polo_6566 Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 στο νεο golf θα προστεθουν και 2 νεοι κινητηρες 1200 cc. ο ενας θα αποδιδει 85 αλογα και ο αλλος με turbo θα αποδιδει 105 αλογα. υπαρχει πλανο να προστεθουν και στο νεο polo...... ειδωμεν............... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 στο νεο golf θα προστεθουν και 2 νεοι κινητηρες 1200 cc.ο ενας θα αποδιδει 85 αλογα και ο αλλος με turbo θα αποδιδει 105 αλογα. υπαρχει πλανο να προστεθουν και στο νεο polo...... ειδωμεν............... Οριστε?? Δεν βαζουν καλυτερα και 800 κυβικα να συμπληρωσει το καρνε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 29, 2008 Author Report Share Posted July 29, 2008 Οριστε?? Δεν βαζουν καλυτερα και 800 κυβικα να συμπληρωσει το καρνε? :lol: τους εχουν δοκιμασει ολους τους κινητηρες παντως δεν μπορεις να πεις.......... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todis_GolfTSI Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Όσο πάω ξενερώνω και πιό πολύ με την VAG Group.Πρόσφατα έμαθα ότι βγήκε Τ Τ με κινητήρα TSI.Και το θέμα ειναι οτι και το επομενο μου αμαξι θα ειναι το καινουριο ΤΤ.Οκ,δε λέω ωραίο το τσι ρε παιδια αλλα για το γκολφ οχι για το ΤΤ που θεωρείται πολυτελές αυτοκινητο. Και τώρα αυτο.Golf 1200 κυβικά.Ελεος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Όλοι οι Turbo FSI, TSI θα τους λέει η VW. Οπότε δε σημαίνει ότι το ΤΤ θα βγει με τον 1,4! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Όσο πάω ξενερώνω και πιό πολύ με την VAG Group.Πρόσφατα έμαθα ότι βγήκε Τ Τ με κινητήρα TSI.Και το θέμα ειναι οτι και το επομενο μου αμαξι θα ειναι το καινουριο ΤΤ.Οκ,δε λέω ωραίο το τσι ρε παιδια αλλα για το γκολφ οχι για το ΤΤ που θεωρείται πολυτελές αυτοκινητο.Και τώρα αυτο.Golf 1200 κυβικά.Ελεος.... Αν ισχυσει αυτο που λες πιθανοτατα να το βγαλει με τον 1.8 tsi 160hp. Και το προηγουμενο μοντελο εξαλλου ξεκιναγε με τον 1.8.τ 150 αλογα και εφθανε στον 1.8τ 225 αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Όσο πάω ξενερώνω και πιό πολύ με την VAG Group.Πρόσφατα έμαθα ότι βγήκε Τ Τ με κινητήρα TSI.Και το θέμα ειναι οτι και το επομενο μου αμαξι θα ειναι το καινουριο ΤΤ.Οκ,δε λέω ωραίο το τσι ρε παιδια αλλα για το γκολφ οχι για το ΤΤ που θεωρείται πολυτελές αυτοκινητο.Και τώρα αυτο.Golf 1200 κυβικά.Ελεος.... ...Συγνώμη, δηλαδή θα σε χάλαγε ΤΤ TSi που θα βγάζει για πλάκα 190 αλογάκια με μικρή κατανάλωση? ''Οκ,δε λέω ωραίο το τσι ρε παιδια αλλα για το γκολφ οχι για το ΤΤ που θεωρείται πολυτελές αυτοκινητο.'' ...Δηλαδή το golfakι το θεωρείς ένα αυτοκινητάκι που μπορεί να το αγοράσει ο οποιοσδήποτε? ''Και τώρα αυτο.Golf 1200 κυβικά.Ελεος....'' ...Θα έννιωθες μειωνεκτικά εάν οδηγούσες ένα golf 1200 Turbo δηλαδή? ...Δεν καταλαβαίνω γιατί υποτιμάμε τον TSI...ξεχνάμε ότι έχει βγεί Α3 tsi?Τι σχέση έχει εαν είναι πολυτελες το αυτοκίνητο ή όχι? Όσα κιβηκά και να είναι το golfaki παραμένει GOLF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Το ΤΤ εχει βγει ηδη με τον 1.8 με 160 αλογα... 