Jump to content
thanos.k

122 η 160 ειναι θα τρελαθωωωωωωωωωωωωωω

Recommended Posts

Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ...

Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ...

Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ?

....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ...

Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο ....

Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα...

Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο...

Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη...

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

αμα σηκώσεις την μοκέτα στο πορτπαγκαζ αριστερά θα τα δείς όλα αυτά που ψάχνεις (τουλαχιστόν στο 5αρι το δικό μου εκει τα είχε. Οσο για τα υπόλοιπα που γράφεις ηρέμησε λίγο. Μέσα σε μισή μέρα κατάλαβες οτι το αυτοκίνητό σου έχει θέμα ελαστικών. Μπορεί πράγματι να έχει μπορεί να έχεις εσύ πρόβλημα με τον τρόπο που βγάζει τα άλογα το αυτοκίνητο. Οτι και να είναι όμως θα το δείς σιγά σιγά.

Κατα τα άλλα καλορίζικο να προσέχεις και να το στρώσεις ΣΩΣΤΑ

Edited by Stamos T
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο και καλοταξιδο.

Το αυτοκινητο ειναι παραπλανητικα πολυ ησυχο γι'αυτο και μπορει να μην εχεις την αισθηση που περιμενεις.

Εγω πηρα τον Νοεμβριο το δευτερο 5αρι Tsi μου και σε συγκριση με το πρωτο μου (2007) πρεπει να βλεπω το στροφομετρο για να δω που βρισκεται ο κινητηρας, τετοια ησυχια πλεον.

Το 6αρι λεγεται οτι ειναι πιο ησυχο οποτε καταλαβαινω μαλλον τι εννοεις.

Οσο για τα λαστιχα δεν ξερω τι ειναι αλλα καινουργια και να γλιστραει τοσο ευκολα ισως να φταιει και ο δρομος.

Αν και δεν εχω οδηγησει focus εχω ακουσει/διαβασει οτι σε θεμα στησιματος/κρατηματος ηταν παρα πολυ καλο οποτε εκει ισως να εχεις κατι λιγωτερο τωρα.

Τα υπολοιπα ομως σιγουρα θα σε αποζημιωσουν και με το παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε καλοτάξιδο το αμάξι και από εμένα. Βασικά αφού το πήρες τώρα το αμάξι για πάνε να κοιτάξεις την πίεση που έχουν τα ελαστικά σου ;) Κάτι μου λέει θα έχουν 40+......

Κατά τα άλλα μην το συγκρίνεις με το προγύμενο αμάξι σου. Μπορεί στα κρατήματα να είναι ελάχιστα καλύτερο το Ford αλλά μέχρι εκεί. Σε όλα τα άλλα το αμάξι σου είναι πολλά ΧΡΟΝΙΑ μπροστά 8)

Να το χαίρεσαι λοιπόν και κάτσε χθες το παρέλαβες είναι λίγο σφιχτός ο κινητήρας. Εκτός αν είχες κανα RS και το συγκρίνεις και νομίζεις ότι δε σε ικανοποιεί tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν καλορίκο και καλοτάξιδο. ;)

Ρε φίλε μας δουλεύεις ;) , το πήρες όπως λες χθες και σήμερα το σκίζεις;;;;; ;)

Κάνε πρώτα μερικά χλμ να πατήσουν τα λάστιχά σου (το λάστιχο θέλει κάτι λιγότερο από περίπου 500χλμ όταν είναι καινούριο για να πατήσει σωστά, κάποτε δούλευα σε ζάντες-λάστιχα χοντρικής, κάτι έχω ακούσει παραπάνω), πάτα σιγά σιγά τα φρενάκια σου να τα στρώσεις και γενικά στρώσε το αμάξι σου πριν το ανοίξεις και το δοκιμάσεις B);)

Αν κοιτάξεις μέσα στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου μπορεί να γράφει (όπως και στο δικό μου το 5άρι) ότι μέχρι τα 2.500 χλμ πρέπει να το πηγένεις συντηριτικά και από 2.500 χλμ και μετά ότι πρέπει να ανοίξείς σταδιακά το αμάξι παντώντας (σταδιακά ) το γκάζι μέχρι να πιάσει όλα τα χιλιόμετρα σε όλες της ταχύτητες έτσι ώστε να "ανοίξει" ο κινητήρας ;)

ΣΤΑΔΙΑΚΑ όμως όχι πάτωμα tongue.gif

¶ντε καλοσόρισες και καλά χλμ 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

1τον δεν νομιζω να σου εδοσαν με τα 122....ειναι πολυ "χοντρο"

2ρον οπως ειπε και ο φιλος ποιο πανω δες στην πιεση στα ελαστικα! ! !

