playmaker Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Εκεί που πίστευα ότι το πίσω μέρος του Golf 6 είναι το αδύνατο σημείο του, στο συγκεκριμένο αλλάζουν τα δεδομένα. Πολύ καλό!Καταπληκτικά φώτα, σπόιλερ, εξάτμιση! Τώρα για το εάν δίνονται 35-40 χιλιάρικά...είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό. Τουλάχιστον δεν κάνανε την πατάτα να του φορτώσουνε κάνα 3.2 λίτρα κινητήρα... ναι μια χαρα ειναι!!!!!...απλα αν χρειαζεται ενα ολοκληρο body Kit για να κανει ενα αμαξι να βλεπεται ειναι πολυ κακο...+αν δν κανει τουλαχιστον 3-5 χιλαρικα κατω απο το νεο s3 τα πραγματα πολυ δυσκολα!~ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 (edited) Τουλάχιστον δεν κάνανε την πατάτα να του φορτώσουνε κάνα 3.2 λίτρα κινητήρα... Διαφωνώ!!Γτ πατάτα???Ο 3.2 και έχει καλύτερο ήχο και έχει και περισσότερη μελλοντική "ανάπτυξη"!! Edited September 16, 2009 by turbomakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Διαφωνώ!!Γτ πατάτα???Ο 3.2 και έχει καλύτερο ήχο και έχει και περισσότερη μελλοντική "ανάπτυξη"!! στην Αμερικη ισως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 (edited) Διαφωνώ!!Γτ πατάτα???Ο 3.2 και έχει καλύτερο ήχο και έχει και περισσότερη μελλοντική "ανάπτυξη"!! Ξετρελλάθηκα πέρυσι που έτυχε να οδηγήσω ένα Audi με τον 3.2 και συμφωνώ με τα περί ήχου κινητήρα κλπ. Δεν θα περπατούσε όμως με τον 3.2 εμπορικά σε αντίθεση με τον δίλιτρο. Καταρχήν ο συγκεκριμένος δίλιτρος κινητήρας είναι διαμάντι και κατά δεύτερον δεν μπορούσε η VW να πάει κόντρα στο ρεύμα που η ίδια χάραξε: κινητήρες χαμηλού κυβισμού, υψηλής ιπποδύναμης με χρήση turbo κλπ Edited September 16, 2009 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 16, 2009 Author Report Share Posted September 16, 2009 το μοτέρ του R32 είναι ένα καταπλυκτικό μοτέρ ήχος ροπή κυβικά... τα έχει όλα, και άνετα με περιφεριακά μπορεί να φτάσει ψυλα με χρύση τούρμπο η κομπρέσσορ Μακάρι να έβγαζαν ξανα το R32 με το 3.6 V6 300ps του Passat CC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Διαφωνώ!!Γτ πατάτα???Ο 3.2 και έχει καλύτερο ήχο και έχει και περισσότερη μελλοντική "ανάπτυξη"!! τι εννοείς μελοντική ανάπτυξη ? αν εννοείς βελτίωση της ιπποδύναμής του δεν συμφωνώ για να κάνεις κάτι σοβαρό στο 3.2 πρέπει να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη , για ατμοσφαιρική βελτίωση κοστίζει τρελά χρήματα και όχι ανάλογο αποτέλεσμα , για κομπρέσορες και 2πλα turbo ok αλλά....¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ενώ στον 2.0 TFSI μέχρι και ένα "απλό" πρόγραμμα και ελάχιστο κόστος βλέπεις +40 το λιγότερο και βάλε ... βέβαια αν υπάρχει το χρήμα και δεν σε νοιάζει το value for money τοτε οκ , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Δεν θα περπατούσε όμως με τον 3.2 εμπορικά σε αντίθεση με τον δίλιτρο. Καταρχήν ο συγκεκριμένος δίλιτρος κινητήρας είναι διαμάντι και κατά δεύτερον δεν μπορούσε η VW να πάει κόντρα στο ρεύμα που η ίδια χάραξε: κινητήρες χαμηλού κυβισμού, υψηλής ιπποδύναμης με χρήση turbo κλπ Συμφωνώ απόλυτα!!Απλά θα μου άρεσε να κρατήσουν τον V κινητήρα!!