Hawkwind78 Posted May 31, 2005 Report Share Posted May 31, 2005 Καλημέρα σε όλους είμαι και εγώ ένας κάτοχος ενός VW Passat 1.8 CL 8V B3 με τα ταπεινά 90 άλογα. Απο τις γνώσεις μου ξέρω οτι έχει πολύ φιμωμένο εγκέφαλο σε σχέση με το GL που βγάζει 112 η 114 άλογα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ρυθμίζεται ο εγκέφαλος η όχι. Δευτερον αν αξίζει κάνεις να βρεί εναν 16V κινητήρα η να κάτσει να ασχολήθει με τον 8V. Toν αγαπάω τον κινητήρα γιατι είναι καλοδουλεμένος και με λίγα χιλιόμετρα (80.000). Δεν γουστάρω τρελά γκάζια αλλα να γίνει λίγο πιο νευρικός απο ότι είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted May 31, 2005 Report Share Posted May 31, 2005 Σίγουρα ένας 16v μπορεί να δώσει πολλά περισσότερα και πιο εύκολα από το δικό σου μοτέρ. Αλλά θα έχει ακριβότερη συντήρηση και θα πρέπει ή να ψάξεις πολύ ή να κάνεις ανακατασκευή για να έχεις κάτι σε καλή κατάσταση ώστε να σου κρατήσει. Εγώ θα έλεγα φτάσε το δικό σου περίπου στα 140-150hp ατμοσφαιρικά και θα είσαι ωραίος. Φυσικά εκεί που φτάνει στα όρια του ο 8v ξεκινάει μαμά ο 16v...αλλά όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και χρημάτων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest makntak Posted May 31, 2005 Report Share Posted May 31, 2005 παιδια μη με πειτε κομπλεξικο , αλλα ρε φιλε hawkwind78 δε σκεφτεσε τη λυση του turbo??? ενα light turbo ποτε δεν εκανε κακο σε κανενα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 31, 2005 Report Share Posted May 31, 2005 Να σου πώ κάτι? Τα αμαξάκια μας εκείνης της εποχής είναι ελαφρώς LEGO (ναι τα τουβλάκια εννοώ). Παίρνεις ότι θες και το ταιριάζεις με ό,τι θες. Στην περίπτωσή σου στοιχηματίζω οτι και μόνο το καπάκι και τους εκκεντροφόρους απο ένα 16ν να βάλεις και να κρατήσεις όλα τα υπόλοιπα ίδια (εκτός απο ένα πρόγραμμα), το αμάξι θα μεταμορφωθεί. Και κοιτάς σε νούμερα της τάξης 200-500 ευρώ + ό,τι πάει το πρόγραμμα. Ιδέα είναι, δεν είμαι σίγουρος άν και πώς γίνεται... Πάντως επειδή 90% γίνεται, και είναι και σχετικά εύκολο (πολύ λιγότερη δουλειά απο το να αλλάξεις μοτέρ!), ίσως αξίζει να το τσεκάρεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawkwind78 Posted May 31, 2005 Author Report Share Posted May 31, 2005 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το αμάξι το λατρευω και γουστάρω να το φτιάχω όχι για να βάζω φωτια στην άσφαλτο (ετσι κιαλλιως δεν γίνεται) αλλα γιατι μαρέσει σαν αμάξι. Παντώς ευχαριστώ και πάλι. Αλήθεια που μαζεύεστε έχετε κανένα στέκι. Ειμαι newbie και δεν σας ξέρω καλά. Πάντως έχετε τα θερμά χαιρετισματα απο το WWW.OPEL-CLUB.GR στο οποίο ειμαι μέλος με τον βενιαμίν της οικογένειας Corsa 1.4 Twinport. Φιλικά Κωνσταντίνος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΑΛΚΗΣ Μ. Posted May 31, 2005 Report Share Posted May 31, 2005 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το αμάξι το λατρευω και γουστάρω να το φτιάχω όχι για να βάζω φωτια στην άσφαλτο (ετσι κιαλλιως δεν γίνεται) Πόσα λίγα ξέρεις μικρέ μου φίλε......