Jump to content
agnostos_xxx

θορυβος κυλησης...

Recommended Posts

καταρχην δεν ξερω αν πρεπει να μπει εδω το θεμα....

ειμαι κατοχος ενος golf 6 tsi 160 highline εδω και περιπου ενα μηνα.

εχω κανει μεχρι στιγμης 1200χλμ.

εχω να πω δυο πραγματα...

1)η αναρτηση του εχει γινει πιο σκληρη.δλδ εκει που περνουσα ''αερα'' πανω απο τις ανωμαλιες πλεον δεν το κανει.

κουναει αλλα ακουγεται και ενας μικρος χτυπος απο τους θολους.πραγμα το οποιο δεν το εκανε παλια...

ισως τωρα να ηρθαν τα αμορτισερ σε κανονικες συνθηκες λειτουργιας-πιεσεις λαδιου κλπ.δεν ξερω..

2)ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΥΛΗΣΗΣ

θα μπορουσε η VW να κανει καλυτερη δουλεια εδω.σε σχεση με ενα bravo t-jet με 150ps (και 17inches ελαστικα) καμια σχεση (εχω μπει πολλες φορες).χαλαει την καλη εικονα του αυτοκινητου.δλδ δεν μπορουσαν να βαλουν την ''μοκετα'' που εχει πχ το bravo στους θολους για να κανει οσο πιο καλη αποσβεση των θορυβων του δρομου?φοραω 205-55-16 michelin energy τα οποια δεν ειναι και τοσο σκληρα...και εγω ρωταω..υπαρχει τροπος να κανουμε μονοι μας μια τετοια τοποθετηση εκ των υστερων?το εχει δοκιμασει κανεις?

κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο..εκτος απο ενα θορυβο που κανει στο ξεκινημα και αναφερω σε αλλο μου post.παντως θα παω στην VW μεσα στην εβδομαδα για να δω τι γινεται...

Link to comment
Share on other sites

Έχεις το Golf Vi TSi 160ps Highline και φοράς πάνω 16άρες ζάντες? Όσο για το θόρυβο που όπως λές μπαίνει μέσα στη καμπίνα απο την πρόσφυση των ελαστικών στο δρόμο, η VW στη διαφήμιση μιλάει για καλύτερη ποιότητα κατασκευής απο τα προηγούμενα μοντέλα και επίσης σε όσα περιοδικά διάβασα για το Golf Vi, γράφουνε όλα οτι η VW έδωσε μεγάλη βαρύτητα στο θέμα της ηχομόνωσης για την καμπίνα των επιβατών. Γράφουνε οτι έχει βάλει καλύτερα υλικά μόνωσης στις πόρτες,στο χώρο που μεσολαβεί ανάμεσα στον κινητήρα και στη καμπίνα επιβατών,στο πάτωμα του αυτοκινήτου και επίσης έκανε πιο χοντρά και με μόνωση το παρ-πρίζ και τα τζάμια στα παράθυρα... Δηλαδή όλα αυτά δεν ισχύουν (ρωτάω εσένα που το έχεις στα χέρια σου καθημερινά)? Και κάτι τελευταίο, μη μιλάς για Fiat... ¶στο καλύτερα...

Link to comment
Share on other sites

Έχεις το Golf Vi TSi 160ps Highline και φοράς πάνω 16άρες ζάντες? Όσο για το θόρυβο που όπως λές μπαίνει μέσα στη καμπίνα απο την πρόσφυση των ελαστικών στο δρόμο, η VW στη διαφήμιση μιλάει για καλύτερη ποιότητα κατασκευής απο τα προηγούμενα μοντέλα και επίσης σε όσα περιοδικά διάβασα για το Golf Vi, γράφουνε όλα οτι η VW έδωσε μεγάλη βαρύτητα στο θέμα της ηχομόνωσης για την καμπίνα των επιβατών. Γράφουνε οτι έχει βάλει καλύτερα υλικά μόνωσης στις πόρτες,στο χώρο που μεσολαβεί ανάμεσα στον κινητήρα και στη καμπίνα επιβατών,στο πάτωμα του αυτοκινήτου και επίσης έκανε πιο χοντρά και με μόνωση το παρ-πρίζ και τα τζάμια στα παράθυρα... Δηλαδή όλα αυτά δεν ισχύουν (ρωτάω εσένα που το έχεις στα χέρια σου καθημερινά)? Και κάτι τελευταίο, μη μιλάς για Fiat... ¶στο καλύτερα...

ναι εχω ακριβως αυτο που λες.ο αδερφος μου εχει leon 1.8tsi με 225/45/17 και εκει το προβλημα ειναι εμφανεστατο.

δεν λεω πως ακουγονται σε τετοιο βαθμο..προς θεου! -_-

απλα μετα τα 20 χλμ και πανω ακους συνεχως ενα χχχχςςςς απο την κυληση το οποιο δεν το περιμενα απο την vw και μετα τις τοσες βελτιωσεις που λεει πως εχει κανει.δεν ξερω αν φταει το λαστιχο για αυτο.ισως κατοχοι golf 6 με διαφορετικα λαστιχα μπορουν να πουν την γνωμη τους εδω.

ο θορυβος απο τα μηχανηκα μερη ειναι πολυ καλα μονωμενος.

και οσο για το bravo ναι σε αυτον τον βαθμο ειναι καλυτερο.ΜΙΛΑΩ για fiat γιατι κατα την γνωμη μου ΕΚΕΙ ειναι καλυτερο.επισης εκει με τις 17αρες δεν νιωθεις τον δρομο.απλα κυλαει...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, αρχικά καλοτάξιδο το Golf VI σου :rolleyes:

Για το θόρυβο κύλησης που λες, τα πράγματα είναι χειρότερα στο V από το VI και καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς.

