DJT4GR Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Αχ ρε Δημήτρη, και σου το είπα στο τηλέφωνο όταν μιλήσαμε, ότι πρέπει να πάρεις το εγκαφαλάκι του τιμονιού! Νομίζω ότι το κόστος του είναι μικρό. Όπως και η αντικατάστασή του είναι πολύ εύκολη. Θα συνδέσω και το Vag Com στο αμάξι αργότερα, να σου δώσω και την σωστή κωδικοποίηση... Αν μπορείς να αφιερώσεις λίγο χρόνο ο ίδιος, είναι δουλειά που μπορείς να την κάνεις και στο σπίτι σου σε 10-15 λεπτά... Ευχαριστω ρε φιλε.Θα τα πουμε απο το τηλ.Καλο ομως ειναι να ενημερωνονται και τα υπολοιπα μελη γιατι υπαρχουν πολλα λαμογια,μακρια απο μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
igiako Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 (edited) Παιδιά καλημέρα. Στο ETKA από ότι βλέπω έχει μόνο ένα κωδικό για τον εγκέφαλο τιμονιού, τον 3C0 953 549 AF (στο CC έχει τον AH). Λογικά λοιπόν, εφόσον το αυτοκίνητο βγαίνει και χωρίς και με πολυλειτουργικό, δεν θα έπρεπε να είναι ΟΚ; Εσένα φίλε Νίκο ποιον έχει (αν το κοίταξες); Edited January 29, 2009 by igiako Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 29, 2009 Author Report Share Posted January 29, 2009 Λοιπόν, παραθέτω παρακάτω screen shots από το Vag COM, σχετικά με την κωδικοποίηση του τιμονιού. Τα πράγματα σαφώς και είναι απλά (εγώ έκανα για 1η μου φορά κωδικοποίηση και μου πήρε 20 δευτερόλεπτα!). Σίγουρα τα εγκεφαλάκια του τιμονιού διαφέρουν. Όπως θα δείτε και στην 1η εικόνα, το δικό μου είναι το 3C0 953 549 Κ. Αν Δημήτρη σε εσένα αυτή η οθόνη (η 1η φώτο) δεν εμφανίστηκε κατά την προσπάθεια προγραμματισμού του τιμονιού, σημένει ότι λείπει ο κατάλληλος εγκέφαλος και το Vag COM δεν μπορεί να διαβάσει το αντίστοιχο module. Γενικότερα, αν κάτι σου λείπει από το αυτοκίνητο (σε hardware) το VAG COM δεν μπορεί να κάνει connect (και είναι απόλυτα φυσικό - το τσεκάραμε και με το αμάξι του Γιώργου - Professor). Οπότε στην περίπτωσή σου Δημήτρη, είμαι 99,9% σίγουρος ότι σου λείπει ο σχετικός εγκέφαλος τιμονιού. Τώρα όσον αφορά την αλλαγή που πρέπει να γίνει στην κωδικοποίηση, προφανώς ο αριθμός που θα έχεις τώρα θα είναι ο ΧΧΧΧ0ΧΧ (όπου Χ κάποιος αριθμός ο οποίος δεν έχει να κάνει με κουμπιά) και θα πρέπει να τον αλλάξεις σε ΧΧΧΧ3ΧΧ. Για παράδειγμα το δικό μου ήταν 0001311 και το έκανα 0001411. Ελπίζω να βοήθησα κάπως. Αν θέλετε κάτι ακόμη, βάλτε μια φωνή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Καλά μιλάμε Νίκο πάλι έγραψες Ομολογώ πως αξίζεις προβιβασμό σε μεγαλύτερη τάξη και με 20 άριστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 30, 2009 Author Report Share Posted January 30, 2009 Καλά μιλάμε Νίκο πάλι έγραψες Ομολογώ πως αξίζεις προβιβασμό σε μεγαλύτερη τάξη και με 20 άριστα. Ευχαριστώ κύριε καθηγητά! Θα το πω και στην μαμά μου να χαρεί, να μου πάρει κανένα spoiler για τους καλούς βαθμούς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 Ευχαριστώ κύριε καθηγητά! Θα το πω και στην μαμά μου να χαρεί, να μου πάρει κανένα spoiler για τους καλούς βαθμούς! Μαλλον πρεπει να αλλαξεις το ονομα σου σε professor2...Σ'ευχαριστω φιλε Νικο.Ψαχνω να βρω εγκεφαλο και καλωδιο vag.