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Να σου πώ κάτι? Τα αμαξάκια μας εκείνης της εποχής είναι ελαφρώς LEGO (ναι τα τουβλάκια εννοώ). Παίρνεις ότι θες και το ταιριάζεις με ό,τι θες. Στην περίπτωσή σου στοιχηματίζω οτι και μόνο το καπάκι και τους εκκεντροφόρους απο ένα 16ν να βάλεις και να κρατήσεις όλα τα υπόλοιπα ίδια (εκτός απο ένα πρόγραμμα), το αμάξι θα μεταμορφωθεί. Και κοιτάς σε νούμερα της τάξης 200-500 ευρώ + ό,τι πάει το πρόγραμμα. Ιδέα είναι, δεν είμαι σίγουρος άν και πώς γίνεται... Πάντως επειδή 90% γίνεται, και είναι και σχετικά εύκολο (πολύ λιγότερη δουλειά απο το να αλλάξεις μοτέρ!), ίσως αξίζει να το τσεκάρεις. ← Θα έχει πρόβλημα στην συμπίεση (πολύ υψήλη ή πολύ χαμηλή δε θυμάμαι). Επίσης λόγω του συστήματος ψεκασμού του 8v θα φαίνεται εντελώς ψόφιο. Χρειάζεται και άλλη τρόμπα (από το 16v). Το καπάκι κουμπώνει κουτί όμως. Δε συμφέρει τέτοια διαδικασία, καλύτερα από τροπέτο 16v τα παίρνεις όλα και τα πετάς επάνω. Όμορφα και νοικοκυρεμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΑΛΚΗΣ Μ. Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Θα έχει πρόβλημα στην συμπίεση (πολύ υψήλη ή πολύ χαμηλή δε θυμάμαι). Επίσης λόγω του συστήματος ψεκασμού του 8v θα φαίνεται εντελώς ψόφιο. Δεν θα συμφωνήσω για τη συμπίεση.Επίσης απαραίτητη προυπόθεση να αλλάξεις και τον ψεκασμό.Δεν θα το αφήσεις έτσι.Όλα γίνονται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Το έψαξα λίγο παραπάνω. Ο λόγος συμπίεσης από μια τέτοια μετατροπή θα είναι 8:1 που συνεπάγεται τεράστιες απώλειες σε ιπποδύναμη. Είναι όμως ότι πρέπει για τούρμπισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Όντως... Και η πλάκα είναι οτι έπεσα πάνω σε αυτήν την περίπτωση πρίν απο λίγες μέρες, ψαχνόμενος για τούρμπισμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawkwind78 Posted June 2, 2005 Author Report Share Posted June 2, 2005 (edited) To Passat με 100αρα βενζίνη και φιλτράκι στον παπά (SIMOTA) παίζει πολυ άψογα. Βασίκα είχε να δουλέψει καιρό και τωρα το ξεκάπνισα. Δεν σκέφτομαι να αλλάξω μηχανή λόγω της κάλης της λειτουργίας και επειδή είναι αψογα στρωμένη. Έχω σκοπό να βάλω full συστημα εξάτμησης και να αλλάξω μπουζί μπουζοκαλώδια και να κόψω τα ορυκτελαια και να βαλω ημισυνθετικο λαδάκι παντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Μετα θα πέσουν ζαντούλες το πιο πιθανο 15αρες και ελατήρια μονο γιατι έχει ηδη ΚΟΝΙ κοκκινα για αμορτισέρ. Τέλος θα πέσει body kit μαλον απο VR6 η G60 και αεροτομή πίσω μαμα της VW. Τέλος θα φύγει το ηχοσυστημα απο το Corsa και θα μπει στο passat. Μακρινο όνειρο αλλα οχι αδύνατο το light turbo με στοχο τα 140 άλογα. Ολα αυτα σε ευλογο χρονικο διαστημα. Ελπίζω καποια στιγμή να τα πουμε απο κοντά να δείτε το "θηρίο" μου πριν και μετα τις αλλαγές. Παρεπιτοντως ενημερωτικα ξερετε ποσο παει ενας