιατί χρησημοποιούν λάστιχα με τόσο μεγάλο προφιλ; Φαντάζομαι ότι είναι λόγοι γενικότερου σχεδιασμου των μονοθεσίων που ίσως κάποιος μηχανολόγος που έχει ασχοληθει με το θέμα μπορεί να απαντήσει !

Link to comment
Share on other sites

OXI,η επιτάχυνση δεν είναι καλύτερη γιατί εφόσον έχεις μεγαλύτερες τριβές(δυνάμεις συνάφειας) κάποιο μέρος της δύναμης του αυτοκινήτου χάνετε προσπαθοντας να υπερνικησει τις αντιστάσεισ.

στις στροφές όπου δεν καταναλώνουμε ενέργεια (λόγου του ότι δεν έχουμε κανενός είδους επιτάχυνσης),έχουμε όντως καλύτερο κράτημα γιατί έχουμε αυξημένες τριβές με το οδόστρωμα.

αλλά θέλω να επισημάνω ότι κ εκεί τα πραματα είναι ανάλογα διότι εφόσον έχουμε φαρδύτερα λάστιχα κ άλλη διάμετρο κ προφίλ,τότε ο δείκτης ταχύτητας είναι υψηλότερος,που έχει άμεση σχέση με την καλή απόδοση των ελαστικών.

για παράδειγμα ένα αμάξι με 75 άλογα κ λάστιχα 215/50/18 κ δείκτη ταχύτητας V δε θα έχει το ίδιο κράτημα με λάστιχα 195/50/15 κ δείκτη H

γιατί πολύ απλά δεν έχει δύναμη για να τα ζεστάνει.

αυτό δηλ που θέλω να πω είναι ότι δεν είναι έτσι απλά τα πραματα,α'ι'ντα βάλαμε φαρδιά κ μεγάλα λάστιχα κ είμαστε OK.

OΛA είναι ανάλογα κ φυσικά παίζει πόλο κ η σκληρότητα της γομας.

@

Edited by Sav 6n2
Link to comment
Share on other sites

ρε φίλε τα ντραγκστερ έχουν δύναμη για περάσουν KATΩ,ενώ τα δικα μας όχι.

σκέψου ότι με ένα παράδοξο τρόπο έχει βάλει στό αμάξι σου ρόδες από ντραγκστερ,πιστεύεις δηλ ότι θα πηγαίνει το ίδιο?

φαντάσου ένα κούπερ με ρόδες από πόρσε,στό θεό σου δηλ,πιστεύεις ότι θα πηγαίνει όπως θα πήγαινε κ με τα ΜΑΝΙΣΙΑ λάστιχα?

@

ναι δεν ειναι θεμα ιπποδυναμης μονο ειναι και θεμα κυβικων.

Link to comment
Share on other sites

Ο τύπος ρε φίλε δείχνει τις απώλειες στο κοντέρ. Ξεκόλλα λοιπόν, απόδειξέ μας ότι δεν χάνει επιδόσεις με φαρδύτερο ελαστικό και άσε τα παιδικά τύπου "μιας και οτι πεις εσυ ειναι το σωστο και μερικοι απο εμας γραφουμε κουταμαρες"

Εγώ σου λέω συγκεκριμένα πράγματα.

Θα στο πω και απλά μπας και το καταλάβεις:

Φαρδύτερο ελαστικό = Φαρδύτερη επιφάνεις τριβής με το έδαφος = Μεγαλύτερες τριβές - απώλειες = Μικρότερη επιτάχυνση

Αν δεν το καταλαβαίνεις κι έτσι δεν μπορώ να κάνω κάτι για να στο βάλω στο μυαλό.

Εμενα το polo φοραει 195/45/R15, οποτε αν βαλω 195/40/R16 που δεν εχει ουσιαστικη διαφορα στην περιμετρο του τροχου τοτε δεν χανω καθολου σε επιταχυνση αυτο μας λες?

