passater Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 (edited) Τα ΑΤΕ τα εχεις δοκιμάσει; Υπάρχει προσωπικη εμπειρια ή καποιου γνωστού σου; Εαν ειναι οπως τα λες να παραγγειλω ενα σετ για πισω και ενα για μπροστα. Κατα Σεπτεμβρη που θα παω για αλλαγη ελαστικων να τα εχω και επι την εικαιρια τα αλλαζω. Μεχρι τοτε θα ειναι 4,5 ετων το αμαξι με περιπου 40.000 χλμ. δεν πιστευω να βγαλουν και αλλο. Υ.Γ. Φετος το αυτοκινητο απο οικονομικης αποψης ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΚΙΣΕΙ!!!! Πιστεύω ότι κι εσύ τα έχεις δοκιμάσει. Η VW ψωνίζει από εκεί οπότε αυτά που έχεις μάλλον τέτοια είναι. Καλό είναι να είσαι προνοητικός αλλά να αγοράζεις τακάκια ένα εξάμηνο πριν την "προγραμματισμένη" αλλαγή ? Δεν ξέρω. Επίσης τα τακάκια δεν μπορεί να είναι προγραμματισμένη αλλαγή. Δεν υπάρχει κανένας κανόνας όπως έγραψα πριν. Μόνο μετά από έλεγχο αλλά και πάλι αναλόγως του τρόπου οδήγησης. Το να έχει μείνει πχ 1 εκακοστό τακάκι δε σημαίνει ότι θέλει απαραίτητα αλλαγή. Μπορεί κάποιον που οδηγεί "άτσαλα" και σε πόλη να του βγάλει 2-3 μήνες ενώ κάποιου άλλου που οδηγεί προνοητικά και σε ανοιχτό δρόμο να βγάλει και χρόνο (ανάλογα βέβαια και με τα km που διανύει). Ότι και να σου πει κάποιος από εδώ το πιο πιθανό είναι να κάνει λάθος. Πρέπει να δεις (ή κάποιος που μπορεί να καταλάβει). Φράσεις τύπου "αλλαγή κάθε 40.000 km" ή "τα πίσω πριν τα μπροστά" δεν έχουν εφαρμογή στα τακάκια. Μπορεί να υπάρχει ένας μέσος όρος ζωής ή τρόπου αλλοίωσης αλλά κάθε αμάξι και ο τρόπος οδήγησής του είναι διαφορετικά. Edited March 29, 2011 by passater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Απο το g-market φτηνότερα ειναι δυσκολο να βρει. Τεσπα τα τακακια αλλάζουν πολυ εύκολα υπόθεση 15 λεπτων για καθε τροχο. http://www.golfmkv.net/blog/archives/5# http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3942932 τα πισω ειναι πιπα. θελουν και εξολκεα λογω χειροφρενου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 (edited) τα πισω ειναι πιπα. θελουν και εξολκεα λογω χειροφρενου. Ειδικά αν έχουν φαγωθεί πολύ τα τακάκια και έχει βγει πολύ έξω το έμβολο. Ακόμα και με εξολκέα αέρος μπορεί να έχει ζόρι. Σε καμία περίπτωση δουλειά για κάποιον αρχάριο που δεν το χει ξανακάνει. Edited March 29, 2011 by passater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris03 Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Παιδια εχω το σερβις των 60000 χλμ σε γκολφ tsi 140 hp αυτη τη βδομαδα,τι επιπλεον αλλαζω εκτος των κλασσικων?μπουζι λετε να μεινω στα μαμα?εχω προγραμμα με 95αρα κ δεν αλλαξα μεχρι τωρα.εχω παρατηρησει ενα τρεμουλο στο οταν το βαζω μπροστα μεχρι να πεσουν οι στροφες στις 800 και μετα νορμαλ,τιλετε να ειναι?Σε οτι αφορα τα τακακια ειναι καθαρα θεμα χρησης,εγω εχω ακομα τα μαμα κ εχουν πολυ ψωμι ακομα!ποσο να περιμενω τη λυπητερη λετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 εκανα το σερβακι. 