diMake Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Καλα γιατι να βγαλω το καπακι? Σκουπιδακια?Σκονι? Τι να τον κανω τον ηχο.Σιωπηλος δολοφονος! Αλογα θελω αλογαααααα! (μην ρωτηση κανεις γτ δεν πηρα το 140) Για πειτε σχετικα με το καπακι..φοβαμαι να το κανω αυτο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Ειναι ετσι η διαταξη στο φιλτροκουτι σου που ανοιγοντας το καπακι δεν καταργεις το φιλτρο. Ο αερας φολτραρεται κανονικοτατα απλα ρουφαει και απο πανω που τωρα με τα κρυα δε μας ενοχλει καθολου. Ο ήχος ειναι εξωφρενικος για τοσο ευκολη παρεμβαση. Πήγαινε να το δοκιμασεις τωρα κιολας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Καλα με εψησες τωρα! Το βραδακι θα βγει το φιλτροκουτι! ΑΝ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ! Χθες με γραψανε στον εγγλεζικο αλλα ευτηχος ο τυπος ηταν ξηγημενος και πληρωνω λιγα.. Τελος παντων. Αυτα τα ολιγα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Το μεσημέρι βγαλαμε το καπακι απο το Golf V ενος συναδελφου και σε διαβεβαιώνω ότι η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. Δίνει ένα πολύ άγριο μουγκρητό στο γκάζωμα και η σκάστρα ακούγεται πολύ πιο έντονα. Αν και καλό θα ήταν να το προσέξεις λίγο μέχρι να λύσεις το πρόβλημά σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 (edited) Γιατι μου το θυμησες τωρα?ααχχχχχ Το βραδυ αν δεις ενα γαλαζιο γκολφ να γκαζωνει και απο πισο του Εμποδισε τους ! Τι γ____α που ειναι οι φατσουλες! Edited January 13, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 ¶ντε πες μας εντυπωσεις απο την απλή και ανέξοδη μόντιφα. Και με προσοχή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Γιατι μου το θυμησες τωρα?ααχχχχχ Το βραδυ αν δεις ενα γαλαζιο γκολφ να γκαζωνει και απο πισο του Εμποδισε τους ! Τι γαματα που ειναι οι φατσουλες! Δεν θα το μετανιώσεις αν το κάνεις!!!Απλά κάθε 5000 καθάριζε το!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 (edited) Απο Πεμπτη, το αργοτερο την Δευτερα θα εχω νεα για το αν το αμαξι ειναι κομπλε ή αν θα αναγκαστω να βγαλω το προγραμμα.. Ενταξει δεν βγαζω συμπερασματα γρηγορα διοτι οσοι ξερουν σε ποιον το εβαλα θα ξερουν οτι ειναι γνωστος για τις σωστες/καλες δουλειες που εχει κανει, και δεν το μετανιωνω μεχρι στιγμης... Μπορει να ειναι κατι αλλο...Και γω θυμαμαι καποτε περασαμε εναν συναγερμο με το πατερα μου σε ενα αμαξι και μετα απο δυο χλμ το αμαξι χαλασε δεν αναβε.. Ειχαμε ακουσει τον εξαψαλμο ενω στην τελικη ειχε λιοσι το "κερι" της εγγυησης και κατι εγινε εκει και κολησε και οχι οτι καναμε μλκια με το συναγερμο. Τα προβληματα ενημερωτικα ξεκινησαν απο βενζινη και χειροτερεψαν απο τοτε που εβγαλα τον πολο της μπαταριας. Και απλα σαν κακη εμπειρια συνιστω να μην βγαζετε τον πολο. Αυτα απο εμενα φιλικα Δημητρης. Υ.