Κατεβασα το VAG-COM Auto Diagnostic Tool και καποια στιγμη θα ολοκληρωσω την εγκατασταση του τιμονιου γιατι τωρα ειμαι πνιγμενος στη δουλεια.Κραταω επαφη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted February 12, 2009 Author Report Share Posted February 12, 2009 Κώστα μήπως θα μπορούσες να γράψεις εδώ από το αρχείο που έχεις, ποιοί κωδικοί εγκεφάλου είναι για κάθε εξοπλισμό? Ψάχνει ο Δημήτρης να βρει τον κατάλληλο για το πολυλειτουργικό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Requirements Steering Column Control Module There are 2 types of steering column control modules, each of them has 3 variants. The type is depending on the installed slip ring, either use the part number of the currently installed module or the part number of the slip ring to determine the correct module for the vehicle in question. If a part number is not listed, contact us and ask for help with this topic. • Type I (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653, 1K0-959-653-A) o Lowline Part Numbers: 1K0-953-549 o Supported Features: None o Midline Part Numbers: 1K0-953-549-A Supported Features: Cruise Control, Trip Computer o Highline Part Numbers: 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AD, 1K0-953-549-AM Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel • Type II (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653-C, 1K0-959-653-D) o Lowline Part Numbers: 1K0-953-549-E, 1K0-953-549-AE o Supported Features: None o Midline Part Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AH, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-BC, 1K0-953-549-BF, 1K0-953-549-BN, 1K0-953-549-CA Supported Features: Cruise Control, Trip Computer o Highline Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK, 1K0-953-549-CC, 1K0-953-549-CD Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel Note: 1K0-953-549-BC may have a Bug which doesn't allow Cruise Control Retrofitting, in such a Case you need to replace the Module. Αυτές είναι οι πληροφορίες που έχω. Ελπίζω να βρείτε άκρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Requirements Steering Column Control Module There are 2 types of steering column control modules, each of them has 3 variants. The type is depending on the installed slip ring, either use the part number of the currently installed module or the part number of the slip ring to determine the correct module for the vehicle in question. If a part number is not listed, contact us and ask for help with this topic. • Type I (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653, 1K0-959-653-A) o Lowline Part Numbers: 1K0-953-549 o Supported Features: None o Midline Part Numbers: 1K0-953-549-A Supported Features: Cruise Control, Trip Computer o Highline Part Numbers: 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AD, 1K0-953-549-AM Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel • Type II (Compatible to Slip Ring: 1K0-959-653-C, 1K0-959-653-D) o Lowline Part Numbers: 1K0-953-549-E, 1K0-953-549-AE o Supported Features: None o Midline Part Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AH, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-BC, 