Lestat Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Παιδια θελω τα φωτα σας. Εχω κολλητο που εχει το 6Ν 101 και εχει γραψει με το καλο 205000 χιλιομετρα. Θελει εδω και καμποσο καιρο να κανει μια γενικη ανακατασκευη στον κινητηρα (δεν υπαρχει περιπτωση να τον αλλαξει οποτε μην προτείνεται κατι τετοιο). Δεδομενο οτι τα μπιελοπιστονα ειναι σε καλη κατάσταση και το μοτερ θα λυθει ολόκληρο τι πρέπει να αλλαχτεί. Τα περιφεριακά θα αλλαχτούν ολα οπότε μιλάμε για το τι θέλει αλλαγή απο τα εντόσθια του μοτερ. Αν γνωρίζεται σχετικό κόστος το λέτε και αυτό . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Αν δεν καίει λάδια, έχει σωστή συμπίεση και δεν ακούγονται περίεργοι θόρυβοι για ποιο λόγο να κάνει ανακατασκευή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 9, 2009 Author Report Share Posted March 9, 2009 Αν δεν καίει λάδια, έχει σωστή συμπίεση και δεν ακούγονται περίεργοι θόρυβοι για ποιο λόγο να κάνει ανακατασκευή; Γιατι εχει κανει 200000+ χιλιομετρα και σιγουρα μετα απο καμποσο σκισιμο καποια πραγματα θα θέλουν αλλαγή και αν δεν θέλουν θα πρεπει να αλλαχτουν γιατι συντομα θα τα φτυσουν. Περισσότερο προλυπτικα θα την κανει την δουλεια για να μην παρει κανενα πιστονι στο χερι. Απο την εμπειρία των παιδιών ρωτάω τι μπορεί να θέλει αλλαγή στα τόσα χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Γιατι εχει κανει 200000+ χιλιομετρα και σιγουρα μετα απο καμποσο σκισιμο καποια πραγματα θα θέλουν αλλαγή και αν δεν θέλουν θα πρεπει να αλλαχτουν γιατι συντομα θα τα φτυσουν. Περισσότερο προλυπτικα θα την κανει την δουλεια για να μην παρει κανενα πιστονι στο χερι. Απο την εμπειρία των παιδιών ρωτάω τι μπορεί να θέλει αλλαγή στα τόσα χιλιόμετρα. σωστος με ενδιαφερει και μενα το θεμα ειμαι στην ιδια ακριβως κατασταση και μελλοντικα ισως με βοηθησουν. δυστυχως δεν ξερω και πολλα πραγματα για να βοηθησω αλλα θα παρακολουθησω και εγω τις αποψεις των παιδιων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rippa Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Δεδομενο οτι τα μπιελοπιστονα ειναι σε καλη κατάσταση και το μοτερ θα λυθει ολόκληρο τι πρέπει να αλλαχτεί. Τα περιφεριακά θα αλλαχτούν ολα οπότε μιλάμε για το τι θέλει αλλαγή απο τα εντόσθια του μοτερ. Αν γνωρίζεται σχετικό κόστος το λέτε και αυτό . Σε ενδεχόμενο rebuilt του κινητήρα σου τα εσωτερικά μέρη που ΠΡΕΠΕΙ να αλλαχθούν είναι τα εξής: 1. φλάτζα κεφαλής (έτσι και αλλιώς αφού θα λυθεί η κεφαλή) 2. ελατήρια πιστονιών 3. τσιμουχάκια βαλβίδων 4. οδηγοί βαλβίδων 5. μέταλλα στροφάλου 6. μέταλλα μπιελών 7. θρος Προαιρετικά και ανάλογα με το αν η πίεση λαδιού είναι πεσμένη όταν το μοτέρ είναι κρύο/ζεστό στο ρελαντί αλλά και με τέρμα γκάζι τρομπα λαδιού κ ωστήρια αν δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ Τώρα από κόστος ξέρω μόνο ότι η φλάτζα είναι στα 50-70 ευρώ, τα ελατήρια πιστονιών είναι 70-100 ευρώ, τα μέταλλα 70-80 ευρώ, τα ωστήρια 380-400 ευρώ και η τρόμπα λαδιού 150-160 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...