drftoulis Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Τελικά παίδες ακούστε την λυπητερή 884€ μαζί με το σέρβις των 75.000χλμ και αλλαγή στο σέτ χρονισμού(ιμάντας ,τροχαλίες και εντατήρας)+1 σετ φλάντζες Δεν μπορώ να πώ ότι ήταν και λίγα αλλά τώρα εχω και πάλι το τερατάκι μου καλύτερο και απο όταν πρωτομπήκα μεσα και έγραφε 0.7χλμ στο κοντέρ!!!! ¶ξιζε παιδιά!!! Ίσως η καλύτερη βελτίωση που θα μπορούσα να κάνω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 ημισυνθετικο 10W/40 DIVINOLκαι άγιος ο θεόσ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 - γιατι ημισυνθετικο και μαλιστα με παθος ? κατοπιν δοκιμων με αλλους τυπους,για θεμα κοστους,δεν θελεις συνθετικο - τι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 βάζω αυτό που βάζει το εργοστάσιο με τα κλιματικά δεδομένα της Ελλάδας(Αθήνα), πλέον 15W/40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 - το εργοστασιο δινει και ενα ευρος δεν ειναι στανταρ Π.χ δεν λεει μονο 10/40 αλλα και 15/40 ή 15/50 οποταν λαμβανεις υποψην και αλλους παραγοντες οπως ο τροπος οδηγησης,καιρικες συνθηκες και τετοια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
messiah_ Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 βάζω αυτό που βάζει το εργοστάσιο με τα κλιματικά δεδομένα της Ελλάδας(Αθήνα), πλέον 15W/40. Ποιός σου είπε οτι το εργοστάσιο βάζει 15W40; Θελς να μας τριλάνς; Ίσως έβαζε πριν 10-15 χρόνια , όχι τώρα. Μάλλον εννοείς προτείνει στο manual ανάμεσα σε πολλά άλλα ανάλογα με τις εξωτερικές θερμοκρασίες κάθε εποχής; Πόσο παλιό είναι το polo sou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 (edited) Ποιός σου είπε οτι το εργοστάσιο βάζει 15W40; Θελς να μας τριλάνς; Ίσως έβαζε πριν 10-15 χρόνια , όχι τώρα. Μάλλον εννοείς προτείνει στο manual ανάμεσα σε πολλά άλλα ανάλογα με τις εξωτερικές θερμοκρασίες κάθε εποχής; Πόσο παλιό είναι το polo sou? το 15/40 είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή αν αναλογιστείς ότι τα πολάκια μας έχουν μια τάση να κένε λίγο παραπάνω λαδάκι από αυτό που μπορείς να χαρακτηρήσεις αποδεκτό.Αν βάλεις κάποιο λεπτό λάδι τότε σχεδόν δεν θα χρειαστεί ποτε να αλλάξεις λάδια αφου θα πρέπει να συμπληρώνεις μέχρι και 1 λίτρο για κάθε 1000-1500χλμ όπως έκεγε και εμένα μέχρι πρίν το ρεκτιφιέ και δεν είναι κανένα παμπάλαιο πόλο το δικό μου αλλά μώλις του 2003 Edited December 4, 2006 by drspeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 - το εργοστασιο δινει και ενα ευρος δεν ειναι στανταρ Π.χ δεν λεει μονο 10/40 αλλα και 15/40 ή 15/50 οποταν λαμβανεις υποψην και αλλους παραγοντες οπως ο τροπος οδηγησης,καιρικες συνθηκες και τετοια - να δουμε ποιος μπορει να "νικησει" αυτο το 145/40 ειναι το ELF HTX 833: http://www.elfracing.com/pdf/S090016.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
