Jump to content
lourtzis2

Passat 2.0 Tfsi Highline

Recommended Posts

Καλησπέρα ! Νέος στο club, ακόμα το εξερευνώ.

Εχω ένα passat 2.0 TFSI Highline και το έχω περπατήσει αρκετά, 67.000 km σε 20 μήνες με καθημερινή χρήση, κυρίως στην Ε. Ο Θεσ/νίκης-Κατερίνης, και πολύ λίγο σε επαρχιακό δρόμο.

Έβγαλε κάποια προβλήματα τα οποία ευτυχώς διορθώθηκαν ικανοποιητικά απο την ΕΤΕΑ (αλλαγή ιμάντα χρονισμού στα 24.000 km !!!, αλλαγή μοτέρ παραθύρου περίπου στα 40.000 km, και μερικά άλλα ψιλοπράγματα) αλλά ευτυχώς που το αυτοκίνητο είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση οπότε δεν μου στοίχησε σε χρήμα.

Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις, και όποιος θέλει ας μου πεί τη γνώμη του.

1. Μου πρότειναν απο την ΕΤΕΑ να επεκτείνω την εγγύηση και μετά τα 2 χρόνια έναντι ενός ποσού περίπου 650 euro για 3 ακόμα χρόνια (με την προυπόθεση οτι θα κάνω τα service εκεί). Αρχικά μου φάνηκε καλή ιδέα μιας και κάνω πολλά χιλιόμετρα (42.000 τον πρώτο χρόνο) και το αυτοκίνητο θα είχε φθορές. Στη συνέχεια σκέφτηκα πως ότι είναι να βγάλει θα το βγάλει μέσα στα 2 πρώτα χρόνια μετά απο τόσα km που κάνω. Τελικά ακόμα δεν αποφάσισα τί να κάνω.

2. Ακούγεται (όταν επικρατεί απόλυτη ησυχία π.χ εξοχή) ένας μαλακός θόρυβος σαν “φύσημα” μέσα στην καμπίνα ο οποίος εξαφανίζεται όταν πατάω το πεντάλ του φρένου, και επανεμφανίζεται όταν το αφήσω. Δέν ξέρω απο πότε το κάνει γιατί σχεδό πάντα έχω μουσική και το διαπίστωσα περίπου στα 50.000 km. Απευθύνθηκα στην ΕΤΕΑ θορυβημένος επειδή είχε να κάνει με το φρένο και μου είπαν οτι είναι φυσιολογιός λειτουρικός θόρυβος απο το καζανάκι του σερβόφρενου και οτι το κάνουν τα καινούργια αυτοκίνητα γιατί έχουν έναν μηχανισμό που πολλαπλασιάζει τη δύναμη πέδησης. Κατα τα άλλα δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα με το φρενάρισμα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιο μέλος έχει προσέξει κάτι παρόμοιο.

3.Απο την αρχή βάζω 100 άρα βενζίνη διαρκώς. Κάποια στιγμή που ξέμεινα στην ε.ο έβαλα 15 λίτρα ΑΕGEAN 95 γιατί δεν είχε 100 άρα. Δέν παρατήρησα καμία διαφορά στην απόδοση του αυτοκίνήτου μέχρι τα 140 km/h. Αραγε παθαίνει κάτι ο κινητήρας που οι προδιαγραφές του είναι min 95 ROZ

ευχαριστώ !

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα και καλωσορισες στην παρεα!!!

Αν θελεις κανε μας μια παρουσιαση σου στην Γνωριμια Νεων Μελων!!

Στα ερωτηματα σου τωρα. :mellow:

1. Μιας και κανεις πολλα χιλιομετρα,σιγουρα θα σου βγαλει καποια ακομα προβληματα.Ειμαι υπερ της επεκτασης της εγγυησης μιας και το εξτρα ποσο που ζητανε δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλο για τα χρονια αυτα.

Βεβαια θα πρεπει να βαλεις κατω το ποσα παραπανω θα δωσεις λογω service στην επισημη αντιπροσωπεια σε σχεση με service οχι στην αντιπροσωπεια και να τα συγκρινεις με αυτα που ισως σου βγαλει και πρεπει να τα πληρωσεις απο την τσεπη σου.