42000 χμ. 4,5 χρονων. λοιπον εχουμε: λαδια,μπουζι,βαλβολινες,φιλτρα λαδιου-βενζινης-κλιμα (αερος εχω πλενομενο). εκρεμοτητα μου εχει μεινει υγρα φρενων(οσοι εχετα αλλαξει αλλαζουν μονο απο το δοχειακι η ολο το δικτυο?) και υγρα ψυγειου (αληθεια τα εχει αλλαξει κανεις?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted April 2, 2011 Report Share Posted April 2, 2011 εκρεμοτητα μου εχει μεινει υγρα φρενων(οσοι εχετα αλλαξει αλλαζουν μονο απο το δοχειακι η ολο το δικτυο?) και υγρα ψυγειου (αληθεια τα εχει αλλαξει κανεις?) Για τα φρένα όλο το δίκτυο και εξαέρωση. Ψυκτικό μόνο συμπληρώνεις, δεν αλλάζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex-g Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 (edited) εχω μια απορια γιατι υπαρχουν 2 τυποι φιλτρων λαδιου? Edited May 9, 2011 by alex-g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 (edited) Καλησπέρα!Ηρθέ η ωρα να παω για το 2ο service εχω 25000km σε περιπου 2 χρονια.Τι περιλαμβάνει σχεδον καταλαβα απο τα προηγουμενα post αλλα......ρε παιδια στοιχίζει οντως 350ευρω περιπου όπως γραφουν παραπανω? Επισης αν κανω αλλαξολαστιχια μπρος πισω, το χρεώνουν και αυτο και πόσο? Edited May 16, 2011 by SPYROS81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Καλησπέρα!Ηρθέ η ωρα να παω για το 2ο service εχω 25000km σε περιπου 2 χρονια.Τι περιλαμβάνει σχεδον καταλαβα απο τα προηγουμενα post αλλα......ρε παιδια στοιχίζει οντως 350ευρω περιπου όπως γραφουν παραπανω? Επισης αν κανω αλλαξολαστιχια μπρος πισω, το χρεώνουν και αυτο και πόσο? Καλημερα ναι περίπου στα 300 ευρω στοιχίζει +-20ευρω..τωρα για το αν χρεώνουν την αλαξολαστιχια εγω σε βουλκανιζατέρ τις άλλαξα ετσι χωρίς φράγκο....για εμένα άποψη μου απο την στιγμή που το αμάξι σου φέρει τον κωδικο εξοπλισμού QJ1 που αντιστοιχεί στο λονκλιφε σέρβις δεν χρειαζετε σερβις ακόμα αλλα σύμφωνα με τιν ενδειξη που θα σου βγάλει το αμάξι ...εγω προσωπικά το 2 σέρβις θα το κανω όταν μου βγάλει ένδειξη το αμάξι απλώς ίσως κάνω απο μονός μου προληπτικά μια αλλαγή λαδιών...και αυτα τα λέω γιατί έκατσα και ξεψάχνισα κυριολεκτικά το εγχειρίδιο!αφου είναι δύσκολοι καιροί! κωδικού εξοπλισμού(υπάρχουν στον φορέα στοιχειών -αυτοκολητακι μέσα στο εγχειρίδιο) QJ1->LONGLIFE SERVICE συμφωνα με ενδιξη του αυτοκινήτου QJ0-> service ΑΝΑ ετος ¨Η καθε 15000χλμ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 εγω συμφωνω οτι η vw για να το λεει το λονγκλαιφ κατι θα ξερει... αλλα 20.000 χιλιομετρα πες περιπου για το λονγκλαιφ.. βασικα 30 χιλ χιλομετρα ειναι το πρωτο σερβις με βαση το λονγκ προγραμμα.. δεν ειναι καωπς παρα πολλα??? εγω αλλαζω ανα 10.. που τα βρισκα αρκετα καλα...... γιατι δεν πας σε ενα εξωτερικο συνεργειο για τις αλλαγες λαδιων..και για τα προκαθορισμενα να πας στη vw για να σαι οκ με εγγυηση μην εχεις μαι και μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 (edited) Καλημερα ναι περίπου στα 300 ευρω στοιχίζει +-20ευρω..τωρα για το αν χρεώνουν την αλαξολαστιχια εγω σε βουλκανιζατέρ τις άλλαξα ετσι χωρίς φράγκο....