airthan Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 (edited) Εάν μπορούσα να το βρω όταν το χρειαζόμουνα θα το έβαζα και μόνος μου. Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να προσθέσεις λάδι. Από 5 βενζινάδικα πέρασα μεταξύ Υμμητό και Βύρωνα και δεν υπήρχαν πουθενά τα λάδια... Στο καινούργιο Polo τα λάδια που του βάζουν είναι τα ARAL 5W/30 Long Life, τώρα για τα Castrol που λέμε ρε παιδιά οτι εχουν ταμπελάκι τα VW στην πόρτα και στο τεπόζιτο δεν έχεται άδικο το σκέφτομαι και εγώ να βάλω Castrol, αλλά κάθομαι και σκέφτομαι πόσο χρήματα θα έχει δώσει η Castrol για να μπουν αυτά τα ταμπελάκια. Επειδή το έψαξα λίγο με την τιμή και σε λίγο θα του αλλάξω και εγώ λαδάκια, το έψαξα στο ιντερνετ, για να βρώ τον αντιπρόσωπο της ARAL και επειδή ο Φιλοσιδης δεν το χρεώνει 20€ αλλά 25,80€ το λίτρο, βρήκα την σελίδα της ARAL του αντιπρόσωπου. http://www.aral.gr/products.asp?id=1 Και μαντεψτε το λίτρο το δίνουν 12,50€ (λιανικη πάντα) ακούστε διαφορά, 100% παραπάνω φανταστείτε κέρδος, απλά επειδή πήρα τηλ. μου είπε ο ανθρωπος ότι εχει καταστήματα ο αντιπρόσωπος στην Αθήνα σε πολλά σημεία που μπορώ να πάω να τα πάρω, και όχι από από την ίδια αντιποσωπία γιατί δεν πουλάνε κατευθείαν απο εκεί. Εσύ που είσαι Γουβα Παγκρατιώτης <<Παγκρατάρα ΟΛΕ>> έχει στην Καρπου κατάστημα που είναι πολυ κοντά σου και εκεί θα πάω και εγώ. Απο ότι βλέπω έχει και στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Οδός Ολύμπου, ορίστε και τηλεφωνα για οποιον είναι από Θεσσαλονίκη 57009 Καλοχώρι ΤΗΛ.: (2310) 755409-10 FAX.: (2310) 755408 Edited December 5, 2006 by airthan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 τώρα για τα Castrol που λέμε ρε παιδιά οτι εχουν ταμπελάκι τα VW στην πόρτα και στο τεπόζιτο δεν έχεται άδικο το σκέφτομαι και εγώ να βάλω Castrol, αλλά κάθομαι και σκέφτομαι πόσο χρήματα θα έχει δώσει η Castrol για να μπουν αυτά τα ταμπελάκια - τα χρηματα ειναι περισσοτερα απο την οποια μαρκα εγραφαν παλαιοτερα και λιγοτερα απο την τυχον επομενη - ψαξε τα χαρακτηριστικα των λαδιων της Castrol και κοιτα τον HTHS να δεις το ποσο ισχυρο φιλμ εχουν αρα αντοχη στο στροφαρισμα και θα δεις οτι ειναι ψιλομουφα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
messiah_ Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Μια που το φαινόμενο του θερμοκηπίου έχει κάνει αισθητή την παρουσία του , σκέφτομαι το καλοκαίρι να βάλετε κάτι σε 25W70. http://www.penrite.com.au/files/3XSFJ3Z4V3/HPR40.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 - η ACEA A2 που εχει πλεον εχει αποσυρθει για την Ευρωπη ,καλυτερα για κιβωτιο παρα για μοτερ θα ειναι - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
messiah_ Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 - η ACEA A2 που εχει πλεον εχει αποσυρθει για την Ευρωπη ,καλυτερα για κιβωτιο παρα για μοτερ θα ειναι - Θα αστειεύσαι βέβαια , ρώτα αυτούς που βάζουν 15W40 να σου πούνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 - ACEA SPECIFICATIONS [A] - PETROL ENGINE SEQUENCES Α 1: fuel economy Α 2: WITHDRAWN Α 3: high performance Α 4: Not used Α 5: fuel economy,high performance να ρωτησω ποιους ? δηλαδη οποιος βαζει λαδι 15/40 αυτοματως ειναι ενημερωμενος περι της Α 2 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
