nikdev Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Οι εταιρίες ανακοινώνουν στρόφαλο. ¶σε τι βγάζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 25, 2008 Author Report Share Posted December 25, 2008 85-95 αλογα τροχο μαλλον ειναι απιθανο.120 κατι γινεται!Κοσμα τι σου εξηγησαν ακριβως και προσγειωθηκες??? Αυτό ακριβώς! Στον τροχό είναι περίπου τόσα!!! Τα 122 που λένε είναι οι ίπποι στον στρόφαλο και που εγώ τα μέτρησα 131.Οι διαφορές στο νούμερο των ίππων στον στρόφαλο που βλέπουμε (137,141κλπ) είναι λόγω του ότι έχουν μετρηθεί από διαφορετικά δυναμόμετρα. Ρε 'σύ πές μας τελικά που σύνδεσες το μπαρόμετρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Νομιζα σου ειχα πει ρε Κοσμα!!!! Συγνωμη!! Απο την πολλαπλη εισαγωγης βγαινουν 3 πλαστικοι σωληνες.πισω δεξια οπως κοιτας απο επανω.Ο ενα ο χοντρος παει στην υποπιεση για τα φρενα.Δεν αγγιζουμε!!!!Ο δευτερος παει σε μια ηλεκτρονικη βαλβιδα και μετα παει στο δοχειο ενεργου ανθρακα.Ουτε εκει γιατι οταν ανοιγει η βαλβιδα δειχνει οτι 'ναναι.Ο τριτος που ειναι σαν πολλα δαχτυλιδακια κολλημενα μεταξυ τους ερχεται μπροστα στο μοτερ και εχει ενα ταφ.αριστερα παει αναθυμιασεις και δεξια στο φιλτρο αερα.Το ταφ δεν ειναι απλο αλλα μονοδρομη βαλβιδα και οταν σηκωνει πιεση το μοτερ δεν φευγει προσ το φιλτρο και τις αναθυμιασεις.Αγοραζεις και εσυ ενα απλο ταφ 8χιλιοστα και συνδεεις την μια ακρη στον σωληνα της πολλαπλης,την αλλη ακρη στην βαλβιδα και απο την μεση παιρνεις για το οργανο. Προσεξε εαν θελησεις να βγαλεις κανενα σωληνακι απο την πολλαπλη,θαλει πατημα στα ειδικα σημεια και μετα τραβηγμα.Μην το σπασεις.Η αλλη ακρη στην βαλβιδα μπροστα απλο τραβηγμα με λιγη δυναμη.Αυτα!! Α!!!εβαψα και το καπακι του μοτερ κοκκινο.Καλο βγηκε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 (edited) Το σωληνακι που ειναι στον κυκλο λεω που σε εμενα κανει μια περιεργη γωνια γιατι δεν το κουμπωσα καλα. και απο εβδομαδα σφαιρα σε μαγαζι με φιλαρακι που φτιαχνει σηματακια,ταμπελες κτλ να κανουμε αυτο.Σε μαυρο βυνιλιο να βγει εαν το βαρεθω. Edited December 25, 2008 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 (edited) Περιμενω και το μανιταρι της SIMOTA και το carbon φυλλο να κανω το intake kit που εχω στο μυαλο μου να ξεφορτωθω τον παπα που δεν μου αρεσει ετσι.Αυτο στο τελος.Εχω να βαλω και τον ενισχυτη blaupunkt ΤΗΑ475 και το sub.Με την ειδικη καλωδιωση της εταιριaς.Πολυ καλη μαγκια.Δεν κοβεις τιποτα,plug and play!!!!! Κοσμα,μιας που το εψαχνες το θεμα,Βρηκες σχαστρα?? Ξερει κανεις τι τουρμπινα φοραει?borg-warner ξερω οτι ειναι.Χαρακτηριστικα εννοω.Βρηκα καποια οπως τις διαμετρους αλλα θελω το μοντελο εαν μπορει κανεις να βρει. Edited December 26, 2008 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 (edited) 0,65-68 περιπου ειναι η σταθερη.overboost δεν εχει!!!!!!!Ναι δεν εχει.Πατας τερμα γκαζι παει 0,68 μεχρι τις 4800 και μετα παιρνει την κατηφορα.καπου πριν τον κοφτη εχει 0,2.Ο κοσμας ειχε ανεβασει ενα xls αρχειο με το διαγραμμα απο vag-com που ειχε κανει.Για να δεις ακριβως που αρχιζει να πεφτει και οτι δεν εχει overboost. Την εχει βαλει κανεις την σχαστρα αυτη??Η θα ειμαι ο πρωτος?Το θεμα ειναι ποσο θορυβο παραπανω θα κανει?το αμαξι το εχω χωρις το καπακι του παπα και ακουγεται πολυ καλα θα ελεγα η σχαστρα του.