Jump to content
akdmnt

Golf Tsi ΤΙΜΟΝΙ - ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ

Recommended Posts

Καλιμέρα, έχω ένα GOLF TSI χιλιοπροσεγμένο (όσο πιο πολύ το προσέχεις τόσα περισσότερα βρίσκεις) και έχω το εξής πρόβλημα. Πρέπει να έχω ε λ α φ ρ ώ ς γυρισμένο το τιμόνι αριστερά ώστε να πηγαίνει ευθεία το αμάξι. Πήγα σε επίσημο συνεργείο VW μου έκαναν 10 ευθυγραμμίσεις δωρεάν ώστε να βγουν απόλυτα μηδενικές αποκλίσεις από ότι μου πε ο υπεύθυνος αλλά ακόμα τα ίδια! Δεν με τραβάει όταν τρέχω ούτε τρέμει, απλώς θέλει να είναι ελαφρώς γυρισμένο αριστερά! Any ideas για το τι συμβαίνει? Να το πάω αλλού?

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε σένα Βουλκανιζατέρ έξω... Αν κάνει τα ίδια ..

Θα πρεπει να ανησυχείς γι άλλα....

Link to comment
Share on other sites

Καλιμέρα, έχω ένα GOLF TSI χιλιοπροσεγμένο (όσο πιο πολύ το προσέχεις τόσα περισσότερα βρίσκεις) και έχω το εξής πρόβλημα. Πρέπει να έχω ε λ α φ ρ ώ ς γυρισμένο το τιμόνι αριστερά ώστε να πηγαίνει ευθεία το αμάξι. Πήγα σε επίσημο συνεργείο VW μου έκαναν 10 ευθυγραμμίσεις δωρεάν ώστε να βγουν απόλυτα μηδενικές αποκλίσεις από ότι μου πε ο υπεύθυνος αλλά ακόμα τα ίδια! Δεν με τραβάει όταν τρέχω ούτε τρέμει, απλώς θέλει να είναι ελαφρώς γυρισμένο αριστερά! Any ideas για το τι συμβαίνει? Να το πάω αλλού?

Μήπως έτυχε να το δοκιμάσεις με δυνατό πλευρικό αέρα? Τα ελαστικά σου σε τι κατάσταση βρίσκονται? Έλεγξε την πίεσή τους.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι το ΙΔΙΟ το τιμόνι στραβοστερεωμένο ενώ το όλο σύστημα δεν έχει απολύτως τίποτα; hmmm.gif Ειχα το ίδιο πρόβλημα με το Ibiza πριν πολύ καιρό και το μόνο που έπρεπε να γίνει ήταν: Να αφαιρεθεί ο αερόσακος, να χαλαρώσει το παξιμάδι που κράταγε το τιμόνι στη θέση του, να γυρίσει μερικές μοίρες δεξιά ή αριστερά και να στερεωθεί στη νέα θέση! Δουλειά δύο λεπτών στο συνεργείο. ;)

Link to comment
Share on other sites

και εγω φιλαρακο τα ιδια. μετα απο ευθυγραμμιση το τιμονι δεν ειναι ισιο.ποιος ξαναπαει τωρα συνεργεια...

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν έχω πει ολόληρη την ιστορία, αν και δε νομίζω ότι έχει σχέση. Ήμουν παρκαρισμένος (ευτυχώς μες στο αμάξι) βράδυ, και ένας έκανε κολιές και έσκασε στο πίσω δεξιά λάστιχο (ζημιά 3000euro, ΨΑΛΙΔΙΑ, ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ ΚΤΛ). Καθώς το γύριζα σπίτι τρακαρισμένο έπρεπε να έχω πολύ γυρισμένο αριστερα το τιμόνι για να πηγαίνει ευθεία. Τα είπα όλα αυτά στο συνεργείο όπως επίσης τους ειπα και το φόβο μου για το μπροστά αριστερά τρόχο (με τη δύναμη που έσκασε ο άλλος πίσω δεξιά, ο μπροστά αριστερά τροχός βρήκε στο πεζοδρόμιο, ανεπέστητα νομίζω αλλά βρήκε). Όταν το πήρα λοιπόν το αυτοκίνητο ήθελε ελαφρώς να το χω γυρισμένο αριστερα το τιμόνι. Τους το ξαναπήγα πίσω, κάναμε δέκα ευθγραμίσεις, αλλάξαμε μοιρεσ στο τιμόνι, τα ίδια.... Οι ερωτήσεις μου είναι 2:

1)Θέλει απλά ευθυγράμμιση σε κάποιο "ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΣΑ" που θα χει καλύτερα μηχανήματα

2)Παίζει να στράβωσε κανα ψαλίδι μπροστά;;; Τους το είπα και μου είπαν πως αν είχε στραβώσει θα το έδειχνε η αυτοδιάγνωση...

