Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

Sign in to follow this  
bbp

Κλαπέτο πολλαπλής εισαγωγής κολλημένο σε ανοικτή θέση

Recommended Posts

Το τελευταίο μήνα τραβιέμαι στα συνεργεία με ένα σφάλμα που δεν ξέρει κανείς απο που προέρχεται....

Όλα ξεκίνησαν με το άναμα της λυχνίας κινητήρα στο καντράν.

Πρώτη ένδειξη στο vagcom - πίεσης αέρα εισαγωγής, μη ορθή μέτρηση.

Το αρχικό σφάλμα μετά τη διόρθωση δεν εμφανίστηκε ξανά.

Μετά απο 2 ημέρες το αυτοκίνητο άρχισε να παρουσιάζει αριθμίες και κοψήματα.

Το σφάλμα στο vagcom έδειχνε πως ένα κλαπέτο στη πολλαπλή εισαγωγή κολάει σε ανοικτή θέση.

Υπέθεσα οτι το πρόβλημα θα ήταν απλό και οτι κυρίως το προξένησε η χωάνη.

Ίσως να κόλλησε η πεταλούδα απο τη σκόνη υπέθεσα.

Μετά απο 2 ημέρες κλεισμένο στο συνεργείο δεν καταφέρνουν να μου λύσουν το σφάλμα, αφού έχουν καθαρισθεί η πεταλούδα και οι σωληνώσεις.

Αποφασίζω να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία.

Προς έκπληξη μου διαπιστώνουν το σφάλμα σε 1 ώρα.

Παραγγέλνουμε τα ανταλλακτικά και ξανακλείνουμε ραντεβού.

Κλαπέτο πολλαπλής λέει και βαλβίδα κλαπέτου.

Για να μην κουράζω άλλο....τελικά δεν έγινε τίποτα.

Θέλουν να το κρατήσουν λέει μέσα για μια εβδομάδα να λύσουν όλη την εισαγωγή γιατί το πρόβλημα δεν έχει ξαναβγεί.

Έχω δώσει πάνω απο 400Ε για να λύσω ένα πρόβλημα που δεν ξέρει κάποιος να το λύσει.....

Γι'αυτό πριν προχωρήσω στο χειρουργείο ήθελα να ρωτήσω αν έχει βγεί αυτό το σφάλμα σε κάποιον άλλον.

HELP.............................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάτσε να βαλω και το report απο τη διάγνωση του vagcom.....

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

37-Navigation -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl

Part No SW: 03C 906 032 E HW: 03C 906 032

Component: MED17.5.1 9740

Revision: 96H06--- Serial number: VWZ7Z0F7106377

Coding: 0000072

Shop #: WSC 66565 257 00032

1 Fault Found

008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open

P2004 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 38362 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:26:28

Freeze Frame:

RPM: 689 /min

Load: 12.2 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 81.0°C

Temperature: 44.0°C

Absolute Pres.: 970.0 mbar

Voltage: 13.970 V

Readiness: 0110 0101

Share this post


Link to post
Share on other sites

18436/P2004/008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open

Possible Solutions

* Check Intake Manifold Flap

o Use Output Test

o Perform Basic Setting (Switch Ignition OFF between Output Test and Basic Setting)

Special Notes

* When found in Engine: 2.0l TFSI

o Perform Basic Setting.

o Check TPL 2016420 (RoW)

+ Check Engine Control Module Software Version, if necessary perform Update.

+ Replace Intake Manifold Runner (V157) with updated part.

Intake Manifold Runner

Prerequisites:

* Ignition ON

* Engine OFF

* System voltage at least 11.0 V.

[select]

[01 - Engine]

[basic Settings - 04]

Group 142

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

* Switch Ignition OFF for at least 60 seconds.

http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=17567

http://wiki.ross-tech.com/index.php/2.0l_T...Manifold_Runner

http://wiki.ross-tech.com/index.php/18436/P2004/008196

http://forums.vwvortex.com/zerothread?cmd=...&id=3366754

http://forums.montrealracing.com/volkswage...tml#post6197337

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γνωμη μου ειναι να το αφησεις σε ενα συνεργειο και να πληρωσεις μια φορα για το προβλημα που ειχε, οχι να πηγαινουν στα ψαχτα και να πληρωνεις εσυ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open

Αν θυμάμαι καλά και δεν έχω αρχίσει να ξεχνάω, αυτό το σφάλμα αντιστοιχεί στις πεταλούδες που βρίσκονται ανάμεσα στο καπάκι και την πολλαπλή εισαγωγής.

