mkiii Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 Μιας και ειναι πολυ πιθανη η αγορα εταιρικου golf V TSi (με τα 122 ps), μεσω leasing (Hertz, Avis κλπ) θα ηθελα να ρωτησω εάν υπαρχει καποιο "ελαφρυ" και μη ανιχνευσιμο απο το service, tuning ωστε να εχουμε λιγα περισσοτερα αλογα, χωρις να γινομαστε αντιληπτοι. Η' εστω την ωρα του service να αομακρυνουμε ευκολα την οποια βελτιωση.... Δυσκολο?? εχετε κατι στα υπ'οψιν???? ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolis-tsi Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 Μιας και ειναι πολυ πιθανη η αγορα εταιρικου golf V TSi (με τα 122 ps), μεσω leasing (Hertz, Avis κλπ) θα ηθελα να ρωτησω εάν υπαρχει καποιο "ελαφρυ" και μη ανιχνευσιμο απο το service, tuning ωστε να εχουμε λιγα περισσοτερα αλογα, χωρις να γινομαστε αντιληπτοι. Η' εστω την ωρα του service να αομακρυνουμε ευκολα την οποια βελτιωση....Δυσκολο?? εχετε κατι στα υπ'οψιν???? ευχαριστω υπαρχει. π.μ για λεπτομερειες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 υπαρχει.π.μ για λεπτομερειες Μπορώ να μάθω κι εγώ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Γραψτο εδώ , είναι μυστικό ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
astanapan Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Μπορώ να μάθω κι εγώ? Κι εγώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apostolis-tsi Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Κι εγώ... π.μ οποιος θελει για να μην λενε οτι κανω και διαφημηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Σε τόσα τοπικ και ποστ έχουν γραφτει για εταιρίες. Anyway ίσως ενδιαφέρει αρκετούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Έλα απλό είναι ... Επειδή το tuning του εγκεφάλου γίνεται με φλασάρισμα και όχι με κόλλημα πλακέτας και τσιπ , είναι σχεδόν αδύνατο να καταλάβει κανείς οτι έχεις πρόγραμμα... Και λέω σχεδόν , γιατι αν ο τεχνικός είναι περίεργος(σπάνια) και το πάρει ένα τετράγωνο και το πατήσει λιγάκι θα καταλάβει οτι τραβάει πιο δυνατά, ε μετα δεν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει τι και πώς... Στο διαγνωστικό δεν φαίνεται τίποτα , απλα αν σου περάσουν κανένα update της VW , τότε θα πρέπει να ξαναπάς στον προγραματιστή σου και να στο ξαναπεράσει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Η αν έχεις μπαρόμετρο και φυσικά ο τεχνικός είναι γνώστης .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted August 4, 2008 Author Report Share Posted August 4, 2008 Έλα απλό είναι ...Επειδή το tuning του εγκεφάλου γίνεται με φλασάρισμα και όχι με κόλλημα πλακέτας και τσιπ , είναι σχεδόν αδύνατο να καταλάβει κανείς οτι έχεις πρόγραμμα... Και λέω σχεδόν , γιατι αν ο τεχνικός είναι περίεργος(σπάνια) και το πάρει ένα τετράγωνο και το πατήσει λιγάκι θα καταλάβει οτι τραβάει πιο δυνατά, ε μετα δεν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει τι και πώς... Στο διαγνωστικό δεν φαίνεται τίποτα , απλα αν σου περάσουν κανένα update της VW , τότε θα πρέπει να ξαναπάς στον προγραματιστή σου και να στο ξαναπεράσει.... σωστα, αλλα οταν μπαινει στη πριζα, δεν φαινεται οτι εχει "πειραχτει"??? αν αρχισει κ βλεπει παραμετρους (λεω π.χ. πιεσεις, κλπ) δεν θα το δει??? ιδου η απορια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garfield Posted August 4, 2008 Report Share Posted August 4, 2008 Αν κάποιος που ξέρει αποφασίσει να ελέγξει το ενδεχόμενο του πειραγμένου κινητήρα (πχ μετά από καταστροφική βλάβη στο μοτέρ και όταν είσαι ακόμα εντός εγγύησης), τότε με βεβαιότητα θα εντοπίσει την αλλαγή. Εάν το αυτοκίνητο έχει παραχωρηθεί μέσω leasing και η VW αρνηθεί να καλύψει την βλάβη λόγω παραβίασης των όρων της εγγύησης, τότε η εταιρία leasing θα απαιτήσει να αποζημιωθεί από την μισθώτρια εταιρία (και εκείνη, με την σειρά της – αν είσαι υπάλληλος της - από εσένα). Το πλησιέστερο σε αυτό που ψάχνεις είναι SPS Select χειριστήριο της REVO που σου δίνει την δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ εργοστασιακής και πειραγμένης χαρτογράφησης, οπότε μειώνει τον κίνδυνο ανίχνευσης σε περίπτωση τυπικού ελέγχου (πχ κατά την διάρκεια του service). Ο μόνος τρόπος να εξαφανίσεις τα ίχνη του προγράμματος είναι το πλήρες reflash της ECU (το οποίο όμως αμφιβάλω αν θα μπορέσει να γίνει ΜΕΤΑ από κάτι χοντρό - πχ σπάσιμο του μοτέρ). Με μια κουβέντα, έτσι ή αλλιώς, παίρνεις τα ρίσκα σου … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 6, 2008 Report Share Posted August 6, 2008 (edited) Και πάλι η χαρτογράφηση stock του Revo δεν είναι η μανίσια. ΥΓ. Όπως είπε κι ένας από πάνω , τι το σκαλίζεις το 'ξένο' αμάξι.. ΥΓ.Η παράλληλη παπάτζα όπως του Λουλέκου ίσως είναι αυτό που ψάχνεις, αφού μπαίνει και βγαίνει εύκολα... Ρώτα κάποιους που το έχουν βάλει. 1.8Tsi που ξέρω αρκετά δεν είχαν πρόβλημα. Επίσης στο power (αν θυμάμαι καλά) έχει ένα 1.4Tsi Edited August 6, 2008 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted August 6, 2008 Author Report Share Posted August 6, 2008 ευχαριστω για τις απαντησεις σας οντως ο ΛουΛεκος κατι εχει που λεει οτι σε 3 λεπτα μπαινει-βγαινει τουνινγκ-βουστερ το λεει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...