Jump to content
tso tso

καταλυτης ?λαμδα?

Recommended Posts

βοηθεια!!!το πασσατ μου(1600 102hp alz model 2001).πριν 1 χρονο μετα περιπου αλλαξα τον μετρητη αερα(μαφ),αλλαχτηκε σε αντιπροσωπεια vw,μου αναψε το λαμπακι του chek,στην οθονη του διαγνωστικου εγραφε 16804-Πλευρα1 Συστημα καταλυτη-πολυ χαμηλη αποδοση Ρ0420-35-10-------Σποραδικα και ακομη 16486-Μετρητης μαζας αερα(G70) -σημα πολυ μικρο Ρ0102-35-10---Σποραδικα μετα απο 3 μηνες αλλαζω ξανα το ΜΑΦ (μου αναψε το check με τις ιδιες βλαβες) κανοντας χρηση της εγγυησης αλλα μετα απο καιρο το check αναψε για αλλα μια φορα ακομη.Η αντιπροσωπια μου ειπε να αλλαξω τον καταλυτη και ολα θα διορθωθουν.ρωτησα και αλλου σε αλλα ειδικευμενα vw συνεργεια και μου λεγανε διαφορα!!!οπως λαμδα-μαφ και τιποτα απο ολα αυτα,οτι ολα μετρανε καλα μαφ λαμδα και καταλυτης... ακομη αν καποιος αλλαξε καταλυτη τι εβαλε και κοστος οπως και λαμδα!ακουσα οτι αν δεν βαλεις τον δικο του θα αναβει το check!ειχα σκοπο να βαλω εμποριου τυπου americat με λιγοτερες τρυπες αλλα με αυτα που ακουω τα εχω παιξει!!!!!!!!!!!!!!!HELP!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

τελικα παιδια αλλαξα καταλυτη και το μοτερ ανεπνευσε!οι λαμδα απο οτι ειδα και μου ειπε ο τεχνικος δεν φαινετε να εχουν κατι αλλα θα δειξει στην πορεια.ο καταλυτης κοστισε 500 ευροπουλα και ειναι ιδιος με τον μαμα εξωτερικα με τα σκαλισματα και μου ειπε ο εξατμισας οτι ειναι το ιδιο εργοστασιο στην ισπανια που βγαζει και τους μαμα μονο που δεν εχει τους κωδικους.δεν σας ειπα ειναι μεταλικος.ειχε και τον imasaf με 600ε!einai πολλα τα λεφτα αρη!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε ξυρισε για τα καλα...

στεγνα και κοντρα!!!ασε αλλο κουφο χθες...τελικα ακομα δεν βρηκα λυση,πηγα στην αντιπροσωπεια για να τσεκαρω αν κατεγραψε κατι ο εγκεφαλος και το διαγνωστικο εδειξε παλι για μετρητη αερα!!!!!!ελεοςςςςςς!!!!!εχω αλλαξει συνολο 3!!! τον πρωτο μονος μου,αγορα απο καρεντα ανακατασκευη πριν 2 χρονια τον τοποθετησα μονος μου δεν γνωριζα οτι δεν ισχυει η εγγυηση εαν δεν τοποθετηθη εντος της vw και ετσι μετα απο 1.5 χρονο περιπου ο μετρητης δεν μετρουσε και εκει μαθενω οτι δεν πεζει εγγυηση και ετσι αλλα 140 γιουροπουλακια ανακατασκευης και αυτο!!!ομως παλι κατι με ετρωγε οτι δεν τα εδινε ολα το μοτερ και ξανα σε διαγνωστικο και τελικα μετα απο 3 μηνες ακριβως κανω χρηση εγγυησης και αλλο ανακατασκευης και το θεικο....το πρωτο που περιγραφω!!!!μου ειπαν οτι θα με καληψει η εταιρια οπως μου ειπαν χωρις να πληρωσω,το θεμα ειναι το ανακατασκευης ειναι τελικα οπως το καινουριο ηηηη αποδεικνειετε σε εμενα οτι κατι παιζει να μην ειναι!!!!?????μαλλον θα του βαλω φωτια να το καψω το γ...μενο!!!!!!περισσοτερα σε λιγες ημερες!!!

Link to comment
Share on other sites

φιλαρακι τσεκαρε τα ρευματα σου.κοινως τσεκαρε την μπαταρια σου.κ εμενα τετοια μου ελεγαν κ πληρωνα σαν τον μ@@@κα μεχρι που αλλαξα μπαταρια κ εσβησαν ολα τα τσεκ απο το καντραν.

