Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Οι εταιρίες ανακοινώνουν στρόφαλο. ¶σε τι βγάζει

Link to comment
Share on other sites

85-95 αλογα τροχο μαλλον ειναι απιθανο.120 κατι γινεται!

Κοσμα τι σου εξηγησαν ακριβως και προσγειωθηκες???

Αυτό ακριβώς! Στον τροχό είναι περίπου τόσα!!!

Τα 122 που λένε είναι οι ίπποι στον στρόφαλο και που εγώ τα μέτρησα 131.Οι διαφορές στο νούμερο των ίππων στον στρόφαλο που βλέπουμε (137,141κλπ) είναι λόγω του ότι έχουν μετρηθεί από διαφορετικά δυναμόμετρα.

Ρε 'σύ πές μας τελικά που σύνδεσες το μπαρόμετρο!

Link to comment
Share on other sites

Νομιζα σου ειχα πει ρε Κοσμα!!!!

Συγνωμη!!

Απο την πολλαπλη εισαγωγης βγαινουν 3 πλαστικοι σωληνες.πισω δεξια οπως κοιτας απο επανω.Ο ενα ο χοντρος παει στην υποπιεση για τα φρενα.Δεν αγγιζουμε!!!!Ο δευτερος παει σε μια ηλεκτρονικη βαλβιδα και μετα παει στο δοχειο ενεργου ανθρακα.Ουτε εκει γιατι οταν ανοιγει η βαλβιδα δειχνει οτι 'ναναι.Ο τριτος που ειναι σαν πολλα δαχτυλιδακια κολλημενα μεταξυ τους ερχεται μπροστα στο μοτερ και εχει ενα ταφ.αριστερα παει αναθυμιασεις και δεξια στο φιλτρο αερα.Το ταφ δεν ειναι απλο αλλα μονοδρομη βαλβιδα και οταν σηκωνει πιεση το μοτερ δεν φευγει προσ το φιλτρο και τις αναθυμιασεις.Αγοραζεις και εσυ ενα απλο ταφ 8χιλιοστα και συνδεεις την μια ακρη στον σωληνα της πολλαπλης,την αλλη ακρη στην βαλβιδα και απο την μεση παιρνεις για το οργανο.

Προσεξε εαν θελησεις να βγαλεις κανενα σωληνακι απο την πολλαπλη,θαλει πατημα στα ειδικα σημεια και μετα τραβηγμα.Μην το σπασεις.Η αλλη ακρη στην βαλβιδα μπροστα απλο τραβηγμα με λιγη δυναμη.Αυτα!!

Α!!!εβαψα και το καπακι του μοτερ κοκκινο.Καλο βγηκε!

Link to comment
Share on other sites

Το σωληνακι που ειναι στον κυκλο λεω που σε εμενα κανει μια περιεργη γωνια γιατι δεν το κουμπωσα καλα.

P1010001.jpg

και απο εβδομαδα σφαιρα σε μαγαζι με φιλαρακι που φτιαχνει σηματακια,ταμπελες κτλ να κανουμε αυτο.Σε μαυρο βυνιλιο να βγει εαν το βαρεθω.

4-5.jpg

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Περιμενω και το μανιταρι της SIMOTA και το carbon φυλλο να κανω το intake kit που εχω στο μυαλο μου να ξεφορτωθω τον παπα που δεν μου αρεσει ετσι.Αυτο στο τελος.Εχω να βαλω και τον ενισχυτη blaupunkt ΤΗΑ475 και το sub.Με την ειδικη καλωδιωση της εταιριaς.Πολυ καλη μαγκια.Δεν κοβεις τιποτα,plug and play!!!!!

Κοσμα,μιας που το εψαχνες το θεμα,Βρηκες σχαστρα??

Ξερει κανεις τι τουρμπινα φοραει?borg-warner ξερω οτι ειναι.Χαρακτηριστικα εννοω.Βρηκα καποια οπως τις διαμετρους αλλα θελω το μοντελο εαν μπορει κανεις να βρει.