2. Δεν ειναι κατι αυτος ο ηχος.

3.Καλο ειναι να λειτουργει με 100αρα οπως λεει και στο manual.Με μια φορα βεβαια φυσικα και δεν παθαινει τιποτα το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες συνάδελφε!!!! Μήπως είσαι από Θεσ/νίκη? Αν ναι καλό είναι να σε γνωρίσουμε σε καμμιά πασσατοσυνάντηση. Σχετικά με τα προβλήματά σου θα έλεγα ότι δεν είναι και τίποτα σπουδαίο και μιας και έγιναν όλες οι επιδιορθώσεις στα πλαίσια της εγγύησης τότε ισχύει αυτό που λέμε "τέλος καλό όλα καλά". Πραγματικά το θέμα της επέκτασης της εγγύησης με προβληματίζει και μένα και δεν ξέρω τι θα πράξω στο τέλος. Πάντως για να είμαι ειλικρινής μάλλον δεν θα το κάνω γιατί δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο. Εξάλλου 650 ευρώ και άλλα 700-800 τα σέρβις με βάση τα χιλιόμετρα που κάνεις δεν είναι και λίγα λεφτά. Για το θόρυβο από τα φρένα δεν έχω διαπιστώσει κάτι ανάλογο μέχρι τώρα 21.000 χλμ στο δικό μου αυτοκίνητο. Ο anastos έχει καταγράψει στο δικό του κάποιο θόρυβο αλλά δεν ξέρω αν πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Τέλος σχετικά με τη βενζίνη όπως βλέπω και συ το καλοταίζεις το καράβι σου. Μην ανησυχείς λοιπόν με τον υποσιτισμό της μιας φοράς δεν παθαίνει τίποτα. :D:mellow:

Link to comment
Share on other sites

Με τόσα χιλιόμετρα που κάνεις δεν είναι κακή ιδέα η επέκταση εγγύησης. Βέβαια είναι "καθαρά" χιλιόμετρα, αλλά και πάλι παρουσιάζονται φθορές.

Οι προδιαγραφές του κινητήρα σου είναι για 95 ROZ? Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα όσο συχνά κι αν βάζεις απλή βενζίνη. Αρκεί βέβαια να είναι ανόθευτη :blink:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ! Νέος στο club, ακόμα το εξερευνώ.

Εχω ένα passat 2.0 TFSI Highline και το έχω περπατήσει αρκετά, 67.000 km σε 20 μήνες με καθημερινή χρήση, κυρίως στην Ε. Ο Θεσ/νίκης-Κατερίνης, και πολύ λίγο σε επαρχιακό δρόμο.

Έβγαλε κάποια προβλήματα τα οποία ευτυχώς διορθώθηκαν ικανοποιητικά απο την ΕΤΕΑ (αλλαγή ιμάντα χρονισμού στα 24.000 km !!!, αλλαγή μοτέρ παραθύρου περίπου στα 40.000 km, και μερικά άλλα ψιλοπράγματα) αλλά ευτυχώς που το αυτοκίνητο είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση οπότε δεν μου στοίχησε σε χρήμα.

Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις, και όποιος θέλει ας μου πεί τη γνώμη του.

1. Μου πρότειναν απο την ΕΤΕΑ να επεκτείνω την εγγύηση και μετά τα 2 χρόνια έναντι ενός ποσού περίπου 650 euro για 3 ακόμα χρόνια (με την προυπόθεση οτι θα κάνω τα service εκεί). Αρχικά μου φάνηκε καλή ιδέα μιας και κάνω πολλά χιλιόμετρα (42.000 τον πρώτο χρόνο) και το αυτοκίνητο θα είχε φθορές. Στη συνέχεια σκέφτηκα πως ότι είναι να βγάλει θα το βγάλει μέσα στα 2 πρώτα χρόνια μετά απο τόσα km που κάνω. Τελικά ακόμα δεν αποφάσισα τί να κάνω.

