Jump to content
Hawkwind78

Passat Cl 1.8 8v

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους είμαι και εγώ ένας κάτοχος ενός VW Passat 1.8 CL 8V B3 με τα ταπεινά 90 άλογα. Απο τις γνώσεις μου ξέρω οτι έχει πολύ φιμωμένο εγκέφαλο σε σχέση με το GL που βγάζει 112 η 114 άλογα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ρυθμίζεται ο εγκέφαλος η όχι. Δευτερον αν αξίζει κάνεις να βρεί εναν 16V κινητήρα η να κάτσει να ασχολήθει με τον 8V. Toν αγαπάω τον κινητήρα γιατι είναι καλοδουλεμένος και με λίγα χιλιόμετρα (80.000). Δεν γουστάρω τρελά γκάζια αλλα να γίνει λίγο πιο νευρικός απο ότι είναι.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ένας 16v μπορεί να δώσει πολλά περισσότερα και πιο εύκολα από το δικό σου μοτέρ. Αλλά θα έχει ακριβότερη συντήρηση και θα πρέπει ή να ψάξεις πολύ ή να κάνεις ανακατασκευή για να έχεις κάτι σε καλή κατάσταση ώστε να σου κρατήσει. Εγώ θα έλεγα φτάσε το δικό σου περίπου στα 140-150hp ατμοσφαιρικά και θα είσαι ωραίος. Φυσικά εκεί που φτάνει στα όρια του ο 8v ξεκινάει μαμά ο 16v...αλλά όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Guest makntak

παιδια μη με πειτε κομπλεξικο ,

αλλα ρε φιλε hawkwind78 δε σκεφτεσε τη λυση του turbo???

ενα light turbo ποτε δεν εκανε κακο σε κανενα...

Link to comment
Share on other sites

Να σου πώ κάτι? Τα αμαξάκια μας εκείνης της εποχής είναι ελαφρώς LEGO (ναι τα τουβλάκια εννοώ). Παίρνεις ότι θες και το ταιριάζεις με ό,τι θες. Στην περίπτωσή σου στοιχηματίζω οτι και μόνο το καπάκι και τους εκκεντροφόρους απο ένα 16ν να βάλεις και να κρατήσεις όλα τα υπόλοιπα ίδια (εκτός απο ένα πρόγραμμα), το αμάξι θα μεταμορφωθεί. Και κοιτάς σε νούμερα της τάξης 200-500 ευρώ + ό,τι πάει το πρόγραμμα. Ιδέα είναι, δεν είμαι σίγουρος άν και πώς γίνεται... Πάντως επειδή 90% γίνεται, και είναι και σχετικά εύκολο (πολύ λιγότερη δουλειά απο το να αλλάξεις μοτέρ!), ίσως αξίζει να το τσεκάρεις.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το αμάξι το λατρευω και γουστάρω να το φτιάχω όχι για να βάζω φωτια στην άσφαλτο (ετσι κιαλλιως δεν γίνεται) αλλα γιατι μαρέσει σαν αμάξι. Παντώς ευχαριστώ και πάλι. Αλήθεια που μαζεύεστε έχετε κανένα στέκι. Ειμαι newbie και δεν σας ξέρω καλά. Πάντως έχετε τα θερμά χαιρετισματα απο το WWW.OPEL-CLUB.GR στο οποίο ειμαι μέλος με τον βενιαμίν της οικογένειας Corsa 1.4 Twinport.

