zhm Posted December 23, 2004 Report Posted December 23, 2004 (edited) Παιδιά ήθελα να μάθω ποιά είναι τα απαραίτητα έγγραφα για να δηλώσεις την αλλαγή κινητήρα! Και το κόστος αν γνωρίζετε για την δήλωση. μεταφράστηκε στα Ελληνικά - doggy- Edited December 23, 2004 by doggy 1 Quote
Guest kkourelias Posted December 24, 2004 Report Posted December 24, 2004 check αυτη την αιτηση αιτηση δηλωσης Quote
Van Gerokost Posted January 8, 2005 Report Posted January 8, 2005 Ωραίος !! όχι οτι θα αλλάξω κινητήρα αύριο, αλλα απο μεθαύριο δεν ξέρεις τί γίνεται Quote
Kostas kostopoulos Posted February 2, 2005 Report Posted February 2, 2005 ολο και καποιο τροπετακι μπορει να πεσει στην αυλη του σπιτιου σου!! χε χε Quote
Guest luke_execute Posted June 29, 2005 Report Posted June 29, 2005 Έχω γράψει αυτό εδώ. Πολλούς θα τους καλύψει : http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=6111 Quote
Σπύρος Posted August 13, 2005 Report Posted August 13, 2005 Επειδή και εγω θα αλλάξω κινητήρα στο Golf II και το έψαξα το θέμα προχθές πολύ σωστά αυτά που λένε τα παιδιά αλλά να επισημάνω κάτι σημαντικό πιστεύω. Αν η προηγούμενη μηχανη ήταν συμβατική και η καινούργια συμβατική πρέπει να είναι (καίει super δηλαδή). Δεν γίνεται να βάλεις νέας αντιρηπαντικής τεχνολογίας (αμόλυβδη) βάσει νόμου μιλάμε πάντα. Quote
konsge Posted September 7, 2005 Report Posted September 7, 2005 Παιδια τελικα πόσο φτάνει συνολικά το κόστος για να δηλωθεί η αλλαγή κινητήρα? Quote
hawk20vt Posted October 8, 2005 Report Posted October 8, 2005 ΕΠΙΔΗ ΘΑ ΔΗΛΟΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ GOLF 4 ΑΠΟ 1.4 ΣΕ 1.8 20VT ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 500. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΛΩΣΕΙΣ ΜΟΤΕΡ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΒΓΕΝΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ. Quote
JETRING Posted October 31, 2005 Report Posted October 31, 2005 (edited) Τα πράγματα ειναι απλά ---- golf 2 1043 cc απευθείας σε 1781 cc την εκανα την αλλαγή στο υπουργειο πριν 3 μηνες Κάντε τα παρακατω με σειρά προτεραιότητας 1. Βεβαίωση KOSMOCAR που να λέει οτι το συγκεκριμένο σασί μπορει να φορεσει 1800 cc ή οτιδηποτε cc θέλετε να βάλετε (κόστος 70 euro) 2. Τιμολόγιο αγοράς ή τοποθετησης του μοτερ (ενα απο τα δύο) 3. Βεβαίωση μηχανολόγου (κόστος εξαρτάται απο τον μηχανολόγο) 4. Τις ανάλογες αιτήσεις 5. Και για να μην ξεχνιόμαστε το γνωστο παράβολο (καταθεση σε τραπεζα) για το τελος εκδοσης αδείας. Εμένα το κόστος μου πήγε 235 € αλλά έτρεξα για όλα μόνος μου ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΕΘΕΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Edited October 31, 2005 by JETRING 2 Quote
panos7424 Posted March 30, 2006 Report Posted March 30, 2006 Ξέρει κανείς από δω αν γίνεται να δηλώσεις σε Golf 4 μοτέρ από BAM από S3? Ρωτάω γιατί αυτοί στο υπουργείο μπορεί να κοιτάνε με ποιους κωδικούς μηχανής έχει βγει το Golf GTi. Quote
Guest GOLF GT Posted May 10, 2006 Report Posted May 10, 2006 ΠΑΙΔΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ GOLF 4 1.8T20V ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΘΕΙ ΣΕ ΚΑΡΟΤΣΑ GOLF 3? Quote
Σπύρος Posted May 10, 2006 Report Posted May 10, 2006 ΠΑΙΔΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ GOLF 4 1.8T20V ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΘΕΙ ΣΕ ΚΑΡΟΤΣΑ GOLF 3? Οχι από την στιγμ'η που δεν έχει κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο με αυτον τον κινητήρα από την VW Quote