2. Ακούγεται (όταν επικρατεί απόλυτη ησυχία π.χ εξοχή) ένας μαλακός θόρυβος σαν ?φύσημα? μέσα στην καμπίνα ο οποίος εξαφανίζεται όταν πατάω το πεντάλ του φρένου, και επανεμφανίζεται όταν το αφήσω. Δέν ξέρω απο πότε το κάνει γιατί σχεδό πάντα έχω μουσική και το διαπίστωσα περίπου στα 50.000 km. Απευθύνθηκα στην ΕΤΕΑ θορυβημένος επειδή είχε να κάνει με το φρένο και μου είπαν οτι είναι φυσιολογιός λειτουρικός θόρυβος απο το καζανάκι του σερβόφρενου και οτι το κάνουν τα καινούργια αυτοκίνητα γιατί έχουν έναν μηχανισμό που πολλαπλασιάζει τη δύναμη πέδησης. Κατα τα άλλα δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα με το φρενάρισμα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιο μέλος έχει προσέξει κάτι παρόμοιο.

3.Απο την αρχή βάζω 100 άρα βενζίνη διαρκώς. Κάποια στιγμή που ξέμεινα στην ε.ο έβαλα 15 λίτρα ΑΕGEAN 95 γιατί δεν είχε 100 άρα. Δέν παρατήρησα καμία διαφορά στην απόδοση του αυτοκίνήτου μέχρι τα 140 km/h. Αραγε παθαίνει κάτι ο κινητήρας που οι προδιαγραφές του είναι min 95 ROZ

ευχαριστώ !

Όσον αφορά την εγγύηση θα προσπαθήσω να κάνω μια ανάλυση....Στα επόμενα 3 χρόνια θα κάνεις άλλα 100.000km με τους ρυθμούς σου...¶ρα μιλάμε ότι θα κάνεις 2 μεγάλα και ένα μικρό service περίπου...Αν πούμε το μεγάλο=600¤ και το μικρό 350¤ έχουμε σύνολο 1550¤. Βάλε και 5-6 αλλαγές λαδιών Χ 150-180¤ που χρεώνει η αντιπροσωπεία, περίπου 1000¤.

Έχουμε δηλαδή 2550¤. Τα ίδια πράγματα έξω τα κάνεις με τα μισά λεφτά περίπου άρα χάνεις 1250¤. Σε αυτά αν προσθέσεις και τα 650¤ που σου ζητάνε πάμε χοντρά χοντρά στα 2000¤...¶ρα το ερώτημα είναι αν οι ζημιές της επόμενης 3ετίας θα είναι παραπάνω από 2000¤? Δύσκολο το ερώτημα και απρόβλεπτο....Και απαντώντας το δεύτερο ερώτημα σου θα δεις γιατί...

Έχω MK5 GTi...Από την πρώτη μέρα που το πήρα είχα ένα φύσημα από την κονσόλα (δεν το είχα προσδιορίσει) που δεν του είχα δώσει βάση μέχρι που μπήκα και σε άλλα GTi. Πάω στην αντιπροσωπεία και με βγάζουν τρελό...Δεν μπορούσα να ησυχάσω μέχρι που κατάλαβα ότι όταν πάταγα φρένο σταμάταγε....Το αποτέλεσμα αλλαγή σεβρό φρένου και τα 2 τρομπάκια ένα μέσα στο αυτοκίνητο και ένα στο χώρο της μηχανής...Τώρα δεν ακούγεται τίποτα...Αν αυτό ήταν εκτός εγγύησης δεν την γλίτωνα με λιγότερο από 1000¤...¶ρα άκου ένα άλλο και αν δεν το κάνει τρίξε τους τα δόντια...

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας από Φρανκφούρτη. :D

Φίλε όλοι έχουν πει την γνώμη τους, οπότε να μην επαναλαμβάνω τα ίδια. Μόνο για την εγγύηση θα πω. Δεν ξέρω τι λένε τα "ψιλά γράμματα" στην επέκταση που θέλεις να κάνεις, πάντως από εμπειριία μου με αντιπροσωπεία FIAT, όταν κάνεις επέκταση εγγύησης θα πρέπει να το πηγαίνεις μόνο σε αυτούς όπως και να πηγαίνεις την αρχή κάθε έτους για "τυπικό" έλεγχο. Διαφορετικά βγαίνεις εκτός εγγύησης και φυσικά χάνεις και τα λεφτά σου. Επίσης η επέκταση δεν περιλάμβανε τα ίδια που είχε και η αρχική εγγύηση.

