Jump to content
zhm

Έγγραφα δήλωσης κινητήρα

Recommended Posts

Παιδιά ήθελα να μάθω ποιά είναι τα απαραίτητα έγγραφα για να δηλώσεις την αλλαγή κινητήρα!

Και το κόστος αν γνωρίζετε για την δήλωση.

μεταφράστηκε στα Ελληνικά - doggy-

Edited by doggy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή και εγω θα αλλάξω κινητήρα στο Golf II και το έψαξα το θέμα προχθές πολύ σωστά αυτά που λένε τα παιδιά αλλά να επισημάνω κάτι σημαντικό πιστεύω. Αν η προηγούμενη μηχανη ήταν συμβατική και η καινούργια συμβατική πρέπει να είναι (καίει super δηλαδή). Δεν γίνεται να βάλεις νέας αντιρηπαντικής τεχνολογίας (αμόλυβδη) βάσει νόμου μιλάμε πάντα. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα ειναι απλά ---- golf 2 1043 cc απευθείας σε 1781 cc

την εκανα την αλλαγή στο υπουργειο πριν 3 μηνες

Κάντε τα παρακατω με σειρά προτεραιότητας

1. Βεβαίωση KOSMOCAR που να λέει οτι το συγκεκριμένο σασί μπορει να φορεσει 1800 cc

ή οτιδηποτε cc θέλετε να βάλετε (κόστος 70 euro)

2. Τιμολόγιο αγοράς ή τοποθετησης του μοτερ (ενα απο τα δύο)

3. Βεβαίωση μηχανολόγου (κόστος εξαρτάται απο τον μηχανολόγο)

4. Τις ανάλογες αιτήσεις

5. Και για να μην ξεχνιόμαστε το γνωστο παράβολο (καταθεση σε τραπεζα) για το τελος

εκδοσης αδείας.

Εμένα το κόστος μου πήγε 235 € αλλά έτρεξα για όλα μόνος μου ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΕΘΕΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

Edited by JETRING
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς από δω αν γίνεται να δηλώσεις σε Golf 4 μοτέρ από BAM από S3?

Ρωτάω γιατί αυτοί στο υπουργείο μπορεί να κοιτάνε με ποιους κωδικούς μηχανής έχει βγει το Golf GTi.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ GOLF 4 1.8T20V ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΘΕΙ ΣΕ ΚΑΡΟΤΣΑ GOLF 3?

Οχι από την στιγμ'η που δεν έχει κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο με αυτον τον κινητήρα από την VW

Link to comment
Share on other sites

Guest ZAXOPOLO

εγω εχω ακουσει απο αρκετα ατομα οτι μπορεισ να βαλεις οτι κινητηρα θελεις σε κυβικα αν βγαινει το αυτοκινητο σου με τον κινητηρα αυτον ή οτιδηποτε κινητηρα (και αλλου τυπου οχηματος) απλα η αυξηση στα κυβικα να μην ειναι μεγαλυτερη απο 25% απο τον αρχικο κινητηρα.

αν δεν εχει γινει παρομοια μετατροπη πασ και απο κτεο-ελληνικο για πιστοποιητικο καυσαεριων αν εχει γινει συμπληρωνης μια αιτηση και σου δινουν αντιγραφο. (σε περιπτωση που εχει γινει η μετατροπη το πιστοποιητικο μπορουν να σασ το στειλουν με ταχυδρομείο αφου πρωτα συμπληρωσετε μια αιτηση την οποια θα σασ στηλουν με φαξ, για οσουσ ειναι εκτος αθηνας και το σκεφτονται)

μια σχετικη σελιδα με τισ μετατροπες, για τα υπαρχοντα πιστοποιητικα καυσαεριων

http://www.yme.gr/viewpage.php?section=599

Edited by ZAXOPOLO
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ξέρω ότι αρκεί να υπάρχει έγκριση τύπου, την οποία την παίρνεις από την κεντρική αντιπροσωπεία (εισαγωγέα). Είναι το Νο 1 στο post του JETRING. Για το 25% πρώτη φορά το ακούω. Όταν είχα δηλώσει το Clio δεν το είχα ακούσει. Στο ΚΤΕΟ Ελληνικού πάντως πήγα και μου το κρατήσανε 24 ώρες για πιστοποιητικό καυσερίων με παράβολο το 1997 60.000δρχ. Επιτόπου συμπλήρωσα και την αίτηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest ZAXOPOLO

καπου βρηκα το παρακατω εγγραφο στην δευτερη σελιδα περιπτωση 2 και 3 ριξε μια ματια λεει αυτο που γραφω παραπάνω (τωρα αν ισχυει δεν ξέρω, το εγγραφο ειναι του 1998 αν βγήκε κάποιο αλλο πιο ποσφατο τότε λογικά αυτο δεν ισχυει.)

post-3852-1149624586_thumb.jpg

post-3852-1149624873_thumb.jpg

post-3852-1149625021_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Βεβαίωση KOSMOCAR που να λέει οτι το συγκεκριμένο σασί μπορει να φορεσει 1800 cc

ή οτιδηποτε cc θέλετε να βάλετε (κόστος 70 euro)

Μολις τωρα ειδα το ποστ σου!

Διευκρινησε λιγο αν θελεις, το μοτερ που θα δηλωσεις θα πρεπει οπωδηποτε να εχει μπει στην καροτσα του αυτοκινητου ή μπορεις να βαλεις απο μεταγενεστερο μοντελο μοτερ?

Δηλαδη μπορεις να βαλεις τον 20βαλβιδο σε 3αρι Golf?

Link to comment
Share on other sites

Κανονικα οχι.

Θα πρεπει το μοτερ που θελεις να βαλεις να εχει μπει στο αμαξι που εχεις σε οποιαδηποτε εκδοση του.

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν ισχυει οτι επρεπε να βγαινει απο το εργοστασειο ετσι..εγω δηλωσα ibiza mk2 με μοτερ cupra mk3 20vT. ΧΩΡΙΣ να λαδωσω. αρκει να εχει γινει ξανα αυτη η μετατροπη για να παρετε εγκρυση απο το κτεο ελληνικου.. αν δεν εχει γινει πρεπει να παει εκει το αμαξι για να το μελετησουν και να του δωσουν εγκρυση (εμενα ειχε περασει αλλος ευτυχως). τωρα πσπ για το 25% ισχυει αλλα αν το αμαξι εβγαινε πχ 1800 κυβικα απο το εργοστασιο (οποιο μοτερ και να ηταν αυτο 20νΤ η 16ν) δεν νομιζω να κολλησουν εκει.εγω τα μονα που πληρωσα ηταν τα παραβολα και τον μηχανικο που μου εδωσε την εγκρυση..δηλαδη ολα μαζι κοντα στα 200 ευρω.βασικα δεν θυμαμαι ποσο εκαναν τα παραβολα.. στον μηχανολογο εδωσα 50 ευρω..

Link to comment
Share on other sites

soto η δικιά σου μετατροπή δεν χρειάζεται τίποτα αφού το 6Ν2 έχει το ίδιο σασί με το δικό σου.Θα πάρεις απλά μία βεβαίωση από την ΚΑΡΕΝΤΑ που να λέει ότι σε αυτό το σασί μπαίνει ο 1.6 και είσαι ΟΚ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.