1K0-953-549-BF, 1K0-953-549-BN, 1K0-953-549-CA Supported Features: Cruise Control, Trip Computer o Highline Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK, 1K0-953-549-CC, 1K0-953-549-CD Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel Note: 1K0-953-549-BC may have a Bug which doesn't allow Cruise Control Retrofitting, in such a Case you need to replace the Module. Αυτές είναι οι πληροφορίες που έχω. Ελπίζω να βρείτε άκρη Και κάτι ακόμα για να μην μπερδεύεστε, όλα τα Golf V είναι Type II http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cruise...trofitting_(1K) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 (edited) Παιδιά σας ευχαριστώ ολους αλλα τα εχω παρει και δεν θα το βαλω τελικα το τιμονι.Πηγα σε αλλη μια αντιπροσωπεια εντος πελλοπονησου και μου ειπαν τα εξης:"Το δικο σας αυτοκινητο ειναι το 1.6 fsi του 2006 και για να μπει το πολυλειτουργικο τιμονι πρεπει να μεινει στο συνεργειο μας 2-3 μερες" "ΓΙΑΤΙ?"ρωταω."Γιατι δεν ειναι εργοστασιακα τοποθετημενο και κατα καποιο τροπο θα κανουμε μα'ι'μουδιά...Πρεπει να ελεγξουμε το αυτοκινητο γιατι μπορει να χρειαζεται:Εγκεφαλο κολωνας τιμονιου,διακοπτη υαλοκαθαριστηρων και θα δουμε,γιατι μπορει ο εγκ.τιμονιου να μην ειναι συμβατος με τον εγκ. δικτυου και να μην μπορουμε να κανουμε τιποτα."-"Ολα καλα" απανταω,ο διακοπτης υαλοκαθαριστηρων τι δουλεια εχει?-"επειδη ο υπολογιστης ταξιδιου παιρνει εντολες απο τον διακοπτη υαλοκαθαριστηρων,δεν μπορει να παιρνει και απο το τιμονι..."ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ... Ευχαριστω. Edited February 20, 2009 by DJT4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 ["επειδη ο υπολογιστης ταξιδιου παιρνει εντολες απο τον διακοπτη υαλοκαθαριστηρων,δεν μπορει να παιρνει και απο το τιμονι..."ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ... Ευχαριστω. Σ΄αυτό που σου είπαν ίσως και να έχουν δίκιο. Πράγματι τα μενού τα οποία τώρα εσύ χειρίζεσαι από τον μοχλό των υαλοκαθαριστήρων όταν βάλεις πολυλειτουργικό τιμόνι θα τα εναλάσσεις από το δεξί πληκτρολόγιο του τιμονιού. Τώρα για το 2-3 μέρες ότι πρέπει το αυτοκίνητο να μείνει μέσα στο συνεργείο αυτό είναι υπερβολικό. Προφανώς σου το είπαν για να σε προετοιμάσουν ψυχολογικά για το τι περιμένει την τσέπη σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 (edited) Αυτό φοβάμαι φίλε professor...Με βλεπω γαμωτο να βάζω αγγελια οτι πουλάω το τιμονι που μου πουλησε ο Νίκος...Γαμω τα χαλια μας.Και με διαβεβαιωναν οτι μονο με ενα καλωδιο θα ειχα πολυλειτουργικο τιμονι.Αλλιως δεν θα το επαιρνα.Να το κανω τι?Να το βαλω στο transporter μου?... Edited February 20, 2009 by DJT4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 Κάτσε ρε Δημήτρη, γιατί έχω χάσει επεισόδια... Έχεις trip computer κλπ από όσο καταλαβαίνω, τα οποία χειρίζεσαι αυτή τη στιγμή από τον μοχλό των υαλοκαθαριστήρων, σωστά? Ποιά οθόνη έχεις, την PLUS? Όταν έβαλες το δικό μου τιμόνι, την κωδικοποίηση την άλλαξες από το VAG-Com ή σου είπαν πριν δοκιμάσουν ότι θέλεις άλλον εγκέφαλο? Μήπως δεν χρειάζεται τίποτε άλλο (από την στιγμή που ήδη χειριζόσουν αυτά τα μενού από τον μοχλό) και τζάμπα ταλαιπωρείσαι? Δοκίμασες να κάνεις την κωδικοποίηση? Μήπως ενεργοποιόντας το τιμόνι, απενεργοποιούνται οι εντολές από τους υαλοκαθαριστήρες? Καμιά φορά η λύση μπορεί να είναι πολύ απλή. Δεν χάνεις να δοκιμάσεις μια άλλη κωδικοποίηση. 