0-100 σε 7.2 Τελικη 228 περιπου νομιζω... Τιμη απο 35000 ευρω.. δεν ειναι ασχημα τι σας χαλαει με τον 1.2Τ? και το V δεν εβγαινε με 1.4 και 90 αλογα? καλυτερα δεν ειναι 1.2Τ με 105 και ροπες λογω τουρμπινας? Παιδες δεν ειμαστε αμερικη....ελλαδα ειμαστε. ( 1.2 = χαμηλοτερη τελικη τιμη,τελη κυκλοφοριας, καταναλωση βενζινης) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Παιδες δεν ειμαστε αμερικη....ελλαδα ειμαστε. ( 1.2 = χαμηλοτερη τελικη τιμη,τελη κυκλοφοριας, καταναλωση βενζινης) +1000000000 Ασε που αν ισχυσουν και τα νεα μετρα μας, βλεπω να μας κλαινε και οι ρεγγες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Παιδες δεν ειμαστε αμερικη....ελλαδα ειμαστε. ( 1.2 = χαμηλοτερη τελικη τιμη,τελη κυκλοφοριας, καταναλωση βενζινης) +1 Και 1000άρι Τurbo να βγάλουν εγώ μαζί τους είμαι. Και χαλάλι ας έχουν και προβλήματα. Εμένα με ενδιαφέρει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με όσο το δυνατόν μικρότερο κυβισμό,λόγω αυτών που έγραψε ο tyxodioktis. Τα άλογα αν και μου αρέσει να ασχολούμαι και να συμμετέχω στις συζητήσεις περί βελτιώσεων, δεν είναι καθόλου στις προτεραιότητες μου. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι θα βγάλει 1.2, τώρα αν θα βγάλει και σε Turbo ακόμα καλύτερα.. Ελπίζω να είναι έγκυρες οι πηγές σου joop. να μην μας δίνεις ψεύτικες ελπίδες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garfield Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Για το θέμα των νέων κινητήρων του Golf V μπορείτε να διαβάσετε εδώ: http://www.topspeed.com/cars/car-news/-vol...gs-ar58966.html Παρεπιμπτόντως το νέο Scirocco (το οποίο τοποθετείται στο sport sector του group) θα διατίθεται και αυτό αποκλειστικά με TSI μοτέρ (μέχρι 200 άλογα), ενώ υπάρχουν φήμες για την κυκλοφορία μιας R32 έκδοσης με ισχύ γύρω στα 300 άλογα (με κάποιον TFSI στο μηχανοστάσιο μάλλον) ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 τον 1.2Τ είναι ΣΤΑΝΤΑΡ θα βγεί στο νέο Polo απο 2009 δεν ξέρω για το Golf, αλλα στο Polo το βγάλανε για να συναγονιστούνε και το Renault 1,2T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 και η πεποιθηση μου ειναι οτι οι turbo Κινητηρες γενικα ειναι το μελλον σε σχεση με οικονιμια ρυπους κτλ κτλ... κοιτα να δεις που η φορολογια στην ελλαδα με τον κυβισμο επιτελους φτανει να ειναι υπερ μας... αφου ακομα και η BMW εβγαλε 4lt και 3lt biturbo X6 και 335 (αλλα και συντομα σε περισσοτερα μοντελα) σημαινει οτι προς τα εκει πανε ολα.... αντε και σε λιγο κανα 800cc τurbo οπως το smart με τουρμπινες σε μεγεθος τσιγαροκουτου χαχα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 δεν θέλω να χαθέι ατμόσφερα :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 μην φοβασαι για σενα θα υπαρχουν παντα μερικα αμερικανικα που βαφτιζουν ακομα και σημερα τον 5.7lt της corvette ''small block''!!!! ακου εκει 5700cc .... και ο big block ειναι ο 7.4lt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 30, 2008 Author Report Share Posted July 30, 2008 Ελπίζω να είναι έγκυρες οι πηγές σου joop. να μην μας δίνεις ψεύτικες ελπίδες tongue.gif το εχω διασταυρωσει πριν το γραψω μην ανησυχεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todis_GolfTSI Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 ...