Βεβαια το κατι παραπανω δεν θα με χαλουσε :-) Edited December 26, 2008 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 Ξερει κανεις τι τουρμπινα φοραει?borg-warner ξερω οτι ειναι.Χαρακτηριστικα εννοω.Βρηκα καποια οπως τις διαμετρους αλλα θελω το μοντελο εαν μπορει κανεις να βρει. Συμφωνα με το etka η τουρμπινα ειναι mitsubishi (mhi). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Ακουγεται κανονικοτατα στο παρκαρισμα καθως επισης και οταν αφηνεις το γκαζι καπου στις 2000 στροφες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 29, 2008 Author Report Share Posted December 29, 2008 Γιώργο σε ευχαριστώ για την απάντηση για το μπαρόμετρο. Δεν μου είχες πει, δεν πειράζει όμως. Είχα ρωτήσει πριν κάποιο καιρό στο συνεργείο αλλά κι αυτοί δεν ξέρουν που πανε τα τέσσερα! Μπράβο πάντος που ασχολείσε τόσο κι εσύ με το αυτοκίνητο και για το ωραίο καπάκι!!!! Για τον φίλο tsi122 που ρωτάει για τον ήχο, το φούσκωμα ακούγεται ΜΟΝΟ αν έχεις το καπάκι από το φιλτροκούτι βγαλμένο. Διαφορετικά ακούς πολύ ελαφρά και χαμηλά σε στροφές μόνο την σκάστρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 (edited) Καταρχην μαλλον εκανα λαθος, οντως η σκαστρα πρεπει να ακουγεται Κατι αλλο τωρα.. πως ελεγχετε τα λαδακια σας; Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι το εξης : Αν τα κοιταξω μετα απο ωρες ακινησιας μου δειχνει οτι να'ναι πχ κατω απο τη μεση ή στη μεση. Επισης θελει ΑΠΟΛΥΤΑ ισιο δρομο, χωρις κληση για να βγουν σωστα συμπερασματα. Αν τωρα κανω καποια χιλιομετρα πχ σε εθνικη και τα κοιταξω 2-3 λεπτα μετα το σβησιμο ειναι ακριβως στο μαξιμουμ. Μου εχει κανει εντυπωση ποσο ευαισθητο ειναι σε αυτο το θεμα γιατι πχ στο προηγουμενο αυτοκινητο μου (polo 6n) δεν ειχε καμια σημασια αν τα κοιτουσα κρυα, ζεστα, σε ανηφορα κτλ. Θα ηθελα τις δικες σας εμπειριες. Edited December 31, 2008 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris101 Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους . Ηθελα να ρωτησω αν ο αποστατης που μπαινει στην σκαστρα της τουρμπινας απο την FORGE, κανει και σε εμας. Και σε οσους δεν καταλαβαν τι εννοω... http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...product=FMDV14T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Σωστες μετρησεις παιρνουμε παντα με κρυο κινητηρα και σε εντελως επιπεδο δρομο ή τουλαχιστον να φροντιζουμε να ελεγχουμε τη σταθμη σε σταθερο σημειο,π.χ στη θεση που παρκαρουμε στο γκαραζ ή στην πιλοτη μας.Θελω να πιστευω οτι ο δεικτης ειναι πολυ ευαισθητος στην κλιση της επιφανειας που γινεται η μετρηση.Ας μην ξεχναμε επισης οτι το διαστημα μεταξυ min και max δειχνει την καταναλωση ενος μονο λιτρου και οχι ολοκληρου του καρτερ!Κι εγω στο ibiza 101 που ειχα μεχρι προσφατα επαιρνα καλυτερες ενδειξεις με ζεστο κινητηρα.Και καποιοι αλλοι κατασκευαστες οπως η fiat και mercedes προτεινουν ελεγχο της σταθμης 15 λεπτα μετα το σβησιμο.