Jump to content
gmorfeas

Cross Polo

Recommended Posts

Εδώ και περίπου δύο εβδομάδες είμαι κάτοχος ενός Cross Polo, το οποίο δυστυχώς δεν έχω μπορέσει να το ευχαριστηθώ ούτε εγώ αλλά ούτε και η γυναίκα μου που ουσιαστικά της ανήκει, λόγω δύο προβλημάτων που όσο και αν έψαξα δεν έχει αναφερθεί από κανέναν στο forum.

Το πρώτο από αυτά είναι πως το αυτοκίνητο "τραβάει" δεξιά από την πρώτη ημέρα που το πήραμε. Μπορεί κανείς να το παρατηρήσει με μικρή ταχύτητα αλλά εκεί που γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό είναι μετά τα 100-120 χμ.

Αν κρατάς το τιμόνι στην ευθεία της στεφάνης όλα καλά, μόλις αφήσεις όμως το τιμόνι, γυρίζει μόνο του ελαφρώς προς τα δεξιά και τότε αρχίζει το όχημα να παρεκκλίνει από την πορεία του.

Έγινε ευθυγράμμιση δύο φορές αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει ίσως με μια μικρή βελτίωση.

Την δεύτερη φορά η ευθυγράμμιση έγινε σε δικό μου μαγαζί και όχι στην αντιπροσωπεία. Ο μάστορας εκεί μου είπε πως μπροστά είμαστε οκ, πίσω όμως στον δεξί τροχό υπάρχει μια ελαφριά θετική σύγκλιση η οποία όμως δεν ρυθμίζεται από αυτόν. Υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να δημιουργείται από αυτό?

Μια άλλη πρόταση είναι η αλλαγή των τροχών μπρος και πίσω μήπως έχουν πρόβλημα τα ελαστικά.

Έχετε καμιά ιδέα? Έχει συμβεί σε κανένα άλλο?

Αυτό που με εκνευρίζει πάντως είναι η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας η οποία δεν ήταν η πρέπουσα, προσπάθησαν όλα να τα ρίξουν στην διάσταση των ελαστικών προτείνοντας μου με αυτό τον τρόπο να συμβιβαστώ στην ιδέα του προβλήματος γιατί δεν πρόκειται να λυθεί.

Το δεύτερο πρόβλημα είναι ένας μεταλλικός θόρυβος που ακούγεται μόλις αφήσω τον συμπλέκτη απότομα. Αυτό πάλι τι μπορεί να είναι?

Είναι αμαρτία να πληρώνεις τόσα χρήματα για ένα αυτοκίνητο και να σου βγάζει τέτοια προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και περίπου δύο εβδομάδες είμαι κάτοχος ενός Cross Polo, το οποίο δυστυχώς δεν έχω μπορέσει να το ευχαριστηθώ ούτε εγώ αλλά ούτε και η γυναίκα μου που ουσιαστικά της ανήκει, λόγω δύο προβλημάτων που όσο και αν έψαξα δεν έχει αναφερθεί από κανέναν στο forum.

Το πρώτο από αυτά είναι πως το αυτοκίνητο "τραβάει" δεξιά από την πρώτη ημέρα που το πήραμε. Μπορεί κανείς να το παρατηρήσει με μικρή ταχύτητα αλλά εκεί που γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό είναι μετά τα 100-120 χμ.

Αν κρατάς το τιμόνι στην ευθεία της στεφάνης όλα καλά, μόλις αφήσεις όμως το τιμόνι, γυρίζει μόνο του ελαφρώς προς τα δεξιά και τότε αρχίζει το όχημα να παρεκκλίνει από την πορεία του.

Έγινε ευθυγράμμιση δύο φορές αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει ίσως με μια μικρή βελτίωση.

Την δεύτερη φορά η ευθυγράμμιση έγινε σε δικό μου μαγαζί και όχι στην αντιπροσωπεία. Ο μάστορας εκεί μου είπε πως μπροστά είμαστε οκ, πίσω όμως στον δεξί τροχό υπάρχει μια ελαφριά θετική σύγκλιση η οποία όμως δεν ρυθμίζεται από αυτόν. Υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να δημιουργείται από αυτό?