Οπότε θα σου έλεγα να το ρίξεις μια καλή ματιά το συμβόλαιο πριν το υπογράψεις...

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες συνάδελφε!!!! Μήπως είσαι από Θεσ/νίκη? Αν ναι καλό είναι να σε γνωρίσουμε σε καμμιά πασσατοσυνάντηση. Σχετικά με τα προβλήματά σου θα έλεγα ότι δεν είναι και τίποτα σπουδαίο και μιας και έγιναν όλες οι επιδιορθώσεις στα πλαίσια της εγγύησης τότε ισχύει αυτό που λέμε "τέλος καλό όλα καλά". Πραγματικά το θέμα της επέκτασης της εγγύησης με προβληματίζει και μένα και δεν ξέρω τι θα πράξω στο τέλος. Πάντως για να είμαι ειλικρινής μάλλον δεν θα το κάνω γιατί δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο. Εξάλλου 650 ευρώ και άλλα 700-800 τα σέρβις με βάση τα χιλιόμετρα που κάνεις δεν είναι και λίγα λεφτά. Για το θόρυβο από τα φρένα δεν έχω διαπιστώσει κάτι ανάλογο μέχρι τώρα 21.000 χλμ στο δικό μου αυτοκίνητο. Ο anastos έχει καταγράψει στο δικό του κάποιο θόρυβο αλλά δεν ξέρω αν πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Τέλος σχετικά με τη βενζίνη όπως βλέπω και συ το καλοταίζεις το καράβι σου. Μην ανησυχείς λοιπόν με τον υποσιτισμό της μιας φοράς δεν παθαίνει τίποτα. -_-:D
Link to comment
Share on other sites

Γειά σου professor και ευχαριστώ για τις απαντήσεις και σένα και τα άλλα μέλη του forum !

Σχετικά με το θόρυβο που προέρχεται απο την κονσόλα μέσα στην καμπίνα λίγο με ψιλοθορύβησες αφου δεν ακούγεται στο δικό σου. Πιθανώς το δικο μου να έχει κάποιο πρόβλημα παρόλο που στην ΕΤΕΑ μου είπανε πως μάλλον δεν είναι τίποτα. Βεβαια με τη φασαρία που πάντα επικρατεί εκεί είναι δύσκολο να τον ξεχωρίσεις καλά. Επειδή δεν το έχω βγάλει απο το μυαλό μου και σκέφτομαι να πάω να το ξανασυζητήσω πρίν το αυτοκίνητο βγεί απο την εγγύηση, θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν μπορείς να ακούσεις προσεκτικά το δικό σου.

Όπως είπα οταν επικρατεί απόλυτη ησυχία και το αυτοκίνητο είναι στο ρελαντί ακούγεται μέσα απο τον αριστερό αεραγωγό ένα μαλακό “φύσημα” το οποίο εξαφανίζεται μόλις πατήσω το πεντάλ του φρένου και επανεμφανίζεται 2-3 sec μετά το άφημα του πεντάλ . Αυτό συμβαίνει σταθερά κάθε φορά που έχει ησυχία αλλά τώρα πιά έμαθα να το ξεχωρίζω και με θόρυβο ενώ στην αρχή έβαζα το αυτί μου κοντά στον αεραγωγο. Θα παρομοίαζα αυτό το θορυβο με το θόρυβο που κάνει ένα οικιακό aircontition όταν έχει φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία και έχει σταματήσει ο δυνατός θόρυβος απο την εξωτερική κεντρική μονάδα και ακούγεται μόνο η συσκευή στον τοίχο.

ευχαριστώ !