Γ Ψηνομαι για εισαγωγη... τι να βαλω? φιλε μου μετα απο πααααρα πολυ ψαξιμο εχω να σου πω το εξης χωρις δευτερη σκεψη. BMC CDA (βαρελακι 204 Eyro αγορα μεσω internet με τη μια απο τη Bmc + εξοδα αποστολης με coorier (σε 4 μερες το ειχα απο τη μερα που πληρωσα) code number: SP-13S επισημα η bmc δεν δινει καποιο βαρελακι για αυτο το αμαξι αλλα μετα απο πολυ ψαξιμο στο internet και οχι μονο ειδα οτι ο αντιπρωσοπος στην ελλαδα δινει αυτο για το tsi 122 καθως και πολλα site εξωτερικου που πουλανε bmc δινουν αυτο. γενικα σε καλυπτει απολυτα για 160+ αλογα. το αμαξι κερδισε ΠΑΝΤΟΥ ιδικα χαμηλα απο ηχο πολυ μπροστα.. σκασιματα απο τη σκαστρα ρουφηγματα και ακωμα και στο αφημα του γκαζιου το ακους. χωανη αν θες να με ακουσεις μη βαλεις. στο λεω επιδη ειχα και πραγματικα δεν λεει. το μονο που σου δινει ειναι ηχο τπτ παραπανω ισως και λιγο να κρεμαει. θα εχεις πολυ σκονη και ισως βουλομενα μπεκ σε βαθος χρονου αυτο στο λεω μετα απο δοκιμες που εκανα. εχω δοκιμασει αρκετες λυσεις και αυτη ειναι η καλυτερη αν θελεις στηλε μου να σου πω πως θα κινιθεις για να το τσιμπισεις. οριστε και μερικες φοτο απο τοποθετιση http://i174.photobucket.com/albums/w85/poenakos/IMG_0453.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w85/poenakos/IMG_0455.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w85/poenakos/IMG_0456.jpg Edited November 17, 2009 by poenstar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Απο φιλτρο θα προτιμησω απλα να αλαξω το εργοστασιακο με ενα πιο ελευθερο..Κ&Ν κατα προτιμηση. Δεν θελω μοντιφες στυλ βαρελακια/φιλτροχωανες κτλπ.. Επισης απο εξατμιση αν και θα ηθελα ενα σωληνα απο μπροστα μεχρι πισω 80μμ χωρις τπτ(καταλυτες/καζανακια) μαλλον θα γινει αλαγη απο gti ή r32! Καλα ολα αυτα που λεω δεν ειναι για το αμεσο μελλον.. απλα στα σχεδια μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Επισης απο εξατμιση αν και θα ηθελα ενα σωληνα απο μπροστα μεχρι πισω 80μμ Πόσο???? Ποιος εγκληματίας σου δίνει αυτές τις ιδέες? Το πολύ 60 mm θα βάλεις (ίσως και γω πολύ να λέω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 60 είναι ότι πρέπει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 οχι δεν λες πολλα. 60 ειναη αυτο που θελει ενα 122 ακωμα κ σε full πρωτο σταδιο! ισως λιγο μεγαλυτερο ΜΟΝΟ το downpipe οτιδηποτε παραπανω ειναι υπερβολικο και σιγουρα μειον για το 122αρι. αρκετοι που εβαλαν μεγαλυτερη διαμετρο μετα ετρεχαν να το αλαξουν με μικροτερο η να βαλουν τη μαμα ξανα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Αυτο που ειπα περι 80μμ ειναι απλα μια τρελα μου.. Γενικα παντα ηθελα ενα αμαξι με 4πλο καρμπιρατερ και μια εξατμηση χωρις καταλυτες και φιλτρα και καναζανια και μα μου.. Ουτε εγκεφαλους στο αμαξι ουτε τπτ..Ενα Μκ1 Gti ασπουμε.. 60μμ που λετε απο μπροστα μεχρι πισω ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 poen εστειλα email @ BMC αλλα ποσες μερες κ δεν απαντησαν αετο πετανε? δωσε λιγο το email που εχεις κ εβγαλες ακρη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 πρεπει να τους κραξεις λιγο και μετα θα απαντησουν στο δευτερο μαιλ απαντανε haha σου στελνω με πμ το μαιλ.. απλα πρεπει να τους πεις αυτα που σου ειπα αλιως σε παραπεμπουν στον dealer εδω που ειναι χειροτερος και απο το eric τον dealer της milltek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Υπάρχει τρόπος το βαρελάκι της bmc που δείχνει ο φίλος πιο πάνω να μπορέσει να συνδεθεί με την μαμά σκούπα? Η ιδέα να κατεβαίνει χύμα σωλήνας στο προβολάκι δεν μου πολυ αρέσει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Poenstar σε προιγουμενο ποστ σου ειχες γραψει οτι με bmc στο βαθος του χρονου θα εχω πολυ σκονι και ισως βουλομενα μπεκακια.. Ισχυει το ιδιο και για τις φιλτροχωανες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Βουλωμένα μπεκ δε θα έχεις. Δεν μπορει να βουλωσει ενα μπεκ που ψεκαζει με 100+ bar επειδη θα πιασει σκονη ή κάπνα στο εξωτερικό του ακροφυσίου του. Πάντως ότι ισχύει για το βαρελάκι ισχύει και για τη φιλτροχοάνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Στεφ μ'αρεσει ρε φιλος που παντα λες μια επιστημονικη εξηγηση! Μετραν τα λογια σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Υπάρχει τρόπος το βαρελάκι της bmc που δείχνει ο φίλος πιο πάνω να μπορέσει να συνδεθεί με την μαμά σκούπα? Η ιδέα να κατεβαίνει χύμα σωλήνας στο προβολάκι δεν μου πολυ αρέσει.. ειμαι στο ψαξιμο. εχω σκευτει κατι αλλα δεν το εχω κανει ακωμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Βουλωμένα μπεκ δε θα έχεις. Δεν μπορει να βουλωσει ενα μπεκ που ψεκαζει με 100+ bar επειδη θα πιασει σκονη ή κάπνα στο εξωτερικό του ακροφυσίου του. Πάντως ότι ισχύει για το βαρελάκι ισχύει και για τη φιλτροχοάνη. Πιθανόν τότε να έχουν αλλάξει τα μπεκ ως προς την κατασκευή τους. Γιατί εμένα μου είχε βουλώσει μπεκ σε simple point (mono point) FIAT στο παρελθόν με φιλτροχοάνη BMC που έβγαλα στην συνέχεια τοποθετώντας φίλτρο Kingdragon στο φιλτροκούτι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Γενικότερα τα Cinquecento Sporting & Punto είχαν θέμα με τις χοάνες (γάζας) στην δεκαετία του '90. Για αυτό και είχαν επικρατήσει & στα Punto GT οι χοάνες - σφουγγάρι όπως της ITG (Powerchips). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Τα μπεκ βουλώνουν από τη μέσα πλευρά τους από σκουπιδάκια βενζίνης. Βεβαια δεν παιρνω και ορκο οτι δε συνέβει αυτο που λες αλλα και πάλι εκεινα τα μπεκ ψέκαζαν με 3-4 bar, όχι 100. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Τα μπεκ βουλώνουν από τη μέσα πλευρά τους από σκουπιδάκια βενζίνης. Βεβαια δεν παιρνω και ορκο οτι δε συνέβει αυτο που λες αλλα και πάλι εκεινα τα μπεκ ψέκαζαν με 3-4 bar, όχι 100. ok ευχαριστώ για την απάντηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Αντε τι εγινε τοσο καιρο..? Δεν ειχαμε κανα νεο για κανενα "122αρι"? Να κανω εγω τοτε ενα θεμα . Στις ποσες στροφες χτυπαει κοφτη? Με ενδιαφερει πιο πολυ να μαθω απο τσι με προγραμμα! Με την 2α μια φορα το δοκιμασα και νομιζω ειδα 6400-6500..Γυρο στα 100-105χλμ ειμουν! εσας ποσο χτυπαει? 3500-6100 1η,2α,3η,4η παντος γαζωνω Σε κανα μηνα θα κανω και μια δυναμομετρηση να δουμε τι πουλια πιανουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 (edited) Απο φιλτρο θα προτιμησω απλα να αλαξω το εργοστασιακο με ενα πιο ελευθερο..Κ&Ν κατα προτιμηση. Δεν θελω μοντιφες στυλ βαρελακια/φιλτροχωανες κτλπ.. Επισης απο εξατμιση αν και θα ηθελα ενα σωληνα απο μπροστα μεχρι πισω μμ χωρις τπτ(καταλυτες/καζανακια) μαλλον θα γινει αλαγη απο gti ή r32! Καλα ολα αυτα που λεω δεν ειναι για το αμεσο μελλον.. απλα στα σχεδια μου! Για δοκιμασε κατι τετοιο ... Το βαρελακι ειναι ΚΝ apollo ... η τοποθετηση δικη μου μοντιφα Edited November 29, 2009 by BillVWRuleZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...