Συγνώμη, δηλαδή θα σε χάλαγε ΤΤ TSi που θα βγάζει για πλάκα 190 αλογάκια με μικρή κατανάλωση?''Οκ,δε λέω ωραίο το τσι ρε παιδια αλλα για το γκολφ οχι για το ΤΤ που θεωρείται πολυτελές αυτοκινητο.'' ...Δηλαδή το golfakι το θεωρείς ένα αυτοκινητάκι που μπορεί να το αγοράσει ο οποιοσδήποτε? ''Και τώρα αυτο.Golf 1200 κυβικά.Ελεος....'' ...Θα έννιωθες μειωνεκτικά εάν οδηγούσες ένα golf 1200 Turbo δηλαδή? ...Δεν καταλαβαίνω γιατί υποτιμάμε τον TSI...ξεχνάμε ότι έχει βγεί Α3 tsi?Τι σχέση έχει εαν είναι πολυτελες το αυτοκίνητο ή όχι? Όσα κιβηκά και να είναι το golfaki παραμένει GOLF. Ναι θα με χαλούσε.Υπάρχει ΤΤ quattro. Εδώ μιλάμε για αμάξι με 3200 κυβικά και τώρα θα μιλησουμε για ττ με τσι κινητήρα.Εμένα δε θα με χάλαγε,αλλά αν πάρω ττ θα δώσω 40000ευρώ και θέλω να έχω κάτι σπανιο.Πείτε με ψωνάρα,δεν έχω πρόβλημα Και κάτι ακομα.Εγώ εχω το golf tsi.Δεν λέω είναι παρα πολύ καλό αμάξι αλλά είναι πολύ κοινό....Και αυτό δε μπορεί να το αμφισβητίσει κανείς Και ακριβώς επιδή θεωρω το golf πολυτελές και ακριβό αυτοκινητο με χαλαει να βγει με μοτερ 1200κυβικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Αν το golf είναι πολυτελές, τότε οι Mercedes τι είναι??? Επίσης, σπάνιο το ΤΤ???? Τόσος κόσμος το παίρνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 οι mercedes ειναι για τους παππουδες....μπορει σε καποιους να μην αρεσει αλλα ειναι δικια μου γνωμη.εχουμε γεμισει με bwm kai mercedes να το οδηγανε κατι 20χρονα λες και πουλανε μουρη.....ετσι νιωθουν....σιγα το πραγμα πας γερμανια και τα περνεις με τα μισα λεφτα.αλλα ζουμε στην ελλαδαρα μας που το φαινομενο αυτο τεινει να παρει την....ελεος ρε παιδια με το αμαξι θα γινεται ολοκληρομενοι ανθρωποι?Παντος το POLO με τα 1200 με 100 αλογα θα κανει θραυσει....τωρα το GOLF με τα 100 με 1200 θα ειναι μια πολη καλη επιλογη.αντε να το δουμε και αυτο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 (edited) Ενα απόσπασμα απο το post μου για το νέο μοντέο βάση του άρθρου του περιοδικού διαβάζα εδώ ειναι το post http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=21972 The off-road Polo will be available with the same range of engines as the standard car. That means the line-up kicks off with a 1.2-litre three-cylinder petrol motor in a choice of 60bhp or 70bhp guises. This will be joined by an 85bhp 1.4-litre, while a 1.2-litre TSI uses VWΆs clever supercharging and turbocharging technology to deliver an output of 105bhp. Diesel options will include a 1.6-litre TDI in 75bhp, 90bhp and 105bhp forms. Buyers will also be able to specify a low-emissions Bluemotion car with a 1.4-litre TDI unit. As well as the replacement for the Dune, VW is planning a drop-top. Standard three and five-door cars arrive next year, with the SUV debuting in 2010. Tώρα εαν βάλου 1.2 ΤSI μοτέρ στο Golf τρικίλινδρο... τι να πώ... Edited July 30, 2008 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Ναι θα με χαλούσε.