stsanoussis Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Συνήθως έρχονται με Dunlop ή Continental. Αν είναι τα Dunlop καλύτερα να τα δώσεις στον ΟΛΠ να τα κρεμάσει στον μώλο για να μη χτυπούν τα καϊκια. Αν πάλι είναι τα Continental, θα παρατηρήσεις πως με ελάχιστη φθορά 'γυαλίζουν' πολύ και γλυστρούν. Γενικά τα 1ης τοποθέτησης είναι λίγο μάπα. νομιζω οτι υπερβαλλεις , να μου πεις για κατι τσιρκα hankook με τα οποια ερχονται μερικα tsi για τις μαρκες που ειπες δεν εχεις δικιο , αλλωστε και dunlop και conti δεν ειναι τιποτα μπακαλικα αλλα κολοσσοι με διαδικασιες αξιολογησης και καμια δεκαρια iso , οταν ομως πας και αλλαξεις ενα λαστιχο μετα απο 40000 χλμ ειδικα με αυτοκινητα με 160 η 170 αλογα και με τα σχετικα σκισιματακια ειναι φυσικο να σου φαινεται αλλο αυτοκινητο. αλλωστε φαντασου ενα λαστιχακι που εχει να διαχειριστει 1300 κιλα μεγαλη ροπη και ενα esp να το βασανιζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ant1981 Posted May 15, 2009 Report Share Posted May 15, 2009 Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ... Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ... Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ? ....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ... Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο .... Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα... Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο... Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη... Καλησπερα θανο. καταλαβαινω το ''αγχος'' σου αλλα χαλαρωσε.Οπως ειπαν και τα παιδια πριν στρωσε το καλα και μην κανεις βεβιασμενα ανοιγματα. Σιγα σιγα. Ακομα δεν εχεις καταλαβει τι αμαξι πηρες....αλλα θα το διαπιστωσεις συντομα......(μουφα το 160). ΠΛΑΚΑ κανω εννοειται . Οπως και να χει εχεις ενα golf πολυ power, κοιτα να το χαρεις. Καλοταξιδο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 17, 2009 Author Report Share Posted May 17, 2009 Το ελπιζω ....στωσιμο στρωσιμο μεχρι τοτε ... Ρε παιδια γενικα μου φενεται οτι καιει πολυ...... σε ισιο δρομο με 2Ρα 2000 θυμαμαι κατι 7ρια καταναλωση .... ειναι οκα αυτα η ο εγκεφαλος μ,αμιεται ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 (edited) Λογικό. Με 3η ή 4η και 2000 θα πήγαινε πιο γρήγορα (περισσότερα χαω) και θα είχες μικρότερη κατανάλωση. Σε ανηφόρα με 1η μου έχει δείξει 40βάλε. Ε και; Κάτσε να στρωθεί κιόλας!! Σε διαδρομή εμένα (122άρι) χωρίς φανάρια, 14 χλμ, μέση ταχ. 60-70 χαω, μου βγάζει μέση κατανάλωση 5, 5 και κάτι, μέχρι και 4,9!! Αγχώνεσαι χωρίς λόγο φίλε!! Για να μιλήσω και για τον τίτλο, μα είναι δυνατόν να αγόραζες 160 και να σου έδιναν 122;; ΧΑΛΑΡΩΣΕ κι απόλαυσε!! Edited May 17, 2009 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 ΚΑΛΙΤΑΞΙΔΟ ΦΙΛΕ & ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΑΝ ΕΣΤΡΩΝΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ 160!! Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΟΝΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ. ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΦΤΗ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ.. ΛΕΕΙ........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 20, 2009 Author Report Share Posted May 20, 2009 (edited) Σημερα με 2.300 Κμ του εκανα καποια ανοιγματα στην 3η Μεχρι 5.300 στροφες ... kai 4η ,,, Και οντως ανοιγει οπως το ειπατε γραμμικα ... Δηλαδη θελω να πω οτι δεν εχει τα ξεσπασματα του rally 106 πχ 16v ... τουλ ...εστι νιωθω εγω ... Αν και σας ξαναλεω οτι ισως να παιζει καποιο προβλημα ... Βεβαια λαμπακι δεν εχει βγαλει .Δεν γνωριζω το αυτοκινητο ουτε τον κινητηρα και με ολα αυτα που διαβαζω για βυθισματα δυναμης κτλ ...