Εκτός και αν έχουν σχέδια για το μέλλον.... για να κάνεις κάτι σοβαρό στο 3.2 πρέπει να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη , για ατμοσφαιρική βελτίωση κοστίζει τρελά χρήματα και όχι ανάλογο αποτέλεσμα ,για κομπρέσορες και 2πλα turbo ok αλλά....¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ενώ στον 2.0 TFSI μέχρι και ένα "απλό" πρόγραμμα και ελάχιστο κόστος βλέπεις +40 το λιγότερο και βάλε ... βέβαια αν υπάρχει το χρήμα και δεν σε νοιάζει το value for money τοτε οκ , Αυτό ακριβως εννοώ...αν έχεις χρήμα απλά "απογειώνεσαι" με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!!! Παρόλαυτα μιας και είμαστε στην Ελλάδα και ψάνχουμε(η πλειοψηφία δλδ μαζί και γώ...) πάντα για "άλογα με λίγα λεφτά"!!Οπότε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι πολύ καλό μιας και όπως έιπες με ελάχιστο κόστος βλέπουμε άλογα!! Αλλά θα το ξαναπώ,θα ήθελα να ξαναδώ τον V αργότερα!!Δεν περνάει απαρατήρητος από δίπλα σου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 δεν παιρνω 6αρι που και 1000 αλογα να χει.....το αυτοκινητο ειναι πολυ πιο ασχημοΠαντα η vw οταν βγαζει ενα πετιχυμενο μοντελο πχ.golf 2 μετα το χαλαει Π.χ.golf 3!!! μη πουμε για τις δοκιμες που εχουν γινει με golf 5-6gti σε πιστα.... R32!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τωρα με το r20...πας σε s3 με τοσα λευτα...35.000euro το πολυ αλλιως το μοντελο δεν θα τα παει καλα θα το δειτε! αν έχει 35k θα είναι όχι μόνο μια χαρά , αλλά ...."ευκαιρία" !!! δεν υπάρχει όμως περίπτωση από 38 και πάνω να είσαι σίγουρος. *που και πάλι αν κρατηθεί στα 4+ χιλιάρικα κάτω από το s3 θα είναι καλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 Το αμαξι λεει πολυ .... Αλλα δυστηχως για μενα ενα εσωτερικο αλλο θα το ηθελε κατι ιδιαιτερο.... Αλλα η τετρακινηση-Κινητηρας εινια ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ...διαμαντι πραγματικο καμια σχεση με τα tsi που σε λιγο ο μπαμπινιωτης θα τα βαλει διπλα στη λεξη "προβλημα" . Σε 6-7 χρονια που θα αλλαξω αυτοκινητο Θα παρω την νεα εκδοση του εαν κιμενεται κατω απο 40... Πρεπει να ειναι φοβερο !!! Δυστηχως στην Ελλαδα ενα τετοιο αυτοκινητο οι δρομοι και μονο το χαλανε.... Οσο για ομορφια...το ομορφοτερο ever.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 υπαρχει ενα σημειο που με χαλαει...τα πενταλια δεν ειναι ξεχωριστα οπως του ρ32 αλλα θυμιζουν απο ττ που ειχαν τις γραμμες και οχι το αναγλυφο rrrrrrr.......ολα τα αλλα καλα και αγια μονο η τιμη με χαλαει που δεν ξερω τι αλλο θα περνα με 40+ευρο..καμια μπεμπα μηπως καμπριο...πολλα τα λεφτα ακομη και για τοοο γκολφ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 υπαρχει ενα σημειο που με χαλαει...τα πενταλια δεν ειναι ξεχωριστα οπως του ρ32 αλλα θυμιζουν απο ττ που ειχαν τις γραμμες και οχι το αναγλυφο rrrrrrr.......ολα τα αλλα καλα και αγια μονο η τιμη με χαλαει που δεν ξερω τι αλλο θα περνα με 40+ευρο..καμια μπεμπα μηπως καμπριο...πολλα τα λεφτα ακομη και για τοοο γκολφ..... s3 ....αν η διαφορα ειναι 1-3 χιλαρικα......(το καινουργιο παντα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Κανένα από τα 2 πλέον γιατί έχουν προβλήματα με την ανάφλεξη και δεν βελτιώνονται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Κανένα από τα 2 πλέον γιατί έχουν προβλήματα με την ανάφλεξη και δεν βελτιώνονται... Πως????