Link to comment
Share on other sites

φιλαρακι τσεκαρε τα ρευματα σου.κοινως τσεκαρε την μπαταρια σου.κ εμενα τετοια μου ελεγαν κ πληρωνα σαν τον μ@@@κα μεχρι που αλλαξα μπαταρια κ εσβησαν ολα τα τσεκ απο το καντραν.

τα εχω τσεκαρει γενικα ολα και απο μερια μου αλλα και με διαγνωστικο,ασε με εχει ταλαιπωρισει αρκετα!!!εχω καιρο να γραψω τι εκανα τελικα,μου αλαξανε τον μαφ για τριτη φορα μεσα σε 1 χρονο πιστευοντας οτι ειναι αυτο που μπερδευει και μου αναβει το τσεκ του κινητηρα αλλα τιποτα παλι τα ιδια να αναβει και να μπαινει σε safe mode ο κινητηρας και να σερνετε!!!αλλαξα πριν 5 μερες κατοπιν συμφωνιας τον πρωτο λαμδα οτι αν διορθωθει το προβλημα θα τους πληρωσω (150λαμδα+30εργασια για την εγγυηση) και ομως παλι τα ιδια μου αναβει το chek!αυριο εχω ραντεβου να το ελενξουν και ο θεος βοηθος!!!κοιταξα και σε αλλα φορουμ του group vw και πολλα παιδια εχουν το ιδιο προβλημα!!!ειναι να μην σου κατσει η γκαντεμια!!!δεν μπορω να καταλαβω,να εχουν το διαγνωστικο και να μην μπορουν να βγαλουν ακρη!!!αχ που εισαι golfaki II που σε πουλησα!!!ΣΟΣ!!!οποιος ηταν παθων και εβγαλε ακρη ας γραψει κατι!!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω θα επιμείνω να αλλάξεις μια μπαταρία κ να δεις μετα τι γίνεται.ειχα το ιδιο προβλημα κ εσβησε μετα.
φιλε lawrence τι προβληματα ειχες πριν καταλήξεις για αλλαγη μπαταριας???η μπαταρια που φορουσες πριν ηταν καλη 'η ηταν στα τελευταια της?ο εξατμισας που φορεσα τον καταλυτη οπως μιλησαμε χθες οτι αν αναβει το τσεκ και μετα απο την αλλαγή του,ηπαρχει μια προσθηκη που την βαζουν στον 2 λαμδα και σταματα να ανάβει,λεει οτι μερικα σταματουν να αναβει το τσεκ μετα την αλλαγη καταλυτη και αλλα χρειαζονται αυτη την προσθηκη.θα μου τηλ ποτε θα την φερει και θα την βγαλω φωτο και θα τις ανεβασω να τις δουν οι παθοντες.αν παλι δεν γινει κατι και με αυτο τοτε φίλε Lawrence θα κοιτάξω για μπαταρία!!!μπήκα και σε αλλα forum tou group vw και είδα οτι υπάρχει προβλημα με καταλυτη μαφ και λαμδα!ψαχνω για αγορα VAG COM διαγνωστικο να το δουλευω με το λαπτοπ,οποιος γνωριζει κατι για που θα το αγορασω 'η αν ειμαστε αρκετοι για μια ομαδικοι αγορα.θα κοιταξω να κανω το καταληλο ποστ...
Link to comment
Share on other sites

για το vag com κ λεπρομερειες του τι μπορεις να κανεις κ πως λειτουργει,η ακομη κ τις απαιτησεις απο το λαπ τοπ που μαθαινουμε?

σημερα πηγα στον εξατμισα και εβαλα την προσθηκη παραθετω και φωτο,απο οτι ειδα εσωτερικα εχει υλικο απο καταλυτη.μου ειπε οτι σε μερικουσ που ειχαν το ιδιο προβλημα με εμενα τους τοποθετη τον ανταπτορα και σταματαει το φενομενο να αναβει συνεχως το τσεκ του κινητηρα.οσο για το vag com απο οτι ειδα στα αλλα φορουμ του γκρουπ vw λενε γιααυτο και κανανε μαζικη παραγγελεια και τους κοστισε 65 ευρο αν θυμαμαι καλα.θα ανοιξω νεο τοπικ με αυτο το θεμα μηπως μπορεσουμε και βγαλουμε ακρη. εδω και οι φωτο απο τον ανταπτορα

post-10171-1239821018_thumb.jpg

post-10171-1239821073_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

να μας πεις κ αν εσβησε ε!?