Δεν μπορείς να τις δεις αυτές αν δεν ξηλώσεις την πολλαπλή εισαγωγής.

Είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημανα κολλάνε ανοικτές στα TFSI, χρειάζεται καλό καθάρισμα για να φτιάξει αφού αφαιρεθεί η πολλαπλή.

Το έχουμε δει πολλές φορές δυστυχώς. Είναι κάτι που συμβαίνει και αν το προλάβεις τότε δεν χρειάζεται να αλλάξεις κανενα ανταλλακτικό.

Μόνο να καθαρίσεις τα ήδη υπάρχοντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν θυμάμαι καλά και δεν έχω αρχίσει να ξεχνάω, αυτό το σφάλμα αντιστοιχεί στις πεταλούδες που βρίσκονται ανάμεσα στο καπάκι και την πολλαπλή εισαγωγής.

Δεν μπορείς να τις δεις αυτές αν δεν ξηλώσεις την πολλαπλή εισαγωγής.

Είναι πολύ συνηθισμένο πρόβλημανα κολλάνε ανοικτές στα TFSI, χρειάζεται καλό καθάρισμα για να φτιάξει αφού αφαιρεθεί η πολλαπλή.

Το έχουμε δει πολλές φορές δυστυχώς. Είναι κάτι που συμβαίνει και αν το προλάβεις τότε δεν χρειάζεται να αλλάξεις κανενα ανταλλακτικό.

Μόνο να καθαρίσεις τα ήδη υπάρχοντα.

Αυτό απέμεινε στην αντιπροσωπεία...αφού μου πήραν 400Ε μου είπαν οτι τελικά πρέπει να λυθεί η πολλαπλή.

Μια μερα να το λύσουμε...μια μέρα να βρούμε ανταλλακτικό...μια μερα να το παραγγείλουμε....μια μερα να έρθει....και μια μερα να το βάλουμε.

Αυτό ακριβώς μου είπαν.

Το θέμα είναι να μην έχω προκαλέσει κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα γιατί το πάω λίγο.....

Στέλιο thanx για το advice.

Δεν ξαναπάω αντιπροσωπεία....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aυτο το πραματακι ειναι πανω στιν εισαγωγη δες τιν στιν φοτογραφια εδω

post-6527-1238072639_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτό απέμεινε στην αντιπροσωπεία...αφού μου πήραν 400Ε μου είπαν οτι τελικά πρέπει να λυθεί η πολλαπλή.

Μια μερα να το λύσουμε...μια μέρα να βρούμε ανταλλακτικό...μια μερα να το παραγγείλουμε....μια μερα να έρθει....και μια μερα να το βάλουμε.

Αυτό ακριβώς μου είπαν.

Το θέμα είναι να μην έχω προκαλέσει κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα γιατί το πάω λίγο.....

Στέλιο thanx για το advice.

Δεν ξαναπάω αντιπροσωπεία....

Αδερφέ σε μάδησαν. Χωρίς να θέλω να πάρω κανένα στο λαιμό μου (αν και θα το κάνω με αυτό που γράφω) δεν έχει τύχει να χαλάσει εντελώς σε κανένα αυτό το μαραφέτι. Με λίγο καθάρισμα όλα φτιάχνουν.

Αλλά και να χαλάσει καλύπτεται από εγγύηση. Βρίσκεσαι εκτός;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οχι και 400 euro το ιδιο προβλημα με golf gt και στοιχιζει 50 euro .

Τοσα φαινεται οτι τους λειπουν ;)

Aυτο το πραματακι ειναι πανω στιν εισαγωγη δες τιν στιν φοτογραφια εδω

Και για αυτο ζητουν 400? Δλδ, ποσο ειναι το Φ.Π.Α. και ποσο τα εργατικα?

Αδερφέ σε μάδησαν. Χωρίς να θέλω να πάρω κανένα στο λαιμό μου (αν και θα το κάνω με αυτό που γράφω) δεν έχει τύχει να χαλάσει εντελώς σε κανένα αυτό το μαραφέτι. Με λίγο καθάρισμα όλα φτιάχνουν.

Αλλά και να χαλάσει καλύπτεται από εγγύηση. Βρίσκεσαι εκτός;

Και εκτος εγγυηση να ειναι, τοσο παει το <<μαλλι>> για αυτο πραγμα?

