Jump to content
disoh7

ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Recommended Posts

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ (PASSAT 2.0 FSI ΜΟΝΤΕΛΟ 12/2005).

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΛΕΙΠΑ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΙΧΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΣΑΝ "ΜΠΟΥΚΩΜΑ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΗΡΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΟΜΩΣ ΑΝΑΨΕ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ESP ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΑΝ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ. ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΗΚΑ ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ MANUAL ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΑΜΕΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ. ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ (ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΡΕΝΤΑ) ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ. ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΕΙΔΑ ΠΩΣ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ 44ΑΗ!!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ 44ΑΡΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ !!!.

ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ... ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΠΑΝΩ BOSCH 62ΑΗ) ΖΗΤΗΣΑΝ 35 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ).

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ BOSCH 62AH ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ RESET ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ή ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟ RCD. ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΥΘΗΚΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΗΤΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ. ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΩΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΝ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΩ ΑΝ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ.

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ (PASSAT 2.0 FSI ΜΟΝΤΕΛΟ 12/2005).

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΛΕΙΠΑ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΙΧΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΣΑΝ "ΜΠΟΥΚΩΜΑ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΗΡΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΟΜΩΣ ΑΝΑΨΕ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ESP ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΑΝ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ. ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΗΚΑ ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ MANUAL ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΑΜΕΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ. ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ (ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΡΕΝΤΑ) ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ. ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΕΙΔΑ ΠΩΣ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ 44ΑΗ!!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ 44ΑΡΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ !!!.

ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ... ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΠΑΝΩ BOSCH 62ΑΗ) ΖΗΤΗΣΑΝ 35 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ).

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ BOSCH 62AH ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ RESET ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ή ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟ RCD. ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΥΘΗΚΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΗΤΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ. ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΩΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΝ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΩ ΑΝ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ.

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.

Δεν είμαι τόσο σίγουρος για την αλλαγή σε 62ΑΗ .... ο ανορθωτής θα δουλεύει λογικά υπερωρίες για να την φορτίσει σωστά (και μπορεί να μην την φορτίζει και καθόλου) και γι αυτό εξακολουθούν τα προβλήματα και υπάρχουν... γνώμη μου πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τους μετρητές μου φαίνεται ότι είναι φυσιολογικό. Και το δικό μου αν μείνει σβηστό κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα, οι μετρητές μηδενίζονται. Το ότι δεν μηδενίζονται μέσα σε δύο ώρες μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι κάνοντας ένα ταξίδι που θες να υπολογίσεις καταναλώσεις, είναι φυσικό ότι θα κάνεις και στάσεις.Οπότε δεν θα ήταν σωστό να μηδενίζουν στο σβήσιμο της μηχανής γιατί θα έχανες τα στοιχεία του ταξιδιού.Έτσι σου δίνει μεγάλο χρονικό διάστημα "στάσης" προτου γίνει reset στους μετρητές.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τους μετρητές μου φαίνεται ότι είναι φυσιολογικό. Και το δικό μου αν μείνει σβηστό κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα, οι μετρητές μηδενίζονται. Το ότι δεν μηδενίζονται μέσα σε δύο ώρες μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι κάνοντας ένα ταξίδι που θες να υπολογίσεις καταναλώσεις, είναι φυσικό ότι θα κάνεις και στάσεις.Οπότε δεν θα ήταν σωστό να μηδενίζουν στο σβήσιμο της μηχανής γιατί θα έχανες τα στοιχεία του ταξιδιού.Έτσι σου δίνει μεγάλο χρονικό διάστημα "στάσης" προτου γίνει reset στους μετρητές.

Φυσιολογικότατο. Ο ένας μετρητής παραμένει ενεργός για 2 ώρες αφου σβήσεις και μετά μηδενίζει. Ο άλλος "γράφει" από τη στιγμή που εσύ τον μηδενίζεις μέχρι να τον μηδενίσεις ξανά. Λογικά θα αλλάζει από κάποια ρύθμιση, γι αυτό ίσως δεν το είχες παρατηρήσει πριν.

Link to comment
Share on other sites

Oπως τα λεει ο Ιασωνας ειναι.

Και για να μηδενισει ο πρωτος μετρητης,που ειναι ο μερικος,θελει να μεινει σβηστο 2 ωρες το αμαξι χωρις να παρει μπροστα.

Για να μηδενισει ο δευτερος,πρεπει να το κανεις εσυ.

Link to comment
Share on other sites

Oπως τα λεει ο Ιασωνας ειναι.

Και για να μηδενισει ο πρωτος μετρητης,που ειναι ο μερικος,θελει να μεινει σβηστο 2 ωρες το αμαξι χωρις να παρει μπροστα.

Για να μηδενισει ο δευτερος,πρεπει να το κανεις εσυ.

+1

Απλα μαλλον δεν το ειχες παρατηρησει η το ειχες μονιμα στη θεση του δευτερου μετρητη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι τόσο σίγουρος για την αλλαγή σε 62ΑΗ .... ο ανορθωτής θα δουλεύει λογικά υπερωρίες για να την φορτίσει σωστά (και μπορεί να μην την φορτίζει και καθόλου) και γι αυτό εξακολουθούν τα προβλήματα και υπάρχουν... γνώμη μου πάντα...

ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΟΡΘΩΤΗ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ VW ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΚΑΠΟ ΕΝΟΣ ΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ (2,0 FSI) ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 70ΑΗ. ΑΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΧΑΝ 44ΑΗ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ VW ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΟΥΡΑΖΟΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΒΑΖΟΥΝ 70ΑΗ (ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ)

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΟΡΘΩΤΗ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ VW ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΚΑΠΟ ΕΝΟΣ ΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ (2,0 FSI) ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 70ΑΗ. ΑΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΧΑΝ 44ΑΗ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ VW ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΟΥΡΑΖΟΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΒΑΖΟΥΝ 70ΑΗ (ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ)

Έτσι ακριβώς είναι όπως σου τα είπανε. ;) Δυστυχώς πληρώνουμε τα αυτοκίνητα στις πιο υψηλές τιμές της Ευρώπης χωρίς όμως να πληρούν τις προδιαγραφές που βάζει το εργοστάσιο,γιατί η Kosmocar θέλει να τα κονομάει και το χειρότερο να μας αντιμετωπίζει ως κατοίκους Ζιμπάμπουε. fire.gif

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΟΡΘΩΤΗ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ VW ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΚΑΠΟ ΕΝΟΣ ΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ (2,0 FSI) ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 70ΑΗ. ΑΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΧΑΝ 44ΑΗ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ VW ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΟΥΡΑΖΟΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΒΑΖΟΥΝ 70ΑΗ (ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ)

Ok...δεν το ήξερα...ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΟΡΘΩΤΗ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ VW ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΚΑΠΟ ΕΝΟΣ ΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ (2,0 FSI) ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 70ΑΗ. ΑΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΧΑΝ 44ΑΗ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ VW ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΟΥΡΑΖΟΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΒΑΖΟΥΝ 70ΑΗ (ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ)

Καλά...44Ah μπαταρία σε τέτοιο αυτοκίνητο είναι κωμικό. Όταν Mercedes C-180 έχει 100άρα.

Link to comment
Share on other sites

Αδερφε εμενα που ειναι το 1,6 fsi 12/2005 έχει μπαταρια 72ΑΗ επανω, μου κανει εντυπωση που εσενα στο διλιτρο σου εχουν 44ΑΗ,κατι παιχτηκε.Τωρα οσον αφορα το μετρητη καταναλωσης,εαν εχεις πολυλειτουργικο τιμονι μπορεις να αλλαξεις το προγραμμα 1 με 2 πατωντας το ΟΚ.Νομιζω στο προγραμμα 1 μηδενιζει μετα απο δυο ωρες ενω στο προγραμμα 2 μηδενιζει εαν κρατας πατημενο το ΟΚ για κανα δυο,τρια δευτερολεπτα.Το ιδιο γινεται οχι μονο με τον μετρητη καταναλωσης αλλα και με τα χιλιομετρα που διανυθηκαν .Δοκιμασε το και πες.Τωρα εαν δεν εχεις πολυλειτουργικο δεν ξερω πως γινεται.

Α! παρεπιπτοντως εμενα 44ΑΗ μπαταρια εχει το 1000αρι micra της γυναικας μου.Αν ειναι δυνατον!!!

Edited by panostok
Link to comment
Share on other sites

Αδερφε εμενα που ειναι το 1,6 fsi 12/2005 έχει μπαταρια 72ΑΗ επανω, μου κανει εντυπωση που εσενα στο διλιτρο σου εχουν 44ΑΗ,κατι παιχτηκε.Τωρα οσον αφορα το μετρητη καταναλωσης,εαν εχεις πολυλειτουργικο τιμονι μπορεις να αλλαξεις το προγραμμα 1 με 2 πατωντας το ΟΚ.Νομιζω στο προγραμμα 1 μηδενιζει μετα απο δυο ωρες ενω στο προγραμμα 2 μηδενιζει εαν κρατας πατημενο το ΟΚ για κανα δυο,τρια δευτερολεπτα.Το ιδιο γινεται οχι μονο με τον μετρητη καταναλωσης αλλα και με τα χιλιομετρα που διανυθηκαν .Δοκιμασε το και πες.Τωρα εαν δεν εχεις πολυλειτουργικο δεν ξερω πως γινεται.

Α! παρεπιπτοντως εμενα 44ΑΗ μπαταρια εχει το 1000αρι micra της γυναικας μου.Αν ειναι δυνατον!!!

Στο Golf 4 μηδενίζει απο κουμπάκι στην κάτω πλευρά του διακόπτη των υαλοκαθαριστήρων. Εκεί νομίζω βρίσκεται και στο Golf 5.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ.

ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 44ΑΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ.

ΚΑΙ ... ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ!!!!!

ΜΑΤΙΖ 800κεκ

(ΑΣ ΑΣΤΕΙΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ)

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 44ΑΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ.

ΚΑΙ ... ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ!!!!!

ΜΑΤΙΖ 800κεκ

Σωστόοοοοοοοοοος.....

Edited by panostok
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ άλλαξα την μαμά μπαταρία με 70αρα. Στην Γερμανία τέτοιες έχουν. Εδώ γίνεται του κλέφτη το πανηγύρι!!

Έβαλα DETA βαθιάς εκφόρτησης.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.