απλός 16V κινητήρας? Φιλικα Κωνσταντίνος Καντε κλικ στην εικόνα: ενα τέτοιο δεν τηα με χάλαγε ΚΑΘΟΛΟΥ Edited June 2, 2005 by Hawkwind78 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 αφού τα έχεις αποφασίσει ήδη γιατί ρωτάς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawkwind78 Posted June 6, 2005 Author Report Share Posted June 6, 2005 (edited) αφού τα έχεις αποφασίσει ήδη γιατί ρωτάς; ← δεν είναι θέμα να το αποφασίσω είναι θέμα να ακούσω και μια δεύτερη γνώμη. Εγώ το έχω πάρει απόφαση γίνετε όμως? Φιλικά Κωνσταντίνος @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited March 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest georgemv Posted June 27, 2005 Report Share Posted June 27, 2005 Καλημέρα σε όλους είμαι και εγώ ένας κάτοχος ενός VW Passat 1.8 CL 8V B3 με τα ταπεινά 90 άλογα. Απο τις γνώσεις μου ξέρω οτι έχει πολύ φιμωμένο εγκέφαλο σε σχέση με το GL που βγάζει 112 η 114 άλογα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ρυθμίζεται ο εγκέφαλος η όχι. Δευτερον αν αξίζει κάνεις να βρεί εναν 16V κινητήρα η να κάτσει να ασχολήθει με τον 8V. Toν αγαπάω τον κινητήρα γιατι είναι καλοδουλεμένος και με λίγα χιλιόμετρα (80.000). Δεν γουστάρω τρελά γκάζια αλλα να γίνει λίγο πιο νευρικός απο ότι είναι. ← Οδηγάω ένα ολόιδιο αμάξι το οποίο είναι ελαφρά πιο δουλεμένο 540.000km από το τέλος του '92 Αν σκέφτεσαι ακόμα τον 16v κινητήρα, θέλω να υπερασπιστώ τον 8v και να σου θυμήσω τις απίθανες ροπές που σου επιτρέπουν την πέμπτη από τα 70-80, τις χωρίς ζόρι αλλαγές από πέμπτη-τρίτη για στροφές που κάθε άλλο εκτός από ντίζελ θέλει δευτέρα και πάλι ψόφιο θα είναι, την τρίτη 'φωτιά' και πολλά άλλα που θα χάσεις με τον 16v για να κερδίσεις άλογα ψηλά. Επίσης μην ξεχνάς και την τρελή οικονομία, 1800cc κινητήρας και μου καίει 7.8 lt/100km (μεικτή: 20% κίνηση, 20% εθνική, 60% επαρχιακούς). Δεν ξέρω αν είμαι παλαβός, αλλά αυτός ο κινητήρας μέσα στην καρδιά μου είναι, ακόμα και τώρα που άρχισε να τσιμπάει κάτι ψιλά λάδια... Αν πάλι βάλεις 16v, ίσως τα βρούμε στην τιμή για τον κινητήρα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 7,8...ναι καλά θα ήταν. Για ρώτα και τον stelth τι καίει για να πηγαίνει στην δουλειά του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest georgemv Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 7,8...ναι καλά θα ήταν. Για ρώτα και τον stelth τι καίει για να πηγαίνει στην δουλειά του. ← OK Προς stelth: Τι καις για να πας στη δουλειά σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Φίλε Hawkwind78 να σου κάνω μια ερώτηση? Μπάς και παίζει να αλλάξεις αυτοκίνητο στα επόμενα 2 χρόνια? Αν ναί, δεν υπάρχει λόγος να ρίξεις χοντρά φράγκα στο αυτοκίνητο αυτό το οποίο ομολογουμένως είναι παλιάς τεχνολογίας. Ξέρω συναισθηματικοί δεσμοί κτλ αλλά για σκέψου το και λίγο ορθολογιστικά...το αυτοκίνητο συνεχώς θα ζητάει!!