ForiS3 Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 μια που μιλατε για λαστιχα τα τουρανζα τα μπριτζεστον σε 205/55/16 ποσο βγαινουν ξερει κανείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 http://www.autotriti.gr/news/preview_news....;category_id=72 για τ νεο γκολφ... δυναμομετρημενο απο τ περιοδικο 141 αλογα και 222νμ ροπη........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 18, 2009 Author Report Share Posted March 18, 2009 http://www.autotriti.gr/news/preview_news....;category_id=72για τ νεο γκολφ... δυναμομετρημενο απο τ περιοδικο 141 αλογα και 222νμ ροπη........ Σε ποιό δυναμόμετρο όμως οέο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 δν ξερω κοσμα.... παντως αλλο ενα παλικαρι π πηρε το σιροκο το 122 μ πε οτι στο δυναμομετρο ειδε 141 κ αυτος και 217 νμ....... θα μαθω και θα σ πω για αυτο τ παιδι... ειναι κ στ φορουμ.. μαριος122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 22, 2009 Author Report Share Posted March 22, 2009 Πως σας φαίνεται η εισαγωγή? Είναι από leon, έχει φύγει ο παππάς μπήκε στη θέση του ένα βαρελάκι dtm και με σωλήνα (δεν ξέρω διάμετρο) ο αέρας έρχεται κάτω από το προβολάκι με ευθεία διαδρομή χωρίς άσκοπες στροφές όπως το μαμά.Δεν ξέρω στο leon πως είναι αλλά σε golf αν ανοιχτούν παράλληλες τρύπες στην γρύλια από το προβολάκι μπορεί να δουλέψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Απαπαπα Εκανα το λαθος να βγαλω το asr και τα %^%$^&%$&%^ hankook ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, με λιγο γκαζι και 2α το αμαξι εμενε εκει που ηταν και με σχετικα καλη ασφαλτο. Εχει αλλαξει κανεις λαστιχα; Εχω 20000χλμ και τα ψιλολυπαμαι να τα πεταξω αν και ειναι για πεταμα Μηπως δεν φταινε τα λαστιχα? Γιατι ο παρακατω πινακας λεει αλλα πραγματα, και το συγκαικριμενο περιοδικο ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα. Τα hankook ventus prime K105 (ελπιζω να μιλαμε γιάυτα) τα εχει και το δικο μου και ειναι παρα πολυ καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Απαπαπα Εκανα το λαθος να βγαλω το asr και τα %^%$^&%$&%^ hankook ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, με λιγο γκαζι και 2α το αμαξι εμενε εκει που ηταν και με σχετικα καλη ασφαλτο. Εχει αλλαξει κανεις λαστιχα; Εχω 20000χλμ και τα ψιλολυπαμαι να τα πεταξω αν και ειναι για πεταμα Μηπως δεν φταινε τα λαστιχα? Γιατι ο παρακατω πινακας λεει αλλα πραγματα, και το συγκαικριμενο περιοδικο ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα. Τα hankook ventus prime K105 (ελπιζω να μιλαμε γιάυτα) τα εχει και το δικο μου και ειναι παρα πολυ καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 (edited) Μηπως δεν φταινε τα λαστιχα? Γιατι ο παρακατω πινακας λεει αλλα πραγματα, και το συγκαικριμενο περιοδικο ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα. Τα hankook ventus prime K105 (ελπιζω να μιλαμε γιάυτα) τα εχει και το δικο μου και ειναι παρα πολυ καλα. Τα hankook αν ζεσταθουν ειναι καλα, το θεμα ειναι οτι για να ζεσταθουν πρεπει να βγεις εθνικη γιατι μεσα στη πολη δεν παιζει.. Τα conti pc2 κοστιζουν 360 Ευρω σε 205/55/16, αν αρχισουν οι ζεστες και συνελθουν τα hankook λεω να τα κρατησω μεχρι το σεπτεμβριο και μετα αλλαγη, αλλιως αρκετα νωριτερα. Επισης εμαθα οτι τα sc2 εχουν σταματησει να παραγωνται. Edited March 22, 2009 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Πως σας φαίνεται η εισαγωγή? Είναι από leon, έχει φύγει ο παππάς μπήκε στη θέση του ένα βαρελάκι dtm και με σωλήνα (δεν ξέρω διάμετρο) ο αέρας έρχεται κάτω από το προβολάκι με ευθεία διαδρομή χωρίς άσκοπες στροφές όπως το μαμά.