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Αν δεν αλλάξει το συνολικό βάρος του τροχού, όχι δεν θα χάσεις (εφόσον παραμείνει και η συνολική διάμετρος ίδια).

Link to comment
Share on other sites

οχι απλα να μου εξηγησεις γτ βαζουνε τοσο φαρδια λαστιχα αφου εχει μεγαλη τριβη και χανει...επειδη θα παρουν φωτια τα λεπτα?σοβαρα εξηγησε μας.

κοίταξε φίλε μου,λέμε ότι όταν αυξάνεις το φάρδος του ελαστικού αυξάνουν οι τριβές και χάνεις σε απόδοση όμως πρέπει να αναλογιστείς ότι τα ντρακστερ είναι κατασκευές οι οποίες έχουν θηριώδη ιπποδύναμη όπως πρέπει να έχουμε ελαστικά τα οποία να έχουν το απαιτούμενο φαρδος έτσι ώστε να περνά η δύναμη στον δρόμο,σε αντίθετη περίπτωση το λάστιχο θ σπινιαριζε ασταμάτητα κάτι που θα ήταν καταστροφικό για την επίδοση..Να είσαι σίγουρος λοιπόν πως αν είχαμε την δυνατότητα να φτιάξουμε ένα λάστιχο που στην εκκίνηση θα ήταν 305 στο φάρδος και αφού έχει ξεκινήσει,το φαρδος να στενεύει και να μετατρέπεται ξαφνικά σε205,τότε αυτό το λάστιχο θα προσέφερε την απόλυτη απόδοση..Αλλά ακόμη κάτι τέτοιο δ υπάρχει..Οπότε βάζουν πολύ φαρδιά πίσω για να καταφέρουν ν το ξεκινήσουν κάπως!Αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το polo φοραει 195/45/R15, οποτε αν βαλω 195/40/R16 που δεν εχει ουσιαστικη διαφορα στην περιμετρο του τροχου τοτε δεν χανω καθολου σε επιταχυνση αυτο μας λες?

εάν το το λάστιχο σου είναι 195/45/15 κ θες να βάλεις 195/40/16,

κανε τις κατάλληλες πράξεις-μετατροπές κ δες εάν η διάμετρος μεγαλώσει έστω κ ένα χιλιοστό τότε θα ναι,θα χάσεις.

αν είναι πολύ λίγο τότε μπορεί να μην σου είναι αντιληπτή η διαφορά.

αυτό φυσικά εάν κ εφόσον το φαρδος παραμείνει 195.

@

Edited by Sav 6n2
Link to comment
Share on other sites

OXI,η επιτάχυνση δεν είναι καλύτερη γιατί εφόσον έχεις μεγαλύτερες τριβές(δυνάμεις συνάφειας) κάποιο μέρος της δύναμης του αυτοκινήτου χάνετε προσπαθοντας να υπερνικησει τις αντιστάσεισ.

στις στροφές όπου δεν καταναλώνουμε ενέργεια (λόγου του ότι δεν έχουμε κανενός είδους επιτάχυνσης),έχουμε όντως καλύτερο κράτημα γιατί έχουμε αυξημένες τριβές με το οδόστρωμα.

αλλά θέλω να επισημάνω ότι κ εκεί τα πραματα είναι ανάλογα διότι εφόσον έχουμε φαρδύτερα λάστιχα κ άλλη διάμετρο κ προφίλ,τότε ο δείκτης ταχύτητας είναι υψηλότερος,που έχει άμεση σχέση με την καλή απόδοση των ελαστικών.

για παράδειγμα ένα αμάξι με 75 άλογα κ λάστιχα 215/50/18 κ δείκτη ταχύτητας V δε θα έχει το ίδιο κράτημα με λάστιχα 195/50/15 κ δείκτη H

γιατί πολύ απλά δεν έχει δύναμη για να τα ζεστάνει.

αυτό δηλ που θέλω να πω είναι ότι δεν είναι έτσι απλά τα πραματα,α'ι'ντα βάλαμε φαρδιά κ μεγάλα λάστιχα κ είμαστε OK.

