Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Ποεν επειδη εγω εχω βαλει 95αρα καταλαθος δεν ειχα κανενα προβλημα.. Αλλα δεν πατουσα και το γκαζι!

Χλρες βολτες χωρις κανενα προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

ποεν σβησε κανα PM δε μπορεις να δεχτεις τπτ

fixed :o

Ποεν επειδη εγω εχω βαλει 95αρα καταλαθος δεν ειχα κανενα προβλημα.. Αλλα δεν πατουσα και το γκαζι!

Χλρες βολτες χωρις κανενα προβλημα.

thanx φιλε :o

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Ποεν επειδη εγω εχω βαλει 95αρα καταλαθος δεν ειχα κανενα προβλημα.. Αλλα δεν πατουσα και το γκαζι!

Χλρες βολτες χωρις κανενα προβλημα.

Κι εγώ ακριβώς το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

σε dyno εδειξε τα ιδια αλογα με μια φιλτροχωανη (το dyno το εκανε ο κοσμας)

Εννοείς ότι δεν κέρδισε τίποτα?

Πάνο, εμείς πάλι στην αθήνα, μόνο 100άρα εχει μείνει!

Link to comment
Share on other sites

ρε και εγω Αθηνα ειμαι εδω και μια βδομαδα και εκει που βαζω εχει μονο 95αρα.

εχθες εφυγα απο το Φιλοσιδη που ειχα παει για τακακια και συνχροναιζ 2ερας και περιμενα στην ουρα σε μια bp εκει διπλα κανα 35 λεπτο γιατι τα 2 ΕΚΟ που βαζω δεν ειχαν ουτε για αστειο.

ωταν εφτασε η σειρα μου γεματος χαρα του λεω 100αρα γεμιζουμε.

γεμιζουμε μου λεει αλλα απλη! γεμιζουμε ΔΕΝ του λεω ευχαριστω πολυ γεια σας!

χαχαχαχαχαχα

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι δεν κέρδισε τίποτα?

Πάνο, εμείς πάλι στην αθήνα, μόνο 100άρα εχει μείνει!

το αντιθετο εννοω οτι κερδισε οσο θα κερδιζε αν εβαζε κιτ φιλτροχωανης κ το εκανε κ τσαμπα κ ειναι κ ΟΕΜ

Link to comment
Share on other sites

Βασικα διαφορα σε αλογα ειχε,χωρις το καπακι.Και εαν θυμαμαι καλα γυρω στα 6.Ο κοσμας εχει την δυναμομετρηση.Μηδενικη διαφορα ειχε οταν δοκιμασαν να βαλουνε χοανη γνωστης μαρκας και να καταργησουν τον παπα.Δλδ ανοιχτος παπας σε σχεση με χοανη γνωστης μαρκας στην τουρμπινα μηδεν.Μονο κανα 150αρι ελαφρυτερη η τσεπη!!!

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρεστε στο καπάκι μεσά στο οποίο είναι το στρογγυλό φίλτρο, σωστά?

Το άλλο καπάκι που είναι πίσω από τη γρίλια, θέλει βγάλσιμο?

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρεστε στο καπάκι μεσά στο οποίο είναι το στρογγυλό φίλτρο, σωστά?

Το άλλο καπάκι που είναι πίσω από τη γρίλια, θέλει βγάλσιμο?

οχι βγαζεις μονο το καπακι απο το φιλτροκουτι.

καλη λυση ειναι και οι τρυπες στο φιλτροκαπακι για καποιον που θελειε κατι ποιο χαλαρο!

Link to comment
Share on other sites

Ειχα σκεφτει να "φτιαξουμε" μια ποιο μεγαλη σκουπα αλλα δεν ξερω αν θα ειναι καλη ιδεα..

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι εκει το θεμα της μαμα εισαγωγης αλλα τα αρκετα s και γωνιες μεχρι το φιλτροκουτι.

καλη λυση για αυτο το μοτερ ειναι η ελευθερο φιλτρο χωρις καπακι η ενα βαρελακι με αερα απο χαμηλα αν εχει σκοπο κανεις να δωσει ενα 150αρι

Link to comment
Share on other sites

Εσυ αν ειναι να κατεβεις ποτε Κατερινη πεστο να σου δειξω πως πανε τα 122αρια με προγραμμα 8)

Link to comment
Share on other sites

Nrgakos,

Εισαι ευχαριστημενος ? Διαφορα ειδες ουσιαστικη ?