Φιλικά Κωνσταντίνος

Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το αμάξι το λατρευω και γουστάρω να το φτιάχω όχι για να βάζω φωτια στην άσφαλτο (ετσι κιαλλιως δεν γίνεται)

Πόσα λίγα ξέρεις μικρέ μου φίλε......... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Να σου πώ κάτι? Τα αμαξάκια μας εκείνης της εποχής είναι ελαφρώς LEGO (ναι τα τουβλάκια εννοώ). Παίρνεις ότι θες και το ταιριάζεις με ό,τι θες. Στην περίπτωσή σου στοιχηματίζω οτι και μόνο το καπάκι και τους εκκεντροφόρους απο ένα 16ν να βάλεις και να κρατήσεις όλα τα υπόλοιπα ίδια (εκτός απο ένα πρόγραμμα), το αμάξι θα μεταμορφωθεί. Και κοιτάς σε νούμερα της τάξης 200-500 ευρώ + ό,τι πάει το  πρόγραμμα. Ιδέα είναι, δεν είμαι σίγουρος άν και πώς γίνεται... Πάντως επειδή 90% γίνεται, και είναι και σχετικά εύκολο (πολύ λιγότερη δουλειά απο το να αλλάξεις μοτέρ!), ίσως αξίζει να το τσεκάρεις.

Θα έχει πρόβλημα στην συμπίεση (πολύ υψήλη ή πολύ χαμηλή δε θυμάμαι). Επίσης λόγω του συστήματος ψεκασμού του 8v θα φαίνεται εντελώς ψόφιο. Χρειάζεται και άλλη τρόμπα (από το 16v). Το καπάκι κουμπώνει κουτί όμως. Δε συμφέρει τέτοια διαδικασία, καλύτερα από τροπέτο 16v τα παίρνεις όλα και τα πετάς επάνω. Όμορφα και νοικοκυρεμένα.

Link to comment
Share on other sites

Guest ΑΛΚΗΣ Μ.
Θα έχει πρόβλημα στην συμπίεση (πολύ υψήλη ή πολύ χαμηλή δε θυμάμαι). Επίσης λόγω του συστήματος ψεκασμού του 8v θα φαίνεται εντελώς ψόφιο.

Δεν θα συμφωνήσω για τη συμπίεση.Επίσης απαραίτητη προυπόθεση να αλλάξεις και τον ψεκασμό.Δεν θα το αφήσεις έτσι.Όλα γίνονται.

Link to comment
Share on other sites

Το έψαξα λίγο παραπάνω. Ο λόγος συμπίεσης από μια τέτοια μετατροπή θα είναι 8:1 που συνεπάγεται τεράστιες απώλειες σε ιπποδύναμη. Είναι όμως ότι πρέπει για τούρμπισμα.

Link to comment
Share on other sites

Όντως... Και η πλάκα είναι οτι έπεσα πάνω σε αυτήν την περίπτωση πρίν απο λίγες μέρες, ψαχνόμενος για τούρμπισμα...

Link to comment
Share on other sites

To Passat με 100αρα βενζίνη και φιλτράκι στον παπά (SIMOTA) παίζει πολυ άψογα. Βασίκα είχε να δουλέψει καιρό και τωρα το ξεκάπνισα. Δεν σκέφτομαι να αλλάξω μηχανή λόγω της κάλης της λειτουργίας και επειδή είναι αψογα στρωμένη. Έχω σκοπό να βάλω full συστημα εξάτμησης και να αλλάξω μπουζί μπουζοκαλώδια και να κόψω τα ορυκτελαια και να βαλω ημισυνθετικο λαδάκι παντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Μετα θα πέσουν ζαντούλες το πιο πιθανο 15αρες και ελατήρια μονο γιατι έχει ηδη ΚΟΝΙ κοκκινα για αμορτισέρ. Τέλος θα πέσει body kit μαλον απο VR6 η G60 και αεροτομή πίσω μαμα της VW. Τέλος θα φύγει το ηχοσυστημα απο το Corsa και θα μπει στο passat. Μακρινο όνειρο αλλα οχι αδύνατο το light turbo με στοχο τα 140 άλογα. Ολα αυτα σε ευλογο χρονικο διαστημα. Ελπίζω καποια στιγμή να τα πουμε απο κοντά να δείτε το "θηρίο" μου πριν και μετα τις αλλαγές. Παρεπιτοντως ενημερωτικα ξερετε ποσο παει ενας απλός 16V κινητήρας?

