Just_Polo Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Καλημέρα και καλό μήνα. Δεν ξέρω που να βάλω αυτό το θέμα μιας και αφορά σχεδόν τα πάντα. Το 2004 αγόρασα για τη γυναίκα μου ένα Polo 1.4. Αγοράστηκε καινούργιο απο αντιπροσωπεία της Αθήνας και το ημερολόγιο του είναι το εξής: Παραλαβή Φεβρουάριος 2004. Σπασμένο Τάσι Βαθούλωμα στην πόρτα του συνοδηγού Αμεση αντικατάσταση όλων των παραπάνω και κανονική παραλαβή μία εβδομάδα μετά. Φεβρουάριος 2004 Λαμπάκι EPC - έλεγχος και reset Λαμπάκι ΕPC - έλεγχος και reset. Μάρτιος 2004 Ακινητοποίηση - Λαμπάκι EPC - έλεγχος, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, reset Ιούλιος 2004 Λαμπάκι λαδιού - Συμπλήρωμα λαδιού Σεπτέμβριος 2004 Λαμπάκι Λαδιού - Συμπλήρωμα λαδιού Δεκέμβριος 2004 Ακινητοποίηση - Λαμπάκι EPC - έλεγχος, αλλαγή φίλτρου βενζίνης, reset Μάρτιος 2005 Σπάσαν τα πλαϊνά καπάκια που κρύβουν τις ζώνες ασφαλείας - αλλαγή προς 75 ευρώ το ένα Ιούνιος 2005 Λαμπάκι Λαδιού - Αλλαγή τύπου λαδιού κατόπιν σύσταστης του συνεργείου Αύγουστος 2005 Λαμπάκι Λαδιού - Επιστροφή στον προηγούμενο τύπο λαδιού κατόπιν σύστασης του συνεργείου Δεκέμβριος 2005 Λαμπάκι EPC - ακινητοποίηση - οδική βοήθεια απο την Κόρινθο στην Αθήνα Εξώδικο στην αντιπροσωπεία και παραμονή του αυτοκινήτου για 2 εβδομάδες στο συνεργείο τους για ελέγχους. Ιανουάριος 2006 Παραλαβή του αυτοκινήτου με έγγραφη παράταση της εγγύησης για ένα έτος και κατά την έξοδο απο το συνεργείο λαμπάκι EPC. Επιστροφή του αυτοκινήτου στο συνεργείο, σύσταση για αμόλυβδη 100 οκτανίων (όπως Ferrari) για κάποιο διάστημα. Μάρτιος 2006 30.000 χιλιόμετρα και σέρβις. Αλλάχτηκαν Τακάκια Λουριά - Ιμάντες Φίλτρα Λάδια Φίλτρο A/C Αμορτισέρ (2 πίσω) για λόγους που ακόμα δεν έχω καταλάβει, αλλά βρήκαν τη γυναίκα μου -μπόσικη- Ιούνιος 2006 31.500 χιλιόμετρα Λαμπάκι EPC και ακινητοποίηση. Τα γνωστά για το λαμπάκι αλλά και επίσης ανακοίνωση για στραβές δισκόπλακες και πρόταση αλλαγής τους. Παραλάβαμε το αυτοκίνητο χωρίς να αλλαχτεί τίποτα και πήγαμε σε ένα Fit & Go. Διάγνωση = ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Αύγουστος 2006 Λαμπάκι Λαδιού, χαμηλή στάθμη, δε βαριέσαι λέει η γυναίκα μου, όταν γυρίσω σπίτι θα συμπληρώσω (έχει μάθει η καημένη πλέον απο τέτοια), κόκκινο λαμπάκι μετά απο 50 χιλιόμετρα κινητήρας ΚΑΠΟΥΤ. Σεπτέμβριος 2006 Αλλαγή Κινητήρα 1.4 ολοκαίνουργιο Και Επιστροφή στο συνεργείο για μαντέψτε, λαμπάκι EPC. Διάγνωση καμμένος καταλύτης (φυσικό αφού κάηκε ο κινητήρας και έβγαλε όλα τα λάδια απο πίσω) Αλλαγή καί καταλύτη. (όλα αυτά στην αντιπροσωπεία). Το 2007 που πήγαμε για σέρβις (με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα που είχε μπεί πριν 10.000 χιλιόμετρα) μας έκαναν κανονικά το σέρβις των 40.000 που έλεγε το κοντέρ και