νιωθω οτι τα εχω .. Τελος παντων σε περιπτωση που οντως εχω κατι αλλα το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι υπαρχει τροπος να δω αν ολα πανε καλα δηλ... Πιεσεις κτλ ... Μην με κραξετε ...περιμενα κατι περισσοτερο ..... Σε σχεση με το gt 170 ... Πως παει το δικο μας 160 ? Edited May 20, 2009 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 Σημερα με 2.300 Κμ του εκανα καποια ανοιγματα στην 3η Μεχρι 5.300 στροφες ... kai 4η ,,, Και οντως ανοιγει οπως το ειπατε γραμμικα ...Δηλαδη θελω να πω οτι δεν εχει τα ξεσπασματα του rally 106 πχ 16v ... τουλ ...εστι νιωθω εγω ... Αν και σας ξαναλεω οτι ισως να παιζει καποιο προβλημα ... Βεβαια λαμπακι δεν εχει βγαλει .Δεν γνωριζω το αυτοκινητο ουτε τον κινητηρα και με ολα αυτα που διαβαζω για βυθισματα δυναμης κτλ ...νιωθω οτι τα εχω .. Τελος παντων σε περιπτωση που οντως εχω κατι αλλα το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι υπαρχει τροπος να δω αν ολα πανε καλα δηλ... Πιεσεις κτλ ... Μην με κραξετε ...περιμενα κατι περισσοτερο ..... Σε σχεση με το gt 170 ... Πως παει το δικο μας 160 ? Πιθανόν αναφέρεσαι σε rallye 106 στρωμένο, πειραγμένο & με 900 κιλά καρότσα, είναι λογικό να βλέπεις διαφορά με ένα καινούριο αυτοκίνητο που δεν έχει στρωθεί ακόμα, κάνε λιγάκι υπομονή. Με παραξένεψε που αναφέρεις πάντως για "ξεσπάσματα" στο rallye διότι όσο πειραγμένο & να είναι δεν παύει να είναι ατμοσφαιρικό. Στο GT που είχα οδηγήσει ήταν απόλαυση η επιτάχυνση 60-110 με 3η στο κιβώτιο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 20, 2009 Author Report Share Posted May 20, 2009 Μαλλον πρεπει να ηρεμησω και να περιμενω να φτασω τα 3-4.000 Χιλ... ειμαι λιγακι ψειρας ιεναι η αληθεια ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 (edited) Σημερα με 2.300 Κμ του εκανα καποια ανοιγματα στην 3η Μεχρι 5.300 στροφες ... kai 4η ,,, Και οντως ανοιγει οπως το ειπατε γραμμικα ...Δηλαδη θελω να πω οτι δεν εχει τα ξεσπασματα του rally 106 πχ 16v ... τουλ ...εστι νιωθω εγω ... Αν και σας ξαναλεω οτι ισως να παιζει καποιο προβλημα ... Βεβαια λαμπακι δεν εχει βγαλει .Δεν γνωριζω το αυτοκινητο ουτε τον κινητηρα και με ολα αυτα που διαβαζω για βυθισματα δυναμης κτλ ...νιωθω οτι τα εχω .. Τελος παντων σε περιπτωση που οντως εχω κατι αλλα το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι υπαρχει τροπος να δω αν ολα πανε καλα δηλ... Πιεσεις κτλ ... Μην με κραξετε ...περιμενα κατι περισσοτερο ..... Σε σχεση με το gt 170 ... Πως παει το δικο μας 160 ? Καλησπερα και απο εμενα.Μην μπερδευεις τα αμαξια!!εχω μπει σε γρηγορα rallye μεχρι και Fiat uno 200+ps.Εκει χανεις την μπαλα.Αλλα στο δευτερο κοντεψα να χασω και την ζωη μου σε ενα περιστατικο.Ακομα το θυμαμαι. Σαν ο μικρος να πω οτι δεν φαινονται τα αλογα λογο βαρους,ηχομονωσης,ποιοτητας κυλησης και εντελως γραμμικου μοτερ.Αλλα οταν με το καλο θα το στρωσεις θα δεις οτι δεν θα μπορουν να σε φτασουν πολλα αμαξια.Εδω γελαω εγω με το μικρουλι 122. Ενας τροπος υπαρχει αλλα στρωσε το τουλαχιστον και αλλαξε μια φορα λαδακια-φιλτρακι.Και λεγεται δυναμομετρηση. Αν και δεν νομιζω να την χρειαστεις μολις το ανοιξεις μερικες φορες και καταλαβεις Edited May 20, 2009 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 23, 2009 Author Report Share Posted May 23, 2009 (edited) Π0σ0 Κανει η δυναμομετρηση ? βασικα σκεφτομαι να τραβηξω κανα βιντεο το κοντερ ωστε να μοθ πειτε αν οντως παιζει να εχω καποιο προβλημα... Κοντα στα 3.000 ειμαι ... Σε λιγο καιρο... θα ανεβασω Ξερει κανεις τις επιδοσεις .....πχ με 3η μεσα 80-120... η καπτι τετοια., που βλεπω συχνα? Edited May 23, 2009 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...