Δεν ξέρω στο leon πως είναι αλλά σε golf αν ανοιχτούν παράλληλες τρύπες στην γρύλια από το προβολάκι μπορεί να δουλέψει. ποσο κερδος θα εχεις?1 αλογο? Δεν κανουν τιποτα.Γιατι μολις παρει τον ογκο αερα που θελει ο εγκεφαλος και πιασει την ροπη που θελει σταματαει.Οσο και αερα να του βαλεις πριν την τουρμπινα θα το σταματησει στην τουρμπινα.Δεν ξερω εαν μπορω να στο δωσω να καταλαβεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 22, 2009 Author Report Share Posted March 22, 2009 Εντάξει ναι κατάλαβα τι θέλεις να πείς, τέτοιες πατέντες αξίζουν τα λεφτά τους περισσότερο στην ατμόσφαιρα αλλά είναι μια εκδοχή κι αυτή για καλύτερη εισαγωγή. Εσύ Γιώργο τι έκανες με την εισαγωγή? βάλε καμιά φωτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Δηλαδη δεν αποδιδει μια aftermarket εισαγωγη?ΔΕΝ το υιοθετω σε καμια περιπτωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Δηλαδη δεν αποδιδει μια aftermarket εισαγωγη?ΔΕΝ το υιοθετω σε καμια περιπτωση Μην το υιοθετεις :lol: :lol: :lol: αποδοδει,αλλα πολυ λιγο σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο.Αλλα τα σταδια βελτιωσης του τουρμπο και αλλα του ατμοσφαιρικου.Δεν ξερω εαν ειναι σωστο να δωσεις 100-150 ευρω για ενα βαρελακι σε μανισιο τουρμπο αμαξι.Μαλλον δεν συμφερει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Μην το υιοθετεις :lol: :lol: :lol: αποδοδει,αλλα πολυ λιγο σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο.Αλλα τα σταδια βελτιωσης του τουρμπο και αλλα του ατμοσφαιρικου.Δεν ξερω εαν ειναι σωστο να δωσεις 100-150 ευρω για ενα βαρελακι σε μανισιο τουρμπο αμαξι.Μαλλον δεν συμφερει. λαθος εαν η εισαγωγη ειναι καλη αποδιδει πολυ καλα στα turbo.τουλαχιστον στα δικα μας tfsi..πιστευω και στα δικα σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 πιστευω οτι εχουν σχεδιασει καλες εισαγωγες οπως και πολλα αλλα κομματια για να μπορεσουν να βγαλουν αυτα τα μοτερ τα αλογα τους αξιοπιστα και χωρις προβληματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 παιδια... εχω ακουσει οτι τα καρτερ του 122 ειναι αλουμινενια.. ενω του 140-170 πλεον 160 μαντεμενια.... τι αλλες διαφορες εχουνε?? ξερουμε αν εχουνε γινει αλλαγες στο γκολφ 6 και τ νεο σιροκκο?? καποια αναβαθμιση ας πουμε...... η ανοχη λοιπον του 122 ειναι μειωμενη σε περισσοτερα αλογα λογω ττων υλικων πιστευετε η λογω της τουρμπινας π δ μπορει να σηκωσει περισσοτερα απο 160 αλογα???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_dr Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 ME ποιο ελευθερη εισαγωγη διαβαζει παραπανω αερα ο εγκεφαλος και σε συνδιασμο με προγραμμα και εξατμηση η διαφορα ειναι αρκετη ωστε να αξιζει! σε ολα τα tfsi πανε πακετο αυτα, γιατι δηλαδη στο tsi Να συμβαινει κατι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digigram Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Εβγαλα και εγω το καπακι του φιλτρου και οντως αλλαξε ο ηχος στο 122 αρι μου και ακουγεται πολυ καλυτερα η σκαστρα!!!!!!! Πιστευω να μην υπαρξει προβλημα ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Τα καρτερ του 122 ειναι ΜΑΝΤΕΜΕΝΙΑ!!!!Ειναι πιο ελαφρυ το μοτερ αλλα οχι απο τα καρτερ. 