Φιλικα Κωνσταντίνος

Καντε κλικ στην εικόνα: ενα τέτοιο δεν τηα με χάλαγε ΚΑΘΟΛΟΥ

post-1498-1117697152_thumb.jpg

Edited by Hawkwind78
Link to comment
Share on other sites

αφού τα έχεις αποφασίσει ήδη γιατί ρωτάς;

δεν είναι θέμα να το αποφασίσω είναι θέμα να ακούσω και μια δεύτερη γνώμη. Εγώ το έχω πάρει απόφαση γίνετε όμως?

Φιλικά Κωνσταντίνος

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Guest georgemv
Καλημέρα σε όλους είμαι και εγώ ένας κάτοχος ενός VW Passat 1.8 CL 8V B3 με τα ταπεινά 90 άλογα.  Απο τις γνώσεις μου ξέρω οτι έχει πολύ φιμωμένο εγκέφαλο σε σχέση με το GL που βγάζει 112 η 114 άλογα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ρυθμίζεται ο εγκέφαλος η όχι.  Δευτερον αν αξίζει κάνεις να βρεί εναν 16V κινητήρα η να κάτσει να ασχολήθει με τον 8V. Toν αγαπάω τον κινητήρα γιατι είναι καλοδουλεμένος και με λίγα χιλιόμετρα (80.000). Δεν γουστάρω τρελά γκάζια αλλα να γίνει λίγο πιο νευρικός απο ότι είναι.

Οδηγάω ένα ολόιδιο αμάξι το οποίο είναι ελαφρά πιο δουλεμένο knife.gif 540.000km από το τέλος του '92 :heart:

Αν σκέφτεσαι ακόμα τον 16v κινητήρα, θέλω να υπερασπιστώ τον 8v και να σου θυμήσω τις απίθανες ροπές που σου επιτρέπουν την πέμπτη από τα 70-80, τις χωρίς ζόρι αλλαγές από πέμπτη-τρίτη για στροφές που κάθε άλλο εκτός από ντίζελ θέλει δευτέρα και πάλι ψόφιο θα είναι, την τρίτη 'φωτιά' και πολλά άλλα που θα χάσεις με τον 16v για να κερδίσεις άλογα ψηλά.

Επίσης μην ξεχνάς και την τρελή οικονομία, 1800cc κινητήρας και μου καίει 7.8 lt/100km (μεικτή: 20% κίνηση, 20% εθνική, 60% επαρχιακούς).

Δεν ξέρω αν είμαι παλαβός, αλλά αυτός ο κινητήρας love.gif μέσα στην καρδιά μου είναι, ακόμα και τώρα που άρχισε να τσιμπάει κάτι ψιλά λάδια...

Αν πάλι βάλεις 16v, ίσως τα βρούμε στην τιμή για τον κινητήρα σου :whistling:

Link to comment
Share on other sites

7,8...ναι καλά θα ήταν. Για ρώτα και τον stelth τι καίει για να πηγαίνει στην δουλειά του.

Link to comment
Share on other sites

Guest georgemv
7,8...ναι καλά θα ήταν. Για ρώτα και τον stelth τι καίει για να πηγαίνει στην δουλειά του.

OK

Προς stelth: Τι καις για να πας στη δουλειά σου tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Hawkwind78 να σου κάνω μια ερώτηση?

Μπάς και παίζει να αλλάξεις αυτοκίνητο στα επόμενα 2 χρόνια?

Αν ναί, δεν υπάρχει λόγος να ρίξεις χοντρά φράγκα στο αυτοκίνητο αυτό το οποίο ομολογουμένως είναι παλιάς τεχνολογίας. Ξέρω συναισθηματικοί δεσμοί κτλ αλλά για σκέψου το και λίγο ορθολογιστικά...το αυτοκίνητο συνεχώς θα ζητάει!!Οπότε κοίτα αν μπορείς να χτυπήσεις ένα καινούργιο ή ένα ελαφρά μετεχειρισμένο για να δεις άσπρη μέρα.