Απο καταναλωση πως πας ?

Για την 100αρα η την 95 αρα εβαλες ?

Θετικα και αρνητικα ?

Link to comment
Share on other sites

@diMake κριμα ειναι να καις τζαμπα βενζινη...ειναι και ακριβη... :)

Εχει αρκετα μεγαλη διαφορα σε αποδοση, ειδικα μετα τις 5000 που συνεχιζει ενω το μαμα ψοφαει... Ενω εβαλα σεταπ 95αρας με 95αρα χτυπαει πυρακια οποτε βαζω 100αρα με +10λεπτα/λιτρο. Απο καταναλωση δεν ειδα καποια διαφορα, ισως να ανεβηκε αλλα πολυ λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Η ροπη με νοιαζει εκει που με δευτερα ανοιγεις απο 1,7 σε 4000 και σε κολαει πισω

A ! Τι θα πει χτυπαει πυρακια ? Το εχω αιωνια απορια

Edited by xband
Link to comment
Share on other sites

Η ροπη με νοιαζει εκει που με δευτερα ανοιγεις απο 1,7 σε 4000 και σε κολαει πισω

A ! Τι θα πει χτυπαει πυρακια ? Το εχω αιωνια απορια

Είναι ακουστικό φαινόμενο που οφείλεται σε λανθασμένο χρονισμό ανάφλεξης του μίγματος. Το μίγμα αναφλέγεται πολύ νωρίς, πριν ακόμη φθάσει το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο. Αυτό επιφέρει μείωση της απόδοσης του κινητήρα και αύξηση της καταπόνησης των μπιελών. Σε κινητήρες τούρμπο το φαινόμενο καταστρέφει τον κινητήρα τάχιστα.

1)Τα πυράκια (ήχος μεταλλικός, σαν χτύπημα ενός σφυριού σε μια συμπαγή μεταλλική επιφάνεια) μπορείς να τα ακούσεις κυρίως όταν το αυτοκίνητο "κρεμάει" και το φορτίο του κινητήρα είναι μεγάλο (π.χ. αν σε μια ανηφόρα ξεχάσεις να κατεβάσεις ταχύτητα)

2)Σε κάθε χτύπημα έχουμε δραματική μείωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα (διαφυγή μεγάλων ποσών ενέργειας προς τα τοιχώματα των κυλίνδρων). Γι' αυτό και τα αυτοκίνητα που κτυπάνε πυράκια σε μια ανηφόρα δεν μπορούν να επιταχύνουν σωστά (δεν είμαι σίγουρος γι' αύτό).

3)Σε κάθε κτύπημα έχουμε κρουσικές καταπονήσεις του μηχανισμού του κινητήρα (μπιέλες, έμβολα, κουζινέτα, ελατήρια κ.τ.λ.)

Link to comment
Share on other sites

Είναι ακουστικό φαινόμενο που οφείλεται σε λανθασμένο χρονισμό ανάφλεξης του μίγματος. Το μίγμα αναφλέγεται πολύ νωρίς, πριν ακόμη φθάσει το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο. Αυτό επιφέρει μείωση της απόδοσης του κινητήρα και αύξηση της καταπόνησης των μπιελών. Σε κινητήρες τούρμπο το φαινόμενο καταστρέφει τον κινητήρα τάχιστα.

1)Τα πυράκια (ήχος μεταλλικός, σαν χτύπημα ενός σφυριού σε μια συμπαγή μεταλλική επιφάνεια) μπορείς να τα ακούσεις κυρίως όταν το αυτοκίνητο "κρεμάει" και το φορτίο του κινητήρα είναι μεγάλο (π.χ. αν σε μια ανηφόρα ξεχάσεις να κατεβάσεις ταχύτητα)

2)Σε κάθε χτύπημα έχουμε δραματική μείωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα (διαφυγή μεγάλων ποσών ενέργειας προς τα τοιχώματα των κυλίνδρων). Γι' αυτό και τα αυτοκίνητα που κτυπάνε πυράκια σε μια ανηφόρα δεν μπορούν να επιταχύνουν σωστά (δεν είμαι σίγουρος γι' αύτό).

