nikolas V Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 (edited) Καλησπερα!Εχω ενα golf 5 1.4 FSI μοντελο 2004.Πριν απο 10 μερες,κατα την εκκινηση,η μηχανη ετρεμε σαν να ειχε καψει πολλαπλασιαστη.Επειδη εχω αλλαξει αρκετες φορες πολλαπλασιαστη,θεωρησα οτι ειναι αυτο το προβλημα.Πηγαινοντας για το συνεργειο και ενω κινουμαι με 90,σβηνει η μηχανη και παγωνουν τιμονι-φρενα!Με τα πολλα το αμαξι πηγαινει στην αντιπροσωπεια,και η διαγνωση ηρθε σημερα!Καηκε ο κυλινδρος!Τι διαολο σημαινει αυτο??μου ειπαν απο εκει οτι μπορει να εγινε γιατι εβαλα κατα λαθος απο 4η σε 2α!ειναι δυνατον????Η λυση ειναι αλλαγη μηχανης,με αγνωστο κοστος μεχρι τωρα!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???HELPPP :lol: Edited April 8, 2009 by nikolas V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 (edited) wtf ? Ειλικρινά πατριώτη δεν γνωρίζω κάτι που να σε βοηθάει , εύχομαι καλή τύχη και με τα λιγότερα έξοδα ... μακάρι να γνωρίζει και να σε βοηθήσει κάποιος από εδώ ! Υπομονή ! Edited April 8, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 είναι πολύ σημαντικό αυτό που θα σε ρωτήσω, τα service σου είναι σε αντιπροσωπεία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas V Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 είναι πολύ σημαντικό αυτό που θα σε ρωτήσω, τα service σου είναι σε αντιπροσωπεία? Αλλαγη λαδιων εχω κανει και σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,αλλα γενικα ολα τα μεγαλα,οπως και αλλαγες των εκαστοτε ανταλλακτικων μονο στην αντιπροσωπεια!Μαλιστα πριν 2 μηνες ειχα αλλαξει και καδενα!Αλλα γιατι εχει τοση σημασια αυτο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 εχεις πμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Αλλαγη λαδιων εχω κανει και σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο,αλλα γενικα ολα τα μεγαλα,οπως και αλλαγες των εκαστοτε ανταλλακτικων μονο στην αντιπροσωπεια!Μαλιστα πριν 2 μηνες ειχα αλλαξει και καδενα!Αλλα γιατι εχει τοση σημασια αυτο?? Αλλαζεται η καδενα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Πήγαινέ το και σε άλλο συνεργείο. όχι μόνο αντιπροσωπεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAK Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Φιλε τι να πω δυσκολα τα πραγματα, αλλα μην σε πιανει πανικος. Θα σου πω τι θα εκανα εγω, θα το πηγαινα σε ενα αλλο συνεργειο σε καποιον καλο απο το φορουμ στην στηλη συνεργειων θα βρεις καποιον. Επειτα αντι να αλλαξεις μηχανη προσπαθησε τουλαχιστον να αλλαξεις ανταλλακτικα, και οχι ολη την μηχανη. Και αν δεν γινεται τιποτα βρες τρομπετο και παρε την μηχανη δεν αξιζει να παρεις καινουργια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas V Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 (edited) Φιλε τι να πω δυσκολα τα πραγματα, αλλα μην σε πιανει πανικος. Θα σου πω τι θα εκανα εγω, θα το πηγαινα σε ενα αλλο συνεργειο σε καποιον καλο απο το φορουμ στην στηλη συνεργειων θα βρεις καποιον. Επειτα αντι να αλλαξεις μηχανη προσπαθησε τουλαχιστον να αλλαξεις ανταλλακτικα, και οχι ολη την μηχανη. Και αν δεν γινεται τιποτα βρες τρομπετο και παρε την μηχανη δεν αξιζει να παρεις καινουργια. Καινουρια δεν θα παρω σιγουρα!