thanos.k Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 (edited) Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ... Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ... Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ? ....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ... Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο .... Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα... Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο... Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη... Edited May 8, 2009 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 (edited) αμα σηκώσεις την μοκέτα στο πορτπαγκαζ αριστερά θα τα δείς όλα αυτά που ψάχνεις (τουλαχιστόν στο 5αρι το δικό μου εκει τα είχε. Οσο για τα υπόλοιπα που γράφεις ηρέμησε λίγο. Μέσα σε μισή μέρα κατάλαβες οτι το αυτοκίνητό σου έχει θέμα ελαστικών. Μπορεί πράγματι να έχει μπορεί να έχεις εσύ πρόβλημα με τον τρόπο που βγάζει τα άλογα το αυτοκίνητο. Οτι και να είναι όμως θα το δείς σιγά σιγά. Κατα τα άλλα καλορίζικο να προσέχεις και να το στρώσεις ΣΩΣΤΑ Edited May 8, 2009 by Stamos T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Καλοριζικο και καλοταξιδο. Το αυτοκινητο ειναι παραπλανητικα πολυ ησυχο γι'αυτο και μπορει να μην εχεις την αισθηση που περιμενεις. Εγω πηρα τον Νοεμβριο το δευτερο 5αρι Tsi μου και σε συγκριση με το πρωτο μου (2007) πρεπει να βλεπω το στροφομετρο για να δω που βρισκεται ο κινητηρας, τετοια ησυχια πλεον. Το 6αρι λεγεται οτι ειναι πιο ησυχο οποτε καταλαβαινω μαλλον τι εννοεις. Οσο για τα λαστιχα δεν ξερω τι ειναι αλλα καινουργια και να γλιστραει τοσο ευκολα ισως να φταιει και ο δρομος. Αν και δεν εχω οδηγησει focus εχω ακουσει/διαβασει οτι σε θεμα στησιματος/κρατηματος ηταν παρα πολυ καλο οποτε εκει ισως να εχεις κατι λιγωτερο τωρα. Τα υπολοιπα ομως σιγουρα θα σε αποζημιωσουν και με το παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Ανοιξε το καπω Αν ειναι ετσι http://www.volkswagen.de/etc/medialib/vwcm....0003.Image.jpg εχεις tsi 160 Αν ειναι ετσι http://www.autospectator.com/cars/topics/volkswagen?page=15 εχεις tsi 122. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Φίλε καλοτάξιδο το αμάξι και από εμένα. Βασικά αφού το πήρες τώρα το αμάξι για πάνε να κοιτάξεις την πίεση που έχουν τα ελαστικά σου Κάτι μου λέει θα έχουν 40+...... Κατά τα άλλα μην το συγκρίνεις με το προγύμενο αμάξι σου. Μπορεί στα κρατήματα να είναι ελάχιστα καλύτερο το Ford αλλά μέχρι εκεί. Σε όλα τα άλλα το αμάξι σου είναι πολλά ΧΡΟΝΙΑ μπροστά Να το χαίρεσαι λοιπόν και κάτσε χθες το παρέλαβες είναι λίγο σφιχτός ο κινητήρας. Εκτός αν είχες κανα RS και το συγκρίνεις και νομίζεις ότι δε σε ικανοποιεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Κατ' αρχήν καλορίκο και καλοτάξιδο. Ρε φίλε μας δουλεύεις , το πήρες όπως λες χθες και σήμερα το σκίζεις;;;;; Κάνε πρώτα μερικά χλμ να πατήσουν τα λάστιχά σου (το λάστιχο θέλει κάτι λιγότερο από περίπου 500χλμ όταν είναι καινούριο για να πατήσει σωστά, κάποτε δούλευα σε ζάντες-λάστιχα χοντρικής, κάτι έχω ακούσει παραπάνω), πάτα σιγά σιγά τα φρενάκια σου να τα στρώσεις και γενικά στρώσε το αμάξι σου