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

0,65-68 περιπου ειναι η σταθερη.overboost δεν εχει!!!!!!!Ναι δεν εχει.Πατας τερμα γκαζι παει 0,68 μεχρι τις 4800 και μετα παιρνει την κατηφορα.καπου πριν τον κοφτη εχει 0,2.Ο κοσμας ειχε ανεβασει ενα xls αρχειο με το διαγραμμα απο vag-com που ειχε κανει.Για να δεις ακριβως που αρχιζει να πεφτει και οτι δεν εχει overboost.

Την εχει βαλει κανεις την σχαστρα αυτη??Η θα ειμαι ο πρωτος?Το θεμα ειναι ποσο θορυβο παραπανω θα κανει?το αμαξι το εχω χωρις το καπακι του παπα και ακουγεται πολυ καλα θα ελεγα η σχαστρα του.Βεβαια το κατι παραπανω δεν θα με χαλουσε :-)

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις τι τουρμπινα φοραει?borg-warner ξερω οτι ειναι.Χαρακτηριστικα εννοω.Βρηκα καποια οπως τις διαμετρους αλλα θελω το μοντελο εαν μπορει κανεις να βρει.

Συμφωνα με το etka η τουρμπινα ειναι mitsubishi (mhi).

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο σε ευχαριστώ για την απάντηση για το μπαρόμετρο. Δεν μου είχες πει, δεν πειράζει όμως. Είχα ρωτήσει πριν κάποιο καιρό στο συνεργείο αλλά κι αυτοί δεν ξέρουν που πανε τα τέσσερα!

Μπράβο πάντος που ασχολείσε τόσο κι εσύ με το αυτοκίνητο και για το ωραίο καπάκι!!!!

Για τον φίλο tsi122 που ρωτάει για τον ήχο, το φούσκωμα ακούγεται ΜΟΝΟ αν έχεις το καπάκι από το φιλτροκούτι βγαλμένο. Διαφορετικά ακούς πολύ ελαφρά και χαμηλά σε στροφές μόνο την σκάστρα

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην μαλλον εκανα λαθος, οντως η σκαστρα πρεπει να ακουγεται tongue.gif

Κατι αλλο τωρα.. πως ελεγχετε τα λαδακια σας; Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι το εξης : Αν τα κοιταξω μετα απο ωρες ακινησιας μου δειχνει οτι να'ναι πχ κατω απο τη μεση ή στη μεση. Επισης θελει ΑΠΟΛΥΤΑ ισιο δρομο, χωρις κληση για να βγουν σωστα συμπερασματα.

Αν τωρα κανω καποια χιλιομετρα πχ σε εθνικη και τα κοιταξω 2-3 λεπτα μετα το σβησιμο ειναι ακριβως στο μαξιμουμ. Μου εχει κανει εντυπωση ποσο ευαισθητο ειναι σε αυτο το θεμα γιατι πχ στο προηγουμενο αυτοκινητο μου (polo 6n) δεν ειχε καμια σημασια αν τα κοιτουσα κρυα, ζεστα, σε ανηφορα κτλ.

Θα ηθελα τις δικες σας εμπειριες.

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους . Ηθελα να ρωτησω αν ο αποστατης που μπαινει στην σκαστρα της τουρμπινας απο την FORGE, κανει και σε εμας. Και σε οσους δεν καταλαβαν τι εννοω...

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...product=FMDV14T

Link to comment
Share on other sites

Σωστες μετρησεις παιρνουμε παντα με κρυο κινητηρα και σε εντελως επιπεδο δρομο ή τουλαχιστον να φροντιζουμε να ελεγχουμε τη σταθμη σε σταθερο σημειο,π.χ στη θεση που παρκαρουμε στο γκαραζ ή στην πιλοτη μας.Θελω να πιστευω οτι ο δεικτης ειναι πολυ ευαισθητος στην κλιση της επιφανειας που γινεται η μετρηση.Ας μην ξεχναμε επισης οτι το διαστημα μεταξυ min και max δειχνει την καταναλωση ενος μονο λιτρου και οχι ολοκληρου του καρτερ!

Κι εγω στο ibiza 101 που ειχα μεχρι προσφατα επαιρνα καλυτερες ενδειξεις με ζεστο κινητηρα.Και καποιοι αλλοι κατασκευαστες οπως η fiat και mercedes προτεινουν ελεγχο της σταθμης 15 λεπτα μετα το σβησιμο.Εφοσον ομως το manual μας γραφει με κρυο κινητηρα,αυτο πρεπει να θεωρουμε ως ορθο τροπο μετρησης.