θα το τσεκαρω μετα απο 2 εβδομαδες,να κανω 1000 χλμ και θα σας πω.

Link to comment
Share on other sites

τελικα δεν προλαβα να κανω 100 χλμ και αναψε παλι το τσεκ χθες.απο εβδομαδα θα παω να πιεσω τους παντες που εχω ανακατεψει και ο θεος βοηθος να απαλαγω απο το μαρτυριο του τσεκ!!!οποιος γνωριζει κατι γυρω απο το θεμα παρακαλω ας γραψει κατι!!!τα σφαλματα απο επισημο διαγνωστικο αντιπροσωπειας ειναι τα κατω...

ΣΦΑΛΜΑΤΑ 2

16486 Ρ0102 035

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΑΕΡΑ -G70

ΣΗΜΑ ΜΙΚΡΟ

ΣΠΟΡΑΔΙΚΑ

16804 Ρ0420 035

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ,ΠΛΕΥΡΑ 1

ΧΑΜΗΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

ΣΠΟΡΑΔΙΚΑ

ΓΙΑ ΤΟΝ MODERATOR--- μαλλον πιο πριν σε συζητηση με φιλο βγηκαμε εκτος θεματος,την συγνωμη μου στον moderator που χειριζεται το θεμα!!!ειμαι πολυ απογοητευμενος-στεναχωρημενος-τσαντισμενος που δεν μπορω να βρω λυση στο προβλημα μου.τη συγνωμη μου και παλι!!!.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα εντελώς ξαφνικά άναψε η ένδειξη για καυσαέρια- καταλύτη. O φίλος Κώστας με τη βοήθεια του VAGCOM διαπίστωσε πως κατι φταίει στην πολλαπλή εισαγωγή. Επίσης χωρίς να έχω ένδειξη στο board computer μου έβγαλε τρεις προειδοποιήσεις για χαμηλή πίεση καυσίμου. Αυτο είναι αλήθεια γιατί 3 φορες στο ταξίδι που έκανα εβαλα βενζίνη στο όριο. (10χλμ υπόλοιπο). Υπάρχει κάποιος συσχετισμός??? Οι ενδέιξεις δεν σβήστηκαν γιατι έτσι και αλλιώς πάω για service. Μετά από ένα 2ωρο όταν ξαναέβαλα μπροστά τον κινητήρα η ένδειξη στο check-up εξαφανίστηκε!!!! Τα σχόλια δικά σας και καλή Ανάσταση σε όλους ;):whistling:

Edited by pescarus
Link to comment
Share on other sites

ισως τραβηξε κανενα σκουπιδακι.αν κ δεν νομιζω γιατι τα καυσιμα μας εδω στην ελλαδα ειναι αριστης ποιοτητας....χαχαχαχαχαχ!!!χαχαχαχαχαχα!!!αστειο ε???μαλλον σκουπιδακι ρουφηξε φιλε!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα εντελώς ξαφνικά άναψε η ένδειξη για καυσαέρια- καταλύτη. O φίλος Κώστας με τη βοήθεια του VAGCOM διαπίστωσε πως κατι φταίει στην πολλαπλή εισαγωγή. Επίσης χωρίς να έχω ένδειξη στο board computer μου έβγαλε τρεις προειδοποιήσεις για χαμηλή πίεση καυσίμου. Αυτο είναι αλήθεια γιατί 3 φορες στο ταξίδι που έκανα εβαλα βενζίνη στο όριο. (10χλμ υπόλοιπο). Υπάρχει κάποιος συσχετισμός??? Οι ενδέιξεις δεν σβήστηκαν γιατι έτσι και αλλιώς πάω για service. Μετά από ένα 2ωρο όταν ξαναέβαλα μπροστά τον κινητήρα η ένδειξη στο check-up εξαφανίστηκε!!!! Τα σχόλια δικά σας και καλή Ανάσταση σε όλους :whistling::o