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα οταν επικρατεί απόλυτη ησυχία και το αυτοκίνητο είναι στο ρελαντί ακούγεται μέσα απο τον αριστερό αεραγωγό ένα μαλακό “φύσημα” το οποίο εξαφανίζεται μόλις πατήσω το πεντάλ του φρένου και επανεμφανίζεται 2-3 sec μετά το άφημα του πεντάλ . Αυτό συμβαίνει σταθερά κάθε φορά που έχει ησυχία αλλά τώρα πιά έμαθα να το ξεχωρίζω και με θόρυβο ενώ στην αρχή έβαζα το αυτί μου κοντά στον αεραγωγο. Θα παρομοίαζα αυτό το θορυβο με το θόρυβο που κάνει ένα οικιακό aircontition όταν έχει φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία και έχει σταματήσει ο δυνατός θόρυβος απο την εξωτερική κεντρική μονάδα και ακούγεται μόνο η συσκευή στον τοίχο.

ευχαριστώ !

Δεν το κατάλαβες μάλλον...Στο είπα και πιο πάνω..ακριβώς τον ίδιο θόρυβο είχα και εγώ--->αλλαγή σερβόφρενου+τα 2 τρομπάκια...όλα ήσυχα τώρα....για να σιγουρευτείς σκύψε στα πεντάλ και πάτα φρένο με το χέρι...θα το καταλάβεις...

Link to comment
Share on other sites

Δεν το κατάλαβες μάλλον...Στο είπα και πιο πάνω..ακριβώς τον ίδιο θόρυβο είχα και εγώ--->αλλαγή σερβόφρενου+τα 2 τρομπάκια...όλα ήσυχα τώρα....για να σιγουρευτείς σκύψε στα πεντάλ και πάτα φρένο με το χέρι...θα το καταλάβεις...
Link to comment
Share on other sites

Ο.Κ δεν αγνόησα τη συμβουλή σου. Απλά αυτοί στην αντιπροσωπεία λένε ότι είναι φυσιολογικός λειτουργικός θόρυβος. Τον ακούω στα πεντάλ. Και αυτοί λενε οτι τον ακούνε σε πολλά αυτοκίνητα που δουλεύουνε σκυμένοι στα πεντάλ οπότε δεν μπορούσα να επειμένω περισσότερο γιατί δεν είμαι σίγουρος αν το έκανε απο την αρχή ή αν εμφανίστηκε στη συνέχεια, και ούτε έτυχε να ακούσω κάποιο άλλο. Γι αυτό είπα στον professor να ακούσει καλά το δικό του για να είμαι σίγουρος.

Πάντως θα πάω σήμερα στην ΕΤΕΑ να το ακούσουνε και θα σου πώ εκ νέου τι μου είπανε.

Ευχαριστώ !!!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου και απο εμενα. Απ' οτι σου προαναφερε και ο professor εχω και εγω το ιδιο ακριβως αυτοκινητο. Ο θορυβος ομως που μου παρουσιαζει ερχεται απο το χωρο,μαλλον, της μηχανης. Ειναι κατι σαν υδραυλικο χτυπημα το οποιο το κανει μολις το αυτοκινητο πιασει κοντα στα 5χλμ/ω. Αυτο παρουσιαζεται μονο στο πρωτο ξεκινημα. Μετα τιποτα. Λες και κατι μπαινει στη θεση του.Πιθανοτατα απο τα φρενα,δεν ξερω. Καποιοι μου ειπαν οτι το ABS κανει autocheck αλλα στην αντιπροσωπεια που τους το ανεφερα μου ειπαν οτι μονο το audi A4 το κανει αυτο.

Δεν ξερω τι να πω.

Και κατι ακομα. Αν δεν βρεις το δικιο σου στην ΕΤΕΑ πηγαινε και σε αλλη αντιπροσωπεια, εγω αυτο εκανα σε καποιο προβλημα που ειχα και ολα ΟΚ.

Edited by anastos
Link to comment
Share on other sites

Γειά σου professor και ευχαριστώ για τις απαντήσεις και σένα και τα άλλα μέλη του forum !

Σχετικά με το θόρυβο που προέρχεται απο την κονσόλα μέσα στην καμπίνα λίγο με ψιλοθορύβησες αφου δεν ακούγεται στο δικό σου. Πιθανώς το δικο μου να έχει κάποιο πρόβλημα παρόλο που στην ΕΤΕΑ μου είπανε πως μάλλον δεν είναι τίποτα. Βεβαια με τη φασαρία που πάντα επικρατεί εκεί είναι δύσκολο να τον ξεχωρίσεις καλά. Επειδή δεν το έχω βγάλει απο το μυαλό μου και σκέφτομαι να πάω να το ξανασυζητήσω πρίν το αυτοκίνητο βγεί απο την εγγύηση, θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν μπορείς να ακούσεις προσεκτικά το δικό σου.