Μια άλλη πρόταση είναι η αλλαγή των τροχών μπρος και πίσω μήπως έχουν πρόβλημα τα ελαστικά.

Έχετε καμιά ιδέα? Έχει συμβεί σε κανένα άλλο?

Αυτό που με εκνευρίζει πάντως είναι η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας η οποία δεν ήταν η πρέπουσα, προσπάθησαν όλα να τα ρίξουν στην διάσταση των ελαστικών προτείνοντας μου με αυτό τον τρόπο να συμβιβαστώ στην ιδέα του προβλήματος γιατί δεν πρόκειται να λυθεί.

Το δεύτερο πρόβλημα είναι ένας μεταλλικός θόρυβος που ακούγεται μόλις αφήσω τον συμπλέκτη απότομα. Αυτό πάλι τι μπορεί να είναι?

Είναι αμαρτία να πληρώνεις τόσα χρήματα για ένα αυτοκίνητο και να σου βγάζει τέτοια προβλήματα.

έχει αναφερθεί σε Jetta από όταν το παρέλαβαν να έχει τέτιο πρόβλημα και τελικά ήτανε κάτι στραβό στο σύστημα διεύθινσης και μετά απο αρκετό καιρό δοκιμών κατάλαβαν τι έφτεγε, και το αντικατέστισαν. δεν θυμαμε ποιό μέλος το είχε συναντισει... η Passat H Jetta ένα απο τα δύο ήτανε...

Link to comment
Share on other sites

μπά δεν είσαι ο μόνος φίλε μου!

Link to comment
Share on other sites

έχει αναφερθεί σε Jetta από όταν το παρέλαβαν να έχει τέτιο πρόβλημα και τελικά ήτανε κάτι στραβό στο σύστημα διεύθινσης και μετά απο αρκετό καιρό δοκιμών κατάλαβαν τι έφτεγε, και το αντικατέστισαν. δεν θυμαμε ποιό μέλος το είχε συναντισει... η Passat H Jetta ένα απο τα δύο ήτανε...

Μή[ως θυμήθηκες τι είχε γίνει τελικά?

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα το τόπικ με το πρόβλημα ένα παρόμοιο με το δικό σου αλλά σε Passat εδώ έχω το link http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=21893 διαβασέ το 2 σελίδες είναι που λέει τι αντιμετόπισε και τι έκανε και τι τελίκος άλαξε... ελπίζω να σε βοήθεισα ;)

Link to comment
Share on other sites

Και στην τελικη πηγαινει σε αλλο εξουσιοδοτημ. συνεργειο, δεν ειναι υποχρεωτικο να πηγαινεις απο εκει που εκανες την αγορα.

ΈΤΣΙ! Σωστός ο greekparot

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να οφίλετε και αυτό! συζήτησε με καποιά άλλη αντιπρωσοπία το πρόβλημα που έχει το αμάξι σου.

Link to comment
Share on other sites

οκ θα ενημερώσω. Το πρόβλημα είναι πως η ποιο κοντινή μου είναι στην Χαλκίδα :angry2:<_<<_<

Λες να έχω και εγώ την αντιμετώπιση του GKB TSI ???? tongue.gif

Γνωμη μου μην πας στην χαλκιδα, χειροτερη δεν υπαρχει,

εχω γνωστους μεσα που εφυγαν και το τι service γινοταν δεν φανταζεσαι......

Καλητερα πηγαινε το στην θηβα...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και περίπου δύο εβδομάδες είμαι κάτοχος ενός Cross Polo, το οποίο δυστυχώς δεν έχω μπορέσει να το ευχαριστηθώ ούτε εγώ αλλά ούτε και η γυναίκα μου που ουσιαστικά της ανήκει, λόγω δύο προβλημάτων που όσο και αν έψαξα δεν έχει αναφερθεί από κανέναν στο forum.