Εκτος αν ειναι τοοοοοοσο ακριβο που εγω να κανω λαθος. Αν ναι ζηταω συγνωμη (μακαρι να κανω λαθος).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ρε παιδια 50 euro κανει

αυτο που λες εσυ πρεπει να ειναι η n75 δεν νομιζω να εχει σχεση με το προβλημα που μιλανε εδω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλη η Ν75 και αλλη η βαλβιδα που ελενχει το flap και η Ν75 δεν ειναι στον σωληνα εισαγωγεις αλλα πανω στο καπακι τις μηχανης μολις σηκωσεις το καλυμα θα δεις τιν διαφορα . Εγω στιν φοτο δειχνω τιν βαλβιδα που ελενχει το flap ειναι αυτη που εχει προβλημα ο bbp γιατι και εγω ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα και το vag com μου ειχε βγαλει τιν ιδια βλαβη .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αλλη η Ν75 και αλλη η βαλβιδα που ελενχει το flap και η Ν75 δεν ειναι στον σωληνα εισαγωγεις αλλα πανω στο καπακι τις μηχανης μολις σηκωσεις το καλυμα θα δεις τιν διαφορα . Εγω στιν φοτο δειχνω τιν βαλβιδα που ελενχει το flap ειναι αυτη που εχει προβλημα ο bbp γιατι και εγω ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα και το vag com μου ειχε βγαλει τιν ιδια βλαβη .

Τα 400Ε αφορούν ανταλλακτικά...που περιλαμβάνουν και τη βαλβίδα που δείχνει ο φίλος στη φωτό!

Ακόμη περιλαμβάνουν περαστικά ανταλλακτικών και καθαρισμό πεταλούδας εισαγωγής.

Εγγύηση δεν υπάρχει :(

Τι καθαριστικά έχω βάλει, τι σκασιματα του εχω κάνει....τίποτα! Το κλαπέτο δε ξεκολλάει.

Η πλάκα είναι πως οταν εφυγα απο το συνεργείο μου είπαν πως ειναι εντάξει.

Πως μου εκοψε ομως να βάλω vagcom πριν φύγω.

Δράμα η κατάσταση.

Ολα έγιναν σε ενα καλό άνοιγμα 2ας.....παίζει να το κατάπιε το κλαπέτο........στάνταρ.... :lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλέπω το Σάββατο να λύνω την εισαγωγή μόνος μου και να βάζω φωτό στο forum...

Καλύτερα DIY παρά στην αντιπροσωπεία..................μακρυά.

Μέσα σε όλα....αρχισε να χανει και βαλβολίνες απο τη τσιμούχα στο ακραξόνιο του σασμάν...

Και όμως, ζει ακόμη και ξυρίζει!!!!!!!!!!!!!! tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ολα έγιναν σε ενα καλό άνοιγμα 2ας.....παίζει να το κατάπιε το κλαπέτο........στάνταρ.... :rolleyes::wacko:

χτυπα το στο καπο μπας και ρευτηκαι το πεταξει εξω. :wacko::blink: :blink:

Βλέπω το Σάββατο να λύνω την εισαγωγή μόνος μου και να βάζω φωτό στο forum...

Καλύτερα DIY παρά στην αντιπροσωπεία..................μακρυά.

Μέσα σε όλα....αρχισε να χανει και βαλβολίνες απο τη τσιμούχα στο ακραξόνιο του σασμάν...

Και όμως, ζει ακόμη και ξυρίζει!!!!!!!!!!!!!! tongue.gif

ασε το DIY και πηγαινε να στο φτιαξουν.δεν ειναι κατι απλο να πεις οτι μπορεις να το κανεις μονος.υπομονη.2-3 μερες χωρις αμαξι.

υγ:ευχαριστω για την κυριακη.εστρωσε αυτο που βαλαμε και τωρα διχνει πιο νορμαλ νουμερα. :(:lol: :lol:

Edited by activious

Share this post


Link to post
Share on other sites
χτυπα το στο καπο μπας και ρευτηκαι το πεταξει εξω. :rolleyes::wacko: :wacko:

ασε το DIY και πηγαινε να στο φτιαξουν.δεν ειναι κατι απλο να πεις οτι μπορεις να το κανεις μονος.υπομονη.2-3 μερες χωρις αμαξι.

υγ:ευχαριστω για την κυριακη.εστρωσε αυτο που βαλαμε και τωρα διχνει πιο νορμαλ νουμερα. :(:lol: :lol:

Πές μου Πάνω....

Το ιδιο είναι να το ανοίξω εγώ μόνος μου και το ιδιο να μου το ανοίξουν στην αντιπροσωπεία??????

Αν το αφήσω εκεί και δεν είμαι μπροστά...στάνταρ θα πληρώσω άλλα 400Ε και μη σου πώ περισσότερα.

Αυτοί έχουν βρεί τη χαρά τους με μένα.....