messiah_ Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 (edited) - η ACEA A2 ,καλυτερα για κιβωτιο παρα για μοτερ θα ειναι - Δεν το έγραψα εγώ αυτό...... Κάνε μια βόλτα και θα δεις οτι το 80% των 15W40 και το 100% των 20W50 αναφέρουν αυτή την προδιαγραφή. Εσύ όπως πας θα πεις τους Γάλλους άσχετους και απατεώνες total ACTIVA 5000 15W40 ACEA A2/B2 , API SL/CF , PSA PEUGEOT-CITROËN http://www.lubadmin.com/upload/produit/Fic...lang_1/4416.pdf ELF PRESTIGRADE TS 20W-50 ACEA A2/B2,API SL/CF, VW 501.01 (level)/505.00 (level); MB p.229.2 http://www.lubadmin.com/upload/produit/Fic...lang_1/1010.pdf ELF engine oils benefit from the experience acquired over the last 35 years in auto sport, in which ELF is recognized as a leading expert. The technological solutions developed in Formula 1 in terms of anti-wear properties, anti-oxidant properties and oil film resistance, are used in the development of our products for the general public. When you choose an ELF oil, you are sure of benefiting from the expertise of a brand recognised for the dynamics of its research and the technical efficiency of its products. Edited December 6, 2006 by gili Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 - εγω μιλησα για το 25W-70 και εκανα ενα λογοπαιγνιο ,κοιτα τους δεικτες του και πες μου εσυ θα το εβαζες πχ σε ενα 1600 εδω στην Ελλαδα ? - το οτι η Α 2 αποσυρθηκε δεν το λεω εγω αλλα και το γεγονος οτι ανεφερες 2 λαδια που την καλυπτουν τι σημαινει ? στην Νοτια Αμερικη κυκλοφορουν λαδια προδιαγραφων που δεν κανουν για την Βορεια και ουτε και για την Ευρωπη αυτο σημαινει πρεπει να τα βαλουμε ? στο site της Aral εχει λαδι με την επιγραφη Not for use in Europe αυτο σημαινει ντε και καλα αχρηστο ? καποιος λογος θα υπαρχει αρα για να λενε οτι η Α 2 αποσυρθηκε δεν σημαινει ειναι ανυπαρκτη απλα δεν υφισταται πλεον (!) - αν κοιταξεις στο site της CASTROL θα βρεις 50 λαδια καθε ιξωδους και προδιαγραφων αυτο δεν σημαινει οτι καθε ενα πρεπει να ληφθει υποψην στην επιλογη μας εδω στην Ελλαδα για το αμαξακι μας και οσον αφορα περι απατεωνιας ασε γιατι πολλα γινονται: πχ γραφουν συνθετικα ενω ειναι ημισυνθετικα με προσθετα,γραφουν ημισυνθετικα ενω ειναι ορυκτελαια,αλλα ειναι ανακυκλωμενα και τα πουλανε ντε και καλα ευκαιρια,γραφουν οτι κανουν για χρηση πιστας ενω δεν αντεχουν ουτε ενα γυρο - σου θυμιζω οτι η Mobil εχει κανει μηνυση στην Castrol γιατι τα λαδια της δεν ειναι συνθετικα προδιαγραφων που λεει αλλα υποδεεστερων ,αρα ΝΑΙ καποιοι ειναι απατεωνες ΚΑΙ στα λαδια (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
messiah_ Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Για την A2 μη ρωτάς εμένα , ρώτα καλύτερα τα συνεργεία της VW που το πουλάνε μέσω των 15W40 ως γιατρικό στην κατανάλωση. Στο ξαναλέω , το 80% των 15W40 είναι A2 και κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Όσο για την Castrol φαντάζομαι οτι πλήρωσε κάποια δις πρόστιμο για την απατεωνιά εεε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 - μα εγω δεν ειπα οτι δεν υπαρχει λαδι με αυτην απλα οτι επισημως εχει αποσυρθει (!) τα συνεργεια πουλανε οτι τους συμφερει οικονομικα,σε μερικα χρονια θα αλλαξουν παλι εταιρια ενω μην ξεχνας τον αγραφο νομο της εντοπιοτητας δηλαδη βαζουμε στο αμαξι μας προιον της ιδιας χωρας καθαρα για λογους πωλησεων πχ Toyota/Bridgestone τα συνεργεια λενε στον απλο οδηγο "σου εβαλα λαδι αντιπροσωπειας" ξεροντας