Οπότε κοίτα αν μπορείς να χτυπήσεις ένα καινούργιο ή ένα ελαφρά μετεχειρισμένο για να δεις άσπρη μέρα. Επίσης ο Passatebos είναι δικός σου ή οικογενειακός?Αν είναι το δεύτερο ασ'το καλύτερα...Θα υπάρχουν γκρίνιες!!!! Σου μιλάω από προσωπική πείρα!!!! Αν από την άλλη δεν σκέφτεσαι άμεσα να το δώσεις, ξεκίνα με τα γύρω γύρω (αν δεν έχεις ακόμα τα φράγκα) ή ξεκίνα κατευθείαν με Light τούρμπισμα (αν τα φράγκα θα ρέυσουν ζεστά ) για να ζωντανέψει το μοτέρ. Το θέμα είναι όμως αν το αντέχει το ίδιο το μοτέρ (όχι συμπιέσεις κ.α αλλά από θέμα παλαιότητας ίσως χρειαστεί ρεκτιφιέ). Κάνε ένα προγραμματισμό για το μέλλον αρχικά και αποφάσισε τι ακριβώς θέλεις.Όταν το κάνεις αυτό πράξε τα δέοντα...ξύλωμα, ράψιμο, τούρμπισμα, μόντες γενικότερα!!! Good Luck σε οτι και αν αποφασίσεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 Ομολογουμένως; Εγώ πάντως δεν το ομολογώ. Θα ζητάει; Ποιός το λέει; Και αν ζητάει θα ζητάει λιγότερα μια μεγάλη βλάβη σε αυτό το αυτοκίνητο από μια μικρή βλάβη ας πούμε από το δικό σου passat. Τώρα για τις γκρίνιες είναι προσωπικό θέμα του καθενός και οι δικές μου εμπειρίες λένε οτι δεν είχα πρόβλημα. ¶ντε πάλι η ατάκα με το light τούρμπισμα.. Κόβω εδώ γιατί το βλέπω ήδη να με παραξηγείς, αν ξαναδιαβάσεις όμως την απαντησή σου ίσως καταλάβεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted June 28, 2005 Report Share Posted June 28, 2005 (edited) http://www.bahnbrenner.com/media/php/catal...167&l=265&r=266 Edited June 29, 2005 by bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted July 2, 2005 Report Share Posted July 2, 2005 "Θα ζητάει; Ποιός το λέει; Και αν ζητάει θα ζητάει λιγότερα μια μεγάλη βλάβη σε αυτό το αυτοκίνητο από μια μικρή βλάβη ας πούμε από το δικό σου passat." _________________ Το αυτοκίνητο δεν είναι και στην πρώτη του νιότη!!Ακόμα και αν είναι καλοστρωμένο και προσεγμένο, σίγουρα δεν είναι ολοκαίνουριο.Δεν περιμένεις λοιπόν να είναι χαρτί.Λίγο οι βαλβίδες με τα ιζήματα βενζίνης, λίγο τα μπιελοπίστονα και τα κινούμενα μέρη, όλα αυτά δείχνουν τα χρόνια τους. Δεν θέλω να προσβάλω τους κατόχους των παλαιότερων Passat αλλά τα χρόνια φαίνονται. (Εδώ το δικό μου που είναι μοντέλο '00 το θεωρώ παλιό!!! ) "Τώρα για τις γκρίνιες είναι προσωπικό θέμα του καθενός και οι δικές μου εμπειρίες λένε οτι δεν είχα πρόβλημα." _________________ Φυσικά και είνα προσωπικό θέμα αλλά κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται σε περίπτωση που κάποιος δεν προνοήσει να τα λάβει υπόψην. "¶ντε πάλι η ατάκα με το light τούρμπισμα.." _________________ Φίλε μου Bit έχεις κάτι άλλο να προτείνεις?Έγω προσωπικά δεν συστήνω ροϊκή εξέλιξη και άνοιγμα καπακιού λόγω προσωπικής εμπειρίας.(από άλλα αυτοκίνητα) Με ενδιαφέρει πραγματικά κι εμένα αυτό το θέμα! "Κόβω εδώ γιατί το βλέπω ήδη να με παραξηγείς, αν ξαναδιαβάσεις όμως την απαντησή σου ίσως καταλάβεις." _________________ Φυσικά και δεν σε παρεξηγώ όπως δεν θέλω και εσύ να με παραξηγήσεις!!!