1 λεπτό δουλειά είναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 Δημήτρη, επεδή ΔΕΝ μπορώ να το χωνέψω ότι πήρες τιμόνι πολυλειτουργικό και δεν μπόρεσες ακόμη να το περάσεις και να δουλέψει, ξέθαψα ένα topic παλιό από το VW Vortex. Για τσέκαρε εδώ. Έχει και part numbers και κωδικοποιήση του VAG-Com. Βασικά κι εδώ όλα τα απαραίτητα γράψαμε, αλλά διάβασε κι εκείνο προσεκτικά, μήπως βρεις κάτι που θα σου λύσει τα χέρια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Δημήτρη, επεδή ΔΕΝ μπορώ να το χωνέψω ότι πήρες τιμόνι πολυλειτουργικό και δεν μπόρεσες ακόμη να το περάσεις και να δουλέψει, ξέθαψα ένα topic παλιό από το VW Vortex. Για τσέκαρε εδώ. Έχει και part numbers και κωδικοποιήση του VAG-Com. Βασικά κι εδώ όλα τα απαραίτητα γράψαμε, αλλά διάβασε κι εκείνο προσεκτικά, μήπως βρεις κάτι που θα σου λύσει τα χέρια... Μια παρατήρηση μονο για το καλωδιακι. Αυτο που αναφέρει το 'vwvortex' ειναι για την αμερικάνικη αγορά με δυο φισσάκια έναυσης ενω τα δικά μας γκολφακια έχουν το "1K0 971 584 C " και οχι το 'L' Υπάρχει και αυτο το DIY http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2938601 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 Υπάρχει και αυτο το DIY http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2938601 Ακόμη καλύτερα! Ευχαριστώ για την παρέμβαση συνονόματε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Ας προσθέσω και΄γω αν και λίγο καθυστερημένα και αυτό το DIY http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3067021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 (edited) Φιλοι μου,η οθονη που εχει το αυτοκινητο μου δεν ειναι η plus.Ειναι μιση στην ουσια.(Δεν εχω cruise control ουτε DSG.)Οποτε δεν ξερω τι ''ψιψιψινια'' χρειαζεται το τιμονι για να λειτουργησει,εκτος απο το καλωδιο μεσα στο τιμονι.Επισης δεν εχω καλωδιο vag-com ουτε προγραμμα,δεν εχω ασχοληθει και δεν εχω ΙΔΕΑ απο κωδικοποιησεις κλπ.Σας ευχαριστω πολυ για ολα,αλλα πιστευω οτι,οτι και να λεμε πρεπει να το δει καποιος που ξερει.Ξερετε καποιον?... Edited March 26, 2009 by DJT4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Φιλοι μου,η οθονη που εχει το αυτοκινητο μου δεν ειναι η plus.Ειναι μιση στην ουσια.Οποτε δεν ξερω τι ''ψιψιψινια'' χρειαζεται το τιμονι μου για να λειτουργησει.Οτι και να λεμε πρεπει να το δει καποιος που ξερει.Ξερετε καποιον?... Διάβασε εδω (2σελίδες) και θα σου λυθούν ολες οι απορίες, πρόσφατα άλλαξε τιμόνι ο φιλος @Neptune http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...=24561&st=0 Δεν ειναι απαραίτητο να εχεις οθόνη plus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Διάβασε εδω (2σελίδες) και θα σου λυθούν ολες οι απορίες, πρόσφατα άλλαξε τιμόνι ο φιλος @Neptune http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...=24561&st=0 Δεν ειναι απαραίτητο να εχεις οθόνη plus Σ'ευχαριστω nikoskallithea αλλα μου φαινονται κινεζικα τα περι κωδικοποιησης.