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavreas Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 (edited) Το πρόβλημα της ανάφλεξης έχει λυθει με τους πολλαπλασιαστές της Okada νομίζω Edited September 17, 2009 by Stavreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Κανένα από τα 2 πλέον γιατί έχουν προβλήματα με την ανάφλεξη και δεν βελτιώνονται... α ρε geopan τσιφτη!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 εντάξει και τα 350hp που πανε με την εργοστασιακή τουρμπίνα μια χαρά είναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 εντάξει και τα 350hp που πανε με την εργοστασιακή τουρμπίνα μια χαρά είναι! A ok, αυτο εννουσε μαλλον ο Geo βελτιωση..Πανω απο 350 αλογα...κατω απο κει σιγα τη βελτιωση!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 (edited) Η τετρακίνηση κάνει το θαύμα της και το Golf R20 κάνει τα 0-100 χλμ ώρα έρχονται σε 5.7 δευτ. με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και σε 5.5 δευτ. με χρήση του DSG. Ενταξει τα 5,5 ή τα 5,7 ειναι ενας αριθμος που επιτευχθηκε κατω απο τις βελτιστες συνθηκες επιτευξης του, διοτι αν το παρει ο Γιαννης ο Κουλος ισως να ειναι πιο αργο κι απο TSi Περα απο την πλακα ομως η απορια μου εγγυται στο γεγονος οτι επιτευχθηκαν με 270 αλογα, δλδ με τα 350 που λετε οτι ειναι εφικτο στο να βελτιωθει κ να αγγιξει, τι αποτελεσματα θα δουμε και σε τι θα μας χρησιμευσουν;; Νομιζω πως τετοιο αυτοκινητο δεν χρηζει βελτιωσης, απλα ειναι απο το εργοστασιο στα υψηλα στανταρ κι οποιος το αποκτησει θα το χαρει οπως και να 'χει... Edited September 18, 2009 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 (edited) Ενταξει τα 5,5 ή τα 5,7 ειναι ενας αριθμος που επιτευχθηκε κατω απο τις βελτιστες συνθηκες επιτευξης του, διοτι αν το παρει ο Γιαννης ο Κουλος ισως να ειναι πιο αργο κι απο TSi ... ...αυτό θα γίνει μόνο άν το οδηγάει ο άλλος Γιάννης , .... ο κουτσός !!! δεν χρειάζεται χέρια ! μόνο πόδια για να πατάς το γκάζι...και με 1η καλά είναι για τα 0-100 , χαχα πέρα από την πλάκα αυτό δεν παίζει να είναι πιο αργό από tsi ότι λάθος και να κάνεις ! Περα απο την πλακα ομως η απορια μου εγγυται στο γεγονος οτι επιτευχθηκαν με 270 αλογα, δλδ με τα 350 που λετε οτι ειναι εφικτο στο να βελτιωθει κ να αγγιξει, τι αποτελεσματα θα δουμε και σε τι θα μας χρησιμευσουν;; Νομιζω πως τετοιο αυτοκινητο δεν χρηζει βελτιωσης, απλα ειναι απο το εργοστασιο στα υψηλα στανταρ κι οποιος το αποκτησει θα το χαρει οπως και να 'χει... για ρώτα και αυτούς που έχουν s3 , ακόμα και cupra/ed30 , γιατί δεν μείνανε στα αυγά τους ??? "μικρόβιο" είναι φίλε , με την καλή έννοια , αρκεί πάντα να ξέρεις τι θέλεις και για ποιο λόγο αγόρασες το αυτοκίνητό σου (όχι το συγκεκριμένο , οποιοδήποτε) αυτό που μετράει είναι ο καθένας να χαίρεται το αυτοκίνητό του είτε ειναι 50 άλογα είτε 200 ή 500 ! Edited September 18, 2009 by auber002b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 (edited) Ενταξει τροπος του λεγειν, πιαστηκες ακριβως με τις λεξεις βρε auber002b!!! Μικροβιο ειναι οντως, αλλα υπαρχουν κ "βλαβερα" μικροβια.... Δηλαδη τι πιο σωστο βελτιωτικα αυτοκινητο με σωστες αναλογιες, ρυθμισεις, παραμετρους, κλπ σε ολα τα επιπεδα, απο το εργοστασιο;; Αλλη ειναι η απορια μου, δηλαδη επειδη δεν βελτιωνεται, που διαβασα πιο πανω, δεν ειναι καλο;; Δεν μας φτανουν 270 αλογα να σκοτωθουμε;; Φιλικα τα λεω... Edited September 18, 2009 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 A ok, αυτο εννουσε μαλλον ο Geo βελτιωση..