Είμαι το αντίδοτο κατά της οικονομικής κρίσης!!!!!

Έχω γίνει πλέον σπόνσορας!!!!! :blink:

Υ.Γ.Το αμάξι το φτάξαμε την τετάρτη....όχι τη κυριακή!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

α ρε γαμωτο..δεν ειναι να λειψω για λιγο μανταρα μου τα κανετε..μαλλον πρeπει να κατεβω το συντομοτερο για να κανουμε χειρουργειο το tsi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Υ.Γ.Το αμάξι το φτάξαμε την τετάρτη....όχι τη κυριακή!!!!!

καλα λες.Τεταρτη ηταν...... tongue.giftongue.giftongue.gif

οτι να ειναι :):ninja: :ninja: :ninja::angry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρε αν σκαμπάζετε από μηχανολογικά, βάλτε χέρι. Και πόδι αν χρειαστεί.

Έχετε όμως στο νού σας πως ό,τι πέσει εκεί μεσα δεν ξαναγυρίζει έξω.

Για αυτό κάντε ό,τι είναι να κάνετε με προσοχή. Δεν δαγκώνει το μοτέρ, μπορείτε να βγάλετε την εισαγωγή.

Αλλά για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω, θέλω να πιστεύω ότι θα βρείτε τη λύση μόλις τα κάνετε όλα βίδες.

Τα παιδιά στις αντιπροσωπείες δεν είναι ό,τι καλύτερο στον εντοπισμό ασυνήθιστων βλαβών. Λογικό, αφού ο συνηθισμένος ρόλος τους

είναι να αλλάζουν λάδια, δίσκο/πλατώ, άντε και να επισκευάζουν κανένα σασμάν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

να το κανω βιδες ξερω και εγω......

να το συναρμολογισω δεν ξερω........ ;) ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πές μου Πάνω....

Το ιδιο είναι να το ανοίξω εγώ μόνος μου και το ιδιο να μου το ανοίξουν στην αντιπροσωπεία??????

Αν το αφήσω εκεί και δεν είμαι μπροστά...στάνταρ θα πληρώσω άλλα 400Ε και μη σου πώ περισσότερα.

Αυτοί έχουν βρεί τη χαρά τους με μένα.....

Είμαι το αντίδοτο κατά της οικονομικής κρίσης!!!!!

Έχω γίνει πλέον σπόνσορας!!!!! :)

Υ.Γ.Το αμάξι το φτάξαμε την τετάρτη....όχι τη κυριακή!!!!!

Επειδη απο Βολο, συγχωρα με , δεν ξερω, δεν υπαρχει αλλη αντι/πεια να το πας? Γιατι ενταξει η ζημια μπορει να ειναι μεγαλη (δεν σκαμπαζω και απο μηχανολογικα), αλλα ρε παιδακι μου και τα 400 που ζητανε σαν πολλα μου φαινονται.

να το κανω βιδες ξερω και εγω......

να το συναρμολογισω δεν ξερω........ ;) ;) :)

Τωρα αν σου πω το ιδιο θα με πιστεψεις :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω δεν ξερω να το κανω βιδες αλλα ξερω να το συναρμολογω!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το τελευταίο μήνα τραβιέμαι στα συνεργεία με ένα σφάλμα που δεν ξέρει κανείς απο που προέρχεται....

Όλα ξεκίνησαν με το άναμα της λυχνίας κινητήρα στο καντράν.

Πρώτη ένδειξη στο vagcom - πίεσης αέρα εισαγωγής, μη ορθή μέτρηση.

Το αρχικό σφάλμα μετά τη διόρθωση δεν εμφανίστηκε ξανά.

Μετά απο 2 ημέρες το αυτοκίνητο άρχισε να παρουσιάζει αριθμίες και κοψήματα.

Το σφάλμα στο vagcom έδειχνε πως ένα κλαπέτο στη πολλαπλή εισαγωγή κολάει σε ανοικτή θέση.

Υπέθεσα οτι το πρόβλημα θα ήταν απλό και οτι κυρίως το προξένησε η χωάνη.

Ίσως να κόλλησε η πεταλούδα απο τη σκόνη υπέθεσα.

Μετά απο 2 ημέρες κλεισμένο στο συνεργείο δεν καταφέρνουν να μου λύσουν το σφάλμα, αφού έχουν καθαρισθεί η πεταλούδα και οι σωληνώσεις.

Αποφασίζω να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία.

Προς έκπληξη μου διαπιστώνουν το σφάλμα σε 1 ώρα.

Παραγγέλνουμε τα ανταλλακτικά και ξανακλείνουμε ραντεβού.