Δεν το λω με κακια και δεν σνομπαρω κανενα.Αντιθετως αισθανομαι καπως ασχημα που ταλαιπωρω σε εισαγωγικα ολη την παρεα.Εκτος των αλλων ειμαι και μακρια και δεν υπαρχει η δυνατοτητα συχνων συναντησεων με ολους οσους εχουν γνωσεις πανω σε vag-com και σχετικα.Υποσχομαι ομως οτι αν μαθω πως να χειριζομαι τα κολπα,θα κανω το Passat μου,διαστημοπλοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fragiskos Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Με γελάν τα μάτια μου ???? μπορείς τελικά να αλλάξεις τιμόνι ? Δηλαδή στην αντιπροσωπεία με κοροϊδεύουν ??? Τους είπα "πληρώνω όσο θέτε για να μου βάλετε τιμόνι με Paddles" και μου είπανε ότι δεν γίνεται. Τους ζόρισα, κάνανε τα τηλέφωνα τους και πάλι μου είπαν οχι. Έχω ένα Golf VI DSG. Το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό αλλά δεν έχει τα Paddles. Μπορεί κανείς να βοηθήσει ? Αύτά που υπάρχουν στο E-bay είναι της προκοπής ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Με γελάν τα μάτια μου ???? μπορείς τελικά να αλλάξεις τιμόνι ? Δηλαδή στην αντιπροσωπεία με κοροϊδεύουν ??? Τους είπα "πληρώνω όσο θέτε για να μου βάλετε τιμόνι με Paddles" και μου είπανε ότι δεν γίνεται. Τους ζόρισα, κάνανε τα τηλέφωνα τους και πάλι μου είπαν οχι. Έχω ένα Golf VI DSG. Το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό αλλά δεν έχει τα Paddles. Μπορεί κανείς να βοηθήσει ? Αύτά που υπάρχουν στο E-bay είναι της προκοπής ? Xaxaxaaaa Καλο Το ιδιο λενε σε ολους, ΜΟΝΟ ΤΟ VWCLUB μπορει να αλλαξει τιμονι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 Με γελάν τα μάτια μου ???? μπορείς τελικά να αλλάξεις τιμόνι ? Δηλαδή στην αντιπροσωπεία με κοροϊδεύουν ??? Τους είπα "πληρώνω όσο θέτε για να μου βάλετε τιμόνι με Paddles" και μου είπανε ότι δεν γίνεται. Τους ζόρισα, κάνανε τα τηλέφωνα τους και πάλι μου είπαν οχι. Έχω ένα Golf VI DSG. Το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό αλλά δεν έχει τα Paddles. Μπορεί κανείς να βοηθήσει ? Αύτά που υπάρχουν στο E-bay είναι της προκοπής ? Όπως σου έγραψα και στο 1ο θέμα που ξεκίνησες και από όσο θα διάβασες κι εσύ εδώ, είναι πολύ εύκολο... Και ναι, στο e-bay μπορείς να βρεις σε άψογη κατάσταση. Εγώ το δικό μου από εκεί το πήρα και ήταν του κουτιού... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fragiskos Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Όπως σου έγραψα και στο 1ο θέμα που ξεκίνησες και από όσο θα διάβασες κι εσύ εδώ, είναι πολύ εύκολο... Και ναι, στο e-bay μπορείς να βρεις σε άψογη κατάσταση. Εγώ το δικό μου από εκεί το πήρα και ήταν του κουτιού... Φίλε, σε ευχαριστώ ....... όσο πολύ και να γράψω, λίγο είναι. Δε φαντάζεσαι τι ανακούφιση μου δίνεις. Α ρε πανηγύρι που έχει να γίνει μόλις βρω περιθώριο να περάσω μια βόλτα από την vw. Πράγματι βρήκα τιμόνι στο e-bay και μάλιστα του GTI και είναι και σε τρομερή τιμή (σε σχέση με αυτή που φανταζόμουν). Ελπίζω μόλις το παραλάβω, να μπορέσω να το συνδέσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Εγώ που έχω απλό τιμόνι μπορώ να βάλω πολυλειτουργικό; Το έχει κάνει κανείς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...