Πανω απο 350 αλογα...κατω απο κει σιγα τη βελτιωση!!! Δεν είμαι απολύτως σίγουρος, αλλά τα τελευταία Cupra και S3 χτύπαγαν πυράκια ακόμα και στο 1,5bar ct! Το συζητούσα με τον Κρίτωνα και μου είπε ότι και τα MK VI GTI έχουν την ίδια ηλεκτρονική και αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, ή θα αντιμετωπίσουν. Βέβαια, θα δείξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 Ενταξει τροπος του λεγειν, πιαστηκες ακριβως με τις λεξεις βρε auber002b!!! Μικροβιο ειναι οντως, αλλα υπαρχουν κ "βλαβερα" μικροβια.... Δηλαδη τι πιο σωστο βελτιωτικα αυτοκινητο με σωστες αναλογιες, ρυθμισεις, παραμετρους, κλπ σε ολα τα επιπεδα, απο το εργοστασιο;; Αλλη ειναι η απορια μου, δηλαδη επειδη δεν βελτιωνεται, που διαβασα πιο πανω, δεν ειναι καλο;; Δεν μας φτανουν 270 αλογα να σκοτωθουμε;; Φιλικα τα λεω... Eσύ καλά τα λες, αλλά επειδή όλοι εδώ μέσα ασχολούμαστε και έχουμε κάνει κάποια βελτίωση στα carα μας και επειδή ακούστηκε από ιδιοκτήτες βελτιωμένων η πιθανή αγορά, για αυτό και εγώ το έγραψα! Το ποσοστό βελτιωσιμότητας είναι το τελευταίο που πρέπει κανονικά να σκεφτόμαστε, αλλά έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, κλάφτα Βασίλη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 (edited) Το ποσοστό βελτιωσιμότητας είναι το τελευταίο που πρέπει κανονικά να σκεφτόμαστε, αλλά έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, κλάφτα Βασίλη... Εδω ειμαι απολυτα συμφωνος μαζι σου.... Πικρη αληθεια να το πω; Κρυφη να το πω; Το ιδιο πιστευω κανει..... Edited September 18, 2009 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted September 18, 2009 Report Share Posted September 18, 2009 προσωπικά από ένα GTI light tunned (μόνο πρόγραμμα ή άντε και εξάτμιση) προτιμώ το μαμά S3 ή R20 !!!... (πιστεύω όχι μόνο εγώ...) άλλωστε στο δικό μου GTI πέρασε πολύς καιρός μέχρι να αλλάξω κάτι ,τουλάχιστον 3 χρόνια. οπότε το αν δεν περνάει τα 350 λόγω των γνωστών θεμάτων που υπάρχουν στα cupra Και S3 από το β εξάμηνο του 2007 και μετά , λίγο με νοιάζει ! οι ειδικοί προφανώς θα ξέρουν κάτι παραπάνω αλλά λογικά έτσι θα είναι στην βελτίωση όπως ανέφερε και ο Geopan. βέβαια ακόμα δεν το είδαμε , Γιάννη το βαφτίσαμε ....που λέει και μια παροιμία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 Στο θεμα μας λιγο...Απο τις μεχρι τωρα φωτογραφιες σε μπλε χρωμα μου αρεσει αρκετα αλλα θα περιμενω να το δω και στα αλλα χρωματα (λευκο, μαυρο, κοκκινο...) Το μπροστινο μερος εχει τεραστιους αεραγωγους και δεν ξερω αν ειναι πιο ομορφο απο του gti...Στο εσωτερικο οι παρεμβασεις ειναι λιγες περιμενουμε να ακουσουμε και το βασικο εξοπλισμο..(xenon,καθισματα, αναρτηση?) Παντως ο κινητηρας με την τετρακινηση υποσχονται πολλα και δε νομιζω οτι πρωτο μελημα του αγοραστη ειναι η βελτιωση...Ας ακουσουμε και την τιμουλα του..γυρω στα 35-36 θα ειναι τελεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...