poen Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 (edited) 1)Καθε ποτε κανουμε καθαρισμο πεταλουδας? 2)Οσοι φοραμε προγραμμα πρεπει να παμε στον προγραμματιστη μας για ρυθμιση της πεταλουδας ή δεν εχει σχεση? 3)Θελω να αλλαξω εξατμιση μονο και μονο για αλογα ΟΧΙ θορυβο...μονο καταλυτη αλλαζω? Και ποιον? δεν εχω ιδεα! ----- Ποεν τελικα βρηκες τουρμπινα και πατεντα? Αντε γιατι αρχισα να τα βαριεμαι τα 150.. 3) αν θες αλογα δεν αξιζει τον κοπο να δωσεις ενα 1000 το λιγοτερο για να παρεις 6-7 αλογα και 1 κιλο ροπης. και εγω ετσι ελεγα αλλα τελικα πιστευω οτι δεν αξιζει. οχι δεν βρηκα τουρμπινα το παρατησα το θεμα.. περιμενω το πολο gti.. θελω να δω σε τι τιμη θα ερθει.. για να κανω κατι σωστο με το 122 θα επρεπε να σκασω αρκετα. οποτε προτιμω να φυγουν 2-3 χιλιαρικα παραπανω και να παω στο πολο μιας και η τιμη του ειναι κοντα στα 21 Edited July 17, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 17, 2010 Author Report Share Posted July 17, 2010 3)Θελω να αλλαξω εξατμιση μονο και μονο για αλογα ΟΧΙ θορυβο...μονο καταλυτη αλλαζω? Και ποιον? δεν εχω ιδεα! Ο μόνος που ξέρω ότι έχει βάλει ολόσωμη εξάτμιση είναι ο turbomakis και έχει μετρηθεί στα 163 άλογα. Αν θες να δώσεις 1200 ευρώ και να ανέβεις 5 ίππους το κάνεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Δεν βοηθαει τπτ σε θερμοκρασιες ή τπτ? απλα 3-6 αλογα? Εγω τα υπολογιζα πως εισαγωγη εξατμιση θα παρω καμια 15-20.. με επαναπρογραμματισμο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Δεν βοηθαει τπτ σε θερμοκρασιες ή τπτ? απλα 3-6 αλογα? Εγω τα υπολογιζα πως εισαγωγη εξατμιση θα παρω καμια 15-20.. με επαναπρογραμματισμο.. Πέφτει η θερμοκρασία της τουρμπίνας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Δεν βοηθαει τπτ σε θερμοκρασιες ή τπτ? απλα 3-6 αλογα? Εγω τα υπολογιζα πως εισαγωγη εξατμιση θα παρω καμια 15-20.. με επαναπρογραμματισμο.. Στο συγκεκριμένο κινητήρα, η διαφορά δε θα είναι σε καμία περίπτωση τόσο μεγάλη. Σε ένα Cupra για παράδειγμα, θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 οτι κ να βαλεις δεν παει πανω απο αυτα τα αλογα 160+++ θα εισαι εκτος κ αν κανεις καταφερε με ξυραφιασμενες τουρμπινες να παει παραπανω αλλα εκει το θεμα αλλαζει εδω μιλαμε για stage 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Καλημερα. Σημερα το πρωι παρατηρησα κατι που με ενοχλησε παρα πολυ. 1ον. Οταν το εβαλα μπροστα περα απο το γνωστο θορυβο που κανει οταν τσοκαρι ακουστηκε και ενα ΚΡΡΡΡΡ για 1-2 δευτερολεπτα και μετα κανονικα. 2ον. Οταν πηγαινα π.χ με 2αρα με 2000σαλ και αφηνα γκαζι με ταχυτητα μεσα οπως κατεβαζε τις στροφες ακουγοταν πολυ βουυυυυυυυητο. ΤΟ βουητο ηταν ακριβως οπως οταν τρεχεις με το αμαξι και ανοιξεις το πισω παραθυρο.. Εχω κανα το παρω 5-6 μερες το αμαξι και σημερα ειχε 38 βαθμους. Τελευταια φορα που το πηρα το "ξεμπουκωσα" κιολας να μην λεει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Καλημερα. Σημερα το πρωι παρατηρησα κατι που με ενοχλησε παρα πολυ. 1ον. Οταν το εβαλα μπροστα περα απο το γνωστο θορυβο που κανει οταν τσοκαρι ακουστηκε και ενα ΚΡΡΡΡΡ για 1-2 δευτερολεπτα και μετα κανονικα. 2ον. Οταν πηγαινα π.χ με 2αρα με 2000σαλ και αφηνα γκαζι με ταχυτητα μεσα οπως κατεβαζε τις στροφες ακουγοταν πολυ βουυυυυυυυητο. ΤΟ βουητο ηταν ακριβως οπως οταν τρεχεις με το αμαξι και ανοιξεις το πισω παραθυρο.. Εχω κανα το παρω 5-6 μερες το αμαξι και σημερα ειχε 38 βαθμους. Τελευταια φορα που το πηρα το "ξεμπουκωσα" κιολας να μην λεει.. αν στο έκανε πριν ανέβει η θερμοκρασία κ δουλέψει αρκετά ο κινητήρας για να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργειας μου φενετε οτι έκανες το ακριβός αντίθετο απο το ξεμπουκομα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Το ξεμπουκομα το εκανα πριν 4-5 μερες. Παντως για το βουητο δεν ξερω..Μπορει να ειναι και φυσιολογικο γτ 1η φορα δεν ακουγα μουσικη. Αλλα το αλλο οταν το εβαλα μπρος τι σκ@τ@ ηταν.. Και εκανε δυνατο Κρρρρρρρρ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Το ξεμπουκομα το εκανα πριν 4-5 μερες. Παντως για το βουητο δεν ξερω..