για εμένα άποψη μου απο την στιγμή που το αμάξι σου φέρει τον κωδικο εξοπλισμού QJ1 που αντιστοιχεί στο λονκλιφε σέρβις δεν χρειαζετε σερβις ακόμα αλλα σύμφωνα με τιν ενδειξη που θα σου βγάλει το αμάξι ...εγω προσωπικά το 2 σέρβις θα το κανω όταν μου βγάλει ένδειξη το αμάξι απλώς ίσως κάνω απο μονός μου προληπτικά μια αλλαγή λαδιών...και αυτα τα λέω γιατί έκατσα και ξεψάχνισα κυριολεκτικά το εγχειρίδιο!αφου είναι δύσκολοι καιροί! κωδικού εξοπλισμού(υπάρχουν στον φορέα στοιχειών -αυτοκολητακι μέσα στο εγχειρίδιο) QJ1->LONGLIFE SERVICE συμφωνα με ενδιξη του αυτοκινήτου QJ0-> service ΑΝΑ ετος ¨Η καθε 15000χλμ... Ευχαριστω για την απαντηση! Αν εννοεις την ενδειξη service του αυτοκινητου λεει 38 μέρες ή 5100 χμ ακομη..αρα 2 χρονια απο τοτε που το πηρα ή 30000 κμ.Θα κοιταξω και τους κωδικους που αναφερεις γιατι δεν τους εχω παρατηρησει καθολου. Edited May 17, 2011 by SPYROS81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Τελικά παιδια το πηγα σήμερα για service, τελικη τιμη 250 ευρω μονο και αλλαξαμε ολα τα προβλεπομενα του 2ου service!Μαζί με αλλαγη ελαστικων μπρος πισω και ζυγοσταθμιση και καρτα καυσαεριων συνολο 280ευρω! (στο εξουσιοδοτημενο Καψιωχας Γιαννενα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted May 31, 2011 Author Report Share Posted May 31, 2011 Παιδια εχω το σερβις των 60000 χλμ σε γκολφ tsi 140 hp αυτη τη βδομαδα,τι επιπλεον αλλαζω εκτος των κλασσικων?μπουζι λετε να μεινω στα μαμα?εχω προγραμμα με 95αρα κ δεν αλλαξα μεχρι τωρα.εχω παρατηρησει ενα τρεμουλο στο οταν το βαζω μπροστα μεχρι να πεσουν οι στροφες στις 800 και μετα νορμαλ,τιλετε να ειναι?Σε οτι αφορα τα τακακια ειναι καθαρα θεμα χρησης,εγω εχω ακομα τα μαμα κ εχουν πολυ ψωμι ακομα!ποσο να περιμενω τη λυπητερη λετε? Και εγώ τέλη Ιουλίου κάνω το service της 4ετίας ή των 60000km. Βέβαια εγώ έχω κλείσει 4ετία 17/5 και τον Ιούλιο το πολύ να έχω φτάσει τα 52000Km. Αλλάζεις σίγουρα λάδια, φ λαδιού, φ αέρα, φ βενζίνης, φ γύρης, μπουζί, αλλάζεις υγρά φρένων, τσεκάρεις βαλβολίνες και είσαι ΟΚ. Σε link παραπάνω ένας φίλος έχει τους κωδικούς MANN για να τα παραγγείλεις από το Internet. http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=14&ktlg_01_fzart=1&ktlg_01_fzkat=0&ktlg_01_mrksl=51&ktlg_01_mdrsl=89&ktlg_01_modsl=14&ktlg_subpage=02 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 (edited) Να σας πω ότι μαγαζί στην φραντζη 17 γωνία 9239323 έχει πολύ καλές τιμές σε λάδια και φίλτρα, άλλα δεν ξέρω αν έχει φίλτρα για το golf ρωτήστε. Edited May 31, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex-g Posted June 4, 2011 Report Share Posted June 4, 2011 Καλησπέρα μήπως γνωρίζετε πια διάφορα έχουν αυτά τα λιπαντικά μεταξυ τους και πια πρεπει να φοραμε ακουω συνέχεια για mobile 1 esp formula αλα πια ειναι καλα για εμας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 (edited) ξερει κανεις να μου πει ποσα λιτρα υγρων φρενων χρειαζομαστε? 1 αρκει ? thanks! για αλλαγη λεω.. γιατι το χω 2 χρονια και καλο θα ταν να τ αλλαζα προληπτικα... εχω παρει ηδη ενα μισαλιτρο..