Το πρώτο από αυτά είναι πως το αυτοκίνητο "τραβάει" δεξιά από την πρώτη ημέρα που το πήραμε. Μπορεί κανείς να το παρατηρήσει με μικρή ταχύτητα αλλά εκεί που γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό είναι μετά τα 100-120 χμ.

Αν κρατάς το τιμόνι στην ευθεία της στεφάνης όλα καλά, μόλις αφήσεις όμως το τιμόνι, γυρίζει μόνο του ελαφρώς προς τα δεξιά και τότε αρχίζει το όχημα να παρεκκλίνει από την πορεία του.

Έγινε ευθυγράμμιση δύο φορές αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει ίσως με μια μικρή βελτίωση.

Την δεύτερη φορά η ευθυγράμμιση έγινε σε δικό μου μαγαζί και όχι στην αντιπροσωπεία. Ο μάστορας εκεί μου είπε πως μπροστά είμαστε οκ, πίσω όμως στον δεξί τροχό υπάρχει μια ελαφριά θετική σύγκλιση η οποία όμως δεν ρυθμίζεται από αυτόν. Υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να δημιουργείται από αυτό?

Μια άλλη πρόταση είναι η αλλαγή των τροχών μπρος και πίσω μήπως έχουν πρόβλημα τα ελαστικά.

Έχετε καμιά ιδέα? Έχει συμβεί σε κανένα άλλο?

Αυτό που με εκνευρίζει πάντως είναι η αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας η οποία δεν ήταν η πρέπουσα, προσπάθησαν όλα να τα ρίξουν στην διάσταση των ελαστικών προτείνοντας μου με αυτό τον τρόπο να συμβιβαστώ στην ιδέα του προβλήματος γιατί δεν πρόκειται να λυθεί.

Εμένα μ είχε έρθει στο μαγαζί λάστιχο της μισέλεν ολοκαίνουργιο και όμως είχε στραβό σκελετό!δ μπορούσες ν το ζυγόσταθμίσεις με τίποτα.όμως το μόνο πρόβλημα που δημιουργούσε ήταν έντονο τρέμουλο.δ τραβούσε το αμάξι καθόλου-οπότε το βλέπω λιγάκι δύσκολο να είναι από το λάστιχο το πρόβλημα σου φίλε μου

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει περίπτωση NA φταίνε τα λάστιχα.

ρε μανάκα,το δικό μου δε θυμάσαι που τραβούσε δεξιά κ μόλις αλλάξαμε τα λάστιχα στό θείο σου έστρωσε?

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει περίπτωση NA φταίνε τα λάστιχα.

ρε μανάκα,το δικό μου δε θυμάσαι που τραβούσε δεξιά κ μόλις αλλάξαμε τα λάστιχα στό θείο σου έστρωσε?

Link to comment
Share on other sites

Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!!! ΠΙΕΣΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΜΕΣΩΣ!!!!

Έχω Polo 9N τεσσάρων ετών με 56.000 χλμ. και δεν έχω πάει συνεργείο ποτέ εκτός από τα service. Έτσι είναι το κανονικό.

Απλά είναι πάρα πολλά τα λεφτά για να μας πασάρουν "σκάρτο" εμπόρευμα (που μπορεί και να μην είναι αλλά έτσι φαίνεται).

Έλληνες ξυπνήστε και διεκδικήστε επιτέλους....

Φιλικά (αλλά τα έχω πάρει τώρα)

Link to comment
Share on other sites

ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤ/ΤΟΥ δεν παίζει με την καμία,κι εγώ έχω crosspolo και είναι οκ.εγώ θα πήγαινα σε δικό μου ευθυγραμισα αρχικά και μετά αντιπροσωπεία για εξηγήσεις.φίλε βρες τι φταίει στο αυτοκίνητο σου (λάστιχα-ευθυγράμμιση-ζυγοστάθμιση,κάτι απο όλα αυτά πρέπει να είναι)διότι με αντιπροσωπείες ου μπλεξεις.Υπομονη

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πρότινος ήμουνα και εγώ υπέρ της ηρεμίας και όχι υστερίες όταν παρουσιαζόταν κανένα πρόβλημα.