φυσικά δεν πληρώσαμε τίποτα γιατί αν τόλμαγαν να πούν έστω και μία ακόμα κουβέντα θα τους τα έκανα λαμπόγυαλο (και μου έκοψαν μηδενική απόδειξη για μπουζί - λουρί ξανά - παρόλου που είχει ΗΔΗ αλλαχτεί στον παλιό κινητήρα και ΠΟΥ ΔΕΝ χρειαζόνταν στον καινούργιο κτλ. κτλ). Την περασμένη εβδομάδα, τα έπαιξε ο κλιματισμός. Εβγαζε μονίμως κρύο παγωμένο και δεν άκουγε σε καμμία ρύθμιση. Επιπλέον ΔΕΝ έκλεινε, ανεξάρτητα απο το αν πάταγες το κουμπί ή όχι. Αλλάχτηκε η πλακέτα του (αν έχει τέτοιο πράγμα, για το οποίο αμφιβάλλω) χωρίς κόστος και απο τότε δεν δουλεύει καθόλου. Περιμένουμε λέει το ανταλακτικό γιατί η αποθήκη είναι κλειστή, πρόκειται για μια βαλβίδα που πάει κάπου. Και ρωτάω ρε παιδιά, είμαι γκαντέμης ή η γυναίκα μου το χαλάει επίτηδες; μπας και έχω πέσει στην περίπτωση; έχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα; Ρωτάω γιατί μιας και φτιαχτεί θα το πουλήσω (δεν μου δίνουν πάνω απο 5,000 για ανταλαγή κιόλας). Επειδή είναι όμορφο αμάξι και κατα τα άλλα έχει ωραίο χαρακτήρα και στο δρόμο αλλά και άνεση, να το ξανατολμήσω για VW ή να κοιτάω προς την ανατολή και να κάνω το σταυρό μου; Για πείτε καμμιά άποψη πληζ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Λοιπον θαυμαζω το θαρρος σου και την υπομονη σου που μετα απο ολα αυτα ακομα το σκεφτεσαι για VW. Εγω στην θεση σου αν δεν μαθαινα για ποιο λογο αναβε το λαμπακι EPC (που πρεπει να σου εχει γινει εφιαλτης) δεν θα το πουλαγα . Επι 4 χρονια εχεις γινει γνωστος στην οδικη και στην αντιπροσωπεια και εχεις παιδευτει απιστευτα. Εγω στην θεση σου θα το ειχα πουλησει πολυ νωριτερα οσο ακομα ηταν καινουργιο και αν το κραταγα οσο εσυ δεν θα το εδινα πισω στην αντιπροσωπεια για ενα κομματι ψωμι. Τεσπα θελω να πιστευω οτι επεσες σε ασχημη περιπτωση (εχουν αναφερθει παρομοια κρουσματα σε Golf, σκαλιζοντας λιγο το forum θα τα βρεις) και οτι τα VW δεν ειναι ετσι. Απο περιεργεια ομως αν ξαναεπερνες VW ποιο θα επερνες? Παλι polo ή κατι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucifer Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Καλημέρα σου φίλε μου, είμαι κάτοχος και εγώ ενός Polo 9N μοντέλο του 2004 1400 101hp. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 108.000Km. Τα προβλήματα που αναφέρεις σε εμένα δεν έχουν τύχει ποτέ σε τέτοιο βαθμό. Καταρχάς το service των ιμάντων κ.τ.λ. είναι στα 60.000km και όχι στα 30.000km. Η μεγάλη ευαισθησία του κινητήρα αυτού είναι η βενζίνη, όπου αυτή προκαλεί όλα τα προβλήματα. Εάν δεν προσέχεις να είναι καλή η ποιότητά της και το αφήνεις συνέχεια στο λαμπάκι το μόνο σίγουρο είναι ότι θα σου βγάζει προβλήματα, είτε σε καθαρισμό πεταλούδας το πιο απλό μέχρι αλλαγή της, αλλαγή αισθητήρων και ακόμα πιο μακριά καταλύτες κ.τ.