21.000 χλμ και προβλημα δεν εχω χωρις το καπακι.Περιμενω να ζεστανει ο καιρος να δω τι θα γινει με τον ζεστο αερα. Ναι,με προγραμμα και σετ εξατμιση και φιλτρο.Φιλτρο σκετο οχι.Γιατι πολυ απλα δεν θα παρει παραπανω αερα ο εγκεφαλος αλλα οσο ειναι προγραμματισμενος και θα τον ρυθμισει με την πιεση της τουρμπινας.Σε πολυ κρυο καιρο οσοι εχουν μπαρομερο θα δουνε οτι δουλευει λιγο λιγοτερη πιεση απο οτι συνηθως.Με ενα σωστο μπαρομετρο και οχι Auto-Gauge κινεζικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Τα καρτερ του 122 ειναι ΜΑΝΤΕΜΕΝΙΑ!!!!Ειναι πιο ελαφρυ το μοτερ αλλα οχι απο τα καρτερ.21.000 χλμ και προβλημα δεν εχω χωρις το καπακι.Περιμενω να ζεστανει ο καιρος να δω τι θα γινει με τον ζεστο αερα. Ναι,με προγραμμα και σετ εξατμιση και φιλτρο.Φιλτρο σκετο οχι.Γιατι πολυ απλα δεν θα παρει παραπανω αερα ο εγκεφαλος αλλα οσο ειναι προγραμματισμενος και θα τον ρυθμισει με την πιεση της τουρμπινας.Σε πολυ κρυο καιρο οσοι εχουν μπαρομερο θα δουνε οτι δουλευει λιγο λιγοτερη πιεση απο οτι συνηθως.Με ενα σωστο μπαρομετρο και οχι Auto-Gauge κινεζικο. αχα.. σ ευχαριστω πολυ κτμ.... γτ ειχα λανθασμενη εντυπωση... ξερεις καμια αλλη διαφορα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 24, 2009 Author Report Share Posted March 24, 2009 Εχθές μια που είχα και ρεπό είπα να πάω να κατέβω στο Βόλο να περάσω το πρόγραμμα της overload. Η δουλειά έγινε, το αυτοκίνητο μετά από αρκετή δουλειά και μετρήσεις έδειξε 164 άλογα και 28 ροπή με την τουρμπίνα να φτάνει τα 1.2 bar και 0.7 στις 6000 αλλά δεν είναι μόνο η πίεση που κάνει τη διαφορά (από μείγματα και αβάνς δεν κατέχω και πολύ) και έχει πραγματικά μεταμορφωθεί σε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Έχει αλλάξει παντελώς ακόμα και το βήμα του σε μεγάλη πορεία και ο γυρισμός από το Βόλο έγινε κατά 0.3 λίτρα οικονομικότερα από τον πηγαιμό! Από θερμοκρασίες που είδα την ώρα των δυναμομετρήσεων τα πήγε σχετικά καλά καθώς πιέστηκε πολλές φορές εχθές αλλά θα δείξει το καλοκαίρι τι θα κάνει αυτό το σύστημα intercooler που έχει αλλά ούτε στα φανάρια το στείνω (εξερείτε ο japanic! χαχαχαχα πλάκα κάνω) ούτε πηγαίνω στην εγνατία με 200+. Τώρα δεν ξέρω τι νούμερα θα έδειχνε στο δυναμόμετρο maha αλλά στο δρόμο επιβεβαιώνετε και η ιπποδύναμη αλλά και η τρομερή ροπή! Βλέπω από αύριο τα παιδιά εκεί στο Βόλο να μην προλαβαίνουν να φτιάχνουν TSI 122 !! Φυσικά δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια και κάθε 122 θα βγάζει και διαφορετικά νούμερα ανάλογα με την βενζίνη κλπ, κλπ. Να πώ ότι έχω βάλει από τον καταλύτη και πίσω 60άρι σωλήνα με ελεύθερο τελικό magnaflow και ελεύθερο φίλτρο στον παπά που σύντομα θα φύγει μαζί με τον παπά για να γίνει μια πιό σωστή δουλειά γιατί είδαμε ότι παίζει σημαντικό ρόλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 (edited) Τι εκανες τωρα...τι εκανες τωρα να ηξερες 2 ερωτησεις 1) Ποσα Euro; 2) Μετα τις 5000 ψωφουσε, τωρα τι γινεται; Σε ανεβασαν και στο site http://www.overload-performance.gr/site/ne...amp;f=new-MED17 . 28 κιλα και 165 αλογα ειναι με το προγραμμα και χωρις το προγραμμα 22 και 138; Edited March 24, 2009 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 μπραβο κοσμα..... λογικα τα 164 ηταν αποτελεσμα και του φιλτρου και της εξατμισης π φοραει η γκολφαρα σου..... περιμενουμε αλλο ενα πιο ολοκληρωμενο ριβιου για να κινηιουμε κ εμεις καταλληλα στο μελλον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 24, 2009 Author Report Share Posted March 24, 2009 μπραβο κοσμα.....