Guest ZAXOPOLO Posted June 1, 2006 Report Posted June 1, 2006 (edited) εγω εχω ακουσει απο αρκετα ατομα οτι μπορεισ να βαλεις οτι κινητηρα θελεις σε κυβικα αν βγαινει το αυτοκινητο σου με τον κινητηρα αυτον ή οτιδηποτε κινητηρα (και αλλου τυπου οχηματος) απλα η αυξηση στα κυβικα να μην ειναι μεγαλυτερη απο 25% απο τον αρχικο κινητηρα. αν δεν εχει γινει παρομοια μετατροπη πασ και απο κτεο-ελληνικο για πιστοποιητικο καυσαεριων αν εχει γινει συμπληρωνης μια αιτηση και σου δινουν αντιγραφο. (σε περιπτωση που εχει γινει η μετατροπη το πιστοποιητικο μπορουν να σασ το στειλουν με ταχυδρομείο αφου πρωτα συμπληρωσετε μια αιτηση την οποια θα σασ στηλουν με φαξ, για οσουσ ειναι εκτος αθηνας και το σκεφτονται) μια σχετικη σελιδα με τισ μετατροπες, για τα υπαρχοντα πιστοποιητικα καυσαεριων http://www.yme.gr/viewpage.php?section=599 Edited June 1, 2006 by ZAXOPOLO Quote
Menios Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 Εγώ ξέρω ότι αρκεί να υπάρχει έγκριση τύπου, την οποία την παίρνεις από την κεντρική αντιπροσωπεία (εισαγωγέα). Είναι το Νο 1 στο post του JETRING. Για το 25% πρώτη φορά το ακούω. Όταν είχα δηλώσει το Clio δεν το είχα ακούσει. Στο ΚΤΕΟ Ελληνικού πάντως πήγα και μου το κρατήσανε 24 ώρες για πιστοποιητικό καυσερίων με παράβολο το 1997 60.000δρχ. Επιτόπου συμπλήρωσα και την αίτηση. Quote
Guest ZAXOPOLO Posted June 6, 2006 Report Posted June 6, 2006 καπου βρηκα το παρακατω εγγραφο στην δευτερη σελιδα περιπτωση 2 και 3 ριξε μια ματια λεει αυτο που γραφω παραπάνω (τωρα αν ισχυει δεν ξέρω, το εγγραφο ειναι του 1998 αν βγήκε κάποιο αλλο πιο ποσφατο τότε λογικά αυτο δεν ισχυει.) Quote
koukouroukou Posted June 22, 2006 Report Posted June 22, 2006 1. Βεβαίωση KOSMOCAR που να λέει οτι το συγκεκριμένο σασί μπορει να φορεσει 1800 cc ή οτιδηποτε cc θέλετε να βάλετε (κόστος 70 euro) Μολις τωρα ειδα το ποστ σου! Διευκρινησε λιγο αν θελεις, το μοτερ που θα δηλωσεις θα πρεπει οπωδηποτε να εχει μπει στην καροτσα του αυτοκινητου ή μπορεις να βαλεις απο μεταγενεστερο μοντελο μοτερ? Δηλαδη μπορεις να βαλεις τον 20βαλβιδο σε 3αρι Golf? Quote
konstantinos passat Posted June 23, 2006 Report Posted June 23, 2006 Κανονικα οχι. Θα πρεπει το μοτερ που θελεις να βαλεις να εχει μπει στο αμαξι που εχεις σε οποιαδηποτε εκδοση του. Quote
golfakias1983 Posted September 29, 2006 Report Posted September 29, 2006 χτυπας νουμερα απο golf 1.8t Quote
bit Posted September 29, 2006 Report Posted September 29, 2006 golfakias1983 που ακριβώς θα τα χτυπήσεις; Στο μαντέμι του μπλοκ; Quote
golfakias1983 Posted October 5, 2006 Report Posted October 5, 2006 golfakias1983 που ακριβώς θα τα χτυπήσεις; Στο μαντέμι του μπλοκ; σε ενα τσουνι μπροστα ειναι,σαν δαχτυλιδι!... Quote
George Dimitriadis Posted February 1, 2007 Report Posted February 1, 2007 παιδια δεν ισχυει οτι επρεπε να βγαινει απο το εργοστασειο ετσι..εγω δηλωσα ibiza mk2 με μοτερ cupra mk3 20vT. ΧΩΡΙΣ να λαδωσω. αρκει να εχει γινει ξανα αυτη η μετατροπη για να παρετε εγκρυση απο το κτεο ελληνικου.. αν δεν εχει γινει πρεπει να παει εκει το αμαξι για να το μελετησουν και να του δωσουν εγκρυση (εμενα ειχε περασει αλλος ευτυχως). τωρα πσπ για το 25% ισχυει αλλα αν το αμαξι εβγαινε πχ 1800 κυβικα απο το εργοστασιο (οποιο μοτερ και να ηταν αυτο 20νΤ η 16ν) δεν νομιζω να κολλησουν εκει.εγω τα μονα που πληρωσα ηταν τα παραβολα και τον μηχανικο που μου εδωσε την εγκρυση..δηλαδη ολα μαζι κοντα στα 200 ευρω.βασικα δεν θυμαμαι ποσο εκαναν τα παραβολα.. στον μηχανολογο εδωσα 50 ευρω.. Quote
soto Posted February 11, 2007 Report Posted February 11, 2007 Πως μπορούμε να μάθουμε αν έχει ξαναδηλωθεί η μετατροπή που θέλουμε? Quote
drftoulis Posted February 12, 2007 Report Posted February 12, 2007 soto η δικιά σου μετατροπή δεν χρειάζεται τίποτα αφού το 6Ν2 έχει το ίδιο σασί με το δικό σου.Θα πάρεις απλά μία βεβαίωση από την ΚΑΡΕΝΤΑ που να λέει ότι σε αυτό το σασί μπαίνει ο 1.6 και είσαι ΟΚ Quote
George Dimitriadis Posted February 12, 2007 Report Posted February 12, 2007 απλα περνεις στο κτεο ελληνικου και ρωτας.. αυτοι ξερουν. αν ναι πρεπει να ζητησεις και μια εγκρυση.... Quote