Υ.Γ. Πίεση και πλευρικός άνεμοος δεν παίζει.... Κατάσταση άψογη, 10000χλμ μόνο... Αφού στη VW δεν μπορούσαν να το φτιάξουν κατέληξαν πως είναι φυσιολογική φθορά των ελαστικών... Δεν πείστηκα όμως... Κάποιος άλλος μου πε οτί ποτέ δεν μπορεί να ξανάρθει το αμάξι 100% ευθεία.

Edited by akdmnt
Link to comment
Share on other sites

Δώσε βάση στο ποστ..

Link to comment
Share on other sites

Δώσε βάση στο ποστ που σου έγραψα.Πήγαινε να σου δουν μπροστινό σύστημα και σε

μια καλίμπρα

Link to comment
Share on other sites

Καλιμέρα, έχω ένα GOLF TSI χιλιοπροσεγμένο (όσο πιο πολύ το προσέχεις τόσα περισσότερα βρίσκεις) και έχω το εξής πρόβλημα. Πρέπει να έχω ε λ α φ ρ ώ ς γυρισμένο το τιμόνι αριστερά ώστε να πηγαίνει ευθεία το αμάξι. Πήγα σε επίσημο συνεργείο VW μου έκαναν 10 ευθυγραμμίσεις δωρεάν ώστε να βγουν απόλυτα μηδενικές αποκλίσεις από ότι μου πε ο υπεύθυνος αλλά ακόμα τα ίδια! Δεν με τραβάει όταν τρέχω ούτε τρέμει, απλώς θέλει να είναι ελαφρώς γυρισμένο αριστερά! Any ideas για το τι συμβαίνει? Να το πάω αλλού?

Ένας φίλος είχε το ίδιο πρόβλημα σε audi a3. To πήγε στην αντιπροσώπία και έβγαλαν το τιμόνι και το τοποθέτησαν ξανά γιατί εχει κάτι σαν δοντάκια και δέν είχε μπέι καλά απο την αρχή και τώρα είναι μια χαρά...

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν έχω πει ολόληρη την ιστορία, αν και δε νομίζω ότι έχει σχέση. Ήμουν παρκαρισμένος (ευτυχώς μες στο αμάξι) βράδυ, και ένας έκανε κολιές και έσκασε στο πίσω δεξιά λάστιχο (ζημιά 3000euro, ΨΑΛΙΔΙΑ, ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΑ ΚΤΛ). Καθώς το γύριζα σπίτι τρακαρισμένο έπρεπε να έχω πολύ γυρισμένο αριστερα το τιμόνι για να πηγαίνει ευθεία. Τα είπα όλα αυτά στο συνεργείο όπως επίσης τους ειπα και το φόβο μου για το μπροστά αριστερά τρόχο (με τη δύναμη που έσκασε ο άλλος πίσω δεξιά, ο μπροστά αριστερά τροχός βρήκε στο πεζοδρόμιο, ανεπέστητα νομίζω αλλά βρήκε). Όταν το πήρα λοιπόν το αυτοκίνητο ήθελε ελαφρώς να το χω γυρισμένο αριστερα το τιμόνι. Τους το ξαναπήγα πίσω, κάναμε δέκα ευθγραμίσεις, αλλάξαμε μοιρεσ στο τιμόνι, τα ίδια.... Οι ερωτήσεις μου είναι 2:

1)Θέλει απλά ευθυγράμμιση σε κάποιο "ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΣΑ" που θα χει καλύτερα μηχανήματα

2)Παίζει να στράβωσε κανα ψαλίδι μπροστά;;; Τους το είπα και μου είπαν πως αν είχε στραβώσει θα το έδειχνε η αυτοδιάγνωση...

Υ.Γ. Πίεση και πλευρικός άνεμοος δεν παίζει.... Κατάσταση άψογη, 10000χλμ μόνο... Αφού στη VW δεν μπορούσαν να το φτιάξουν κατέληξαν πως είναι φυσιολογική φθορά των ελαστικών... Δεν πείστηκα όμως... Κάποιος άλλος μου πε οτί ποτέ δεν μπορεί να ξανάρθει το αμάξι 100% ευθεία.

Φυσικά και δεν παίζει πίεση ελαστικών και πλευρικός αέρας αφού φαίνεται ξεκάθαρα ότι η αιτία του προβλήματος είναι το τρακάρισμα.