Κουβέντα κάνουμε και προσπαθούμε να βοηθήσουμε έναν "συνάδελφό" μας!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest georgemv Posted July 14, 2005 Report Share Posted July 14, 2005 Μήπως έχει πάρει το μάτι κανενός dyno charts με ροπή/ισχύ του εν λόγω νικητήρα. Έχω φάει το net και δεν βρίσκω κάτι. Μήπως επίσης κάποιος γνωρίζει τα ακριβή νούμερα ισχύως/ροπής και σε τι στροφές ακριβώς βγαίνουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B3GT Posted September 24, 2005 Report Share Posted September 24, 2005 Ποιον 1.8 8V από όλους; Το Β3 από όσο ξέρω έβγαινε με τους εξής: PB Digifant MPI όχι καταλυτικό 112bhp (μόνο στην έκδοση GT νομίζω) PF Digifant MPI καταλυτικό 108bhp RP Bosch Mono-Jetronic 90bhp υπάρχουν και άλλοι αλλά δεν νομίζω ότι ήρθαν στην Ελλάδα ποτέ π.χ. ΑΑΜ Mono-Motronic με 75bhp!!!!!!!!!! PB: 114PS @ 5400 rpm (112bhp/83kW) 159Nm @ 4000 rpm (117lb-ft/16,2Kgm) 0-100 11.8sec (11.2 δίνει η VW) Τελική: 192Κm/h RP: 91PS @ 5250 rpm (90bhp/67kW) 142Nm @ 3000 rpm (105lb-ft/14.5kgm) 0-100 13.9sec Τελική: 177Κm/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest georgemv Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 (edited) Ποιον 1.8 8V από όλους; Το Β3 από όσο ξέρω έβγαινε με τους εξής:PB Digifant MPI όχι καταλυτικό 112bhp (μόνο στην έκδοση GT νομίζω) PF Digifant MPI καταλυτικό 108bhp RP Bosch Mono-Jetronic 90bhp O Mono-Jetronic 91ps είναι. Ευχαριστώ για τα νούμερα (αν και νομίζω το Haynes μιλάει για ροπή στις 3500, όχι στις 3000. Είσαι σίγουρος; ) edit: Αυτό το 177 τελική δεν ισχύει, μιλάμε για 195+ (believe me:)) Edited October 31, 2005 by georgemv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B3GT Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 O Mono-Jetronic 91ps είναι.Ευχαριστώ για τα νούμερα (αν και νομίζω το Haynes μιλάει για ροπή στις 3500, όχι στις 3000. Είσαι σίγουρος; ) edit: Αυτό το 177 τελική δεν ισχύει, μιλάμε για 195+ (believe me:)) Τα νούμερα είναι από tests περιοδικών και διαφέρουν λίγο από αυτά που δίνει η VW. Όσο για την τελική... τα ταχύμετρα ως γνωστόν δείχνουν ότι θέλουν - ειδικά στις κατηφόρες!!! υπολόγισε ότι σε ταχύτητες γύρω στα 200 έχουν χαλαρά 7-10% απόκλιση!!! Π.χ. στο δικό μου (PB κινητήρας) έχω δει 210+ σε ευθεία και 225 σε κατηφόρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawkwind78 Posted November 22, 2005 Author Report Share Posted November 22, 2005 Καλημέρα σε όλους εχώ και εγώ ένα VW PASSAT του 1992 με τα 91 άλογα. Αν δεν σας κουράζω θά ήθελα να μου πείτε λίγα πραγματάκια: α) Χρησιμοποιω 20W-50 ορυκτέλεο, τι λάδακι πιο συνθετικο και με πιο χάμηλο ιξώδες να βάλω για να είναι πιο μαλακό στην λειτουργία γιατι το λαδάκι που του βάζω ειναι πολύ σκληρό. β) Έχετε πειράξει καθόλου το μοτέρ ή το έχετε αφήσει μαμά? Ψάχνω εδώ και καιρό να βρώ τρόπους αλλα δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο. Φιλικα Κωνσταντίνος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...