αλλα δεν σκεφτηκα οτι θα χρειαζοταν απραπανω.. Edited June 14, 2011 by scirocco122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 (edited) ξερει κανεις να μου πει ποσα λιτρα υγρων φρενων χρειαζομαστε? 1 αρκει ? thanks! για αλλαγη λεω.. γιατι το χω 2 χρονια και καλο θα ταν να τ αλλαζα προληπτικα... εχω παρει ηδη ενα μισαλιτρο..αλλα δεν σκεφτηκα οτι θα χρειαζοταν απραπανω.. Ένα λίτρο πρέπει να παίρνει χωρίς να είμαι σίγουρος. Edited June 14, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 (edited) Σημερα εγινε το σερβις 4ετιας και αλλάχτηκαν και τα τακάκια με αυτα 55 ευρω αγορα Edited June 15, 2011 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Σημερα εγινε το σερβις 4ετιας και αλλάχτηκαν και τα τακάκια με αυτα 55 ευρω αγορα Νίκο, Δεν σε είδα σήμερα στο συνεργείο. Ημουν και εγώ εκεί για 1-2 ώρες... Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Νίκο, Δεν σε είδα σήμερα στο συνεργείο. Ημουν και εγώ εκεί για 1-2 ώρες... Κώστας είναι δυνατόν και πως δεν βρεθήκαμε μέχρι τις 11 ήμουν εκεί!!! Εχω και μια φωτο απο ενα 6αρι που ήταν εκεί με ενα καταπληκτικό τιμονακι!!! θα σου αρέσει. Δεν πιστευω να είναι μέλος μας χαχααααααα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Πράγματι είναι περίεργο. Την ίδια ώρα ήμουν και εγώ εκεί για να παραλάβω το δικό μου. Μετά από 2 ημέρες επισκευή της καδένας, σήμερα το παρέλαβα και έχω ακόμα την τσαντίλα μου με αυτό το θέμα, αφού μαζί με την ζημιά έγιναν και αρκετά άλλα που ήταν αναγκαία. Οπως : Καθαρισμός καρτερ & σίτας από ρινήσματα Αντικατάσταση αντλίας λαδιου Αλλαγή υγρών ψυγείου Λάδια / φίλτρο κλπ Φίλε, καλύτερα να βρικόμαστε για μπύρες παρά στα συνεργεία. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Πράγματι είναι περίεργο. Την ίδια ώρα ήμουν και εγώ εκεί για να παραλάβω το δικό μου. Μετά από 2 ημέρες επισκευή της καδένας, σήμερα το παρέλαβα και έχω ακόμα την τσαντίλα μου με αυτό το θέμα, αφού μαζί με την ζημιά έγιναν και αρκετά άλλα που ήταν αναγκαία. Οπως : Καθαρισμός καρτερ & σίτας από ρινήσματα Αντικατάσταση αντλίας λαδιου Αλλαγή υγρών ψυγείου Λάδια / φίλτρο κλπ Φίλε, καλύτερα να βρικόμαστε για μπύρες παρά στα συνεργεία. Κώστας Είπες την μαγική πρόταση Καινούργια αυτοκίνητα την τύχη μας μέσα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 (edited) γεια σας παιδια και καλο μηνα μολις γυρισα απο σερβις των 30000 που εκανα στο γκολαφακι μου. αφου λοιπον ειχα παραγγειλει τα πραγματα απο το g-market(λαδια mobil,φιλτρα mann),τα ελαβα χτες και ξεκινησα και πηρα 2-3 αντιπροσωπιες να μαθω τι παιζει απο τιμες. πρωτη επιλογη η Autonet(βαρης-κορωπιου) επειδη ειμαι διπλα.με αυτα που μου λεγανε εκει με πονεσε το κεφαλι.260 με πραγματα δικα τους(μαζι με μια εκπτωση στα castrol που ειχαν προσφορα εκει), και 200 με δικα μου πραγματα. 