3)Σε κάθε κτύπημα έχουμε κρουσικές καταπονήσεις του μηχανισμού του κινητήρα (μπιέλες, έμβολα, κουζινέτα, ελατήρια κ.τ.λ.)

Αυτό το ακούω κι εγώ και μάλιστα πολύ έντονα όπως επίσης αν πέσουν πάρα πολύ οι στροφές (κάτω από 1000) και έχω μείνει με ταχύτητα στο κιβώτιο... Αυτό με τι το αντιμετωπίζουμε? Με 100αρα, ενισχυτικά οκτανίων κλπ?? μήπως πρέπει να γίνει στον εγκέφαλο τίποτα..?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

ρε τσαμπα θα το βαλεις σου λεω.

ουτε 1-2 κιλα ροπης θα καταλαβεις ουτε 2-3 αλογα.

μονο το δυναμομετρο θα στα βγαλει ΑΝ στα βγαλει και μετα θα ειναι καθαρα ψυχολογικο.

το καλυτερο που εχεις να κανεις για να μη δινεις τσαμπα λευτα ειναι να πας στα Σπατα στο δυναμετρο να δωσεις κανα 50αρι δεν θυμαμαι ακριβως και να δεις που εισαι με το sp. power

Αν δεις οτι εισαι πολυ κατω σε σχεση με αυτα που δινει η ρεβο βαλτο αν θες τοσο.

αν και πρεπει να ξερεις πως τα sp power ειναι γενικα αρκετα επιθετικα.

το Gt του γιατρου (playmaker) εβγαλε 230κατι ωταν αλλα βγαζουν με τα ιδια πραγματα 210 - 215 - 220

αλλο να δωσεις 50-60 για μια δυναμομετριση αλλο 800 για ενα προγραμμα απο τη στιγμη που φορας ηδη.

φιλικα πανος

Link to comment
Share on other sites

Ενω εβαλα σεταπ 95αρας με 95αρα χτυπαει πυρακια οποτε βαζω 100αρα με +10λεπτα/λιτρο. Απο καταναλωση δεν ειδα καποια διαφορα, ισως να ανεβηκε αλλα πολυ λιγο.

Αυτο πανε κοιτα το... Εγω ειμαι με σεταπ 100αρας ειμαι αλλα κανα 2 φορες που εβαλα 95 δεν χτυπουσε τιποτα..εσυ με σεταπ 95αρας και

χτυπαει? Δλδ αν εβαζες σεταπ 100αρας τι θα ηθελε αγωνιστικη..? sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ακούω κι εγώ και μάλιστα πολύ έντονα όπως επίσης αν πέσουν πάρα πολύ οι στροφές (κάτω από 1000) και έχω μείνει με ταχύτητα στο κιβώτιο... Αυτό με τι το αντιμετωπίζουμε? Με 100αρα, ενισχυτικά οκτανίων κλπ?? μήπως πρέπει να γίνει στον εγκέφαλο τίποτα..?

Ευχαριστώ

Εσενα ειναι το κιβωτιο που ακουγεται οχι τα πυρακια. Πυρακια θα ακουσεις στη μεγιστη ροπη δηλαδη κοντα στις 2000-3000 στροφες.

Αυτο πανε κοιτα το... Εγω ειμαι με σεταπ 100αρας ειμαι αλλα κανα 2 φορες που εβαλα 95 δεν χτυπουσε τιποτα..εσυ με σεταπ 95αρας και

χτυπαει? Δλδ αν εβαζες σεταπ 100αρας τι θα ηθελε αγωνιστικη..? sillyhorse1rb5.gif

Δοκιμασε να βαλεις 95αρα και να επιταχυνεις με 3η απο χαμηλες στροφες σε μικρη ανηφορα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες βλεπω τη δυναμομετρηση τη παλια και εχο ισχυς κινητηρα 128.2, διορθωμενη συμφωνα με EWG 80/1269 135.5 , ξερουμε τι ειναι αυτο ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.