xristos/red tornado Posted November 26, 2010 Report Share Posted November 26, 2010 (edited) μπραβω σου παντως!!!! δεν το λεω με ειρωνια η κατι αλλο!!! και εγω για καλαμπουρι τα λεω ρε poen η μάλλον dynammite!!....οχι πραγματικά κάνω γρήγορες κοφτές αλλαγές δλδ δεν τις φόρτωνα καλα καλα κ αλλαζω ταχύτητα σαν τους ταρίφες ενα πράγμα!....αλλα κ στις γρήγορες καλά τα πάω! στο θέμα μας.... 170 αριά πιάνω συχνά σε προσπεράσεις... απλά δεν το ζορίζω με στροφαρισματα το αμάξι! απο εβδομάδα θα κάνω ενα καλό λογκ το χρωστάω! mhi tdo25m2-07t-2.3 τουρμπίνα φοράμε! κάνα υβρίδιο με td03 γιατί δεν γίνετε? και για οσους εχουν ορεξη για μελετη http://www.surfsharekit.nl:8080/get/smpid:3311/DS2/ καποιος μοντερατορας να σβισει το διπλο ποστ μου! λαθος μου! Edited November 26, 2010 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Κατι ακουστηκε για ενα 122ρι λεον που εβαλε στοχο 190+... Και οχι υβριδιο νομιζω... αντε να δουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Κατι ακουστηκε για ενα 122ρι λεον που εβαλε στοχο 190+... Και οχι υβριδιο νομιζω... αντε να δουμε! δυσκολο εως απιθανο. με υβριδιο ειναι αρκετα πιθανο. αναλογα με το τι φτερωτη εβαλαν να δουμε τι μπορει να κανει με decat ΦΠΕ θα ξερουμε μεχρι την Παρασκευη. diMake που το ακουσες για το Λεον??? απο που??? ποιος το ρυθμισε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Να σου πω τι ακουσα.. και τι καταλαβα.. Κ03 απο gti και στη φτερωτη μπροστα το αντιθετο του ξυραφιασματος..(οτι καταλαβες) Τωρα για μπεκ μεκ σεκ τεκ δεν ξερω παντως για αρχη ακουσα οτι θα το παει 160 με κ03 (και φυσικα θα τα δοκιμασουμε να χασει ) και μετα παει για 190 (και φυσικα θα τα δοκιμασουμε να παμε κοπια ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Γραφει σε καποιο club κατι??? παιζει και στη Λαρισα ενα rocco λευκο λενε πανω απο 175 αλλα δεν το εχω δει. θα δουμε τι μπορει να κανει με decat παντως σε λιγες μερες το μοτερ μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Τι να κανει... θα ζεσταινεται λιγο ποιο αργα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 6-7 αλογακια θα τα παρει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 (edited) Να σου πω τι ακουσα.. και τι καταλαβα.. Κ03 απο gti και στη φτερωτη μπροστα το αντιθετο του ξυραφιασματος..(οτι καταλαβες) Τωρα για μπεκ μεκ σεκ τεκ δεν ξερω παντως για αρχη ακουσα οτι θα το παει 160 με κ03 (και φυσικα θα τα δοκιμασουμε να χασει ) και μετα παει για 190 (και φυσικα θα τα δοκιμασουμε να παμε κοπια ) Το σχεδιο ειναι απλο ενα φιλαρακι σε συνεργασια με ενα πολυ καλο μηχανικο μου ειπε πως παιζει να ταιριαξει η τουρμπινα απο το golf tsi 160hp αν θυμαμαι καλα σε αυτονα. Ειναι ελαφρος πιο μεγαλη απο την δικη του και με μονη προυποθεση να μικρινουν τοστομιο που παταει πανω στην τουρμπινα και προερχεται απο το κιτ εισαγωγης. Τωρα αυτα καταλαβα και εγω απο οτι μου τα ειπε στο τηλ.. Ξεροντας τον μηχανικο που θα του τα κανει πιστευω πως ειναι εφικτο. Τωρα το παιδι μου ειπε οτι δεν θα χρειαστουν αλλαγες περα απο το να τοποθετησει ιντερκοολερ. Η ολη δουλεια θα