Υπάρχει ΤΤ quattro. Εδώ μιλάμε για αμάξι με 3200 κυβικά και τώρα θα μιλησουμε για ττ με τσι κινητήρα.Εμένα δε θα με χάλαγε,αλλά αν πάρω ττ θα δώσω 40000ευρώ και θέλω να έχω κάτι σπανιο.Πείτε με ψωνάρα,δεν έχω πρόβλημαΚαι κάτι ακομα.Εγώ εχω το golf tsi.Δεν λέω είναι παρα πολύ καλό αμάξι αλλά είναι πολύ κοινό....Και αυτό δε μπορεί να το αμφισβητίσει κανείς Και ακριβώς επιδή θεωρω το golf πολυτελές και ακριβό αυτοκινητο με χαλαει να βγει με μοτερ 1200κυβικά Για κάποιον που διαθέτει 40000 για να πάρει ένα πολυτελές αυτοκίνητο σίγουρα το golfaki του φαίνεται φτηνό, αλλά όμως δεν είναι κοινό και στο αμφισβητώ απόλοιτα εγώ. Εαν πραγματικά το πιστεύεις αυτό έχεις κάνει λάθος επιλογή. Δηλαδή το Astra δεν είναι κοινό? Το focus δεν είναι κοινό? Για να μην είμαστε κοινοί πρέπει να πάρουμε ΤΤ? Το αυτοκίνητο δεν το έχεις για να σε ανεβάσει κατηγορία στην κοινωνία, το παίρνεις για να σε εξηπηρετεί, άσχετα με το αν σε ενδιαφέρει να είναι όμορφο ή όχι. Για ρώτα κάποιον που παίρνει 600 ευρώ μισθό το θεωρεί κοινό? Επίσης να σου θυμήσω υπάρχει έκδοση golf 140, 170, GTI, κ.τ.λ...... Τέλος, δηλαδή έλεος δεν σε χαλάει που το golfaki είναι 1400 κιβυκά? Ταιριάζει σε ''πολυτελές'' αυτοκίνητο? ....εξάλου κάποιος που δεν το ξέρει δύσκολα καταλάβει τον κιβυσμό του... ....και κάτι 1800-2000άκια τα πατάει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Έχω σκάσει να δω ενα Golf στο δρόμο...Μείζον Ελληνικό Λεξικό κοινός : -ή, -ό επίθ. (Κ -ή, -όν) που ανήκει σε πολλούς, που χρησιμοποιείται από πολλούς | δημόσιος | που ενδιαφέρει πολλούς | που ταιριάζει σε πολλούς | συνηθισμένος | ευτελής | μέτριος ... δεν βγαίνεις συχνά ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 σχεδόν γραφικός... γνωστό.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Παντως εμενα δεν με χαλαει καθολου που δεν εχω 41000 ευρω να παρω το TT 2.0lt να βγαζει και μια 18.Τ που εχει 35000 ευρω που ειναι πιο κοντα στον προυπολογισμο μου.... Τωρα για αυτον που εχει τα λεφτα να παρει και το TTS με 55000ευρω προφανως τον χαλαει το 1.8 γιατι οσο αυξανονται οι πωλησεις πεφτει και η μοναδικοτητα ενος μοντελου.... Ομοιως το 1.2 δεν θα με χαλαει αν εχει 14000 πχ ενω μεχρι τωρα καποιος που ηθελε το αμαξωμα του golf σαν χωρους ποοιοτητα κτλ επρεπε να φτασει τα 17-18 χιλιαρικα.... ΟΙ εταιριες ομως κοιτανε το κερδος και καλα κανουν οποτε σου λεει δινω στον πελατη μεγαλη γκαμα να παρει αυτο που θελει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monty Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Μπορει να μου καποιος ενα αυτοκινητο στην κατηγορια και τα λεφτα του golf που δεν ειναι κοινο????το astra?to focus?147?ποιο δεν ειναι κοινο?ασε που τα 20000+ δεν ειναι και πολυ κοινα για ολους..και στο κατω κατω γιατι να ειναι μεμπτο αν ειναι κοινο?επισης αν ηθελα να παρω ττ κ το μονο που ζητουσα ειναι να μη γινει 'κοινο΄,θα μπορουσα να παρω πχ brera κ ολα καλα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...