πριν το ανοίξεις και το δοκιμάσεις Αν κοιτάξεις μέσα στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου μπορεί να γράφει (όπως και στο δικό μου το 5άρι) ότι μέχρι τα 2.500 χλμ πρέπει να το πηγένεις συντηριτικά και από 2.500 χλμ και μετά ότι πρέπει να ανοίξείς σταδιακά το αμάξι παντώντας (σταδιακά ) το γκάζι μέχρι να πιάσει όλα τα χιλιόμετρα σε όλες της ταχύτητες έτσι ώστε να "ανοίξει" ο κινητήρας ΣΤΑΔΙΑΚΑ όμως όχι πάτωμα ¶ντε καλοσόρισες και καλά χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 1τον δεν νομιζω να σου εδοσαν με τα 122....ειναι πολυ "χοντρο" 2ρον οπως ειπε και ο φιλος ποιο πανω δες στην πιεση στα ελαστικα! ! ! καλοταξιδο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 (edited) Καλορίζικο και από μένα! Το αμάξι σου θέλει 1500 χλμ για στρώσιμο ελαστικών και φρένων οπότε είναι πολύ νωρίς να βγάλεις συμπεράσματα οδικής συμπεριφοράς και επιδόσεων!!! Ο κινητήρας σου ιδίως θα δώσει το πρακτικό-μέγιστο που μπορεί μετά τα πρώτα 5000 χλμ, όσο και αν ακούγονται πολλά (πέραν των 2500 χλμ που θέλει για στρώσιμο). Μην κάνεις το λάθος που κάνουν πολλοί στο στρώσιμο: που οδηγούν με αυγό στο πεντάλ γκαζιού! Δεν λέμε να το σκίζεις, αλλά να μην πιέζεις τον κινητήρα απότομα. Θέλει ομαλή-γραμμική άνοδο στροφών (κατά το πάτημα γκαζιού) και δεν πειράζει να ξεπεράσεις τις 4000 στροφές! ¶μα συνηθίσεις τον κινητήρα σου να δουλεύει σε χαμηλές στροφές στο στρώσιμο, μετά που θα θες να το οδηγήσεις ποιο άγρια-γρήγορα θα σου αρχίσει τα προβλήματα (σπάσιμο...). Φυσικά και δεν μιλάω απόλυτα, αλλά κατά κανόνα σε κινητήρες σαν τους δικούς μας (TSI compressor+turbo) ισχύουν τα παραπάνω. Τώρα επειδή έχω οδηγήσει αρκετά Focus με ότι κινητήρα θες από 1,4 έως και το ST με τα 3,0 λίτρα(κινητήρα Volvo) και τα οδήγησα στο όριο (τα έσκισα όσο μπορούσα όσο δούλευα στη Βελμαρ) δεν έχεις δίκιο για αυτά που σου έχουν πει. Γενικά τα Ford και ιδίως τα Focus από το 2005 και πέρα είναι χειρότερα σε οδική συμπεριφορά από τα Golf μας! Ακόμα και με καλά λάστιχα έφευγαν από τον δρόμο απροειδοποίητα και ανεπίτρεπτα πολύ, και σε καλή άσφαλτο! Τα golf μας έχουν μια γλυκιά ολίσθηση που δεν έχει κανένα άλλο. Αν μπορείς να δεις από κάτω το αμάξι σου τι δουλειά έχει γίνει ιδίως στην πίσω ανάρτηση σε σχέση με ένα focus θα με καταλάβεις και ας μην ξέρεις από μηχανολογικά. Το αμάξι σου είναι κατά πολύ καλύτερο από ένα Ford και στην ποιότητα κύλισης αλλά και σε όλα τα άλλα. Θα το δείς στο άμεσο μέλλον. Edited May 8, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 (edited) Οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω...πρωτον μην το σκιζεις φιλε μου κ ακολουθησε αυτα που λεει το manual.Δευτερον ελεγξε την πιεση ελαστικων.Εγω το παρελαβα με πιεση 40.Τριτον κι εγω που οδηγησα το σιροκο με τα 160 εχοντας ουτε 1000 χλμ μου φανηκε ψοφιο.Το μοτερ ειναι ακομα σφιχτο.Μην βιαζεσαι να το σκισεις. Edited May 8, 2009 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ... Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ... Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ? ....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ... Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο .... Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα... Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο... Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη... εχεις προβλημα φιλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pittas Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ... Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ... Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ? ....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ... Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο .... Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα... Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο... Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη... Οτι ναναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GGT_29 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 εχεις προβλημα φιλε... Γιατι έχει προβλημα? Απλά λεει το προβληματισμό του το παιδί. Συμφωνω ότι ακόμα είναι νωρίς για τέτοια συμπεράσματα. Το πιο πιθανό να μη έχει οδηγήσει γρήγορα αυτοκίνητα και να έχει υπερεκτιμησει το golf με τα 160.Πάντως αν διαβάσεις οι περισσότεροι με golf το παρουσιάζουν σαν υπερόπλο και ταχύτατο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Το θέμα είναι πως σε καινούριο αμάξι που δεν μπορείς να το ανοίξεις παραπάνω από τις 4000 σαλ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Ακόμα και έτσι όμως μεμονωμένα ίσως μπορείς να δεις γενικά αν τραβάει το αμάξι, π.χ. με μεγάλη σχέση και χαμηλές στροφές λογικά θα τραβάει καλύτερα από το 122 λόγω κομπρέσσορα. Το δικό μου 160άρι πάντως αν και δεν έχω περάσει τις 4 -4,5 χιλ. στροφές μου δείχνει ότι έχει αποθέματα δύναμης. Ίσως βέβαια η όποια αίσθηση της επιτάχυνσης να ενισχύεται κάπως από τις πιο κοντές σχέσεις που έχει το dsg, αλλά είναι και γεγονός πως λόγω ηχομόνωσης και ανάρτησης θα έλεγα(άνετης) δεν καταλαβαίνεις με πόσα πας πραγματικά. Π.χ. έχεις πιάσει τα 140 και νομίζεις ότι έχεις 80, ενώ το μοτέρ το ακούς μετά τα 80-90 χλμ/ώρα. Μέχρι τότε ακούς πιο πολύ θόρυβο από την κύλιση των ελαστικών κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Το θέμα είναι πως σε καινούριο αμάξι που δεν μπορείς να το ανοίξεις παραπάνω από τις 4000 σαλ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Ακόμα και έτσι όμως μεμονωμένα ίσως μπορείς να δεις γενικά αν τραβάει το αμάξι, π.χ. με μεγάλη σχέση και χαμηλές στροφές λογικά θα τραβάει καλύτερα από το 122 λόγω κομπρέσσορα. Το δικό μου 160άρι πάντως αν και δεν έχω περάσει τις 4 -4,5 χιλ. στροφές μου δείχνει ότι έχει αποθέματα δύναμης. Ίσως βέβαια η όποια αίσθηση της επιτάχυνσης να ενισχύεται κάπως από τις πιο κοντές σχέσεις που έχει το dsg, αλλά είναι και γεγονός πως λόγω ηχομόνωσης και ανάρτησης θα έλεγα(άνετης) δεν καταλαβαίνεις με πόσα πας πραγματικά. Π.χ. έχεις πιάσει τα 140 και νομίζεις ότι έχεις 80, ενώ το μοτέρ το ακούς μετά τα 80-90 χλμ/ώρα. Μέχρι τότε ακούς πιο πολύ θόρυβο από την κύλιση των ελαστικών κλπ. Προσωπικα το μοτερ το ακουω μετα τα 160 με 6η, πιο πριν οπως το ειπες περισσοτερο ακουγονται τα λαστιχα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agnostos_xxx Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Προσωπικα το μοτερ το ακουω μετα τα 160 με 6η, πιο πριν οπως το ειπες περισσοτερο ακουγονται τα λαστιχα.. αυτα τα λαστιχα...