Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

μπραβω σου παντως!!!! :whistling:

δεν το λεω με ειρωνια η κατι αλλο!!!

και εγω για καλαμπουρι τα λεω ρε poen η μάλλον dynammite!!....οχι πραγματικά κάνω γρήγορες κοφτές αλλαγές δλδ δεν τις φόρτωνα καλα καλα κ αλλαζω ταχύτητα σαν τους ταρίφες ενα πράγμα!....αλλα κ στις γρήγορες καλά τα πάω! στο θέμα μας.... 170 αριά πιάνω συχνά σε προσπεράσεις... απλά δεν το ζορίζω με στροφαρισματα το αμάξι! απο εβδομάδα θα κάνω ενα καλό λογκ το χρωστάω!

mhi tdo25m2-07t-2.3 τουρμπίνα φοράμε! κάνα υβρίδιο με td03 γιατί δεν γίνετε?

και για οσους εχουν ορεξη για μελετη http://www.surfsharekit.nl:8080/get/smpid:3311/DS2/

καποιος μοντερατορας να σβισει το διπλο ποστ μου! λαθος μου!

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Κατι ακουστηκε για ενα 122ρι λεον που εβαλε στοχο 190+...

Και οχι υβριδιο νομιζω... αντε να δουμε!

Link to comment
Share on other sites

Κατι ακουστηκε για ενα 122ρι λεον που εβαλε στοχο 190+...

Και οχι υβριδιο νομιζω... αντε να δουμε!

δυσκολο εως απιθανο.

με υβριδιο ειναι αρκετα πιθανο.

αναλογα με το τι φτερωτη εβαλαν να δουμε τι μπορει να κανει με decat ΦΠΕ θα ξερουμε μεχρι την Παρασκευη.

diMake που το ακουσες για το Λεον???

απο που??? ποιος το ρυθμισε??

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω τι ακουσα.. και τι καταλαβα..

Κ03 απο gti και στη φτερωτη μπροστα το αντιθετο του ξυραφιασματος..(οτι καταλαβες)

Τωρα για μπεκ μεκ σεκ τεκ δεν ξερω παντως για αρχη ακουσα οτι θα το παει 160 με κ03 (και φυσικα θα τα δοκιμασουμε να χασει :thumbsup:)

και μετα παει για 190 (και φυσικα θα τα δοκιμασουμε να παμε κοπια :thumbsup:)

Link to comment
Share on other sites

Γραφει σε καποιο club κατι???

παιζει και στη Λαρισα ενα rocco λευκο λενε πανω απο 175 αλλα δεν το εχω δει.

θα δουμε τι μπορει να κανει με decat παντως σε λιγες μερες το μοτερ μας...

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω τι ακουσα.. και τι καταλαβα..

Κ03 απο gti και στη φτερωτη μπροστα το αντιθετο του ξυραφιασματος..(οτι καταλαβες)

Τωρα για μπεκ μεκ σεκ τεκ δεν ξερω παντως για αρχη ακουσα οτι θα το παει 160 με κ03 (και φυσικα θα τα δοκιμασουμε να χασει :rolleyes:)

και μετα παει για 190 (και φυσικα θα τα δοκιμασουμε να παμε κοπια :p)