Μπορει να ειναι και φυσιολογικο γτ 1η φορα δεν ακουγα μουσικη. Αλλα το αλλο οταν το εβαλα μπρος τι σκ@τ@ ηταν.. Και εκανε δυνατο Κρρρρρρρρ! dont worry einai φυσιολογικοί να κάνει κάποια ας το πούμε σκασίματα -θορύβους μέχρι να πέσουν οι στροφές του ρελαντί απο το τσοκ δλδ απο 1300 σε 800... για το βουητό μπας κ έχεις ξεφούσκωτα λάστιχα??γτ εγω ακουω έντονο βουητό κ κοπανιματα απο την ανάρτηση κ καταλαβαίνω οτι θέλουν φούσκωμα τα λάστιχα μου!!+ μειωμένη ποιότητα κύλισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Το βουητο οκ το ξεπερασα ισως να μην ειναι και τιποτα. Το ΚΡΡΡΡ ηταν με το που μιζαρα και πηρε μπρος.. τεσπα οτι και να ειναι αφου προχωραει το αμαξι Δεν ειναι εποχες τωρα για συνεργεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 Αυτό το ΚΡΡΡΡ το έχω ακούσει και εγώ μερικές φόρες και συγκεκριμένα όταν δεν είχα βάλει μπροστά το αυτοκίνητο για τουλάχιστον 2-3 μέρες. Απλα πάει να ανεβάσει περισσότερες στροφές για το Cold Start αλλά εκεί "τα βρίσκει σκούρα". Θα δεις ότι μετά δεν θα σου το ξανακάνει (εκτός και αν αφήσεις και πάλι το αυτοκίνητο για μέρες εκτός λειτουργίας) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Το eξεκριξις εκανε το θαυμα του μαλλον!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Εχει σπαει κανα μοτερ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted July 21, 2010 Report Share Posted July 21, 2010 Το eξεκριξις εκανε το θαυμα του μαλλον!! θα εννοεις το anatinaxis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamaicaboy Posted July 22, 2010 Report Share Posted July 22, 2010 το εχω ακουσει 2 φορες στον 1,5 χρονο το λεγομενο κρρρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 Αυτές τις μέρες έχω στα χέρια μου ένα Α3 με το μοτερ με τα 122-125 άλογα. Υπάρχει κάποιος πνίχτης στην εισαγωγή, που βγαίνει, σαν του golf 160? μήπως να βγάλω τελείως το φίλτρο?νοικιάρικο είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 (edited) μπορεις να ανοιξεις το καπακι και να το αφησεις ψωρις καπακι. μην βγαλεις φιλτρο θα γινει σκουπα delongi κριμα ειναι μωρε!!! πνιχτη δεν εχει Edited July 26, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 Ok, μη σπάσουμε και καμιά τουρμπίνα! Ευχαριστώ Πάνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 μήπως να βγάλω τελείως το φίλτρο?νοικιάρικο είναι. σοβαρος ανθρωπος σου λεει μετα...δκηγορος.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Είμαι σε διακοπές λέμε, αχαχαχαχαχα. Ακολούθησα πάντως τη συμβουλή του Πάνου και έχει ωραίο θόρυβο. Ωραίο μοτεράκι, πολύ οικονομικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 τον θορυβο τον ζηλευω απο το μοτερ αυτο.οταν το ειχε 1κανει ο ktm25089 κ μετα ο κοσμας εγω ημουν μες της τσατιλα καθως ο ηχος που κανει ειναι πολυ αγριος κ φυσικα τον απολλαμβανεις τσαμπα..ενω για τα δικα μας θελει ενα βαρελακι σκουπα κατι...κ ειναι κ ΟΕΜ οι αχρηστοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Ναι όντως. Και νομίζω ότι τραβαει και λίγο καλύτερα, αλλά ίσως είναι ιδέα μου. Απο την άλλη οι κομπρεσσορατοτούρμπινοι έχουμε τον γνωστό...πνίχτη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 σε dyno εδειξε τα ιδια αλογα με μια φιλτροχωανη (το dyno το εκανε ο κοσμας) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 43000 χιλιομετρα.. πηγα και αλαξα.. υγρα φρενων, εξαερωση κλπ, πισω τακακια καθως ειχαν λιγοτερο απο 1mm και ουσιαστικα δεν ειχα φρενα!!! μου αλαξαν μπουζι τα οποια ηταν δικα μου εκαναν γενικο ελεγχο και βρηκαν προβλημα στο συνχροναιζ 2ερας το οποιο τους ειχα πει εγω. τιμη 170 ευρο. πως το βλεπετε?? πολλα η λιγα μου πηραν? τελος μια ερωτιση στους προγραμματιστες του club μας. λογο του γνωστου προβληματος με τα καυσιμα και μιας και 100αρα δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ!!!! να βαλω 95αρα η θα εχω χοντρο θεμα? εχω ρυθμιση 100αρας για το προγραμμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...