mourh Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 ποεν σβησε κανα PM δε μπορεις να δεχτεις τπτ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Ποεν επειδη εγω εχω βαλει 95αρα καταλαθος δεν ειχα κανενα προβλημα.. Αλλα δεν πατουσα και το γκαζι! Χλρες βολτες χωρις κανενα προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 (edited) ποεν σβησε κανα PM δε μπορεις να δεχτεις τπτ fixed Ποεν επειδη εγω εχω βαλει 95αρα καταλαθος δεν ειχα κανενα προβλημα.. Αλλα δεν πατουσα και το γκαζι! Χλρες βολτες χωρις κανενα προβλημα. thanx φιλε Edited July 27, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 27, 2010 Author Report Share Posted July 27, 2010 Ποεν επειδη εγω εχω βαλει 95αρα καταλαθος δεν ειχα κανενα προβλημα.. Αλλα δεν πατουσα και το γκαζι! Χλρες βολτες χωρις κανενα προβλημα. Κι εγώ ακριβώς το ίδιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 σε dyno εδειξε τα ιδια αλογα με μια φιλτροχωανη (το dyno το εκανε ο κοσμας) Εννοείς ότι δεν κέρδισε τίποτα? Πάνο, εμείς πάλι στην αθήνα, μόνο 100άρα εχει μείνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 (edited) ρε και εγω Αθηνα ειμαι εδω και μια βδομαδα και εκει που βαζω εχει μονο 95αρα. εχθες εφυγα απο το Φιλοσιδη που ειχα παει για τακακια και συνχροναιζ 2ερας και περιμενα στην ουρα σε μια bp εκει διπλα κανα 35 λεπτο γιατι τα 2 ΕΚΟ που βαζω δεν ειχαν ουτε για αστειο. ωταν εφτασε η σειρα μου γεματος χαρα του λεω 100αρα γεμιζουμε. γεμιζουμε μου λεει αλλα απλη! γεμιζουμε ΔΕΝ του λεω ευχαριστω πολυ γεια σας! χαχαχαχαχαχα Edited July 27, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Ωχ ωχ. Δες τις 2 bp στην Καραολή Δημητρίου. Αυτες λογικα θα εχουν γιατι ηταν κλειστες 2 βδομαδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Εννοείς ότι δεν κέρδισε τίποτα? Πάνο, εμείς πάλι στην αθήνα, μόνο 100άρα εχει μείνει! το αντιθετο εννοω οτι κερδισε οσο θα κερδιζε αν εβαζε κιτ φιλτροχωανης κ το εκανε κ τσαμπα κ ειναι κ ΟΕΜ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Βασικα διαφορα σε αλογα ειχε,χωρις το καπακι.Και εαν θυμαμαι καλα γυρω στα 6.Ο κοσμας εχει την δυναμομετρηση.Μηδενικη διαφορα ειχε οταν δοκιμασαν να βαλουνε χοανη γνωστης μαρκας και να καταργησουν τον παπα.Δλδ ανοιχτος παπας σε σχεση με χοανη γνωστης μαρκας στην τουρμπινα μηδεν.Μονο κανα 150αρι ελαφρυτερη η τσεπη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Αναφέρεστε στο καπάκι μεσά στο οποίο είναι το στρογγυλό φίλτρο, σωστά? Το άλλο καπάκι που είναι πίσω από τη γρίλια, θέλει βγάλσιμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Αναφέρεστε στο καπάκι μεσά στο οποίο είναι το στρογγυλό φίλτρο, σωστά? Το άλλο καπάκι που είναι πίσω από τη γρίλια, θέλει βγάλσιμο? οχι βγαζεις μονο το καπακι απο το φιλτροκουτι. καλη λυση ειναι και οι τρυπες στο φιλτροκαπακι για καποιον που θελειε κατι ποιο χαλαρο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Ειχα σκεφτει να "φτιαξουμε" μια ποιο μεγαλη σκουπα αλλα δεν ξερω αν θα ειναι καλη ιδεα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 δεν ειναι εκει το θεμα της μαμα εισαγωγης