Το σχεδιο ειναι απλο ενα φιλαρακι σε συνεργασια με ενα πολυ καλο μηχανικο μου ειπε πως παιζει να ταιριαξει η τουρμπινα απο το golf tsi 160hp αν θυμαμαι καλα σε αυτονα. Ειναι ελαφρος πιο μεγαλη απο την δικη του και με μονη προυποθεση να μικρινουν τοστομιο που παταει πανω στην τουρμπινα και προερχεται απο το κιτ εισαγωγης. Τωρα αυτα καταλαβα και εγω απο οτι μου τα ειπε στο τηλ.. Ξεροντας τον μηχανικο που θα του τα κανει πιστευω πως ειναι εφικτο. Τωρα το παιδι μου ειπε οτι δεν θα χρειαστουν αλλαγες περα απο το να τοποθετησει ιντερκοολερ. Η ολη δουλεια θα του βγει κοντα στα 1000 απο οτι μου ειπε και η τουρμπινα ειναι μεταχειρισμενη.. ΜΕτα το σχεδιο πηγαινε για αλλα.. αγραφο και προγραμματισμος του εγκεφαλου για τις νεες δυνατοτητες της τουρμπινας , μεγαλυτερα μπεκ απο το 1.8 τσι με τα 160 αλογα , αργοτερα σφυριλατα και νεο δισκο πλατο, αναρτησεις χαμηλομα και μεγαλυτερα φρενα.. Προσωπικα ευχομαι να πετυχει η ολη δουλεια !

Edited by Andreasf2
Link to comment
Share on other sites

να μικρινουν τοστομιο που παταει πανω στην τουρμπινα και προερχεται απο το κιτ εισαγωγης.

να τοποθετησει ιντερκοολερ.

προγραμματισμος του εγκεφαλου για τις νεες δυνατοτητες της τουρμπινας , μεγαλυτερα μπεκ απο το 1.8 τσι με τα 160 αλογα ,

αργοτερα σφυριλατα και νεο δισκο πλατο, αναρτησεις χαμηλομα και μεγαλυτερα φρενα..

Η ολη δουλεια θα του βγει κοντα στα 1000

Θα ήθελα να το δω αυτό επιτέλους να γίνεται γιατί κι άλλοι έχουν περάσει και μας έδωσαν λίστα με αυτά τα ανταλλακτικά που χρειάζονται αλλά κανείς δεν το έχει κάνει !!! αααα βάλε και την εξάτμιση που δεν έχεις συμπεριλάβει γιατί δεν παίζει να μείνει η μαμά οπότε καλό 3χίλιαρο ! ¶ρα φτάνουμε πάλι στο ίδιο γνωστό συμπέρασμα !

Link to comment
Share on other sites

η ΚΚΚ ειναι τελειως αναποδα για να κατσει στο 122.

ειναι πολλα που πρεπει να γινουν για να μπει..

πες του ποιο λογικο ειναι να κανει υβριδικη την μαμα ΙΗΙ.

αλλιως...

σκαει ενα 500αρι για costum πολλαπλη εξαγωγης και πεταει μια GT2052 η μια αναλογου μεγεθους.

ποιο νορμαλ ειναι και πιο πιθανο να δουλεψει σωστα.

Link to comment
Share on other sites

ε ναι..

δεν εχει καποια διαφορα η ΚΚΚ που εχουν τα tsi 140-170-160-180 μεχρι και το αμαξι σου την ιδια τουρμπινα εχει με ολα τα αλλα tsi.

ποια τουρμπινα θελει να βαλει και σε ποιο αμαξι??

Link to comment
Share on other sites

για το σιροκο π εχει παει 175 ξερουμε τπτ??? :cry:

ξυραφιασμα μου μυριζει.. :thumbsup:

μειωνεται πολυ ο χρονος ζωης της τουρμπινας?

δεν θελω να το κανω..απλα ρωταω..

φουλ εξαμτιση 165 + και ειμαστε μια χαρα... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

θα το κανω εγω αραξε.

Πάνο τι έκανες τελικα με την εξάτμιση? την εβαλες?

και κατι άλλο σχετικα με μετρησεις σε vagcom,μας δειχνει τον σωστο αριθμο ροπής αν εχουμε βαλει προγραμμα στο αμαξι ή όχι?

Link to comment
Share on other sites

εξατμιση θα μπει μεχρι παρασκευη αντε δευτρα που θα παω Αθηνα.

το ψαχνω με τη διαμετρο, αν θα ειναι 60 η 63.5 καθως θα ξυραφιαστει και η τουρμπινα και στο μελλον μπορει να μπει costum πολλαπλη εξαγωγης με GT25 ή καποια αναλλογου μεγεθους.