Κάνε έναν απλό έλεγχο στη ράμπα: μέτρησε με ακρίβεια την απόσταση μεταξύ των δύο πίσω τροχών σε δύο διαφορετικά σημεία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι αυτο με τα δοντακια, το καναμε στο συνεργειο. Απο κει που έπρεπε να το χω ελαφρως αριστερα για να πηγαινει ευθεια οταν αλλαξαμε δοντακι επρεπε το αντιθετο, να το χω ελαφρως δεξια! (για να καταλαβεις ποσο ελαφρα αριστερα χρειαζεται να το χω). Οποτε το επαναφεραμε οπως ηταν αφου δεν εφταιγε το δοντακι. Που θα παω να κοιταξω αυτό με τους πισω τροχούς, δωσε μου λιγο περισσοτερες πληροφορίες...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι αυτο με τα δοντακια, το καναμε στο συνεργειο. Απο κει που έπρεπε να το χω ελαφρως αριστερα για να πηγαινει ευθεια οταν αλλαξαμε δοντακι επρεπε το αντιθετο, να το χω ελαφρως δεξια! (για να καταλαβεις ποσο ελαφρα αριστερα χρειαζεται να το χω). Οποτε το επαναφεραμε οπως ηταν αφου δεν εφταιγε το δοντακι. Που θα παω να κοιταξω αυτό με τους πισω τροχούς, δωσε μου λιγο περισσοτερες πληροφορίες...

Σήκωσέ το σε ράμπα συνεργείου και βάλε π.χ. μια βέργα ανάμεσα στα δύο πίσω ελαστικά. Κατόπιν βάλε τη βέργα στην απέναντι πλευρά του ελαστικού (απο το σημείο που ήταν πριν) και μέτρησε πάλι την απόσταση μεταξύ των δύο πίσω ελαστικών. Με λίγα λόγια,μετράς το κατα πόσο τα πίσω λάστιχα είναι παράλληλα. Αν έχει "αρπάξει" απο το ατύχημα που είχες, η απόσταση θα είναι διαφορετική.

Εννοείται ότι η μέτρηση θα πρέπει να είναι ακριβής.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, την καλίμπρα δεν βλέπω να τη γλιτώνεις.

Link to comment
Share on other sites

Δεν επρεπε να το ειχαν κοιταξει αυτο στη VW οταν το επισκευαζαν; Θυμαμαι πως στο φυλλο εργασιων υπηρχε "ΚΑΛΙΜΠΡΑ". Επισης αφου αλλάχτηκε ψαλιδι ρουλμαν ολος ο θολος κτλ δεν επρεπε να εχει φτιαξει; Που αλλου μπορει να εχει στραβωσει; Τελος προταση για καποιο καλιμπρα μπορεις να μου δωσεις;

Link to comment
Share on other sites

Δεν επρεπε να το ειχαν κοιταξει αυτο στη VW οταν το επισκευαζαν; Θυμαμαι πως στο φυλλο εργασιων υπηρχε "ΚΑΛΙΜΠΡΑ". Επισης αφου αλλάχτηκε ψαλιδι ρουλμαν ολος ο θολος κτλ δεν επρεπε να εχει φτιαξει; Που αλλου μπορει να εχει στραβωσει; Τελος προταση για καποιο καλιμπρα μπορεις να μου δωσεις;

Ανάλογα με την δύναμη του χτυπήματος, ίσως και να μην φτιάξει με την αλλαγή όσων ανταλλακτικών ανέφερες. Πολλές φορές το αυτοκίνητο ακόμη κι αν περάσει καλίμπρα δεν επανέρχεται όπως ήτανε...άστα.

Για καλίμπρα πάντως δεν γνωρίζω να σου προτείνω. Ρίξε μια ματιά στα topic για συνεργεία.

Link to comment
Share on other sites

Christos4mot, τιθεται θέμα προσωπικης μου ασφαλειας με αυτο το προβλημα που εχω;

Φίλε μου δεν μπορώ να είμαι βέβαιος για το μέγεθος της ζημιάς, όμως αν τα λάστιχα δεν είναι "παράλληλα" το λιγότερο θα σου τα τρώει ανομοιόμορφα. Καταλαβαίνεις όμως ότι αυτό σημαίνει πως δεν πατάν όπως θα 'πρεπε.

Όμως για να μην κάνουμε υποθέσεις, πήγαινε σε κάποιον που αυτή είναι η δουλειά του και προφανώς κάτι παραπάνω θα σου πεί. Και φυσικά μη διστάσεις να πάρεις κι άλλες γνώμες είτε απο λαμαρινάδες είτε -γιατί όχι- κι απο άλλη επίσημη αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα λυθηκε. Λαθος ευθυγραμμιση απο VW!!! Και οι απαντησεις που μου εδινε ο υπευθυνος οσες φορες του ελεγα τι εχει (βλεπε φυσιολογικη φθορα των ελαστικων) ηταν απαραδεκτες!

