Jump to content
sena71

Ο Γολγοθάς του να έχεις Tsi

Recommended Posts

Χαιρετώ όλους στο forum, μιας και νέος εδώ, αλλά δυστυχώς κάτοχος ενός Tsi (140ps). Θα σας πω λοιπόν τον πόνο μου όσο πιο σύντομα μπορώ για να μην σας κουράσω.

Το αυτοκίνητο το πήρα τον 3/2007. Μετά από 7.000 χιλ και ενώ ήμουν σε ταξίδι το μοτέρ αρνήτω πεισματικά να ανεβάσει πάνω από 3.000 στροφές. Κακήν κακώς πάει αντιπροσωπεία και η διάγνωση πρόβλημα στο κλαπέτο.(Έκάναν και την αναβάθμιση στο πρόγραμμα). Το παίρνω όλα καλά για λίγα χιλιόμετρα και μετά αρχίζουν τα γλέντια.

Διακοπές στο φάσμα στροφών από 1500 έως 3000, μη λειτουργία του κομπρέσορα και το κερασάκι πάλι όποτε το θυμόταν έκοβε και δεν ανέβαζε πάνω από 3.000 στροφές. Το γέλιο ήταν ότι μόλις δεν ανέβαζε πάνω από 3.000 στροφές, στο φάσμα 1.500 - 3.000 όλα δούλευαν ρολόι. Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά τα 15.000 χιλιόμετρα (τώρα έχει 55.000) το αυτοκίνητο μπαίνει ανά διαστήματα των 3.000 χιλιομέτρων περίπου στο συνεργείο με το άλυτο πρόβλημα του όποτε θυμάται δεν ανεβάζει πάνω από 3.000 στροφές. (Ευτυχώς λύθηκε το πρόβλημα με τις διακοπές από τις 1.500 ως τις 3.000 που ήταν από μπουζί και καλωδίωση γκαζιού). Ήρθε λοιπόν και ο Δεκέμβρης όπου το πρόβλημα επιδεινώθηκε και ήδη είναι μέσα για τρίτη φορά σε ένα μήνα μέσα.

Έχω αλλάξει τρία συνεργεία και ακόμη ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα, διότι θεωρώ ανήθικο να το επισκευάσω και να το βάλω την ίδια μέρα σε μάντρα για πούλημα.

Το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει θέσει την σωματική μου ακεραιότητα πολλάκις σε κίνδυνο (πάνω σε προσπέρασμα ή σε στροφιλίκια).

Σας γράφω λοιπόν μήπως και έχετε καμμία ιδέα ή πρόταση τι άλλο μπορώ να κάνω. Έχουν αλλαχθεί κλαπέτο 2 φορές, σκάστρα, όλα οι Κ Λ Μ Ν Ξ αισθητήρες και δεν θυμάμαι τι άλλο μιας και το ιστορικό είναι 5-6 σελίδες.

Βοηθήστε τον ταλαιπωρημένο!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ιδιο προβλημα αντιμετωπισαν μερικοι απο το κλαμπ και η διαγνωση ηταν βαλβιδα Ν75.μολις την αλλαξαν σωθηκαν!κανενα προβλημα!

σχετικα λινκς για το θεμα

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...%E9%E4%E1+%CD75

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...%E9%E4%E1+%CD75

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε φίλε, κρίμα που ταλαιπωρείσαι έτσι και χάνεις την εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητό σου (με τι καρδιά να κάνεις προσπέραση όταν φοβάσαι μη σου μουλαρώσει στις 3.000 ;) )

Μία και μοναδική φορά αντιμετώπισα το πρόβλημα που αναφέρεις.

Δεν πήγαινε η μηχανή πάνω από 3.000 στροφές και παράλληλα από το ρελαντί μέχρι τις 3.000 ο κομπρέσσορας δούλευε ελάχιστα. Το αμάξι δεν πήγαινε στάλα, λες και οδηγούσα 1.400άρι ατμόσφαιρα με κόφτη στις 3.000. Λαμπάκι στον πίνακα πάντως δεν άναψε.

Έφαγα μεγάλη φρίκη τότε γιατί κι εμένα με έπιασε πάνω σε προσπέρασμα. Πήγα κουτσά-στραβά στην αντιπροσωπεία όπου έκαναν διάγνωση στον εγκέφαλο και βρήκαν ότι "κάτι κόλλησε" στο πρόγραμμα και διαβάζει λάθος δεδομένα για την ποσότητα του εισερχόμενου στη μηχανή αέρα :blink: (συγκεκριμένα η βλάβη ήταν "Σποραδικές διακοπές τροφοδοσίας αέρα στον υπερσυμπιεστή")

Το αποτέλεσμα ήταν να φλασαριστεί εξ'ολοκλήρου ο εγκέφαλος και να γραφτεί η νέα έκδοση του προγράμματος που υποτίθεται διορθώνει αυτά τα bugs.

Σήμερα, 7.000 χλμ μετά δηλαδή, δεν το έχει παρουσιάσει ξανά.