Όπως είπα οταν επικρατεί απόλυτη ησυχία και το αυτοκίνητο είναι στο ρελαντί ακούγεται μέσα απο τον αριστερό αεραγωγό ένα μαλακό “φύσημα” το οποίο εξαφανίζεται μόλις πατήσω το πεντάλ του φρένου και επανεμφανίζεται 2-3 sec μετά το άφημα του πεντάλ . Αυτό συμβαίνει σταθερά κάθε φορά που έχει ησυχία αλλά τώρα πιά έμαθα να το ξεχωρίζω και με θόρυβο ενώ στην αρχή έβαζα το αυτί μου κοντά στον αεραγωγο. Θα παρομοίαζα αυτό το θορυβο με το θόρυβο που κάνει ένα οικιακό aircontition όταν έχει φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία και έχει σταματήσει ο δυνατός θόρυβος απο την εξωτερική κεντρική μονάδα και ακούγεται μόνο η συσκευή στον τοίχο.

ευχαριστώ !

Το απόγευμα θα προσπαθήσω να τεστάρω αν ακούγεται στο δικό μου και θα ποστάρω για να ανακοινώσω το απότέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Το απόγευμα θα προσπαθήσω να τεστάρω αν ακούγεται στο δικό μου και θα ποστάρω για να ανακοινώσω το απότέλεσμα.
Link to comment
Share on other sites

ελπίζω να μην φυσάει υπερβολικά δυνατός αέρας εκεί που μένεις γιατί δεν θα ακούσεις τίποτα.

Βλέπεις σήμαρα στη Θεσσαλονίκη ο Νοτιάς έχει φουσκώσει για τα καλά !

ευχαριστώ !

Link to comment
Share on other sites

μιλαμε για πολυ αεεεερραααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

παντως καλο ειναι να παρεις την επεκταση....μιας και κανεις και πολλα χλμ!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,ίσως να σε βάλω σε ανησυχία αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι παρά τις επανειλημμένες φορές που το τεστάρισα σε καμμία περίπτωση δεν ανίχνευσα το φύσημα και τη διακοπή του κατά το πάτημα του πεντάλ του φρένου όπως μας το περέγραψες. closedeyes.gif Τι να πω!? Να υποθέσω ότι το δικό μου επειδή είναι το 1.6 έχει διαφορετικό σερβό και δεν το κάνει? Δεν ξέρω...........ας κάνει και κάποιος άλλος μια δοκιμή με δίλιτρο να δούμε τι γίνεται. hmmm.gif

Link to comment
Share on other sites

O.K περιμένω και το δικό σου αποτέλεσμα. Πάντως σκύβοντας στα πεντάλ και πατώντας-αφήνοντας με το χέρι ακούγεται ευκρινώς όπως ακριβώς λέει ο Black V GTi.

Link to comment
Share on other sites

Είναι απλό το πράγμα....Βάλε τους μέσα στο αυτοκίνητο να το ακούσουν και μετά βρείτε ένα άλλο Passat στο συνεργείο (φαντάζομαι θα έχουν) και δοκιμάστε το ίδιο....Μετά από αυτό δεν θα μπορούν να στο αρνηθούν...

Εγώ έτσι τους έκανα γιατί και εμένα στην αρχή με είχαν βγάλει τρελό....

Link to comment
Share on other sites

Το δοκίμασα τελικά αλλά δεν άκουσα κάτι παρόμοιο. Το μόνο που ακούγεται είναι όταν πατάς το το πεντάλ του φρένου και αυτό προέρχεται κανονικά από το πεντάλ. Τίποτα πάντως από τον αεραγωγό.

Link to comment
Share on other sites

Το δοκίμασα τελικά αλλά δεν άκουσα κάτι παρόμοιο. Το μόνο που ακούγεται είναι όταν πατάς το το πεντάλ του φρένου και αυτό προέρχεται κανονικά από το πεντάλ. Τίποτα πάντως από τον αεραγωγό.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.