οτι δεν θα κατσει να σκεφτει τι σημαινει αυτο ? βγαζει λαδια η καθε εταιρια ? παλια τα εβγαζαν φασον δηλαδη για παραδειγμα ηταν Valvoline και το μπουκαλι ειχε απ'εξω σημα Seat ισα για να τσιμπησει το θυμα και να τα πληρωσει βαπορισιο οι εταιριες εδω στην Ελλαδα δεν θελουν να ξεορυμε σχεδον τιποτα,κοιτα τα site τους ολα ειναι ελλειπη απο χαρακτηριστικα,σου πετανε ενα "συνθετικο" και τρεχα γυρευε σου λεει ολο και καποιος θα τσιμησει - οσον αφορα την δικη μαλλον θα εγινε καποιος συμβιβασμος γιατι ακομα κοτσαρει η Castrol το "συνθετικο" σε πολλα λαδια της αλλα για να καταλαβεις το μεγεθος της απατης στο 10W-60 RS της το οποιο το δινει ντε και καλα για αγωνες [αν το ψαξεις γιατι δεν το λεει] εχει HTHS 3,7 που σημαινει ειναι σε επιπεδο αλλων απλων οπως το Amsoil 5W-40 το οποιο δεν το πουλαει φυσικα για αγωνιστικο ,βαλτο τωρα εσυ και εγω και ορμα στα Μεγαρα να δεις πως θα γινει μετα απο λιγο (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soilac Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Στο καινούργιο Polo τα λάδια που του βάζουν είναι τα ARAL 5W/30 Long Life, τώρα για τα Castrol που λέμε ρε παιδιά οτι εχουν ταμπελάκι τα VW στην πόρτα και στο τεπόζιτο δεν έχεται άδικο το σκέφτομαι και εγώ να βάλω Castrol, αλλά κάθομαι και σκέφτομαι πόσο χρήματα θα έχει δώσει η Castrol για να μπουν αυτά τα ταμπελάκια.Επειδή το έψαξα λίγο με την τιμή και σε λίγο θα του αλλάξω και εγώ λαδάκια, το έψαξα στο ιντερνετ, για να βρώ τον αντιπρόσωπο της ARAL και επειδή ο Φιλοσιδης δεν το χρεώνει 20¤ αλλά 25,80¤ το λίτρο, βρήκα την σελίδα της ARAL του αντιπρόσωπου. http://www.aral.gr/products.asp?id=1 thnx για το tip αλλά από το Φιλοσίδη αγόρασα λάδι castrol... μάλλον άλλα βάζουν και άλλα πουλάνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
airthan Posted December 11, 2006 Report Share Posted December 11, 2006 thnx για το tip αλλά από το Φιλοσίδη αγόρασα λάδι castrol... μάλλον άλλα βάζουν και άλλα πουλάνε. Πως έγινε αυτό Ζήτησες ο ίδιος Castrol, ή το έβαλαν από μονοι τους ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soilac Posted December 11, 2006 Report Share Posted December 11, 2006 Μόνοι τους και μάλιστα επειδή δεν με εξυπηρετούσαν το ζήτησα από τη κοπέλα στο ταμείο και με εξυπηρέτησε... ήταν το μόνο που ήξερε λέει να μου δώσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 11, 2006 Report Share Posted December 11, 2006 - θυμισε μου ιξωδες και καθε ποτε τα αλλαζεις φιλε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted December 12, 2006 Report Share Posted December 12, 2006 Όσο για την Castrol φαντάζομαι οτι πλήρωσε κάποια δις πρόστιμο για την απατεωνιά εεε; Δεν πλήρωσε τίποτα γιατί ΚΕΡΔΙΣΕ την δίκη η Castrol το 1999. Η αναγραφή full synthetic στα ορυκτελαϊκής προέλευσης... συνθετικά... Group III έχει νομική υπόσταση πλέον από τότε και εδώ η Castrol έπαιξε και κέρδισε υποστηρίζοντας ότι όπως η Mobil συνθέτει στο εργαστήριο λιπαντικά από PAO και ESTERS, έτσι και η Castrol υδρογονοδιασπά το ορκτέλαιο σε ισομεγέθη μόρια και συνθέτει ορυκτέλαια στο εργαστήριο άρα αυτά τα ορυκτέλαια είναι 100% συνθετικά... Φέξε μου... Η παγκόσμια βιομηχανία