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα λυθηκε. Λαθος ευθυγραμμιση απο VW!!! Και οι απαντησεις που μου εδινε ο υπευθυνος οσες φορες του ελεγα τι εχει (βλεπε φυσιολογικη φθορα των ελαστικων) ηταν απαραδεκτες!

Καλό θα ήταν να αναφέρεις την επωνυμία της αντιπροσωπείας για να μην υπάρξουν στο μέλλον ομοιοπαθείς. glare.gif

Link to comment
Share on other sites

Απο την αρχη που πηρα το golf βρε παιδια παρατηρησα οτι τραβα προς τα δεξια και ετσι γερνω το τιμονι προς τα αριστερα!Ανεξαρτητα απο την κλιση που εχει ο δρομος και μετα απο 13 χρονια οδηγος σε αλλα Ι.Χ, πιστευω πως κατι παει στραβα.Παιζει το ενδεχομενο να ειναι κατασκευαστικο λαθος?Εαν ναι μεχρι ποσα χλμ καλυπτει κατι τετοιο η εγγυηση?Μεχρι τωρα εχω 1500 χλμ-10 ημερες.

Link to comment
Share on other sites

Απο την αρχη που πηρα το golf βρε παιδια παρατηρησα οτι τραβα προς τα δεξια και ετσι γερνω το τιμονι προς τα αριστερα!Ανεξαρτητα απο την κλιση που εχει ο δρομος και μετα απο 13 χρονια οδηγος σε αλλα Ι.Χ, πιστευω πως κατι παει στραβα.Παιζει το ενδεχομενο να ειναι κατασκευαστικο λαθος?Εαν ναι μεχρι ποσα χλμ καλυπτει κατι τετοιο η εγγυηση?Μεχρι τωρα εχω 1500 χλμ-10 ημερες.

Φανταζομαι οτι θα εχεις κοιταξει ηδη τον αερα στα λαστιχα σου, γιατι ολα ερχονται με λαστιχα παραφουσκωμενα με αερα.Αν εισαι ενταξει με τον αερα τοτε θα πρεπει να πας αντιπροσωποια επειγοντως.

Link to comment
Share on other sites

Απο την αρχη που πηρα το golf βρε παιδια παρατηρησα οτι τραβα προς τα δεξια και ετσι γερνω το τιμονι προς τα αριστερα!Ανεξαρτητα απο την κλιση που εχει ο δρομος και μετα απο 13 χρονια οδηγος σε αλλα Ι.Χ, πιστευω πως κατι παει στραβα.Παιζει το ενδεχομενο να ειναι κατασκευαστικο λαθος?Εαν ναι μεχρι ποσα χλμ καλυπτει κατι τετοιο η εγγυηση?Μεχρι τωρα εχω 1500 χλμ-10 ημερες.

Λογικα θα θελει ευθυγραμμιση. Τραβαει προς τα δεξια και με λιγα χιλιομετρα; Κατασκευαστικο λαθος ειναι λιγο απιθανο γιατι ειναι παρα πολλοι οι ελεγχοι, παρ ολα αυτα τιποτα δεν αποκλειεται. Εισαι εντος εγγυησης για 2 χρονια, δεν πληρωνεις δραχμη, ουτε εργατικα. Τωρα σε αντιπροσωπεια VW ειναι ψιλοασχετοι σε ευθυγραμμιση. Σε πρωτη φαση θα σου ελεγα να πας σε μια VW για μια πρωτη γνωμη, αλλωστε τσαμπα ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Εχω ελεγξει την πιεση στα ελαστικα και τραβαει ακομα και με λιγα χιλιομετρα.Σε λακουβα δεν εχω πεσει,οποτε με βλεπω για ευθυγραμμιση αρχικα στην VW οπως προαναφερατε.Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχω ελεγξει την πιεση στα ελαστικα και τραβαει ακομα και με λιγα χιλιομετρα.Σε λακουβα δεν εχω πεσει,οποτε με βλεπω για ευθυγραμμιση αρχικα στην VW οπως προαναφερατε.Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας!!!

Σε σωστο συνεργειο μονο για ευθυγραμμισεις μπαινει μια συσκευη και στους τροχους και με μεγαλη ακριβεια μετριουνται διαφορα χαρακτηριστικα. Εκει θα φανει αν κατι δεν παει καλα, αν ειναι μονο ευθυγραμμιση, οτιδηποτε...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.