Δυστυχώς περνάει αρκετή φασαρία από την κύληση των ελαστικών στην καμπίνα. Ειδικά αν το οδόστρωμα δεν είναι καλό, το βουητό μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητικό.

Τα ελαστικά που φοράς τώρα (Michelin Energy) είναι από τα πιο αθόρυβα που μπορείς να βρεις στην αγορά. Αν σε ενοχλεί ο θόρυβος μην κάνεις κίνηση για αλλαγή ελαστικών γιατί κι εμένα μου φαινόντουσαν θορυβώδη τα Energy(προφίλ 65) αλλά ήθελα και καλύτερη πρόσφυση, οπότε άλλαξα σε SportContact2 (προφίλ 55) και έλα τώρα να δεις βαβούρα και θόρυβο κύλησης... σαφώς χειρότερα, αφού βγήκα από το βουλκανιζατέρ και νόμιζα ότι μου είχαν αφαιρέσει την ηχομόνωση :rolleyes: Όταν δε έπεσα στην πρώτη λακούβα και ένιωσα τον κραδασμό από το σαφώς σκληρότερο σπορ λάστιχο που έβαλα, σχεδόν μετάνιωσα :lol:

Έχω ακούσει πως μπορεί να μπει ηχομονωτικό υλικό στους θόλους οποιουδήποτε αυτοκινήτου, από καταστήματα που ασχολούνται με ηχοσυστήματα αυτοκινήτου, και ότι κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά αλλά είναι ακριβό. Μπορείς να πάρεις μερικά τηλέφωνα σε μαγαζιά να το ψάξεις.

Όσο για την ανάρτηση αν εννοείς ότι κάνει έναν ήχο σαν "φς φς" όταν περνάς από λακούβες/σαμαράκια, έτσι κάνουν τα αμορτισέρ στα Golf γιατί περιέχουν αέριο.

Μην σε απασχολούν λεπτομέρειες πάντως, κοίτα να χαρείς το αμαξάκι σου ^_^

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, αρχικά καλοτάξιδο το Golf VI σου B)

Για το θόρυβο κύλησης που λες, τα πράγματα είναι χειρότερα στο V από το VI και καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς.

Δυστυχώς περνάει αρκετή φασαρία από την κύληση των ελαστικών στην καμπίνα. Ειδικά αν το οδόστρωμα δεν είναι καλό, το βουητό μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητικό.

Τα ελαστικά που φοράς τώρα (Michelin Energy) είναι από τα πιο αθόρυβα που μπορείς να βρεις στην αγορά. Αν σε ενοχλεί ο θόρυβος μην κάνεις κίνηση για αλλαγή ελαστικών γιατί κι εμένα μου φαινόντουσαν θορυβώδη τα Energy(προφίλ 65) αλλά ήθελα και καλύτερη πρόσφυση, οπότε άλλαξα σε SportContact2 (προφίλ 55) και έλα τώρα να δεις βαβούρα και θόρυβο κύλησης... σαφώς χειρότερα, αφού βγήκα από το βουλκανιζατέρ και νόμιζα ότι μου είχαν αφαιρέσει την ηχομόνωση :lol: Όταν δε έπεσα στην πρώτη λακούβα και ένιωσα τον κραδασμό από το σαφώς σκληρότερο σπορ λάστιχο που έβαλα, σχεδόν μετάνιωσα ;)

Έχω ακούσει πως μπορεί να μπει ηχομονωτικό υλικό στους θόλους οποιουδήποτε αυτοκινήτου, από καταστήματα που ασχολούνται με ηχοσυστήματα αυτοκινήτου, και ότι κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά αλλά είναι ακριβό. Μπορείς να πάρεις μερικά τηλέφωνα σε μαγαζιά να το ψάξεις.

Όσο για την ανάρτηση αν εννοείς ότι κάνει έναν ήχο σαν "φς φς" όταν περνάς από λακούβες/σαμαράκια, έτσι κάνουν τα αμορτισέρ στα Golf γιατί περιέχουν αέριο.

Μην σε απασχολούν λεπτομέρειες πάντως, κοίτα να χαρείς το αμαξάκι σου ;)

να εισαι καλα φιλε.

τωρα για το φς φς :lol: ¨που λες δεν ειναι απο τα αμορτισερ.το φς το εκανε στο leon 1.6sport που ειχε ο αδερφος μου παλια(2003 μοντελο).

αυτο που λεω εγω ειναι ενας ''γδουπος'' που ακουγετε απο τους θολους(κυριως μπροστα).

θα μπορουσαν να ειχαν προσεξει αυτο σημειο...

Link to comment
Share on other sites

Το αστειο ειναι οτι ενω διαφημιζεται απο την VW ως πιο αθορυβο απο το προηγουμενο, σε δυο τεστ εξωτερικου παραπονιοντουσταν για υψηλα επιπεδα θορυβου κυλισης.

Οποτε τα παραπονα του φιλου μας παραπανω πρεπει να ειναι βασιμα, χωρις να εχω προσωπικη εμπειρια.

Link to comment
Share on other sites

Παλι σκατα τα εκανε η VW με τον θορυβο και ολοι ελεγαν οτι το VI ηταν πιο ...."ποιοτικο" απο το V

Εγω παλι μπηκα σε αλφα GTV με 17"αρες και αναρτηση μαμα και δεν ακουγωταν ή καταλαβαινες τιποτα απο τον δρομο.

Στο τσι μου κοπανει σαν Niva!Σε καθε ταξιδι μου,παιρνω και 60mg Arcoxia για την μεση μου!Η πλακα η μεγαλη ειναι οτι παει και βαρκα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.