αλλα τα αρκετα s και γωνιες μεχρι το φιλτροκουτι. καλη λυση για αυτο το μοτερ ειναι η ελευθερο φιλτρο χωρις καπακι η ενα βαρελακι με αερα απο χαμηλα αν εχει σκοπο κανεις να δωσει ενα 150αρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Τελικα παιδες φοραει κανενας Revo σε 122 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Εγω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Εσυ αν ειναι να κατεβεις ποτε Κατερινη πεστο να σου δειξω πως πανε τα 122αρια με προγραμμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 Nrgakos, Εισαι ευχαριστημενος ? Διαφορα ειδες ουσιαστικη ? Απο καταναλωση πως πας ? Για την 100αρα η την 95 αρα εβαλες ? Θετικα και αρνητικα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 @diMake κριμα ειναι να καις τζαμπα βενζινη...ειναι και ακριβη... Εχει αρκετα μεγαλη διαφορα σε αποδοση, ειδικα μετα τις 5000 που συνεχιζει ενω το μαμα ψοφαει... Ενω εβαλα σεταπ 95αρας με 95αρα χτυπαει πυρακια οποτε βαζω 100αρα με +10λεπτα/λιτρο. Απο καταναλωση δεν ειδα καποια διαφορα, ισως να ανεβηκε αλλα πολυ λιγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 (edited) Η ροπη με νοιαζει εκει που με δευτερα ανοιγεις απο 1,7 σε 4000 και σε κολαει πισω A ! Τι θα πει χτυπαει πυρακια ? Το εχω αιωνια απορια Edited September 6, 2010 by xband Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digigram Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Η ροπη με νοιαζει εκει που με δευτερα ανοιγεις απο 1,7 σε 4000 και σε κολαει πισω A ! Τι θα πει χτυπαει πυρακια ? Το εχω αιωνια απορια Είναι ακουστικό φαινόμενο που οφείλεται σε λανθασμένο χρονισμό ανάφλεξης του μίγματος. Το μίγμα αναφλέγεται πολύ νωρίς, πριν ακόμη φθάσει το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο. Αυτό επιφέρει μείωση της απόδοσης του κινητήρα και αύξηση της καταπόνησης των μπιελών. Σε κινητήρες τούρμπο το φαινόμενο καταστρέφει τον κινητήρα τάχιστα. 1)Τα πυράκια (ήχος μεταλλικός, σαν χτύπημα ενός σφυριού σε μια συμπαγή μεταλλική επιφάνεια) μπορείς να τα ακούσεις κυρίως όταν το αυτοκίνητο "κρεμάει" και το φορτίο του κινητήρα είναι μεγάλο (π.χ. αν σε μια ανηφόρα ξεχάσεις να κατεβάσεις ταχύτητα) 2)Σε κάθε χτύπημα έχουμε δραματική μείωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα (διαφυγή μεγάλων ποσών ενέργειας προς τα τοιχώματα των κυλίνδρων). Γι' αυτό και τα αυτοκίνητα που κτυπάνε πυράκια σε μια ανηφόρα δεν μπορούν να επιταχύνουν σωστά (δεν είμαι σίγουρος γι' αύτό). 3)Σε κάθε κτύπημα έχουμε κρουσικές καταπονήσεις του μηχανισμού του κινητήρα (μπιέλες, έμβολα, κουζινέτα, ελατήρια κ.τ.λ.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltos_Golf6 Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Είναι ακουστικό φαινόμενο που οφείλεται σε λανθασμένο χρονισμό ανάφλεξης του μίγματος. Το μίγμα αναφλέγεται πολύ νωρίς, πριν ακόμη φθάσει το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο. Αυτό επιφέρει μείωση της απόδοσης του κινητήρα και αύξηση της καταπόνησης των μπιελών. Σε κινητήρες τούρμπο το φαινόμενο καταστρέφει τον κινητήρα τάχιστα. 