Passatcl Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Παιδια δεν παει αλλο, το σκεφτηκα καλα και θελω και την γνωμη σας. Λοιπον: Εχω ενα Passat b3 (1990 μοντέλο, 90hp) και το εχω πολυ προσεγμενο και διατηρημενο. Γενικως θα το κρατησω το αμαξι για πολυ καιρο ακομα!!! Το μεγαλο προβλημα μου ομως ειναι ενα. Η βενζινη! Καιει παρα πολυ ρε γ@mτο. Συγκρινα με το polo του αδερφου (9n2, 80hp) μου που εχει ακριβως το μισο ντεποζιτο απο το δικο μου και κανει σχεδον τα διπλα khm. Πραγματικα ελεος! Σκεφτηκα λοιπόν να αλλαξω και εγω μοτερ και να βαλω ενα απο τα καινουργια. Το εχει κανει κ ενα φιλαρακι απο δω μεσα (jplouto) και εχει βαλει το 20V και το εχει φτασει παρα πολλ αλογα 280 καπου και δεν του καιει οσο καιει εμενα. Καταλαβαινετε λοιπον το λογο για τον οποιο θελω να αλλαξω το μοτερ. Βεβαια σε οσους εχω ρωτησει (μηχανικους) μου λενε πως το μοτερ που εχω ειναι απο τα καλυτερα μοτερ που εβγαλε ποτε η VW. Αλλα τι να το κανω αμα μου καιει τον άμπακα. Λοιπον τι εχετε να μου προτεινεται? Κατι οικονομικό οσο γινεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Ο 20vt μαμα με μεικτο κυκλο δλδ και λιωσιμο και χαλαρα καιει κανενα 12-13 στα 100 χλμ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 Και εγω μην νομιζεις καιω λιγοτερο, ειδικα με τις 17" ζαντες τωρα αστο. Και το θεμα ειναι πως δεν τραβαει κιολας. Δεν τα συγκρινω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 (edited) Τουλαχιστον καιει αλλα το χαιρεσε κιολας...Οπως το λουνα παρκ!Παντως εχω δει και 8-9 λιτρα χαλαρα σε 100χλμ!Αν εχεις βαρυ ποδι πληρωνεις! Edited September 25, 2008 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 Ετσι ειναι. Παντως εγω ψαχνω κατι οικονομικοτερο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 Αμα ψαξω για κανεναν 1,6fsi τι λετε? Αντε να βρεις τωρα εε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 άμα αξίζει και μπορείς VR6... αλλά μετά πόσα καίει το άτιμο το VR6? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 Αν τα περισσοτερα χιλιομετρα σου ειναι εντος πολης, ψαξε για χαμηλο κυβισμο. Αν τα χιλιομετρα σου ειναι μικτα, τοτε ανεπιφυλακτα 1.8 20VT. Κατα τη γνωμη μου ο καλυτερος βενζινοκινητηρας turbo που εχει βγει ποτε. Με πολλα περιθωρια για βελτιωσεις (αν θελησεις μελλοντικα) και με μεγαλη αξιοπιστια. Παντως η καταναλωση σε μεγαλο ποσοστο οφειλεται και στον τροπο οδηγησης μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted September 26, 2008 Author Report Share Posted September 26, 2008 (edited) Μαλλον δεν με καταλαβατε. Δεν θελω δυνατο κινητηρα, αλλα οικονομικοτερο σε βενζινη! Τον 1,6 τον προτινα διοτι ειναι πιο λιγα κυβικα (ερχονται βαριες φορολογιες) ειναι περισσοτερα αλογα (25αλογα παραπανω) και δεν καιει κ τιποτα σε σχεση με τον δικο μου που εχω τρελαθει να πηγαινω στα βενζιναδικα! Δεν ξερω, ισως να μην αξιζει να βαλεις αυτον τον κινητηρα γιατι με τα ιδια λεφτα να βαζω και τον 20V, αλλα γιαυτο ανοιξα αυτο το topic, για να μου πειτε αμα αξιζει η οχι μια τετοια διαδικασια και ποσα λεφτα περιπου θα στοιχησει. Για 20V εχω ρωτησει και ειναι πολλα λεφτα παντως! Ισως υπαρχουν κ αλλοι κινητηρες (οικονομικοι) δεν ξερω. Edited September 26, 2008 by Passatcl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 Εγώ θα σου πρότεινα να βάλεις τον 1.6 8V με τους 101 ίππους αν δεν κάνω λάθος, που είναι πολύ αξιόπιστος,οικονομικός και ροπάτος . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 Λοιπον τι εχετε να μου προτεινεται? Κατι οικονομικό οσο γινεται... Υπάρχουν βασικά προβλήματα αναβάθμισης του αυτοκινήτου σου που χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1. Τυπικά 2. Μηχανολογικά Στα τυπικά συμπεριλαμβάνω το ότι η καρότσα αυτή ουδέποτε βγήκε στην παραγωγή με όλους τους νεότερους κινητήρες, κάτι που θα σου δημιουργήσει προβλήματα στην δήλωση όταν αλλάξεις κινητήρα. Στα Μηχανολογικά συμπεριλαμβάνω ότι το Passat είναι τόσο παλιό που δεν έχει εγκέφαλο οργάνων ή immobilizer ή οποιοδήποτε άλλο εγκέφαλο χρειάζεται για να λειτουργήσουν τα μοντέρνα συστήματα διαχείρισης κινητήρων. Δηλαδή, ακόμη και να αγοράσεις ολόκληρο κινητήρα με εγκέφαλο και πλεξούδα, ειδικά αν είναι γενιάς FSI/TFSI/TSI, δεν πρόκειται ποτέ να πάρει μπροστά γιατί δεν θα ξεκλειδωθεί ποτέ το immobilizer. Αυτοί οι εγκέφαλοι δεν ξεκλειδώνονται - δεν υπάρχει τρόπος- και μένουν μόνιμα με το immobilizer ενεργοποιημένο αν πας να βάλεις μπροστά χωρίς εγκέφαλο οργάνων/immobilizer που βρίσκεται στο ταμπλώ και για να λειτουργήσει χρειάζεται και την ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά κολώνας τιμονιού. Κάτι που σημαινει ότι είτε θα ξηλώσεις ολόκληρη την ηλεκτρολογική εγκατάσταση από το αυτοκίνητο-δότη (μαζί με τον δίαυλο επικοινωνίας CANBUS και δυο-τρεις φαινομενικά άσχετους εγκεφάλους) και αφού τα περάσεις ΟΛΑ στο Passat θα κάνεις την προσευχή σου να δουλέψουν (που δεν πρόκειται), είτε θα βρείς κάποιον παλαιότερο κινητήρα που θα μπορεί να ξεκλειδωθεί ο εγκέφαλός του για να μπορέσει να δουλέψει επάνω στο αυτοκίνητό σου. Πριν από μερικές ημέρες είδα ένα Passat ακριβώς σαν το δικό σου, με μετατροπή από golf 1.8T AGU με μηχανικό γκάζι, που δεν είχε immobilizer. Αμφιβάλω όμως αν θα είναι οικονομικότερη λύση κάτι τέτοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatcl Posted September 26, 2008 Author Report Share Posted September 26, 2008 Με απογοητευσες τωρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...