λ. Το δεύτερο που προσέχεις είναι οτι ο κινητήρας καίει λίγο λάδια,γύρω στο 1Ltr ανά 7.500km. Εάν παρατηρείς παραπάνω σίγουρα έχει κάποιο πρόβλημα ο κινητήρας (συνήθως χάνονται λάδια από τους οδηγούς των βαλβίδων). Ποτέ δεν πήγα σε συνεργείο αντιπροσωπίας, πάντα σε εξουσιοδοτημένα!!! Να σου πω την αλήθεια είσαι ΠΟΛΥ άτυχος. Στην κατοχή μου έχω ακόμα VW Golf 1,6 FSI μοντέλο 2004, VW Jetta 1,4 TSI μοτέλο 2007 και άμα ξαναάρω αυτοκίνητο θα είναι VW, η απλά Γερμανικό!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Just_Polo Posted September 1, 2008 Author Report Share Posted September 1, 2008 Λοιπον θαυμαζω το θαρρος σου και την υπομονη σου που μετα απο ολα αυτα ακομα το σκεφτεσαι για VW. Εγω στην θεση σου αν δεν μαθαινα για ποιο λογο αναβε το λαμπακι EPC (που πρεπει να σου εχει γινει εφιαλτης) δεν θα το πουλαγα . Επι 4 χρονια εχεις γινει γνωστος στην οδικη και στην αντιπροσωπεια και εχεις παιδευτει απιστευτα. Εγω στην θεση σου θα το ειχα πουλησει πολυ νωριτερα οσο ακομα ηταν καινουργιο και αν το κραταγα οσο εσυ δεν θα το εδινα πισω στην αντιπροσωπεια για ενα κομματι ψωμι. Τεσπα θελω να πιστευω οτι επεσες σε ασχημη περιπτωση (εχουν αναφερθει παρομοια κρουσματα σε Golf, σκαλιζοντας λιγο το forum θα τα βρεις) και οτι τα VW δεν ειναι ετσι. Απο περιεργεια ομως αν ξαναεπερνες VW ποιο θα επερνες? Παλι polo ή κατι αλλο? Σκέφτομαι για το Golf Plus ή το Golf το στέησιον. Εχω καταλήξει ότι πήρα μάλλον προβληματικό αυτοκίνητο. Ηθελα να δώ όμως κατα πόσο υπάρχουν και άλλα τέτοια. Αφού λέτε οτι δεν υπάρχει άλλος με παρόμοια προβλήματα, μάλλον θα πάω για Golf, αλλά απο άλλη αντιπροσωπεία και σερβίς σε άλλο συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Σκέφτομαι για το Golf Plus ή το Golf το στέησιον.Εχω καταλήξει ότι πήρα μάλλον προβληματικό αυτοκίνητο. Ηθελα να δώ όμως κατα πόσο υπάρχουν και άλλα τέτοια. Αφού λέτε οτι δεν υπάρχει άλλος με παρόμοια προβλήματα, μάλλον θα πάω για Golf, αλλά απο άλλη αντιπροσωπεία και σερβίς σε άλλο συνεργείο. Κι όμως φίλε μου, υπάρχουν κι άλλοι... Βασικά σου έκατσε η περίπτωση, όμως μ'αυτά που βλέπω κι εγώ,προτίμησα να να πάρουμε το lancer 1,8 παρα το golf που ήθελε αρχικά ο πατέρας μου. Υστερεί σε κάποιους τομείς αλλά έχει άλλα καλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chp Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Αγοράστηκε καινούργιο απο αντιπροσωπεία της Αθήνας και το ημερολόγιο του είναι το εξής:Παραλαβή Φεβρουάριος 2004. Σπασμένο Τάσι Βαθούλωμα στην πόρτα του συνοδηγού Αμεση αντικατάσταση όλων των παραπάνω και κανονική παραλαβή μία εβδομάδα μετά. θες να μου πεις οτι δεχτηκες να το παραλαβεις..... ενας γνωστος μου παντως που και το δικο του ειχε ενα προβλημα-βαθουλωμα, δεν το πηρε του φεραν αλλο και απαιτησε το αρχικο αμαξι να ειναι διπλα στο καινουργιο που του φεραν για να εχει το κεφαλι του ησυχο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 ματι............. κλασικη γκαντεμια!