1)Τα πυράκια (ήχος μεταλλικός, σαν χτύπημα ενός σφυριού σε μια συμπαγή μεταλλική επιφάνεια) μπορείς να τα ακούσεις κυρίως όταν το αυτοκίνητο "κρεμάει" και το φορτίο του κινητήρα είναι μεγάλο (π.χ. αν σε μια ανηφόρα ξεχάσεις να κατεβάσεις ταχύτητα) 2)Σε κάθε χτύπημα έχουμε δραματική μείωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα (διαφυγή μεγάλων ποσών ενέργειας προς τα τοιχώματα των κυλίνδρων). Γι' αυτό και τα αυτοκίνητα που κτυπάνε πυράκια σε μια ανηφόρα δεν μπορούν να επιταχύνουν σωστά (δεν είμαι σίγουρος γι' αύτό). 3)Σε κάθε κτύπημα έχουμε κρουσικές καταπονήσεις του μηχανισμού του κινητήρα (μπιέλες, έμβολα, κουζινέτα, ελατήρια κ.τ.λ.) Αυτό το ακούω κι εγώ και μάλιστα πολύ έντονα όπως επίσης αν πέσουν πάρα πολύ οι στροφές (κάτω από 1000) και έχω μείνει με ταχύτητα στο κιβώτιο... Αυτό με τι το αντιμετωπίζουμε? Με 100αρα, ενισχυτικά οκτανίων κλπ?? μήπως πρέπει να γίνει στον εγκέφαλο τίποτα..? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 ρε τσαμπα θα το βαλεις σου λεω. ουτε 1-2 κιλα ροπης θα καταλαβεις ουτε 2-3 αλογα. μονο το δυναμομετρο θα στα βγαλει ΑΝ στα βγαλει και μετα θα ειναι καθαρα ψυχολογικο. το καλυτερο που εχεις να κανεις για να μη δινεις τσαμπα λευτα ειναι να πας στα Σπατα στο δυναμετρο να δωσεις κανα 50αρι δεν θυμαμαι ακριβως και να δεις που εισαι με το sp. power Αν δεις οτι εισαι πολυ κατω σε σχεση με αυτα που δινει η ρεβο βαλτο αν θες τοσο. αν και πρεπει να ξερεις πως τα sp power ειναι γενικα αρκετα επιθετικα. το Gt του γιατρου (playmaker) εβγαλε 230κατι ωταν αλλα βγαζουν με τα ιδια πραγματα 210 - 215 - 220 αλλο να δωσεις 50-60 για μια δυναμομετριση αλλο 800 για ενα προγραμμα απο τη στιγμη που φορας ηδη. φιλικα πανος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Ενω εβαλα σεταπ 95αρας με 95αρα χτυπαει πυρακια οποτε βαζω 100αρα με +10λεπτα/λιτρο. Απο καταναλωση δεν ειδα καποια διαφορα, ισως να ανεβηκε αλλα πολυ λιγο. Αυτο πανε κοιτα το... Εγω ειμαι με σεταπ 100αρας ειμαι αλλα κανα 2 φορες που εβαλα 95 δεν χτυπουσε τιποτα..εσυ με σεταπ 95αρας και χτυπαει? Δλδ αν εβαζες σεταπ 100αρας τι θα ηθελε αγωνιστικη..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Αυτό το ακούω κι εγώ και μάλιστα πολύ έντονα όπως επίσης αν πέσουν πάρα πολύ οι στροφές (κάτω από 1000) και έχω μείνει με ταχύτητα στο κιβώτιο... Αυτό με τι το αντιμετωπίζουμε? Με 100αρα, ενισχυτικά οκτανίων κλπ?? μήπως πρέπει να γίνει στον εγκέφαλο τίποτα..? Ευχαριστώ Εσενα ειναι το κιβωτιο που ακουγεται οχι τα πυρακια. Πυρακια θα ακουσεις στη μεγιστη ροπη δηλαδη κοντα στις 2000-3000 στροφες. Αυτο πανε κοιτα το... Εγω ειμαι με σεταπ 100αρας ειμαι αλλα κανα 2 φορες που εβαλα 95 δεν χτυπουσε τιποτα..εσυ με σεταπ 95αρας και χτυπαει? Δλδ αν εβαζες σεταπ 100αρας τι θα ηθελε αγωνιστικη..? Δοκιμασε να βαλεις 95αρα και να επιταχυνεις με 3η απο χαμηλες στροφες σε μικρη ανηφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Παιδες βλεπω τη δυναμομετρηση τη παλια και εχο ισχυς κινητηρα 128.2, διορθωμενη συμφωνα με EWG 80/1269 135.5 , ξερουμε τι ειναι αυτο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...