περιμενα και απαιτω καλυτερη δουλεια απο την vw πανω σε αυτον τον τομεα........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Συνήθως έρχονται με Dunlop ή Continental. Αν είναι τα Dunlop καλύτερα να τα δώσεις στον ΟΛΠ να τα κρεμάσει στον μώλο για να μη χτυπούν τα καϊκια. Αν πάλι είναι τα Continental, θα παρατηρήσεις πως με ελάχιστη φθορά 'γυαλίζουν' πολύ και γλυστρούν. Γενικά τα 1ης τοποθέτησης είναι λίγο μάπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Πήρα το ίδιο αυτοκίνητο πριν απο δέκα μέρες.Κάθε φορά που μπαίνεις σε ένα ξένο αυτοκίνητο θέλεις λιγο χρονο για να εγκλιματιστείς στον χαρακτήρα του οχήματος. Και εγω όταν το πήρα κάτι δεν μου καθόταν καλα. Σαν να οδηγούσα πρώτη φορά. Δέκα μέρες μετα και 900 χλμ πιστεύω πως ακόμη ''γνωριζόμαστε'' με την Γκόλφω... Μην ανησυχείς δουλεψέ το και θα σε αποζημειώνει καθε βόλτα μαζί του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarris Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Γιατι έχει προβλημα? Απλά λεει το προβληματισμό του το παιδί. Συμφωνω ότι ακόμα είναι νωρίς για τέτοια συμπεράσματα. Το πιο πιθανό να μη έχει οδηγήσει γρήγορα αυτοκίνητα και να έχει υπερεκτιμησει το golf με τα 160.Πάντως αν διαβάσεις οι περισσότεροι με golf το παρουσιάζουν σαν υπερόπλο και ταχύτατο. δηλαδη χρειαζεται και επεξηγηση?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 @thanos katsas Τελικά τι είναι 122 ή 160 το βρήκες?? να μας φύγει και εμάς η περιέργεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ... Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ... Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ? ....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ... Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο .... Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα... Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο... Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη... Θανο, ειναι πανευκολο να ξεχωρισεις τα 2 μοτερ και μονο απο την οψη. Στο 160αρι, η τουρμπινα εχει τοποθετημενο το αλουμινιο της απο τη μερια του συνοδηγου, και ο αερας ερχεται πισω απο το μοτερ (οπου υπαρχει και κομπρεσσορας), ενω στο 122αρι ο συμπιεστης ειναι απο τη μερια του οδηγου και το φιλτροκουτι διπλα της. Μεσα στο φορουμ υπαρχουν εικονες και απο τα 2 μοτερ. Παντως ειναι εξαιρετικα "χοντρο" να εχεις παραγγειλει αλλο αυτοκινητο και να σου δωουν αλλο, δεν γινονται αυτα τα πραγματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 Θανο, ειναι πανευκολο να ξεχωρισεις τα 2 μοτερ και μονο απο την οψη. Στο 160αρι, η τουρμπινα εχει τοποθετημενο το αλουμινιο της απο τη μερια του συνοδηγου, και ο αερας ερχεται πισω απο το μοτερ (οπου υπαρχει και κομπρεσσορας), ενω στο 122αρι ο συμπιεστης ειναι απο τη μερια του οδηγου και το φιλτροκουτι διπλα της. Μεσα στο φορουμ υπαρχουν εικονες και απο τα 2 μοτερ. Παντως ειναι εξαιρετικα "χοντρο" να εχεις παραγγειλει αλλο αυτοκινητο και να σου δωουν αλλο, δεν γινονται αυτα τα πραγματα... Δες το 4ποστ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 εγω θα ρωτησω κατι αλλο!