Επίσης ο Passatebos withstupid.gif:wub: είναι δικός σου ή οικογενειακός?Αν είναι το δεύτερο ασ'το καλύτερα...Θα υπάρχουν γκρίνιες!!!! Σου μιλάω από προσωπική πείρα!!!!

Αν από την άλλη δεν σκέφτεσαι άμεσα να το δώσεις, ξεκίνα με τα γύρω γύρω (αν δεν έχεις ακόμα τα φράγκα) ή ξεκίνα κατευθείαν με Light τούρμπισμα (αν τα φράγκα θα ρέυσουν ζεστά :D ) για να ζωντανέψει το μοτέρ. Το θέμα είναι όμως αν το αντέχει το ίδιο το μοτέρ (όχι συμπιέσεις κ.α αλλά από θέμα παλαιότητας ίσως χρειαστεί ρεκτιφιέ).

Κάνε ένα προγραμματισμό για το μέλλον αρχικά και αποφάσισε τι ακριβώς θέλεις.Όταν το κάνεις αυτό πράξε τα δέοντα...ξύλωμα, ράψιμο, τούρμπισμα, μόντες γενικότερα!!!

Good Luck σε οτι και αν αποφασίσεις!!

Link to comment
Share on other sites

Ομολογουμένως; Εγώ πάντως δεν το ομολογώ.

Θα ζητάει; Ποιός το λέει; Και αν ζητάει θα ζητάει λιγότερα μια μεγάλη βλάβη σε αυτό το αυτοκίνητο από μια μικρή βλάβη ας πούμε από το δικό σου passat.

Τώρα για τις γκρίνιες είναι προσωπικό θέμα του καθενός και οι δικές μου εμπειρίες λένε οτι δεν είχα πρόβλημα.

¶ντε πάλι η ατάκα με το light τούρμπισμα..

Κόβω εδώ γιατί το βλέπω ήδη να με παραξηγείς, αν ξαναδιαβάσεις όμως την απαντησή σου ίσως καταλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

"Θα ζητάει; Ποιός το λέει; Και αν ζητάει θα ζητάει λιγότερα μια μεγάλη βλάβη σε αυτό το αυτοκίνητο από μια μικρή βλάβη ας πούμε από το δικό σου passat."

_________________

Το αυτοκίνητο δεν είναι και στην πρώτη του νιότη!!Ακόμα και αν είναι καλοστρωμένο και προσεγμένο, σίγουρα δεν είναι ολοκαίνουριο.Δεν περιμένεις λοιπόν να είναι χαρτί.Λίγο οι βαλβίδες με τα ιζήματα βενζίνης, λίγο τα μπιελοπίστονα και τα κινούμενα μέρη, όλα αυτά δείχνουν τα χρόνια τους. Δεν θέλω να προσβάλω τους κατόχους των παλαιότερων Passat αλλά τα χρόνια φαίνονται. (Εδώ το δικό μου που είναι μοντέλο '00 το θεωρώ παλιό!!! thumbsdown.gif:thumbsup::thumbsup: )

"Τώρα για τις γκρίνιες είναι προσωπικό θέμα του καθενός και οι δικές μου εμπειρίες λένε οτι δεν είχα πρόβλημα."

_________________

Φυσικά και είνα προσωπικό θέμα αλλά κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται σε περίπτωση που κάποιος δεν προνοήσει να τα λάβει υπόψην.

"¶ντε πάλι η ατάκα με το light τούρμπισμα.."

_________________

Φίλε μου Bit έχεις κάτι άλλο να προτείνεις?Έγω προσωπικά δεν συστήνω ροϊκή εξέλιξη και άνοιγμα καπακιού λόγω προσωπικής εμπειρίας.(από άλλα αυτοκίνητα)

Με ενδιαφέρει πραγματικά κι εμένα αυτό το θέμα!

"Κόβω εδώ γιατί το βλέπω ήδη να με παραξηγείς, αν ξαναδιαβάσεις όμως την απαντησή σου ίσως καταλάβεις."