τοσα προβληματα δεν βγαζει ουτε ολο το group fiat μαζι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 καλα ολα αυτα αλλα πως ειναι δυνατον να θυμασαι με τοση λεπτομερια τοσες πολλες βλαβες? απλα επεσες σε προβληματικο αυτοκινητο φιλε μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Just_Polo Posted September 1, 2008 Author Report Share Posted September 1, 2008 καλα ολα αυτα αλλα πως ειναι δυνατον να θυμασαι με τοση λεπτομερια τοσες πολλες βλαβες?απλα επεσες σε προβληματικο αυτοκινητο φιλε μου... αμα φτάσεις στο σημείο να μιλάς στον αντιπρόσωπο με εξώδικα, δεν είναι τίποτα να θυμάσαι τις ημερομηνίες. Ειναι ηδη γραμμένες απο τον δικηγόρο. Το μόνο που κάνεις είναι να τις αντιγράφεις. Είμαι σίγουρος για το προβληματικό (είτε του αυτοκινήτου, είτε του αντιπροσώπου). Να τσεκάρω ήθελα αν είναι και άλλος με Τζακ Ποτ σαν και εμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Σιγουρα ειναι και αλλοι εκει εξω που τα σκανε κανονικα και δε λενε και κουβεντα.. το αυτ/το ειναι το προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skaraviaios Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Μάλλον έπεσες σε αυτοκίνητο με προβληματικό εγκέφαλο, ή πλεξούδα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kormos Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 (edited) Αν και με οσα διαβασα εχω μεινει με ανοιχτο το στομα... Χαρα στο κουραγιο σας παντως... Επειδη ως παθον με αλλη μαρκα αυτοκινητο και βλαβες - ζημιες κλπ.... το μονο που μπορω να πω ειναι πως ΔΥΣΤΥΧΩΣ το αυτοκινητακι σας ηταν προβληματικο και πεσατε και σε συνεργειο το οποιο εκμεταλλευομενο την κατασταση "εγδερνε" *Να σημειωσω πως η κουνιαδα μου εχει ενα polακι '96 αν θυμαμαι καλα και εως τωρα ΧΩΡΙΣ προβληματα εχει φτασει τα 190,000km , γι αυτο αναφερω και ΤΟΝΙΖΩ πως ειναι αρχικα ολα θεμα ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ και ατυχιας του προβληματικου αυτοκινητου Edited September 2, 2008 by kormos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 πάντως εώς τώρα ξέρω ένα πολάκι από Λευκάδα που έχει 237.000κμ και είναι το 68ps από το 1996 του έχει πει το αίμα το παλικάρι που το έχει... το μόνο που θα αλλάξει τώρα είναι δίσκο-πλατό α δυο φορές έχει έχει αλλάξει πολλαπλασιαστές και κάνει τακτικά λάδια κτλπ σέρβισε και τώρα σκέφτεται να του κάνει ρεκτιφιέ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Ειναι να μην σου κατσει. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 τελικά είναι λαχείο ακόμα και το καινούριο αυτοκίνητο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...