OΛA είναι ανάλογα κ φυσικά παίζει πόλο κ η σκληρότητα της γομας.

@

επιμένω και λέω τότε: με 140 άρια λάστιχα το πολάκι μου θα έχει μικρότερο χρόνο στα 0 - 100 από ότι έχει τώρα (φοράει 195 ); ποτέ !!!!! Θα σπινιάρει και με τετάρτη !!! (οι σκληρότητες υποθέτουμε οτι είναι οι ίδιες)

Όπως επίσης και με 250 άρι λάστιχο δε θα έχει καλύτερο χρόνο αφού μεγαλώνουν πολυ οι αντιστάσεις. το θέμα είναι να βρεις την χρυσή τομή ανάμεσα στις αντιστάσεις και την πρόσφυση.

Στις στροφές καταναλώνεις ενέργεια γιατί έχεις πλευρική επιτάχυνση (και όχι κατα μήκος όπως στα φρένα και στην επιτάχυνση ) και οι οποία σε οριακές περιπτώσεις (στα δικά μας αυτοκίνητα) είναι μεγαλύτερη από τη διαμήκη. και εκεί τα φαρδιά λάστιχα έχουν καλύτερο κράτημα αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση (το τίμημα των αυξημένων τριβών).

για τους δείκτες σκληρότητας έχεις δίκιο. Απλά παραπάνω υπέθεσα ότι όλα τα λάστιχα φαρδιά και στενά έχουν την ίδια γόμα

Link to comment
Share on other sites

επιμένω και λέω τότε: με 140 άρια λάστιχα το πολάκι μου θα έχει μικρότερο χρόνο στα 0 - 100 από ότι έχει τώρα (φοράει 195 ); ποτέ !!!!! Θα σπινιάρει και με τετάρτη !!! (οι σκληρότητες υποθέτουμε οτι είναι οι ίδιες)

Όπως επίσης και με 250 άρι λάστιχο δε θα έχει καλύτερο χρόνο αφού μεγαλώνουν πολυ οι αντιστάσεις. το θέμα είναι να βρεις την χρυσή τομή ανάμεσα στις αντιστάσεις και την πρόσφυση.

Στις στροφές καταναλώνεις ενέργεια γιατί έχεις πλευρική επιτάχυνση (και όχι κατα μήκος όπως στα φρένα και στην επιτάχυνση ) και οι οποία σε οριακές περιπτώσεις (στα δικά μας αυτοκίνητα) είναι μεγαλύτερη από τη διαμήκη. και εκεί τα φαρδιά λάστιχα έχουν καλύτερο κράτημα αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση (το τίμημα των αυξημένων τριβών).

για τους δείκτες σκληρότητας έχεις δίκιο. Απλά παραπάνω υπέθεσα ότι όλα τα λάστιχα φαρδιά και στενά έχουν την ίδια γόμα

καλά τα λες.

έτσι όπως το τοποθέτησες συμφωνώ.δε γίνετε να βάλεις ούτε πολύ στενά αλλά ούτε κ πολύ φαρδιά όπως κάνουν πολλοί νομίζοντας ότι θα έχουν το απόλυτο κράτημα.άλλοι βέβαια το κάνουν για λόγους αισθητικής.

η μαγκιά είναι να βρεις την χρυσή τομή όπως λες ανάλογα την ιπποδύναμη,το βάρος του αυτοκινήτου,τον κυβισμό,την σχέσης μετάδοσης του σασμαν κλπ κλπ.

αυτή η μαμημένη χρυσή τομή είναι σχεδόν διαφορετική για κάθε αμάξι.(θα πω κ κάτι περιτο;εάν θέλει κάποιος να βγάλει μεγάλη τελική έτσι για πλάκα, πχ σε ένα ισιάδι τότε μπορεί να βάλει ότι πιο στενό υπάρχει κ με μεγαλη διάμετρο για να μεγαλώσει το βήμα του αυτοκ.)

@

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.