Γειά σου Γιάννη.Ποτέ δεν αφήνουμε την στάθμη της βενζίνης στο τεπόζιτο να πέσει τόσο χαμηλά διότι όλο το κατακάθι που υπάρχει στο πάτο διοχετεύεται πιο άμεσα στην αντλία της βενζίνης.Υπόψιν ότι το φίλτρο βενζίνης είναι ενσωματωμένο στην αντλία.Επίσης έχω κάπου διαβάσει ότι η κακή καύση η οποία δημιουργείται από την μη σωστή τροφοδοσία βενζίνης δημιουργεί πιθανώς πρόβλημα και στον καταλύτη.Βέβαια όλα αυτά εύχομαι να μην ισχύουν και να φταίει η ποιότητα της βενζίνης (π.χ να έχει νερό).Βάλε λοιπόν 100στάρα βενζίνη επώνυμη και ένα καθαριστικό πρόσθετο για την βενζίνη και δούλεψέ το σε υψηλές στροφές.Το καλύτερο σκηνικό θα ήταν να μην ανάψει ξανά η ένδειξη καυσαέρια-καταλύτη και τέλος καλό όλα καλά.Καλή Ανάσταση και χρόνια πολλά. ;)

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Βάλε λοιπόν 100στάρα βενζίνη επώνυμη και ένα καθαριστικό πρόσθετο για την βενζίνη

100 έβαλα απο Shell εκει που βάζω συνέχεια. ;)

δούλεψέ το σε υψηλές στροφές

Κατάλαβα πάλι για 260 με βλέπω.... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

100 έβαλα απο Shell εκει που βάζω συνέχεια. ;)

Κατάλαβα πάλι για 260 με βλέπω.... tongue.gif

Καλησπερα και απο μενα!Μηπως σου κανει κολπακια ο λαμδα?στο λεω γιατι τετοια φαινομενα ειχα στο golfακι μου!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πρόβλημα εμφανίστηκε λόγω ενός άλλου προβλήματος. Μπήκε το αυτοκίνητο στο VagCom και διαπίστωσαν πως έχει βγει οδηγία από τη VW για αλλαγή ενός sensor που βρίσκεται πριν από τα μπεκ της υψηλής πίεσης. Αλλάχθηκε και έγινε επαναπρογραμματισμός ECU. Φυσικά χωρίς κόστος.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πρόβλημα εμφανίστηκε λόγω ενός άλλου προβλήματος. Μπήκε το αυτοκίνητο στο VagCom και διαπίστωσαν πως έχει βγει οδηγία από τη VW για αλλαγή ενός sensor που βρίσκεται πριν από τα μπεκ της υψηλής πίεσης. Αλλάχθηκε και έγινε επαναπρογραμματισμός ECU. Φυσικά χωρίς κόστος.

Τι χρώμα είπαμε είναι το αμάξι σου? Μπλε? Ωραία, όπως είναι, ρίξ' το στη θάλασσα, δεν θα το βρει κανείς!!! tongue.giftongue.gif:heart::heart:

Περαστικά σου Γιάννη. Ευτυχώς όλα τελείωσαν καλά και χωρίς κόστος. Πάντως αυτό με την βενζίνη (που το άφησες στα 10χλμ) δεν ξέρω αν παίζει, γιατί κι εγώ συνήθως το αφήνω να ανάψει λαμπάκι και μετά ψάχνω για βενζινάδικο και δεν μου έχει τύχει ποτέ. Ίσως να είναι σύμπτωση. Ίσως κάποια στιγμή να μην είχες βάλει καλή βενζίνη, και όταν η αντλία σου τράβηξε από χαμηλά, να πήρε σκουπιδάκια ή νερό.

Όπως είπε και ο καθηγητής, προσοχή με τις βενζίνες, γιατί φίλτρο και αντλία πάνε πακέτο!!! :(

Και όπως λέω κι εγώ, αφού είστε φλώροι ρε και πάτε με κατανάλωση 8.5lt... Πατήστε το λίγο να ξεμπουκώσει!!!! upyours.gif:heart::heart:

Link to comment
Share on other sites

εσυ συνεχησε ετσι,κ στο τελος θα ανοιξεις τρυπα στο πατωμα να σπρωχνεις με το ποδι για να πεσει η καταναλωση.α που'σαι...ξεκινα κ το γουιντ σερφ.καλο ξεκαρφωμα ειναι.θα μπορεις να χρησιμοποιεις κ το πανι στο αμαξι σου!!!!

Link to comment
Share on other sites

εσυ συνεχησε ετσι,κ στο τελος θα ανοιξεις τρυπα στο πατωμα να σπρωχνεις με το ποδι για να πεσει η καταναλωση.α που'σαι...ξεκινα κ το γουιντ σερφ.καλο ξεκαρφωμα ειναι.θα μπορεις να χρησιμοποιεις κ το πανι στο αμαξι σου!!!!

Α μπααα, δεν έχω πρόβλημα με την κατανάλωση, είμαι συνειδητοποιημένος καταναλωτής βενζίνης!!! :heart:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.