Jump to content
Lestat

Ανακατασκευη Κινητηρα.

Recommended Posts

Παιδια θελω τα φωτα σας. Εχω κολλητο που εχει το 6Ν 101 και εχει γραψει με το καλο 205000 χιλιομετρα. Θελει εδω και καμποσο καιρο να κανει μια γενικη ανακατασκευη στον κινητηρα (δεν υπαρχει περιπτωση να τον αλλαξει οποτε μην προτείνεται κατι τετοιο). Δεδομενο οτι τα μπιελοπιστονα ειναι σε καλη κατάσταση και το μοτερ θα λυθει ολόκληρο τι πρέπει να αλλαχτεί. Τα περιφεριακά θα αλλαχτούν ολα οπότε μιλάμε για το τι θέλει αλλαγή απο τα εντόσθια του μοτερ. Αν γνωρίζεται σχετικό κόστος το λέτε και αυτό :lol:.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν καίει λάδια, έχει σωστή συμπίεση και δεν ακούγονται περίεργοι θόρυβοι για ποιο λόγο να κάνει ανακατασκευή;

Γιατι εχει κανει 200000+ χιλιομετρα και σιγουρα μετα απο καμποσο σκισιμο καποια πραγματα θα θέλουν αλλαγή και αν δεν θέλουν θα πρεπει να αλλαχτουν γιατι συντομα θα τα φτυσουν. Περισσότερο προλυπτικα θα την κανει την δουλεια για να μην παρει κανενα πιστονι στο χερι. Απο την εμπειρία των παιδιών ρωτάω τι μπορεί να θέλει αλλαγή στα τόσα χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι εχει κανει 200000+ χιλιομετρα και σιγουρα μετα απο καμποσο σκισιμο καποια πραγματα θα θέλουν αλλαγή και αν δεν θέλουν θα πρεπει να αλλαχτουν γιατι συντομα θα τα φτυσουν. Περισσότερο προλυπτικα θα την κανει την δουλεια για να μην παρει κανενα πιστονι στο χερι. Απο την εμπειρία των παιδιών ρωτάω τι μπορεί να θέλει αλλαγή στα τόσα χιλιόμετρα.

σωστος με ενδιαφερει και μενα το θεμα ειμαι στην ιδια ακριβως κατασταση και μελλοντικα ισως με βοηθησουν. δυστυχως δεν ξερω και πολλα πραγματα για να βοηθησω αλλα θα παρακολουθησω και εγω τις αποψεις των παιδιων.

Link to comment
Share on other sites

Δεδομενο οτι τα μπιελοπιστονα ειναι σε καλη κατάσταση και το μοτερ θα λυθει ολόκληρο τι πρέπει να αλλαχτεί. Τα περιφεριακά θα αλλαχτούν ολα οπότε μιλάμε για το τι θέλει αλλαγή απο τα εντόσθια του μοτερ. Αν γνωρίζεται σχετικό κόστος το λέτε και αυτό -_-.

Σε ενδεχόμενο rebuilt του κινητήρα σου τα εσωτερικά μέρη που ΠΡΕΠΕΙ να αλλαχθούν είναι τα εξής:

1. φλάτζα κεφαλής (έτσι και αλλιώς αφού θα λυθεί η κεφαλή)

2. ελατήρια πιστονιών

3. τσιμουχάκια βαλβίδων

4. οδηγοί βαλβίδων

5. μέταλλα στροφάλου

6. μέταλλα μπιελών

7. θρος

Προαιρετικά και ανάλογα με το αν η πίεση λαδιού είναι πεσμένη όταν το μοτέρ είναι κρύο/ζεστό στο ρελαντί αλλά και με τέρμα γκάζι

τρομπα λαδιού

κ ωστήρια αν δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ

Τώρα από κόστος ξέρω μόνο ότι η φλάτζα είναι στα 50-70 ευρώ, τα ελατήρια πιστονιών είναι 70-100 ευρώ, τα μέταλλα 70-80 ευρώ,

τα ωστήρια 380-400 ευρώ και η τρόμπα λαδιού 150-160 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.