Οταν λες τροπετο τι εννοεις?? Αλλαζεται η καδενα; Εσπασαν οι γλιστιερες που τη συγκρατουν,και κατα συνεπεια αρπαξε και εσπασαν καποια δοντακια,τουλαχιστον ετσι μου ειπαν στην αντιπροσωπεια! Μηπως ξερει κανεις σε τι κοστος κυμαινεται η μετατροπη σε tsi??μεταχειρισμενη μηχανη εννοειται!στο περιπου..... Edited April 8, 2009 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Αντε και "καηκε" ο κυλινδρος..... Γιατι να αλλαχθει η μηχανη? Να γινει επισκευη της και μονο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas V Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 Αντε και "καηκε" ο κυλινδρος..... Γιατι να αλλαχθει η μηχανη? Να γινει επισκευη της και μονο! Μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι δεν συμφερει αυτο,καλυτερα νεα μηχανη!Οσον αφορα την αιτιολογια της ζημιας,τι εχεις να σχολιασεις?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATRIX GOLFIV Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι δεν συμφερει αυτο,καλυτερα νεα μηχανη!Οσον αφορα την αιτιολογια της ζημιας,τι εχεις να σχολιασεις?? τι να πεις,,,,,τι ειπαν για να πουνε κατι,,,,,να σε ρωτησω,,,,προφανως καηκε ο κυλινδρος στον οποιο πρωτα ειχε καει ο πολλαπλασιαστης του,,,,,,μηπως το ζορισες καθολου???ξερω ενα παιδι με λεον ποθ επαθε το ιδιο μονο που αυτος πηγαινε καμια βδομαδα με καμμενο πολλαπλασιαστη,,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas V Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 τι να πεις,,,,,τι ειπαν για να πουνε κατι,,,,,να σε ρωτησω,,,,προφανως καηκε ο κυλινδρος στον οποιο πρωτα ειχε καει ο πολλαπλασιαστης του,,,,,,μηπως το ζορισες καθολου???ξερω ενα παιδι με λεον ποθ επαθε το ιδιο μονο που αυτος πηγαινε καμια βδομαδα με καμμενο πολλαπλασιαστη,,,,, Οχι,μολις καηκε ο πολλαπλασιαστης το πηγα κατευθειαν συνεργειο.Ασε που και αυτη την ωρα που εχει καμμενο κυλινδρο,οι πολλαπλασιαστες ειναι οκ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DARKMAN Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 ψαχτο καλυτερα φιλεεε!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 και για να μην τρελλαθουμε!!!! επειδη εχουμε φαει τα χρονια μας σε συνεργεια και εχουμε ανοιξει πολλα μοτερ.Τι εννοουμε οταν λεμε καηκε ο κυλινδρος?τι θελει να πει ο μαστορας?Κατι πιο τεχνικο για να δουμε και πως θα το επισκευασουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas V Posted April 10, 2009 Author Report Share Posted April 10, 2009 Νεα δεδομενα......καινουρια μηχανη 1.4FSI 3000 ευρω.Που μπορω να βρw ρε παιδια μια μεταχειρισμενη TSI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Νεα δεδομενα......καινουρια μηχανη 1.4FSI 3000 ευρω.Που μπορω να βρw ρε παιδια μια μεταχειρισμενη TSI? παρε τηλ. τον παντελιδη στην θεσ/νικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 και μια μεταχειρισμενη TSI με ολα τα εξτρα ηλεκτρονικα συν τον εγκεφαλο και μερικες πατεντες π.