του βγει κοντα στα 1000 απο οτι μου ειπε και η τουρμπινα ειναι μεταχειρισμενη.. ΜΕτα το σχεδιο πηγαινε για αλλα.. αγραφο και προγραμματισμος του εγκεφαλου για τις νεες δυνατοτητες της τουρμπινας , μεγαλυτερα μπεκ απο το 1.8 τσι με τα 160 αλογα , αργοτερα σφυριλατα και νεο δισκο πλατο, αναρτησεις χαμηλομα και μεγαλυτερα φρενα.. Προσωπικα ευχομαι να πετυχει η ολη δουλεια ! Edited December 13, 2010 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 12, 2010 Author Report Share Posted December 12, 2010 να μικρινουν τοστομιο που παταει πανω στην τουρμπινα και προερχεται απο το κιτ εισαγωγης. να τοποθετησει ιντερκοολερ. προγραμματισμος του εγκεφαλου για τις νεες δυνατοτητες της τουρμπινας , μεγαλυτερα μπεκ απο το 1.8 τσι με τα 160 αλογα , αργοτερα σφυριλατα και νεο δισκο πλατο, αναρτησεις χαμηλομα και μεγαλυτερα φρενα.. Η ολη δουλεια θα του βγει κοντα στα 1000 Θα ήθελα να το δω αυτό επιτέλους να γίνεται γιατί κι άλλοι έχουν περάσει και μας έδωσαν λίστα με αυτά τα ανταλλακτικά που χρειάζονται αλλά κανείς δεν το έχει κάνει !!! αααα βάλε και την εξάτμιση που δεν έχεις συμπεριλάβει γιατί δεν παίζει να μείνει η μαμά οπότε καλό 3χίλιαρο ! ¶ρα φτάνουμε πάλι στο ίδιο γνωστό συμπέρασμα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 12, 2010 Report Share Posted December 12, 2010 η ΚΚΚ ειναι τελειως αναποδα για να κατσει στο 122. ειναι πολλα που πρεπει να γινουν για να μπει.. πες του ποιο λογικο ειναι να κανει υβριδικη την μαμα ΙΗΙ. αλλιως... σκαει ενα 500αρι για costum πολλαπλη εξαγωγης και πεταει μια GT2052 η μια αναλογου μεγεθους. ποιο νορμαλ ειναι και πιο πιθανο να δουλεψει σωστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Εννοουσα το golf tsi με τα 160 αλογα..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 ε ναι.. δεν εχει καποια διαφορα η ΚΚΚ που εχουν τα tsi 140-170-160-180 μεχρι και το αμαξι σου την ιδια τουρμπινα εχει με ολα τα αλλα tsi. ποια τουρμπινα θελει να βαλει και σε ποιο αμαξι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 για το σιροκο π εχει παει 175 ξερουμε τπτ??? ξυραφιασμα μου μυριζει.. μειωνεται πολυ ο χρονος ζωης της τουρμπινας? δεν θελω να το κανω..απλα ρωταω.. φουλ εξαμτιση 165 + και ειμαστε μια χαρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 θα το κανω εγω αραξε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 θα το κανω εγω αραξε. Πάνο τι έκανες τελικα με την εξάτμιση? την εβαλες? και κατι άλλο σχετικα με μετρησεις σε vagcom,μας δειχνει τον σωστο αριθμο ροπής αν εχουμε βαλει προγραμμα στο αμαξι ή όχι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 εξατμιση θα μπει μεχρι παρασκευη αντε δευτρα που θα παω Αθηνα. το ψαχνω με τη διαμετρο, αν θα ειναι 60 η 63.5 καθως θα ξυραφιαστει και η τουρμπινα και στο μελλον μπορει να μπει costum πολλαπλη εξαγωγης με GT25 ή καποια αναλλογου μεγεθους. σχετικα με το vag-com δες ΕΔΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 19, 2010 Report Share Posted December 19, 2010 θελει κανεις βαρελακι bmc οτι πρεπει για tsi 122 χωρις πατεντες με 15000 χιλιομετρα + κιτ καθαροισμου ετοιμο για να μπει 150 ευρο? με επιασε κατι παλι και θελω φασαρια και λεω να ξαναβαλω χοανη πιπερκρος! χχαχαχχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Καλη χρονια! golf 5 tsi 122 bmc cda full εξατμιση 63.5 dp με 200αρη hjs overload 100ron file dyno @ maha (στα Σπατα) μεσα στο πασχα παμε για hybrid turbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 πολύ καλός ! και ροπή και όλα ! μπράβο και για τον 200αρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 30, 2010 Author Report Share Posted December 30, 2010 Πάνο το δικό σου είναι ? Πολύ καλή ροπή !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Κοσμα ναι το δικο μου ειναι.. και σε maha που δεν χαριζει καστανα. το ειχαμε και μια ωρα πανω στο dyno ε.. αυτο πρεπει να ειναι 6ο - 7ο πατημα. στο δρομο ειναι εντυπωσιακο μπορω να πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 30, 2010 Author Report Share Posted December 30, 2010 Το πήγες για επαναπρογραμματισμό μετά που πέρασες την εξάτμιση ? Τα ίδια άλογα ακριβώς είχε βγάλει και του τουρμπομάκη με 27 ροπή όμως αλλά με 60άρα όλη η εξάτμιση. Εγώ την ίδια ημέρα που είχα πατήσει μαζί του είχα μετρηθεί 158 στο maha και νομίζω το έχω ξαναγράψει ότι σε κάθε ταχύτητα μου έριχνε σχεδόν ένα αυτοκίνητο. Από δευτέρες χαμηλά είχαμε πατήσει εώς και 5η στα 190 με 200χλμ ήταν 3 αυτοκίνητα μπροστά με 5 άλογα διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 (edited) Το πήγες για επαναπρογραμματισμό μετά που πέρασες την εξάτμιση ? Τα ίδια άλογα ακριβώς είχε βγάλει και του τουρμπομάκη με 27 ροπή όμως αλλά με 60άρα όλη η εξάτμιση. Εγώ την ίδια ημέρα που είχα πατήσει μαζί του είχα μετρηθεί 158 στο maha και νομίζω το έχω ξαναγράψει ότι σε κάθε ταχύτητα μου έριχνε σχεδόν ένα αυτοκίνητο. Από δευτέρες χαμηλά είχαμε πατήσει εώς και 5η στα 190 με 200χλμ ήταν 3 αυτοκίνητα μπροστά με 5 άλογα διαφορά. στα ψηλα η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη με την εξατμιση. καναμε 2 φλασαρισματα πανω στο dyno. δεν εχει γινει adaptation το περασαμε πανω στο maha και μετρησαμε.. δευτερα περασα την εξατμιση και χθες πηγα για reflash και fine tuning. στην πρωτη μετριση χωρις να φλασαρουμε εβγαλε οπως ηταν 155 και 25.5 κιλα ροπη οπως ηταν κρυο πανω στο μαχα. χωρις να αλλαξουμε το παραμικρο πατησαμε στα καπακια και εβγαλε 157.8 και 26 κιλα ροπη. μετα εγιναν οπως ειπα παραπανω 2 flashαρισματα και πατηματα ενδιαμεσα και καταληξαμε σε αυτο το file. Edited December 30, 2010 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted December 30, 2010 Author Report Share Posted December 30, 2010 Ωραία! μπράβο Πάνο να το χαίρεσαι ! Με το hybrid turbo για τι αλλαγές λένε στην δύναμη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Ωραία! μπράβο Πάνο να το χαίρεσαι ! Με το hybrid turbo για τι αλλαγές λένε στην δύναμη ? δεν ξερω ακωμη... εξαρταται απο το τι θα γινει. αν θα κρατησουμε αυτο μαντεμι η αν θα μπει αλλο. δεν ξερω ακωμη τι θα αλλαξει και ποτε. για αρχη θα το χαρω οπως ειναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...