καλοταξιδο!

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και από μένα!

Το αμάξι σου θέλει 1500 χλμ για στρώσιμο ελαστικών και φρένων οπότε είναι πολύ νωρίς να βγάλεις συμπεράσματα οδικής συμπεριφοράς και επιδόσεων!!! Ο κινητήρας σου ιδίως θα δώσει το πρακτικό-μέγιστο που μπορεί μετά τα πρώτα 5000 χλμ, όσο και αν ακούγονται πολλά (πέραν των 2500 χλμ που θέλει για στρώσιμο). Μην κάνεις το λάθος που κάνουν πολλοί στο στρώσιμο: που οδηγούν με αυγό στο πεντάλ γκαζιού! Δεν λέμε να το σκίζεις, αλλά να μην πιέζεις τον κινητήρα απότομα. Θέλει ομαλή-γραμμική άνοδο στροφών (κατά το πάτημα γκαζιού) και δεν πειράζει να ξεπεράσεις τις 4000 στροφές! ¶μα συνηθίσεις τον κινητήρα σου να δουλεύει σε χαμηλές στροφές στο στρώσιμο, μετά που θα θες να το οδηγήσεις ποιο άγρια-γρήγορα θα σου αρχίσει τα προβλήματα (σπάσιμο...). Φυσικά και δεν μιλάω απόλυτα, αλλά κατά κανόνα σε κινητήρες σαν τους δικούς μας (TSI compressor+turbo) ισχύουν τα παραπάνω.

Τώρα επειδή έχω οδηγήσει αρκετά Focus με ότι κινητήρα θες από 1,4 έως και το ST με τα 3,0 λίτρα(κινητήρα Volvo) και τα οδήγησα στο όριο (τα έσκισα όσο μπορούσα όσο δούλευα στη Βελμαρ) δεν έχεις δίκιο για αυτά που σου έχουν πει. Γενικά τα Ford και ιδίως τα Focus από το 2005 και πέρα είναι χειρότερα σε οδική συμπεριφορά από τα Golf μας! Ακόμα και με καλά λάστιχα έφευγαν από τον δρόμο απροειδοποίητα και ανεπίτρεπτα πολύ, και σε καλή άσφαλτο! Τα golf μας έχουν μια γλυκιά ολίσθηση που δεν έχει κανένα άλλο. Αν μπορείς να δεις από κάτω το αμάξι σου τι δουλειά έχει γίνει ιδίως στην πίσω ανάρτηση σε σχέση με ένα focus θα με καταλάβεις και ας μην ξέρεις από μηχανολογικά.

Το αμάξι σου είναι κατά πολύ καλύτερο από ένα Ford και στην ποιότητα κύλισης αλλά και σε όλα τα άλλα. Θα το δείς στο άμεσο μέλλον.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω...πρωτον μην το σκιζεις φιλε μου κ ακολουθησε αυτα που λεει το manual.Δευτερον ελεγξε την πιεση ελαστικων.Εγω το παρελαβα με πιεση 40.Τριτον κι εγω που οδηγησα το σιροκο με τα 160 εχοντας ουτε 1000 χλμ μου φανηκε ψοφιο.Το μοτερ ειναι ακομα σφιχτο.Μην βιαζεσαι να το σκισεις.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ...

Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ...

Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ?

....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ...

Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο ....

Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα...

Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο...

Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη...

εχεις προβλημα φιλε...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ...

Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ...

Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ?

....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ...

Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο ....

Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα...

Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο...

Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη...

Οτι ναναι knife.gif

Link to comment
Share on other sites

εχεις προβλημα φιλε...