σχετικα με το vag-com δες ΕΔΩ

Link to comment
Share on other sites

θελει κανεις βαρελακι bmc οτι πρεπει για tsi 122 χωρις πατεντες με 15000 χιλιομετρα + κιτ καθαροισμου ετοιμο για να μπει 150 ευρο?

με επιασε κατι παλι και θελω φασαρια και λεω να ξαναβαλω χοανη πιπερκρος! χχαχαχχα

Link to comment
Share on other sites

Καλη χρονια!

golf 5 tsi 122

bmc cda

full εξατμιση 63.5 dp με 200αρη hjs

overload 100ron file

dyno @ maha (στα Σπατα)

VW_Golf5_1400T_Stage1_1623BHP_2893Nm_web.jpg

μεσα στο πασχα παμε για hybrid turbo :geek:

Link to comment
Share on other sites

Κοσμα ναι το δικο μου ειναι..

και σε maha που δεν χαριζει καστανα.

το ειχαμε και μια ωρα πανω στο dyno ε.. αυτο πρεπει να ειναι 6ο - 7ο πατημα.

στο δρομο ειναι εντυπωσιακο μπορω να πω.

Link to comment
Share on other sites

Το πήγες για επαναπρογραμματισμό μετά που πέρασες την εξάτμιση ? Τα ίδια άλογα ακριβώς είχε βγάλει και του τουρμπομάκη με 27 ροπή όμως αλλά με 60άρα όλη η εξάτμιση. Εγώ την ίδια ημέρα που είχα πατήσει μαζί του είχα μετρηθεί 158 στο maha και νομίζω το έχω ξαναγράψει ότι σε κάθε ταχύτητα μου έριχνε σχεδόν ένα αυτοκίνητο. Από δευτέρες χαμηλά είχαμε πατήσει εώς και 5η στα 190 με 200χλμ ήταν 3 αυτοκίνητα μπροστά με 5 άλογα διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Το πήγες για επαναπρογραμματισμό μετά που πέρασες την εξάτμιση ? Τα ίδια άλογα ακριβώς είχε βγάλει και του τουρμπομάκη με 27 ροπή όμως αλλά με 60άρα όλη η εξάτμιση. Εγώ την ίδια ημέρα που είχα πατήσει μαζί του είχα μετρηθεί 158 στο maha και νομίζω το έχω ξαναγράψει ότι σε κάθε ταχύτητα μου έριχνε σχεδόν ένα αυτοκίνητο. Από δευτέρες χαμηλά είχαμε πατήσει εώς και 5η στα 190 με 200χλμ ήταν 3 αυτοκίνητα μπροστά με 5 άλογα διαφορά.

στα ψηλα η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη με την εξατμιση.

καναμε 2 φλασαρισματα πανω στο dyno. δεν εχει γινει adaptation το περασαμε πανω στο maha και μετρησαμε..

δευτερα περασα την εξατμιση και χθες πηγα για reflash και fine tuning.

στην πρωτη μετριση χωρις να φλασαρουμε εβγαλε οπως ηταν 155 και 25.5 κιλα ροπη οπως ηταν κρυο πανω στο μαχα.

χωρις να αλλαξουμε το παραμικρο πατησαμε στα καπακια και εβγαλε 157.8 και 26 κιλα ροπη.

μετα εγιναν οπως ειπα παραπανω 2 flashαρισματα και πατηματα ενδιαμεσα και καταληξαμε σε αυτο το file.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Ωραία! μπράβο Πάνο να το χαίρεσαι ! Με το hybrid turbo για τι αλλαγές λένε στην δύναμη ?

δεν ξερω ακωμη...

εξαρταται απο το τι θα γινει.

αν θα κρατησουμε αυτο μαντεμι η αν θα μπει αλλο.

δεν ξερω ακωμη τι θα αλλαξει και ποτε.

για αρχη θα το χαρω οπως ειναι..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.