τα κατατάσσει σε δική τους κατηγορία την 3η (Group III) ενώ οι PAO (PolyAlphaOlefins) κατατάσσονται μόνες τους στην άλλη κατηγορία την 4η (Group IV). Στο να κερδιθεί η δίκη βοήθησε το γεγονός ότι τα full GrIII λιπαντικά έχουν παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά με τα full GrIV και κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να εξετάσει τίποτα παραπάνω από τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των λιπαντικών (πχ το πόσο γρήγορα υποβαθμίζονται τα χαρακτηριστικά σε ένα GrIII σε σχέση με ένα GrIV λόγω της φυσιολογικής αδυναμίας των ορυκτελαϊκών μορίων να ανθίστανται στην φθορά από την πίεση και την διακύμανση της θερμοκρασίας με αποτέλεσμα να καταναλώνουν ταχύτερα τα χημικά πρόσθετα που περιέχονται). Η ιστορική νίκη της Castrol άνοιξε την πόρτα σε όλους τους κατασκευαστές να ξαναπαράγουν φθηνότερα συνθετικά και να κερδίσουν περισσότερα χρήματα από τις πωλήσεις (αφού είναι δεδομένο ότι ΔΕΝ μείωσαν τις τιμές προς όφελος του καταναλωτή). Η εμμονή μερικών εταιριών στα πραγματικά συνθετικά είναι καθαρά ζήτημα εμμονής σε κάποια φιλοσοφία ανώτατης ποιότητας που θεωρούν ότι με αυτήν μπορούν να διατηρήσουν κάποιο μικρό φανατικό κοινό (AMSOIL, Mobil 1, 300V, SILKOLENE, RED LINE κλπ). H ανωτερώτητα των GrIV/V φάνηκε πρόσφατα από την ανάγκη της παγκόσμιας αγοράς για πραγματικά ποιοτικά 30ρια. Η ίδια η Castrol παρήγαγε ένα 30ρι full GrIV/V (0W30) και φυσικά δεν το ανακοίνωσε πουθενά πέραν των εργαστηρίων της καθότι θα ήταν έμμεση παραδοχή αδυναμίας της να παράγει GrIII 0W30! Πώς μαθεύτηκε; Από κάτι τρελλαμένα αμερικανάκια που μαζέψανε χρήματα (800$) και στείλανε το συγκεκριμένο Castrol για ανάλυση σε εξειδικευμένο χημείο (έχει πολλά τέτοια στις ΗΠΑ). Προηγουμένως είχαν παρατηρήσει μία αξιοσξημείωτη αντοχή και απόδοση από κάποιο 0W30 της Castrol (Syntec 0W30) παρασκευασμένο στην Γερμανία (πιθανότατα σε εργοστάσιο της FUCHS ή και της ELF)! Όσον αφορά το HTHS του Castrol RS 10W60 που είναι "μόνο" 3.7cP (το προαναφερθέν 0W30 της ίδιας εταιρίας έχει HTHS=3.5cP)... Είναι μία πανέξυπνη και εμπορικότατη κίνηση της Castrol που απευθύνεται στους αδαείς που θεωρούν ότι κάνουν καλό στον κινητήρα παραγωγής τους να χρησιμοποιούν 60ρι. Ένα 60ρι που σέβεται τον εαυτό του θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον HTHS>5cP. Όμως από ένα τέτοιο 60ρι πολλά μοτέρ παραγωγής θα κινδύνευαν από ζημιές. Έτσι η Castrol προφανώς σκέφτηκε να φτιάξει ένα 60ρι φιλικό προς τα σύγχρονα μοτέρ παραγωγής με κλειστές ανοχές. Φανταστείτε ένα παχύ λιπαντικό όπως το RS 10W60 όταν δημιουργεί προστατευτικό φιλμ... Σε κάποια λεπτά σημεία η ροή θα επιβραδύνεται πολύ, επιπλέον το μεγαλύτερο πρόβλημα θα βρίσκεται στους κυλίνδρους στα τοιχώματα των οποίων θα πρέπει να γλυστράνε ανεμπόδιστα τα ελατήρια των πιστονιών. Εάν το HTHS ήταν υψηλό θα εμπόδιζε έντονα την κίνηση των ελατηρίων πάνω στο παχύ φιλμ λόγω του ότι θα ανθίσταται στην υποχώρηση από την πίεση των ελατηρίων τα οποία θα απειλούνταν -λόγω της συνεχούς αντίστασης- ακόμη και με θραύση στις υψηλές σαλ στις υψηλές θερμοκρασίες (χώρια το μειωμένο στροφάρισμα που θα είχε, ενώ τώρα φημίζεται και για