200 με δικα μου πραγματα που φανηκαν παρα πολλα και τους το κλεισα. επομενη επιλογη ο φιλοσιδης.260 με δικα του πραγματα,120 με δικα μου,και ραντεβου απο δευτερα ομως. τριτη επιλογη ο παζαροπουλος.260 με δικα του πραγματα,105 με δικα μου,και ραντεβου την επομενη μερα. οποτε και προτιμησα τον παζαροπουλο.πολυ ευχαριστημενος απο την ολη εξυπηρετηση.full εξυπηρετηση στην reception,στον επικεφαλη του σερβις και στο παιδι που ασχοληθηκε με το αμαξι. το πιο σημαντικο απολα ειναι οτι ημουν ΔΙΠΛΑ στο αμαξι.κατι που δεν με αφησαν να κανω στην autonet.συνολο 117 με καρτα καυσαεριων. Αυτα απο μενα και τις εντυπωσεις μου. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- κατι αλλο τωρα. εγω απο την αρχη το χω το αμαξι με λαδια castrol.αφου διαβασα τοσο καλα λογια για τα mobil ειπα να τα δοκιμασω. η εντυπωση που μου δωσανε στην μιση ωρα-τρια τεταρτα που εκανα να φτασω σπιτι,δεν ηταν και η καλυτερη.μου φανηκε οτι ζεσταινοντουσαν πιο γρηγορα απο τα castrol αλλα και παγωνανε και πιο αργα.δεν ξερω μηπως πρεπει να "στρωθει" το λαδι για να δω διαφορες. Θα ηθελα να ακουσω και δικες σας παρατηρησεις. ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα παντως με καινουριο φιλτρο βενζινης.το παλιο ηταν βουλωμενο οπως μου ειπε εκει ο μαστορας και η διαφορα φανηκε αμεσως.φανταστειτε τι βενζινες βαζουμε Edited August 4, 2011 by alekos-tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 (edited) Παιδια ..καταρχην ..οταν ερχεται το σερβις... καλο ειναι να ακνετε και ενα ταξιδακι στην επαρχια...μια φορα ειναι ...εγω οταν ημουν θεσσαλονικη πηγα Σερρες και εκανα το μεγαλο των 30. Συνολο ολα 170 ευρω ... Χαλκιδα απλη αλλαγη λαδιων με ολα δικα μου χρεωσαν μονο 25-30 ευρω αν θυμαμαι καλα. Εχουμε περιοδο κρισης και πρεπει ολοι να προσαρμωστουν..ηδη η vw εκανε απολυσεις σε καποια καταστηματα και ηδη εκλεισαν καποιες (Γιαννιτσα...που ηταν αν οχι η καλυτερη μια απο τις κορυφαιες στη εξυπηρετηση) θα πρεπει λοιπον να πιεστουν να κανουν καλες τιμες,,, τι να κανουμε.,..πιεστε τους. Οσο για τις αλλαγες κτλ ....Καντε ανα 15.000 και δεν θα εχετε ποτε προβλημα. Εκτος αν εχετε λεφτα για πεταμα και για ψυχολογικου λογους κανετε και ανα 7.500 . Παντως εμενα μετα απο 45.000 πραγματικα δεν καιει καθολου λαδι ...ο δεικτης ειναι εκει οπου μετρηθηκε την ημερα αλλαγης λαδιων ... ελπιζω να ειναι αποτελεσμα του σεβασμου που δειχνω στον κινητηρα,,, Edited August 4, 2011 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Οτι περηληπτικα λεω πιο πανω. Δεν υπαρχει εφαρμογη ακομα αυτης της οδηγιας. Ειναι σε αρχικο σταδιο και αυτο που βγαινει ειναι οτι θα πρεπει οι αυτοκινητοβιομηχανιες να συμμορφωθουν μεχρι το 2023. Ζησε Μαη μου να φας τριφυλλι. Γι'αυτο πηγαινετε στα τακτα διαστηματα σερβις σε αντιπροσωπεια για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο. Με ερευνα και αγορα ανταλλακτικων απο εσας δεν εχει μεγαλη διαφορα απο εξωτερικο συνεργειο. Ετσι κανουν πολλοι πλεον. Μαλλον κανει ενα λαθακι φιλε... Μεχρι το 2023 εχει διαρκεια η οδηγια !! Οποτε μαλλον ισχυει ...Πρεπει να το ρωτησουμε και να διευκρινηστει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...