Γιατι έχει προβλημα? Απλά λεει το προβληματισμό του το παιδί. Συμφωνω ότι ακόμα είναι νωρίς για τέτοια συμπεράσματα. Το πιο πιθανό να μη έχει οδηγήσει γρήγορα αυτοκίνητα και να έχει υπερεκτιμησει το golf με τα 160.Πάντως αν διαβάσεις οι περισσότεροι με golf το παρουσιάζουν σαν υπερόπλο και ταχύτατο.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πως σε καινούριο αμάξι που δεν μπορείς να το ανοίξεις παραπάνω από τις 4000 σαλ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Ακόμα και έτσι όμως μεμονωμένα ίσως μπορείς να δεις γενικά αν τραβάει το αμάξι, π.χ. με μεγάλη σχέση και χαμηλές στροφές λογικά θα τραβάει καλύτερα από το 122 λόγω κομπρέσσορα. Το δικό μου 160άρι πάντως αν και δεν έχω περάσει τις 4 -4,5 χιλ. στροφές μου δείχνει ότι έχει αποθέματα δύναμης. Ίσως βέβαια η όποια αίσθηση της επιτάχυνσης να ενισχύεται κάπως από τις πιο κοντές σχέσεις που έχει το dsg, αλλά είναι και γεγονός πως λόγω ηχομόνωσης και ανάρτησης θα έλεγα(άνετης) δεν καταλαβαίνεις με πόσα πας πραγματικά. Π.χ. έχεις πιάσει τα 140 και νομίζεις ότι έχεις 80, ενώ το μοτέρ το ακούς μετά τα 80-90 χλμ/ώρα. Μέχρι τότε ακούς πιο πολύ θόρυβο από την κύλιση των ελαστικών κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πως σε καινούριο αμάξι που δεν μπορείς να το ανοίξεις παραπάνω από τις 4000 σαλ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Ακόμα και έτσι όμως μεμονωμένα ίσως μπορείς να δεις γενικά αν τραβάει το αμάξι, π.χ. με μεγάλη σχέση και χαμηλές στροφές λογικά θα τραβάει καλύτερα από το 122 λόγω κομπρέσσορα. Το δικό μου 160άρι πάντως αν και δεν έχω περάσει τις 4 -4,5 χιλ. στροφές μου δείχνει ότι έχει αποθέματα δύναμης. Ίσως βέβαια η όποια αίσθηση της επιτάχυνσης να ενισχύεται κάπως από τις πιο κοντές σχέσεις που έχει το dsg, αλλά είναι και γεγονός πως λόγω ηχομόνωσης και ανάρτησης θα έλεγα(άνετης) δεν καταλαβαίνεις με πόσα πας πραγματικά. Π.χ. έχεις πιάσει τα 140 και νομίζεις ότι έχεις 80, ενώ το μοτέρ το ακούς μετά τα 80-90 χλμ/ώρα. Μέχρι τότε ακούς πιο πολύ θόρυβο από την κύλιση των ελαστικών κλπ.

Προσωπικα το μοτερ το ακουω μετα τα 160 με 6η, πιο πριν οπως το ειπες περισσοτερο ακουγονται τα λαστιχα.. :D

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα το μοτερ το ακουω μετα τα 160 με 6η, πιο πριν οπως το ειπες περισσοτερο ακουγονται τα λαστιχα.. ^_^

αυτα τα λαστιχα...περιμενα και απαιτω καλυτερη δουλεια απο την vw πανω σε αυτον τον τομεα........

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως έρχονται με Dunlop ή Continental. Αν είναι τα Dunlop καλύτερα να τα δώσεις στον ΟΛΠ να τα κρεμάσει στον μώλο για να μη χτυπούν τα καϊκια. Αν πάλι είναι τα Continental, θα παρατηρήσεις πως με ελάχιστη φθορά 'γυαλίζουν' πολύ και γλυστρούν. Γενικά τα 1ης τοποθέτησης είναι λίγο μάπα.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα το ίδιο αυτοκίνητο πριν απο δέκα μέρες.Κάθε φορά που μπαίνεις σε ένα ξένο αυτοκίνητο θέλεις λιγο χρονο για να εγκλιματιστείς στον χαρακτήρα του οχήματος. Και εγω όταν το πήρα κάτι δεν μου καθόταν καλα. Σαν να οδηγούσα πρώτη φορά. Δέκα μέρες μετα και 900 χλμ πιστεύω πως ακόμη ''γνωριζόμαστε'' με την Γκόλφω...