χ εξατμιση κτλ ποσο θα σου βγει νομιζεις??? Για ξαναρωτα τι εννοουν ειπαμε καμμενος κυλινδρος?????πρωτη φορα το ακουω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 νομιζω οτι μεσα στην καψα σου ψαχνεσαι σε λαθος δρομους. μετατροπη 90αρι σε 140αρι ωραια και αντε και βρηκες καθαρο μοτερ και βρηκες και καλο συνεργειο που δεν θα του περισσεψουν μερικες βιδες. με φρενα τι θα κανεις (δεν πιστευω να αφησεις τα ιδια) με αναρτηση, με immobilazer, στην ουσια για αυτο που πας να κανεις το μοναδικο που δεν θα χρειαστει να βγει απο την θεση του ειναι τα μπροστινα καθισματα. αποψη μου επισκευασε το μοτερακι σου σε εναν γνωστη και μετα πουλα το και παρε ενα tsi. εχουν ερθει στα ισια τους μοτερακια με χειροτερα προβληματα απο το δικο σου Φιλικα παντα...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 και μια μεταχειρισμενη TSI με ολα τα εξτρα ηλεκτρονικα συν τον εγκεφαλο και μερικες πατεντες π.χ εξατμιση κτλ ποσο θα σου βγει νομιζεις???Για ξαναρωτα τι εννοουν ειπαμε καμμενος κυλινδρος?????πρωτη φορα το ακουω!!!! Τι άλλο να του πει. Αφού έσπασε η γλίστρα του ιμάντα όπως καταλαβαίνεις σπάσανε βαλβίδες, χτύπησε χιτώνιο, πιστόνι, κλπ. Αλλα εγω εχω την υποψία οτι αυτοι που του άλλαξαν ιμάντα πριν 2 μήνες την έκαναν την μα@#%&α του (κακή τοποθέτηση) άντεξε 2 μήνες και αυτό ηταν ....ΤΕΛΟΣ. Τώρα πως μπορείς να το αποδείξεις .......μάλλον δεν μπορείς. Επισης θα σου πρότεινα να μην πας σε ΤSI .....αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Τι άλλο να του πει. Αφού έσπασε η γλίστρα του ιμάντα όπως καταλαβαίνεις σπάσανε βαλβίδες, χτύπησε χιτώνιο, πιστόνι, κλπ. Αλλα εγω εχω την υποψία οτι αυτοι που του άλλαξαν ιμάντα πριν 2 μήνες την έκαναν την μα@#%&α του (κακή τοποθέτηση) άντεξε 2 μήνες και αυτό ηταν ....ΤΕΛΟΣ.Τώρα πως μπορείς να το αποδείξεις .......μάλλον δεν μπορείς. Επισης θα σου πρότεινα να μην πας σε ΤSI .....αυτα και εγω το TSI το βλεπω δυσκολο να γινει σωστα μετατροπη.εχω την εντυπωση οτι τα φρενα ειναι ιδια και το immobiliser ειναι μεσα στο καντραν και οχι μεσα στον εγκεφαλο που θα αλλαξει. Αυτο ακριβως που μου λες εσυ εαν αυτο επαθε το παλικαρι. Σε ενα καλο ρεκτιφιε γινονται αυτα.Εχει χτυπησει και κεφαλη?εαν ναι ασχημα?στον θαλαμο καυσης?ή μονο καμια εδρα?πιστονι ειναι ευκολο με εναν ελενχο στην μπιελα και επειδη θα ανοιξεις ολο το μοτερ αλλαζεις και κουζινετα βασης-μπιελων και εισαι σχεδον με ενα καινουργιο μοτερ.ψαξτο λιγο και δες τι ΑΚΡΙΒΩΣ βλαβη εχει.Ασε την ευκολη λυση του βαζω ενα καινουργιο εκτος και εαν εχεις τα λεφτα.Γιατι και μεταχειρισμενο να ειναι και να φαινεται καλο ποιος σου δινει εγγυηση οτι μετα απο λιγο καιρο δεν θα σκορπισει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliastsd Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 (edited) Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο να μην πάει για μετατροπή σε TSi, απο τι στιγμή που το κόστος για επισκευάσει τον FSi θα βγαίνει στα ίδια χρήματα. Αν το κόστος της ζημιάς είναι μικρό, τότε εντάξει δεν αξίζει. Εγώ ξέρω οτι η μετατροπή γίνεται και με πλήρη επιτυχία. Μπορεί να κοστολογίσει την ζημιά και να πράξει ανάλογα με το τι τον συμφέρει Edited April 17, 2009 by golfV gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Αυτο λεμε,αλλα δεν εχει κοστολογησει την ζημεια.