Εφοσον ομως το manual μας γραφει με κρυο κινητηρα,αυτο πρεπει να θεωρουμε ως ορθο τροπο μετρησης. Στο manual αναφερει πως μπορουμε να ελεγχουμε τα λαδια ειτε κατευθειαν αν ειναι κρυος ειτε περιμενωντας λιγα λεπτα αν ειναι ζεστος ο κινητηρας. Σημερα παρατηρησα οτι δεν εχει καποια διαφορα αν ειναι ζεστα ή κρυα τα λαδια αρκει να τα μετραω σε ισιο δρομο χωρις καθολου κλιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 31, 2008 Author Report Share Posted December 31, 2008 Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους . Ηθελα να ρωτησω αν ο αποστατης που μπαινει στην σκαστρα της τουρμπινας απο την FORGE, κανει και σε εμας. Και σε οσους δεν καταλαβαν τι εννοω...http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...product=FMDV14T Γράφει κάπου μέσα στη σελίδα ότι είναι για τον turbo κινητήρα και ότι για τον twin charged, τον κινητήρα με το τούρμπο και κομπρέσσορα μαζί υπάρχει άλλος κωδικός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris101 Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Μα ο 122 εχει μονο τουρμπινα !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digigram Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 (edited) Γεια σας και απο εμενα και καλη χρονια !!! Εχω απο τον μαιο ενα 122αρι μαυρο 3πορτο gt sport Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τη ροπη του Εβαλα τις 17αρες του GTI ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 225-45-17 DUNLOP SPORT MAXX 1) Τωρα σκεφτομαι να του βαλω κανα προγραμμα στα 160 αλογα η ABT ποσο το εχει ξερετε? 2) Δεν πιεζεται πολυ ο κινητηρας με τοσα αλογα η τουρμπινα ειναι μικρουλα 3) Και ενα C.A.I. θα γουσταρα για περισσοτερο θορυβο χαχαχα 4) Ουτε εμενα εχει μονωση στο καπο Edited January 4, 2009 by digigram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 7, 2009 Author Report Share Posted January 7, 2009 ¶λλαξα λάδια σήμερα με αυτά τα mobil 1 esp formula και ο ήχος που λέγαμε κατά το ξεκίνημα που κάνει σαν πετρέλαιο για 3'' με 4'' υπάρχει ακόμα! Είναι κάτι στιγμιαίο οπότε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 ¶λλαξα λάδια σήμερα με αυτά τα mobil 1 esp formula και ο ήχος που λέγαμε κατά το ξεκίνημα που κάνει σαν πετρέλαιο για 3'' με 4'' υπάρχει ακόμα! Είναι κάτι στιγμιαίο οπότε... Δωστου 1-2 μερες να λαδωσει τη μηχανη βρε Την αλλαγη που την εκανες και με τι κοστος ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted January 7, 2009 Author Report Share Posted January 7, 2009 Δωστου 1-2 μερες να λαδωσει τη μηχανη βρε Την αλλαγη που την εκανες και με τι κοστος ; Έκανε 400 χλμ από την αλλαγή ε δεν θα λαδώθηκε! Στον Μανδύλα το πήγα 136 ευρώ ! . Λάδια, φίλτρο, καθαριστικό υγρό για τους γυαλοκαθαριστήρες (5 ευρώ παρακαλώ) και έλεγχος λέει με το διαγνωστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 (edited) Έκανε 400 χλμ από την αλλαγή ε δεν θα λαδώθηκε! Στον Μανδύλα το πήγα 136 ευρώ ! . Λάδια, φίλτρο, καθαριστικό υγρό για τους γυαλοκαθαριστήρες (5 ευρώ παρακαλώ) και έλεγχος λέει με το διαγνωστικό. Κατσε ρε συ, δικα σου λαδια δεν πηγες; :lol: . Ή εχει τα mobil ο Μανδυλας; Edited January 7, 2009 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Senna_ Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 1) Τωρα σκεφτομαι να του βαλω κανα προγραμμα στα 160 αλογα η ABT ποσο το εχει ξερετε? εχει δει καποιος δυναμομετρηση με αυτο το τελικο αποτελεσμα? ι καποιος που να εχει καποια μετρηση να ανεβασει να δουμε πριν και μετα. γιατι η πιο μεγαλη διαφορα που ακουσα/ειδα/διαβασα ειναι +18 ιπποι. ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...