λογικα τα 164 ηταν αποτελεσμα και του φιλτρου και της εξατμισης π φοραει η γκολφαρα σου..... περιμενουμε αλλο ενα πιο ολοκληρωμενο ριβιου για να κινηιουμε κ εμεις καταλληλα στο μελλον Ε σίγουρα παίξανε και αυτά το ρόλο τους αλλά μάλλον μόνο μια καλύτερη εισαγωγή θα κάνω και θα σταματίσω εκεί. Δεν θα ζητήσω κάτι άλλο από το 14άρι καθώς τώρα είναι ο τέλειος ο συνδυασμός δύναμης και κατανάλωσης. Nrgakos3 χωρίς το πρόγραμμα έδωσε 137 με 21.9 ροπή και αν παρατηρήσεις την μέτρηση θα δείς ότι κρατάει πολύ καλά εώς και τις 6000 που αφήναμε το γκάζι. Καλά στο δρόμο δεν το συζητάμε! θα χαζέψεις. Έδωσα 500 ευρώ με μία δυναμέτρηση πριν και 6 μετά από κάθε αλλαγή που γινότανε ώστε να βρεθούν οι κατάλληλες μετρήσεις σε ένα 8ωρο γεμάτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris_golf-gt Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Nrgakos3 χωρίς το πρόγραμμα έδωσε 137 με 21.9 ροπή και αν παρατηρήσεις την μέτρηση θα δείς ότι κρατάει πολύ καλά εώς και τις 6000 που αφήναμε το γκάζι. Καλά στο δρόμο δεν το συζητάμε! θα χαζέψεις. Έδωσα 500 ευρώ με μία δυναμέτρηση πριν και 6 μετά από κάθε αλλαγή που γινότανε ώστε να βρεθούν οι κατάλληλες μετρήσεις σε ένα 8ωρο γεμάτο. μπραβο φιλε πολυ δυνατο...εχεισ πολυ καλα χαμηλα δεν το περιμενα...28 κιλα ροπης????????τοσα δεν παιζει να εχω εγω που εχω 220+ αλογα. .αν κανεισ καμια δοκιμη με αλα αμαξια γραψε να δω εχω πολυ μεγαλη περιεργια να δω τι θα κανει ο golfaros.αντε καλα ανοιγματα...περιμενω να δω project απο τα 122 tsi με την δικια μας τουρμπινα να πατε 220 + και να ραβετε γιατι εσεισ δεν εχετε και τον κομπρεσορα να σας τα χαλαει στα μεσαια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Εχθές μια που είχα και ρεπό είπα να πάω να κατέβω στο Βόλο να περάσω το πρόγραμμα της overload.Η δουλειά έγινε, το αυτοκίνητο μετά από αρκετή δουλειά και μετρήσεις έδειξε 164 άλογα και 28 ροπή με την τουρμπίνα να φτάνει τα 1.2 bar και 0.7 στις 6000 αλλά δεν είναι μόνο η πίεση που κάνει τη διαφορά (από μείγματα και αβάνς δεν κατέχω και πολύ) και έχει πραγματικά μεταμορφωθεί σε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Έχει αλλάξει παντελώς ακόμα και το βήμα του σε μεγάλη πορεία και ο γυρισμός από το Βόλο έγινε κατά 0.3 λίτρα οικονομικότερα από τον πηγαιμό! Από θερμοκρασίες που είδα την ώρα των δυναμομετρήσεων τα πήγε σχετικά καλά καθώς πιέστηκε πολλές φορές εχθές αλλά θα δείξει το καλοκαίρι τι θα κάνει αυτό το σύστημα intercooler που έχει αλλά ούτε στα φανάρια το στείνω (εξερείτε ο japanic! χαχαχαχα πλάκα κάνω) ούτε πηγαίνω στην εγνατία με 200+. Τώρα δεν ξέρω τι νούμερα θα έδειχνε στο δυναμόμετρο maha αλλά στο δρόμο επιβεβαιώνετε και η ιπποδύναμη αλλά και η τρομερή ροπή! Βλέπω από αύριο τα παιδιά εκεί στο Βόλο να μην προλαβαίνουν να φτιάχνουν TSI 122 !! Φυσικά δεν είναι όλα τα μοτέρ ίδια και κάθε 122 θα βγάζει και διαφορετικά νούμερα ανάλογα με την βενζίνη κλπ, κλπ. Να πώ ότι έχω βάλει από τον καταλύτη και πίσω 60άρι σωλήνα με ελεύθερο τελικό magnaflow και ελεύθερο φίλτρο στον παπά που σύντομα θα φύγει μαζί με τον παπά για να γίνει μια πιό σωστή δουλειά γιατί είδαμε ότι παίζει σημαντικό ρόλο. Πολύ καλό φίλε μου!!Να σε ρωτήσω,πόσο σου στοίχησε το πρόγραμμα??Όλα μαζί....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...