_________________

Φυσικά και δεν σε παρεξηγώ όπως δεν θέλω και εσύ να με παραξηγήσεις!!!Κουβέντα κάνουμε και προσπαθούμε να βοηθήσουμε έναν "συνάδελφό" μας!!! ;)worthy.gifworthy.gif:thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest georgemv

Μήπως έχει πάρει το μάτι κανενός dyno charts με ροπή/ισχύ του εν λόγω νικητήρα. Έχω φάει το net και δεν βρίσκω κάτι. Μήπως επίσης κάποιος γνωρίζει τα ακριβή νούμερα ισχύως/ροπής και σε τι στροφές ακριβώς βγαίνουν;

Link to comment
Share on other sites

Ποιον 1.8 8V από όλους; Το Β3 από όσο ξέρω έβγαινε με τους εξής:

PB Digifant MPI όχι καταλυτικό 112bhp (μόνο στην έκδοση GT νομίζω)

PF Digifant MPI καταλυτικό 108bhp

RP Bosch Mono-Jetronic 90bhp

υπάρχουν και άλλοι αλλά δεν νομίζω ότι ήρθαν στην Ελλάδα ποτέ

π.χ. ΑΑΜ Mono-Motronic με 75bhp!!!!!!!!!!

PB:

114PS @ 5400 rpm (112bhp/83kW)

159Nm @ 4000 rpm (117lb-ft/16,2Kgm)

0-100 11.8sec (11.2 δίνει η VW)

Τελική: 192Κm/h

RP:

91PS @ 5250 rpm (90bhp/67kW)

142Nm @ 3000 rpm (105lb-ft/14.5kgm)

0-100 13.9sec

Τελική: 177Κm/h

Link to comment
Share on other sites

Guest georgemv
Ποιον 1.8 8V από όλους; Το Β3 από όσο ξέρω έβγαινε με τους εξής:

PB Digifant MPI όχι καταλυτικό 112bhp (μόνο στην έκδοση GT νομίζω)

PF Digifant MPI καταλυτικό 108bhp

RP Bosch Mono-Jetronic 90bhp

O Mono-Jetronic 91ps είναι.

Ευχαριστώ για τα νούμερα :D

(αν και νομίζω το Haynes μιλάει για ροπή στις 3500, όχι στις 3000. Είσαι σίγουρος; )

edit: Αυτό το 177 τελική δεν ισχύει, μιλάμε για 195+ (believe me:))

Edited by georgemv
Link to comment
Share on other sites

O Mono-Jetronic 91ps είναι.

Ευχαριστώ για τα νούμερα :)

(αν και νομίζω το Haynes μιλάει για ροπή στις 3500, όχι στις 3000. Είσαι σίγουρος; )

edit: Αυτό το 177 τελική δεν ισχύει, μιλάμε για 195+ (believe me:))

Τα νούμερα είναι από tests περιοδικών και διαφέρουν λίγο από αυτά που δίνει η VW.

Όσο για την τελική... τα ταχύμετρα ως γνωστόν δείχνουν ότι θέλουν - ειδικά στις

κατηφόρες!!! υπολόγισε ότι σε ταχύτητες γύρω στα 200 έχουν χαλαρά 7-10% απόκλιση!!!

Π.χ. στο δικό μου (PB κινητήρας) έχω δει 210+ σε ευθεία και 225 σε κατηφόρα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους εχώ και εγώ ένα VW PASSAT του 1992 με τα 91 άλογα. Αν δεν σας κουράζω θά ήθελα να μου πείτε λίγα πραγματάκια:

α) Χρησιμοποιω 20W-50 ορυκτέλεο, τι λάδακι πιο συνθετικο και με πιο χάμηλο ιξώδες να βάλω για να είναι πιο μαλακό στην λειτουργία γιατι το λαδάκι που του βάζω ειναι πολύ σκληρό.

β) Έχετε πειράξει καθόλου το μοτέρ ή το έχετε αφήσει μαμά?

Ψάχνω εδώ και καιρό να βρώ τρόπους αλλα δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο.

Φιλικα Κωνσταντίνος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.