Στο manual αναφερει πως μπορουμε να ελεγχουμε τα λαδια ειτε κατευθειαν αν ειναι κρυος ειτε περιμενωντας λιγα λεπτα αν ειναι ζεστος ο κινητηρας. Σημερα παρατηρησα οτι δεν εχει καποια διαφορα αν ειναι ζεστα ή κρυα τα λαδια αρκει να τα μετραω σε ισιο δρομο χωρις καθολου κλιση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους . Ηθελα να ρωτησω αν ο αποστατης που μπαινει στην σκαστρα της τουρμπινας απο την FORGE, κανει και σε εμας. Και σε οσους δεν καταλαβαν τι εννοω...

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...product=FMDV14T

Γράφει κάπου μέσα στη σελίδα ότι είναι για τον turbo κινητήρα και ότι για τον twin charged, τον κινητήρα με το τούρμπο και κομπρέσσορα μαζί υπάρχει άλλος κωδικός.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο εμενα και καλη χρονια !!!

Εχω απο τον μαιο ενα 122αρι μαυρο 3πορτο gt sport

Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τη ροπη του

Εβαλα τις 17αρες του GTI ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 225-45-17 DUNLOP SPORT MAXX

1) Τωρα σκεφτομαι να του βαλω κανα προγραμμα στα 160 αλογα η ABT ποσο το εχει ξερετε?

2) Δεν πιεζεται πολυ ο κινητηρας με τοσα αλογα η τουρμπινα ειναι μικρουλα

3) Και ενα C.A.I. θα γουσταρα για περισσοτερο θορυβο χαχαχα

4) Ουτε εμενα εχει μονωση στο καπο

Edited by digigram
Link to comment
Share on other sites

¶λλαξα λάδια σήμερα με αυτά τα mobil 1 esp formula και ο ήχος που λέγαμε κατά το ξεκίνημα που κάνει σαν πετρέλαιο για 3'' με 4'' υπάρχει ακόμα! Είναι κάτι στιγμιαίο οπότε... ;)

Link to comment
Share on other sites

¶λλαξα λάδια σήμερα με αυτά τα mobil 1 esp formula και ο ήχος που λέγαμε κατά το ξεκίνημα που κάνει σαν πετρέλαιο για 3'' με 4'' υπάρχει ακόμα! Είναι κάτι στιγμιαίο οπότε... :o

Δωστου 1-2 μερες να λαδωσει τη μηχανη βρε tongue.gif Την αλλαγη που την εκανες και με τι κοστος ;

Link to comment
Share on other sites

Δωστου 1-2 μερες να λαδωσει τη μηχανη βρε tongue.gif Την αλλαγη που την εκανες και με τι κοστος ;

:o Έκανε 400 χλμ από την αλλαγή ε δεν θα λαδώθηκε! tongue.gif

Στον Μανδύλα το πήγα 136 ευρώ ! . Λάδια, φίλτρο, καθαριστικό υγρό για τους γυαλοκαθαριστήρες (5 ευρώ παρακαλώ) και έλεγχος λέει με το διαγνωστικό.

Link to comment
Share on other sites

:o Έκανε 400 χλμ από την αλλαγή ε δεν θα λαδώθηκε! tongue.gif

Στον Μανδύλα το πήγα 136 ευρώ ! . Λάδια, φίλτρο, καθαριστικό υγρό για τους γυαλοκαθαριστήρες (5 ευρώ παρακαλώ) και έλεγχος λέει με το διαγνωστικό.

Κατσε ρε συ, δικα σου λαδια δεν πηγες; :lol: :lol: -_- . Ή εχει τα mobil ο Μανδυλας;

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

1) Τωρα σκεφτομαι να του βαλω κανα προγραμμα στα 160 αλογα η ABT ποσο το εχει ξερετε?

εχει δει καποιος δυναμομετρηση με αυτο το τελικο αποτελεσμα?

ι καποιος που να εχει καποια μετρηση να ανεβασει να δουμε πριν και μετα.

γιατι η πιο μεγαλη διαφορα που ακουσα/ειδα/διαβασα ειναι +18 ιπποι. :o

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.