το καλό του στροφάρισμα). Η Castrol θέλοντας να ικανοποιήσει όσους επιθυμούν διακαώς να χρησιμοποιούν 60ρι έφτιαξε ένα ορυκτελαϊκής προελεύσεως και το προτείνει για σκληρή χρήση... Και υπολογίστε ότι το 3.7 ισχύει μόνο στην αρχή της ζωής του RS (όπως είπαμε τα ορυκτελαϊκά "πέφτουν" σαφώς γρηγορότερα από τα πραγματικά συνθετικά GrIV)... Ευτυχώς που το έκανε αυτό. Γιατί αν το 60ρι της ήταν GrIV τότε θα υπήρχε στην καλύτερη περίπτωση πρόβλημα συμβατότητας με τις ανοχές των περισσότερων κινητήρων. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που η AMSOIL, MOTUL, RED LINE προτείνουν τα 60ρια τους αυστηρά και μόνο για συγκεκριμένες εφαρμογές σε αγώνες (dragster αλλά και αρκετούς πίστας) και από κινητήρες με υπερβολικά πλούσιο σε βενζίνη μίγμα ώστε να ανθίσταται το λιπαντικό στο φαινόμενο fuel dilution που το οξειδώνει τάχιστα. Η εξέλιξη της τεχνολογίας όμως επιτρέπει την στοιχειομετρική ρύθμιση του μίγματος ακόμη και στους αγώνες και έτσι το 60ρι παίρνει δρόμο και από εκεί... Τον δρόμο δείχνει η F1 όπου το λιπαντικό είναι Group V/IV 30ρι και όλα δείχνουν ότι βαδίζει προς το 20ρι. Μιλάμε για σχεδόν 90 λεπτά τρομερής καταπόνησης με μόνο 1 λίτρο λιπαντικό να κυκλοφορεί στο εσωτερικό των απίστευτων αυτών κινητήρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted December 12, 2006 Report Share Posted December 12, 2006 MILTELLAS Προηγουμένως είχαν παρατηρήσει μία αξιοσξημείωτη αντοχή και απόδοση από κάποιο 0W30 της Castrol (Syntec 0W30) παρασκευασμένο στην Γερμανία (πιθανότατα σε εργοστάσιο της FUCHS ή και της ELF)! - αν δεν κανω λαθος ειναι και το μοναδικο της λαδι που αντεχει τοσοΌσον αφορά το HTHS του Castrol RS 10W60 που είναι "μόνο" 3.7cP (το προαναφερθέν 0W30 της ίδιας εταιρίας έχει HTHS=3.5cP)... Είναι μία πανέξυπνη και εμπορικότατη κίνηση της Castrol που απευθύνεται στους αδαείς.... - το οποιο ολως περιεργως δεν το αναγραφει στα χαρακτηριστικα του λαδιου στο site της και με πολυ ιντερνετοψαρεμα το βρηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted December 12, 2006 Report Share Posted December 12, 2006 Γενικά η σειρά EDGE (ή SYNTEC στις ΗΠΑ) της Castrol είναι πολύ καλή (η κορυφαία της). Όμως αυτό που έχει εντυπωσιάσει (για Castrol) είναι το 0W30: http://129.35.64.91/bpglis/lubtds.nsf/tech...01?OpenDocument Όχι ότι και τα λοιπά EDGE/SYNTEC δεν θα είναι καλά (εξαιρώντας το καθαρά μαρκετίστικο 10W60 που δεν το βρήκα καν στις ΗΠΑ) αλλά δεν θα έλεγα ότι αισθάνομαι 100% σίγουρος για τα προϊόντα της Castrol που δεν σου λέει ούτε καν το ότι έχει ένα 100% Group IV/V στην γκάμα της... Αν δεις και το MSDS της θα καταλάβεις καλύτερα τί χρησιμοποιεί: http://safetydatasheets.bp.com/ussds/amers...39000220003.pdf Από PAO: 68649-12-7, 68037-01-4 σε παραφινικό ορυκτέλαιο: 64742-54-7 έως και ναφθενικό ορθυκτέλαιο: 64741-88-4 και αυτά για το SYNTEC/EDGE που είναι τα κορυφαία της. Δεν μας διασφαλίζει τίποτα για το ότι όποτε θελήσει αν κρίνει ότι καλύπτονται οι απαιτούμενες προδιαγραφές να χρησιμοποιήσει οτιδήποτε στην σύνθεσή της. Νομικά είναι 100% κατοχυρωμένη οπότε ας μην λέμε για απατεωνιές και τέτοια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...