καλα ακομα δεν το πηρες και αρχισες τις δοκιμες να δεις αν παει η οχι??ή δεν καταλαβα καλα!παντως αν το κανεις αυτο καλα θα κανεις να μην το συνεχισεις!βλεπεις ποσα προβληματα εχουμε ολοι μην την παθεις και τρεχεις! :-) (τα παραπανω ισχυουν σε περιπτωση που καταλαβα καλα και αρχισες να το σκιζεις)!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 10, 2009 Author Report Share Posted May 10, 2009 καθολου δεν το σκιζω σημερα πατησα τις 3.800-4κ με 1300 χιλ ... προοδευτικα παντα .... Ειναι πλεον εμφανος ποιο ελαστικος ο κινητηρασ περιμενο ομοσ και αλλο... στα 4-5 χιλ πιστευω ειναι καλα το στροσιμο ... Απλα εχωντας συνιθησει tdci με ιδια ροπη ..απορισα γιατι περιμενα κατι παραπανω ... Γνωμη μου μη βαρατε ! Το αμαξι ειναι γενικα υπεροχο απλα πολλα πραγματα πανω του ειναι φτιαγμενα για να ειναι αναλωσιμα οσο αφορα την μηχανη ... πολλυ ζεστη......... Και οταν το σβηνεις επρεπε να κραταει τουλ 5 λεπτα το vedilater ..... κατα τα αλλα κορυφαιο οσο το εχω δοκιμασει μεχρι τωρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 (edited) αν ειναι ετσι τοτε οκ!! και ναι το στρωσιμο ειναι μια χαρα σε αυτα τα χιλιομετρα!εγω στο δικο μου tsi gt sport του εκανα στρωσιμο μεχρι 5.000 και μεχρι τα 3000 επαιζα σε χαμηλες στροφες με πολυ μικρα τσιμπιματα ανα διαστηματα.απο τα 3000 και μετα επαιζα πιο ψηλα στις στροφες γυρω στις 3,500 4,000 το πολυ και αρχισα να κανω μεγαλυτερα τσιμπιματα.απο τα 5000 και μετα ..............εδω μαλλον θα περιμενατε να πω οτι του πινω το αιμα....... (το προσεχω σαν τα ματια μου) χαχα.του το πινω βεβαια αλλα παντα με σεβασμο και αξιοπρεπεια!! keep golfing! Edited May 11, 2009 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 καθολου δεν το σκιζω σημερα πατησα τις 3.800-4κ με 1300 χιλ ... προοδευτικα παντα ....Ειναι πλεον εμφανος ποιο ελαστικος ο κινητηρασ περιμενο ομοσ και αλλο... στα 4-5 χιλ πιστευω ειναι καλα το στροσιμο ... Απλα εχωντας συνιθησει tdci με ιδια ροπη ..απορισα γιατι περιμενα κατι παραπανω ... Γνωμη μου μη βαρατε ! Το αμαξι ειναι γενικα υπεροχο απλα πολλα πραγματα πανω του ειναι φτιαγμενα για να ειναι αναλωσιμα οσο αφορα την μηχανη ... πολλυ ζεστη......... Και οταν το σβηνεις επρεπε να κραταει τουλ 5 λεπτα το vedilater ..... κατα τα αλλα κορυφαιο οσο το εχω δοκιμασει μεχρι τωρα Κοίτα να δεις, αν πατάς το γκαζάκι σταδιακά και σιγά-σιγά (όπως πρέπει δηλαδή τώρα στην αρχή) τότε μην περιμένεις να αποπγειωθεί το αυτοκίνητο. Όταν με το καλό το στρώσεις και πατήσεις το γκάζι μία πάτωμα.... τότε θα καταλάβεις τι δύναμη έχει . Προσωπικά έχω ένα TSI με πρόγραμμα που όσο το οδηγάω χαλαρά (αλλά μιλάμε χαλαρά) νομίζω ότι έχω ένα ατμοσφαιρικό (σχεδόν) 1400άρι . Όταν όμως χρειαστεί να πατήσω το γκάζι γιατί χρειάζεται να κάνω προσπέραση π.χ., με εκπλήσει το που κρύβονταν τα τόσα αποθέματα δύναμης που φαινεται πως τα βγάζει πραγματικά από το πουθενά (λογω της οδήγησης που είχα συνηθίσει μέχρι εκείνη τη στιγμή). Θα καταλάβεις όταν με το καλό πατήσεις τέρμα το γκάζι με στρωμένο κινητήρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...