Τελικά άργησα αλλά κατάλαβα ότι στην Ελλάδα άμα δεν το φτάσεις στα άκρα δεν κάνεις εύκολα τη δουλειά σου.

Εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει να στέλνω χεστήριες επιστολές (ακόμα και σε CEO) για θέματα που θεωρώ τον εαυτό μου ριγμένο και δεν μπορώ να βρώ λύση στο προβλημά μου εύκολα. Σας πληροφορώ ότι πιάνει και μερικές φορές παραπιάνει!!! Το λιγότερο που οφείλει κάποιος να κάνει είναι να τους γίνει τσιμπούρι γιατί αυτοί λειτουργούν με το σκεπτικό "όπου σε πιάσουν". Αν ξέρουν ότι δεν θα ξεμπλέξουν εύκολα μαζί σου πολλά μπορεί να γίνουν...

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. ¶κρη ακόμα δεν έχω βρει λόγω έλλειψης χρόνου. Τώρα όμως θα αρχίσω να το ψάχνω πάλι το θέμα και θα ας ενημερώσω.

Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω οταν ειχα παρει το 9n καινουριο.

Μου αλλαξαν βαση ψαλιδιου νομιζω και ησυχασα.

Ήταν έντονο το τράβηγμα??

Edited by gmorfeas
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω και γω την παρεα....

Ειμαι ενας νεος κατοχος crosspolo ελαφρως μεταχειρισμενου και ακουω ενα θορυβο στο τιμονι-συστημα διευθυνσης(?)ο οποιος ομως ακουγεται μονο οταν πηγαινω με πολυ μικρη ταχυτητα ή οταν κανω μανουβρες παρκαρισματος ή στριβω το τιμονι ακινητος.Κατα τον ελεγχο του αυτοκινητου ο μηχανικος μας ειπε οτι ειναι λογω του ηλεκτρικου(αν το λεω καλα)τιμονιου και οτι δεν συντρεχει λογος ανησυχιας!!

Εχετε ιδεα τι μπορει να ειναι??ειναι προβλημα ή ειναι φυσιολογικο?

Link to comment
Share on other sites

τι θόριβο σου κάνει? εάν είναι ένας μεταλικός ένα γκούπ όταν έχεις στρίψει αριστέρα η δεξιά και σου ακούγετε τότε μάλων είναι ο σταυρός σαν γρανάζει που είναι στο έλος της κωλόνας τιμονιού, και αυτό είναι υπεύθινο να γίνει την κίνηση στην κρεμαγίερα να στρίψει δεξιά η αριστερά. εάν πάλυ ακούς μόνο όταν κινισε οταν στρίβεις τερμα τιμονι τότε μπορεί να ακούγετε κανένας μπιλεοφόρος.

Link to comment
Share on other sites

ο θορυβος που κανει ειναι παρατεταμενος τοσο στο ξεκινημα του στριψιματος οσο και στην επαναφορα του στην ευθεια του....Δεν ειναι τελειως μεταλλικος αλλα ουτε και γκουπ,εγω το ακουω σαν κατι αναμεσα σε θορυβο και τριξιμο!!

Γενικα ειναι φυσιολογικο να ακουγεται αυτος ο θορυβος ειναι δεν πρεπει να ακουγεται τιποτα?

Link to comment
Share on other sites

ο θορυβος που κανει ειναι παρατεταμενος τοσο στο ξεκινημα του στριψιματος οσο και στην επαναφορα του στην ευθεια του....Δεν ειναι τελειως μεταλλικος αλλα ουτε και γκουπ,εγω το ακουω σαν κατι αναμεσα σε θορυβο και τριξιμο!!

Γενικα ειναι φυσιολογικο να ακουγεται αυτος ο θορυβος ειναι δεν πρεπει να ακουγεται τιποτα?

οπότε δεν είναι κάτι από τα παραπάνω, την κρεμαγίερα την τσέκαρες από υγρά? και επίσεις πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.