Μην ανησυχείς δουλεψέ το και θα σε αποζημειώνει καθε βόλτα μαζί του.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι έχει προβλημα? Απλά λεει το προβληματισμό του το παιδί. Συμφωνω ότι ακόμα είναι νωρίς για τέτοια συμπεράσματα. Το πιο πιθανό να μη έχει οδηγήσει γρήγορα αυτοκίνητα και να έχει υπερεκτιμησει το golf με τα 160.Πάντως αν διαβάσεις οι περισσότεροι με golf το παρουσιάζουν σαν υπερόπλο και ταχύτατο.

δηλαδη χρειαζεται και επεξηγηση??

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εχθες παρελαβα και εγω ...

Το αμαξι πισω γραφει tsi το SI κοκκινο ...Γενικα δεν μου εδωσε την ιδεα ενως 160 αλογων αυτοκινητου ...

Που ειναι ο σειριακος αριθμος μηχανης ? που ξεκιναει με cav ? που βρισκεται ?

....στα τιμολογια 160 ελεγε ....σε ολα τα χαρτια ...

Θα με πειτε τρελο αλλα...μου φενεται ψοφιο ....

Επισης το αυτοκινητο γλυστραει εκνευριστικα χωρις ιδιεταιρη πιεαση ......μου μυριζει αποκλειστικα θεμα ελαστικων...το focus μαμισιο ειχε4-5 φορες καλυτερο κρατημα...

Πχ ημουν με 130 σε στροφη πολυ ανοιχτη και στριβοντας γλυστραγε λγυκα....!Καινουρια τα λαστιχα ετσι ... μπορει να θελουν στρωσιμο...

Κατα τα αλλα δεν εχψ να πω αρνητικο...ειναι αμαξαρα...ποιοτητα κυλισης πολυ καλη...

Θανο, ειναι πανευκολο να ξεχωρισεις τα 2 μοτερ και μονο απο την οψη.

Στο 160αρι, η τουρμπινα εχει τοποθετημενο το αλουμινιο της απο τη μερια του συνοδηγου, και ο αερας ερχεται πισω απο το μοτερ (οπου υπαρχει και κομπρεσσορας), ενω στο 122αρι ο συμπιεστης ειναι απο τη μερια του οδηγου και το φιλτροκουτι διπλα της. Μεσα στο φορουμ υπαρχουν εικονες και απο τα 2 μοτερ.

Παντως ειναι εξαιρετικα "χοντρο" να εχεις παραγγειλει αλλο αυτοκινητο και να σου δωουν αλλο, δεν γινονται αυτα τα πραγματα...

Link to comment
Share on other sites

Θανο, ειναι πανευκολο να ξεχωρισεις τα 2 μοτερ και μονο απο την οψη.

Στο 160αρι, η τουρμπινα εχει τοποθετημενο το αλουμινιο της απο τη μερια του συνοδηγου, και ο αερας ερχεται πισω απο το μοτερ (οπου υπαρχει και κομπρεσσορας), ενω στο 122αρι ο συμπιεστης ειναι απο τη μερια του οδηγου και το φιλτροκουτι διπλα της. Μεσα στο φορουμ υπαρχουν εικονες και απο τα 2 μοτερ.

Παντως ειναι εξαιρετικα "χοντρο" να εχεις παραγγειλει αλλο αυτοκινητο και να σου δωουν αλλο, δεν γινονται αυτα τα πραγματα...

Δες το 4ποστ ;)

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ρωτησω κατι αλλο!καλα ακομα δεν το πηρες και αρχισες τις δοκιμες να δεις αν παει η οχι??ή δεν καταλαβα καλα!παντως αν το κανεις αυτο καλα θα κανεις να μην το συνεχισεις!βλεπεις ποσα προβληματα εχουμε ολοι μην την παθεις και τρεχεις! :-) (τα παραπανω ισχυουν σε περιπτωση που καταλαβα καλα και αρχισες να το σκιζεις)!!!