Κλαπέτο πολλαπλής λέει και βαλβίδα κλαπέτου.

Για να μην κουράζω άλλο....τελικά δεν έγινε τίποτα.

Θέλουν να το κρατήσουν λέει μέσα για μια εβδομάδα να λύσουν όλη την εισαγωγή γιατί το πρόβλημα δεν έχει ξαναβγεί.

Έχω δώσει πάνω απο 400Ε για να λύσω ένα πρόβλημα που δεν ξέρει κάποιος να το λύσει.....

Γι'αυτό πριν προχωρήσω στο χειρουργείο ήθελα να ρωτήσω αν έχει βγεί αυτό το σφάλμα σε κάποιον άλλον.

HELP.............................

Γεια σου φιλε μου ισως επρεπε να το αναφερεις στο foroum πριν δωσεις τα χρηματα!Τωρα επειδη επαθα το ιδιο πραγμα στο 1μηνα cc μου αυτο που κολλησε(δηλαδη ξεκουμπωσε) ειναι ο τροφοδοτης κλαπετου πολλαπλης.θα σου πω την πιο φθηνη λυση που ειναι αλλαγη της πολλαπλης!Κοστιζει 280-300ευρω και αφησε τους να λενε,εσυ αυτο να ζητησεις!!Μη στεναχωριεσαι παντως γιατι δεν ειναι και τιποτα τρελο και ακομα περισσοτερο αν το αμαξι ειναι στην εγγυηση δεν θα αγχωθεις με τα λεφτα!Μπορει να φαινομαι απολυτος αλλα ειμαι σιγουρος για το προβλημα και ειμαι στη διαθεση σου αν θες να ρωτησεις κατι παραπανω στειλε pm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επειδη απο Βολο, συγχωρα με , δεν ξερω, δεν υπαρχει αλλη αντι/πεια να το πας? Γιατι ενταξει η ζημια μπορει να ειναι μεγαλη (δεν σκαμπαζω και απο μηχανολογικα), αλλα ρε παιδακι μου και τα 400 που ζητανε σαν πολλα μου φαινονται.

Πήγα σε αντιπροσωπεία Βόλο οπου μου πήραν 68Ε για διάγνωση και καθαρισμό πεταλούδας.

Μετά πήγα Λάρισα και πλήρωσα 315Ε για ανταλλακτικά και εργασία.

¶ρα έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής δύο αντιπροσωπείες....ασχετα αν ανήκουν και οι δυο στο Γιαννακόπουλο.

Γεια σου φιλε μου ισως επρεπε να το αναφερεις στο foroum πριν δωσεις τα χρηματα!Τωρα επειδη επαθα το ιδιο πραγμα στο 1μηνα cc μου αυτο που κολλησε(δηλαδη ξεκουμπωσε) ειναι ο τροφοδοτης κλαπετου πολλαπλης.θα σου πω την πιο φθηνη λυση που ειναι αλλαγη της πολλαπλης!Κοστιζει 280-300ευρω και αφησε τους να λενε,εσυ αυτο να ζητησεις!!Μη στεναχωριεσαι παντως γιατι δεν ειναι και τιποτα τρελο και ακομα περισσοτερο αν το αμαξι ειναι στην εγγυηση δεν θα αγχωθεις με τα λεφτα!Μπορει να φαινομαι απολυτος αλλα ειμαι σιγουρος για το προβλημα και ειμαι στη διαθεση σου αν θες να ρωτησεις κατι παραπανω στειλε pm.

Φίλε μου εσύ εννοείς το κομμάτι που κουμπώνει πάνω στο κορμό?

Μεταξύ πολλαπλής και κορμού δηλαδή.

Η εμφανής διαφορά σε σύγκριση με άλλο μοτέρ tsi που είδαμε στο συνεργείο ήταν η κίνηση ενος εξατρήματος.

Στην πολλαπλή έχει ένα κολοκύθι που με τον αέρα της υποπίεσης κινεί ένα ποτενσιόμετρο.

Αυτό δεν έκανε την ίδια κίνηση στα δυο αυτοκίνητα.

Ενώ το υγιές δεν έκανε κίνηση προς τα κάτω με κλειστή μηχανή, το δικό μου ήταν βάρκα γιαλό.

Αύριο θα ξεκινήσω το λύσιμο σιγά σιγά. Έχω παρει και μια κούτα καθαριστικά καρμπυρατέρ.....πόλεμος θα γίνει.

Θα ανεβάσω φωτό το απογευματάκι που θέλω να πιστεύω οτι θα έχω αρχίσει να το δένω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...