Πρεπει να ανοιχτει το μοτερ και να δει τι εχει γινει.Μπορει να μην ειναι και τιποτα τραγικο.Εαν π.χ δεν αρπαξε ο κυλινδρος αλλα ενα πιστονι και βαλβιδες (το πιο συνηθισμενο) και η κεφαλη ειναι ενταξει η εχει επισκευασιμη ζημια,δεν συμφερει να δωσει τοσα λεφτα για μετατροπες και καινουργια μοτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Αυτο λεμε,αλλα δεν εχει κοστολογησει την ζημεια.Πρεπει να ανοιχτει το μοτερ και να δει τι εχει γινει.Μπορει να μην ειναι και τιποτα τραγικο.Εαν π.χ δεν αρπαξε ο κυλινδρος αλλα ενα πιστονι και βαλβιδες (το πιο συνηθισμενο) και η κεφαλη ειναι ενταξει η εχει επισκευασιμη ζημια,δεν συμφερει να δωσει τοσα λεφτα για μετατροπες και καινουργια μοτερ. απο την εμπειρια που εχω χρονια τωρα με κινητηρες πασης φυσεως, κυλινδρος δεν κεγεται ποτε. μηπως καηκε καμια βαλβιδα και το μοτερ ρεταρει? μηπως στραβωσε βαλβιδα και δεν κλεινει σωστα οποτε χανεις συμπιεση και τρεμει το μοτερ? μηπως στην αλαγη καδενας που εκανες, ξεφυγε του μαστορα κανενα δοντι, και ξεκινησε απο κει η ζημια, και μετα το καταλαβε, εκανε σωστο εσωτερικο χρονισμο αλλα την ειχε αρπαξει τη βαψη? γνωμη μου ειναι να πας σε ενα καλο συνεργειο, να βγαλεις κεφαλη και θα δεις τι συμβαινει. αν το προβλημα ειναι στην κεφαλη (σπανια να τρυπησει πιστονι απο λαθος χρονισμο αν ερθει σε επαφη με βαλβιδα) τοτε απλα κανεις μια επισκευουλα την κεφαλη και μονο, αλαζεις ενα σετ φλαντζες κεφαλης και εισαι οκ. Αν παλι θες να κανεισ μετατροπη σε tsi, το καλυτερο που εχεις να κανεις, ειναι να βρεις τρομπετο κομπλε, η καποιο τρακαρισμενο ολοκληρο αυτοκινητο αλλα να εχει αθικτο το μπροστινο μερος. φιλικα παντα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 απο την εμπειρια που εχω χρονια τωρα με κινητηρες πασης φυσεως, κυλινδρος δεν κεγεται ποτε.μηπως καηκε καμια βαλβιδα και το μοτερ ρεταρει? μηπως στραβωσε βαλβιδα και δεν κλεινει σωστα οποτε χανεις συμπιεση και τρεμει το μοτερ? μηπως στην αλαγη καδενας που εκανες, ξεφυγε του μαστορα κανενα δοντι, και ξεκινησε απο κει η ζημια, και μετα το καταλαβε, εκανε σωστο εσωτερικο χρονισμο αλλα την ειχε αρπαξει τη βαψη? γνωμη μου ειναι να πας σε ενα καλο συνεργειο, να βγαλεις κεφαλη και θα δεις τι συμβαινει. αν το προβλημα ειναι στην κεφαλη (σπανια να τρυπησει πιστονι απο λαθος χρονισμο αν ερθει σε επαφη με βαλβιδα) τοτε απλα κανεις μια επισκευουλα την κεφαλη και μονο, αλαζεις ενα σετ φλαντζες κεφαλης και εισαι οκ. Αν παλι θες να κανεισ μετατροπη σε tsi, το καλυτερο που εχεις να κανεις, ειναι να βρεις τρομπετο κομπλε, η καποιο τρακαρισμενο ολοκληρο αυτοκινητο αλλα να εχει αθικτο το μπροστινο μερος. φιλικα παντα! Αυτο ειπα και εγω.δεν μπορω να καταλαβω τι εννοει καηκε ο κυλινδρος.Οταν λεω αρπαξε εννοω στην σπανια περιπτωση καποιο κομματακι να εκανε ζημια στην επιφανεια του κυλινδρου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...