Link to comment
Share on other sites

καθολου δεν το σκιζω σημερα πατησα τις 3.800-4κ με 1300 χιλ ... προοδευτικα παντα ....

Ειναι πλεον εμφανος ποιο ελαστικος ο κινητηρασ περιμενο ομοσ και αλλο... στα 4-5 χιλ πιστευω ειναι καλα το στροσιμο ...

Απλα εχωντας συνιθησει tdci με ιδια ροπη ..απορισα γιατι περιμενα κατι παραπανω ... Γνωμη μου μη βαρατε !

Το αμαξι ειναι γενικα υπεροχο απλα πολλα πραγματα πανω του ειναι φτιαγμενα για να ειναι αναλωσιμα οσο αφορα την μηχανη ... πολλυ ζεστη......... Και οταν το σβηνεις επρεπε να κραταει τουλ 5 λεπτα το vedilater ..... κατα τα αλλα κορυφαιο οσο το εχω δοκιμασει μεχρι τωρα

Link to comment
Share on other sites

αν ειναι ετσι τοτε οκ!! και ναι το στρωσιμο ειναι μια χαρα σε αυτα τα χιλιομετρα!εγω στο δικο μου tsi gt sport του εκανα στρωσιμο μεχρι 5.000 και μεχρι τα 3000 επαιζα σε χαμηλες στροφες με πολυ μικρα τσιμπιματα ανα διαστηματα.απο τα 3000 και μετα επαιζα πιο ψηλα στις στροφες γυρω στις 3,500 4,000 το πολυ και αρχισα να κανω μεγαλυτερα τσιμπιματα.απο τα 5000 και μετα ..............εδω μαλλον θα περιμενατε να πω οτι του πινω το αιμα....... (το προσεχω σαν τα ματια μου) χαχα.του το πινω βεβαια αλλα παντα με σεβασμο και αξιοπρεπεια!! keep golfing!

Edited by mihalis19
Link to comment
Share on other sites

καθολου δεν το σκιζω σημερα πατησα τις 3.800-4κ με 1300 χιλ ... προοδευτικα παντα ....

Ειναι πλεον εμφανος ποιο ελαστικος ο κινητηρασ περιμενο ομοσ και αλλο... στα 4-5 χιλ πιστευω ειναι καλα το στροσιμο ...

Απλα εχωντας συνιθησει tdci με ιδια ροπη ..απορισα γιατι περιμενα κατι παραπανω ... Γνωμη μου μη βαρατε !

Το αμαξι ειναι γενικα υπεροχο απλα πολλα πραγματα πανω του ειναι φτιαγμενα για να ειναι αναλωσιμα οσο αφορα την μηχανη ... πολλυ ζεστη......... Και οταν το σβηνεις επρεπε να κραταει τουλ 5 λεπτα το vedilater ..... κατα τα αλλα κορυφαιο οσο το εχω δοκιμασει μεχρι τωρα

Κοίτα να δεις, αν πατάς το γκαζάκι σταδιακά και σιγά-σιγά (όπως πρέπει δηλαδή τώρα στην αρχή) τότε μην περιμένεις να αποπγειωθεί το αυτοκίνητο.

Όταν με το καλό το στρώσεις και πατήσεις το γκάζι μία πάτωμα.... τότε θα καταλάβεις τι δύναμη έχει ;) .

Προσωπικά έχω ένα TSI με πρόγραμμα που όσο το οδηγάω χαλαρά (αλλά μιλάμε χαλαρά) νομίζω ότι έχω ένα ατμοσφαιρικό (σχεδόν) 1400άρι :huh: .

Όταν όμως χρειαστεί να πατήσω το γκάζι γιατί χρειάζεται να κάνω προσπέραση π.χ., με εκπλήσει το που κρύβονταν τα τόσα αποθέματα δύναμης που φαινεται πως τα βγάζει πραγματικά από το πουθενά :o;);):lol: (λογω της οδήγησης που είχα συνηθίσει μέχρι εκείνη τη στιγμή).

Θα καταλάβεις όταν με το καλό πατήσεις τέρμα το γκάζι με στρωμένο κινητήρα ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.