Φαντάζομαι το φλασάρισμα του εγκεφάλου θα είναι κάτι που έχει ήδη δοκιμαστεί για το αμάξι σου. Αν όμως το πρόβλημα προέρχεται από εκεί, μήπως πρέπει να αλλαχτεί ο ίδιος ο εγκέφαλος; (μια υπόθεση κάνω) :o

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Έχουν αλλαχθεί και ο Ν75 και εγκέφαλος τελευταία. Το μόνο που μένει είναι να μου αλλάξουνε αυτοκίνητο

Link to comment
Share on other sites

Έχουν αλλαχθεί και ο Ν75 και εγκέφαλος τελευταία. Το μόνο που μένει είναι να μου αλλάξουνε αυτοκίνητο

Φίλε νομικά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα? Αφου δεν μπορούν να το επισκευάσουν ως οφείλουν βάσει της εγγύησης, κάπως πρέπει να καλύπτεται ο καταναλωτής φαντάζομαι...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε νομικά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα? Αφου δεν μπορούν να το επισκευάσουν ως οφείλουν βάσει της εγγύησης, κάπως πρέπει να καλύπτεται ο καταναλωτής φαντάζομαι...

+1000 :o

Link to comment
Share on other sites

Σε αντιστοιχο προβλημα που ειχε φιλος συμφορουμιτης (σε αλλο φρουμ) με BMW 116 η BMW του αλλαξε αυτοκινητο τελικα.

Για κοιτα να τους πιεσεις γιατι η πολιτικη αυτη λογικα πηγαζει απο τις εντολες της ΕΕ και ειναι ιδια για ολες τις εταιρειες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ήδη μιλήσει με την γραμμή παραπόνων ζητώντας μόνιμη και δίκαιη (όχι μόνο απλή προσωρινή επισκευή) λύση, ζητώντας παράλληλα αλλαγή του αυτοκινήτου. Αν δεν βρω άκρη μέσα στον μήνα επόμενη κίνηση θα έχει να κάνει με απευθείας επαφή με Γερμανία συν διάφορες άλλες ενέργειες. Νομίζω πως είναι η σωστότερη κίνηση. Αναμένω απάντησή τους.

Link to comment
Share on other sites

Αφού έχουν περάσει τόσα χιλιόμετρα, δύσκολα θα σου αντικαταστήσουν ολόκληρο το αμάξι. Όμως αντικατάσταση κινητήρα είναι πολύ πιθανό να πετύχεις αν το κηνυγήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Θα έλεγα να κινηθείς νομικά όσο το δυνατόν γρηγορότερα γιατί αυτοι θα κοιτάξουν να σε τρενάρουν όσο μπορούν περισσότερο για να βγεις εκτός εγγύησης και μετά θα σε κοιτάνε με μισό μάτι.

Μάζεψε όλα τα δελτία επισκευών που έχεις. Καταγγελία στο υπουργείο Εμπορίου, παράπονα στην Kosmocar και VW Γερμανίας στείλε και κανένα εξώδικο να υπάρχει, ζήτα επέκταση της εγγύησης (όχι σαν αυτοί που έχουμε κάνει όλοι οι υπόλοιποι μεσω Allianz, αλλά μέσω του εργοστασίου) και αν μέσα σε ένα χρονικό διάστημα δεν έχει τακτοποιηθεί το θέμα σου και πρίν λήξει η διετία να προβούν σε αντικατάσταση αν και είναι δύσκολο γιατί αναστροφή πώλησης μπορεί να γίνει το πρώτο εξάμηνο της αγόρας του αυτοκινήτου, εκτός βέβαια αν δεν επιλυθεί το πρόβλημα σου όπου εκεί μπορεί και να το καταφέρεις. Σε κάθε περίπτωση κάνε και μια επίσκεψη σε ένα δικηγόρο.

Link to comment
Share on other sites

Από άλλη περίπτωση που έμαθα από δικηγόρο είναι ήδη κανά εξάμηνο σε ανταλλαγή εξωδίκων και άκρη ο άνθρωπος δεν έχει βγάλει ακόμη.΄

Την αντικατάσταση την έχω ζητήσει καιρό αλλά μονίμος επέμεναν ότι θα λυθεί το πρόβλημα οπότε πιστεύω να την πετύχω.

Επόμενη κίνηση λοιπόν μετά την απάντηση τους στο τι θα κάνουν είναι

1. Επαφή με γερμανία.

2.Υπουργείο εμπορίου.

3.Ινστιτούτο καταναλωτών.

Πιστεύω με όλη αυτή την πίεση να βγει άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν είπα να σταθείς στο εξώδικο. Το εξώδικο δεν είναι τίποτα ένα κ....χαρτο. Απλά κάνει πιο επίσημη τη διαδικασία και την κατασταση.

Προχώρα σε αγωγή και όπου βγει. Θέλει τεχνική έκθεση μηχανικού όπου να βεβαιώνει την κατάσταση του αυτοκινήτου. Προσωπική μου εκτίμηση είναι να προχωρήσεις γιατί πάντα θα έχεις την αμφιβολία μιας και αν είναι κάτι απλό θα το είχαν λύσει.

Link to comment
Share on other sites

Παρουσιάστηκε και σε εμένα το ίδιο πρόβλημα (εκτός από σασμάν στα 10,000Km).

Αρχικά μου άλλαξαν τρόμπα βενζίνης αλλά επειδή συνεχίστηκε το πρόβλημα το ξαναπήγα και μου είπαν ότι οφείλεται στον δότη στροφών στροφάλου(?). Εδώ και 10 περίπου ημέρες που έγινε η αλλαγή δεν έχω πρόβλημα, οπότε υποθέτω ότι είναι αυτό. Απλά πλέον περιμένω τι καινούργιο θα παρουσιάσει μέχρι να το ξεφορτωθώ.

Πολύ ζημιά και αυτό και το polo 1.4 16V που είχα πρίν.

Κρίμα γιατί κατά τα άλλα είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.